פורום בישול בריאות, מתכוני בריאות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבחירת גודל סיר רצוי
    דני
    04/10/2008

    ברצוני לרכוש סיר בישול אשר גודלו יאפשר לי לבשל בפעם אחת 2.5 קג קטניות לאחר תפיחה עקב השרייה או 5 קג אורז.מהו גודל הסיר הרצוי בליטרים? תודה מראש על עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבחירת גודל סיר רצוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בישול ענק

    מיכל אשל
    05/10/2008

    הי דני,

    אני מתנצלת אך איני יודעת לענות לתשובתך,

    אפילו בסדנאות הבישול לא יוצא לי לבשל בכמויות ענק כאלו,

    אולי כדאי לך לחפש ברשת פורום כללי של בישול/ מסעדנות ולאו דוקא בישול בריא.

    בהצלחה, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיר גדול

    דרור בלייכמן
    25/11/2008

    סיר של 20 ליטר יכול לתת לך מענה מצויין. לאורז עדיף לבחור סיר נירוסטה שהוא יקר משמעותית אבל האורז לא יישרף ולא יידבק לתחתית אם תעבוד נכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירה
    מ.
    21/09/2008

    שלום רב, האם פירה כתוספת זה מנה דלת קלוריות? היה לי ויכוח עם בעלי. בהנחה שבהכנתי אותו ללא שמנת או חמאה. ואם כן מדובר בתוספת משמינה - מהיכול לבוא בחשבון במקומו בתור ארוחה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת מרזה ?

    מיכל אשל
    24/09/2008

    שלום מ,

    פירה הוא ממש לא מנה דלת קלוריות,
    אמנם ברור שללא שמנת או חמאה הוא ממש עדיף ופחות משמין,
    אך גם ככה לא מדובר במנה דיאטטית.

    האמת היא שמבחינת קלוריות, הערכים של אורז מלא / תפוחי-אדמה / קינואה או כל תבואה אחרת דומים.

    אך תפוח אדמה אינו מומלץ לצורך שמירה או ירידה במשקל בגלל שהוא בעל ערך גליקמי מאוד גבוה,
    כלומר - הוא מעלה מהר מאוד את הסוכר בדם ולכן בהמשך עלול לגרום לרעב ולהשמנה.

    אפשר להשתמש בתוספות האחרות שהזכרתי, אך רק בתור תוספת למנה חלבונית (דג/ טופו וכו') וגם בתוספת ירקות, (שזו לא תהיה המנה העיקרית בארוחה).

    לבריאות וכל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לילי
    17/09/2008

    שלום רב, אני אוהבת לאכול הרבה פיצה. רציתי לדעת האם לדעתכן אכילת הרבה גבינה צהובה גורמת ליציאת חצ'קונים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיצה, פצעים ו...מעבר לפיצה בריאה

    מיכל אשל
    21/09/2008

    הי לילי,

    מבחינת הרפואה המערבית עוד לא ממש הוכיחו את הקשר.

    מבחינת התפיסות הטבעיות ובינהן גם הרפואה הסינית אכן רואים קשר ישיר בין אכילה עודפת של שומנים לא טובים והיווצרות פצעים.

    מכיוון שאת בפורום שעוסק בבריאות,

    ראוי שאציין (מה שאני מתארת שדי ברור לרוב הגולשים)- שגבינה צהובה אינה נחשבת כלל מזון בריאות ואכילה עודפת של מזונות כאלו וגם בצקים מקמח לבן עלולה להזיק לבריאות !

    ככה שלא הייתי ממליצה גם ככה להרבות באכילת פיצות.

    כמובן שאם כבר, אפשר לנסות לשפר את הפיצה למעט בריאה יותר-
    להכין אותה מקמח מלא או קמח שיפון, ממרח עגבניות טבעי ובמקום גבינה צהובה ישנן גבינות טופו בצורת גבינה צהובה, או לפחות גבינה צהובה רזה, או גבינה מלוחה מחלב עיזים,
    כדאי גם להוסיף תבלון של אורגו וטימין טריים ואף זיתים או פטריות.

