פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב נפשי קשה שנמשך כל החיים
    נ`
    30/04/2017

    שלום, אני בגיל 31, כשהייתי קטן מגיל 10 בערך חוויתי חרם חברתי. ילדים צחקו עליי השפילו אותי. הדרך שלי להתמודד עם התחושות האלה היה להסתגר. לצערי, ההורים והמורים לא שמו לב ואני יכול לומר ללא כל ספק שהוזנחתי רגשית בצורה קשה ביותר. נהייתי בן אדם סגור מופנם חסר ביטחון חרדתי ברמות הכי גבוהות שאפשר לתאר. וכך אני גם היום... אין לי חברים קרובים, וגם אם אני מנסה לצאת עם אנשים אני חלש דיכאוני וסגור מאוד. אני גם מאוד מתקשה לתפקד רגיל ביום יום. המצב הנפשי שלי קשה מאוד מאוד באופן קבוע - זה בא לידי ביטוי בחולשה כללית בכל הגוף, כבדות בנשימה, קושי להתרכז, פשוט הכל ביחד מרגיש זוועה על בסיס יומיומי קבוע כבר הרבה מאוד שנים. אני עובד וגר עם ההורים. הם לא ממש יודעים לעזור לי והתקשורת איתם תמיד הייתה לוקה בחסר. ניסיתי כל מיני טיפולים פסיכולוגיים שונים וכדורים אבל לא עזרו לי. כיום אני בטיפול פסיכולוגי בלי כדורים. אבל כל הזמן אני מרגיש תשוש וגמור ובקודי מצליח להקשיב לה... לא כל כך מבין איך זה יכול לעזור לי. האם יכול להיות שאין טיפול לאנשים במצבי? אם יש בכלל כאלו... מעולם לא ראיתי מישהו שסובל כל כך כל החיים... יש אנשים שסובלים קשה אולי אף יותר אבל לתקופות מסויימות וזה עובר אצלי זה לא עובר אני די רואה את עצמי נשאר ככה כל החיים. לא משנה איפה הייתי בין אם זה במכללה או בעבודה או בחו״ל. תמיד הרגשתי את הקושי הנפשי הזה וניסיתי להתעלם ממנו אבל אני לא יכול ככה אני לא נהנה מכלום אני רק סובל כל הזמן מתקשה לדבר עם אנשים ממש קשה לי מרגיש כל כך סגור ומרוחק אפילו ברמה של להגיד שלום למישהו אני מתקשה. בבקשה אם יש עצות או משהו איך ניתן להקל על הסבל... כל דבר שהוא אולי אפילו אישפוז אני לא יודע. אני רוצה כבר להרגיש הקלה פשוט מתחנן לזה :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש טיפול

    ד``ר יונתן דוידאור
    02/05/2017

    הגישה חייבת להיות משולבת
    ביולוגית ( תרופות, תזונה, וויטמינים), פסיכולוגי וכן סביבתי ( חשיפה, שינוי התנהגותי ועוד)
    ממליץ לברר באתר שלי.
    מניסיון, אפשר לעזור ואף לשנות חיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזדהה

    שמוליק
    05/05/2017

    שלום רב.

    אכן, מדובר בתיאור קשה ולא פשוט, וגם בנסיונות להתגבר על הקשיים, אם בטיפול תרופתי ואם בשיחות.

    הדבר היחידי שאני יכול לומר בתור משתתף בפורום הוא שלא להתייאש. תנסה לשפר את המצב עד שתצליח.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ocd ניתוק ברינטליקס וקלונקס
    משה
    29/04/2017

    שלום ! בן 29 ומטופל 12 שנים ... לא נטלתי תרופות כבר שנה וחצי , נפרדתי מחברה שלי, התחלתי טיפול חדש בברינטליקס לפני מספר ימים ועליתי במינון שלו מרמה של 5 מ"ג ל10 מ"ג תוך 4 ימים על דעת עצמי ובמקביל התחלתי ליטול איתו קלונקס 0.5 מג, אין לי נגישות לפסיכיאטר כי הוא בחול והתור רק בעוד כחודשיים ...
    מאז נטילת התרופות הנ"ל אני לא מרגיש טוב מבחינת העניין שאני ממש מבולבל ומרגיש דיי מנותק מהמציאות....
    השאלות הנשאלת הן האם שילוב של ברינטליקס עם קלונקס זה דבר מזיק ויכול להיות זה השפיע לרעה ?
    והשאלה השניה היא - לא פעלתי בהתאם להוראות הרופא שהעלתי במינון של הברינטליקס אחרי 4 ימים בלבד במקום חודש ברמות שתיארתי, האם יכול להיות שזה הגורם להרגשה שלי , האם עדיף להישאר במינון שעליתי אליו ?
    מה עליי לעשות?
    - התרופה חדשה יחסית בארץ ואין כל כך מידע עליה
    אין לי מייל אז אבקש מענה בפורום בבקשה
    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צורך ביעוץ

    ד``ר יונתן דוידאור
    02/05/2017

    ממליץ לפנות לרופא משפחה ולברר את הנושא גופני ואם צריך לפנות לרופא פסיכיאטר בהקדם.
    לא ניתן לענות וליעץ כאן בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכיזופרניה במשפחה, אחי לא מוכן להיבדק
    עזרה בבקשה
    27/04/2017

    שלום, במשפחתי קיים בתורשה מחלת הסכיזופרניה (אמי וסבתי מצד אמי) ואחי ככל הנראה גם לוקה במחלה.
    אחי בן 24, ולא מוכן לבוא לאבחון ולקבל עזרה. הפעם היחידה שהוא נפגש עם פסיכיאטר הייתה לפני 6 שנים בצבא כדי שיתנו לו להמשיך את השירות ובאבחון היה כתוב שיש תסמינים שמצביעים על המחלה הזאת והמלצה לעשות אבחון יותר מעמיק והתחלה של טיפול תרופתי (לאחר שקראתי על המחלה אז זה לא דבר שיפתיע אותי כי הוא באמת הוזה קולות, ריחות וחי בפרנויות מסוימות).

    המצב היום- הוא לא מאובחן, נרשם ללימודים באוניברסיטה אבל לא הולך להרבה ימי לימודים בשבוע בגלל שמיעת קולות וחרדות, לא מוכן לבוא לאבחון או טיפול, הוא כבר לא אלים ביום יום ולא מאיים להתאבד כמו פעם אבל מצד שני לא יפתיע אותנו אם הוא יפגע בעצמו כי הוא דיבר על זה הרבה עד לפני חודשיים..

    פניתי לפסיכיאטר המחוזי, הבאנו ביקור בית של רופאת משפחה ועובדת סוציאלית ששללו את האופציה שהוא מסוכן לעצמו או לסביבה וביקשו מהמשפחה (מאתנו) לשכנע אותו לבוא לטיפול במרפאה אבל הוא לא מוכן.
    אמרו לי שהצעד הבא זה להביא פסיכיאטר פרטי הביתה שיתן אבחנה וגם שזה צריך להיות התחום שיפוט שלו העיר שלנו.

    השאלות שלי:
    1. איך אני יודעת מה התחום שיפוט של פסיכיאטר פרטי? (זה לפי מקום המגורים שלו?)
    2. איך אני יודעת איזה פסיכיאטר טוב באיזור שלי?
    3. האם במצב האפור הזה אשפוז זה דבר קיצוני לעשות? אני לא יודעת כל כך עם מי להתייעץ ולמי להקשיב בנושא.
    4. מה לעשות עם חוסר שיתוף הפעולה? יש דרך מסוימת שהיא יותר טובה להתמודדות במצב כזה?

    הרופאת משפחה, המשטרה, הפסיכיאטר המחוזי וכולם אמרו לי שהכי טוב שניקח אותו בכוח למיון פסיכיאטרי או שניקח אותו "במרמה".. אבא שלי מתנגד לזה מאוד וגם לא כל כך מסוגל לעשות את זה. אני חושבת שזה יהיה טראומתי בשבילו ובשבילנו. אבל במקרה שלנו, זה דבר הגיוני לעשות?

    אחותו, בת 23

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש לא מומלץ לגרום לאישפוז בכפייה

    א.ס
    27/04/2017

    בין אם זה במרמה או בכח. הפסיכיאטרים באישפוז הם אלימים. הם יתנו לו כדורים בכפייה ואם לא יסכים יגררו אותו ויתנו לו זריקה באלימות.
    לא נשמע לפי התאור שלך שהוא מסוכן לא לעצמו ולא לאחרים, באישפוז בכפייה הוא יהיה עם אנשים אלימים, אלו יכולים להיות אנשים אלימים שהפסייאטרים חירפנו אותם עם הסמים שלהם, או אנשים אלימים שבמקום לשבת במכלאה משפטית יושבים במכלאה לא משפטית.
    עצם העובדה שאתם מנסים לגרום לו לקבל אישפוז כנגד רצונו עלולה להלחיץ אותו ולהרע את המצב. לכן פשוט לעזוב אותו לנפשו, ולתת לו להרגיש רגוע.
    טיפול פסיכיאטרי הוא לא פתרון לכלום הוא עונש ואלימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • א.ס. צודקת לגמרי

    שמוליק
    05/05/2017

    שלום רב.

    למען ההגינות, אני אציין שעברתי את החוויה המפוקפקת הזו של אישפוז בכפייה שלוש פעמים, וכעת אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    אינני יודע מאיפה צץ הרעיון המעוות הזה לנסות להביא אותו לטיפול במרמה. הביסי לטיפול נפשי, בין אם מדובר בטיפול פסיכולוגי, ובין אם מדובר בטיפול פסיכיאטרי-תרופתי, הוא אמון בין המטפל למטופל. איך לעזאזל אפשר לצפות לאמון כאשר מביאים בן אדם לרופא במרמה??

    צריך לכבד את הסירוב לקבל טיפול, ולהבהיר לו שבמקרה של החמרה במצב, עלולים להגיע למצב שבו לא תהיה ברירה ואז מה שיקרה זה אישפוז כפוי על כל המשתמע מכך.

    עוד יש לציין, שאם הוא מוכן להגיע לטיפול פסיכולוגי וכל החשש הוא מטיפול תרופתי - אז ברור שזה עדיף מכלום.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטרלין לתרופות וטיפול באלרגיה
    מגי
    27/04/2017

    שלום,
    אני לוקחת בערך חודש סרטרלין בלי תופעות לוואי מיוחדות פרט לעובדה שפחות או יותר במקביל חזרה לי אלרגיה עונתית.... (קיבל י זריקת סטרואידים לפני כחודשיים וחצי ואולי הסתיימה ההשפעה) - זה ממש מציק - האם אפשר בנתיים לקחת אלרגיקס או טלפסט עד שיקבל עוד זריקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין בעיה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    להיזהר מכדורים מרדימים, מרגענים וכו..
    לגבי סרטלין - אין בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת ציפראלקס עקב דיכאון קל
    מירב
    27/04/2017

    אלמנה בת 62, רוצה לסיים טיפול בציפראלקס לאחר שנטלתי אותו מספר חודשים. הסיבה ללקיחת הכדור עקב דיכאון קל מאחר ולא הייתי זמן רב בזוגיות.
    האם ניתן להפסיק ליטול את התרופה במיידי או שרצוי להפסיק בהדרגה ?? ואם כן , כיצד להפסיק הדרגתית את נטילת התרופה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    הדרגתית ולאט, תחת מעקב רופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת ציפראלקס עקב דיכאון קל

    מירב
    28/04/2017

    תודה על התגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון אינווגה וזמן השפעה שלה
    דודו
    27/04/2017

    מהו בדרך כלל מינון אינווגה היעיל ועם הכי פחות תופעות לוואי אקסטראפרמידליות לטיפול ב : 1. מצב של סכיזופרניה מסוג simple (ללא הזיות וללא מחשבות שווא) ?
    2. מצב של הפרעת אישיות מאשכול A המלווה ב OCD ?
    3. מצב של הפרעת אישיות בספקטרום הסכיזופרני ?
    4. מצב של הפרעת אישיות בספקטרום האוטיסטי ?
    5. מחלה סכיזואפקטיבית המלווה בהפרעת אישיות נמנעת וocd וחרדה חברתית ודיכאון ?
    השאלה היא במחקרים שעשו על שימוש באינווגה באיזה מינון השתמשו ולאורך כמה זמן ?
    מהו בגדול הזמן המינימלי והמקסימלי עד שרואים את ההשפעה החיובית של אינווגה במינון היעיל והמתאים וכמה זמן לוקח עד שרואים את ההשפעה החיובית של אינווגה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינווגה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    ממליץ לשאול את כל השאלות את הרופא המטפל.
    זה מאוד אינדיבידואלי ולא בהכרח תקף לגבי כולם.
    יש מטופלים רגישים מאוד ויש שיזדקקו למינונים מאוד גבוהים, לא ניתן להכליל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפקט אנטי דכאוני של אינווגה
    דודו
    27/04/2017

    שלום לך רופא , רציתי לשאול אותך על הכדור אינווגה רשום בעלון של התרופה אינווגה שהיא ניתנת לטיפול גם בסכיזופרניה וגם לטיפול במחלה סכיזואפקטיבית לבד כמונותרפיה ועם מייצבי מצב רוח ו/או נוגדי דיכאון האם זה אומר שיש לאינווגה אפקט אנטידיכאוני ואנטי חרדתי ואפקט מייצב מצב רוח כמונותרפיה לבד או כפוליתרפיה עם מייצבי מצב רוח ונוגדי דיכאון לטיפול במחלה סכיזואפקטיבית ?! ומהו המינון האידיאלי לאינווגה בצורת כדורים לשם כך ? תודה מכל הלב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    הטיפול השכיח בדיכאון , בהפרעה דו קוטבית או סכיזואפקטיבית, זה מייצב מצב רוח + נוגד פסיכוזה.
    לעתים , במצב דיכאון קשה, נוגד דיכאון לתקופה קצרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון אינווגה לעומת מינון סירוקוול
    דודו
    27/04/2017

    סרוקוול xr 600-800 מג לכמה מג אינווגה בכדורים אקוולנטים ?
    האם אפשר לשלב עם אינווגה את התרופות הבאות : קלונקס ,פנרגן , סטילנוקס , סירקדין , נוגדי דיכאון במיוחד ssri , מייצבי מצב רוח במיוחד טגרטול ודפלפט ?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ניתן לענות

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    ללא בדיקה, אבחנה, סטאטוס נוכחי ועוד..
    לא ניתן לנחש.
    סרוקאל נוגד פסיכוזה בעל פוטנטיות נמוכה לעומת אינווגה בעל פוטנטיות יותר גבוהה, קשה לקבוע מינונים אקוויולנט. בגלל תופעות לוואי והשפעה נלוות.
    סררוקאל 300 - דיכאון עמיד, אישיות ועוד, 600 - מאניה דיפרסיה, 800- סכיזופרניה. שוב זה רק מינונים כלליים ולא מחייבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס תופעות לוואי וסכיזופרניה
    יוסף
    24/04/2017

    האם יש סיכון לקחת ציפרלקס למי שיש לו במשפחה סכיזופרניה שזה יגרום לזה להתפרץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    למי שיש רגישות, שימוש בנוגדי דיכאון וחרדה יכולים להוביל לתסמונת מאנית ולפעמים פסיכוטית.\זה יותר שכיח במאניה דיפרסיה - תורשה/ רגישות, פחות בסכיזופרניה, אך תיאורתית ייתכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשרית התמכרות לקלונקס
    יוסף
    24/04/2017

    האם זה בסדר לקחת קלונקס רק מדי פעם בערך פעם בכמה ימים והאם נוצרת התמכרות מזה או סבילות לתרופה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכוי קלוש

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    תיאורתית ייתכן, הסתברות נמוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת התריס ללא סימפטומים
    לימור
    21/04/2017

    שלום,
    האם רמת TSH בגבול העליון, T3 נמוך מהנורמה ו-T4 תקין בגבול התחתון נחשב תקין?
    אני מתנצלת אם השאלה לא קשורה לפורום, אבל אני סובלת שנים רבות מסימפטומים של תת פעילות ואומרים לי שהכל בסדר. רציתי לשמוע דעה נוספת.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנדוקרינולוגיה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    אכן נשמע כבעיה אפשרית..
    אך ורק מומחה באנדוקינולוגיה יוכל לברר זאת..
    ממליץ בדיקה ויעוץ אצל אנדו. אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ssri ומקטע QT
    דני
    20/04/2017

    שלום, בן 25 וסובל מהפרעות פאניקה וחרדה כבר כמה שנים, הייתי מטופל בציפרלקס במשך כמעט שנה ובבדיקת אק"ג שגרתית גיליתי שיש לי מקטע QT גבולי-מאורך. לאחר הפסקת נטילת התרופה המקטע חזר לנורמה. הייתי בלי ציפרלקס כמעט חצי שנה והרגשתי מצויין עד ששוב חזרו החרדות. יש תרופה נוגדת חרדה שלא גומרת להארכת מקטע QT?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופות ssri ומקטע QT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SSRI

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    נחשבות בטוחות ולא אמורות לשנות מקטע QT

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי מינון וולבוטרין וריטלין
    בילי מור
    19/04/2017

    האם מותר ״לשחק״ במינון וולבוטרין? למשל לקחת ביום כדור אחד (150 מג ) וביום אחר שני כדורים? אני לוקחת וולבוטרין+ריטלין. בעצת הפסיכיאטר נשארתי על מינון של 150 מג וולבוטרין על מנת לא ליצור מצב של עודף דופאמין. את הוולבוטרין אני כבר כמעט ולא מרגישה. לאחרונה אני מנסה להיגמל מריטלין וישנם ימים בהם אני יודעת שלא אקח בכלל ולכן ביום כזה אני לוקחת 2 כדורי וולבוטרין וזה עוזר לי (אני חושבת..) אנא חוות דעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ולא

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/04/2017

    לא לשחק עם וולבוטרין
    לא לשלב, אסור, וולבוטרין + ריטלין= מסוכן, תופעות לואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וולבוטרין + סרוקוואל +הריון
    ימית
    17/04/2017

    שלום,
    אני בת 29, מאובחנת עם BIPOLAR . לוקחת כיום וולבוטרין 150 מ"ג, וסרוקוואל 100 מ"ג.
    אני ובן זוגי רוצים להיכנס להריון והייתי רוצה לדעת אם לך (או לפורום הנכבד) יש נסיון עם מטופלות שנכנסו להריון עם השילוב הזה, ומה דעתך עליו?
    לאחר התייעצות עם המרכז הטרטולוגי בירושלים קיבלתי תשובה ששתי התרופות הללו נמצאו כלא מעלות סיכון למומים בעובר. אבל (!!) בהשוואה לתרופות וותיקות יותר, הוולבוטרין נבדק על 2000 נבדקות עד כה, והסרוקוואל על 4000 נבדקות, לפי הספרות המדעית והמחקרים העדכניים האחרונים, והממצאים הללו הם בני שנה בלבד (החוקרת איתה דיברתי אמרה לי שאם הייתי מתקשרה לפני שנה, היא היתה אומרת לי שאין מספיק אינפורמציה כדי לתת תשובה).
    ולכן עולה בי תהיה על התוקף של הממצאים, והייתי רוצה לשמוע קצת "מהשטח".

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה

    ד``ר יונתן דוידאור
    17/04/2017

    הכי מעט זה הכי מומלץ בזמן הריון.
    יש צורך להתיעץ עם רופא משפחה וכן גניקולוג.
    וולבטרין עלול לעלות לחץ דם ודופק, סרווקאל - עלול להוביל לעייפות
    ותשישות, כך שזה תועלת מול סיכון, ורק רופא מטפל מסוגל לתת תשובה מקצועית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מהיפוכונדריה, חרדות ופחדים
    דיאנה
    16/04/2017

    שלום רב.
    אני כותבת לך את ההודעה הזו עם דמעות בעיניים. פשוט הגעתי למצב שאני כבר מיואשת ( אין לי כל כוונה לפגוע בעצמי) אני בת 28 נשואה כבר חצי שנה בהריון כבר חודש חמישי. מחכה לבת. יש לי מקצוע, משפחה והרבה חברים טובים. אני בחורה בריאה וגם באתר ממשפחה מאוד עשירה ואני חיה ברמת חיים גבוהה. על פניו, חיים טובים. אבל, מאז שאני זוכרת את עצמי, בבית ספר, צבא, תיכון, אוניברסיטה- סבלתי מפחדים וחרדות. זה התחיל בפחדים קטנים כמו חרדה מבחינות, חרדה מלהישאר שבת בבסיס. אבל עם השנים, זה החריף בצורה נוראית. הפכתי להיפוכנודרית . למרות שאין מחלה שלא נבדקתי אליה וכמובן שהכל תקין. אני נמצאת בפחד נוראי כל הזמן. מפחדת לצאת לרחוב. אני בכלל בהלם שאני הצלחתי להתחתן, לנהל זוגיות. כמובן שבעלי לא יודע. הוא מבין שאני חרדתית אבל אין לו מושג עד כמה. אני מפחדת לצאת מהבית. מפחדת שאנשים פתאום ידקרו אותי עם מזרק לדוגמה, מפחדת שיקרה משהו להריון, כל הזמן רואה תככים ומזימות בכל דבר. לא נהנת מהחיים שלי. לפעמים אני מפחדת שפעם אולי אנסו אותי ואני לא זוכרת. דברים כאלו. וזה רק דוגמה . אני לא יכולה להגיד לך מאיפה זה בא. הייתה לי ילדות רגילה לחלוטין. לא עברתי חלילה תקיפה או התעללות. במהלך השנים ניסיתי טיפולים נפשיים והייתה תקופה שלקחתי ציפרלקס. הכל לא עזר. עכשיו כאשר אני עומדת להיות אמא, לא הייתי רוצה שהבת שלי תהיה כמוני. ואין לי מושג מה לעשות מלבד להעביר את החיים שלי יום אחרי יום ולקוות שיהיה בסדר. אשמח לדעתך. חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להתייאש

    ד``ר יונתן דוידאור
    17/04/2017

    היי
    מבין אותך, זה נשמע כמו סבל וסיוט ממתמשך..
    הפיתרון הכי יעיל מהניסיון שלי :
    שילוב תרופות- תוספי תזונה - שיחות משולבות- במיוחד היפנוטראפיה.
    היפנוטראפיה- היפנוזה רפואית - תהליך המכוון לברר חוויות בעבר, להבין ולתקן, זה הכלי הכי יעיל שאני מכיר ( בתוצאות ובמהירות ), במצבים כמו שלך.

    אני מטפל בשילוב תרופות ושיחות, פסיכואנליזה, גשטאלט, CBT , טיפול בחלקים, והיפנוזה רפואית.
    ממליץ לך היפנוטראפיה.
    פרטים באתר שלי.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום