מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהאורן25/01/2009
שלום, אני מעוניין לגוון בירקות שאני אוכל ולכן לפעמים אני רוצה לשלב גם אפונה ושעועית, אך אלו ירקות שקשה לקנות ואז להתחיל לבשל, זה בלאגן שלם. לכן רציתי לדעת האם הירקות הקנויים בשקיות גם הם בריאים ומכילים את הטוב של הירקות הטריים עד כמה שאפשר??? ומה לגבי קופסאות שימורים?? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירקות- קטניות
מיכל אשל25/01/2009הי אורן,
דבר ראשון אפונה ושעועית (לבנה, אם זו הכוונה) אינם נחשבים ירקות , אלא קטניות,
כן הם בריאים.
ואם אינך אוכל אותם טריים אז עדיף בהרבה לאכול אותם משקיות (שהיו קפואים) מאשר לא לאכול אותם בכלל,
רוב הויטמינים נשמרים בהקפאה.
פחות כדאי לאכול אותם מקופסת שימורים, אך גם זה אפשרי אם אוכלים מידי פעם.
האידיאל זה לאכול את הירקות / קטניות מייד לאחר קטיפתם, אך מאחר שלרובנו זה לא ריאלי,
אפשר להתפשר ולאכול בצורות כאלו.
כל טוב, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלט חומוסlozp22/01/2009
לפני זמן מה ראיתי כאן מתכון של סלט חומוס עם עגבניות וכוסברה, לצערי המתכון נעלם לי האם יש למשחו????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצערי לא נתקלתי בו
ליה שומרון פינדר22/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתכון ללחםאורלי21/01/2009
הייתי רוצה בבקשה אם אפשר מתכון ללחם קל אני מחפשת כבר המון זמן מתכון שאפשר לדעת את הקלוריות ולהכין בבית אשמח אם יש למישהו מתכון כזה אפילו לאופה לחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתכונים ללחם
ליה שומרון פינדר21/01/2009שלום אורלי,
לצערי אין לי מתכון ללחם קל לתת לך.
לגבי אופן חישוב הקלוריות, תראי את תשובתה של מיכל לשאלה הקודמת.
אם את עושה לחם קל וטעים נשמח אם תשתפי אותנו!
בהצלחה!
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אורלי22/01/2009תודה רבה בכל זאת על התשובה ואני מקווה למצוא ולשתף אתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים תזונתיים ללחם שאופים בביתגילי20/01/2009
שלום אם אני אופה קמח מלא בבית והשתמשתי ב-1 ק"ג קמח מלא, מים ושמרים איך אני יכולה לדעת את הערכים התזונתיים? (סיבים, ויטמינים, מינרלים, קלוריות וכו')
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חישוב ערכים
מיכל אשל20/01/2009הי גילי,
תצטרכי לשקול את כמות השמרים ששמת-
ולחשב את הערכים שכתובים על האריזה של הקמח והשמרים
להפוך אותם מ- 100 גרם לכמות שהשתמשת בה.
אין הרבה ויטמינים בלחם, אולי קצת ויטמיני B,
סיבים זה תלוי כמה יש בקמח שהשתמשת בו.
בפרוסת לחם ממוצעת יש כ- 75 - 80 קלוריות,
תוכלי לדעת במדויק רק אם תחשבי כפי שכתבתי לך.
כל טוב, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חימום במיקרוגל בכלי חימרגילי20/01/2009
שלום האם זה בסדר לחמם בכלי חימר? או שחייב להיות זכוכית? מבחינה בריאותית כמובן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימום בחימר
ליה שומרון פינדר21/01/2009הי גילי,
אני מכירה היטב את נזקי החימום בכלי פלסטיק, אולם לא ידוע לי על נזקים כלשהם בחימום בכלים מחימר. האם לפי הוראות היצרן מותר לחמם במיקרוגל בכלי חימר?
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצה וכולסטרוליונה16/01/2009
האם בביצה רכה או עין יש פחות כולסטרול מאשר בביצה קשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצת עין או קשה ?
מיכל אשל18/01/2009הי יונה,
לא, בכל ביצה יש את אותה הכמות של הכולסטרול.
אך בביצה רכה או בעין הכולסטרול יותר מזיק כי הוא מתחמצן.
ביצה קשה יותר מתאימה במצבים של כולסטרול גבוה בדם.
כל טוב, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יונה20/01/2009קיבלתי הסבר מצוין על ההבדל בין ביצה רכה לקשה. תודה מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתכונים ללא סוכרחני16/01/2009
שלום פורום.. אבי אובחן לאחרונה כחולה סוכרת מסוג 2. האם אפשר לקבל מתכונים ללא סוכר עבורו? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתכון שקיבלתי בתפוז לגלילה ללא סוכר
חני18/01/20094 ביצים 3/4 כוס ממתיק כמו סוכר כוס וחצי אגוזים טחונים דק 1 כפית אבקת אפיה. המילויי: 2 שקיות שמנת מתוקה צמחית חצי כוס ממתיק כמו סוכר 1 כפית תמצית וניל הקישוט: שוקולד ללא סוכר אגוזים שלמים דובדובנים לחמם תנור בחום בינוני להכין תבנית אפיה בערך 30X40 לשמן את התבנית להניח ניר אפיה ולשמן גם אותו להפריד את הביצים להקציב את החלמונים תוך הוספת כמו סוכר עד שהתערובת מסמיכה מאד ומקבלת גוון צהוב כמו לימון. להמשיך להקציף ולהוסיף את האגוזים הטחונים ואבקת האפיה עד קבלת מרקם חלק ללא גושים להקציף את החלבונים עד שהם נוקשים אבל לא יבשים. תהליך הבלעת קצב החלבונים הוא חשוב להצלחת העוגה יש להתחיל ברבע כמות ובתנועות עגולות יש להבליעה את הקצב לאחר הרבע הראשון הקצב נבלעה בקלות יותר עד אשר כל הכמות נבלעת.התערובת הסופית צריכה להיות קלילה ואורירית ולא שפיכה זה מעיד שקצב החלבונים שמר על נפחו. להעביר את הבלילה לתבנית שהוכנה לאפות בתנור כ15 דקות. העוגה מוכנה כאשר תפחה קלות והיא קפיצית למגע. וצבעה חום בהיר. להכין מגבת על משטח עבודה לזרות עליו אבקת סוכר, ולהפוך את העוגה על המגבת. עכשין לקלף את נייר האפיה, לחתוך את הקצוות בסכין חדה ולגלגל את המגבת עם העוגה בפנים. לאט לאט ולא צפוף מידי להניח להיצטנן. כשהעוגה תתקרר לגמרי מכינים את המילוי להקציף את השמנת המתוקה הצמחית יחד עם הממתיק ותמצית הוניל לפתוח את העוגה ולמרוח חצי מכמות הקצפת לגלגל חזרה ואת שער הקצפת למרוח על העוגה מכל הכיוונים כך שתכוסה לגמרי. עכשין ניתן לקשט בשבבי שוקולד ע"י "קילוף" השוקולד בקולפן ירקות לשים דובדובנים לזרוע אגוזים טיפים שלי יש סיכוי שהעוגה בזמם הקיפול תשבר או יתהוו סדקים לא נורא לא להיבהל כאשר נמרח את הקצפת הכל יעלם. מקווה שתהיה מרוצה :) חני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהריקי14/01/2009
שלום לכולם, יש לי חברה שהתחילה לאכול כל יום שני פרוסות לחם 6 דגנים, האם הלחם הזה משמין? היא מורחת גבינת גוטג' וטוענת שזה מחזיק אותה להרבה שעות עד לארוחה הבאה. השאלה היא איזה סוג לחם מומלץ לאכול שנותן תחושת שובע, יש כל מיני, כמו דגנים, או שיפון, או לחם מחיטה מלאה. תודהעל התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחם שנותן תחושת שובע
ליה שומרון פינדר14/01/2009שלום ריקי,
כל לחם מדגנים מלאים (קמח מלא, שיפון מלא, שיבולת שועל, כוסמין וכד') הוא לחם שיתן תחושת שובע גדולה יותר מלחם לבן, זאת בעיקר עקב תכולת הסיבים התזונתיים שבו. כריך משתי פרוסות בהחלט יכול לתת תחושת שובע לכמה שעות טובות.
אני לא אוכל להמליץ לך על סוג הלחם (החברה המייצרת) אני רק יכולה להמליץ לך לקרוא את רשימת הרכיבים שמאחור ולהשוות בין הלחמים השונים. שימי לב שהרכיב הראשון ברשימה הוא דגן מלא, זה אומר שהדגן המלא הוא בעל הריכוז הגבוה ביותר במוצר. את כמובן מ וזמנת לבדוק גם ערכים קלוריים וכמות של סיבים תזונתיים בין הלחמים השונים.
בכל אופן, תבדקי מה הכי טוב לך.
בתיאבון ולבריאות,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עזרה בנושא בישול כדורי בשראוסנת הראל11/01/2009
כנראה שאיני שמה את המרכיבים ביחס הנכון כי כל הזמן הכדורי בשר יוצאים לי רכים ואני מאוד רוצה לעשות כדורי בשר קשים מאוד. אני שמה חצי קילו בשר עם 2 ביצים, חצי כוס פירורי לחם וכמה כפות של קטשופ ומבשלת במרק עגבניות, אשמח מאוד לתגובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאכל בריאות ?
מיכל אשל11/01/2009הי אוסנת,
אולי עדיף שתפני זאת לפורום בישול כללי,
אנחנו מתמחים בבישול מאכלי בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעיסה רכה מדי
ירושלמית8801/02/2009אני מכינה מתכון דומה ומשתמשת בביצה אחת. נסי זאת ובהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקציצות טובות, וגם בריאות
שושי שטיינובי12/02/2009לבשר מספיק להוסיף ביצה אחת, ואין צורך בקשטופ שמדלל את המרקם ועושה לך קציצות רכות. את יכולה להשתמש בבשר הודו אדום טחון, שהוא טעים מאד, עסיסי ודל שומן. אפשר להחליף רבע מהכמות בבשר בקר דל שומן. הוסיפי בצל בינוני קצוץ דק, ואם את רוצה מרקם קשה, אפשר לסחוט את הנוזלים מהבצל. כוס פטרוזיליה קצוצה תשדרג מאד את הקציצות ותשדרג גם את הבריאות. במקום פירורי לחם, אפשר להוסיף בורגול או סולת מלאה ואפילו קוואקר. נסי את השינויים האלה, תבלי לפי טעמך (מומלץ: פלפל שחור, מלח, בהרת וקורט קינמון), ותראי איזה קציצות מעלפות ייצאו לך. בתיאבון. שושי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנבטהבטי מורדוב08/01/2009
שלום רב.... לאחרונה שמעתי על נפלאות ההנבטה. הייתי מעונינת לדעת אם ישנו ספר של מתכונים שיש בהם שימוש בנבטים שונים? בנוסף אשמח לקבל מתכונים ממכם במידה וזה ישנו. תודה רבה בטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נבטים
מיכל אשל08/01/2009הי בטי,
אני לא מכירה ספר ספציפי, אך את יכולה להכניס נבטים בכל סלט / תבשיל ירקות /
סלט מוקפץ.
כל טוב ובתיאבון, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי אגוזיםשרה07/01/2009
שלום רב אני קונה בשוק אגוזים, שקדים, תמרים וגרעיני חמניה. האם צריך לנקות אותם? במידה וכן איך עושים זאת? בשוק כולם נוגעים וטועמים והייתי רוצה לאכול מזון נקי עד כמה שניתן. תודה שרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגוזים
מיכל אשל08/01/2009
מעניין, לא חשבתי על זה.
אני אישית לא מנקה אגוזים.
אשמח לשמוע דעות אחרות.
כל טוב, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליאל05/01/2009
כל חיי הייתי בחורה רזה (גנים טובים) וחטובה בלי מאמץ של ספורט הייתי אוכלת הכל בלי חשבון הגובה שלי 173 ושקלתי עד לפני חצי שנה 50 לא זזתי שנים מהמשקל הזה. ועכשיו...כנראה הגיל עושה את שלו (עוד חודש 30:( ) וגם החוסר מעש (ספורט ) גרמו לי לעלות 10!!! 10 קילו!! כרגע אני שוקלת 60 ולא נוח לי עם המצב הזה אני מרגישה שהגוף השתנה לי הבטן קצת צמחה לה ואני לא יודעת מאיפה להתחיל ומה לעשות...איזו דיאטה מתאימה לי ואיזה ספורט יכול לעזור לי לחזור לגוף שהיה לי...אני אמנם לא שמנה אבל מרגישה שינוי בגוף התעגל קצת ולא נראה כמו פעם...הבגדים קטנים עליי וזה מתסכל... אשמח לקבל תשובה לגבי הדיאטה והספורט המומלצים...תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפים להרזייה טובה
מיכל אשל08/01/2009הי ליאל,
את צודקת שככל שמתבגרים הגוף פחות סלחן לגבי מזונות לא מתאימים או משמינים שאנחנו מכניסים אליו.
אבל זה גם לטובה כי גם אם אנחנו לא שמנים, עדיין מזונות כאלו לרוב לא מתאימים או בריאים.
את יכולה להתנחם בזה שלרוב כשמדובר בדיאטה ראשונה הסיכוי להצליח הוא גדול בהרבה מאשר דיאטות חוזרות ונשנות (שבמהלכן המטבוליזם נפגע).
הכי חשוב לא להתפתות ולעשות משהו קיצוני, כי אח"כ זה עלול לפגוע בקצב חילוף החומרים ובתפקודים חשובים אחרים של הגוף.
הייתי ממליצה דבר ראשון להקפיד על הפחתת שומנים ומטוגנים מהתפריט,
להמעיט במוצרים עתירי שומן כגון: שמן, חמאה, מיונז, ממרגרינה להימנע כמובן,
להמעיט בבשרים שמנים ובגבינות (בעיקר אם הן מעל 3% שומן), בכל מקרה כדאי להעדיף גבינות עיזים או יוגורט ביו על פני מוצאי חלב אחרים.
אפשר לאכול מעט (כ- 2-3 מנות עד 4 ליום תלוי באדם)- שמנים טובים, כגון:
שמן קנולה לבישול, שמן זית (1-2 כפות ליום), אבוקדו, וכ- 5-6 אגוזים או שקדים לא קלויים.
בנוסף להימנע מסוכרים ומתוקים ומקמח לבן-
להחליף אותם בדגנים ותבואות מלאות (לחם מלא, שיפון, שיבולת שועל וכו'),
לנסות בארוחה אחת לא לאכול יותר מ- 1-2 פרוסות לחם או 1/2-1 כוס של פחמימות מבושלות,
כגון: קינואה, אורז בסמטי/ מלא / אדום / פראי / דוחן / גריסי פנינה וכו'.
בכל ארוחה להקפיד לאכול הרבה ירקות בכל צורה (מרק / מבושלים / מאודים / מוקפצים
וסלט טרי פעם ביום).
לאכול מספיק חלבון- בכל יום- מנת דג / טופו / בשר אורגני רזה אם את לא צמחונית / קטניות (עדשים/ אפונה וכו')
המלצה יעילה שאני קוראת לה "יחסים טובים": לשמור על צלחת ביחסים של- 1/2 ירקות,
1/4 פחמימות, 1/4 חלבון.
לגבי פעילות גופנית- רצוי לעשות הליכה מהירה אם אפשר אחת ליום או יומיים לפחות 30-40 דקות זה יהיה מעולה !
כמובן יש פעילויות אחרות, אך זו הפעילות בטוחה ושמתאימה לכולם.
המון הצלחה וכל טוב !
תעדכני אותנו, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה מתכון לעוגיה ממותגת-אלה02/01/2009
אני רוצה להכין לחנות שלי (לא בתחום האוכל או הבישול) עוגיות עם שם החנות. אני מנסה לא להכין עוגיות שטוחות שעליהן מוטבע שם החנות (אם לא תהיה ברירה - אלך על זה), אני רוצה לעשות איזשהוא מאפה עם שם החנות. האם יש לכם רעיון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוגיות
ליה שומרון פינדר04/01/2009אני לא בדיוק יודעתאיזה עוגיות היית מעוניינת להכין? עוגיות בריאות?
בינתיים קחי מתכון לעוגיות טחינה:
עוגיות טחינה
• 1 כוס שומשום מלא
• 1 כוס שיבולת שועל
• 1 כוס קמח מלא
• 1 כפית קינמון
• 1/2 כוס טחינה
• 1/2 כוס דבש
• 1/2 כוס מים
אופן ההכנה:
1. מחממים תנור ל – 190 מעלות.
2. מערבבים את כל הרכיבים בקערה לעיסה אחידה.
3. יוצרים עיגולים בידיים ומניחים בתבנית על נייר פרגמנט.
4. אופים בתנור למשך 10-12 דקות, או עד להשחמה
5. מצננים ורק אז מפרידים את נייר הפרגמנט.
** מי שאוהב מתוק יותר יכול להוסיף 1 כף סוכר חום דמררה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרה30/12/2008
שלום אני בת 52 עובדת משעה 07:30 בבוקר עד 1עה 15:30 אני משתדלת לאכול אוכל בריא ולא שמן אך איני מצליחה להתמיד אני גם עושה כושר בשעה 20:00 במכון כושר כיצד עלי להתנהג ואיך להכין את ארוחותי לפי מה שרשמתי לעיל מה לאכול במשך היום אשמח לתשובה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שרה
ליה שומרון פינדר04/01/2009אני אשמח אם תחדדי את שאלתך כדי שנוכל לענות לך
האם את מתעניינת בהכנת ארוחות בריאות לעבודה? אכילה מאוזנת לכל היום? לרדת במשקל?
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצות
מיכל אשל04/01/2009הי שרה,
האם את אוכלת את ארוחת הצהריים בזמן העבודה ?
האם את מביאה אוכל מהבית או שאוכלת בחוץ / במקום העבודה ?
בגדול חשוב שתנסי לבנות ארוחות קבועות-
ארוחת בוקר,
ארוחת ביניים למשל פרי בסביבות 10:00-11:00,
ארוחת צהריים מלאה ומאוזנת המכילה- ירקות מבושלים, מנת חלבון (דג / טופו / קטניות + אורז/קינואה וכו'), סלט טרי.
אחה"צ- פרי ו/או חטיף גרנולה
ערב- זו בעיה קצת כי את בטח אוכלת מאוד מאוחר לאחר חדר הכושר-
אם זה ממש מאוחר אפשר להסתפק בחטיף עשיר בחלבון,
או לאכול למשל-
סלט ירקות עם טונה
או חביתה (אפשר בתוספת בצל, פטריות ועשבי תבלון) עם סלט,
או טופו מוקפץ עם ירקות
או מרק עדשים עם ירקות
או שאפשר לאכול אחה"צ סנדביץ מלחם בריאות מלא,
ובערב לאכול ארוחה קלה יותר (מרק למשל).
ארוחות מסודרות פעמים רבות תעזורנה לויסות התיאבון וכמות האכילה.
כל טוב ולבריאות, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש חרדל ללא חומץ?נעמי27/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
חרדל
ליה שומרון פינדר27/12/2008לי לא ידוע על חרדל ללא חומץ, למען האמת אף פעם לא חיפשתי חרדל ללא חומץ.
אבל אני כן יודעת שיש חרדל טבעי ואורגני בחנויות טבע, אפשר לבדוק אם הוא במקרה ללא חומץ.
אם מישהו יודע משהו בנושא, נשמח אם ישתף
בברכה,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)