    כל טוב ולבריאות, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליאק בגן
    לא מגלה
    14/09/2008

    אני מחפשת פתרנוות טובים לילד שלי בן ה-3.5 שהולך לגן. הוא חולה צליאק, אז ברור שכל מה שילדים רגילים אוכלים - הולך החוצה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צליאק בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליאק בגן

    ליה שומרון פינדר
    16/09/2008

    האם הבעיה היא יותר עם ארוחת בוקר או עם ארוחת צהרים?

    לארוחת בוקר ניתן כמובן לצייד את הילד בפירות, גרנולה, יוגורט, עוגיות ללא גלוטן (שניתן לקנות בסופרים מיוחדים). להלן מתכון לגרנולה ללא גלוטן להכנה בבית:

    גרנולה ללא גלוטן
    --------------------
    רכיבים:
    1/3 כוס שמן לאפייה (קנולה או שמן סובין אורז)
    1/3 כוס דבש או סילאן
    1/2 כפית מלח
    2 כוסות אורז מלא תפוח
    1 כוס קינואה תפוחה
    1 כוס שקדים קצוצים
    3/4 כוס גרעיני חמנייה
    3/4 כוס גרעיני דלעת
    1/4 כוס זרעי פשתן
    1/4 כוס שומשום
    3/4 כוס פייברקס (סיבים תזונתיים)
    1/2 כוס צימוקים
    1/2 כוס חמוציות מיובשות (ממותקות במייפל או ברכז תפוחים)

    אופן ההכנה:
    1. בסיר קטן מחממים יחד את השמן ואת הדבש תוך כדי בחישה למספר דקות.
    2. מוסיפים את המלח וממתינים מעט עד לצינון
    3. מערבבים את כל הרכיבים מלבד הפייברקס והפירות בקערה.
    4. מוזגים לקערה את השמן והדבש ומערבבים היטב.
    5. מוזגים את התערובת לתבנית גדולה ומשטחים.
    6. אופים כ – 20 דקות, מערבבים ואופים כ – 10 דקות נוספות.
    7. ממתינים שהגרנולה תצטנן ואז מוסיפים את הפייברקס והפירות.

    אם מדובר בארוחה כבדה יותר ניתן להכין סנדביצ'ים מלחם ללא גלוטן שניתן לקנות בחנויות המתמחות. הייתי ממליצה לך להיכנס לפורומים לחולי צליאק, יש שם דיונים שיכולים להיות מאוד מעניינים ומעשירים עבורך ועבור בנך.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מיכאל
    09/09/2008

    אני בן 17 גובה 170 ושוקל 40 ק"ג אני צריך עזרה לגבי איך להשמין תוך זמן קצר כדי להיות במשקל תקין?? מה לאכול ובאיזה כמויות תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להשמין

    מיכל אשל
    24/09/2008

    הי מיכאל,
    זה יהיה לא מקצועי לתת לך תפריט עם כמויות על סמך כמה נתונים באינטרנט,
    כדאי שתפנה לאיש מקצוע שיתאים לך את התזונה האידיאלית עבורך.

    אתן לך בכל זאת רעיונות למזונות עתירי קלוריות שהם גם בריאים:
    טחינה גולמית, ממרח שקדייה, שמן זית, אגוזים ושקדים לא קלויים.
    דבש, מולסה, סילן תמרים.
    ממרח זיתים, רוטב פסטו.

    תוכל למרוח את הממרחים הנ"ל על לחם טוב.

    תוכל למשל לעשות מעדן מיוגורט עתיר שומן (עדיף יוגורט עיזים) בתוספת פירות יבשים, גרנולה, דבש, טחינה גולמית וסילן תמרים.

    תוכל לאכול פסטות בריאות (מאטריות אורז או חיטה מלאה) עם רוטב פסטו למשל.

    תשתדל בכל ארוחה לאכול לפחות 1-2 מנות של לחם או תבואות (אורז, פסטה וכו').

    בהצלחה וכל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעיונות לארוחות ערב בריאות
    גרציאלה
    06/09/2008

    שלום!! אנחנו משפחה שאוהבת לאכול, אך לא סובלת מהשמנת יתר (חוץ ממני, אני דביבונית). לרוב אנחנו אוכלים ארוחות ערב בשעה 19:00 בערב, והתפריט מגוון מחביתה וסלט ועד אורז ושניצל, לעיתים פסטה או בורקסים.. מעט מאוד מטוגן אך הרבה פחמימות. הייתי מעוניינת ברעיונות לארוחות ערב לא כבדות ובריאות או פחות מזיקות... תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי עוד כמה פרטים..

    גרציאלה
    06/09/2008

    יש לנו ילדה בת שלוש שאוהבת מאוד בשר, ועבור בעלי ארוחת הערב היא הארוחה החמה היחידה שהוא אוכל לאורך היום בשל אופי עבודתו. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגרציאלה, משושי, ארוחת ערב

    שושי שטיינוביץ
    20/01/2010

    ממה שאני מבינה מימך, כדאי שהארוחה החמה תהיה ארוחת הערב שלכם. זה אומר שבצהרים אתם אוכלים ארוחה קלה כמו ארוחת ערב (שזה אומר, מנה של חלבון כמו ביצה, טונה, גבינה), לחם מקמח דגנים מלא, מי ששומר על משקל, מומלץ לאכול רק פרוסה אחת, סלט ירקות גדול. אפשר פשטידה ללא בצק עם סלט גדול.

    בארוחה החמה, כדאי לאכול מנת בשר בגודל כף יד אישית שעשוייה מבשר רזה (רצוי עוף או הודו) או דגים, כוס דגנים מלאים אפשר עם שילוב של קטניות, ירקות מבושלים ותמיד טוב להכין גם סלט טרי. ארוחה זו תשביע אתכם ותכיל את כל אבות המזון והיא תהיה עשירה בויטמינים, מינרלים וסיבים.

    מקווה שעזרתי. אם יש לך עוד שאלות, אל תהססי לפנות שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    גרציאלה
    07/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בישול לילד הסובל מצליאק
    debysegal
    06/09/2008

    שלום, בני בן שנתיים ותשעה חודשים אובחן כסובל מצליאק בגיל שנתיים בדיוק. בהמלצת הדיאטנית אני משתדלת לשלב הרבה דגנים בתזונה שלו: כוסמת, קינואה, דוחן, אפונה, עדשים וכו'. כמו כן אני אופה לו לחמניות שבהן משולב גם קמח חומוס. לעיתים אנו נותנים לו גם לחם קנוי, פיתות ולחמניות, אך הטובות שבהן עשויות בעיקר מקמח סויה. אלה שלא עשויות מקמח סויה יבשות ולא אכילות לאחר החימום. ולשאלתי: 1. האם יש עוד דגנים שניתן לשלב בתפריט שלו (שמעתי עכשיו גם על אמרנט) ומה היתרונות של כל סוג. 2. לסויה יש שם רע מאוד, האם אני מזיקה לו כשאני נותנת לו את הלחם הזה? תודה רבה דבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בישול לילד הסובל מצליאק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות לצליאק וסויה

    מיכל אשל
    06/09/2008

    הי דבי,

    מותר לו לאכול גם אורז ומוצרים מקמח אורז.
    תירס וקמח תירס.
    ישנו קמח גם מקינואה.

    חשוב שיהיה מצויין מפורשות שהמוצר אינו מכיל גלוטן.

    (אגב ברשימה שנתת לא כולם דגנים- האפונה והעדשים הם קטניות, אין בעיה גם עם כל יתר הקטניות- מאש, שעועית וכו').

    לגבי הסויה, זה הכול שאלה של מינון-
    אם אוכלים מוצרים מסויה 2-3 פעמים בשבוע לא אמורה להיווצר שום בעיה,
    להיפך, לסויה יש המון יתרונות בריאותיים,
    רק כשאוכלים אותה בעודף היא עלולה להזיק.
    (היא מכילה את הפיטו-אסטרוגן, ההורמון הנשי הטבעי ולכן לא כדאי להגזים בילדים או בגברים),
    אך כאמור אין בעיה במינון נמוך.

    כל טוב, ממני מיכל


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוטב - מינונים - אני עוד אופטימית..
    גל
    03/09/2008

    קניתי דבש, חרדל, חומץ בלסמי, שמן זית, מלח ופלפל. ניסיתי כנראה עם מינונים שגויים. פעם יצא מתוק מידי, פעם חריף מידי. מה המינונים לרוטב טוב לסלט חסה? תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויניגרט חרדל ודבש

    ליה שומרון פינדר
    16/09/2008

    מערבבים יחד 1/4 כוס שמן זית 2 כפות רוטב בלסמי, מיץ מחצי לימון, 2 כפיות דבש ו- 2כפיות חרדל דיז'ון גרגירים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון טעות

    ליפה יעקוב
    24/02/2011

    כמה הערות בונות למתכון שלך של ויניגרט חרדל ודבש.
    קודם כל לא רוטב בלסמי , חומץ בלסמי המיוצר מענבים.
    שנית מאוד חשוב ברוטב כמו ויניגרט לכתוב לאת השמן מוסיפים בסוף ולאט לאט תוך כדי טריפה של כל שער המרכיבים ליצירת אמולסיה( חיבור נוזלים) אחרת הרטב יטפרק ולא יהיה במרקם ובטעם הנכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה לרוטב ויניגרט ולכל הרטבים

    שושי שטיינוביץ
    24/02/2011

    אוסיף הערה:

    אפשר לטעום ולהוסיף מרכיבים לפי הטעם: אם חמוץ מדי, אפשר להוסיף מעט שמן,
    אם מתוק מדי, להוסיף מעט לימון ומעט מלח וכו'.

    לפעמים הטעם האישי מנצח בגדול. אבל בהחלט כדאי להתחיל מהמתכון של ליה, כך לפחות לא מסתבכים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוטב - מינונים - אני עוד אופטימית.. - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    26/02/2011

    בהודעה מתחת להודעה שלך יש מתכון לרוטב ויניגרט מצויין של ליה. נסי אותו. אם תהיה לך בעייה, חזרי אלינו, ספרי מה עשית ונראה מה אפשר לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    נירית
    31/08/2008

    שלום רב, היכן יותר בריא להכין כבבים, בטוסטר אובן או במחבט עם שמן זין? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום נירית

    ליה שומרון פינדר
    01/09/2008

    אני מניחה שאת מדברת על קבבים קנויים.

    אני הייתי ממליצה להכין אותם בתנור.

    אפשרות נוספת היא להכינם על האש.

    ניתן להכין אותם גם במחבת, אך שמן זית נשרף מהר, לכן יש לשים לב שהשמן לא נשרף במהלך צליית הקבב.

    בתיאבון ולבריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שיר
    25/08/2008

    אני בדיאטת הרזיה ורוצה לדעת כמה חלב 3% מותר לי לשתות ביום וכמה קוטג' 3%? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    26/08/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=38 id=link]תזונה ודיאטה [/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה למתכונים
    לושית
    22/08/2008

    אני בחורה בת 29, כבר חצי שנה בדיאטה. הבקשה שלי אם אני יכולה בבקשה לקבל מתכונים לפשטידות דיאטיים, מרקים דיאטיים, וגם סלטים דיאטטיים. מכיוון שאני כבר הרבה זמן בדיאטה, אני רוצה לגוון, כי אחרת אני אשתעמם. המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשה למתכונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל דיאטטי

    ליה שומרון פינדר
    23/08/2008

    אשמח לתרום לך מתכוניי:

    מתכון למרק אפונה ונענע http://beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7356

    מתכון לסלט קינואה רענן http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6816

    מתכון לפשטידת קישואים ותרד:
    רכיבים:
    3 קישואים בגודל בינוני
    1 שקית עלי תרד
    1 גביע קוטג'
    3 ביצים
    150 גר' גבינת פטה עיזים (5%) חתוכה לקוביות
    1/2 כוס שיבולת שועל
    1/4 כוס גרעיני דלעת
    1 שן שום כתושה
    מעט אגוז מוסקט
    מלח ים
    פלפל שחור

    אופן ההכנה:
    1. מחממים תנור לחום בינוני (190 מעלות) ומשמנים תבנית אפיה.
    2. מגררים את הקישואים על הצד הגדול יותר של הפומפייה.
    3. פורסים את הקישואים המגוררים על מסננת, זורים מלח מעל ומניחים משהו כבד לסחיטה של הנוזלים (לחצי שעה בערך).
    4. שוטפים את עלי התרד וחולטים אותם במים או מטגנים במעט שמן זית במחבת.
    5. בקערה גדולה טורפים את הביצים, מוסיפים את הקוטג' ואת שיבולת השועל ומערבבים.
    6. מוסיפים לקערה את הקישואים הסחוטים ואת התרד (לאחר שהתקרר) יחד עם השום, גרעיני הדלעת הפטה והתבלינים ומערבבים. (זהירות לא לשים יותר מדי מלח כי הפטה מלוחה).
    7. יוצקים לתבנית משומנת ואופים במשך 30 דקות או עד שקיסם שננעץ במרכז הפשטידה יוצא יבש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש למישהו מתכון ללחם ללא שמרים
    חגית
    21/08/2008

    שלום רב, השבוע נמצאה לי קנדידה. אני אוהבת לאפות חלות ולחמניות (כרגע זה יהיה לאחרים). אשמח אם יש מתכון ללחם ללא שמרים ומוצרי חלב. תודה רבה, חגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם מלא ללא שמרים

    ליה שומרון פינדר
    23/08/2008

    לחם ללא שמרים אפשר לעשות עם מחמצת טבעית בבית, או בשימוש עם סודה לשתיה או אבקת אפיה, למרות שיכולת התפיחה של לחם ללא שמרים וללא מחמצת היא מוגבלת.

    מתכון ללחם מלא ללא שמרים:

    המצרכים
    2 כוסות קמח חיטה מלא
    2 כפיות סודה לשתיה
    רבע כפית מלח
    1 כף סוכר חום דמררה
    2 כוסות ריוויון או יוגורט
    רבע כוס שמן קנולה
    רבע כוס גרעיני חמניה
    רבע כוס שומשום
    רבע כוס אגוזי מלך שבורים גס

    אופן ההכנה
    1. מחממים תנור ל - 180 מעלות ומשמנים תבנית מאורכת.
    2. מערבבים בקערה את הקמח, המלח, הסודה והסוכר החום
    3. בקערה נוספת טורפים יחד את הריוויון והשמן
    4. שופכים את הנוזלים לקערת היבשים ומערבבים היטב
    5. מוסיפים את הגרעינים
    6. כשהתערובת אחידה, מעבירים אותה לתוך התבנית
    7. אופים בין 50 ל - 60 דקות, עד שקיסם יוצא יבש.
    8. מוציאים מהתנור ומקררים על רשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    כנרת
    24/08/2008

    אהלן, האם אפשר להשתמש במתכון הזה עם קמח כוסמין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר להחליף בכוסמין

    ליה שומרון פינדר
    24/08/2008

    הי כנרת,

    בוודאי שאפשר להחליף בכוסמין, אפשר גם לשלב כוסמין, אפשר לשלב גם שיפון (30-40%).

    אשמח אם תעדכני איך יצא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה חשיבות הסוכר

    ג'ק
    24/10/2009

    מה יקרה אם נדלג על הסוכר?
    האם יש אפשרות להחליף בדבש או בסטיביה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשיבות הסוכר

    ליה שומרון פינדר
    24/10/2009

    כשאיין שמרים, הסוכר טוב לטעם.
    כשיש שמרים הסוכר או הממתיק, מפעיל את השמרים.
    אפשר להחליף בדבש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכון ללחם בריא

    אופי
    19/12/2008

    לחם מקמח מלא 2 כפות שימרית 1 כוס מים פושרים 2כוסות קמח מלא 2 קמח לבן 1/2 1 כוס מים פושרים 1 כפיות מלח ככל שתוסיפי מלח הבצק היה יותר חום 1 ביצה 5 כפות חלב ניתן להוסיף געיני חמנייה לערבב בקערה ללהכניס לתנור בחום 190 מעלות בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשטידות ומאפים
    עידית
    19/08/2008

    שלום, יש פשטידות שלא מצריכות כלל קמח ניתן במקומו להשתמש בפירורי לחם - האם טוב יותר להשתמש בכמות זהה של פירורי לחם במקום קמח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פשטידות ומאפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום עידית

    ליה שומרון פינדר
    23/08/2008

    ניתן להכין פשטידות ללא קמח בכלל.

    ניתן כמובן מהשתמש בפירורי לחם במקום, אך זה יהיה זהה כמעט לשימוש בקמח.

    דרכים נוספות להחליף קמח בפשטידות הן על ידי שיבולת שועל, קינואה, קמח קינואה, קמח שיפון וכד'...

    אפשר כמובן גם להכין פשטידות ללא קמח בכלל ולהוסיף ביצה. אך במקרה זה הטעם של הפשטידה יהיה דומה יותר לחביתת ירק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכונים המתאימים לקרוהן או קוליטיס
    נערה
    16/08/2008

    שלום יש לי בעיה של קוליטיס וחשד גדול לקרוהן כל מה שאני אוכלת מפריע לי , ונסיתי לבשל כל מיני דברים ומזיק לי כמו פירה ,פסטה ,אורז ...... הזיקו לי גרמו לי שלשולים וכאבי בטן חזקים . אבל מה שכן הדיאטנית הציעה לי לאכול איטריות ,קוסקוס ,אורז , ונסיתי להכין וגם אמא שלי ולא עשה לי טוב [אגב גם אמא שלי יש לה קרוהן] האוכל של הבית חולים עשה לי טוב מאוד לבטן אולי מישהו יודע איך מכינים אוכל קל לבטן שמתאים לקרוהן \קוליטיס? בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרוהן או קוליטיס

    ליה שומרון פינדר
    16/08/2008

    בתזונה לחולי קרוהן או קוליטיס יש רשימת מזונות מומלצים ומזונות ורשימה של מזונות שאינם מומלצים. אני מאמינה קודם כל בהקשבה לגוף. כלומר, אם מבין המזונות המומלצים יש מזונות שלא עושים לך טוב, אולי כדאי להימנע מהם. לפחות לתקופה.

    אם פירה לא עושה לך טוב אולי כדאי לנסות פירה מבטטות או משורשים אחרים. כמובן, אין לשים בפירה מוצרי חלב.

    כדאי לנסות: פירה בטטה עם כף טחינה - מומלץ!

    בנוגע לאורז, כדאי לנסות להשתמש באורז מלא. אורז מלא דורש יותר מים (בין 1/4 2 כוסות ל - 1/2 2 כוסות מים לכוס אורז מלא) וזמן הבישול שלו ארוך יותר (כ - 45 דקות). על מנת להקל על הבטן אפשר להשרות את האורז 8 שעות לפני ההכנה.

    להלן מתכון למג'דרה עשויה מאורז מלא ועדשים:
    מג'דרה

    רכיבים:
    1 כוס אורז מלא (אפשר אורז מלא מושרה 8 שעות)
    1 גזר מגורר
    1/4 2 כוסות מים רתוחים
    מעט מלח
    1/2 כוס עדשים שחורים (עדיף להשרות ללילה ואף להנביט)
    1 כרישה חתוכה לרצועות
    מעט פטרוזיליה קצוצה
    1 כף כורכום
    מעט כמון
    פלפל שחור

    אופן ההכנה:
    1. מחממים סיר בינוני, מוסיפים את הגזר וצורבים אותו כ- 2-3 דקות (אם יש צוך מוסיפים מעט מים.
    2. שוטפים את האורז ומוסיפים אותו לסיר. מטגנים כמה דקות ואז מוסיפים את המים.
    3. מתבלים במעט מלח, מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים במשך 45 דקות או עד שנגמרים המים (משתדלים לא לפתוח את הסיר לזמן ממושך).
    4. בסיר נפרד מבשלים את העדשים ב – 1/2 1 כוסות מים עד לריכוך (כ – 20-25 דקות).
    5. במחבת מטגנים את רצועות הכרישה עם מעט מלח. כשהכרישה מפרישה מעט נוזלים זורים עליה את הכורכום והכמון. מוסיפים את הפטרוזיליה, מעט מלח ופלפל ומטגנים כמה דקות נוספות.
    6. לבסוף... הרכבה של המג'דרה: מערבבים את האורז עם העדשים ועם הכרישה המתובלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליה

    נערה
    17/08/2008

    שלום תודה על תגובתך , אבל רציתי לומר שהפירה של הבית חולים כן עשה לי טוב ואפילו עליתי במשקל גם האורז שלהם עשה לי טוב והוא היה לבן בלי תוספות [לא מרק עוף ולא כלום] אולי את מכירה מתכון לאורז לבן פשוט שעושה טוב לבטן? ומתכון לפירה ,כי אף פעם לא יצא לי טוב הפירה שאנחנו מכינים או זה של קנור או אסם ,זה עושה כאבים ושלשולים . ואפונה יש מתכון לאפונה ירוקה ללא מרק עוף? תודה על תגובתך ,אנסה את המתכון הקודם . ושוב תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידע מסוכן ולא מבוסס לחולי קרוהן

    חן
    20/08/2008

    כשראיתי את המתכון לאורז מלא לחולת קרוהן ובמיוחד לאחר אש\פוז אמרתי לעצמי, האם לכותבת יש אזהשהו ידע על מחלת הקרוהן? הרי אסור לגמרי לאכול אוכל העשיר בסיבים תזונתיים, כלומר לא בגדול לכל מה שהמילה"מלא" מופיעה לצידו. מתכון כמו שנתת לנערה, יכול לשלוח אותה לאשפוז מאד מהר בחזרה, גם אורז מלא וגם עדשים שגורמים לגזים למי שאסור לו בשום פניו ןאופן לאכול מאכלים שכאלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חן שלום

    ליה שומרון פינדר
    23/08/2008

    יש שלבים שונים במחלת הקרוהן ויש שיטות שונות לטיפול והמלצות שונות בנושא תזונה.

    אמנם לחולים במחלת הקרוהן לרוב ממליצים להימנע מסיבים כיוון שזה לעיתים עשוי לגרור כאבים ואי-נוחות בתהליך העיכול אך פעמים רבות לדיאטה עתירת סיבים יש השפעה חיובית על המהלך של מחלת קרוהן. הסיבים התזונתיים מעודדים צמיחה של פלורה ידידותית במעיים ובסופו של דבר מסייע להתמודדות עם המחלה.

    אני דוגלת קודם כל בהקשבה לגוף. מנסים, טועמים, מקשיבים לגוף ומסיקים את המסקנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורז פירה ועוד

    ליה שומרון פינדר
    23/08/2008

    אני לא יודעת איך הכינו לך את האורז בבית החולים, אולם כדי להכין אורז לבן שמים כמות מים כפולה מכמות האורז ומבשלים עם מכסה סגור כ - 20 דקות. אם בשיטה זו האורז עדיין קשה לך לעיכול אולי כדאי שתנסי להשרות את האורז קודם לכמה שעות או לבשל אותו מעט יותר זמן עם מעט יותר מים. הוא אמנם יהיה יותר "מושי" אבל יהיה קל יותר לעיכול.

    לגבי הפירה: אני לא יודעת איך הכינו את הפירה בבית החולים, אך כל שצריך כדי להכין פירה זה תפוחי אדמה. שוב, התבלון יכול להיות שונה, אפשר להשתמש בשמן זית כדי להוסיף לו קצת נימוכות. לא הייתי ממליצה להשתמש באבקת מרק כי זה עשוי להכיל דברים שלא הייתי ממליצה לך לצרוך. הכל דורש ניסוי והקשבה לגוף.

    כדי להכין אפונה ירוקה יש צורך במים רותחים. אם זו אפונה קפואה היא תהיה מוכנה תוך דקות ספורות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליה תודה לך

    נערה
    25/08/2008

    רציתי לשאול גם , האם לדעתך ,כדי להכין פירה מומלץ להשתמש במרגרינה \חמאה ? כי פעםם נסיתי וזה עשה לי ממש רע המרגרינה . את יודעת איך מכינים מיץ ליפתן? אני כל כך רוצה זה טעים ועושה טוב . תודה מראש על עזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך שוב

    ליה שומרון פינדר
    26/08/2008

    בנוגע לפירה - במקומך הייתי מנסה להכין את הפירה עם שמן זית. לא הייתי ממליצה על שימוש במרגרינה, לרוב היא עשירה בשומן טראנס. גם חמאה לא מאוד מומלץ לך. תנסי מעט שמן זית ותבלינים, או אולי לערבב עם בצל מטוגן במעט שמן זית ותראי אם זה טעים לך, אבל יותר חשוב... תקשיבי לגוף שלך ותבדקי אם זה טוב לו.

    לגבי לפתן / קומפוט - מתכון בסיסי:
    3 תפוחי עץ
    2 אגסים
    חופן צימוקים
    אשכול ענבים
    3 כפות ממתיק: סילאן, דבש, סוכר חום...
    2 כפיות מיץ לימון
    תבלינים לבחירה: קינמון, הל, ציפורן, אניס...

    אופן ההכנה:
    1. שוטפים את כל הרכיבים, חותכים את התפוחים והאגסים ושמים בסיר
    2. מכסים במים
    3. מביאים לרתיחה
    4. מוסיפים 3 כפות של ממתיק, לימון ותבלינים.
    5. מנמיכים את האש ומבשלים כ - 15 דקות או עד שכל הפירות רכים.

    בתאבון!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליה

    נערה
    26/08/2008

    שלום ותודה לך על עזרתך! אני אנסה עוד היום להכין את הפירה הליפתן מחר. הרבה תודות! אגב ,הכנתי אורז כמו שאמרת לי ,יצא מצוין יצא אחד אחד!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמחה לשמוע

    ליה שומרון פינדר
    27/08/2008

    אני מאוד שמחה לשמוע.

    אבל יותר חשוב, אחרי שאכלת את האורז... איך את מרגישה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליה

    נערה
    31/08/2008

    אחרי אורז אני מרגישה בסדר , אבל אתמול אכלתי עוגת שיש פשוטה של אסם , והיו לי מיד שלשולים והתכווציויות בבטן. [היה בעוגה שוקולד ,וזה מאוד הזיק לי לבטן] אני כבר לא יודעת מה טוב ומה רע בשבילי. תודה על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוגת הבית

    ליה שומרון פינדר
    01/09/2008

    מיותר לומר שעוגת הבית כנראה לא טובה לך.

    לצערי, אוכל מוכן מראש כגון עוגות או מאכלים מוכנים אחרים שניתן לקנות בסופר לא מומלצים למי שיש לו בעיה של קוליטיס. הייתי ממליצה לך להקפיד מאוד בנושא תזונה ולהתחיל להכין את האוכל שאת אוכל, כך תדעי בדיוק מה מכיל המזון שלך ויהיה לך מעקב על הדברים שיותר טובים לבטן שלך ועל הדברים שפחות.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות
    אוחיון דוד
    13/08/2008

    מה ניתן לעשות עם ילד בן 6 הסובל מעצירות כרונית. הילד מטופל בנוטרפאג כשנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    16/08/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=61 id=link]רפואת ילדים, מחלות ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום