מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעי רגיש למגע?שאול12/01/2011
בקשר לתסמונת מעי רגיש, האם לחיצה על המעי דרך הבטן מגבירה את הכאב? לפעמית כשהאיזור רגוע ואני לוחץ פנימה אני חש בכאב עמום לעומת צד שני של הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעי רגיש למגע? - תגובה
ד''ר אליזה טיומני13/01/2011שלום
השם "תסמונת מעי הרגיש" מתיחס לא לזה שהוא רגיש למגע ביד אלה שקיימת רגישות יתר של כל המעי לכל מיני גורים והוא מגיב בספזם וכאב לגורמים שאצל אנשים אחרים לא קורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל...
שאול13/01/2011כוונתי היא כזו: אובחנתי כאחד בעל מעי רגיש. הכאבים לעיתים קלים ולעיתים קשים יותר. שאלתי היא : האם עצם קיום התסמונת, באיזור מסויים של המעי אצלי, נגיעה באיזור זה מורגשת יותר מאיזור אחר במעי. מכיוון שבעת לחיצה דרך הבטן על המעי אני חש את הכאב מתגבר. שאלתי היא האם קשור למעי רגיש או שסמפטום הכאב המתגבר בלחיצה יכול להיות קשור לבעייה רצינית אחרת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל... - תגובה
ד''ר אליזה טיומני13/01/2011המעי רגיש למגע דרך הדופן גם אצל חולי תסמונת מעי הרגיש כי המעי רגיש מכיוון שלעיתים הוא בכותר דגול יותר עקב התכווצויות ועקב מתח מוגבר בדופן המעי .
אין זה דווקא מכיוון לבעיות נוספות
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות התחלה...קומנט12/01/2011
ראשית קבלו התנצלות על אורך השאלות, אך המצב חדש ואשמח למידע.
בת 30, ספורטיבית, לא מעשנת, בריאה לחלוטין (למעט הבעיה החדשה),
לפני כחודשיים לאחר ביצוע קולונסקופיה (בשל בעיות מעי) אובחנה כאולצרטיב קוליטיס,
זו היתה אבחנה של הרופא, למרות שתוצאת הפתלוגיה היתה רק דלקת, ללא אבחנה.
(אולי מכיוון שאין אבססים בראש הקריפטות)
ברקע - אבא חולה בקרוהן.
נשמח למעט מידע ביחס לשאלות הבאות :
1. האם יש משמעות להבדל בין אבחנת הרופא לבין תשובת הפתלוגיה,
או שהנ"ל חסר משמעות מכיוון שהטיפול זהה ?
2. כיצד בכלל מחלה כזו מתפרצת פתאום ? האם ידוע מה הגורמים האפשריים ?
3. האם יש קשר גנטי לקרוהן של האב ?
(היה סביר יותר שמחלת הבת תהיה קרוהן, אבל הרופאה אומרת שלא מדובר בקרוהן)
4. האם מדובר במחלה שעשוייה לחלוף עם טיפול נכון במשך הזמן ?
(הכוונה היא החלמה מלאה, כאילו המחלה לא היתה מעולם, ללא צורך בשום טיפול)
5. המחלה אובחנה והחלה להיות מטופלת לפני כחודשיים,
האם יש צורך להמתין לפני כניסה להריון (שמענו שמומלץ להמתין חצי שנה, האם נכון ?)
6. האם כדורי ASACOL (כרגע 4 כדורים ביום) הם מותרים לצריכה בזמן הריון ללא שום סכנה כלשהי לעובר ?
(האם הם בקטגוריה A ? B ? אחר ?)
7. כנ"ל בנוגע לחוקני רפאסל 4 מ"ג - הםא מותר בזמן הריון ? באיזו קטגוריה הם ?
8. עד כמה תזונה מתאימה חשובה (בהנחה וועם הכדורים אין כאבים והכל מאוזן), ומה מומלץ ? ממה להתרחק ?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות התחלה... - תגובה
ד''ר אליזה טיומני13/01/2011שלום ל"קומנט"
את צודקת -שאלתך באמת ארוכה מדי ואין באפשרות מסגרת הפורום לענות לך -זה בארך רבע ספר של גסטרואנטרולוגיה
בנוגע לתרופות הכל מותר ואין בעית עם 5ASA -תתקשרי עם מכון לטרטולוגיה בירישלים ושם תוכלי לשמוע לבד שזה בטוח
אם תפני לאחד המכוני גסטרו (לא יודעת איפה את גרה ) בארץ תוכלי לקבל חוברת מפורטת על מחלתך .
יש גם פורומים וחברה ישראלית למחלות מעי דלקתית-מאוד טובה ויש להם מלא חומר
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה בסדר, בפורומים אחרים ענו כל הכל
קומנט13/01/2011ולעניין.
תודה בכל מקרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיכות בקרב נעריםאולפני טל11/01/2011
שלום רציתי לדעת האם השחיכות של סרטן המעי בקרב נעערים בני 18 17 גבוהה והאם יש צורך להיבדק בגיל זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיכות בקרב נערים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני11/01/2011התשובה -סופר-נדיר . יתכן במשפחות איפה יש רקע גנטי לתסמונת משפחתית של פוליפים FAMILIAL POLYPOSIS COLI
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת המעי הרגיז והשפעתה על שלפוחימאריא09/01/2011
אני בת 30 סובלת מתסמונת המעי הרגיז לפני שבועיים ועד עכשו אני מרגישה כאבים עזים באזור שלפוחית השתן האם יש קשר למעי הרגיז והאם תסמונת המעי הרגיז גורמת לןכאבים עזים באגן ועוד שאלה האם יש אפשרות שבן האדם יחלים מתסמונת המעי הרגיז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת המעי הרגיז והשפעתה על שלפוחי - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/01/2011שלום לינא
באופן עיקרונה תסמונת מעי הרגיש יכולה לתת גם תסמינים הקשורים באגן כמו דחיפות ותחיפות במתן שתן ,כאבים כרוניים באגן ,הפרעות בתפקוד מיני ועוד
אך אם התלנות שלך הן חדשות וכפי שאת מתארת הם עזים בהחלט צריך לחפס סיבה לכך כמו זהום וכו'.
עם השנים התסמינים של תסמונת מעי הרגיש יכולים להיחלש או לשנות את צורתם ולעשות שיפט ממערכת למערכת -מצב מאוד אינדיוידואלי .
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת המעי הרגיזראניה06/01/2011
האם תסמונת המעי הרגיז גורמת לכאבים באגן , והאם יש קשר בין המעי הרגיז והמחזור, גם יש לי תפיחות וגזים בבטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת המעי הרגיז - תגובה
ד''ר אליזה טיומני08/01/2011שלום לראניה
אחד מהביטוים של תסמונת מעי הרגיש יכול להיות כאב כרוני באגן ועקב השפעות הורמונליות יכולות להיות פלוקטואציות מסביב למחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מערכת חיסוניתאיילה06/01/2011
חמותי עם סרטן סופני, שהתחיל בקיבה והתפשט לכל חלקי הגוף,
אין לה מערכת חיסונית,
וביקשו שילדים עד גיל 3 לא ישהו לידה....
לא הבנתי כל כך את הסיבה.... בגלל שהם עוברים חיסונים בגילאים אלו..ולה זה לא טוב? זוהי הסיבה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מערכת חיסונית - תגובה
ד''ר אליזה טיומני08/01/2011שלום ל איילה
הסיבה שלא רצוי שיתקרבו הילדים מכייון שבגילאים הללו הם הרבה חולים במחלות וירליות מגן ילדים וכו' ושלא ידביקו אותה ,אבל צריך להפעיל שיקול והגיון ולא למנוע ממנה לראות את הנכדים האהובים .....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בכבד אצל חולה עם גידול סרטנישרי05/01/2011
לאימי בת ה-63 נתגלה לפני שנה גידול סרטני של כ-8 ס"מ ברקטום. היא קיבלה טיפול נאואדג'ובנטי של קסלודה בשילוב הקרנות (25 טיפולים) ואשר העלים את הגידול. היא עברה ניתוח very low rectal resection ולאחריו 12 טיפולים אדג'ובנטים עם OXALIPLATINE + FU-5 (פרוטוקול FOLFOX) בתדירות של אחת לשבועיים.
כשבועיים לאחר הטיפול האחרון תוצאות בדיקות הדם הצביעו על הערכים הבאים:
LDH 572
GGT 121
AST - GOT 31
ALT - GPT 32
Alkaline Phosph. 255
אודה לך מאוד אם תוכל להסביר את משמעות התוצאות.
האם יתכן שהתפתח גידול סרטני בכבד?
או אולי מדובר על פגיעה כתוצאה משימוש בפרבסטטין 40מ"ג, למרות שהיא נוטלת את התרופה מזה 4-5 שנים, ובמינון הזה מזה שנתיים?
שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בכבד אצל חולה עם גידול סרטני - תגובה
ד''ר אליזה טיומני08/01/2011שלום שרי
פגיעה כבדית לא קשה מצביעה יותר לכיוון של סטזיס בדרכי המרה והאבחנה מבדלת רחבה -כמובן תרופות במקום ראשון גם של השומנים וגם כמוטרפיה
תנסי לתת לה נוגדי חימצון מסוג SILYMARIN או קורקומין לחודש ויותר עם מעקב ת' כבד.
בברכה ובריאות טובה לאימך
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאני04/01/2011
שלום רב,
אני בת 34, סובלת כ-12 שנים ממעי רגיז (אובחנתי לפי תסמינים בלבד ולא לפי בדיקות). מלפני כחודש החלו יציאות עם מעין חתיכות שומן/ריר,גרד וצריבה בפי הטבעת (משערת שהצריבה בשל היציאות הרבות במהלך היום), רוב היציאות רכות מאוד וגם שלשולים וכן גזים מרובים.
הופניתי לביצוע קולנוסקופיה - אך התור רחוק.
מה האופציות (האם זיהום/דלקת או שיכול להיות חס וחלילה גם משהו מסוכן?)
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנה
אני04/01/2011יש גם כאב בצד שמאל בטן תחתונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/01/2011שלום לאני
אם כל השנים מצבך היה פחות או יותר יציב אך לאחרונה חל שינוי לפי המתואר-כמובן דבר ראשון רצוי לשלול זהום -רצוי לבצע תרבית צואה מספר פעמים ולקבל ל -7- 5 ימים תכשירי ביסמוט ופרוביוטיקה במינון גבוה -הכי טוב VSL3
בהצלחה
S"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה פרוש?תמי31/12/2010
שלום ד"ר
לדודתי יש דיאגנוזה שנקראת subtotal colctomy . היא מבקשת לדעת מה זה.
בתודה ושבת שלום
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה פרוש? - תגובה
ד''ר אליזה טיומני02/01/2011שלום תמי
פירושו של דבר שחלק גדול מהמעי הגס נכרת וקצה של מעי הדק חיברו לחלקים תחתונים של מעי הגס.
בברכה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעידות בבטן תחתונהמשה30/12/2010
לאחרונה יש לי רעידות בבטן תחתונה מצד שמאל , בעיקר לאחר מאכלים כבדים כמו חמין,או לאחר שתיית יין .
אודה לך אם תיתן לי כיוון מחשבה .
אני בגיל 47 , עשיתי סיטי ונימצא תקין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעידות בבטן תחתונה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני02/01/2011שלום משה
תחושת "רעידות" בבטן תחתונה יכולה אולי לנבוע בריבוי גזים או תנועתיות המעי . אז הקלה יכולה לבוא עם שיחרור הגזים או יציאה
בברכה ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיה האם בסל הבריאות?שמחה29/12/2010
האם בדיקת הקולונוסקופיה נמצאת כיום בסל הבריאות?
אם לא האם קופות החולים מממנות אותה בכל אופן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה האם בסל הבריאות? - תגובה
ד''ר אליזה טיומני02/01/2011שלום שמחה
קולונוסקופיה מזמן נמצאת בסל הבריאות בכל הקופות.
