פורום בישול בריאות, מתכוני בריאות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתכון לתבשיל עם רימונים
    אחת
    09/11/2008

    למי יש מתכון טוב לתבשיל שכולל רימונים? הביאו לי שני שקים הביתה ואני צריכה להתחיל לעשות אתם משהו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתכון לתבשיל עם רימונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רימונים

    מיכל אשל
    09/11/2008

    הי,

    אין לי מתכון מקורי לרימונים, מלבד להוסיף אותם לסלט.

    הכי טוב לסחוט מיץ רימונים,

    משקה מלא בבריאות.

    כל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    עינת
    05/11/2008

    שלום לכל מי שמבין ויכול לעזור לי . אני בת 30 גובה 1.70 ומשקל 66 אחרי שהורדתי 3 קילו. אני בדיאטה של מעט מאד אוכל, כך זה מרגיש לי, כ 1700 קלוריות ליום וגם מקפידה להתאמן 2-3 בשבוע. קצב הירידה שלי איטי מאד מאד, כ חצי קילו בחודש גם מההתחלה. ואני קצת מיואשת. האם יש משהו שאני עושה לא נכון? האם יכול להיות שמשהו לא בסדר במטבוליזם שלי מה עושים??? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה

    מיכל אשל
    05/11/2008

    הי עינת,

    קיימים פרמטרים רבים שמשפיעים על הירידה במשקל- סוג האוכל מאוד משפיע, ולכל אדם מתאימים מזונות קצת שונים.
    אם אנחנו בכל זאת עוסקים בקלוריות-

    על מנת לרדת במשקל יש צורך בהפחתה של כ- 500 קלוריות מכמות הקלוריות הדרושות,

    בהערכה גסה אפשר לחשב 30 קלוריות כפול המשקל הנוכחי- במקרה שלך זה יוצא- כ- 1400 קלוריות,
    וזה פחות או יותר הכמות הדרושה עבורך כדי לרדת במשקל.

    אם את מרגישה ש- 1700 קלוריות מספקים עבורך "מעט מאוד אוכל" כנראה שאת לא אוכלת את הדברים הנכונים ואולי אינך מחלקת נכון את הארוחות.

    אני הייתי ממליצה לך לגשת לאיש מקצוע כדי להרכיב תזונה שתתאים ביותר עבורך.

    כל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רלי
    02/11/2008

    שלום, השאלה שלי היא "טכנית" לחלוטין. אני מנסה במשך חודשים ארוכים לרזות ואינני מצליחה. חשבתי להכין שקיות עם ירקות חתוכים במקרר בכדי שיהיה לי קל לשלוף אותן כשאני נתקפת דחף לאכול. האם זה נכון שירקות חתוכים מאבדים את ערכיהם התזונתיים? ואם כן, האם יש לכם המלצה אחרת בשבילי אשר תפתור לי את בעיית העצלנות ועדיין אוכל להמשיך לאכול משהו מהיר ומזין? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנשנש ירקות מהמקרר

    ליה שומרון פינדר
    05/11/2008

    רלי שלום,

    נשנוש של ירקות הוא נשנוש מאוד בריא וכמובן עדיף מנשנוש של מלוחים / מתוקים / מעובדים למיניהם.

    בנוגע לערכיהם התזונתיים של ירקות ופירות - הירק יהיה בעל ערך תזונתי גבוה ביותר ברגע שקוטפים אותו. מאותו הרגע, ככל שעובר הזמן הערכים שלו מתחילים לרדת ברגע שחותכים אותו הערכים יורדים עוד יותר וכד'. כיוון שרובנו היום לא יוצאים לגינה לקטוף את רכיבי הסלט שלנו, אנחנו מסתפקים במוצרי המזון המסופקים לנו בסופרים ובמכולות. האם עדיף לא לאכול אותם? - לא! אנחנו מרוויחים מאכילה של ירקות גם אם הם לא בשיא הערך תזונתי שלהם.

    באופן כללי עדיף לחתוך את הפרי או הירק בסמוך ככל האפשר למועד האכילה, אך אם את יודעת שאצלך זה לא עובד עדיף שתאכלי חתיכות של ירקות מאשר שלא תאכלי ירקות בכלל או שתחטפי במקום זה חטיפים לא בריאים.

    טיפים -
    1. עגבניות שרי, פטריות ומלפפונים קלים מאוד לנשנוש במצבם הטבעי.
    2. אפשר לקלף גזרים ולהניח אותם בקופסה עם מים בתוך המקרר.
    3. אפשר להכין ירקות חלוטים מברוקולי, כרובית וגזר ולשמור אותם במקרר (חלוטים בכוונה לשים אותם למשך דקה או שתיים במים רותחים).
    4. אני הרבה פעמים חותכת לעצמי חצי פלפל ואוכלת אותו עם גבינה או עם טחינה כנשנוש באמצע היום.

    אם למישהו יש טיפים נוספים אני אשמח אם הוא יוכל להוסיף אותם.

    בתיאבון ולבריאות,

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שלי
    30/10/2008

    אני בת 33, רזה מאוד בד"כ. לאחרונה השתנה אורח החיים שלי בעקבות עבודה חדשה ועליתי כשני קילו שמטרידים אותי מאוד. מה עליי לעשות כדי לחזור למשקלי הקודם? אלה רק שני קילו אבל הם מעצבנים אותי. הפסקתי עם העוגיות בכל בוקר ואני רוכבת על אופניים לעבודה וממנה כארבעים דקות ביום (20 דק' לכל כיוון).
    כ-1300 קלוריות ביום זה הגיוני לגובה 158 ס"מ ומבנה גוף ממש קטן?

    תודה מראש!
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי ושמירה על המשקל

    מיכל אשל
    02/11/2008

    שלי היקרה,

    מספיק שתקפידי על מה שאת אוכלת (את צודקת, כדאי לוותר על עוגיות ומתוקים אחרים,
    מטוגנים ומזונות שמנים אחרים),
    וכמובן פעילות גופנית מומלצת מאוד,
    לדעתי ההקפדה על תזונה מאוזנת והאופניים כל יום יעשו את העבודה.

    לא הייתי נכנסת לחישובי קלוריות, את בעצמך אומרת שאת בד"כ רזה מאוד.

    (דרך אגב כדי לחשב כמה קלוריות את דרושות, אני צריכה לדעת את משקלך ומשקל היעד).

    לפעמים תקופות של שינוי בחיים גורמות לתזונה שלנו גם להשתבש לתקופה קצרה,
    אני מאמינה שתיכנסי לשיגרה ותחזרי לעצמך.

    כל טוב ובהצלחה, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשות שותפות עסקיות בתחום המזון
    l
    27/10/2008

    אנחנו שתי חברות שהקמנו עסק לממתקים אורגניים ההקמה של העסק נבעה מהצורך שלנו כאמהות לתת מענה טבעי ואיכותי לממתקים הנמצאים סביבנו . חיפשנו ספקים באינטרנט הבאנו דוגמאות ממספר יצרנים בחו"ל ,טעמנו ,ניסינו ,העברנו לקבוצת אנשים לטעימה ובדיקה ולאחר כל זה יצרנו אוסף של ממתקים מדהימים שהתמקדנו בו. כרגע זה בעיקר סוגים שונים של סוכריות גם אורגניות וגם טבעיות ובחורף הקרוב יגיעו גם שוקולדים אורגניים וטראפלס טבעיים אנו מחפשות מוצרים משלימים כמו :עוגיות מעשה בית מחומרים אורגניים,ריבות ,ליקרים,שוקולד ,כל פריט מזון מחומרים טבעיים או אורגניים על מנת לשווק אותם עם המוצרים שלנו. אנו מאד מאמינות בקידום נשים ונראה בזה סיפוק אמיתי לעבוד עם עוד נשים כמונו . נשמח לשמוע הצעות לשיתוף פעולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שותפות עסקית בממתקים בריאים

    זהבה שנהב
    04/11/2008

    נענית בשמחה לאתגר. יש לי כמה וכמה מתכונים מוצלחים ופופולריים גם ללא אוהבי קמח מלא. מצפה לתשובה .זהבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    coralline
    08/11/2008

    זה נשמע נהדר! לצערי אני לא מבינה מספיק כדי לעזור לכן, אבל רציתי לשאול אם המוצרים שלכם כשרים ואם כן איפה יהיה ניתן להשיג אותם? תודה מראש, ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעוניינת בפרטים

    סיגל
    17/11/2008

    נשמע מאוד מעניין !הייתי רוצה לשמוע יותר פרטים. תודה סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שותפות עסקית בתחום המזון הבריא

    סיגל
    17/11/2008

    נשמע מאוד מעניין, יש לי הרבה רעיונות. צרו קשר סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קינוחים בריאים

    גיל
    05/12/2008

    אני מכין קינוחים טבעיים גם לא מבושלים יש לי הרבה רעיונות צרו קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליצירת קשר

    ליה שומרון פינדר
    25/12/2008

    כל מי שיש לו רעיונות נהדרים, כדאי שתשאירו כתובת אי-מייל ליצירת קשר.

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעוניינת בשת"פ עסקי

    אלה
    03/01/2009

    אשמח אם תצרו איתי קשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם ללא גלוטן ללא סוכר
    לילו
    25/10/2008

    אשמח מאוד אם מישהו ימצא לי מתכון נורמלי ללחם טעים ללא גלוטן וללא סוכר, אפשר עם דבש סילאן או מייפל ושיהיה אכיל ,חיפשתי בכל מיני אתרים אך ללא הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחם ללא גלוטן ללא סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכונים

    מיכל אשל
    26/10/2008

    הי לילו,

    את יכולה לחפש באינדקס המתכונים של האתר
    אני לא בטוחה אם יש שם, אבל תנסי למשל למצוא לחמים מקמח תירס או מקמח אורז וכו'.

    כל טוב ובהצלחה, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, מחפשת מתכון לבצק פריך ללא
    רנה
    23/10/2008

    חמאה או מרגרינה. שישמש כבסיס לקיש. אפשרי כמובן שמן, או יוגורט עיזים, או גבינת עיזים. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצק פריך

    ליה שומרון פינדר
    23/10/2008

    קשה לעשות בצק פריך ללא חמאה.

    בצק פריך נוצר כאשר במהלך האפייה גושים קטנים של החמאה הקרה נמסים ומותירים אחריהם כיסי אוויר בבצק. לכן על מנת ליצור בצק פריך באמת יש צורך בשומן שבטמפרטורת החדר הוא מוצק. מרגרינה או תחליפים מהסוג הזה הם בד"כ לא מומלצים ולא בריאים (מכילים שומן טראנס ומייצבים למיניהם). ושמן אינו מוצק בטמפ' החדר ולכן לא יוכל לשמש כתחליף.

    הפתרון שלי הוא שימוש בשמן קוקוס. שמן קוקוס נכנס רק לאחרונה לתודעה בארץ וניתן להשיגו בחנויות טבע. השמן מוצק בטמפרטורת החדר וניתן להשתמש בו כמו בחמאה. לצורך המרת מתכונים כשמחליפים חמאה בשמן קוקוס יש להשתמש ב - 80% מכמות החמאה הדרושה, ובנוסף גם לקרר את השמן קודם לכן. התוצאה לא תהיה זהה כי שמן קוקוס נמס בטמפרטורה נמוכה יותר אבל בכל זאת ניתן להפיק איתו בצק פריך.

    אני לא מכירה דרך להכין בצק פריך עם יוגורט עיזים או גבינת עיזים.

    מקווה שעזרתי,

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרוש מתכון לעוגה
    סיון
    22/10/2008

    אני מנחפשת מתכון לעוגה טעימה בלי חמאה או מוצרי חלב אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דרוש מתכון לעוגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכון לעוגת גזר ללא מוצרי חלב

    ליה שומרון פינדר
    23/10/2008

    עוגת גזר ותבלינים
    ---------------------

    רכיבים:
    1/2 1כוסות של קמח מלא (או שילוב של קמח מלא וקמת שיבולת שועל)
    1/4 1 כוסות של סוכר חום (דמררה)
    1/2 כף סודה לשתיה
    1/2 כף קינמון
    1/2 כפית אגוז מוסקט טחון
    1/4 כפית ג'ינג'ר טחון
    1/4 כפית הל
    1/2 כפית מלח
    1/2 כוס רסק תפוחים
    2 ביצים
    3/4 כוס שמן קנולה
    1 כפיות תמצית וניל
    1 כוסות של גזר מגורר דק
    1/2 כוס אגוזי מלך קלויים קלות וקצוצים
    חופן צימוקים

    אופן ההכנה:
    1. לחמם תנור לחום בינוני
    2. בקערה גדולה לערבב את הקמח, הסוכר, הסודה לשתיה והתבלינים.
    3. בקערה נפרדת לערבב את המלח עם הרסק, הביצים, השמן ותמצית הווניל.
    4. להעביר את תכולת קערת הביצים לקערת הקמח, להוסיף את הגזר, האגוזים והצימוקים ולערבב היטב.
    5. לשים בתבנית משומנת היטב ולאפות במשך 35 דקות או עד שקיסם יוצא יבש.
    6. לצנן לפני הגשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונת ילדים
    מיטל
    20/10/2008

    ליה שלום, יש לי ילדה בת 3 שגדלה על טהרת מזונות אורגניים , טבעיים ובעיקר דגנים מלאים..כגון אורז מלא, קינואה, כוסמת, עדשים וקיטניות מונבטות לחם ופסטה מקמח מלא טחינה מלאה וכד'..העניין הוא שכעת היא נמצאת בגן ילדים ואוכלת אוכל רגיל..אני משתדלת בבית להמשיך עם האוכל הבריא כבעבר ולא להרגילה לאוכל לא בריא. אשמח לקבל ממך הבהרה בנושא דגנים מלאים לילדים שכן הגננת של ביתי טוענת שרופאה אחת אמרה לה שלילדים לא טוב לאכול מזונות מלאים כמו אורז מלא וקמח מלא אלא רק מקמח רגיל ולא דגנים מלאים..שזה לא טוב לילדים ושזה לא מתעכל אצלהם טוב .אשמח לקבל תשובה מפורטת מה רצוי ומומלץ לילדים בעניין ומדוע זה עדיף. תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונת ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונת ילדים

    ליה שומרון פינדר
    23/10/2008

    מיטל שלום,

    לפני שאתייחס למקרה הספציפי שלך חשוב לי להסביר שבאופן כללי דגנים מלאים עשירים בסיבים ולעיתים הם קשים יותר לעיכול, למבוגרים ולילדים. מי שאינו רגיל באכילת מזון עשיר בסיבים ומעוניין להתחיל לאכול אורז מלא או לחם מלא או מוצרים מדגנים מלאים אחרים כדאי שיעשה זאת בהדרגה, ישים לב שדגנים מלאים משביעים יותר ולכן עשויים להיתפס כ"כבדים יותר". פרוסת לחם מחיטה מלאה משביעה יותר מפרוסת לחם מקמח לבן וכן כף אורז מלא משביעה יותר מכף של אורז לבן. לכן כשאוכלים דגנים מלאים בדרך כלל צריך לאכול כמות קטנה יותר, ללעוס טוב יותר ולצרוך יותר מים במהלך היום.

    לגבי הבת שלך, אם היא רגילה לאכול דגנים מלאים אין עם כך כל בעיה, צריכה של דגנים מלאים היא לרוב בריאה יותר לילדים ולמבוגרים כאחד (כמובן שכל אחד צריך להיות קשוב לגוף שלו). אילו כל ההורים של הילדים בגן היו מרגילים את הילדים לאכול דגנים מלאים אני מניחה שלגננת לא היתה כל בעיה להגיש דגנים מלאים. לא ידוע לי על בעיה מיוחדת של ילדים בעיכול של דגנים מלאים.

    לבסוף בנימה אישית, אני גדלתי בבית בו האוכל היה בריא, מלא ואורגני. למרות העובדה שמחוץ לבית אכלתי מה שרציתי (לרוב ג'אנק) הידע שרכשתי בבית בכל הנוגע לתזונה נבונה ליווה אותי בבגרותי והשפיע על הבחירות שלי במזון לאורך השנים.

    ישר כח,

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפונה
    שחר
    18/10/2008

    שלום השריתי אפונה במים ויום לאחר מכן הכנתי ממנה מרק במי ההשרייה היה מעין קצף כזה של תסיסה למרות שהחלפתי פעמיים את המים באיחור קראתי במתכונים באינטרנט שיש להחליף את המים מספר פעמים כדי להימנע מתסיסה כזאת במים רציתי לדעת אם כעת מתחבאת לי איזו מפלצת במרק ואני צריך להכיר בינו לבין הפח או שעניין התסיסה לא עד כדי כך נורא.. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השרייה של קטניות

    ליה שומרון פינדר
    18/10/2008

    שלום שחר,

    נכון שמומלץ בעת השרייה להחליף את המים כל כמה שעות, אבל זה טבעי שנוצר מעט קצף / בועות במי ההשרייה.

    אם השרית אפונה או כל דבר אחר ויש לך ספק אולי עבר זמן רב מדי באותם המים, הכי פשוט זה להריח. אם מתחיל שם רקבון יהיה ריח לא נעים. בשלב זה כדאי יהיה לזרוק את הקטניות ולא לנסות להכין מהן מרק.

    אם האפונה שלך לא הריחה רע לפני הכנת המרק אני יכולה להניח שזה די בטוח לאכול אותו.

    בתיאבון,

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה :)

    שחר
    18/10/2008

    !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרנולה ללא גלוטן
    מיכל
    16/10/2008

    רציתי לדעת מה זאת קינואה תפוחה והיכן ניתן להשיג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרנולה ללא גלוטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קינואה תפוחה

    ליה שומרון פינדר
    17/10/2008

    כפי שיש חיטה תפוחה (שלווה), תירס תפוח (פופקורן) ו אורז תפוח, ניתן להשיג גם קינואה תפוחה. בתי טבע רבים מחזיקים קינואה תפוחה ומוצרים ממנה.

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אבי
    15/10/2008

    1 אכילה כל יום של שניצל תירס לייט בריאה??? 2 כמה קלוריות יש בפיתה גדולה רגילה מקמח לבן?... וכמה קלוריות יש בלחמניה רגילה ארוכה גדולה כמו בגט??..... 3 יש ימים שאני לא רעב כל היום ואז אוכל ארוחה אחת שהיא מלא קלוריות זה טוב??... תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    15/10/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=215 id=link]תזונה קלינית[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רינה
    12/10/2008

    אולי אתן יודעות אילו וויטמינים צריכים לקחת כדי למנוע רדיקלים חופשיים בגוף ? תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רדיקלים חופשיים ונוגדי חימצון

    ליה שומרון פינדר
    15/10/2008

    רינה שלום,

    לצערינו אין אפשרות למנוע קיומם של רדיקלים חופשיים בגוף, הם נוצרים באופן טבעי בגופינו בתהליכים כימיים שונים, אפילו נשימה יוצרת בגופינו רדיקלים חופשיים.

    מבחינה כימית רדיקלים חופשיים הן מולקולות לא מאוזנות אשר ולצורך איזון המולקולות קיים בגופנו מערך נוגדי חימצון אשר נועד כדי לעזור לגופנו לאזן את רמות הרדיקלים החופשיים בו ולאזן אותן.

    במקרים רבים חסרים לגופינו נוגדי חימצון שמקורם בתזונה ולכן כדאי להעשיר את התזונה בנוגדי חימצון.

    אילו מזונות מכילים נוגדי חימצון?
    מזונות העשירים בויטמינים A C E ובטא קרוטן והמינרלים סלניום ואבץ, ביניהם: גרעינים, זרעים אגוזים (במיוחד אגוזי ברזיל), מוצרים מחיטה מלאה, ירקות עליים ירוקים, פירות הדר, עגבניות, ירקות ופירות כתומים, ביצים ודגים ממי ים עמוקים.

    כמובן שניתן לקחת תוספי מזון, אך אני מאמינה שרצוי לנסות ולקבל כמה שיותר מהמזון אותו אנו צורכים וליטול תוספי תזונה אך ורק במקרים של חוסר ולאחר התייעצות עם גורם מוסמך.

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכון לעוגת שוקולד חרובים...
    מיטל
    08/10/2008

    שמחה להביא לכם מתכון של עוגת שוקולד חרובים שהכנתי היום...יצאה לי עוגה טעימה אוורירית ולא מתוקה מידיי..מומלץ לילדי הבית ולכל המשפחה :) עוגה בחושה ופשוטה.. המתכון המצאה שלי החומרים- 1כוס סוכר חום אורגני 4 כפות אבקת חרובים אורגנית 2 כוסות קמח מלא אורגני ( אני מערבבת קמח שעורה עם קמח מלא) 1 כפית סודה לשתיה 3/4 כוס שמן קנולה אורגני 1 ביצה גדולה אורגנית (XL ) 2 כוסות חלב שקדים/חלב אורז/חלב סויה/מים או כל מיץ אחר 1/4 כוס דבש תמרים (סילאן) מערבבים את כל החומרים לתערובת אחידה..מעבירים לתבנית עם נייר אפיה מכניסים לתנור שחומם מראש..בחום בינוני עד שהעוגה מוכנה ( כ-40 דק') עוגה נימוכה וטעימה להפליא... בתאבון :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ליה שומרון פינדר
    15/10/2008

    הי מיטל,

    תודה לך על המתכון, נשמע טעים, מבטיחה לנסות בקרוב.

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכונים בריאים
    מירב
    06/10/2008

    הי, אני מחפשת מתכונים לכל מיני סוגי מאכלים, אבל שיהיו בריאים. האם יש ספר טוב אותו אוכל לקנות או אתר בו מרוכזים מתכונים? או אולי מישהו יכול לתת רעיון למתכון? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתכונים בריאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכונים בריאים

    מיכל אשל
    07/10/2008

    הי מירב,

    תוכלי למצוא הרבה מתכונים בריאים
    באתר - www.eatwell.co.il
    תמצאי אותם באינדקס המתכונים הבריאים (בצד ימין).


    כל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום