מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדות וo.c.d לאחר טיפול ממושך בסרוקסטאורית05/04/2017
שלום רב
הנני בת 59 סובלת מהנ"ל שנים רבות.מטופלת ב70 מ"ג של סרוקסט מזה 8 שנים. לאחרונה חלה ירידה דרסטית במצבי.האם ישנה אפשרות שהתרופה הפסיקה להגיב??
ברצוני לעבור לטיפול בציפרלקס כיצד הנני אמורה לשלב בין התרופות??
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר SSRI
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017היי
מדובר במינון מאוד גבוה של סרוקסט.
שינו לציפרלקס והפסקת סרוקסט לא פשוט.
חובה מעקב, בדיקה, תכנון מסודר של טיפול משולב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב.שאלה לגבי אלפרלידרוני04/04/2017
מעוניינת לשאול לגביי אלפרליד.
אני לוקחת אותו על בסיס יומי.השאלה שלי היא מה המינון המקסימאלי ביום לתרופה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש להפסיק
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017לא מומלץלקחת על בסיס יומי, סכנה להתמכרות ותופעות לוואי.
יש לברר טיפול הרגעה חלופי, כולל טבעי, כגון:
קלמנרבין, רלקסין, טונייט -לשינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור סרנדה 100 ומלודילשולה03/04/2017
אני בת 77 התחלתי לקחת סרנדה 100( (כמובן בהדרגה )בגלל מתח ודאגנות יתר ללא הואיל הרופאה הנוירולוגית החליפה למלודיל התחלתי שבועיים 25מ"ג ועליתי ל50מ"ג בסה"כ ל3 ימים והחלטתי להפסיק כי לא עוזר לי. עשיתי שטות והורדתי ל25 יום אחד הפסקה ועוד ועוד כדור של 25 מ"ג וזהו
מאותו יום שהפסקתי יש לי מין סחרחורות וכאילו כובד בראש בפרט מקימה מכסא או מיטה
שאלתי האם תופעה זו נובעת מהפסקה פתאומית של הכדור? והאם זה הפיך ?
כמה זמן יכול להמשך והאם יש מה לעשות?אני לפני נסיעה לחו"ל ולא מעונינת שירשם בתיק הרפואי בגלל הביטוח ולכן לא רוצה ללכת להתיעץ עם רופא משפחה. האם זה יעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לפנות לרופא משפחה
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017יש לשלול בעיה בלחץ הדם.
מומלץ, מדידת לחץ דם בשכיבה , בישיבה, וכן אקג.
בהחלט יכול להיות מרכיב של התרופות, אך חובה לשלול ראשית בעיה גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעבור מכדור ריספרדל לאביליפימירי03/04/2017
אני עוברת עכשיו, מנסה לעבור, מרספרדל 1.75 מ"ג לאביליפיי. כי אני רוצה משהו פחות כבד ומעייף. הרופאה שלי אמרה שצריך לקחת את שתי התרופות במקביל במשך חודש חודשיים בערך ואז להתחיל להוריד בהדרגה את הריספרדל.
רציתי לשמוע עוד דעה בעניין הזה, האם ככה צריך? היא הסבירה שהאביליפיי לא נשאר בקולטן אלא בא ועוזב וצריך לתת זמן עד שהאביליפי "יתפוס" ויקח את המקום של הריספרדל. וגם היא אמרה שאם הקולטן תפוס אז האביליפיי לא יתפוס. אז אני לא מבינה איך האביליפיי יתפוס אם יש שם ריספרדל.
בכל אופן, לא הצלחתי להוריד את הריספרדל כשניסיתי להחליף אותם מיד ולכן אני מנסה עכשיו את מה שהיא אמרה.
אודה לכם אם תסבירו לי את העניין ומה כדאי לי לעשות, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביליפי
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017דור 3 , עובד במנגנון של שיווי משקל כימי עחל קולטן הדופאמין.
שילוב עם רספירדל, יכול לעודד פעילות יתר על קולטן הדופאמין, ותיאורתית אף החמרה קלינית.
מומלץ להפסיק רספירדל ורק אז להתחיל אביליפי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא עבד
מירי16/04/2017הבעיה היא שכשעברתי לאביליפיי מיד ולא בהדרגה זה לא עבד. אני גם לא יכולה "להתנקות" מהריספרדל ואז להתחיל אביליפי כי התופעות חוזרות (תופעות אני מתכוונת חשדות ומחשבות שרומזים לי), . אני ממש רוצה את האביליפי כי ראיתי אנשים שלוקחים אותו וזה יותר טוב להם בתופעות לואי. ואני די נואשת. אתה אומר כאן ההיפך ממה שהיא אמרה.
יכול להיות שאביליפי פשוט לא משפיע עלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאביליפי
ד``ר יונתן דוידאור16/04/2017יש להשתמש בנוגדי חרדה כגון קלונקס, במינון גבוה לפעמים, וכן לפעמים יש צורך להגיע למינון גבוה של אביליפי 20 יותר, בהדרגה תחת מעקב ואז בהדרגה להוריד ולהפסיק את הכדור הרגעה.
לא תמיד זה פשוט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב תרופתי ועליית מינון קלונקס בהפרעת חרדהאדם01/04/2017
שלום.אני בן 30 סובל כרונית מהפרעת חרדה שהחמירה עד כדי התקפי חרדה חריפים לפני כחמש שנים.
אז לראשונה פניתי לפסיכיאטר שאיבחן הפרעת חרדה מתמשכת והתקפי חרדה והמליץ על ציפרלקס 10- 20 מ"ג.
לאחר מספר חודשי טיפול כאשר לא הייתה תגובה מספקת החליט הפסיכיאטר על תוספת חיזוק בלילה של קלונקס 2 מ"ג.
הייתה הטבה משמעותית בהתקפי החרדה אבל לא ממש בהפרעת החרדה למרות שהייתי כבר כמה חודשים על ציפרלקס 20 מ"ג.
לפני כמספר חודשים בביקורת אצל הרופא סיפרתי לו שאני מרגיש סביר אבל לא מרגיש שהחרדות נעלמו מספיק.
הוא הנחה אותי להמשיך עם הציפרלקס כרגיל ולעלות מינון של קלונקס לכדור וחצי (כלומר 3 מ"ג בלילה).
שלושה חודשים הייתי תחת 3 מ"ג והייתה הרבה פחות חרדה אבל מצד שני ממש חוסר יכולת להתעורר בבוקר,דבר שפגע ישירות בתפקודי בעבודה, איחורי הילדים למסגרות-פשוט הגוף לא יכול להתעורר למרות שישן 7 עד 8 שעות!
במהלך היום היה בסדר. בלית ברירה למרות שהייתי מרוצה מההשפעה האנטי-חרדתית ירדתי בהדרגה ל- 2.5 מ"ג קלונקס לפני כחודש וחצי ואני חש כעת החמרה בחרדות.
האם יהיה נכון להמתין או כבר בשלב זה לחזור ל-3 מ"ג קלונקס ועם הזמן הגוף יתרגל לתופעת העייפות ואוכל להתעורר ללא קושי רב כפי שהיה עם 2 מ"ג או שתחת מינון 3 מ"ג קלונקס העייפות איננה חולפת והגוף לא מתרגל כיון שמדובר במינון יחסי גבוה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלונקס
ד``ר יונתן דוידאור13/04/2017בשום פנים : לא !!
קלונקס ממכר ומסוכן ואף קטלני בשילוב עם אלכוהול, חובה לקחת בחשבון את מרכיב ההתמכרות ותופעות הלוואי, מומלץ להפסיק בהדרגה ובהקדם.
יש להיבדק ולישקול אבחון של הפרעה דו קוטבית וכן לשלב נוגד פסיכוזה ומייצב מצב רוח.
מומלץ לשלב נוגדי חרדה טבעיים: קלמנרבין, רלקסין, או להפרעות שינה - טונייט ללא מרשם, במטרה להוריד קלונקס ולצמצם ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעילות בדיקת נוירופארמאג'ן לטיפול בדכאון חרדה אישיות גבוליתאסתי01/04/2017
רציתי לשאול לגבי יעילות הבדיקה היקרה הזו לאחר שנתיים בשטח.
האם אפקטיבית ?
ובמידה וכן האם ניתן לקיים באיזור חיפה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניורופארמגין
ד``ר יונתן דוידאור13/04/2017ראשית לזכור שהאיזון הנפשי לא מבוסס רק על תרופות, ביולוגי, פסיכולוגי וסביבתי.
שנית כן, הבדיקה מאפשרת לקליניאי לכוון באופן מדעי טיפול, להקטין סיכון לתופעות לוואי וסיכוי גדול יותר להצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי הרגעה לא משפיעיםדור01/04/2017
שלום, אני סובל מ ocd ומטופל ב40 מג של סרוקסט מידי יום, כבר במשך מספר חודשים. פרט לחרדות, אני סובל מבעיוצ הירדמות מעיקות שגורמות לשינה להידחות לשעות הבוקר. לפיכך, הפסיכיאטר רשם לי קלונקס 0.5 מג, והורה עליי לקחת פעמיים ביום, אחד בבוקר לחרדות במהלך היום ואחד בערב על מנת להירדם. הבעיה היא שלכדור אין השפעה עליי, לא תחושה מרגיעה ולא תחושה מרדימה. לא בלילה ולא ביום, ולכן הפסקתי לקחת אותו. גם לעוד כדורים שלקחתי לא הייתה השפעה מרגיעה, פרט לסרקוואל שפשוט גרם לי להרגיש גמור כאילו אני אחרי 40 שעות ערות וללא השפעה מרגיעה, כך שלא היה טעם לקחת אותו...
מה יכולה להיות הסיבה שכדורי ההרגעה לא משפיעים עליי, ייתכן שיש צורך לקחת מינון גבוה כבר על ההתחלה על מנת שהכדור ישפיע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש צורך באבחון קליני חוזר
ד``ר יונתן דוידאור01/04/2017יש מקום לבדיקה יסודית, הערכה אבחונית ובנית תוכנית טיפול.
ייתכן ויש צורך בשינוי תרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי אבחנה פסיכיאטריתאנונימת31/03/2017
לא ענ לי..
שלום היתי אצל פסיכאטר שרשת באישור הרפואי-
גישה ילדותית מעט.
מה הכוונה?כבר מזמן עברתי את גיל 5..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה ילדותית
ד``ר יונתן דוידאור01/04/2017חלק ממרכיב אישיותי או הפרעת אישיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צחוק מתוך מבוכה, הגיוני?ליאה28/03/2017
שלום רב,
יש לי בעיה של תגובתיות.
רציתי לשאול; מישהו מבטיח לי דבר מה, וכל פעם הוא מושך אותי, אחרי 10 פגישות כשאני שואלת אותו על הדבר שהוא הבטיח לי.
הוא עונה שאני צריכה לחכות.
בתגובה אני צוחקת בקול גדול.
האם זה טבעי?
כשמרגישים אכזבה ובכל זאת צוחקים - האם זה טבעי?
מה ההגדרה לתגובה הזו?
תודה על המענה :) ויום טוב,
ליאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
ד``ר יונתן דוידאור01/04/2017נראה כמו חלופה לתגובת כעס ותוקפנות..
מומלץ טיפול פסיכולוגי, ללמוד להגיד לא ולא לפחד לאכזב לפעמים אנשים קרובים, כאשר דברים מגיעים לסבל אישי, ללמוד כיצד ניתן פחות לרצות אחרים ואיך ניתן להיות פחות תלותי בסובבים .. ופשוט ללמוד לאמין בעצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות פסיכיאטריות כשיש מתילציהשירי27/03/2017
שלום ד"ר דוידאור,
במשפחה שלי ישנם סובלים מהומוציסטאין גבוה וממוטציה הומוזיגוטית ל- MTHFR. נבדקתי ואצלי אין בכלל את המוטציה הספציפית הזו וגם הומוציסטאין נמצא תקין.
האם יש SNP נוספים שקשורים למתילציה או לנוירוטרנסמיטרים שהיית ממליץ לבדוק במקרה של הפרעות פסיכיאטריות קשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר יונתן דוידאור01/04/2017במקרה של עמידות לטיפול לתרופות נוגדות דיכאון וחרדה
ניתן לנסות להוסיף תוסף מזון BIO FOLATE
פולת משופר פעיל ולבדוק את התגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש מאחורי האוזן צד שמאלנ.ש.25/03/2017
אני בן 18.5 מאובחן כאספרגר התחלתי ביום רביעי האחרון טיפול תרופתי חדש Seroquel 50 mg בבוקר (אני מקבל בנוסף ariply 10 mg בבווקר וכמות זהה של ariply בערב נוסף על כך אני מקבל depalept chrono 1750 mg בבוקר).
היום התחילו לי כאבי ראש מאחורי האוזן צד שמאל וקצת יותר למעלה. האם הכאבי ראש קשורים להתחלת טיפול תרופתי בסרוקואל נוסף אל כאבי הראש הייתי גם לא רגוע היום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש קושי לקבוע
ד``ר יונתן דוידאור01/04/2017לא תופעת לוואי שכיחה
יש מקטום להתייעצות עם רופא משפחה בנדון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב בין וולבוטרין לויאפקסואיפקס וולבורין23/03/2017
נוטלת ויאפקס 150 מג לאחר שהתמקמתי על המינון המתאים ביותר.
הרופאה עקב דיווח ממני על ירידה באנרגיה,עייפות ויקיצה מוקדמת אמרה לי לשלב וולבוטרין 150 מג ליום.
רציתי לשאול האם רצוי להפריד ביניהם לבוקר וצהריים?
האם השילוב ביניהם הוא אכן ייצור עלייה ברמת האנרגיה והאינטרקציה תהיה חיובית?
ושאלה אחרונה חביבה והכי חשובה היא,האם הוולבוטרין במינון הזה יכול לדכא את הרצון לעשן ומתי ארגיש בכך ובכלל האם יהיה אפשרי להעלות את המינון ל300 מג במידה והשילוב אכן יתאים?
אודה לך מקרב לב על תשובה מפורטת..תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב וולבוטרין וכן וויפאקס
ד``ר יונתן דוידאור01/04/2017אסור , לא מומלץ ואף מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב בין וולבוטרין לויאפקס
ואיפקס וולבורין01/04/2017תשובתך קצרה מאד ולא ברורה
אשמח לפירוט תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבר שנה עם גלובוס היסטריקוסדוד22/03/2017
שלום רב..
בן 38 סובר מזה שנה מחנק בגרון ..לאחר בדיקות רפואיות שלא העלו דבר ...התחלתי טיפול בציפרלקס במשך 3 חודשים ..לא עזר בכלל ..
מטופל אצל פסיכולוג קליני /קוגניטיבי ומטופל בדיקור על בסיס שבועי ...
כמה זמן בערך לוקח לכל הסיפור הזה לעבור ?
שנה זה המון זמן בשביל גלובוס היסטריקוס ?
הרי אני מטופל שנה כבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפנוזה רפואית
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017פרטים באתר שלי.
השיטה הכי יעילה בטיפול בחרדה עם מרכיבים גופניים.
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות ממשפחת MAO לדיכאוןלירון21/03/2017
היי
מתי עושים שימוש בתרופות ממשפחת MAO כלומר תרופות מהדורות הישנים ביותר?
אני סובלת מדיכאון עמיד ומיציתי המון תרופות מכל המשפחות ולא הרגשתי הטבה או שיפור ואני מתפלאת שלא מציעים לי את התרופות מהמשפחה הנ"ל, רציתי לשאול למה לא ממהרים במקרה שלי לתת הזמדנות גם לתרופות יותר ישנות, ברור לי שיש יותר תופעות לוואי אבל מצד שני יש תופעות לוואי אחרות כלומר הסבל שלי הוא תופעת לוואי, מתי הולכים לתרופות מהמשפחה הזאת ובאיזה מצבים עושים בהם שימוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היום פחות מקובל
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017שימוש בדיכאון לא טיפוסי וכן דיכאון עמיד..
היום פחות בשימוש, מסוכן מדי ויש חלופות בטוחות יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרמים בגוף ובראש בעת הפסקת ציפרלקסאורחת21/03/2017
התחלתי לקחת ציפרלקס לפני שנתיים וחצי, 10 מ"ג.
החלטתי שאני מפסיקה את הכדורים ופשוט הפסקתי לפני השבועיים. הכל בסדר חוץ מדבר אחד. יש לי זרמים בידיים, בראש וגם כאשר אני מסתכלת לכיוונים שונים יש מן תחושה מוזרה כזאת בעיניים סוג של זרמים/סחרחורת. זה לא מדאיג או מלחיץ אותי כי אני מבינה שזאת תופעה מהפסקת הכדורים וזה יעבור אך התחושה לא נעימה בכלל. בגדול השאלה תוךכמה זמן הזרמים מפסיקים ומה הסיבה שיש את הזרמים הללו. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך הפסקת ציפרלקס משפיע על חלומות?
דנה27/03/2017הפסקתי לפני שבוע ועכשיו שאת אומרת גם לי יש את הזרמים בראש. לא חשבתי על זה שזה קשור. לי כרגע הכי הרבה מפריע החלומות בלילה.
כל הזמן שהייתי עם ציפרלקס היו לי חלומות נורא אלימים שכאילו לא קשורים לכלום עם דמויות ומקומות שבכלל לא מכירה והחלומות היו מרגישים בזמן החלום ללגמרי אמיתיים, שאני חלק מחלום ובסכנה פיזית תמידית, וזאת למרות כי אם בחלום היה יוצא לי לראות את "עצמי" זה בכלל לא היה הפרצוף שלי. הרופאה הסכימה על הפסקה (אני בהריון ) עכשיו אחרי שנה ומשהו. ירדתי מ 10 מג לאפס לפני כשבוע. מאז החלומות השתנו לדמויות אמיתיות לא אלימות פיזית אבל עושים דברים שצריכה כל הזמן להתעמת מולם (בעל,הורים,עבודה) ושוב מרגישה בחלום לגמרי אמיתי למרות כי הסיטואציה (המקום והדמויות הסובבות וגם ההתנהגות עצמה) אינה מציאותית. קודם הייתי מתעוררת בבהלה כיום מתעוררות בעצבים. 2 המצבים נותנים לי תחושה מאוד לא טובה וכאילו שינה לא טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)