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהקארין28/12/2010
בת 36 בריאה בד"כ פעם הייתי מטופלת בלנטון קבוע בגלל כאב בקיבה וחנק בגרוןזה עבר לי כבר.אתמול אכלתי מאכל שומני מאוד(כבד אווז)בלילה היו לי בחילות היה קשה לי להרדם מתחושת נק כזאת...בבוקר קמתי עם בחילות וכאב חזק בקיבה...מה אני צריכה לקחת כדי להרגיע את זה?לקחתי קודם כדור גסטרו 20 מ"ג ועדיין אין כל כך שיפור עברה חצי שעה מאז שנטלתי...הכאבים חזקים ותחושת חולי מזה יש לי אנא עזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
קארין28/12/2010נוספו לי גם שילשולים מיימים בצבע צהוב ירוק מלא פעמים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני28/12/2010תנסי עוד 2 כדורי גסטרו של 20 בהמשך היום וגם מחר 3 כדורים
תוסיפי כדורי קלבטן אם יש לך1-3
אפשר חליטת שומר וקימל
כדורי מוטיליום או פרמין
בהצלחה,
דר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבטל27/12/2010
אני סובלת מהקאות תמידיות ,גם שאין לי מה להקיא אני עדיין עושה את הפעולה של הקאה (עליית הקיבה הוצאת נוזלים רק בלי הנוזלים) וזה כ"כ כואב כי בהתחלה בכוח אני מצליחה להוציא כמו מיצים ירוקים ואח"כ כלום כלום כלום לא יוצא רק הפעולה.כואבת לי הבטן העליונה בין החזה ירדתי המשקל בצורה דרסטית ואין לי טעם לאוכל. אני צורכת LANSOPRAZOLE ואומפרדקס קפליות ,בזמן האחרון ממש המצב החמיר וכל פעם אני באה לרופא עוד כדורים ועוד כדורים. שמעתי שקאנביס רפואי יכול לעזור לי ברפלקס ההקאה התמידי .אם תוכלי בבקשה לייעץ לי בנושא זה בכבוד רב ותודה רבה טל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד''ר אליזה טיומני28/12/2010שלום לטל
לפני כנאביס רפואי כדי אולי בכל זאת לעבור בירור וטיפול מתאים-כנאביס רפואי נותנים באינדיקציות מסוימות ורק אחרי שעברת בירור מלא ,יש אבחנה ונוסו כל האופציות רפואיות הטיפוליות מתאימים.
כדאי שתפני לרופא גסטרו אשר מתעסק בתנועתיות מערכת העיכול במכוני גסטרו בבתי חולים
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
טל28/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי רגישעמי26/12/2010
שלום.
האם כאבים בעקבות מעי רגיש ייתכנו במקום ספציפי במעי או שאמורים להיות מפושטים בכל הבטן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעי רגיש - תגובה
ד''ר אליזה טיומני28/12/2010שלום עמי
התשובה-גם וגם -יכולים להיות נודדים ומשתנים .
דר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף תשובה!!שרית25/12/2010
שלום רב,
הנני סובלת מזה כחודש מעצירות ודמם רקטל טריי בתקופה האחרונה.
הופניתי לכירורג ולפי בדיקה שהוא עשה לי הממצאים היו : PR ללא פיסורה, טונוס תקין , אמפולה ללא גושים , ורגישות ניכרת בבדיקה רקטלית.
והופניתי על ידו לבדיקת קולונסקופיה.. האם יש לי ממה לחשוש? מה יכול להיות שיש לי? מה הממצאים שהכירורג מצא מעידים? אני ממש מודאגת לחיי..
בבקשה תשובתכם הבדיקה שלי עוד שבוע..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף תשובה!! - תגובה
ד''ר אליזה טיומני26/12/2010שלום שרית
אין לנו פרטים עלך אך לפי תאור שלך לא נראה שנשקפת סכנה לחייך
הבדיקה שעשה לך כירורג היא לא היתה מלא ולא כללה הכנסת רקטוסקופ ,אלה רק עם אצבע ולכן יתכן שלא ראה דברים יותר לעומק אשר יכולים לתת דמם וכאב ,כמו סדק ,טחורים פנימיים ועוד
כדי בכל מיקרה לקבל בינתיים טיפול מקומי במשחה או שמן אופלפיכה ולחכות לקולונו.
תרגישי טוב
ד"ר אליזה טיומני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

