מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לרופא שלוםנטע24/12/2010
בזמן האחרון שאני מסיימת לאכול כל האוויר שיש לי בקיבה עולה ולפעמים מתפוצץ לבד בבית וגורם לכאבים ורעשים מוזרים בבטן וזה תמיד קורה אחרי שאני אוכלת אוכל חם. זה קשור? ומה אפשר לעשות? תודה ושבת שלום.............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופא שלום - תגובה
ד''ר אליזה טיומני25/12/2010שלום נטע
כפי שברור לך לא מסרת שום פרטים על עצמך אך באופן כללי דברים כאלו יכולים לנבוע ממה שנקרא "החזר קיבתי-ושטי " ההוא מופיע עקב הפרעה בתפקוד סוגר תחתון של הושט .יתכן שיש לך מה שנקרא אארופגיה-בליעת אוויר -את בולעת את רוב האוויר שאת פולטת אחר כך בזמן אוכל עם כל בליעת מזון.
מומלץ לאכול לעט כ 20 דקות ,ללעוס טוב ולא לדבר בזמן האוכל
אם לא עוזר תפני לרופא גסטרו
בברכה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד הבטן בתחתונה בעת מתן צואהדנה24/12/2010
כשאני בשירותים ולוחצת בזמן מתן צואה כואבת לי הבטן התחתונה בצד ימין אני ממש בלחץ מזה ורציתי לדעת מה זה ואם זה מסוכן , תודה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
דנה24/12/2010שאתמול הייתי אמורה לקבל מחזור [המחזור שלי לא סדיר] אני בת 15 ו 10 חודשים
אני לא יודעת אם זה קשור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לציין - תגובה
ד''ר אליזה טיומני24/12/2010אם בעיה נמשכת תפני לרופא משפחה קודם כל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בצד הבטן בתחתונה בעת מתן צואה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני24/12/2010שלום דנה
אין לי שום פרטים אלך דנה אפילו לא גילך אך בכל זאת אנסה להשיב לך-לפעמים הופעת בקע מפסעתי או איזה בעיה בשחלה הקרובה יכולים לגרום לכאבים בעת מאמץ בשרותים . אם זה לא חולף כדי להתיעץ עם הרופא.אולי גם כדי שתקחי משהו לרכך את הצואה ,כמו מיץ שזיפים מיובשים בסופרמרקט או תוספת סובין,שתיה מרובה
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בת 15ו 10 חודשים ואני
דנה24/12/2010היתי אמורה לקבל מחזור אתמול למרות שזה לא נראה לי קשור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פס דם בצואהאנמית23/12/2010
שלום,
תהייתי אם תוכל לעזור לי, בתי אנמית אבל לוקחת ויטמין בי 12
אתמול, אחרי עצירות היה לה על הצואה פס דם אדום..
בתי מתבגרת, לא מעשנת (לפי ידיעתי) ושתינו נורא נבהלנו..
נשמח אם תוכל להסביר את התופעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי לציין
אנמית23/12/2010ירד לה מעט דם אחר כך ויש חשד במשפחה לfmf
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפס דם בצואה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני23/12/2010שלום לאנמית
אין שם פרטים רפואים לגבי הבת אפילו לא הגיל , אבל באופן כללי כל מאמץ בשרותים יכול לגרום לגירוי בעור פי הטבעת והופעת מעט דמם על נייר בניגוב.
אם זה יחזור דכי שתבדק ע" הרופא
בריאות טובה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה ממשלשליםאני18/12/2010
אני משתמשת והשתמשתי במשלשלים למיניהם כגון:
לבולק,אגיולקס,יובסלקס,אלוורה,הנילקס,פגלקס,בנפייבר וכדומה....
לא משלשלים כגון לקסטיב\לקסעדין.
אני בת 35 סובלת מעצירות שנים ולפני השימוש במשלשלים הייתה לי יציאה בערך פעמיים בשבוע לכל היותר.
ברצוני להגמל המשימוש במשלשלים בגלל שלפי בדיקה שעשיתי הם גורמים כנאה לנפיחות בטנית רצינית,יחד עם זאת 3 ימים לא לקחתי משלשלים ולא הייתה לי יציאה אלא עם נר גליצרין.
1.איך נגמלים?
2.האם כדאי בכלל? כי גם זה שלא יהיו לי יציאות זה לא פתרון
3.האם כדאי כן להמשיך עם משהו שלא יגרום לנפיחות וכן ליציאות?
4. האם זה יתכן שהמשלשלים גורמים לנפיחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה ממשלשלים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני18/12/2010שלום לנפוחה
סיפור של עצירות כרונית משמעותית אצלך.
חסרים לי פרטים רפואים-אם עברת בירור מקיף בנוגע לתפוקד המוטורי של מערכת העיכול ורצפת האגן שלך?
