מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינוי הקולחלי05/09/2010
לאחרונה יש שינוי בקול שלי. הדבר קשה ליתוךמאמץ לדבר.. מה עלי לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לבדוק את מיתרי הקול
ד''ר דן גוטמן06/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח SMRאמיר05/09/2010
שלום רב,
לאחר ניתוח SMR מהו פרק הזמן הנדרש להמתנה לפני שאפשרי לקנח את האף באופן חופשי?
(שבוע,שבועיים,חודש)
מהי הכמות המומלצת עבור כל שטיפת מלח ? (בהנחה שיש לבצעם כשלוש פעמים ביום)
תודה מראש,
אמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קינוח
ד''ר רועי הוד05/09/2010קינוח אף אפשר בערך שבועיים מניתוח. שטיפות אף עם מי מלח בדר"כ 3 פעמים ביום מספר טיפות לכל נחיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזם ..יאנה : )04/09/2010
אז ככה ..
אני ממש רוצה לעשות עגיל באף ..
אבל ההורים שלי מתנגדים בגלל שהם חושבים שזה מסוכן !האם זה באמת מסוכן ?
ואפשר לעשות את זה גם מגיל דיי צעיר ( 13 ) ?
השמח לקבל תשובות בהקדם האפשרי , תודה מראש :]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עגיל
ד''ר רועי הוד04/09/2010נזם באף עלול לגרום לזיהום חריף שעלול להיות בעייתי, לא כל מי ששם נזם יפתח זיהום אך זה בהחלט סיכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהשלום03/09/2010
יש לי ליחה בגרון, הליחה יוצאת עד ללוע ולא עד ללשון ככה שאני לא יכול לירוק אותה...
הלכתי לרופא והוא נתן לי מרשם לתרופה בשם "סירן"- אני עדיין לא השתמשתי בתרופה ורציתי לדעת עם זה יכול לפתור את הבעייה ועם ישנם תופעות לוואי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סירן
ד''ר רועי הוד03/09/2010סירן יכול לעזור במעט בלגרום לליחה להיות נוזלים יותר. אם לא ישתפר גש להבדק, אולי מדובר בנזלת שיורדת מהאף כלפי מטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר בדיקת CTרועי03/09/2010
שלום רב,
ביצעתי גם בדיקת CT היום של הצוואר:
הבדיקה בוצעה לאחר הזרקת 80 סמ"ק חומר ניגוד תוך ורידי
קשריות לימפה אחדות בקוטר מירבי של 9 מ"מ (ציר ארוך) באיזורים התת ליסטיים
שאר אברי הצואר שמורים
אין לזהות פתולוגיה ברורה כולל האזור מאחורי האפרכסת הימנית
העצמות הטמפורליות נראות שמורות עם איוורור תקין באוזן התיכונה ובתאי המסטואיד
בחלונות עצם: ללא ממצא מיוחד
אשמח לעזרתך להסבר הבדיקה
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT
ד''ר רועי הוד03/09/2010לא מבין למה שולחים גבר צעיר ללא מחלות רקע ובלוטות לימפה מעט מוגדלות לכל הבדיקות הללו שלחלקן לפחות יש רמות קרינה גבוהות מאוד. לפי ה-CT בלוטות הלימפה שלך קטנו וזה מה שכתבתי לך לפני, ככה"נ הן תגובתיות וילכו ויקטנו בימים הקרובים, במידה ולא יש צורך בבדיקה חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרסיס אףאב03/09/2010
אני בת 34 בתחילת ההריון הראשון שלי.בשנים האחרונות אני סובלת מנזלת,אלרגיות וסינוזיטיס מדי פעם רושם לי הרופא אנטיביטיקה ובשאר הזמן אני תלויה בתרסיס האף.איך אפשר לשבור את התלות בתרסיס?האם יש פתרון אלטרנטיבי או אחר לבעיה? אני סובלת באופן קבוע למרות שאני בחורה בריאה ,רזה,לא מעשנת ועוסקת בספורט .אני מתוסכלת מאוד וחוששת לבריאות העובר... מחכה לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר רועי הוד03/09/2010תרסיס לאף אינו מומלץ בזמן הריון בשל יכולת הספיגה של רירית האף והסיכון (גם אם קטן) למעבר לעובר. בהריון אנחנו ממליצים על שטיפות אף עם מי מלח. בנוסף בהריון יש נטייה להפרשות מרובות יותר בחלל האף. לאחר שתלדי גשי לבצע תבחיני אלרגיה לראות אם יש אלרגיה לחומר מסוים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממליץ לנסות את "המשחה הסינית",
אבנר14/09/2010אותה משחה עם ריח חריף, או משחה בשם "ווקס" זהה מאוד, פשוט מורחים טיפה בקצה כל נחיר ויש תחושת נשימה חופשית להרבה זמן, אצלי זה עובד, ממליץ!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרתך תודהרועי02/09/2010
שלום ד"ר
עשיתי צילום US היום בגלל כאבים מתמשכים בבלוטות מאחורי האזניים
התשובה שהתקבלה היתה שבלוטות מגן + רוק ת לסטיות + פרוטיס = תקינות
ואילו בלוטות לימפה נכתב:
"בלוטות לימפה בצוואר דו צדדית הגדלות ג'וגולודיגסטריק עד 3.0 ס"מ בציר האורך
מימין כנראה תגובתיות בלבד"
אשמח לדעת מה זה אומר כי כואב לי שם
בנוסף ספירת דם + שקיעת דם = תקין
תודה רבה ושנה טובה
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות
ד''ר רועי הוד02/09/2010בלוטות תגובתיות מוגדלות בתגובה לזיהום כלשהו, בד"רכ זה זמני והם קטנות, במידה והן לא קטנות מנסים טיפול אנטיביוטי להלחם בזיהום. אם גם זה לא מעלים אותם יש צורך בהמשך הבירור בדר"כ ע"י ניקור של אחת הבלוטות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיוות בקול בעקבות מחלת הנשיקהליטל02/09/2010
אני סובלת ממחלת הנשיקה וכרגע אני בשלב של כאב הגרון. לכאב עוד איכשהו התרגלתי, אבל הקושי בבליעה גורם לקול שלי להתעוות עד מאוד. אני מוכרחה לחזור לעבודה (שדורשת דיבור) באופן בהול וכרגע אני פשוט לא מסוגלת. תה וסטרפסילס לא הועילו עד כה.
פתרון קסם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
ד''ר רועי הוד02/09/2010למחלת הנשיקה אין טיפול חוץ ממנוחה ושתיה מרובה. אם השקדים ממש מוגדלים עד כדי כך שהם נושקים ניתן לטפל בסטרואידים אך בדר"כ אין צורך בטיפול. פרט לכך אני לא מכיר דרך לשיפור מהיר של הקול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת E.N.Gיעל ענבר02/09/2010
נבדקתי בבדיקה הנ"ל. התוצאות הראו טנטון פוליסטילי ממושך משמאל עם מימצא של ירידה ניכרת בתפקוד הלבירינט משמאל. יש להמשיך ברור בכיוון נגע פולסטילי ובדיקת M/R/I ברצוני לברר מה משמעותן של התוצאות הנ"ל ומהו "נגע פולסטילי"? ומהו "לבירינט"?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טנטון
ד''ר רועי הוד02/09/2010טנטון (רעש ששומע החולה אך לא הרופא) יכול להיות פולסטילי או לא. טנטון לא פולסטילי הרבה פעמים מלווה ירידה בשמיעה אך יכול להופיע ללא קשר לזה. טנטון פולסטילי (עם קצב הלב) יכול להיות תוצאה של הרבה סיבות שקשורות לבעיות כלי דם, לב, וכו'. יש צורך בבדיקת רופא כדי שיבדוק אותך, את ממצאי בדיקת השמיעה וה-ENG.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על גרון ומיתרי הקולאיציק02/09/2010
היי. יש לי שאלה בקשר לגרון-מיתרי הקול. אני שר בלהקה. מחקה זמרים, לעיתים אני שר סגנון רוק-מזכיר דני בסן ושלום חנוך. השאלה שלי היא האם זה פוגע במיתרים כשאני שר בסגנון שלהם. אני שואל כי פעם נאמר לי ששירה עם האות ח או ר גרוניות משפשפות את המיתרים.
תודה רבה ושנה טובה. אמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירה
ד''ר אביגיל ארד02/09/2010האות ח' אינה משפשפת את המיתרים היות והעיצורים מקבלים את צורתם באברי הלוע והחללים שמעל מיתרי הקול. מה שחשוב זה שאתה שר בטכניקה נכונה, נושם כראוי, תומך, ושר בגובה הקול המתאים לך. חיקוי של מבטאים או סיגנונות אינו בעייתי. צרחות או חיקוי קולות מצחיקים, כמו בדיבוב סירטונים מצויירים, עלול ליצור עומס על הקול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלתמתן01/09/2010
לפני כ4 חודשים הייתי קם עם נזלת, לא סתם נזלת, נזלת ירוקה.
שלא איפשרה לי לנשום כמו שצריך. טיפול אנטיביוטי נתנו לי והוא לא עזר.
רק שטיפה של RT MAX SINUS פרצה מוגלה מרובה עם ריח- זה מה שיצא לי בשטיפה.
הרגשתי הקלה עצומה. ולאחרונה זה חזר לי שוב , נזלת ירוקה שלא מאפשרת לי לתפקד כמו שצריך.
מה לדעתך אני צריך לעשות ומה אתה ממליץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד02/09/2010הייתי הולך להבדק. במידה ויש חשד לסינוסיטיס ניתן לתת טיפול אנטיביוטי ובמידה ולא עוזר לבצע שטיפה או ניתוח לפתיחה וניקוי הסינוס הרלוונטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קול אחרי ניתוחורד01/09/2010
ד"ר ארד שלום.
לפני כשבוע עברתי ניתוח להסרת בלוטת פארתירואיד (בת 40,קלציום גבוה )הניתוח הסתבך- 3 שעות .לאחר 4 כריתות נודולות לא נמצאה הבלוטה ולכן המנתח כרת את האונה הימנית של התירואיד ומאחוריה הסתתרה בלוטת הפראתירואיד.
עדיין יש כאב בכל האיזור ואין לי קול. לאחר ניתוח המנתח הדגיש שראה את עצב הקול שלם.
אם כך ,מדוע לאחר שבוע אני חסרת קול? כמה זמן זה אמור להימשך?.
מה ניתן לעשות?
אודה לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרהתירואיד
ד''ר רועי הוד01/09/2010לאחר הניתוח בדר"כ יש צורך בבדיקת מיתרי הקול כדי לראות אם העצב החוזר בצוואר נפגע. האם בדקו לך את המיתרים? אם לא- יש צורך בבדיקה. במידה ויש שיתוק של מיתר הקול, העצב ככה"נ נפגע אך ברוב המקרים יחזור לתפקוד כעבור מספר שבועות. במידה והמיתר זז אולי ומדובר בבצקת או דלקת לאחר הניתוח בשל צינור ההנשמה ששכב בגרון מספר שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה . נא להעביר את השאלה לד"ר ארד
ורד01/09/2010תודה על תשובתך.
אבקש להעביר את שאלתי לד"ר ארד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניתי לך במייל ששלחת.להתראות
ד''ר אביגיל ארד02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע בתופית בעקבות סטפדוטומיאודליה01/09/2010
שלום!
אני בת 26 ועברתי ניתוח ספדוטומי שבמהלכו נוצר קרע בתופית.
אני במעקב של רופא א.א.ג שאמר לי לחזור בעוד שבועיים כדי לוודא האם הקרע התאחה. רציתי לשאול האם לאחר איחוי של עור התוף המצב חוזר לקדמותו ב- 100% או שיכולות להיות עדיין בעיות כלשהן?
איזה תופעות לוואי או השפעות יכולות להיות לקרע בעור התוף?
תודה
אודליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע
ד''ר רועי הוד01/09/2010קרע בעור התוף מציק מפני שאז מומלץ לא להרטיב את האוזן וזה דבר קשה להמנע ממנו. בנוסף עלולה להיות ירידה בשמיעה כתוצאה מנקב. אם הנקב קטן הוא עלול להסגר לבד, במידה ולא- ניתן לבצע ניתוח לסגירתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום מערות אףורדית01/09/2010
בוקר טוב
הבוקר קיבלתי את תוצאות הצילום שערכתי אנא האירו את עיני:
הצללה שלמה של שני הסינוסים המקסילרים
עיבוי רירית ניכר של סינוסים פרונטלים דו"צ.
מה משמעות התשובה ואיך לדעתכם עלי לטפל בתופעה אציין שאני סובלת מסינוסיטיס כרוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
ד''ר רועי הוד01/09/2010צילום הוא לא כל כך מדויק באבחון סינוסיטיס כרונית. צריך לשלב בין הצילום לבין בדיקתך ולהחליט אם מגיע לך טיפול אנטיביוטי בשלב זה או שניתן לחכות. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקק באוזןרוני31/08/2010
שלום רב,
אתמול בערב, בעת שישנתי, נכנס לי מקק קטן (נראה לי שאורכו היה כחצי סנטימטר, בצבע אפור- חום) לתוך האוזן. התעוררתי עם גלים של כאב ונמלול באוזן. הזמנתי ביקור רופא, שלא ראה כלום, ורק אמר שפנים האוזן מאוד אדום וכנראה שזו דלקת, וטפטף לי טיפות אוזניים. הטיפות כנראה חנקו את המקק והוא יצא החוצה- אני הרגשתי אותו כשהיה בחלק החיצוני של האוזן והעפתי אותו עם היד.
הרופא (ההמום) אמר לי להמשיך לטפטף טיפות אוזניים חמישה ימים, כדי לוודא שלא תתפתח דלקת מההפרשות של המקק. הכאב פסק ברגע שמקק יצא החוצה.
השאלה שלי היא האם יכול להיות סיכוי שהמקק השאיר לי במתנה ביצים בתוך האוזן? ואם כן, האם זה אומר שהביצים יבקעו ויגדלו לי ג'וקים בתוך המוח? הוא כנראה ישב די עמוק, כי הרופא אמר הסתכל ואמר שלא ראה כלום על עור התוף. אני מאוד לחוצה מהמחשבה על זה....
אשמח לתשובה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקק
ד''ר רועי הוד01/09/2010לא נראה לי שהוא הספיק להטיל ביצים ושמזה יתפתחו מקקים חדשים. אם אתה רוצה להיות רגוע יותר גש להבדק ע"י רופא א.א.ג בקהילה. כנראה שהכל בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

