מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בנושא זמן עיכול ארוחהלילי29/10/2010
לעיתים אני רואה שביציאות שלי יש שאריות אוכל שאכלתי לפני 6 שעות האם זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא זמן עיכול ארוחה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני31/10/2010שלום ללילי
6 שעות -זה אפילו מהיר -זה סימן שזמן מעברמ של המזון במעי של ךהוא מהיר ויתכן עקב כך לא הכל מספיק להתפרק .יתכן וי ש לך שילשולים או יציאות רכות.?
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאיםמזל29/10/2010
מזה שבוע אני סובלת:
כובד ואי נוחות בקיבה
התנפחות בבטן
גזים וצריבה לפני ואחרי אוכל
גרד בפי הטבעת
התקפי רעב פתראומיות
תחושת התמלאות מהירה
שינוי בצואה (שינוי בצבע ובריח)
חששתי מהריון ...עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית.
מה זה אמור להיות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לרופאים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני31/10/2010שלום לרועי
מכיוון שחסרים לא מעט פרטים רפואים אני יכולה להשיב בכלליות
כל מה שאת מתארת מערבת כמעט את מערכות בגוף לכן הרושם שזה יכול להיות מוסבר ע" תקופת סטראס ולחץ במידה ואת מאמת יכולה לאתר מצב כזה בחייך .
אם זה נמשך או מחמיר -תתיעצי אם רופא משפחה
בהצלחה ותרגישי טוב
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת CTיאנה28/10/2010
לאמא שלי מצאו גידול במעי הגס, שלחו אותה לבדיקת CT בטן ובית חזה, בממצאי הבדיקה רשום כבד מוגדל היפודנסי ייתכן שומני, באונה הימנית של הכבד הודגמו מספר נגעים היפודרנסיים ציסטיים הגדול מביניהם ממוקם תת קפסולרי אחורי קוטר כ-23 מ"מ, הממצאים אינם מראים סימני האדרה אופיינים בשלבים שונים לאחר ההזרקה. נצפו בלוטות לימפה בגודל עד 13 מ"מ באזור רטרופריטוניאלי ובלוטות לימפה בגודל עד 10 מ"מ בשורש המזנטריום. בדופן הימני של הבטן הודגם בקע על שם ספיגיליאן עם התכנסות של שומן מסונן לתוכו. על פני שתי הריאות הודגמו מספר מוקדים ליטיים תת פלאורליים בקוטר עד 3 מ"מ - הממצאים קטנים ובלתי ספציפיים.
אשמח אם תוכלו להסביר את תוצאות הבדיקה,
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת CT - תגובה
ד''ר אליזה טיומני31/10/2010הממצאים בהלו בחלקם יכולים להתאים לתהליכים גרורתיים אומנם הרופא לא מגדיר את זה בוודעות. בדיקה הבאה היא בדיקת PET-CT בכדי לוודה סופית אם לא מדובר בגרורות של התהליך ראשוני. כמו כן יש ממצאים נוספים כמו כבד שומני ובקע עם שומן מתוכה ועוד
את צריכה להיות בקשר עם רופא כורורג-אונקולוג לגבי המשך
בהצלחה לאימך והבראה מהירה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמן CA-15-3יוגב27/10/2010
אני בן 62 ולאחר כריתת מעי גס ימין והוצאת גרורה בכבד (מקטע 1) ועובר כימותרפיה .בבדיקת סמנים נתקבל עבור CA-15-3 ערך 39.41 . איזה משמעות יש לערך חריג זה עבור גבר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמן CA-15-3 - תגובה
ד''ר יהודה קריב31/10/2010שלום רב
אמנם CA 15-3 הוא סמן של סרטן השד אך יכול להיות מוגבר במספר מצבים אחרים, גם במחלות שפירות (כגון מחלת כבד, או בלוטת תריס) וגם מחלות גידוליות אחרות. הערך שאתה מציין הוא עלייה מתונה בסמן. איני בטוח שיש לערך זה משמעות מעשית אצלך. האונגקולוג המטפל בך צריך לבדוק את כלל הסמנים שנלקחו ואם יש איזשהי מגמת שינוי, ויחד עם הדמיות שעברת לאחרונה, כדי להחליט אם יש משמעות לסמן זה והאם יש מקום לבירור נוסף.
בברכה,
ד"ר קריב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
יוגב01/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דםשמואל26/10/2010
הי
אני גבר כבן 30
סובל מדם רב ביציאות זה כשבועיים, לא סובל מכאבים בפי הטבעת, יש לי גם יציאות רק של דם.
קצת שינוי ביציאות, לפעמים רך מאוד, לפעמים קצת קשה, לפעמים קצת רירי.
