פורום בישול בריאות, מתכוני בריאות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אורן
    25/01/2009

    שלום, אני מעוניין לגוון בירקות שאני אוכל ולכן לפעמים אני רוצה לשלב גם אפונה ושעועית, אך אלו ירקות שקשה לקנות ואז להתחיל לבשל, זה בלאגן שלם. לכן רציתי לדעת האם הירקות הקנויים בשקיות גם הם בריאים ומכילים את הטוב של הירקות הטריים עד כמה שאפשר??? ומה לגבי קופסאות שימורים?? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירקות- קטניות

    מיכל אשל
    25/01/2009

    הי אורן,

    דבר ראשון אפונה ושעועית (לבנה, אם זו הכוונה) אינם נחשבים ירקות , אלא קטניות,
    כן הם בריאים.

    ואם אינך אוכל אותם טריים אז עדיף בהרבה לאכול אותם משקיות (שהיו קפואים) מאשר לא לאכול אותם בכלל,
    רוב הויטמינים נשמרים בהקפאה.
    פחות כדאי לאכול אותם מקופסת שימורים, אך גם זה אפשרי אם אוכלים מידי פעם.

    האידיאל זה לאכול את הירקות / קטניות מייד לאחר קטיפתם, אך מאחר שלרובנו זה לא ריאלי,
    אפשר להתפשר ולאכול בצורות כאלו.

    כל טוב, מיכל




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלט חומוס
    lozp
    22/01/2009

    לפני זמן מה ראיתי כאן מתכון של סלט חומוס עם עגבניות וכוסברה, לצערי המתכון נעלם לי האם יש למשחו????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סלט חומוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצערי לא נתקלתי בו

    ליה שומרון פינדר
    22/01/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכון ללחם
    אורלי
    21/01/2009

    הייתי רוצה בבקשה אם אפשר מתכון ללחם קל אני מחפשת כבר המון זמן מתכון שאפשר לדעת את הקלוריות ולהכין בבית אשמח אם יש למישהו מתכון כזה אפילו לאופה לחם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתכון ללחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכונים ללחם

    ליה שומרון פינדר
    21/01/2009

    שלום אורלי,

    לצערי אין לי מתכון ללחם קל לתת לך.

    לגבי אופן חישוב הקלוריות, תראי את תשובתה של מיכל לשאלה הקודמת.

    אם את עושה לחם קל וטעים נשמח אם תשתפי אותנו!

    בהצלחה!

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אורלי
    22/01/2009

    תודה רבה בכל זאת על התשובה ואני מקווה למצוא ולשתף אתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערכים תזונתיים ללחם שאופים בבית
    גילי
    20/01/2009

    שלום אם אני אופה קמח מלא בבית והשתמשתי ב-1 ק"ג קמח מלא, מים ושמרים איך אני יכולה לדעת את הערכים התזונתיים? (סיבים, ויטמינים, מינרלים, קלוריות וכו')

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חישוב ערכים

    מיכל אשל
    20/01/2009

    הי גילי,

    תצטרכי לשקול את כמות השמרים ששמת-
    ולחשב את הערכים שכתובים על האריזה של הקמח והשמרים

    להפוך אותם מ- 100 גרם לכמות שהשתמשת בה.

    אין הרבה ויטמינים בלחם, אולי קצת ויטמיני B,
    סיבים זה תלוי כמה יש בקמח שהשתמשת בו.

    בפרוסת לחם ממוצעת יש כ- 75 - 80 קלוריות,
    תוכלי לדעת במדויק רק אם תחשבי כפי שכתבתי לך.

    כל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חימום במיקרוגל בכלי חימר
    גילי
    20/01/2009

    שלום האם זה בסדר לחמם בכלי חימר? או שחייב להיות זכוכית? מבחינה בריאותית כמובן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חימום במיקרוגל בכלי חימר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חימום בחימר

    ליה שומרון פינדר
    21/01/2009

    הי גילי,
    אני מכירה היטב את נזקי החימום בכלי פלסטיק, אולם לא ידוע לי על נזקים כלשהם בחימום בכלים מחימר. האם לפי הוראות היצרן מותר לחמם במיקרוגל בכלי חימר?
    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביצה וכולסטרול
    יונה
    16/01/2009

    האם בביצה רכה או עין יש פחות כולסטרול מאשר בביצה קשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביצה וכולסטרול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביצת עין או קשה ?

    מיכל אשל
    18/01/2009

    הי יונה,

    לא, בכל ביצה יש את אותה הכמות של הכולסטרול.

    אך בביצה רכה או בעין הכולסטרול יותר מזיק כי הוא מתחמצן.

    ביצה קשה יותר מתאימה במצבים של כולסטרול גבוה בדם.

    כל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    יונה
    20/01/2009

    קיבלתי הסבר מצוין על ההבדל בין ביצה רכה לקשה. תודה מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכונים ללא סוכר
    חני
    16/01/2009

    שלום פורום.. אבי אובחן לאחרונה כחולה סוכרת מסוג 2. האם אפשר לקבל מתכונים ללא סוכר עבורו? תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתכונים ללא סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכון שקיבלתי בתפוז לגלילה ללא סוכר

    חני
    18/01/2009

    4 ביצים 3/4 כוס ממתיק כמו סוכר כוס וחצי אגוזים טחונים דק 1 כפית אבקת אפיה. המילויי: 2 שקיות שמנת מתוקה צמחית חצי כוס ממתיק כמו סוכר 1 כפית תמצית וניל הקישוט: שוקולד ללא סוכר אגוזים שלמים דובדובנים לחמם תנור בחום בינוני להכין תבנית אפיה בערך 30X40 לשמן את התבנית להניח ניר אפיה ולשמן גם אותו להפריד את הביצים להקציב את החלמונים תוך הוספת כמו סוכר עד שהתערובת מסמיכה מאד ומקבלת גוון צהוב כמו לימון. להמשיך להקציף ולהוסיף את האגוזים הטחונים ואבקת האפיה עד קבלת מרקם חלק ללא גושים להקציף את החלבונים עד שהם נוקשים אבל לא יבשים. תהליך הבלעת קצב החלבונים הוא חשוב להצלחת העוגה יש להתחיל ברבע כמות ובתנועות עגולות יש להבליעה את הקצב לאחר הרבע הראשון הקצב נבלעה בקלות יותר עד אשר כל הכמות נבלעת.התערובת הסופית צריכה להיות קלילה ואורירית ולא שפיכה זה מעיד שקצב החלבונים שמר על נפחו. להעביר את הבלילה לתבנית שהוכנה לאפות בתנור כ15 דקות. העוגה מוכנה כאשר תפחה קלות והיא קפיצית למגע. וצבעה חום בהיר. להכין מגבת על משטח עבודה לזרות עליו אבקת סוכר, ולהפוך את העוגה על המגבת. עכשין לקלף את נייר האפיה, לחתוך את הקצוות בסכין חדה ולגלגל את המגבת עם העוגה בפנים. לאט לאט ולא צפוף מידי להניח להיצטנן. כשהעוגה תתקרר לגמרי מכינים את המילוי להקציף את השמנת המתוקה הצמחית יחד עם הממתיק ותמצית הוניל לפתוח את העוגה ולמרוח חצי מכמות הקצפת לגלגל חזרה ואת שער הקצפת למרוח על העוגה מכל הכיוונים כך שתכוסה לגמרי. עכשין ניתן לקשט בשבבי שוקולד ע"י "קילוף" השוקולד בקולפן ירקות לשים דובדובנים לזרוע אגוזים טיפים שלי יש סיכוי שהעוגה בזמם הקיפול תשבר או יתהוו סדקים לא נורא לא להיבהל כאשר נמרח את הקצפת הכל יעלם. מקווה שתהיה מרוצה :) חני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ריקי
    14/01/2009

    שלום לכולם, יש לי חברה שהתחילה לאכול כל יום שני פרוסות לחם 6 דגנים, האם הלחם הזה משמין? היא מורחת גבינת גוטג' וטוענת שזה מחזיק אותה להרבה שעות עד לארוחה הבאה. השאלה היא איזה סוג לחם מומלץ לאכול שנותן תחושת שובע, יש כל מיני, כמו דגנים, או שיפון, או לחם מחיטה מלאה. תודהעל התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם שנותן תחושת שובע

    ליה שומרון פינדר
    14/01/2009

    שלום ריקי,

    כל לחם מדגנים מלאים (קמח מלא, שיפון מלא, שיבולת שועל, כוסמין וכד') הוא לחם שיתן תחושת שובע גדולה יותר מלחם לבן, זאת בעיקר עקב תכולת הסיבים התזונתיים שבו. כריך משתי פרוסות בהחלט יכול לתת תחושת שובע לכמה שעות טובות.
    אני לא אוכל להמליץ לך על סוג הלחם (החברה המייצרת) אני רק יכולה להמליץ לך לקרוא את רשימת הרכיבים שמאחור ולהשוות בין הלחמים השונים. שימי לב שהרכיב הראשון ברשימה הוא דגן מלא, זה אומר שהדגן המלא הוא בעל הריכוז הגבוה ביותר במוצר. את כמובן מ וזמנת לבדוק גם ערכים קלוריים וכמות של סיבים תזונתיים בין הלחמים השונים.

    בכל אופן, תבדקי מה הכי טוב לך.

    בתיאבון ולבריאות,

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת עזרה בנושא בישול כדורי בשר
    אוסנת הראל
    11/01/2009

    כנראה שאיני שמה את המרכיבים ביחס הנכון כי כל הזמן הכדורי בשר יוצאים לי רכים ואני מאוד רוצה לעשות כדורי בשר קשים מאוד. אני שמה חצי קילו בשר עם 2 ביצים, חצי כוס פירורי לחם וכמה כפות של קטשופ ומבשלת במרק עגבניות, אשמח מאוד לתגובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאכל בריאות ?

    מיכל אשל
    11/01/2009

    הי אוסנת,

    אולי עדיף שתפני זאת לפורום בישול כללי,

    אנחנו מתמחים בבישול מאכלי בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העיסה רכה מדי

    ירושלמית88
    01/02/2009

    אני מכינה מתכון דומה ומשתמשת בביצה אחת. נסי זאת ובהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קציצות טובות, וגם בריאות

    שושי שטיינובי
    12/02/2009

    לבשר מספיק להוסיף ביצה אחת, ואין צורך בקשטופ שמדלל את המרקם ועושה לך קציצות רכות. את יכולה להשתמש בבשר הודו אדום טחון, שהוא טעים מאד, עסיסי ודל שומן. אפשר להחליף רבע מהכמות בבשר בקר דל שומן. הוסיפי בצל בינוני קצוץ דק, ואם את רוצה מרקם קשה, אפשר לסחוט את הנוזלים מהבצל. כוס פטרוזיליה קצוצה תשדרג מאד את הקציצות ותשדרג גם את הבריאות. במקום פירורי לחם, אפשר להוסיף בורגול או סולת מלאה ואפילו קוואקר. נסי את השינויים האלה, תבלי לפי טעמך (מומלץ: פלפל שחור, מלח, בהרת וקורט קינמון), ותראי איזה קציצות מעלפות ייצאו לך. בתיאבון. שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנבטה
    בטי מורדוב
    08/01/2009

    שלום רב.... לאחרונה שמעתי על נפלאות ההנבטה. הייתי מעונינת לדעת אם ישנו ספר של מתכונים שיש בהם שימוש בנבטים שונים? בנוסף אשמח לקבל מתכונים ממכם במידה וזה ישנו. תודה רבה בטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנבטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נבטים

    מיכל אשל
    08/01/2009

    הי בטי,

    אני לא מכירה ספר ספציפי, אך את יכולה להכניס נבטים בכל סלט / תבשיל ירקות /
    סלט מוקפץ.

    כל טוב ובתיאבון, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי אגוזים
    שרה
    07/01/2009

    שלום רב אני קונה בשוק אגוזים, שקדים, תמרים וגרעיני חמניה. האם צריך לנקות אותם? במידה וכן איך עושים זאת? בשוק כולם נוגעים וטועמים והייתי רוצה לאכול מזון נקי עד כמה שניתן. תודה שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניקוי אגוזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגוזים

    מיכל אשל
    08/01/2009


    מעניין, לא חשבתי על זה.
    אני אישית לא מנקה אגוזים.

    אשמח לשמוע דעות אחרות.

    כל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ליאל
    05/01/2009

    כל חיי הייתי בחורה רזה (גנים טובים) וחטובה בלי מאמץ של ספורט הייתי אוכלת הכל בלי חשבון הגובה שלי 173 ושקלתי עד לפני חצי שנה 50 לא זזתי שנים מהמשקל הזה. ועכשיו...כנראה הגיל עושה את שלו (עוד חודש 30:( ) וגם החוסר מעש (ספורט ) גרמו לי לעלות 10!!! 10 קילו!! כרגע אני שוקלת 60 ולא נוח לי עם המצב הזה אני מרגישה שהגוף השתנה לי הבטן קצת צמחה לה ואני לא יודעת מאיפה להתחיל ומה לעשות...איזו דיאטה מתאימה לי ואיזה ספורט יכול לעזור לי לחזור לגוף שהיה לי...אני אמנם לא שמנה אבל מרגישה שינוי בגוף התעגל קצת ולא נראה כמו פעם...הבגדים קטנים עליי וזה מתסכל... אשמח לקבל תשובה לגבי הדיאטה והספורט המומלצים...תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפים להרזייה טובה

    מיכל אשל
    08/01/2009

    הי ליאל,

    את צודקת שככל שמתבגרים הגוף פחות סלחן לגבי מזונות לא מתאימים או משמינים שאנחנו מכניסים אליו.
    אבל זה גם לטובה כי גם אם אנחנו לא שמנים, עדיין מזונות כאלו לרוב לא מתאימים או בריאים.

    את יכולה להתנחם בזה שלרוב כשמדובר בדיאטה ראשונה הסיכוי להצליח הוא גדול בהרבה מאשר דיאטות חוזרות ונשנות (שבמהלכן המטבוליזם נפגע).

    הכי חשוב לא להתפתות ולעשות משהו קיצוני, כי אח"כ זה עלול לפגוע בקצב חילוף החומרים ובתפקודים חשובים אחרים של הגוף.

    הייתי ממליצה דבר ראשון להקפיד על הפחתת שומנים ומטוגנים מהתפריט,
    להמעיט במוצרים עתירי שומן כגון: שמן, חמאה, מיונז, ממרגרינה להימנע כמובן,
    להמעיט בבשרים שמנים ובגבינות (בעיקר אם הן מעל 3% שומן), בכל מקרה כדאי להעדיף גבינות עיזים או יוגורט ביו על פני מוצאי חלב אחרים.

    אפשר לאכול מעט (כ- 2-3 מנות עד 4 ליום תלוי באדם)- שמנים טובים, כגון:
    שמן קנולה לבישול, שמן זית (1-2 כפות ליום), אבוקדו, וכ- 5-6 אגוזים או שקדים לא קלויים.

    בנוסף להימנע מסוכרים ומתוקים ומקמח לבן-
    להחליף אותם בדגנים ותבואות מלאות (לחם מלא, שיפון, שיבולת שועל וכו'),
    לנסות בארוחה אחת לא לאכול יותר מ- 1-2 פרוסות לחם או 1/2-1 כוס של פחמימות מבושלות,
    כגון: קינואה, אורז בסמטי/ מלא / אדום / פראי / דוחן / גריסי פנינה וכו'.

    בכל ארוחה להקפיד לאכול הרבה ירקות בכל צורה (מרק / מבושלים / מאודים / מוקפצים
    וסלט טרי פעם ביום).

    לאכול מספיק חלבון- בכל יום- מנת דג / טופו / בשר אורגני רזה אם את לא צמחונית / קטניות (עדשים/ אפונה וכו')

    המלצה יעילה שאני קוראת לה "יחסים טובים": לשמור על צלחת ביחסים של- 1/2 ירקות,
    1/4 פחמימות, 1/4 חלבון.

    לגבי פעילות גופנית- רצוי לעשות הליכה מהירה אם אפשר אחת ליום או יומיים לפחות 30-40 דקות זה יהיה מעולה !

    כמובן יש פעילויות אחרות, אך זו הפעילות בטוחה ושמתאימה לכולם.

    המון הצלחה וכל טוב !

    תעדכני אותנו, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה מתכון לעוגיה ממותגת-
    אלה
    02/01/2009

    אני רוצה להכין לחנות שלי (לא בתחום האוכל או הבישול) עוגיות עם שם החנות. אני מנסה לא להכין עוגיות שטוחות שעליהן מוטבע שם החנות (אם לא תהיה ברירה - אלך על זה), אני רוצה לעשות איזשהוא מאפה עם שם החנות. האם יש לכם רעיון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוגיות

    ליה שומרון פינדר
    04/01/2009

    אני לא בדיוק יודעתאיזה עוגיות היית מעוניינת להכין? עוגיות בריאות?
    בינתיים קחי מתכון לעוגיות טחינה:

    עוגיות טחינה

    • 1 כוס שומשום מלא
    • 1 כוס שיבולת שועל
    • 1 כוס קמח מלא
    • 1 כפית קינמון
    • 1/2 כוס טחינה
    • 1/2 כוס דבש
    • 1/2 כוס מים

    אופן ההכנה:
    1. מחממים תנור ל – 190 מעלות.
    2. מערבבים את כל הרכיבים בקערה לעיסה אחידה.
    3. יוצרים עיגולים בידיים ומניחים בתבנית על נייר פרגמנט.
    4. אופים בתנור למשך 10-12 דקות, או עד להשחמה
    5. מצננים ורק אז מפרידים את נייר הפרגמנט.

    ** מי שאוהב מתוק יותר יכול להוסיף 1 כף סוכר חום דמררה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שרה
    30/12/2008

    שלום אני בת 52 עובדת משעה 07:30 בבוקר עד 1עה 15:30 אני משתדלת לאכול אוכל בריא ולא שמן אך איני מצליחה להתמיד אני גם עושה כושר בשעה 20:00 במכון כושר כיצד עלי להתנהג ואיך להכין את ארוחותי לפי מה שרשמתי לעיל מה לאכול במשך היום אשמח לתשובה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שרה

    ליה שומרון פינדר
    04/01/2009

    אני אשמח אם תחדדי את שאלתך כדי שנוכל לענות לך
    האם את מתעניינת בהכנת ארוחות בריאות לעבודה? אכילה מאוזנת לכל היום? לרדת במשקל?

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות

    מיכל אשל
    04/01/2009

    הי שרה,

    האם את אוכלת את ארוחת הצהריים בזמן העבודה ?
    האם את מביאה אוכל מהבית או שאוכלת בחוץ / במקום העבודה ?

    בגדול חשוב שתנסי לבנות ארוחות קבועות-
    ארוחת בוקר,
    ארוחת ביניים למשל פרי בסביבות 10:00-11:00,
    ארוחת צהריים מלאה ומאוזנת המכילה- ירקות מבושלים, מנת חלבון (דג / טופו / קטניות + אורז/קינואה וכו'), סלט טרי.

    אחה"צ- פרי ו/או חטיף גרנולה

    ערב- זו בעיה קצת כי את בטח אוכלת מאוד מאוחר לאחר חדר הכושר-
    אם זה ממש מאוחר אפשר להסתפק בחטיף עשיר בחלבון,
    או לאכול למשל-
    סלט ירקות עם טונה
    או חביתה (אפשר בתוספת בצל, פטריות ועשבי תבלון) עם סלט,
    או טופו מוקפץ עם ירקות
    או מרק עדשים עם ירקות

    או שאפשר לאכול אחה"צ סנדביץ מלחם בריאות מלא,
    ובערב לאכול ארוחה קלה יותר (מרק למשל).

    ארוחות מסודרות פעמים רבות תעזורנה לויסות התיאבון וכמות האכילה.

    כל טוב ולבריאות, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש חרדל ללא חומץ?
    נעמי
    27/12/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש חרדל ללא חומץ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדל

    ליה שומרון פינדר
    27/12/2008

    לי לא ידוע על חרדל ללא חומץ, למען האמת אף פעם לא חיפשתי חרדל ללא חומץ.
    אבל אני כן יודעת שיש חרדל טבעי ואורגני בחנויות טבע, אפשר לבדוק אם הוא במקרה ללא חומץ.

    אם מישהו יודע משהו בנושא, נשמח אם ישתף

    בברכה,

    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום