מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כדורים פלוטין 40 מ"גיואל22/05/2017
היי שלום שמי יואל ואני כבר 8 שנים בערך לוקח פלוטין 40 מ"ג במהלך השנים שיחקתי עם זה ניסתי לקחת 20 מ"ג ו 30 מ"ג ,וכל זה במטרה "שכמה שפחות",אבל אני הרגשתי את ההבדל באופן משמעותי נגיד בין 20 ל40, העניין שאני מאוד תלותי בכדורים ובלעדיהם לפי מה שזכור לי כמעט ולא הייתי מסוגל לדבר אבל כיום הגם שאני יכול לדבר הדיבור שלי נטול אנרגיות ורגשות, כבר כמה שנים אני עושה הרבה ספורט משתדל לאכול הרבה בריא , ולא מזמן ניכנסתי לטיפול פסיכולוגי שבועי אבל עדיין אין הרגשה של שינוי! זה כאילו הבעיה "קיימת" וברצון שלי זה לא להצטרך יותר לכדורים , יש אופציה לזה בכלל?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון
ד``ר יונתן דוידאור23/05/2017התשובה לא ברורה ופשוטה
יש צורך בבירור גופני , הורמונים, וויטמינים, תזונה ( בשר)
המרכיב הפסיכולוגי והסביבתי מאוד משפיעים בנוסף, לכן יש צורך לברר באופן יסודי ולבנות תוכנית טיפול משולבת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מלפונקס אחרי 5 שניםאייל זה אני22/05/2017
שלום דר !!
נוטל מזה 5 שנים לפונקס שמסייע לי בחרדות .
אך הסבל והת.לוואאיי כמו העייפות והכבדות מאוד קשה לי עם זה .
הרופא מנסה להפחית לי אך החרדות שוב עולות .
האם יש מה לעשות בעניין ??
תודה רבה לך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוכנית טיפול
ד``ר יונתן דוידאור23/05/2017אכן לא פשוט
אך אפשרי
יש להתאים טיפול מתאים, לעשות מעבר לתרופות אחרות, תוך כיסוי זמני של כדורי הרגעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפונקס
אייל זה אני24/05/2017אוקיי.. אבל עם תרופות אחרות לא הרגשתי טוב .
חש חסר אונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי של כדורי פלוטןמתעניין21/05/2017
שלום רב,
למשך תקופסה השתמשתי בכדורי פלוטן 20 מג ולאחר מכן עליתי ל- 30. הבעיה שב- 30 מ"ג אני חווה תופעות לוואי של השמנה,אומנם לא מוגזמת אבל עדיין מפריע לי. האם יש אופציות אחרות לכדורים בעלי אפקט נמוך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
יונתן דוידאור21/05/2017חובה לשלול מרכיב גופני, ויטמינים, להפחית ממריצים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מתעניין21/05/2017מה הכוונה לשלול ? אני משתמש באותם תוספים ממתי שהתחלתי לקחת את ה -20 מג ככהשלא אמור להיות שינוי. דאגתי גם לשאול את הרופא האם אפשר לקחת את אותם דברים ספציפים עם הכדורים ולא היה בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגופני
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017בדיקת דם לרמות הוויטאמינים
בדיקות דם כלליות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם להחליף את התרופה?לי19/05/2017
בעקבות התקף חרדה ואחריו חרדה יום יומית, רופאת המשפחה נתנה לי ציפרלקס, מינון 10 מ"ג כאשר אני צריכה לקחת בהתחלה רבע כדור לשבוע, חצי כדור לשבוע ואז כדור שלם..התחלתי עם רבע כדור ועברו 5 ימים. הלכתי לפסיכיאטר והוא אמר לקחת לוסטראל פעמיים ביום, 50 מ"ל בבוקר ובערב. בה"כ 100 מ"ל.
שאלותיי הם:
האם ציפרלקס 10 מ"ג זה כמו לוסטראל 100 מ"ג מבחינת המינון?
ושאלת השאלות - לא יודעת אם להמשיך בציפרלקס או לעבור ללוסטראל. מה עדיף??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
יונתן דוידאור21/05/2017חובה לשלול מרכיב גופני, ויטמינים, להפחית ממריצים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה חברתית ויפאקס XRתומר18/05/2017
לאחר שטיפולים בציפרלקס,פאקסט ומירו במשך מספר חודשים במינונים המקסימליים לא חל שיפור בהפרעת חרדה חברתית ממנה אני סובל כרונית.
כעת מטופל עם ויאפקס XR בתחילה 150 מ"ג שלא הביא לשיפור, לאחר מכן עלייה ל-225 מ"ג שוב ללא שיפור.
הפסיכיאטר מסרב להעלות מינון של התרופה ל-300 מ"ג כי אומר שזה לא טוב עבור מצב כמו שלי שיש התקפי חרדה בנוסף להפרעת חרדה חברתית ולכן ממליץ להשאר על מינון הויאפקס XR של 225 מ"ג או אף פחות 150 מ"ג ובמקביל להעזר בקלונקס עד 2 מ"ג ליממה.
האם אכן סביר שאם מינון 225 מ"ג לא עזר לחרדה חברתית גם מינון 300 מ"ג לא יעזור? הפסיכיאטר טוען שזה עלול אף להחמיר חרדה כי עובד חזק יותר על הנוראדרנלין במינונים הגבוהים ולבעיה שלי מינון זה לא בא בחשבון. אשמח לשמוע מניסיון רופא הפורום מהו מינון הויפאקס XR היעיל להפרעת חרדה חברתית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
יונתן דוידאור21/05/2017חובה לשלול מרכיב גופני, ויטמינים, להפחית ממריצים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל אחרי הפסקת טיפול בפריזמהנחמן18/05/2017
שלום!
טופלתי ע"י פריזמה למעי רגיש.במהלך הטיפול עליתי במשקל באופן משמעותי.לפני כשנה הפסקתי את הטיפול וירדתי במשקל.
האם פריזמה עלולה לגרום לעליה במשקל.אם כן,מדוע?האם הגיוני שירדתי במשקל בשל ההפסקה של הטיפול?הירידה ב-6-7 ק"ג בשנה.
תודה.
נחמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
יונתן דוידאור21/05/2017חובה לשלול מרכיב גופני, ויטמינים, להפחית ממריצים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אפשר לבקש להוריד מינוןשירלי16/05/2017
שלום אני חוששת שהפסיכאטרית לא תסכים להוריד לי את המינון. זאת אומרת לפי החוק היא לא יכולה להכריח אותי לקחת תרופות שאני לא רוצה ואני יכולה בבאת אחת להפסיק את הכול ולא לספר לה. ניסיון כושל שהיה בתקופות הקודמות ועם זאת אני עדיין מרגישה שהמינון שאני מקבלת מאוד גבוה ואת זה אני יכולה לתאר בתופעות הלוואי שקשורות דווקא לנפש ולא לגוף: שינה מרובה, אפטיות וכדומה. אני יודעת שהרבה רופאים חוששים מחוות דעת קודמות ובין היתר מחברות התרופות שכן אני כבר 15 שנה עם המחלה ועדיין לא משלימה עם המצב הקיים. למרות שהאישפוז האחרון שחוויתי היה בכפייה על משהו שלא קרה באמת ואני יכולה לקחת עורך דין וכל זה. אבל אני לא מעוניינת להתחרות עם פסיכאטרים. עם כל מה שעברתי אני עדיין חושבת שהמינון שאני מקבלת גבוה מדי ולא מקובל עלי. אני לא רוצה גם שיווצר מצב שמהשיחה עם הפסיכאטרית נתחיל לריב כי מהכיוון הזה זה רק יצור בעינה מצב שאני לא מרגישה טוב. הייתי מרחיבה יותר על עצמי אבל באמת אין מקום על הדף. אשמח ליעוץ בעיקר בנושא איך לנהל משא ומתן עם הפסיאטרית כדי שתוריד לי את המינון ושלא יווצר מצב שאני תוקפת אותה או משהו כזה. הערת אגב אני כבר 7 חודשים על המינון הקיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן חסרה רגישות
שמוליק18/05/2017שלום שירלי.
מנסיון אישי, אכן חסרה רגישות בנוגע לתופעות הלוואי של הטיפול התרופתי, ובמיוחד לגבי התרופות האנטי-פסיכוטיות.
בהרבה מקרים, מייחסים את התופעות שאת מתארת למחלה, ואומרים שמדובר בסימפטומים של המחלה, גם כשאין לכך וודאות מספיקה.
מה שהייתי מציע, זה פשוט להחליף רופא. במיוחד רופא שמאמין באפשרות של התמודדות המבוססת בעיקר בטיפולים פסיכולוגיים, ואינו שולל את האפשרות של הפסקה לגמרי אם וכאשר תהיה הטבה במצב.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
יונתן דוידאור21/05/2017חובה לשלול מרכיב גופני, ויטמינים, להפחית ממריצים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת טיפול תרופתי בציפרלקסהבובון15/05/2017
הפסקתי טיפול תרופתי בציפרלקס לאחר שלקחתי אותו שנים ביצעתי את הפסקת הכדורים בהדרגה ?
כרגע מה שאני מרגיש זה גזים והתכווציות שרירים אין לי הרגה של חנק
או דפיקות לב כמו שהיה בעבר ואפילו לו כאב בראש אבל הגזים וההתכווציות שרירים מעיקים עליהם מאוד האם תופעה זו אופיינית להפסקת הטיפול התרופתי ולאחר מספר שבועות ארגיש יותר טוב או שעדיין אני צריך להמשיך עם הטיפול התרופתי אני פשוט מרגיש שהגוף שלי כבר דוחה את הכדורים שקשה לי מאוד לקחת את הכדורים!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017התלונה כפי שמתואר פחות שכיח
אך ייתכן, בגלל הקשר על מערכת העיקול.
יש להמתין עוד מספר שבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה בין עיכול ועיקול
אבי הטחול28/05/2017לאמיתו של דבר ייתכן קשר, עקיף אומנם, בין מערכת העיקול לבין מערכת העיכול - מכיוון שעיקול חשבון בנק, לא עלינו, הינו סצנריו לא מלבב במיוחד, הדבר עלול להשפיע לרעה בדיעבד אף על מערכת העיכול שבגופנו (ע"ע רפואה פסיכוסומטית).
ולמותר לציין שעיקול בכביש הינו סכנה איומה למערכת העיכול, קל וחומר לחיינו !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת ציפרלקס ונפילת לחץ דם ?
הבובון10/06/2017האם יכול להיות שעקב הפסקת כדורי ציפרלקס יכולה להיות גם סחרחורות ולאחר מכן נפילת לחץ דם האם זה קשור להפסקת הכדורים או שאין קשר והאם זה מראה על סימפטום של חרדה או שאין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתי לדלוזיות לא עובדיצחק14/05/2017
ערב טוב שואל בקשר לאחי שנתיים לא עובד היו לא כל מיני מחשבות פנינו לפסיכיאטר אמר שהוא סובל מדלוזויות קיבל טיפול תרופתי רייספונד, סוקוראול ,זיפרסקה,מירו המחשבות פסקו, הוא ירד במשקל מעל 10 ק'ג,מצב רוח ירוד.עכשו למעלה משנה הבעיה הוא טוען שהוא לא ישן לא ביום ולא בלילה, האם יש מצב שאדם ישן והוא לא מרגיש שהוא יש?
עד לפני שנתיים עבד ולא החסיר מהעבודה, מה לעדות? האם להחליף פסיכיאטר? זקוק לעזרה תודה לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי
ד``ר יונתן דוידאור16/05/2017חובה התייחסות למרכיב השינה.
מומלץ יעוץ נוסף, שני. חוו'ד שניה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון סמים ונטילת כדוריםבן עברי12/05/2017
שלום רב שאלתי היא כזו
האם בן אדם שחווה פסיכוזה ומטופל בכדורים ובעברו עישן סמים יכול לחזור לסמים בצורה מבוקרת על ידי נטולת כדורים מתאימים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמים
ד``ר יונתן דוידאור16/05/2017מומלץ להימנע, סיכון מיותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- invega 6 mg שאלה בקשר לתרופה אינווגהדודו12/05/2017
שלום כבוד הרופא , אני כבר 70 יום נוטל את התרופה אינווגה 6 מג לטיפול בסכיזופרניה במיוחד מסוג simple ולטיפול בהפרעת אישיות מאשכול A סכיזוטיפלית ולטיפול בהפרעת אישיות גבולית שמתבטאת בהתפרציות כעס וזעם ואלימות אימפולסיביות וחוסר יציבות במצב רוח והתפרציות שיגעון זמני רגעי של אלימות מילולית וזריקת ושבירת חפצים , אני מרגיש שיפור מסויים בתסמינים החולניים שלי שזה שיפור מסוים במצב הרוח וירידה ברמת החרדה והעצבנות אם כי השיפור לא מרצה אותי מספיק ואני מרגיש שהמצב שלי עדיין בלתי מאוזן, רציתי לשאול כמה זמן לוקח לאינווגה 6 מג לראות את ההשפעה החיובית המלאה שלה זאת אומרת כמה זמן מינימום וכמה זמן מקסימום לפי המחקרים שנעשו על התרופה במינון 6 מג , האם צריך לתת לתרופה עוד זמן או שצריך להעלות המינון ל 9 מג , מתי מחליטים להעלות את המינון ל 9 מג , יש לציין שאני לפעמים מתקשה להתרכז וסובל מחוסר שקט פנימי ורצון עז לעשן הרבה סיגריות האם תופעות אלו קשורות לאינווגה ?! אני גם מאז שהתחלתי אינווגה אני סובל מחוסר יכולת להירדם - סובל מחוסר שינה אינסומניה ?! ביחד עם האינווגה אני נוטל סרנדה 200 מג וקלונקס חצי מג כפול 3 ופרולול 30 ופרוטיאזין 50 ומירו 30 ולפעמים סירקדין וסטילנוקס לשינה ופראמין לבחילות , האם צרעך להוסיף מייצב מצב רוח ואיזה אם בכלל ?! תודה מכל הלב !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן
ד``ר יונתן דוידאור16/05/2017בדרכ תחת מינון מסויים, יש צורך להמתין כחודש עד חודשיים.
במקרה הנ"ל, הייתי ממליץ להוסיף מייצב מצב רוח, כגון דפאלפט, ולמנוע עלייה במינון ל 9.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרוניל תהליך גמילה קשהאייל זה אני11/05/2017
הי לכולם !!!
נמצא כיום באישפוז יום .. בו אני נגמל ממרוניל אנפראניל ..וזה מאוד קשה .. התופעות והלחץ והמתח מאוד חזקים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה
ד``ר יונתן דוידאור16/05/2017אכן לפעמים יש קושי
יש צורך בשילוב נוגדי חרדה, לעתים נוגדי פסיכוזה , כגון זיפאקסה לזמן קצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיפה
אייל זה אני16/05/2017הי דר !! תודה לך על תשובתך המקצועית ..
אשתף כבר מחר את הרופא שלי ונראה ונשמע תגובתו .. ואבקש להמשיך לשאול כאן ולהתייעץ .
תודה ולילה טוב .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתי וחשק מינידודי11/05/2017
לקחתי תקופה ציפרלקס שעזר לחרדה ולדכאון.אך פגע בחשק המיני. ניסיתי רסיטל אבל לא הצלחתי להתמיד בטיפול בגלל תופעות הלוואי בהתחלה.
האם קיים כדור יעיל לטיפול בחרדה ודיכאון שלא פוגע בחיי המין ואפקטיבי עם מינמום תופעות לוואי כצו ציפרלקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירו
ד``ר יונתן דוידאור16/05/2017יש לשקול הוספת מירו
ואו שינוי ל SNRI
כגון איקסל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות מנטה במקום תרופות אמיתיותאלי08/05/2017
אני מקבל כדורים שאמורים להיות אנטומין + כשהאיטומין התרטב היה טעם מנטה בפה למרות שמקבל140 מג + אסיוול 30 מג נשאר עירני כאילו לא קיבלתי כלום ,שבוע שעבר קיבלתי 10 מג אסיוול ללא אישור רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חובה יעוץ רופא
ד``ר יונתן דוידאור16/05/2017מדובר במינונים גבוהים ולא מומלצים.
יש לשאוף להפחית ואף להפסיק תחת פיקוח רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חידוש שימוש בוולבוטרין אחרי הפסקהמיכאל08/05/2017
שלום,
טופלתי כשנתיים בוולבוטרין 150 מ"ג, כדור ליום. לפני כחודשיים הפסקתי את השימוש בתרופה לאחר תקופת גמילה קצרה.
שאלתי היא באיזה אופן נכון לחזור ליטול את התרופה. האם בהדרגה של יום כן יום לא או במינון המקורי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה
ד``ר יונתן דוידאור16/05/2017לחזור במינון הראשוני יומיומי ( כי נמוך, וולבוטרין 150 XR )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