אם לא -כדי לך כי את אישה צעירה והביעה רק תחמיר עם הזמן.
את יכולה לפנות למכוני גסטרו לבית חולים איכילוב וא תל השומר למרפאת העצירות-רצפת האגן ושם יעשו לך בירור ויראו איך ניתן לעזור לך
בברכה ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אני18/12/2010הבדיקה שעשיתי היא גסטרוסקופיה לפני חצי שנה בה אובחן הליקובקטר+דלקת באנטרום ובקיבה.
טופלתי באנטיביוטיקה ומאז לא בדקתי מה קורה.
הבעיה שלי שאני צריכה משהו שממריץ את המעיים,אין לי בעיה ביציאה עצמה.
אם לא אקח משלשלים אני אתפנה עד פעמיים בשבוע מאז ומתמיד זה היה כך.
אילו משלשלים ישנם שלא יגרמו לי לנפיחות בבטן?וגם לאורך זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני19/12/2010התשובה נשארת אותה התשובה -את מחפסת פיתרון מייד וללא הסתכלות בשורש הבעיה וככה זה לא עובד....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמם רקטליאורלי15/12/2010
שלום רב
בן 50 עקב דימום חד פעמי מפי הטבעת בזמן
יציאה ולא בצואה
הופנתי לקולונסקופיה נלקחה ביופסיה עקב רירית לא סדיר
סדירה באזור הרקטום
והנה התשובה של הביופסיה
אבחנה BIO-11972/1
CHRONIC AND ACUTE PROCTITIS
NO GRANULOMATA IDENTIFIED
T68000
M42100
האם יש צורך באיזשהו טיפול ? אם כן איזה טיפול
אציין שמאז אין לי דימום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם רקטלי - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/12/2010שלום לאורלי
בדיקתך ראו דלקת קלה בקטע קצר של רירת דב ראשר מסביר את הדימום
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןאיתי14/12/2010
שלום,
יש לי כאבי בטן ביממה האחרונה ואיני יודע להסביר ממה הם נובעים.
1. מה התזונה המומלצת כשכואבת הבטן?
2. בנוסף, האם תחושת קור כתוצאה מזג האוויר עשויה לפתח כאבים אלה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
ד''ר אליזה טיומני14/12/2010שלום איתי
לא נתן להשיב לך לאף אחת מהשאלות כי חסרים הרבה פרטים לכן אם כאב בטן משמעותי ונמשך דכי שתפנה לרופא
בברכה ד"ר טיומני אליזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורפיום ונגד כאביםאבי13/12/2010
אמי נמצאת במצב מתקדם של סרטן בבטן,היא סובלת מכאבים ברמה בינונית מינוס אבל מכיוון שהיא הרבתה להתלונן החליפו לה את תרופת נגד כאבים טרמדקס למורפין,כשהיא מקבלת את המורפין כבר 4 ימים,התרופה גורמת לה להזיות,לאפטיות לחוסר תקשורת בכלל, ולהתנתקות מהמציאות לחלוטין,באופן ישיר לקבלת התרופה התופעות האלה החלו,גם כתוצאה מכך היא לא מגיבה לעניין בכלל גם מבולבלת ברמה גבוהה ביותר ולא מבינה שצריך לאכול ולשתות מאז לקיחת התרופה,כאשר דיברנו עם הרופאים שיחליפו את התרופה הם לא הסכימו כי לטענתם הם לא רוצים לתת לה לסבול ,אבל הם מוכנים להעביר אותה לבית חולים אחר,האם יש בית חולים שמטפל באופן שונה נגד כאבים? האם כדאי להעביר אותה לבית חולים כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורפיום ונגד כאבים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני14/12/2010שלום לאבי
לחולי סרטן נותנים ביד קלה יותר תרופות חזקות נגד כאבים בכדי למנוע מהם סבל. אם כאבים אצל אמא לא כל כך חזקים למה לרוץ למורפיום? וחוץ מזה מה שנותנים היום במיקרים הללו זה מריחואנה רפואים.
בשלבים מתקדמים יותר אפשר להעביר את החולה להוספיס-או לקבל טיפול הוספיס בבית החולה מקופות החולים- תקבלו יותר פרטים מרופאים המטפלים.
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםאריק12/12/2010
שלום ,אני בן 24 ונמצא בקבוצת סיכון של סרטן (אמי נפטרה מסרטן מעי הגס בגיל 51 ,כמו כן סבי סבתי מתו מסרטן בערך באותו גיל),לאחרונה ,חודש אחרון שמתי לב לשינויים הקשורים למערכת העיקול.דבר הראשון הוא גזים חריפים שמעולם לא היו כאלה ,ויציאות מרובות של צוואה רכה ,בלי דימום...קיימים מקרים של סרטן מעי הגס בגיל כזה ? רוב הסטטיסטיקות מתייחסות מעל 40....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר אליזה טיומני12/12/2010שלום
כן ,יכול להיות סרטן בגילים כאלו במיוחד בתסמונות גנטיים במשפחה.
מומלץ לבצע בדיקת קולונו 20 שנה לפני גיל של סרטן הכי "צעיר"במשפחה.
בלי קשר לזה מותר שיהיו לך גם "דברים פשוטים" כמו אצל בן אדם רגיל ,למשל זהום בדרכי העיכול
תבצע תרבית צואה+ בדיקת פרזיטים , קח תכשירי ביסמוט ופרוביוטיקה ותשמור דיאטה ללא חלב
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולוסקופיהקובי12/12/2010
מבקש לדית אחרי בדיקת קולקוסקופיה מתי אפשר לחזור לחדר כושר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני12/12/2010אין שום הגבלות -אין לא נעשה שום פעולות מיוחדות -באותו היום
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה של בדיקת CT בבטןנחי10/12/2010
בתוצאה כתוב בין השאר - "הגוש הרטרופריטונאלי סמוך ובלתי ניפרד מלולאת מעי דק, עם רושם לעיבוי דופן הלולאה באיזור, ללא סימני חסימה". האם עיבוי הדופן משמעותו גידול במעי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה של בדיקת CT בבטן - תגובה
ד''ר אליזה טיומני12/12/2010שלום נחי
מה שכתוב בתשובה זה שקיימת איזה התעבות של דופן מעי הדק ועליד זה ממצא של גוש ההולך לכיוון אחורי. זה לא חייב להיות דווקא סרטן -יש אבחנה מבדלת כמו למשל מחלת קרון שהיא דלקת כרונית במעי הדק ו/או מעי הגס ועוד.
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה נכונה לחולי דבטיקוליטיסמזל רצון09/12/2010
אני סובלת מדלקות במעי הגס לעיתים קרובות, ואני מעוניינת לדעת מה אסור לי לאכול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה נכונה לחולי דבטיקוליטיס - תגובה
ד''ר אליזה טיומני12/12/2010שלום למזל רצון
היום יש טיפולים טובים מאוד למניעת דלקת בסעיפים
חשוב לשתות הרבה ולקבל תוספת סיבים מדי יום
מבחינת האוכל אין הרבה הגבלות.כדי שתתיעצי עם רופא גסטרו
בברכה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיב במעיאילנה08/12/2010
לפני חודש בבדיקת קולונסקופיה נמצא אצלי כיב במעי הגס הימני .בפתולוגיה נאמר שזה כנראה מתרופות ,אינני משתמשת בשום תרופה.נאמר לי על ידי הפרופסור כי אין לזה תרופה או טיפול .אני סובלת מאבים בבטן תחתונה ימנית .עוד הובהר לי כי זה עלול לגרום לנקב במעי או פשוט להעלם כמו שהוא הופיע.מה דעתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיב במעי - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/12/2010שלום לאילנה
סיבה לכיב במעי הימני לא תמיד ברורה ואם אין שום דבר מדעיג בתשובה פטולוגית יתכן שזה באמת יעלם .חסרים לי פרטים קליניים ולכן קשה לדון בהרחבה במקרה שלך.
קיימת תרופה ישנה שנתן להשתמש בה במקרים של כיבים במערכת העיכול החומר נדבק כתחבושת על הכיב -שימוש עיקרי במערכת העיכול העליונה אך גם אפשר להשתמש למחלה של מעיה הגס
תנסה -השם SUCRALFATE 1 GR 3 פעמים ביום לפני האול לחודש ימים
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Neoangiogenesisרונית06/12/2010
שלום,
דודתי, כבת 70, עברה סדרת בדיקות כגון בדיקות דם סמוי וכד' אשר יצאו תקינות ומאחר שבמשך השנים הקולונוסקופיה לרוב יצאה תקינה ולאור הבדיקות התקינות היא לא עשתה קולונוסקופיה בשנית. לפני כשנה הוצאו לה פוליפים מהמעי.
לפני מספר ימים חזרו תוצאות בדיקות דם אחרונות שלה אשר לא היו תקינות ובעיקבותם עשו לה CT בטן אשר לא יצא תקין. אמרו לה שזה סוג של סרטן בכבד ואמרו את המילה neoangiogenesis - תוכלו בבקשה להבהיר עבורי מה זו המילה הזו? ניסיתי למצוא על כך ספרות באינטרנט וכל מה שהבנתי שסה קשור איכשהו לייצור החלבונים בתאי אפיטל במעי/ כבד.
בנוסף תוכלו להבהיר האם אתם יודעים מה אומר סוג סרטן זה והאם יש לו טיפול?
תודה מראש,
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Neoangiogenesis - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/12/2010שלום לרונית
מילה שאת כותבת מסמלת מצב ולא שם של הסרטן -משמעות יצירת כלי דם חדשים.לא ברור עם באמת בוודאות הוגדר התהליך בכבד כסרטני?הרי תשובה מדוייקת אפשר לקבל רק בביפסיה.. לכן לא כל כך ברור ליהמה שאת כותבת . תעספי עוד פרטים
בברכה ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם טרי באסלה יחד עם צואה.דנית06/12/2010
שלום רב
אני כמעט בת 18.
היום בבוקר הרגשתי צורך במתן צואה.
הלכתי לשירותים והיה לי קצת קשה להוציא אותה, אבל לא משהו מיוחד.
הרגשתי כאב קטן אבל כמו שאמרתי לא משהו מיוחד.
כשבאתי לנגב ראיתי את האסלה מלאה בדם, כלומר המים קיבלו צבע אדום והצואה שם.
זה היה נראה כמו מחזור עם צואה, אבל זה ממש לא מחזור.
בניגוב היה רק סימנים, יותר נכון סימן פס כזה בצד אחד.
מכאן התחילה הפאניקה. מרוב הלחץ הלכתי עוד 3 פעמים לשירותים (ככה אני, כשלחוצה התסמין הראשון שתוקף אותי זה הבטן)
בפעם הראשונה לאחר המקרה, לא ירד דם לתוך האסלה רק היה טיפהלה סביב הצואה. בניגוב היה דם ואז עוד פס כזה בניגוב השני.
בפעם השלישית כבר לא היה כלום באסלה ובנייר היה רק פס כזה בצבע אדום.
חשוב לי לציין שאני נכנסתי לפאניקה שאין כמותה . בחיים לא חשבתי אני אתקל בתופעה הזו בגיל 17 ו8 חודשים.
האם יש סיבה לדאגה? לאן הלאה?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם טרי באסלה יחד עם צואה. - תגובה
ד''ר אליזה טיומני06/12/2010שלום ל דנית
כלל מספר אחת-תמיד חייבים בדיקה לסיבה של דמם רקטלי-את צריכה לגשת בהקדם לרופא פרוקטולוג ובהמשך גם לתכנן בדיקה של מעי כולו
יכולים להיחות פוליפים או פצע בפי הטבעת כסיבה לדמם
לא להזניח!!
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי מקרה דומה, אותו גיל..
***24/02/2011האם עשית את הבדיקות? מה קרה בסוף?
אני בת אותו גיל וגם לי זה קרה, ממש דומה אז הייתי מעוניינת לדעת מה יצאו התוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן הרקטוםרוני06/12/2010
דר' נכבד/ה שלום רב,
אני בן 60 ועברתי ניתוח כריתת מעי הגס באיזור הרקטום קרוב לפי הטבעת לפני כשנה וחצי, בעקבות גידול סרטני של 7-8 ס"מ בקירוב.
הייתי כ- 3 חודשים עם סטומה ובניתוח השני הוצאה השקית. מאז כשנה וחצי אני סובל מיציאות מרובות מדי יום (20-30 פעמים ביום), מלווה בצריבות וכאבים עזים בפי הטבעת. כמו כן שלשולים וגרויים רבים במעי וכאבי בטן. בבדיקות שעשיתי EMG ודפקוגרפיה הייתה הערה על השתפלות הרירית. כמו כן אני לוקח טיפות אופי טינקטורה רק כדי לתפקד ולצאת מהבית וכדי שהדבר ימנע בריחת צואה. אין שום שיפור משמעותי בכל הזמן שעבר. האם יש תקווה בכל זאת לשיפור שכזה ?
שמעתי על אפשרות להשתלת קוצב במעי הגס או ניתוח תיקון וכן הזרקת בוטוקס. מה האפשרויות המתאימות ומה זה השתפלות הרירית ברקטום ואיך זה משפיע??
אודה אם תוכלו להשיב לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הרקטום - תגובה
ד''ר אליזה טיומני06/12/2010שלום לרוני
מצב כזה כמו שאתה מתאר ניתן לראות אחרי ניתוח שעברתה ]= בטן קרינה וכמוטרפיה קיימת בד
"כ הפרעה בתפקוד הסוגר וגם נוירופטיה הקשורה בקרינה ניתו לנסות הזרקת בידים , תרופות
יש גם אפשרות הזריק בידים פלסטיים מסביב לסוגר ולנסות להזקו וזה בתנאי שמצלכים להוריד את מסםפר היציאו ע"כל מיני תרופות
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

