פורום מחלות המעי הגס - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התככוצות בבטן לאחר אכילה
    רונן..
    24/12/2009

    שלוםאני בן 35 מזה יומיים אני מרגיש לאחר אכילה או אפילו שתיה (מיד אחרי) התכווצות או לחץ בבטן מצד ימין בדרך כלל בריא .מה לדעתך או מה אפשר לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התככוצות בבטן לאחר אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התככוצות בבטן לאחר אכילה

    פרופ' עמי ספרבר
    26/12/2009

    שלום רונן,
    תופעה כזו שנמשכת יומיים יכולה להיות מקרית, למשל אוויר בלולאת מעי, או תגובה למצב לחץ, בין היתר. אם יש תופעות נלוות כגון חום, הקאה חוזרת וכד' יש מוקם לפנות מידית לרופא. אם אין תופעה מדאיגה נוספת צריך לחכות ולראות איך הענין ממשיך. אם זה לא נרגע אחרי פרק זמן נוסף אפשר לפנות לרופא המשפחה לבדיקה.
    בברכה,
    פרופ' ספרבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעי רגיז
    שרה
    24/12/2009

    אני סובלת שנתיים ממעי רגיז, עשיתי את כל הבדיקות האפשריות והכל בסדר. הרופא אמר לי להתחיל לעשות דיאטה - כלומר להתחיל לשלול דברים. טוב אני לא אוכלת דברי חלב ומוצרים מקמח - שום קמח, כל הפחמימות שלי הוא אורז.
    לאחרונה הפסקתי גם לאכול תפוח אדמה ובטטה בגלל שלא הרגשתי טוב.
    רציתי לדעת אם אין פתרון לאנשים כמוני שלא אוכלים כלום, איזה אנזים או תוסף שאני אוכל לחזור לתזונה רגילה.

    שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעי רגיז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעי רגיז

    פרופ' עמי ספרבר
    26/12/2009

    לשרה שלום רב,
    יש הרבה אפשריות לעזור לסובלים מתסמונת המע הרגיש, אך לא בדרך של תוספים ולא בדרך של ניסיונות דיאטה בלתי מבוקרים. מומלץ שתפני לייעוץ אצל מומחים לנושא, למשל בשירות להפרעות תפקודיות של מערכת העיכול במרכז הרפואי איכילוב בו יש גישה רב תחומי לטיפול. אפשר גם לפנות לייעוץ פרטי אצל מומחים בתחום. מה שלאמומלץ הוא לנסות כל פעם משהו אחר ללא כיוון וללא ליווי של מומחה.
    השורה התחתונה - אפשר לעזור.
    בהצלחה,
    פרופ' ספרבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקוד מעיים
    גילי
    24/12/2009

    שלום רב,
    אני נוטלת כמות בלתי מבוטלת של לקסעדין במשל שנתיים.... בערך 100 עד 150 כדורים ליום.
    ברצוני לדעת אם יש סיכוי שמערכת העיכול שלי תחזור לתפקד ללא המשלשלים.... ואם כן האם זה כרוך בהשמנה?
    תודה רבה על תשומת הלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפקוד מעיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקוד מיים

    ד''ר אליזה טיומני
    25/12/2009

    שלום לאיילת
    שיפור בתפקוד המעיים והפסקה הדרגתית בשימוש מופרז במשלשלים לא כרוכה בהשמנה אלה ההפך -עם מעי פועל טוב יותר הוא מעבד את המזון יעל יותר ומשחרר את השאריות החוצה.
    דכאי שתפני למכון גסטרו בבית חולים אכילוב ליחידה לתנועתיות המעיים ויעזרו לך
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    גילי
    25/12/2009

    תודה רבה... הוקל לי לשמוע שאפשר לעשות משהו לאחר כל כך רבה זמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיברקוליטיס
    דנה
    21/12/2009

    שלום רב,
    אצל אמי בת למעלה מ70 אובחנה כסובלת מדיברקוליטיס.
    לאחרונה למרות הטיפול האנטיביוטי שקיבלה היא סובלת מהתקפות כאב חריפות.
    נאמר לה שיש דרך להקל ע"י שטיפות מעיים, על מנת לנקות את מצבורי הצואה הגורמים לדלקת
    אם אכן ישנם טיפולים כאלה היכן הן מתבצעים ובמה הם כרוכים.

    אודה לכם על תשובתכם.
    דנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיברקוליטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיוורטיקוליטיס

    ד''ר אליזה טיומני
    21/12/2009

    שלום לדנה
    דיוורטיקולוזיס -זה המצב ששטיפת המעי היא אסור בהחלט עקב של אפשרות להווצרות פרפורציה .
    היום יש טיפולים אחרים שמאוד עוזרים במקרים של דלקות חוזרות בסעיפים -שילוב של 5ASA ופרוביוטיק יחד עם תוספי סיבים ולסרוגין לפי הצורך קורסים קצרים באנטיביוטיה .
    אני אישית מתעסקת בזה הרבה עם תוצאות טובות
    בברכה ובהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיגומוסוקפיה
    יוני
    20/12/2009

    שלום
    אני בן 29 ונשלחתי לבדיקת קולנסקופיה גמישה (סיגמו) מאחר והתלוננתי על דימומים לאחר יציאות
    אבקש לציין כי בעבר הכרתי את התופעה הזו של הדימומים מידי פעם משך שנים אולם מה שהפחיד אותי הפעם הייתה העובדה כי הדימומים היו יחסית גדולים ולאורך מס' ימים רצוף. בנוסף הרגשתי מידי פעם כאבי בטן.
    בבדיקה נתגלה פוליפ בגודל של ס"מ אשר הורד.
    בנוסף נתגלו טחורים קטנים.
    הפוליפ נשלח כמובן לביופסיה ואנחנו ממתנינים אולם נאמר לי שלבטח לא מדובר בגידול סרטני אבל שככל הנראה אזדקק לעבור קולנסקופיה מלאה.
    הבנתי שהדימום לא נגרם כתוצאה מהפוליפ ומזל שביצעתי את הבדיקה כי בזכות זה מצאו אותו.
    בכל זאת רציתי לדעת, אני בסך הכל עוד לא בן 30 ולמצוא פוליפ מסוג זה בגילי זה נראה לי די חריג:
    מה המשמעות של זה מבחינתי? כיצד נוצר פוליפ ומדוע? האם זה מנסיבות תורשתיות? עקב תזונה לא נכונה ? וכו'. מה התוצאות הללו צריכות ללמד אותי ועל אילו הרגלים אני צריך להפקיד/לאמץ בעקבותם?
    תודה רבה על ההתיחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיגומוסוקפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיגמואידוסקופיה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/12/2009

    שלום ליוני
    התשובה הכי מלאה אפשר יהיה לתת לך רק לאחר תשוב פטולוגית של הפוליפ -כי לפעמים פוליפים אצל אנשים צעירים ללא סיפור משפחתי , הם בעלי אופי דלקתי ,היפרפלסטי וכו'
    פוליפים נוצרים מסובות שונות ומשונות ולעיתים אין לזה רקע גנטי ואין מקום לדעגה .
    נחכה לתשובה ואז לאחר שיחה עם הרופא המבצע תראה אם יש לך עדיין שאלות

    בברכה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסקופיה
    גלית
    18/12/2009

    אבי בן 62 בריא בד"כ, לפני שבועיים ביצע בדיקת קולונוסקופיה בה נמצא גידול בגול 4.5 ס"מ. ביצע c.t בטן וחזה תקין בדיקות דם תקינות אנזימי כבד תקינים cea=4.3. בתאריך 15.12 עבר ניתוח להסרת הגידול שעבר בהצלחה ובנוסף נמצאו 2 פוליפים קטנים שנכרתו במהלך הניתוח.
    תוצאות קולונוסקופיה fragments of ulcer bed,normal colonic mucosa and separate of adenocarcinma.ברצוני לדעת מה פירוש התוצאה ומה המשך הטיפול, והאם המחלה יכולה לחזור גם לאחר הכריתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולונוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסוקפיה

    ד''ר אליזה טיומני
    18/12/2009

    שלום לגלית
    אביך עבר כריתת חלק מהמעי הגס עם גידול בתוכו.
    על סמך ניתונים נוספים שחסרים במכתבך(סוג הגידול, צורה ומיקום התפשתותו ) נקבע יחד עם האונרולוגים את הצורך וצורת הטיפול.
    כל הפרטים החסרים אפשר לקבל מכירורג המנתח.
    בכל מקרה ,בני משפחתו של אביך-הורים-אחים-אחיות וילדים מעל גיל 40 צריכים לעבור קולונוסקופיה.

    בהצלחה ובריאות טובה לאביך
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסקופיה
    אוסנת
    17/12/2009

    אימי עברה ועוברת קולונוסקופיה לעיתים, יחסית, קרובות בגלל רקע משפחתי של סרטן המעי הגס, בבסיקה, זו הפעם השלישית, הודיעו לה שאי אפשר להגיע עד הסוף אך מהממצאים עד אותה נקודה הכול בסדר.
    היא מודאגת ורוצה לדעת בוודאות שכל המעי נבדק.
    האם יש דרך "לעקוף" את המכשיר שלא מצליח להגיע יותר עמוק?
    אין לה תסמינים העלולים להעיד על בעיה כלשהי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולונוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסוקפיה

    ד''ר אליזה טיומני
    17/12/2009

    שלום לאוסנת
    אפשר להדגים את הקטע שלא הצליחו לבדוק ע" קולוגרפיה וירטואלית שזו בדיקה לא מסובכת אך קשורה לביצוע CT מיוחד.
    כמו כן ניתן לבצע בדיקת חוקן בריום . אפשרות נוספת לעשות בדיקת קולונו בהרדמה כללית דבר אשר לעיתים מאפשר התקדמות המכשיר מלאה יותר עד סוף המעי
    בהצלה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסת נוזל זרע לרקטום
    דניאל
    15/12/2009

    אני מנהלת יחסי מין אנאליים לעיתים, וקורה שהבחור "פולט"(סליחה על הבוטות) את נוזל הזרע שלו אל הרקטום שלי.
    אני לא מרגישה שהזרע יוצא אחר כך, אלא שהוא פשוט נשאר שם.
    לעומת זאת, הצואה נהיית יותר רכה ובהירה.
    בנוסף, מידי פעם אני מבצעת חוקן, מכניסה נוזל פושר באמצעות צינור ואז הולכת לשירותים ואתם יודעים מה ההמשך:), האם יש בכך סכנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כניסת נוזל זרע לרקטום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסי מין אנאליים

    ד''ר אליזה טיומני
    17/12/2009

    שלום לדניאל.

    אין כל פסול לקיום יחסי מין למיניהם כל עוד זה בהסכמת שני הצדדים.
    לא ברור רק מדוע את מבצעת חוקן ? את סובלת מעצירות ? אם לא -אז פעולה זו מיותרת .
    כל השאר -בסדר ואין צורך לעשות מהשוא בנידון

    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאחד הרופאים
    אושרה
    09/12/2009

    שלום שמי אושרה בת 24 ומאובחנת כסובלת ממעי רגיש.
    אני סובלת בעיקר מכאבי בטן, גזים ושילשולים. כרגע אני מטופלת באומפרדקס ובנירבקסל, אך אני לא מרגישה שהם עוזרים לתסמינים.
    רציתי לשאול אם יש תרופות אחרות שיכולות לעזור להסדרת מערכת העיכול או לפחות להרגיע את הכאבים.

    עוד שאלה - אני נמצאת במסגרת של טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) ונאמר לי ע"י המטפלת כי הוכח שלקיחת תרופות המעלות את רמת הסרטונין (ציפרלקס וחברותיה) מביאות לתוצאות יותר טובות בטיפול ובהרגשה הכללית. מה העמדה הרפואית בנוגע לתרופות אלו?

    מחכה לתשובה, אושרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאחד הרופאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאחד הרופאים

    פרופ' עמי ספרבר
    09/12/2009

    שלום רב,
    אם אומפרדקס ונירווקסל אינן עוזרות, אין טעם להמשיך לקחת.
    יש בהחלט טיפולים תרופתיים ואחרים שיכולים לעזור לחולי תסמונת המעי הרגיש, וביניהם טיפול בתרופות נודגות דכאון בהקשר להשפעתן על סרוטונין, ומסיבות נוספות.
    לדעתי את צריכה לקבוע פיגשת ייעוץ אצל רופא המומחה לנושאים אלה כדי לעשות "סדר בראש" וכדי להתוות תוכנית טיפולית מסודרת ומושכלת.
    בברכה,
    פרופ' ספרבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאזים מרובים
    שיר
    08/12/2009

    דוקטור שלום

    אני אשה בת 59
    לאחרונה מזה חודש ויותר יש אצלי רבוי של גאזים גם באמצע היציאות
    גם היציאות מרובות יחסית לעבר אבל אין עצירויות או שילשולים
    המצב מאוד לא נעים וכמובן גם לא נוח
    בחודש האחרון אני הייתי שרויה בלחץ מצד מצבה של אימי ומצד שני עזרה לביתי
    שילדה בשעה טובה אחרי סוף הריון קשה
    האם יכול להיות קשר ומה עלי לעשות


    בתודה
    שיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גאזים מרובים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאזים מרובים

    פרופ' עמי ספרבר
    09/12/2009

    שלום שיר,
    בהחלט יתכן שהשינוי שחל אצלך קשור במצב לחץ ומתח. ביחד עם זאת, בגיל 59 יש בהחלט מקום לעבור קולונוסקופיה הן לאור התסמינים החדשים והן לשם גילוי מוקדם בגיל מעל 50.
    בברכה,
    פרופ' ספרבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר אליעד קרין.
    רבקה
    08/12/2009

    שלום אשה בת 50 שחלתה בסרטן מעי הגס, עברתי שתיי ניתוחים אחת קריתה חלק קטן סרטן מעי הגס. בפעם השניה המחלה חזרה שוב באותו מקום שהייה הגידול הראשון ב- 19/04/09 נותחתי הוסר כל המעי הגס + יציאה לסטומה. מאז הניתוח ועד היום אני סובלת מכאבים חזקים שזה אומר בתוך הסתומה ובבטן, לאחר שיקול רופא משפחה הומלץ לבצע צילום אם אריי. התשובה בידי וראה אותו רופא כירוג אבל אני לא מסופקת מהתשובה. וכן גם תשובה של פרופסור שניתח אותי הטענה שלו במישפט אחד לשים כרית חמה על אזור הניתוח. ובכן שאלתי אלייך אחריי היתלבטות עם עצמי שאינני יודעת היכן אני נימצאת ולכן אני פונה אלייך לעזרה: תקציר הצילום שנעשה כשבועיים כך : 1} ניראת קולוסטומיה בדופן הבטן השמאלי התחתונה עם ריניאציהשל שומן לתןך פתח הקולוסטומיה. 2} ניראת צלקת גדולה באמצע דופן הבטן הקידמי , הצלקת לא סדירה עם פסי רוחב שמתאימים למיקום תפרי מתח. בתוך הצלקת ניראה קולקציה קטנה בקוטר כ-20 מ"מ שניראת התעבות רקמה בחלקה העליון ובעיקר בחלקה התחתון של הצלקת והתעבות רקמה זו וכן שינויים הפסיים בדופן הבטן המדגימים האדרה עם גדוליניום ומתאימים לשינוי צלקתי.ובכן השינויים הצלקתיים לא ניתן לשלול קיומה של נוירומה על רקע הרקמה הצלקתית. התיאור הרשום בצילום, הייתי מעוניינת לקבל תשובה מימך על מצבי האם ניתן לנתח דבר כזה ולקן ? האם ניתן האפשרות גם לתקן את הבטן בניתוח קוסמטי להסרת השומן בבטן התחתונה בצד ימין כך נעשה בניתוח הקיים האחרון הכול הועבר לצד אחד ואני מאוד סובלת מיזה כגון: קשה לי להיקופף , מציאת מכנסיים מתאימים כאשר אני לובשת רק מכנסיי בית? אני שוקלת 104 צורת האכילה שלי מאוד מעט ובלי פחמימות ומלח מכיוון שאני סובלת מבלותת תריס איתית ומקבל אלטרוקסין 100 מ"ג. אני מאוד מעוניינת לקבל תשובה אמיתי וגם לא איכפת לי להגיע אלייך לבדיקה, אני פשוט לא יוצאת מהבית מתביישת ונימצאת בדיכאון מאז הניתוח בתודה רבקה מיואשת מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר אליעד קרין.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרבקה

    ד''ר אליעד קרין
    24/12/2009

    לרבקה שלום רב

    איני יכול להמליץ בשלב זה על התערבות כל שהיא.
    יש צורך לקבל תיאור טוב יותר של הסבל, האם הוא מוגבל לדופן הבטן או יתכן ומקורו במרכיב חסימתי של המעי על רקע הידבקויות.
    גם לגבי הבקע באזור הסטומה יש צורך לבדוק.
    נוירומה - או מעורבות עיצבית בתהליך הדלקתי צלקתי עשויה לגרום לכאבים קשים ביותר - ולעיתים יש צורך לשךב את הטיפול עם מרפאת כאב על מנת להגיע לאבחנה מדוייקת יותר.
    ניתוחים לשיקום דופן הבטן הינם ניתוחים מורכבים מאד, בעלי היקף נרחב ומבוצעים כאשר יש בקעים גדולים באזור הצלקות הניתוחות.

    ממליץ לבוא להבדק

    בברכה,

    ד"ר קרין אליעד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטומה והריון
    יבגי
    07/12/2009

    שלום רב
    האם בעלות סטומה כתוצאה ממחלת קרוהן יכולות להיכנס להריו וללדת טבעי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטומה והריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטומה והריון

    פרופ' עמי ספרבר
    09/12/2009

    שלום יבגני,
    התשובה הקצרה היא שאפשר להיכנס להריון וללדת באופן טבעי. אין הרבה מידע בספרות הרפואית, אך יש פרסומים של הריונות ולידות תקינים אצל חולות קרונס עם סטומה. ביחד עם זאת ישנם מקרים שחלו עיוותים מסויימים בסטומה עצמה במהלך ההריון ותמיד קיימת אפשרות של הישנות או החמרת קרונס במהלך ההריון או לאחר הלידה (בלי קשר לסטומה).
    כדי לקבל מידע שלם כדאי להתייעץ, בפגישת ייעוץ אישית, הן עם גסטרואנטרולוג המתמחה בקרונס והן עם גינקולוג.
    בהצלחה,
    פרופ' ספרבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאביס וקרוהן מתי כן?
    א י
    02/12/2009

    מתי הייתם ממליצים להשתמש בקנאביס לחולה קרוהן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנאביס וקרוהן מתי כן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאביס לקרון

    ד''ר אליזה טיומני
    03/12/2009

    שלום ל אי
    למעשה היום שימוש עיקרי בקנאבים ברפואה הוא במסגרת טיפול בכאבים כרוניים חזקים .
    במחלת קרון זו בד"כ לא הבעיה או אם היא כן קיימת יש לה סיבות שלעיתים ניתן לטפל בהן .
    אם מדובר בכאב כרוני שלא ניתן לטפל בסיבה הראשונית שלו והוא התלונה העיקרית -ניתן לשקול טיפול זה -כמובן בתאום עם הרופא המטפל.

    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסקופיה לילד
    רותי
    29/11/2009

    יש לי ילד בן 3 וחצי . בתקופה האחרונה מידי פעם ביחד עם הצואה יוצאים לו גושי דם . אין לו פצעים חיצוניים ובביקור אצל הגסטרולוג הוא המליץ על קולונוסקופיה אבל אנחנו לא בטוחים אם כדאי לבצע את בדיקה כיוון שמדובר בילד כה קטן .אשמח לשמוע דעה נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולונוסקופיה לילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסוקפיה לילד

    ד''ר אליזה טיומני
    29/11/2009

    שלום רותי
    חשוב מאוד לבצע את הקולונוסוקפיה לילדך כי הסיבה השכיחה ביותר לדמם רקטלי אצל ילד היא פוליפ דלקתי או אחר שקל מאוד להוציא אותו עם חשמל בזמן קולונוסוקפיה שהיא נעשת בהרדמה כללית קצרה ולא קשה לילש.

    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה אנא ענו לי ...
    זהבה טויטו
    26/11/2009

    מחכה לתשובה ניתוח סטומה ותיקון בקע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחכה לתשובה אנא ענו לי ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לזהבה שלום

    ד''ר אליעד קרין
    01/12/2009

    לזהובה שלום רב

    אנא הגיעו לבדיקה במרפאה הכירורגית באיכילוב ביום ב שעה 14-00
    קומת קרקע אגף ג
    הביעו את תוצאות ה CT

    בברכה,

    ד"ר קרין אליעד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום