פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודפיניל ופרוביג'יל נגד דיכאון עמיד
    אלי
    05/03/2017

    איך משכנעים את הרופא לתת את התרופה פרוביג'יל-מודפיניל?
    אני מדבר על אחי שסובל מדיכאון עמיד ומחיפוש קצר ברשת עלה נושא של התרופה כדי לשפר את התסמינים של העייפות והתשישות וגם כדי להגביר את התרופה שניתנת כנגד דיכאון קו ראשון שלא הגיבו למס' תרופות

    אי אפשר לתת כתחליף לפרוביג'יל ממריץ אחר ממשפחת הקשב והריכוז כמו אטדנט, סטרטרה, וויויאנס ואדרל כדי להפחית עייפות ולתגבר את התרופה הראשונה וככה לחסוך כמה מאות שקלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודפניל

    ד``ר יונתן דוידאור
    05/03/2017

    התוויה לבעיות שינה ועייפות, HYPERSOMNIA - ישנוניות יתר.
    ניתן לשקול להוסיף אדרונקס, NRI - מעלה נוראדרנלין, ואו תרופה ממשפחת SNRI - מעלה סרוטונין + נוראדרנלין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ומועכה בנשמה לאחר ירידה במינון
    דויד
    04/03/2017

    אני בן 59 מטופל בפריז מה במשך 20 שנה לפני כמה ימים חלה הידרדרות במצבי הנפשי מרגיש מועכה כבדה בנשמה עלי לציין שלפני כמה חודשים ירדתי במינון מכדור של לחצי יום כן יום לא אבקש עזרתכם קשה לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החמרה

    ד``ר יונתן דוידאור
    05/03/2017

    ייתכן והסיבה ירידה במינון.
    יש לברר את המרכיב הפסיכולוגי ולהתייחס בהתאם.
    האיזון הנפשי אצל כל אחד מאיתנו מבוסס על :
    ביולוגי ( הורמונים, וויטאמינים , תזונה ועוד.. )
    פסיכולוגי
    וסביבתי ( גורמי דחק, בעיות משפחתיות, עבודה ועוד..)
    מומלץ להיות בטיפול מסודר ולברר ולהתייחס לנ'ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מטפלים באישה שמתכחשת למצבה הנפשי
    Asiko
    04/03/2017

    אנו זוג בני 48 עם 3 ילדים בוגרים.איש עסקים מלא אנרגיה ואישה עקרת בית. לאשתי יש התנהגויות קיצוניות של תוקפנות מילולית פגיעה מילולית בקרובים אליה, היא מאוד אימפולסיבית ואמוציונלית. בוחרת לראות שחור בכל עניין.למרות מאמצים אינסופיים של כולנו המצב לא משתפר ולרוב האווירה בבית של צעקות ועצב.על כל עניין שולי או חצי משפט לפתע ישנה התפרצות זעם בוטה בצורה קיצונית תוך שימוש במילים קשות ואי יכולת להקשיב לטיעונים עיניינים.ניסיתי מספר פעמים לגשת לטיפול זוגי אך המסקנה שלה מאותו ביקור שהיא בסדר ושכולנו אשמים.אני מתוסכל ולא מצליח לתת למשפחתי חיים נעימים בגללה. היא הופנתה בשתי הזדמנויות לבריאות הנפש על ידי רופא משפחה ולא הסכימה ללכת. מצד שני מי שלא מכיר אותה רואה אשה נאה חייכנית ומצחיקה. עצוב מתיש ומתסכל. אנא מה עושים ? היא לא מוכנה לשמוע על ייעוץ או טיפול תרופתי. "אתה לא תעשה אותי משוגעת".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אישיות

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/03/2017

    קשה, זה המאפיין של הפרעות אישיות..
    אנשים נח להם במצב, פוזיציה של קורבן, מסכנות, .. אשר מקריבים את חייהם למען המשפחה, אנשים שחשים שניצלו אותם, שוויתרו על חייהם .. אנשים במצב זה , בעמדה פסיכולגית חזקה, מותר להם לכעוס, להיות תוקפנים, לדרוש יחס אחר, התחשבות .. הרי הם הקורבנות והמסכנים.
    זו עמדה מאוד בעייתית וקשה לשנות.. חייבים להציב גבולות, לאחד כוחות עם בני המשפחה ולקבוע ולשקף את המצב ..
    להמליץ בצורה עקבית על צורך בשינוי ( שהכי מפחיד אותם) , ואם לא .. אז.. לשים גבול .
    בהצלחה משימה לא קלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה. אני מבין מתשובתך

    Asiko
    04/03/2017

    שאתה נוטה יותר לכיוון של הפרעות אישיות ופחות לטיפול פסיכאטרי תרופתי. יש סיכוי שאדם ש30 שנה נוהג כך ישתנה לאחר לחץ של המשפחה ללא טיפול תרופתי פסיאטרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש כל מיני גישות

    שמוליק
    04/03/2017

    שלום רב.

    אינני רופא; אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    ישנן הרבה גישות. לפי הגישה הפסיכודינמית של פרויד, האישיות נקבעת בחמש שנים הראשונות של החיים, והסיכוי לשינוי הוא קטן ביותר, ואולי הכיוון התרופתי הוא זה שמתאים.

    מאידך, יש גם את הגישה ההתנהגותית, למשל, לפיה ניתן להשתנות ע"י חיזוקים ועונשים.

    אי אפשר לומר על אף גישה שהיא ה"נכונה" אלא השאלה היא איזו גישה מתאימה יותר למקרה הנדון.

    ד"ר דוידאור דיבר הרבה על כך שבארה"ב ישנם מטופלם שהולכים לטיפול על מנת לשפר את איכות החיים מבלי שיש להם איזו "בעייה" או "הפרעה". המצב בארץ שמתייג את כל מי שהולך לטיפול הוא באמת לא נעים...

    על כל פנים, כיוון שבמקרה הזה אין שיתוף פעולה לטיפול תרופתי (מבלי להיכנס לדיון בשאלה האם זה הטיפול הנכון), כדאי לבחון את האפשרות של טיפולים פסיכולוגיים שגם הם יכולים להועיל.

    ועם כל זה, צריך לשים גבולות; צריך להבהיר שהעכרת המצב עלולה לגרום לצעדים חריפים כגון היפרדות וכיו"ב.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אם ההגדרה עקרת בית

    Asiko
    04/03/2017

    לא מוצלחת ואולי שגויה זה לא גורם לבן זוג להתפרץ באופן קיצוני על בני משפחתו. אשתי מבחירה לא עובדת וזה לא הפריע לי כלל. אני לא מנופף בכך בחיינו סהכ מבקש שהאוירה בבית תהייה נעימה. תאמין לי שאין לה כל סיבה לצרוח. זה לא מקובל בבית תרבותי ואין גם צורך בכך. אנו חיים ברווחה כלכלית ובכבוד הדדי. יש מצבים שאדם זקוק לטיפול פסיכאטרי ויתכן שזה המצב. אין טעם לתת פרשנויות שונות שאינן קשורות למקרה שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה חברתית, ocd ומה שביניהם
    ע.
    03/03/2017

    שלום רב ד"ר,כמה שאלות: 1.האם cbt הוא הטיפול המומלץ כיום לחרדה חברתית המלווה בדיכאון וב-ocd המאופיין בטקסיות, מחשבות כפייתיות ובעיקר חוסר ביטחון רב בקשר לעשיית פעולות בעבודה ושאילת שאלות שחוזרות על עצמן. ממה נובעות כל התופעות שציינתי, אשמח לדעת. 2.קראתי שייש טיפול נסיוני כיום באטקסיטוצין בחרדה חברתית. איך ניתן לרכוש אותו? 3.האם ישנם עוד טיפולים מומלצים, גם לקשיי הסתגלות בעבודה וחרדות, חוסר ביטחון ופחד מבני אדם, רגישות יתר ופגיעות. ניסיתי בעבר לפנות לתחום ההוליסטי-רוחני, היתה התקדמות מסויימת אך עדיין מרגיש שאני תקוע באותם קשיים שמפריעים לי מאוד לממש את עצמי. תודה רבה על התייחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OCD

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/03/2017

    הטיפול חייב להיות מבוסס
    על סרוטונין ( תרופות SSRI , בשר אדום, בשר ומזון, ותוספי מזון)
    פסיכולוגי - CBT , היפנוזה רפואית

    זה הכי מתאים לכל המצבים הנ"ל.
    פרטים נוספים באתר שלי.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ע.
    04/03/2017

    תודה רבה ד"ר,
    רציתי להוסיף כי התרופות שאני מקבל הן סרוקוול XR 200 מ"ג, מירו 30 מ"ג וקולונקס בעת הצורך, רבע/חצי כדור של 0.5 מ"ג. התרופות הנ"ל מלוות אותי כחמש שנים מאז האישפוז הפסיכיאטרי שבו איזנו אותי לאחר משבר קשה, והן מוכיחות את עצמן. בעבר קיבלתי SSRI.
    חישתי באתרעל תוספי מזון ולא מצאתי מידע. יש לך המלצות לתוספים ספציפיים? היות ואני לוקח תוספי תזונה כמו מולטיוימין, ויטמין D,מגנזיום, אומגה 3, פרוביוטיקה, B12 וחומצה פולית וצמחי מרפא בייעוץ של נטורופטית וגם פרחי באך.
    לגבי היפנוזה אני אבדוק אולם התייעצתי עם הרופאה הפסיכיאטרית והיא פחות הייתה בדעה שזה יעזור.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצבת נכות נפשית מביטוח לאומי
    ר
    02/03/2017

    שלום וברכה
    אני בן 28
    אני מקבל קצבת נכות נפשית מביטוח לאומי כבר 3 שנים (כל פעם מאריכים לי בשנה)
    40% רפואי ו100% דרגת אי כושר
    בשנה הראשונה לאחר האשפוז הראשון שלי זה היה על "הפרעת אישיות גבולית עם תסמינים דיכאוניים"
    בשנה השנייה זה היה על "הפרעה פיקטבית אצל הפרעת אישיות גבולית"
    ובוועדה האחרונה זה היה על "הפרעה אפקטיבית"
    בעוד חודשיים-שלושה תהיה לי שוב וועדה (רביעית במספר) ואני רוצה לקבל כבר נכות יציבה כי כל פעם מאריכים לי את הנכות וזה עושה לי חרדות שאי פעם יפסיקו לי את זה כי אין לי תמיכה מהצד (אין לי הורים) ואם יפסיקו לי את הקצבה אחזור למצב לא טוב שאני נורא חושש שיקרה כי פעם כשזה קרה כמעט פגעתי בעצמי..
    יש לציין שלפני מס' חודשים עשיתי אבחון פסיכולוגי מקיף והאבחנה שלי השתנתה מהפרעת אישיות להפרעה סכיזואפקטיבית
    השאלה שלי האם כדאי לשלוח לביטוח לאומי לפני הוועדה גם את הדו"ח הפסיכולוגי המקיף שעברתי ששם כתובה האבחנה ואז יסתכלו יותר ברצינות על ההפרעה שלי

    (מכיוון שזה אבחון יותר מקיף), או שמא מספיק מכתב קצר מהפסיכיאטר המטפל? אני במעקב במרפאת בריאות הנפש גם בשיחות וגם אצל רופא.
    יש לציין שבפרוטוקול האחרון של הוועדה שהייתה לי ביקשו "דוח פסיכיאטרי עדכני מפורט" לוועדה הבאה
    מה לעשות?
    תודה מראש וסופ"ש נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכיזואפקטיבית F25

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/03/2017

    ברגע שתקבל ותוכר על ידי ביטוח לאומי F25
    זה לצמיתות ויפסיקו לטרטר אותך
    ברור שתשלח לפני..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולגן דגים בשילוב סרטרלין
    סתיו
    02/03/2017

    שלום, בת 26 לוקחת סרטרלין 100 מזה מס חודשים עקב פוסט טראומה בשעות הבוקר. רציתי לשאול לגביי תוסף של "קולגן דגים" לפני שינה. האם ניתן?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי מזון

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/03/2017

    יש להימנע לקחת תוספי מזון ללא פיקוח, לפעמים עלול להיות מזיק ואף מסוכן.
    ממליץ להימנע ולהתייעץ עם רופא משפחה ואם יש ממצא, יעוץ עם דיאטנית קלינית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות על תרופות נגד חרדה
    שאלה
    02/03/2017

    ד"ר שלום יש לי חודשיים פחד וחרדה אומנם לא קשים אבל ישנם. הרופא נתן לי קלונקס אבל אמרו לי שזה ממכר ולא עוזר לתווך הארוך האם זה אמת? לאחרונה הוא המליץ לי על ציפקלס ואמר לקחת 4 חודשים האם זה טוב לשימוש ועוזר? האם זה נכון שצריך לקחת זאת להרבה זמן? והאם לאחר השימוש הפחד חלילה באמת חוזר שוב? אני לא מעוניין בשום טיפול פסיכולוגי רק לדעת על הכדורים תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון נפשי

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/03/2017

    מבוסס על:
    ביולוגיה ( מזון , וויטאמינים, הורמונים בגוף, כימיה - השפעת תרופות )
    נפשי ( מרכיבים פסיכולוגים בדאגות, פחדים, ערך עצמי, אשמה ועוד.. )
    סביבה ( לחצים בבית, עבודה , גורמי דחק אחרים ועוד. )

    קלונקס ממכר ועדיף להיזהר ולמזער שימוש
    ציפרלקס- עוזר ויעיל- עובד לאחר 3 -4 שבועות, תלוי במינון ...
    ציפרלקס זה כמו כדור נוגד לכאבים לאדם שעומד מתחת לפטיש וחוטף מכות, לפעמים צריך להבין, ללמוד ולשנות את המקום והתובנות כדי לא לקבל מכות יותר... פה נכנס המרכיב הפסיכולוגי, התנהגותי וכו..

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות חרדה ואיזון

    שאלה
    05/03/2017

    תודה ד"ר יש לי עד 2 שאלות בבקשה.
    קלונקס אמרת שזה ממכר האם זה גם עושה עוד חרדה ?
    לגבי הציפקלס נתנו לי 10 מג פעם ביום ביום למשך 4 חודשים האם זה לא הרבה זמן? והאם לאחר ה4 חודשים הפחד וכו יעלם סופי?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    06/03/2017

    קלונקס נוגד חרדה ולא גורם חרדה.
    ציפרלקס - המינימום לשימוש חצי שנה, לא, זה לא הרבה , לכדור יש השפעה חיובית, מגנה ואפילו משקמת את המוח NEUROPROTECTIVE , לכן יש צורך בחצי שנה.
    לגבי השאלה אם יפתור את הבעיה , לא !!
    מזכיר מה שכתבתי למעלה:
    מבוסס על:
    ביולוגיה ( מזון , וויטאמינים, הורמונים בגוף, כימיה - השפעת תרופות )
    נפשי ( מרכיבים פסיכולוגים בדאגות, פחדים, ערך עצמי, אשמה ועוד.. )
    סביבה ( לחצים בבית, עבודה , גורמי דחק אחרים ועוד. )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהתעוורות בבוקר בגלל זיפרקסה
    אלי
    01/03/2017

    שלום רב.
    אני כבר הרבה זמן נוטל זיפרקסה 5 מ"ג בלילה,
    הבעיה היא שאני מתקשה להתעורר בבוקר,כי הכדור מעייף
    אותי.ולנסות לרדת במינון או להפסיק לחלוטין אני לא יכול
    כי כבר ניסיתי והרגשתי שאני לא יכול.
    יש איזה עצה שיכולה לעזור לי עם הבעיה שציינתי?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנסות טיפולים פסיכולוגיים

    שמוליק
    01/03/2017

    שלום אלי.

    אינני רופא.

    אני מסכים איתך לחלוטין שאסור להפסיק את התרופה. אין להפסיק או להוריד מינון ללא התייעצות עם הרופא המטפל.

    5 מ"ג זיפרקסה ליום הוא מינון נמוך, וסביר להניח שמדובר בבעייה "קלה" יחסית כי אחרת היה נדרש מינון גבוה יותר.

    מטרת הטיפול התרופתי היא התמודדות עם הגורמים הביולוגיים, אולם בהרבה מקרים הבעייה היא לא ביולוגית אלא פסיכולוגית והחלק הביולוגי הוא אך תסמין של הבעייה הפסיכולוגית.

    ניתן לבחון עם הרופא המטפל את האפשרות של טיפולים פסיכולוגיים שיכולים עם הזמן להיטיב את המצב כך שאולי בעתיד יהיה אפשר להפסיק את הטיפול התרופתי, אם כי מדובר בתהליך ארוך.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    אנונימי
    02/03/2017

    אני לוקח את הזיפרקסה בלילה, ולמחרת בבוקר
    כל התופאות לוואי של הכדור נעלמות באותו יום,
    אז מה הטעם לקחת דקינט בבוקר נגד תופאות לוואי?
    ואתה אומר יש בדיקה גנטית שבודקת איזה כדורים
    מתאימים לי,אבל אני בכלל אפילו לא מצליח לרדת במינון,
    ובטח לא להפסיק,אז איך אני יכול לקחת כדור אחר שמתאים
    לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה

    אנונימי
    02/03/2017

    קודם כל תודה על העזרה,
    הכול טוב ויפה אני יכול לכוון שעון לבוקר
    בשביל לקחת דקינט,הבעיה שגם עם שעון אני
    לא מתעורר,אז איך אני יקח,ואם כבר אני קם זה בדקה
    90.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    א.ס
    03/03/2017

    אתה יכול להגביר את הווליום של הצלצול של השעון. לא צריך לקום לגמרי, שמים מים ואת הכדור לידך שאתה ישן, ואז לא ממש צריך לקום רק לקחת את הנוגד תופעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובת המשך

    אנונימי
    08/03/2017

    אני מעדיף לא לקחת עוד כדור כימי בגלל סכנת התמכרות
    ותופאות הלוואי,מישהו מכיר תרופה טבעית שעוזרת
    להתעורר בבוקר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חולה OCD
    15/03/2017

    איני רופא אלא מטופל, לכן אני מכיר לצערי את התופעה שלוקחים תרופה ואז ישנים כל כך חזק עד שלא שומעים אפילו שעון.
    אין פתרון פשוט לזה, אבל הכל תלוי מאוד מאיזו בעיה נפשית אתה סובל. בהתאם לזה אתה יכול ביחד עם הרופא שלך למצוא פתרון. והפתרון - אם התרופה פוגעת בתפקוד היום יומי שלך - הוא כן להחליף תרופה, גם אם אתה מרגיש שאתה לא יכול יש דרכים לעשות את זה, כגון להפסיק בצורה מאוד איטית ותוך כדי כך לקחת תרופה נוספת.
    אבל זה מאוד תלוי בבעיה שאתה סובל ממנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושות לחץ וחרדה ודיכאון
    דוד
    01/03/2017

    שלום לכולם
    בחודשים האחרונים חש לחץ וחרדה בגוף ודיכאון לפעמים בחור בן 37 רופא משפיה נתן לי ציפרפלקס ואמר לי לקבוע תור פסיכיאטר השאלה האם להתחיל כדור כמה מינון ? תוכלו לעזור בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושות לחץ וחרדה ודיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתחיל ?

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/03/2017

    אם אתה מתכוון לפנות פסיכיאטר בימים הקרובים ניתן להמתין, אם לא תצמד להמלצת רופא המשפחה, חצי כדור בבוקר, אחר אוכל.. אם יש תופעות לוואי ניתן לרדת לרבע כדור אן לטפל בהתאם:
    קלמנרבין טבעי - לאי שקט
    טונייו כדור ללא מרשם - לבעיית שינה.
    אם יש מעט תופעות לוואי זה זמני וטוב, סימן שהכדור משפיע ומתאים.
    בהצלחה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופת פרוביג'יל נגד דיכאון
    אלי
    28/02/2017

    שלום רב

    רציתי לברר על התרופה הנ"ל בשם מודפיניל(פרוביג'יל), קראתי שיש המון מידע עליה באינטרנט ותגובות חיוביות ממשתמשים ובנוסף מחקרים, אני מתכוון תגובות חיוביות ומחקרים בנושא הדיכאון/דיכאון עמיד/מתגבר תרופה אנטי דיכאונית, מניסיון ממחקרים ומרופאים וממשתמשים יש לתרופה תוצאות חיוביות מאוד בנושא הדיכאון ושיפור מצב רוח או כמתגבר תרופה אנטי דיכאונית אחרי שאף תרופה לא השפיעה היא נותנת תוצאות לטעם הטוב.

    רציתי לשאול מתי עושים שימוש בתרופה הזאת? האם מה שקראתי והצבעתי עליו למעלה הוא מידע אמין?מה מחירה ובאיזה מינונים היא מגיעה? מתי אתה נוהג להשתמש בתרופה הזאת ואיך ניתן לשכנע רופא פסיכיאטר לתת את התרופה אחרי שעשרות לא השפיעו בלפחות לתגבר איתה את התרופה האנטי דיכאונית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודפניל

    ד``ר יונתן דוידאור
    01/03/2017

    הכדור בהתוויה לבעיות שינה וחולשה ועייפות ב MS.
    בדיכאון אכן הכודור מהווה אופציה טובה, במצבים של דיכאון שהשתפר תחת תרופה ועדין חולשה ועייפות, כתוספת... לכדור נוגד דיכאון חלופה מעולה - לאנרגיה, ערנות ומוטיבציה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    אלי
    01/03/2017

    איך משכנעים את הרופא לתת את התרופה הזאת?
    אני מדבר על אחי שסובל מדיכאון עמיד ומחיפוש קצר ברשת עלה נושא של התרופה הנ"ל רק איך מציעים בעדינות לפסיכיאטר את התרופה גם אם זה ללכת לרופא פרטי כדי לשפר את התסמינים של העייפות והתשישות וגם כדי להגביר את התרופה שניתנת כנגד דיכאון קו ראשון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד דבר אחרון

    אלי
    01/03/2017

    אי אפשר לתת כתחליף ממריץ אחר ממשפחת הקשב והריכוז כמו אטדנט, סטרטרה, וויויאנס ואדרל כדי להפחית עייפות ולתגבר את התרופה הראשונה וככה לחסוך כמה מאות שקלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חציית כדור אולנזפין ללא פס חציה
    דינה
    28/02/2017

    שלום
    האם אפשר לחצות כדור אולנזפין של טבע ללא פס חלוקה לחצי.
    את החלק הנותר לעטוף בנייר כסף ולהשתמש בו למחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חציה

    ד``ר יונתן דוידאור
    01/03/2017

    בדר'כ אם לא קאפסולה או כדור בציפוי מיוחד בשחרור מושהה.. מותר לחצות. לגבי הכדור של טבע לא בטוח, זה גנריקה, אולי מעטפת חדשה, לגבי זאפה, זיפרקסה ( מקורי וגנריקה נוספת) אין בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חציית כדור המשך..............

    דינה
    01/03/2017

    תודה
    הכדור אינו בשחרור מושהה והמעטפת נראית לי ללא ציפוי מיוחד .
    בכל מקרה מה יכולה להיות הסכנה בחצית הכדור?
    כמו כן מה הכוונה בגנריקה נוספת אין בעיה ולמה בגנריקה הזאת כן
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצייה

    ד``ר יונתן דוידאור
    01/03/2017

    הסכנה היחידה - שיהיה פחות מדויק ויעיל ..
    פשוט לגבי טבע והגנריקות, אני אישית פחות ממליץ למטופלים שלי .. ולא מכיר ספיציפית את הכדור שלהם, אני בדר'כ ממליץ על כדור מקורי זיפרקסה או גנריקה איכותית מבחינתי - זאפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהו מצב פרא פסיכוטי?
    יעקבי
    27/02/2017

    מהו מצב פרא פסיכוטי אם אפשר 3 דוגמאות בקצרה
    השאלה לד"ר יונתן דוד אור תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מהו מצב פרא פסיכוטי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב פר פסיכוטי

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/02/2017

    מצב נפשי כמעט פסיכוטי
    מצב פסיכוטי - בוחן מציאות פגום, אי יכולת להבדיל בין מציאות ודימיון, בין העולם הפנימי והחיצוני.
    אדם שטוען שהשכנה מתכוונת לפגוע בו כי תלתה בגד אדום בחוץ, לאחר שכנוע, מגיע למסקנה שאולי.. וטועה.
    מצב פסיכוטי - לא ניתן לשכנע באופן לוגי.
    מצבים "כמעט פסיכוזה"
    Quasi-delusions
    רמזים למחשבת שווא
    ועוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליך הפסקת טיפול בסרנדה
    חרד
    27/02/2017

    ד"ר שלום

    אני מטופל כ10 חודשים ב 50 מ"ג סרנדה בשל חרדה ואוסידי.
    מזה כחודשיים אני מרגיש מצויין פרט לתופעות הלואי של הרופה שמלוות אותי מאז שהתחלתי (כאבי ראש, עייפות, אין אונות, הזעה).

    החלטתי שאני מפסיק את התרופה.

    אם ארד לחצי כדור (25 מ"ג) במשך חודש זה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תהליך הפסקת טיפול בסרנדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/02/2017

    על פי המלצת רופא ותחת מעקבו..

    ייתכן החמרה במצב הנפשי וסיבוכים, לכן לא ניתן להמליץ על הפסקה כאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי של רסיטל
    Hello
    27/02/2017

    שלום,

    אני וזוגתי (25) התחלנו להשתמש ברסיטל ע״פ רופא משפחה מזה כ-5 ימים לערך. לפי המלצתה חצי כדור לשבוע ימים ולאחר מכן כדור.

    אנו סובלים שנינו מתופעת לוואי בעת קיום יחסי מין - יש לנו חשק מיני אך לא מצליחים להגיע למצב של גמירה.

    מנסיוננו תופעה זו לא חולפת, השתמשנו בתרופה זאת בעבר...

    מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעות לוואי של רסיטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להמתין

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/02/2017

    בדר'כ יורד או חולף לאחר מספר שבועות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניה דפרסיה עובר בתורשה?
    משה
    27/02/2017

    שלום

    רציתי לשאול, כמה אחוז יש שמניה דפרסיה יעבור בתורשה לילדים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מניה דפרסיה עובר בתורשה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דו קוטביות

    ד``ר יונתן דוידאור
    01/03/2017

    אם הורה חולה - סיכון ילד בין 3 - 6% .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניה דפרסיה עובר בתורשה?

    משה
    01/03/2017

    נורא מעניין ומרגיע מה שאתה אומר
    כי בפורום אחר ענו לי שזה 30%
    אתה יכול בבירור לומר שזה לא נכון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שמוליק
    04/03/2017

    שלום משה.

    אינני רופא. אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    סביר להניח שההבל נובע מהשאלה האם רק אחד מההורים חולה או ששניהם. מד שד"ר דוידאור ענה, מתייחס למקרה שרק הורה אחד חולה, ומה שענו לך בפורום אחד מתייחס למקרה שבו שני ההורים חולים.

    לדעתי, כדאי ורצוי להבהיר שהמחלה איננה נובעת רק מתורשה. ישנה גם השפעה של הסביבה שהיא כן ניתנת לשליטה. אחת מהמשתתפות בפורום כתבה כאן לפני כמה שנים שהיא אולי הורישה לילדיה גנים "דפוקים", אבל היא גם לימדה אותם שאפשר ושצריך להתמודד.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום