מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול תרופתי בתקופת גירושיםקרן16/04/2017
שלום ד"ר,
הנני נמצאת בתקופת גירושים מאוד קשה אשר משפיעה עלי מבחינה נפשית (דכאון קל, סטרס ומצוקה נפשית).
אני שוקלת להתחיל טיפול תרופתי בעניין מאחר והפסיכולוגי לא מניב תוצאות. אולם אני חוששת שעצם העובדה שאני נוטלת תרופות נגד דכאון יכולה להשפיע עלי לרעה בבית המשפט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות
ד``ר יונתן דוידאור16/04/2017השיקול חייב להיות רפואי.
זה מקובל ונורמלי, שאנשים יגיבו בתגובה נפשית במצבי דחק, הפרעת הסתגלות, כגון: גירושים, הגירה, פיטורים, ת'ד, מחלה או מוות טרם עת ועוד צרות, שברור שלא מצופה שהאדם שחווה זאת יגיב באדישות.
לגבי דיווח זה שיקול שלך בלבד.
יש מטופלים אשר מטופלים באופן דיסקרטי ללא ידיעת הסובבים, כגון טיפול פרטי, וקנייה בבתי מרקחת קטנים ולא רשתות או של קופ'ח, כך שלא מדווח.
ברור שאני נגד שקר אך מנגד, לא חייבים תמיד לדווח וכן תמיד ניתן לטעון שזה תגובתי וזמני בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות פסיכיאטריות הקשורות להיפר רפלקסיהליאת15/04/2017
האם יתכן קשר בין היפר-רפלקסיה משמעותית להפרעות פסיכיאטריות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר
ד``ר יונתן דוידאור16/04/2017ברפואה אין 100% כן או לא ..
תלוי מה הגורם ..
באופן כללי גורמים לנזק ניורולוגי בהחלט יכולים לגרום לנזק נפשי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מריחואנה לטיפול בחרדה כללית ודיכאון?תומר15/04/2017
מריחואנה\ קנאביס לטיפול בהפרעת חרדה כללית (gad) ודיכאון. מה דעתכם על כך. האם יכול לעזור? האם יכול להיות מסוכן? כיצד ובאיזה דרך מומלץ לצרוך זאת? האם להשיג מרשם מרופא זהו תהליך בירוקרטי ומתיש? חסרונות ויתרונות שלו על פני ssri, snri ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גראס
ד``ר יונתן דוידאור16/04/2017עלול להיות מסוכן, פוגע בקורדינציה, יותר ת"ד, יכול להוביל להתקפי פאניקה.. ועוד..
בהחלט זה שאלה של כמות ותדירות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף חרדה? כיצד מזהים ומתמודדיםאנונימית14/04/2017
התעניינתי במשך חיי בנושאים פסיכולוגיים, התקפי חרדה זה נושא שמוכר לי וגם אימא שלי סבלה מהם תקופה מסוימת. למרות שידעתי שככל הנראה מדובר באחד כזה, לא הצלחתי להירגע. היום כל היום הסתובבתי בפחד נורא שזה יחזור, אני נזכרת בהתקף הראשון של אימא שלי וכיצד שלחו אותה למיון עם חשש לבעיה בלב וטרטרו אותה במשך יותר משבוע עד שנשלחה לפסיכיאטר ואני מפחדת שאם אפנה לרופא, זה גם מה שאני אעבור והנפש שלי לא תעמוד בכך כרגע. מצד שני, אולי זאת באמת בעיה בלב שאני מפספסת? במידה וזה קורה, יש דרכים טבעיות להתמודד עם זה? אין לי בכלל כסף לפסיכולוג ואני מעדיפה לנסות הכל לפני שאפנה לעזרת תרופות. בבקשה עזרו לי להבין מה אני צריכה לעשות עכשיו, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017יש דרכים להתמודד
אך, המקור לחרדה זה תת המודע, ורק התת מודע יכול לסלק.
כמובן שיש רגישויות גנטיות, סביבתיות, תזונה ( נשים שאוכלות פחות בשר אדום יש יותר דיכאון וחרדה ועוד.. )
המסר הכי חשוב לתת המודע:
בכל מקרה בעתיד שיהיה :
אני אתמודד ואתגבר
אחפש מידע ויעוץ.
אפנה לעזרה רפואית
אפנה לטיפול פסיכולוגי
אקח תרופות אם צריך
אלמד מדיטציה ושיטות הרפייה טבעיות..
ועוד..
המסר חייב להיות שתוכלי להתמודד ולא מסר של חוסר אונים..
מומלץ להקשיב לתוכנית הרדיו האחרונה שלי
( הכי למטה ברשימת תוכניות הרדיו שלי, באתר, תפריט רדיו.. )
אני מסביר ואף נותן טיפים לנשימות והתמודדות עצמית.
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצודק
ד``ר יונתן דוידאור17/04/2017חלבונים מהחי , נמצאים מעט בצומח , ומהווים חומצות אמיניות חיוניות, בלעדיהן , הגוף לא מסוגל לשרוד.
חלופות לבשר אדום :
עוף, דגים, טונה, אגוזים, טופו, סויה, ביצים, גבינה צהובה מוצרלה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אביליפיי רמוטיב ואוקסיטוציןא14/04/2017
שלום
אני סובלת מחרדה מוגברת ומדיכאון.הוצע לי לקחת רידזין כי יש לי גם תוקפנות והרס עצמי לפעמים גם כלפי אחרים.אני פוחדת להשמין.שמעתי שרמוטיב טובה לדיכאון אך חלשה ואביליפיי לא משמינה ויכולה להגביר יעילות של נוגדי דיכאון ובדרכ לא משמינה.האם ניתן לשלב את 2 התרופות יחד.מעבר לכך שמעתי שיש טיפול ניסויי בחרדה שהוא ספריי אוקסיטוצין.האם אפשר לקחת את כל הדברים הללו ביחד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017שילוב לא מומלץ.
רידזין - מסוכן והשימוש באמת נדיר.
יש לברר חלופות אחרות, כגון סרווקאל או מייצב מצב רוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטיחות ומינון של אפיבייאייל זה אני14/04/2017
הי דר !! למה התכוונת שהכדור אפילביי בטוח ?
ועד כמה אפשר וצריך להעלות במינון ??
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביליפי
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017אביליפי כדור נוגד פסיכוזה דור 3, הכי פחות תופעות לוואי מטאבוליות ונוירולוגיות.ההתחלה מלווה באי שקט זמני, לזכן צריך להתחיל בהדרגה לאט בתוספת נוגד חרדה לשבוע- שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע על אביליפי
אייל זה אני16/04/2017שלום דר ותודה על תגובתך .. רוצה לשאול על גובה המניון של האבילפי ? ואיך ומתי ארגיש שינוי בהרגשה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינון
ד``ר יונתן דוידאור16/04/2017תלוי בכל מטופל , אין כללים
לפעמים פחות מינון, השפעה טובה יותר ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום דר יקר..
אייל זה אני18/04/2017תודה על התגובה .. שאלה עם עוד איזה כדור זה יכול ללכת כי המצב שלי מאוד מורכב ונוטל גם לפונקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב של SSRI ואומגה 3איילת13/04/2017
שלום,
האם שילוב של SSRI ותוסף אומגה 3 עלול להגביר את הסיכון לדימום מוחי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017תיאורתית כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה הדרגתית בנטילת אפקסורמורן13/04/2017
שלום רב.
נוטלת אפקסור מזה כמה שנים ולא מקפידה על נטילה סדירה, נוטלת אחת לשלושה ימים אפקסור 150 מ"ג XR.
מצבי טוב מאוד ובשנה האחרונה החלו בחילות כשעה וחצי לאחר נטילת הכדור והן חולפות רק לאחר כ - 10 שעות. ממש מציק. לאחר פגישה עם הפסיכיאטר הוחלט להחזיר אותי לפריזמה. הוא הציע לרדת בהדרגה במינון האפקסור ולהתחיל במקביל את הפריזמה. קראתי לאחר מכן באינטרנט שיש כל מיני גישות. האם הגישה הזו סבירה ומקובלת?
תודה תודה.
מורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקה
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017יש לרדת באופן הדרגתי ולא פעם ב 3 ימים, גורם לתופעות לוואי מיותרות. לאחר הפסקה להתחיל תרופה חדשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לקחת סרוקואל 250 מ"גזיוה13/04/2017
אניבת 78 סובלת מחרדה ואי שקט נפשי מזה שנים רבות . לקחתי עד לפני 3 חודשים ציפרלקס בהשפה מצויינת . בינואר ש.ז. ירד אצלי הנתרן ל 117 אושפזתי והפסיקו לי מיד את הציפרלקס . מאז אני מנסה כדורים שונים ללא הצלחה. כרגע אני מקבלת נורטילין 25 מ"ג 1 בליליה ו1 בבוקר. אבל כדור זה לא עוזר להרגעה של אי השקט הקשה וחרדה. כרגע אני מקבלת לורחוואן כדור3 פעמים ביום אבל ללא השפעה. אתמול נתנה לי הפסכאטרית סרוקואל 25 מ"ג לקחת בלילה . אני מפחדת ליטול כדור זה מפני שהוא מיועד למחלות נפש שונות שאיני לוקה בהם. וכתוב שכל היום ישנוניים. ואני נוהגת.
שאלתי האם לקחת כדור זה בבטחון או לבקש כדור אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרווקאל
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017התרופה הטובה והבטוחה ביותר על פי הנ"ל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברינטליקס וציפרלקס לטיפול באוסידיחביב אטיאס12/04/2017
שלום רב שמי חביב אטיאס סובל מאוסידי . ביקשתי לרופא את התרופה ברינטליקס מאוד עניין אותי המנגנון והפעולה שלה ורציתי לנסות אך חשוב לציין שאני גם עם ציפרלקס שהיא עושה לי ממש טוב אך מצד שני עושה המון מתחים. הרופא שילב לי 5 מ"ג ציפרלקס 5 מ"ג ברינטליקס, כבר ביום השני אני חש בדאון בהחלט לא אותו מצב רוח כמו של הציפרלקס אך מצד שני רגוע. השאלה שלי האם ברינטליקס יעילה יותר לחרדה או לדיכאון אני ממש מתגעגע לתחושת הציפרלקס והתחושה הנפלאה שהיא עשתה לי אבל מצד שני לא יודע אם להמשיך אם הברינטליקס נוכח העובדה שהמצב רוח הוא שונה בהבה מובנים של מוטיביציה מצב רוח כללי והתנהלות נעשתי יותר סגור ופחות חברמן. לחכות עם הברינטליקס ?? או עדיף לחזור לציפרלקס בשילוב אנטי פסיכוטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017לא מוחלץ לשלב , סיכון לתסמונת סרוטונין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרנדה טיפול הרבה זמןפנימה11/04/2017
אני בת 70 לקחתי סרוקסט 20מג שנים רבות עד שחדל להשפיע פניתי לרופא פסיכיאטר שנתן לי סרנדה כמובן שבה דרגה אני מטפלת בתרופה מסוף נובמבר יש אמנם הטובה בשינה ובתיאבון כל העלאת מינון גורמת לי לתופעות לוואי לעשות בלתי נסבלת אבל מאוד לא נעימות אני כבר מעודכן עייפה מהמצב אתמול עליתי ל150מג כמובן בהמלצת הרופא האם זה נורמלי כל כך הרבה זמן או שצריך להחליף טיפול ורופא בתודה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017לפעמים דרוש זמן, הגישה היום : TIME AS A DRUG
יש לזכור שהטיפול התרופתי בלבד לא תמיד ספיק.
בגיל שלך, אם היה ניתן להוסיף HRT , הורמון חלופי אסטרוגן
זה היה משנה באופן דראמטי את התוצאה ( בארץ פחות מקובל בארה'ב יותר)
יש לשים לב לאורך חיים, הליכות, שמש בזהירות, תפריט בשר אדום , בשר, דגים טונה .. , תוספי מזון במיוחד מסוג קבוצת B.
לשקול שיחות תמיכתיות לפי הצורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב של היפריקום + רודילה?קובי10/04/2017
שלום רב,
בעקבות תסמיני דיכאון קלים וכאבי בטן שכנראה קשורים אליהם..
הפסיכיאטרית הציעה לי לקחת סימבוטלה ( בעיקר בגלל כאבי הבטן שכנראה משוייכים לסיבות לא ידועות )
לאחר קריאה על התרופה החלטתי להמתין מעט ולנסות דברים פחות קשוחים מבחינת תופעות הלוואי..
האם ניתן לקחת יחד היפריקום + רודילה?
האם שני התרופות האלה לא יוצרות סתירה אחת לשניה?
במקביל אני לוקח היום רק נקסיום כל יום בגלל כיב וושתי שיש לי.
את התרופות האלה אני מתכוון לרכוש מחנויות טבע בכמוסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערבוב
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017מדוברא בצוספי מזון, היפריקום בהחלט יכול להשפיע כמו נוגד דיכאון וחרדה קל, באופן כללי, מומלץ לערבב תוספי מזון מסוג הנ"ל.
עדיף להיצמד להיפריקום בלבד ( אסור לערבב עם תרופות ממשפחת SSRI )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר מציפרלקס לפלוטין בעקבות חרדה שחזרהמשה09/04/2017
שלום רב. אני סובל מחרדה כ10 שנים בהתחלה לקחתי לוסטרל ובשנים האחרונות ציפרלקס. לפני כחודש חזרה אליי החרדה -עם ההשכמה גלי חום,רגליים וידיים קרות,הרגשת יאוש,בחילות והקאות. הפסיכיאטר רשם לי פלוטין 20 מ" ג ולאחר שבועיים שלא היה שיפור העלה את המינון ל40 מ"ג. אני כעת לאחר יומיים במינון הגבוה.עוד כמה זמן בערך אצפה לשינוי? הסבל מאוד קשה ואני דיי מיואש.נא חזור אליי בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלוטין
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017הערכהשל יעילות תרופה = מינון אפקטיבי לפחות חודשיים.
יש צורך להשתמש בטיפול הרגעתי בנוסף, לשקול שיחות, שינוי תזונתי ובירור גופני ( בדיקות דם.. )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד מלהירדם בגלל חרדותעזרה בבקשה..08/04/2017
נכנסתי בפתאומיות למצב כל כך קשה שאני לא מבינה איך זה נפל עליי פתאום ולמה?! אני בנאדם מטבעו עם שמחת חיים בשמיים ובכללי כ"כ חזקה מנטלית עובדת ומוקפת בחברים , בת 27 לפני כחודש לא הצלחתי להרדם נתקפתי חרדה פתאומית בלי יכולת להצביע מה הפריע לי..ואז זה נמשך שלא נרדמתי ימים על גבי ימים אולי שעתיים בלחץ...ואז נהייה לי פחד מלא להרדם והחרדות גברו וך
לאחר שבועיים של מצוקה זו התוווספה לכך עוד בעיה..מחשבות הזויות חולניות טורדניות שאני לא מבינה איך הן נכנסו לי למוח ומה הקשר בכלל לבנאדם כמוני??? הכל קרה כל כך מהר חוסר יכולת להרדם חרדות מכך ואז המחשבות האלו..אין לי עבר שקשור לבעיות נפש, אני כן מטבעי בנאדם רגיש יתר על המידה אבל דבר כזה לא קרה לי בחיים , אני גם לא מבינה מאיפה זה צץ :( אני מתביישת, קשה לי לדבר על זה, אני לא נרדמת בכלל והתפקוד שלי נפגע וקשה לי לשמוח. אני כל כך רוצה שזה יעבור איך הכל קרה פתאום ומהר? ולמה?! קראתי על ocd מתוארים שם דברים שאני חווה במחשבות כפיתיות לא רצויות אבל אני לא רוצה לאבחן את עצמי, ואני גם כל יום שואלת מאיפה זה צץ לי פתאום ..אני מאוד רוצה להתגבר ... ולחזור לבנאדם השמח שאני...חייבת טיפול ? אני נגד תרופות ..מאמינה בטבעיות, אניי בריאה פיזית מקפידה על תזונה טבעונית מאוזנת במשך שנים , פירות ירקות קטניות טחינה אגוזים שקדים ..בדיקות דם תקינות ביותר. מה יכולה לעשות בינתיים כדי להצליח לישון לפחות ולא לפחד ממחשבות ? רופא משפחה ישר כתב כדור ששינה אבל אני מפחדת מדברים כימיים קשה לי כל כך הרבה המוח שלי עובד כל היום ותוקף אותי במחשבות מפחידות והזויות ואני עצובה מזה...במיוחד שזה משליך על הקרובים אליי יש לי יותר מצפון...מה ההמלצה דוקטור? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017לפעמים בהחלט יכול להיווצר מצב חרדה ודחק משני לאירועים בחיים והצטברות במהלך החיים.
מדובר בחרדה עם מרכיב טורדני, לא חייב להיות OCD.
יש צורך בבדיקה, תכנון הטיפול תוך דגש על: בירור ביולוגי ( כולל לשקול תרופת) מרכיב פסיכולוגי ומרכיב סביבתי ( גורמי דחק)
לזכור: התת מודע יוצר חרדה, והתת מודע יכול לסלק..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגברת אם החרדה והנדודי שינה
יוסף24/04/2017שלום לך לי היה משהו דומה למה שתיארת ורציתי להגיד לך שהלכתי לפסיכולוג ועצם זה שאני יודע שיש איש מקצוע שעוזר זה כבר עזר ועוד דבר הרבה מהפחד אחרי שהוא קיים אנחנו מחמירים אותו על ידי זה שאנחנו מאבחנים את עצמנו ומכניסים לנו בעיות סתם ולגבי השינה יש משהו שהמטפל אמר לי שאני לא צריך להילחץ מזה שאני לא נרדם לכן שאני עולה למיטה אני מחליט על זה שאני הולך לישון עוד שעה ובינתיים אני סתם שוכב וקורא משהו וזה עוזר אני מאחל לך שמחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאל וסרנדה עם אלכוהוללורליי08/04/2017
שלום אני לוקח כבר כמה חודשים סרנדה 200 מיליגרם ביום ומודאל 50 אני מוגדר כבורדרליין ואתמול בערב לא לקחתי את הכדורים כי נרדמתי הייתי אמור לקחת סרינדה 100 ומודאל 50 אז לקחתי אותם ב7 בבוקר ועכשיו שתיתי כןס מיץ עם וודקה בפנים וקצת יין האם זה מסוכן? או שזה סתם חרטה של פסיכיאטרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלכוהול
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017שילוב בין תרופות ואלכוהול לא מומלץ, לפעמים מסוכן ולעתים קטלני ( כאשר מערבבים עם מרגיענים מקבוצת בנזודיאזפינים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)

