מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתכון ללחם שיפוןשירי12/05/2009
הייתי רוצה בבקשה מתכון ללחם שיפון שמבוסס אך ורק על קמח שיפון.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירי
ליה שומרון פינדר12/05/2009תסתכלי במה שעניתי לרונית למטה ותוכלי להכין את אותו הלחם עם קמח שיפון.
כדאי להתפיח אותו פעמיים לפחות כדי שיצא קצת יותר אוורירי.
לחם שיפון מטבעו יוצא צפוף וכבד יותר.
בהצלחה,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מודה לך מאוד :)
שירי12/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתכון ללחםרונית08/05/2009
מתכון ללחם מקמח מלא- ללא מלח וללא סוכר וכמה שפחות שמן ..
וגם ללא קמח לבן ..
תודה :]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחם מלא
ליה שומרון פינדר09/05/2009הי רונית,
אין לי מתכון מסודר לתת לך ללחם מלא, אבל אם תפעלי לפי התהליכים הבאים תוכלי לאפות לחם מצוין.
1. שימי בקערה כף שמרים, כף של דבש או סילאן, 1/2 כוס קמח וכוס מים חמימים, תבחשי מעט ותניחי במקום חמים לכ-20 דקות או עד שמתחילים לראות בועות.
2. תוסיפי 1 כף שמן זית, 2 כפיות מלח, תוספות כאוות נפשך (זיתים, עשבי תיבול, אגוזים, זרעים וכד'...) ותוסיפי קמח עד לקבלת מרקם בצקי (כ- 4 כוסות). לשים היטב (כ- 10 דקות) ומניחים בקערה משומנת במקום חמים כדי שהבצק יתפח ויכפיל את עצמו.
3. מהדקים, יוצרים צורה של כיכר או מניחים בתבנית מתאימה, נותנים לתפוח כ- 30 דקות נוספות.
4. מכניסים לתנור שחומם מראש על 220 מעלות, וכעבור 10 דקות מנמיכים ל- 180. כעבור עוד 5 דקות מטפטפים מעט מים לתוך התנור ליצירת אדים (לא ישירות על הלחם, אפשר על הדלת מבפנים) ואופים עד שהחלק החיצוני מתקשה וכשמרימים את הלחם ונוקשים עליו יש צליל חלול.
5. מצננים על רשת, ומגישים.
בתאבון,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שניצל בתנורTAL06/05/2009
שלום,
אני מכינה מזה זמן מה שניצל בתנור. אני מורחת ע"ג נייר אפיה שמן זית במברשת. טובלת את השניצל
בביצה ופרורי לחם ומניחה בתבנית ע"ג נייר האפיה. את הצד שלא מונח ע"ג התבנית אני מורחת במעט שמן זית עם מברשת.
שאלתי היא האם זה עדיף מטיגון, האם השמן שישנו בתבנית אינו הופך להיות כמטוגן?
כמה קלוריות יש בשניצל שכזה לעומת שניצל מטוגן?
אודה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שניצל בתנור
ליה שומרון פינדר06/05/2009האמת, אין הרבה הבדל מבחינה בריאותית וקלורית באופן הזה.
תנסי לשים את השניצלים על רשת התנור כשמתחת התבנית (שתתפוס את הפירורים שנופלים). כך תוכלי לקבל פריכות מבלי להשתמש בשמן.
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת מתכון לעוגה בריאהליאת06/05/2009
יכולה בעצם להיות כל עוגה, רק שתהיה ממש טעימה וגם שתיראה טוב...
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוגת בננה מצוינת!
ליה שומרון פינדר06/05/2009עוגת בננה בחושה
(8 מנות)
רכיבים:
1 כוס קמח מלא
1/2 כוס קמח קינואה / קמח שיבולת שועל / קמח לבן
1/3 כוס קמח שיפון
2 כפיות אבקת אפיה
1/2 כפית מלח
2 ביצים
1/2 כוס שמן לאפיה (סובין אורז, זרעי ענבים, קנולה)
1/4 כוס סירופ מייפל אמיתי (לא סירופ בטעם מייפל) או דבש
3/4 כוס סוכר חום
3 בננות בשלות
1/2 כוס חלב רגיל או חלב סויה
1/2 כוס שברי אגוזי מלך או שוקולד צ'יפס
אופן ההכנה:
1. לחמם תנור לחום בינוני.
2. בקערה לערבב את הקמח עם אבקת האפייה והמלח.
3. בקערה נפרדת לטרוף את הביצים.
4. להוסיף את השמן, המייפל והסוכר ולערבב.
5. לרסק את הבננות ולהוסיף אותן לקערה של הרכיבים הרטובים עם חלב הסויה.
6. להעביר את הבלילה שהתקבלה לקערת הקמח ולערבב עד להיווצרות של עיסה אחידה.
7. להוסיף את אגוזי המלך או את השוקולד.
8. להעביר לתבנית ולאפות במשך 35-40 דקות.
9. לצנן ולהגיש.
בתיאבון ולבריאות,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לאכול ..טל06/05/2009
אני מתאמן במכון כושר הולמס פלייס.
רציתי לדעת מה לאכול לפני אימון, אחרי אימון ובזמן או ישר לאחר האימון.
כמובן שהסיבה שנרשמתי למכון היא דיאטה, הורדה במשקל.
תודה רבה לעוזרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טל שלום
ליה שומרון פינדר06/05/2009כל הכבוד על זה שחשוב לך לעשות את הדברים נכון.
מומלץ לאכול פחמימות לפני הפעילות הגופנית אבל לא בסמוך מדי. כיוון שאני מניחה שאתה לא מתכוון להיות body builder ואתה מתעסק בפעילות מתונה, מה שאתה אוכל לפני יכול להיות פירות, כריך אוכל דבר אחר שהוא פחמימתי - זאת כדי שתהיה לך אנרגיה זמינה.
כדי להוריד במשקל עליך לשלב בין אימון אירובי לאימון כוח, מתחילים לשרוך שומן רק אחרי 20 דקות בערך שהגוף בפעילות אירובית (דופק מהיר) - מומלץ להתייעץ עם מדריך חדר כושר לבניית אימון.
לאחר האימון רצוי לאכול חלבונים לבניית השריר, וזאת עם כמות קטנה של פחמימות. למשל גבינה או טונה עם מעט לחם או משהו חם כמו פסטה עם עוף, טופו...
זכור שכשאתה רוצה להוריד במשקל גופך המטרה היא להוציא יותר אנרגיה משאתה מכניס, אז גם המזון שלפני האימון ושלאחריו נכנס בשיקלול הזה.
בתיאבון ולבריאות,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד משהו->>28/04/2009
לא כל כך קשור למתכוניםם אבל
בטח קורה לכם שאתם מוזמנים לחברים\משפחה ..ולי זה קורה המוןןן
ושם אין כל כך את האורז מלא או לחם מחיטה מלאה...והרוב לא בריא ולא כמו שאני מנסה להתרגל..
מה אתם עושים :S אוכלים ממש קצת או מה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וווהאורז המלא
->>28/04/2009שבחנויות של סוגת..הוא טוב??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורז מלא
ליה שומרון פינדר30/04/2009הוא אורז מלא טוב, אני מעדיפה מבחינת טעם אורז מלא בסמתי ואני משתדלת לקנות אורגני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצל חברים
ליה שומרון פינדר30/04/2009אני לא מגבילה את עצמי אצל חברים או משפחה, אני משתדלת לאכול את הסלטים, תפוחי אדמה ותוספות בריאות יותר, אבל אם יתחשק לי אורז ויהיה רק אורז לבן אז אני אוכל.
דרך נוספת היא להציע להביא משהו ולדאוג להביא משהו בריא ברמה שיספק אותך.
בתיאבון ולבריאות,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מכינים אורז מלא?->>28/04/2009
אמרתי לאמא שלי שאני לא אוכלת יותר אורז לבן ורציתי לקנות אורז מלא עגול..
רק הבנתי שהוא לא ממש טעים.
יש פה המלצות לאיך להכין אותו ושיצא טעים..?ושיהיה כמה שיותר בריא ..:)
איך בכלל מבשלים את המלא?
אחרי שהתרגלתי לאכול רקקקקקק לחם מחיטה מלאה אני אתרגל לזה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורז בסמתי מלא
ליה שומרון פינדר29/04/2009תנסי לקנות אורז בסמתי מלא ולבשל כוס אורז עם 2.25 כוסות מים רותחים למשך 45 דקות.
ההנאה מובטחת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפיה ללא מרגרינהora24/04/2009
שלום,
במשפחתי מאוד אוהבים בורקסים מבצק פריך .איך אני יכולה להכין את הבצק ללא מרגרינה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצק פריך ללא מרגרינה
ליה שומרון פינדר24/04/2009כדי להכין בצק פריך צריך שומן שהוא מוצק בטמפרטורת החדר. במקום מרגרינה את יכולה להשתמש בחמאה או בשמן קוקוס - שניהם מוצקים בטמפרטורת החדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרק עדשיםנטי22/04/2009
שלום,
אני מבקשת מתכון למרק עדשים מלאים (או אורגניים),
כמה זמן צריך לבשל? האם צריך השריה מוקדמת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרק עדשים
ליה שומרון פינדר22/04/2009עדשים אפשר להכין גם ללא השריה. את העדשים הכתומות בכלל לא משרים.
לעדשים אין גירסא מעובדת לכן כל סוג של עדשים הוא מלא, ואם ברצונך להשתמש בעדשים אורגניות אזי כל מתכון של עדשים ילך טוב גם עם עדשים אורגניות.
להלן מתכון...
מרק משלושה סוגים של עדשים
(5 מנות)
רכיבים:
1 בצל בינוני קצוץ דק
1 שן שום כתושה
1/3 כוס עדשים שחורים
1/3 כוס עדשים חומים
1/3 כוס עדשים כתומים
1 בטטה בינונית חתוכה בחיתוך גס
1 בצל בינוני חתוך בחיתוך גס
4-5 כוסות מים
1 כף סויה
1 כף רסק עגבניות
פלפל שחור
150 גר' עלי תרד טריים (300 גר' אם משתמשים בקפואים)
אופן ההכנה:
1. מטגנים במעט שמן זית בצל אחד קצוץ דק עם מעט מלח עד שהוא הופך שקוף.
2. מוסיפים את שן השום הכתושה ומטגנים 2 דקות נוספות.
3. מוסיפים את העדשים ואת הבטטה ומטגנים דקה נוספת.
4. מוסיפים את הבצל הנוסף ואת המים.
5. מוסיפים את הסויה את רסק העגבניות ומעט פלפל שחור ובוחשים.
6. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים מכוסה כ – 25 דקות או עד שהעדשים רכים.
7. מוסיפים את עלי התרד, מכסים את הסיר וכעבור דקה מכבים את האש.
8. טועמים, אם יש צורך מוסיפים מעט מלח.
בתיאבון ולבריאות,
ליה שומרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טוסטר לבישול בריאותי ג'ורג' פורמןאורית11/04/2009
נתקלתי בטוסטר הנהדר הזה במהלך ביקור ביריד של חבר, שם הדגימו את אופן פעולתו.
רכשתי אחד באמצעות אתר אנטרנט, שם מצאתי אותו זול יותר. אין לתאר את השינוי שהוא חולל בקרב בני משפחתי.
לא צולים יותר עם שמן! ניתן להטות אותו כך שהשומנים מטפטפים לצלוחית מיוחדת! מגוון ענק של אפשרויות בישול - והכל מהיר וקל! מומלץ ביותר!
אני מצאתי רק את הדגם G5 שיש לו פלטות מתחלפות - שמעתי מחברים שבארה"ב יש מגוון דגמים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
חנית17/04/2009שלום,
האם את יודעת איפה ניתן להשיג את חוברת המתכונים של הגריל של ג'ורג' פורמן בעברית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוברת מתכונים לג'ורג' פורמן
אורית19/04/2009לא ממש.. באריזה היתה חוברת באנגלית בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנסי דרך דפי זהב בבתי ספר לבישול
רונית21/04/2009אני לא מצליחה לצרף פה לינקים מאיזושהי סיבה.
אבל כנסי לדפי זהב, חפשי בסיווג של סדנאות בישול וקורסים. ממליצה לך לפנות לפוד פרוססור או לקיצ'ן סטודיו. את שניהם אני מכירה. יש שם מעבר לציוד משובח גם המון חומר כתוב וייתכן ויש את החוברות שרצית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחמניות כשרות לפסחנועה02/04/2009
שלום לכולם!!!
אשמח לקבל מתכון של לחמניות כשרות לפסח, אם יש לכם מתכון טוב.
תודה וחג שמח וכשר,
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחפשי בגוגל
סיגלי09/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מכירה את המתכונים מגוגל
נועה13/04/2009רציתי לדעת אם יש מתכון שונה שאין שם... למשל לחמניות מתוקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בישול איטלקילילך02/04/2009
היי, אני מחפשת איפה אפשר לקחת קורס מזורז לבישול איטלקי. אני רוצה להפתיע את החברה הכי טובה שלי (איטלקיה אסלית) לכבוד יום ההולדת ה-30 (והמכובד) שלה ולהכין לה ארוחה מפנקת עם כל האוכל האיטלקי שהיא הכי אוהבת מהבית.
לקינוח אני מתכוונת להפתיע אותה עם הבושם הזה שהמנתח הכין לאישתו (גם כן איטלקיה) היא תתעלף באחריות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לילך
ליה שומרון פינדר02/04/2009זהו פורום לבישול בריאות, לצערי אין בידי את המידע המבוקש.
תנסי לבדוק בבתי הספר לבישול כמו ספייסס, 4 שף, הקומה מעל, אן אומנות המטבח, דרך האוכל ועוד...
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטופורוזיס וגבינותכרמלה29/03/2009
שלום, אני מטופלת באקטונל בגלל בריחת סידן ממנה אני סובלת ורציתי לדעת האם יש גבינות מסויימות שיותר בריאות כדרך לטיפול בבריחת סידן. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבינות וסידן
מיכל אשל31/03/2009הי כרמלה,
בניגוד למקובל- גבינות באופן כללי לא לגמרי טובות לספיגת הסידן (בגלל תכולת הזרחן הרבה בהן),
גבינות שיהיו טובות יותר- יוגורטים (הסידן נספג טוב יותר בסביבה חומצית), לבנה,
ובעיקר מעט גבינות מחלב עיזים.
כל טוב ולבריאות, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בשריםמאיה27/03/2009
הי, רציתי לדעת בכמה מצטמצם המשקל של בשר בקר של עוף ושל דגים לאחר הבישול. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מאיה
ליה שומרון פינדר29/03/2009הייתי ממליצה לך לפנות לפורום רגיל המתעסק בבישול, אנחנו בפורום מדברים יותר על תזונה נבונה ואוכל בריא ופחות על מיומנויות בישול פרופר.
בברכה,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי שינוי בתזונהמור20/03/2009
היי.. רציתי לדעת מה המינון של סירופ אגווה לעומת סוכר רגיל... אם אני תמיד שותה תה עם 2 כפיות סוכר, מהי הכמות של סירופ אגווה שאני צריכה להשתמש, על מנת שתהיה אותה מתיקות? שאלות נוספות: איזה תחליפים יש לביצים? ואיזה תחליף יש לטופו? כל השאלות נשאלות עקב רגישויות למצרכים הנ"ל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מ ור
ליה שומרון פינדר21/03/2009סירופ אגווה הוא ממתיק טבעי והוא יכול להחליף סוכר כמעט בכל דבר במטבח (לאלה שלא מכירים).
מבחינת מינון, אני מחליפה ביחס של 1:1, כפית סוכר חום בכפית שטוחה של אגווה. תטעמי ותדעי.
תחליף לביצים - לאיזה צורך? לאפייה? הרבה פעמים לאפייה בעוגות בחושות אפשר להשתמש ברסק תפוחים, ברסק של בננות או בתערובת של זרעי פשתן טחונים עם מים (שנותנים מרקם צמיגי כמו של ביצה. את טבעונית? או שבאמת מדובר ברגישות, כי אני לא מכירה אנשים שרגישים לביצים, האם זו תופעה מאובחנת?
בנוגע לטופו - טופו הוא תחליף לבשר, אין שום חובה לאכול דווקא טופו כתחליף לבשר, יש הרבה אנשים שקשה להם לעכל טופו, כל שילוב של דגנים וקטניות או של קטניות וגרעינים יהווה חלבון מלא ותחליף טוב לבשר, למשל: אורז ועדשים, פרוסת לחם מלא עם חומוס, חומוס עם טחינה ועוד...
מקווה שעזרתי,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


(1).jpg)