וקצת כאבי בטן.
מה אני אמור לעשות?
מה זה יכול להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם - תגובה
ד''ר אליזה טיומני26/10/2010שלום שמואל
אתה צריך לגשת בהקדם !! לרופא כירורג-פרוקטולוג (מספר ימים ) לבדיקה קצרה שנעשת על המקום לקבוע מה מקור הדמם -יתכן ויש לך דלקת ברירית המעי או טחורים פנימיים או אחר
בההצלחה
דר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודהעל התגובה המהירה
שמואל26/10/2010אכן אפנה לרופא
האם זה יכול להיות משהו יותר רציני?
מישהו אמר לי שלא יתכן בגיל צעיר שזה יהיה פוליפ, ושאין לי מה לדאוג, האם אכן כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודהעל התגובה המהירה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני26/10/2010פוליפ בגיל צעיר באמת נדיר יותר בהעדר סיפור גנטי משפחתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שמואל26/10/2010זה אומר שלא אצטרך לעבור בדיקות קולונוסקופיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני27/10/2010זו בדיקה מהירה וזמינה ולפיה יקבע אם יש צורך בקולונוסקופיה מלאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ctלירון25/10/2010
ביצעתי בדיקת ct אנטרוגרפי לפני שבוע והתוצאות הגיעו והן :
רושם של עיבוי צריקולרי של דופן במספר לולאות מעי הדק בעיקר בג'גונום, אך אין לשלול מילוי תת-אופטימלי של הלולאות הנ"ל .
מה זה אומר ? מה יש לי לפי הבדיקה הזאת?
יש לי תור לרופא גסטרו רק עוד שבוע וחצי , אז אפשר בינתיים לדעת מה הכיוון ?
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ct - תגובה
ד''ר אליזה טיומני25/10/2010שלום ללירון
התשובה זאת מבטה חוסר ביטחות של רופא המפנח כי אם יש חשד למחלת קרון במעי הדק -יש בד"כ סימנים אחרים שנלווים לדלקת וזה תומך באבחנה
אפשר לבקש מהרופא ששלח אותך לבדיקת לעשות רווזיה של התשובה ע" רופא רדיאולוג נוסף
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן דחוף!!!מאיר25/10/2010
שלום
לפני 4 חודשים נותחתי במעי הגס והוסר גידול סרטני ו15 ס"מ מהמעי, היום מידי פעם יש לי כאבים בבטן כאילו יש איזה שהוא פצע פנימי, כמו כן הבטן קצת נפוחה, היציאות שלי בסדר ללא שלשולים, האם אני צריך לשנות את התזונה? אני אוכל הכל, או שזה עדיין תהליך הריפוי של המעי.?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבטן דחוף!!! - תגובה
ד''ר אליזה טיומני25/10/2010שלום למאיר
4 חודשים אחרי הניתוח-כל הפצעים פנימיים וחיצוניים בד"כ מתרפים
יתכן שיש לך עצירות קלה שגורמת לכאבי בטן ותפיחות
אם לא והמצב מחמיר יש לשלול אפשרות של הדבקויות שיכולות להיווצתר לאחר ניתוחים בטניים.
תרגיש טוב
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאים בקולונוסקופייהעמיר24/10/2010
שלום בן 37. בצעתי קולונוסקופיה. היה ממצא של פוליפ ססילי 3 ממ בקרקעית הצקום. בנוסף פוליפ בעומק 25 סמ בסיגמה , על גבעול קצר 10 ממ שהתפרק לפירורים בזמן הוצאתו לפתולוגיה. שני הפוליפים כאמור נכרתו.
תוצאת הביופסיה שבה נכתב על שני הפוליפים:
TUBULAR ADENOMAS LOW GRADE DYSPLASIA.
הבנתי שמדובר במשהו טרום סרטני.
הוריי ביצעו את הבדיקה אחריי. שניהם בני 66 וביצעו זאת לראשונה. אבי יצא ללא ממצאים.
לאימי נכרת פוליפ אחד הזהה לשלי (גודל 7 מ"מ).
שאולותיי:
מתי עליי לבצע בדיקה חוזרת? הרופא המליץ בעוד 3 שנים - לי זה נראה רחוק מידי.
מבחינת מדיניות הבדיקה כלפ ילדיי. מה ההמלצה? באיזה גיל כדאי להם להיבדק?
כיום הם בני 10 ו- 6.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאים בקולונוסקופייה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני24/10/2010שלום לעמיר
אצלך נמצאו 2 פוליפים שהם מסוג אדנומה טובולרית שלה יש פוטנציאל לממאירות אם משאירים אותם לגדול עוד כ 10 שנים
בשביך זה אנו עושים גלוי מוקדם בכדי לכרתום עוד בשלב תרום ממאיר.
חסרים כמה פרטים עלך ועל משפחתך אבל באופן עקרוני-אם יש סיפור משפחתי - אז פעם ב5 שנים -אלה אם יש חשד לתסמונות גנטיים אז מעקב הוא קצת שונה.
3 שנים זה נשמה זמן סביר לבדיקת מעקב כי היו לך 2 פוליפים אחד מהם כ 1 סמ'
ילדים נבדקים בד"כ החל מגיל 40 אלה אם יש תסמנונות .
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון בעיות במעי בזמן הריוןאביב22/10/2010
שלום,
אני סובלת מזה כ-13 שנה מתסמינים של מעי רגיז (גזים, נפיחות, קושי להתרוקן), אך עד היום לא ניסיתי ללכת לגסטרולוג מומחה בנידון (האבחון של מעי רגיז נעשה ע"י דיאטניות- למיטב זכרוני).
היום אני בהריון (שבוע 23) ושאלתי היא האם יש טעם לבוא כרגע (חשבתי להגיע לפרופ' ספרבר) לאבחון או שמוטב לחכות עד לאחר הלידה?
ושאלה נוספת- התסמינים החמירו מאוד בזמן האחרון- האם זה כך בשל ההריון?
תודה,
אביב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון בעיות במעי בזמן הריון - תגובה
ד''ר אליזה טיומני22/10/2010שלום אביב
תקופת הריון זה לא הזמן המתאים לתהליכי איבחון אך בכל זאת כדי להגיעה עכשיו ובמיוחד שחלה החמרה במצבך לאחרונה. יש טיפולים לא תרופתיים ולא פולשניים שאפשר לבצע גם בהריון
פרופ ספרברג בהחלט בחירה טובה .
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן לוקח להגיב כאן?מתבוננת מהצד22/10/2010
אולי יש מקום לשקול את קיום הפורום הזה בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אליזה טיומני22/10/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אלימות_במשפחה' id=link]אלימות במשפחה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המעי הרגיז?מיכל19/10/2010
אמי בת 67 סובלת מזה כשנתיים בתחושות מוזרות באזור הבטן. לפי דבריה כאילו יש לה אוויר שמסתובב בבטן, בפה ובאזור החזה ובנוסף יש לה הרבה אוויר שיוצא גם בצורת גזים וגם בצורת גרעפסים והרבה הרבה מזה. התחושות הללו מלוות בהרגשה נפשית מאד ירודה. בבדיקות שערכה במשך השנים הכל מהכל יצא תקין (בדיקות דם, קולונו', גסטרו' וכו'). ניסתה כל מיני דיאטות עם תזונה מיוחדת אצל הומאופטית שכמובן לא עזר ואף לא הקל את ההרגשה הרעה. כמו כן עשתה טיפול של ניקוי רעלים (סידרה של 6 טיפולים) שאף הם כאמור לא עזרו. אנחנו נואשים ואיננו יודעים איך לעזור לה, אנחנו מרגישים שהיא דועכת מבחינה נפשית ונכנסת לדיכאון בגלל המצב. היא אוהבת מאד לקרוא ספרים ולצפות בסרטים אך איננה יכולה לעשות כן בגלל המצב שלא מאפשר לה להתרכז.
אנא עזרי לנו לעזור לה ומהר!!!!!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המעי הרגיז? - תגובה
ד''ר אליזה טיומני22/10/2010שלום מיכל
התרשמותי שאמת אמך סובלת מתסמונת פונקציאונאלית במערכת העיכול עם מצב דיכאון המחמיר את המצב
אני מציעה שתפנו למרפאה מיוחדת שהוקמה לטיפול בבעיות הללו במכון גסטרו בבית חולים איכילוב בתל אביב
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי הגסחווה19/10/2010
לסבתא שלי בת 77 לאחר מספר חודשים של כאבי בטן , עצירויות וחוסר דם ( המוגלובין 6 ) לאחר קולוסקופיה וסיטי גילו סרטן במעי הגס.
הנתונים שבידינו :
סיטי : לא הודגמו ממצאים חשודים בכבד , הודגמה מלאות ריקמתית בצקום, עכירות שומן מסביב, קישוריות לימפה בגודל 10 מ"מ סביב לצקום. היסתיידויות באורטה וענפיה . שינויים ניווניום בעש מותני . ספונדילויסטזיס 1s 5l דרגה 1.ספונדילוליזיס 5lדו צדדי.
ממצא של sol בציקום בקוטר 4 ס"מ . טחורים דרגה 2.
בדיקה פתולוגית : מאקרו - מספר פירורים אפורים בגודל 0.3.0.2 0.1
מיקרו: ..שטחיים של בלוטת מעי הגס עם :severe dysplasia\carcinoma in si.בנוסף נמצאו אדמים ריר ובתוכם אפיטליאליים ממאירים . אין אפשרות לקבוע עומק חדירה . מומלץ כריתת כל הנגע
ברצוני לציין כי לסבתא שלי קצב לב ( בשל אי סדירות ) סוכרת
מה הממצאים הללו אומרים ?
מה הטיפול המומלץ לאישה במצבה ?
עד כמה חמור המצב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעי הגס - תגובה
ד''ר אליזה טיומני22/10/2010שלום לחווה
לסבתא שלך התגלה סרטן במעי הגס כנראה האיזור הנגוע הוא הצקום ובבדיקת CT יש כנראה מעורבות בלוטות לימפה באיזור
עליה לעבור ניתוח להסרת חלק מהמעי הגס. לאחר הניתוח אפשר יהיה להחליט באיזה דרך להמשך. סכרת וקוצב לב היום לא מהווים בעיה מיוחד -יש הכנה טובה לפני הניתוח
בהצלחה רבה לסבאתך
ד
"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוסט אינפקציהרוני19/10/2010
שלום עליזה, הייתי אצלך לפני כשבועיים ואמרת לי שיש לי פוסט אינפקציה, רשמת לי לקחת VSL3 במשך חודשיים, אני לוקחת עכשיו שבועיים את הפרוביוטיקה ונמנעת מכל המאכלים שאמרת לי,
במשך השבועיים האלה הרגשתי יותר טוב והפסיקו השלשולים והייתה רק תחושת נפיחות (בעיקר בבוקר) .
בשלושה ימים האחרונים המצב החמיר בחזרה וחזרו השלשולים (לא אכלתי משהו חריג)
האם זה נורמאלי שיקרה, או שזה אומר שמשהו לא בסדר?
האם יש לך עצה מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוסט אינפקציה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני22/10/2010שלום רוני
יתכן וכדי להגדיל את המינון של הפרוביוטיקה ...ולהיות סבלני זה לוקח זמן
ד" ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני רוצה להוסיףחני19/10/2010
שעד היום לא הבנתי אם התכיפות של היציאות בעת התקף כמו גם חוסר שליטה זה תוצאה של קוליטיס וכולם סובלים מהבעיה או שאצלי היא חמורה בשל שילוב המחלות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני רוצה להוסיף - תגובה
ד''ר אליזה טיומני22/10/2010יכול להיות שזה שילוב של שניהם כי לא ידוע לי איפה הMS פוגעת אצלך...
ד" טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא עזרתכםחני19/10/2010
בת 34 , אמא לשניים,סובלת מטרשת נפוצה ומקוליטיס. בשבוע האחרון אני מרגישה לא טוב, חולשה כללית וכאבי ראש משך כל היום וכאבי שרירים וחום 38.2 עד 38.5 לקראת ערב, אתמול אף "הגדלתי" לעשות עם חום שעלה גם בשעות הלילה. יחד עם זאת, כבר כמה ימים שאני מבחינה בהתקף של קוליטיס, לפני יציאה נורמלית, נוזל מימי שיש בו המון דם. הרופא שלי מאוד אטום ולצרי גם היחיד במקום מגוריי. אני יכולה לספר שהאבחון נעשה לפני 3 שנים לאחר ש"אנסתי" אותו לבצע קולונסקופיה, מאז אני לוקחת כדורי רפאסל וכיש התלקחות סטרואידים. אני רוצה לשאול אתכם אם אין דרך אחרת לטפל? אולי כדורים אחרים? הבנתי שרפאסל גורם לשיבושים הורמונליים? בנוסף אני בטיפולי פוריות. האם יש קשר בין התחושה הכללית שציינתי מעלה, חום הגוף וההתקף המדובר? כמו שהבנתם אני למודת סבל ולא רוצה להרע לגוף שלי עם כל כמות הסטרואידים שאני מקבלת. אנא עזרו לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא עזרתכם - תגובה
ד''ר אליזה טיומני22/10/2010שלום לחני
הסיפור של והמחלה שלך מאוד מרשימים-כאילו את מתקשרת ממאה שעבר מיעירות אמזונה.....
את בהחלט זקוקה לטיפול טוב יותר וחדיש יותר . אם את הורופא שלך לא בראש אחד -אין טעם להמשיך -אני בטוחה שלמען בריאותך חייבים לנסוע אולי רחוק יותר לקבלת לטיפול רפואי מתקדם יותר!! ובהקדם!!!
קחי החלטה ותפעלי !!!
אני אפילו לא יודעת איפה את מתגוררת
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

