מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיניים ובלוטותרועי28/09/2010
שלום ד"ר
בעבר כתבתי לך בעקבות בלוטות לימפה מוגדלות בצוואר
לאחר בדיקת המטולוג לא נמצאו בלוטות נוספות (ישתבח שמו)
לאחר כאב בשן בפה לסירוגין נשלחתי לביצוע צילום פנורמי
ולאחר מכן נאמר לי ששני שיני בינה בצד ימין צריך לעקור למטה ולמעלה
בסיטי צווארי נמצא שיש בלוטות מוגדלות דו צדדי תת ליסטיות שבצד ימין היה
ציר ארוך השאלה שלי האם שיני בינה שצריך לעקור ללא כאבים ספציפיים
זה משפיע על בלוטות לימפה בצוואר שכבר חודש נפוחות והאם שיניים
בצד ימין משפיעה גם או יכול להשפיע על בלוטות צד שמאל?
המון תודה על הכל וחג שמח
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010כל זיהום או דלקת בחלל הפה והלע יכולים לגרום להגדלת בלוטות. גם שיניים. שיניים מימין יגרמו לרוב לנפיחות בלוטות מימין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי הוצאת שעווה מהאוזןרפי28/09/2010
הלכתי לרופא א.א.ג כי היה לי ירידה בשמיעה כתוצאה מפקק שעווה , אז הרופא החדיר לי לתוך האוזן מלקחיים וכלי ארוך מברזל לתוך האוזניים ואני הרגשתי שזה חדר עמוק מאוד לאוזניים , השאלה האם נעשה לי חור בעור התוף ?? ואם כן מה צריך לעשות ? וגם הרופא לא המליץ לי על שום תרופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010רופא א.א.ג יודע כיצד לבצע ניקוי זה עם פינצטה וגם עם הכפית הארוכה. אם היה עושה חור בעור התוף היה אומר לך את זה ומורה לך להימנע מכניסת מים לאוזן. אם אתה מודאג, גש שוב לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת שקדים כרונית?א28/09/2010
שלום לרופאים ,
אני בת 23, לפני כ8 חודשים חליתי ב "מחלת הנשיקה" ומאז גם החלמתי ממנה, ואף הייתי במיון ....
מאז אני סובלת מדלקת שקדים מדי כמה חודשים...וגם עכשיו ברגע זה...
מתבטא בהופעת כתמים לבנים על השקדים עצמם, נפיחות, חום...
הרופאה שלי בזמנו המליצה לי לעבור ניתוח שקדים כי לטענתה אני הולכת לסבול מזה כל החיים .
אני מסרבת בתוקף לעשות ניתוח או לקחת אנטיביוטיקה.
מה הטיפול הטוב ביותר עבור הבעיה?
האם יש עוד מה לעשות חוץ מהניתוח?
עשיתי קצת מחקר דרך האינטרנט והבנתי שהדבר יכול אף להתפתח לסרטן הלימפה???
אשמח לקבל חוות דעת נוספת . תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו בנוסף....
א28/09/2010אני עוברת כל פעם בדיקת משטח גרון והבדיקה יוצאת שלילית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרון
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010אם המשטח גל פעם שלילי והסימפטומים הינם חום וכאבים וכתמים לבנים באזור השקדים והחך, יתכן ומדובר ב PFAPA. זה לרוב עובר מעצמו תוך מספר שנים. הטיפול במקרה זה אינו אנטיביוטיקה אלא מנה חד פעמית של פרדניזון בתחילת ההתקף ותוך מספר שעות מרגישים טוב. את יכולה לקרוא על זה מאמר טוב בעברית אם תחפשי בגוגל לפי PFAPA
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטותמנחם28/09/2010
שלום,
בבדיקת mri מח שביצעתי לפני כשבועיים עקב ניתוח בהיפופיזה שעברתי לפני 3.5 חודשים, נכתב בפענוח בחלק המתייחס לא.א.ג :
"מודגמים שינויים פוסט ניתוחיים בסינוס הספואידלי וכן ציסטות רטנציה בסינוסים המקסילריים, יותר משמאל".
*אודה לפענוח הממצאים
*האם יש מקום/צורך לנתח ולהוציא את הציסטות?
חג שמח,
מנחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה בסינוס
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010ציסטות של רטנציה בסינוסים מקסילריים הן בעצם בלוטות ריר שנסתמו והתמלאו. אם הציסטה אינה גדולה ואינה חוסמת את פתח הסינוס ואינה גורמת לסימפטומים, אין צורך לגעת. זה ממצא מאד מאד שכיח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין סיפטומים, תודה
מנחם03/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אין צורך כנראה בטיפול
ד''ר אביגיל ארד04/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להסרת שקד שלישי אדנואיד מאףדרור פרי28/09/2010
שלום רב
ברצוני לדעת מה הסיכון בהרדמה כללית בזמן ניתוח להסרת אדנואיד מהאף.הילדה בת שנתיים צריכה לעבור ניתוח שכזה.האם יש תופועות לווי לאחר הניתוח ומה סיכונים של ניתוח שכזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010בכל הרדמה יש סיכון קטן. ברור שאם מדובר בילדה בריאה ללא בעיות נשימה או בעיות נוירולוגיות והניתוח מבוצע בבית חולים עם מרדים אחראי, הסיכון זעום ביותר. הסיכון היחיד הוא דימום לאחר הניתוח. לא מדובר בדימומים שכיחים וקשים כמו בניתוחי שקדים, אולם אני ממליצה על שלושה ימי מנוחה והשגחה בבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרעין בשקד השמאלישני27/09/2010
שלום רב,
שלשום אכלתי גרעינים שחורים ונתקעה לי קליפה של גרעין הרגשתי טיפה אי נוחות אך תפקדתי כרגיל . יום למחרת הלכתי לרופא אף אוזן גרון שאיתר את הקליפה דרך סיב אופטי ושלח אותי למיון. במיון ניסו כמה וכמה פעמים להוציא את הקליפה (היתה ממוקמת בחלק התחתון של השקד השמאלי). זה היה קשה היות והיה לי רפלקס הקאהאך כמה שניסיתי לשתף פעולה לא הצליחו לתפוס את הגרעין . בנסיון החמישי בערך פתאום המתמחה אומרת שלא רואה יותר את הקליפה , בדקה עם סיב אופטי באמת ביסודיות ואכן לא מצאה קליפה . היות וחששתי ניגשתי לא.א.ג שלי והוא גם בדק עם סיב אופטי ואמר שאכן הקליפה נעלמה . הבעיה היא שעכשיו יש לי תחושת אי נוחות בגרון , לא בשקד אלא ממש באמצע, כאילו בלוע , תחושה של מעין שורף, אולי קצת תחושה של בליעה לא חלקה ואני ממש מפחדת שהם לא איתרו את הקליפה והיא עדיין מסתובבת לי בגרון . הרופא שלי אמר שאין מה לדאוג ושבודאות אין כלום . איך אדע שאכן אין כלום? האם התחושה הלא נוחה היא כתוצאה מההרדמה בגרון או החיטוטים בשקד על מנת למצוא את הקליפה ? האמת שאני מפחדת ואני לא אהיה מסוגלת לעבור את ההליך של ההוצאה של הגרעין שוב, פשוט סבלתי נורא
אודה לתשובתכם בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרעין
ד''ר אביגיל ארד28/09/2010כפי הנראה הגרעין נפל לתוך הגרון ובלעת אותו. יכול להיות שהוא עשה שריטה קטנה בדרך וזה מה שאת מרגישה. חכי מספר ימים. איכלי מזון רך ולא צורב או חריף. אם לא יהיה שיפור גשי שוב לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף סתוםדנה27/09/2010
שלום, מזה כשלוש שנים אני משתמשת באוטריווין,לפני כשנה עברתי ניתוח מחיצה וכונכיות והפסקתי להשתמש באוטריוין כמה חודשים,ואז השינה שלי בלילה לא היתה טובה כי האף היה סתום כל הזמן עד שכבר לא יכולתי לסבול וחזרתי לאוטריוין שמיד עזר לי בזמן השינה. העניין הוא שהמצב החמיר והאוטריוין כבר לא כל כך עוזר כמו בעבר ואני מוצאת את עצמי משתמשת כמעט כל שעתיים שלוש. האם יש איזה פתרון?סוג של ניתוח אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות לאוטריבין
ד''ר אביגיל ארד28/09/2010השימוש התכוף באוטריבין גרם לכך שהקונכיות שוב התנפחו ואת תלויה באוטריבין. אפשר לטפל בקונכיות שוב באמצעים רגילים או באמצעות קובליישן כדי להקטינם ולהפסיק את התלות בטיפות אף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאף סתום
דנה28/09/2010כבר עברתי ניתוח של הקונכיה אין לי מושג אם זה הקונביישן{זה היה משולב עם מחיצה} ההחלמה היתה קצרה אך מאוד קשה האם ההחלמה של הקונביישן קשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלמה
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010ההחלמה אינה קשה. יש לבצע שטיפות של האף במי מלח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
שני02/10/20105306
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להוציא את השקדים???שני27/09/2010
שלום,
אני סובלת מאנגינה (סטרפטוקוקוס)מאז שהייתי ילדה. בממוצע כל חודשיים/שלושה . אני בת 33 ויותר מא.א.ג אחד המליצו לי להוציא את השקדים.יש לציין שלפני שלוש שנים הייתה לי קרצינומה פפילארית, 2 גידולים וכרתו לי את כל בלוטת התריס.אני יודעת שאין קשר בין הדברים אבל בגלל שעוד לא "התאוששתי" נפשית מהניתוח ההוא (שעבר אגב בקלות רבה והיה מוצלח) אני ממש מתלבטת אם להכנס שוב לניתוח.בעודי כותבת מילים אלה אני שוב עם דלקת בשקדים ועל אוגמנטין 875....אשמח לקבל המלצה האם שווה לעשות את הניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר אביגיל ארד28/09/2010הסיפור שלך בהחלט עומד באינדיקציה לכריתת שקדים. האם ניסית טיפול מונע למספר חדשים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהוציא שקדים
שני28/09/2010לא ניסיתי טיפול מונע.רק אנטביוטיקות בזמן המחלה.שווה לנסות או ישר ניתוח?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשווה
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010מאחר ואת לא מרגישה שהתאוששת מהניתוח שעברת, ומאחר ולא מדובר בניתוח דחוף, את יכולה לנצל את הזמן לנסות טיפול מונע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב איזור שמאל של הגרוגרתאסי26/09/2010
מזה שבוע פלוס יש לי כאב באיזור השמאלי של הגרוגרת, אני לא רואה נפיחות.
הכאב הוא שאני נוגע שם ואז נהיה שם אדום ליד האיזור. יש לציין שבאיזור ימין אין כאב. בנוסף אני עובר טיפולי פיזיוטרפיה בגלל בעיות בחוליות ועמוד השידרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצרף תמונהה
אסי26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיון נוסף
אסי26/09/2010...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע התמונה לא עולה?
אסי26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה דום נשימה?דונה26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
דום נשימה בשינה
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010תסמונת דום נשימה בשינה מאופיינת בהתמוטטות של הרקמות הרכות בלוע ובסביבתו בזמן השינה העמוקה. התמוטטות זו גורמת לחסימת דרכי הנשימה, אולם אין סכנה שלא נמשיך לנשום היות והמוח מעיר אותנו קצת במצב זה ואז מתח השרירים החוזר לעצמו כשהשינה פחות עמוקה, גורם לפתיחת החסימה. הבעיה היא שכל התעוררות חלקית כזו פוגעת באיכות השינה וכן זה גורם לעומס על הלב והריאות ולסיכון יתר ללחץ דם גבוה ועוד בעיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורתמאיה26/09/2010
אני בת 44 ולפני בערך שנתיים בעקבות כאבים וגירוי ונפיחות באוזן פניתי לבירור והסתבר שיש לי פסוריאז באוזניים בוצעה שאיבה של הקשקשים שסתמו לי את האוזניים וטופלתי במשחה ,מייד לאחר ביצוע השאיבה כשאני עדיין במרפאה חשתי סחרחורת נוראית וכמעט נפלתי הרופא טען שזה דבר טבעי ואין לי ממה לחשוש,אבל מאז אני חשה בסחרחורות ביצעתי בירורים רפואים שונים ולא נמצא דבר,בביקור האחרון הרופא שאל אם אני סובלת מכאבים באזניים וזה בעצם הדליק נורה אדומה..היתכן שהסחרחורת שאני סובלת ממנה קשורה לבעיית הפסוריאז והשאיבה שבוצעה??(אני מרגישה בסחרחות בעיקר כשאני מתכופפת או שוכבת ומזיזה את הראש בשכיבה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת
ד''ר רועי הוד26/09/2010הסחרחורת בטוח לא מהפסוריאזיס. הניקוי בעבר אולי וגרם לסחרחורת רגעית אך לא נראה סביר שמשפיע עד היום. זה שהסחרחורת מוחמרת בשינוי תנוחה יכול לרמז על בעיה אחרת באוזן פנימית. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש לבן בגרוןmori26/09/2010
ום רב
בשנה האחרונה מדיי כמה חודשים מופיע לי בגרון נק' לבנה (נראה כמו מוגלה)
(כל חודשיים שלושה לערך)
היא מופיעה ללא כאב גרון ואחרי כמה ימים היא נעלמת
פעם הצלחתי להוציא אותה בשלמותה כדי להבין במה מדובר והיא מרגישה כמו גוש פלסטלינה קשיחה
היום הופיע לי שוב אותו דבר רק בשני הצדדים
מה עליי לעשות והאם זו תופעה ידועה.?
תודה
מורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש
ד''ר רועי הוד26/09/2010כנראה מדובר בטונסילוליט, שאריות אוכל שנתקעות בשקדים. ניתן להוציאם בעזרת מכשיר או במידה וזה חוזר על עצמו וגורם לריח רע מהפה- לכרות את השקדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה כרונית שמגיעה לאוזנייםליאת26/09/2010
שלום
אני סובלת כבר כמה שנים מליחה כרונית בכמויות מאוד גדולות שכל הזמן נמצאת בגרון ומגיעה גם לאוזניים וממש אני מרגישה שהאוזניים שלי סתומות לפעמים מרוב ליחה.
הייתי כבר אצל רופאי א.א.ג עשו לי בדיקה עם הסיב האופטי לתוך הנחריים ולא מצאו כלום. הייתי על טיפולים נוגדי צרבת,ספריי לאף ומכייחים ללא הטבה.
אני טבעונית כבר שנים רבות כך שהבעיה לא נובעת מאי סבילות לחלב
עשיתי בדיקות אלרגיה ללא כל ממצא.
יש דרך לטפל בזה? זה ממש מקשה לי על איכות החיים.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010לצערי אין לי אפשרות לענות על שאלה כזו ללא בדיקה. צריך לראות אם מדובר בליחה או רק תחושת ליחה. הלחץ באזניים יכול לנבוע מגודש אפי שאמור להיות מוקל על ידי התרסיסים לאף ותרופות להורדת גודש שקיבלת. ההקלה היא לרוב זמנית בעת נטילת התרופות, ולא ריפוי לתמיד. מה אמר המומחה לאלרגיה? מה ראה א.א.ג.???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
ליאת27/09/2010מתבחני האלרגיה לא מצאו כלום.הרופאה אמרה שזה לא נובע מאלרגיה
רופא ה א.א.ג אמר שהוא רואה ליחה אבל הוא לא רואה שום דבר אחר שיכול להסביר אותה.
התרופות שקיבלתי לא עזרו לי כלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרחן גבוה כתוצאה מאי ספיקת כליותיפית26/09/2010
שלום רב אני אודה לכם על תשובה מהירה-
אבי מטופל דיאליזה לאחר השתלת כליה שכשלה מבדיקות אחרונות נמצא כי רמת הזרחן אצלו בדם גבוהה ולכן הוא סובל מכאבים בעצמות.
הרופא שלו אמר שהוא צריך לעבור ניתוח בבלוטות בגרון על מנת להוריד את רמת הזרחן בדם.
אודה לכם באם תוכלו לתת לי הסבר על הניתוח וההשלכות ובנוסף המלצה על פרופסור מומחה בנושא.
תודה מראש וברכת שנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010אני מניחה כי מדובר בעיקר ברמת סידן ולא זרחן. מדובר בתופעה המוכרת אצל חולים באי ספיקת כליות של הגדלה של בלוטות יותרת התריס הנמצאות ליד בלוטת התריס בצואר. בלוטות אלו גדלות בגלל ההפרעות למאזן ומתחילות להפריש את ההורמון הגורם ליציאת סידן מהעצמות. הניתוח מתבצע בבתי החולים הגדולים בארץ על ידי מיטב רופאי א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרמים בראשיונתן26/09/2010
לפני 3 ימים אובחנה דלקת גרון חמורה מטופל ע"י אנטיביוטיקה 2 כדורים 500 כ"א כל 12 שעות וקלגרון כל 4 שעות. במקביל תחושת כאב ראש חזקה בחלק האחורי של הראש שלעיתים מתפשט לכיוון אוזן ימין. הטיפול בדלקת הגרון השתפר באופן משמעותי יכול לבלוע ולאכול בקלות אבל הכאב בראש הפך לזרמים בתדירות של כל כמה רגעים אני מרגיש זרם בעיקר בחלק האחורי של הראש זה יכול להיות בשכיבה או בתנועה ותמיד בבליעה האם יש קשר בין הדלקת גרון לדקירות בראש מה עושים עכשיו כאשר תור לנוירולוג זה רק בעוד שבוע מהיום אציין שאופטלגין לא מקל על הכאב דבר נוסף אני סובל מכאבי ראש נשנים וחוזרים ועשיתי את כל הבדיקות eeg eng mri לא נמצא דבר וגם הדקירות בחלק האחורי הם בתדירות שמשתקת אותך מה עלי לעשות על מנת להקל על המצב לפחות באופן רגעי
בתודה מראש יונתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010על שאלה כזו לא אוכל לענות ללא בדיקה. יתכן שמקור הכאבים במפרק הלסת או בזיהום הגרון עצמו או סתם צואר תפוס. חשוב להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

