מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול פסיכולוגי רוצה לברר לגבי מטפל שנישון21/02/2016
שלום רציתי בבקשה לברר אם אני נמצאת בטיפול פסיכולוגי כמה שנים במרפאה ובעקבות הפסקה מהמטפל אני רוצה ללכת לטיפול עם פסיכולוג אחר כי אני מרגישה חייבת טיפול פסיכולוגי ופחות תרופתי זה מקדם אותי יש לציין שאני הרבה שנים לפני הרפורמה שיצאה אני רשאית לקבל מטפל אחר במסגרת הקליניקה שלו בסבסוד וכמה טיפולים מגיעים לי כי אני ממש צריכה אינטנסיבי אשמח לעזאתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקדם אותך?
רונן22/02/2016איך הטיפול בדיוק מקדם אותך אם את כבר כמה שנים בטיפול פסיכולוגי ואת מרגישה שאת עדיין חייבת טיפול פסיכולוגי....כנראה שמשהו לא באמת עובד שם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שון22/02/2016יש לציין שהטיפול קידם אותי נורא והקשר עם המטפל היה מעולה אני רוצה מטפל אחר בגלל שאנחנו כבר לא ביחד ניפרדנו עקב מצב אישי אבל הטיפול היה טוב והייתי מרוצה ואין ביכולתנו להמשיך יחד ואני חייבת טיפול פסיכולוגי כי גם קשה לי הפרידה וגם אני עוד חייבת עזרה והכוונה אשמח לייעוץ ממך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לעזור
רונן22/02/2016נמצא ערוץ תקשורת ואשמח לייעץ לך ולכוון אותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להכוונה
שון22/02/2016אשמח לדעת איזה ערוץ תקשורת נוכל לשוחח ואשמח להכוונה ויעוץ ממך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שון24/02/2016היי רונן שלחתי לך מייל לגביי התייעצות ועזרה ממך תוכל להגיד אם קיבלת תמייל בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרטרה לקשבלינור21/02/2016
שלום רב
נטלתי בעבר ריטלין ושה גרם לי לחרדות קשות וכיום אני מטופלת באולנזיפין וציפרלקס בעקבות החרדות.
אני סובלת מהפרעת קשב והרופא הנוירולוג המליץ על תרופה בשם סטרטרה שפועלת כך:מעכבת את הספיגה חזרה של נוראפינפרין במרווח הסינאפטי במוח ובכך מעלה את ריכוזו.
האם זה עלול לגרום לי לחרדות??כי זה מעורר?התרופה במקורה מפחיתה חרדות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רטלין חרדות???
רונן22/02/2016מי קבע שהרטלין גרם לך לחרדות? זאת סתם השערה לברוח מהמציאות ולהתמודד עם האמת. רטלין לא גורם לחרדות ובטח לא להדרדרות כמו שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטרטרה לקשב - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור27/02/2016התשובה : כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדות ותופעות לוואי מתרופות למניעתןרונית21/02/2016
שלום לרופאי הפורום, אני חרדתית שנים. אני כיום נוטלת אלפרליד 0.5. לפני כן נטלתי קסנקס 0.5.
רציתי לדעת אם הסוג הזה של כדורים יכול לגרום לתופעת לוואי של טחורים? או שזה משותף לכלל הכדורים לחרדות או פשוט תוצר לוואי של עצם היותי חרדתית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות ותופעות לוואי מתרופות למניעתן - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור27/02/2016הכדורים שייכים לקבוצת המרגיענים
הורדת לחץ ומצב דחק.
לא קיים קשר לטחורים במינון נמוך כנ''ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאובחן כסובל ממאניה דיפרסייה. אין שינויShaton levi20/02/2016
מטופל כ3שבועות באסטו 10. אין שיפור בדכאון , אין שיפור בשינה . אין תופעות לואי. לא נראה לי שגם הפסיכיאטר שטיפל בי יוכל לעזור למצבי. מעוניין להפסיק הטיפול. מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת סבלנות...
רונן21/02/20163 שבועות הן לא זמן מספיק כדי שהכדור ישפיע . פרק הזמן הוא בין 4 ל 5 שבועות. המינון שאתה לוקח הוא מאוד נמוך יכול להיות שכדאי שתעלה את המינון וזה בדיוק הזמן המתאים. תתייעץ עם המטפל שלך הוא בטח ידע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת סבלנות
רונן21/02/2016כמה זמן כבר אתה סובל מבעיות שינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדעה אישית
שמוליק21/02/2016שלום רב.
אינני רופא.
אם אתה חש שהרופא המטפל אינו יכול לעזור, אז כנראה שאין התאמה וצריך להחליף רופא.
אין זה משנה מה הסיבה ומי צודק; אם זו התחושה שלך - אז זה מה שצריך לעשות (בהנחה שעל רופא אחר כן תסמוך).
מה שרונן אומר שצריך לחכות - זה נכון. לוקח זמן עד שהתרופות משפיעות.
עם זאת, יכול להיות שיותר מתאים לך לתקוף את הבעייה באמצעות טיפולים פסיכולוגיים, מאשר בטיפול תרופתי, וצריך לבחון את דברים מול איש המקצוע שתרגיש איתו בנוח.
בכל אופן, גם אם רונן לא אמר את הדברים באופן מפורש - לא צריך להרים ידיים כל כך מהר.
שיהיה בהצלחה וכל טוב.
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאובחן כסובל ממאניה דיפרסייה. אין שינוי - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור27/02/2016ניתן לפנות לחוות דעת נוספת על ידי איש מקצוע בתחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מרסיטל תופעות לוואיניר20/02/2016
שלום, נטלתי רסיטל כנגד חרדות 40 מ"ג כ5 שנים עד לחודש מאי האחרון בו הפסקתי לחלוטין,הורדתי המינון בהדרגה.לפני מספר ימים התחלתי עבודה חדשה לאחר שהייתי מובטל 3 חודשים,מהיום הראשון לעבודה נתקפתי בפחדים לא מוסברים וככל הנראה חרדה בקשר ליכולת המקצועית שלי להצליח בתפקיד,זה מלווה גם בעצבות ורצון לבכות מידי פעם.כיצד תייעץ לי לפעול בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחזור לרופא המטפל ולבחון את המצב
שמוליק21/02/2016שלום ניר.
אינני רופא.
אני מאחל לך בהצלחה בעבודה החדשה :-).
הכל יכול להיות; יכול להיות שההסבר לחרדות עכשיו הוא אחר ממה שהיה בעבר, שאז הוחלט לתקוף את הבעייה עם רסיטל, וכעת יהיה נכון יותר לתקוף את הבעייה באופן שונה. יכול גם להיות שאע"פ שהמצב שונה היום ממה שהיה אז, עדיין הרסיטל יכול לעזור. אי אפשר לדעת מבלי לבחון את העניין בצורה מקיפה יותר.
הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לחזור לרופא המטפל ולבחון את העניין, ולהציע את הטיפול המתאים.
אם נראה לך שרסיטל יכול לעזור כעת - אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה, שרשאי על פי שיקול דעתו לרשום לך רסיטל עד הפגישה עם הפסיכיאטר.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגמילה מרסיטל תופעות לוואי - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור27/02/2016שמוליק צודק.
חובה טיפול יסודי, מבוסס
על איזון ביולוגי ( תרופתי, תזונתי, שלילת בעיות גופניות I
מענה נפשי וכן התייחסות לסביבה וניטרול גורמי דחק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב של קנאביס פריזמה וסורבוןגולי19/02/2016
שלום התחלתי להשתמש בקנאביס (רפואי) לפני כחודש, כמו כן אני משתמש בפריזמה כבר שנה בערך, ובינתיים אין הפרעות או התנגשויות... אם אני מוסיף סורבון, האם צפויות בעיות כלשהן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב של קנאביס פריזמה וסורבון - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/02/2016גראס רפואי עלול להמיר חרדה, פגיעה בקורדינציה ובקרב רגישים, לעורר התפרצות מצב פסיכוטי, לא מומלץ לשלב !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שילוב של בוספירון ופריזמה מסוכן?גולי19/02/2016
שלום, הפסיכיאטרית המליצה לי להוסיף לפריזמה גם 2 כדורי סורבון (buspar) קראתי על השילוב של השניים, וכתוב MAJOR באדום, סכנה... זה עלול לגרום אפילו לקומה או מוות... אז איך היא המליצה לי על זה?
אני לוקח כבר פריזמה, 40 מ"ג ואני צריך אוגמנטציה לזה, אז היא המליצה לי על זה (אני נמנע מלהשתמש באנטיפסיכוטיים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם שילוב של בוספירון ופריזמה מסוכן? - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/02/2016סורבון - מהווה כדור עזר במצבי חרדה עמידים.
אם היה סכנה ממשית לקומה, היה נאסר לשימוש בעולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב תוספי תזונה עם תרופת וולבטוריןמתן18/02/2016
שלום האם ניתן לשלב וולבוטרין 150 XR לטיפול בדכאון יחד עם תוספת תזונה קו-אנזים Q 10 במינון של עד 100 מ"ג או פחות מזה.
ידוע לי שאסור לשלב עם תרופה זו תוסף תזונה ג'ינסינג ו/או גינקו בילובה מחשש לפרכוסים.
אין לי ברקע הרפואי היסטורית פרכוסים.
כמו כן מהו זמן מחצית החיים של וולבוטרין במינון שציינתי וכמה זמן לוקח עד שהתרופה מתפנה מהגוף?
אודה לתשובות תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב תוספי תזונה עם תרופת וולבטורין - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/02/2016כל שילוב מחייב אישור מרופא מטפל.
זמן מחצית החייב של ולבוטרין XR - 24 שעות
כ 7 ימים לאחר הפסקת הריכוז בדם קרוב לאפס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוזק ואנטומין לנער בן 13.5 שאובחן עם הפרעה תקשורתית חברתיתקרנית15/02/2016
בני בן ה-13.5 אובחן עם הפרעה חברתית תקשורתית ו-OCD. בבית הספר נוטה להתעצבן בקלות ולהגיב באלימות. הומלץ ע"י הפסיכיאטרית ליטול פרוזק 60 mg ואנטומין 40mg בערב.
לאחר ניסיונות מרים וכושלים בשילוב של תרופות אחרות, השילוב הנ"ל הביא לרגיעה והתמתנות בהתנהגות.
אני חוששת שמא יתמכר לתרופות כמו גם אני תוהה עד כמה תרופות פסיכיאטריות לא גורמות בעתיד להחמרה בדיכאון ולמצבי קיצון ...
הייתי רוצה שיתחיל בתהליך גמילה מהתרופות אך אינני יודעת מתי וכן האם כדאי לקחת את הסיכון שתהיה נסיגה מה שיפגע במצבו החברתי והלימודי עד כדי הרחקה מבית הספר.
אודה על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר ע"י טיפולים פסיכולוגיים
שמוליק15/02/2016שלום קרנית.
אינני רופא.
ראשית, עדיף לשאול בפורום של ילדים ונוער.
בכל אופן, ישנן דעות, שמעדיפות את הטיפולים הפסיכולוגיים על פני הטיפולים התרופתיים. אם תיכנסי לאתר של ד"ר דיודאור, תראי שם שלדעתו פסיכותרפיה הוא הטיפול הטוב והנכון לטווח הארוך, והוא אמר פעם ברדיו שהוא מעדיף מה שפחות תרופות (כמובן, כשצריך - הוא ידע לתת).
צריך לבחון את האפשרות הזו מול הרופא המטפל. שיפור במצב הקליני יכול לאפשר הפחתת מינונים של הטיפול התרופתי עד להפסקה מוחלטת.
זה בדיוק מה שקרה איתי ועוד אחרי ארבעה אישפוזים שחוץ מהאחרון כולם היו במצב פסיכוטי חריף.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפקסור ועייפות תופעות לוואי לאחר שנה של טיפול.רונן15/02/2016
מה ידוע על תופעת לוואי של אפקסור בכל נוגע לעייפות? מדובר על מינון של 225 מ"ג ומעל שנה של טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפקסור ועייפות תופעות לוואי לאחר שנה של טיפול. - תגובה
ד''ר אירנה ספקטור-סרבנוגור15/02/2016שלום רב,
התרופה בדרך כלל לא גורמת לעייפות ולמעשה ההפך הוא הנכון: היא יכולה לעורר ולהקטין הרגשת העייפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צורך סוליאן וזיפרקסה- מה השלב הבא?משתמש בסוליאן10/02/2016
שלום חברים!
זו תקופה שאני צורך גם סוליאן וגם זיפרקסה (כחצי שנה: 900 מ"ג סוליאן ו5 מ"ג זיפרקסה)
לפני כן הייתי צורך 600 סוליאן לפני כן אבליפיי ולפני כן רספונד. (כל השינויים הללו נבעו מתמורות במחלת הסכיזופרניה שממנה אני סובל)
לאחרונה בעקבות עבודה מאמוצת פיזית אני חש שהמחלה שלי יצאה מאיזון, ואני מרגיש הרבה חשמל בנפש (מי שחווה את זה יודע).
המחלה שלי כך הבנתי הוגדרה כעמידה. מישהו יכול להעריך אם יש אפשרות לעוד תרופה חדשה שלא ניסיתי ומה היא? (לפונקס סרקוול או העלאה בזיפרקסה שממנה אני מאוד רוצה להימנע?
אני מחכה לפגישה והזמן מתארך לו...
אשמח גם להסבר קצר על 'קו ראשון' 'שני' 'שלישי' תרופות טיפיות אטיפיות וכל האופן שעל פיו בוחרים הרופאים את פעילותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
שמוליק10/02/2016שלום רב.
אינני רופא.
בלי שום קשר, אני מאחל לך בהצלחה בהתמודדות.
אני אודה בכך שיש לי סלידה מטיפול תרופתי כי הוא הזיק לי יותר מאשר הועיל, אבל בשום פנים ואופן אין להסיק ממני על הכלל; צריך להפעיל שיקול דעת על כל מטופל לגופו של עניין.
פסיכיאטריה זה לא רק תרופות; זה גם טיפולים פסיכולוגיים, ואם נראה שמדובר בסכיזופרניה עמידה, אז בוודאי שצריך למצות אותם.
כלל הברזל של בחירת תרופה מתאימה הוא מה שיותר תועלת ומה שפחות תופעות לוואי.
הפתלוגיה במוח של סכיזופרניה באה לידי ביטוי ב"עודף" של דופמין. התרופות האנטי-פסיכוטיות "מפחיתות" דופמין. עם זאת, העודף שמפריע מצא באזור מסויים של המוח.
התרופות של הדור הראשון הפחיתו דופאמין בכל המוח, ולא רק באזור הפגוע, ומסיבה זו, היו לתרופות האלו הרבה תופעות לוואי כגון דיסקינזיה מאוחרת, פרקיסון שזו למעשה מחלה שנובעת ממחסור בדופאמין, ועוד.
התרופות של הדור השני (נקראות גם אטיפיות) ממוקדות יותר. ושל הדור השלישי עוד יותר ממוקדות.
לפונקס היא תרופה ששייכת לדור השני, אך כיוון שיש לה תופעת לוואי של פגיעה בכדוריות הדם הלבנות - היא לא בקו הראשון, וצריך לעשות בדיקות דם כדי לוודא שאין פגיעה.
מקווה שעזרתי :-).
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנסה לפונקס
בסטיאן11/02/2016זו האנטי-פסיכוטית הכי טובה.
נותנים את התרופה הזאת למי שלא הגיב מספיק לאנטי-פסיכוטיות האחרות.
מה שמעצבן זה בדיקות הדם והעלייה האיטית מאוד במינון עד שמגיעים למינון קבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שמוליק
משתמש בסוליאן11/02/2016תודה רבה שמוליק. מתי תהיה פסיכולוג קליני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה כתוצאה מתרופות והפיכה ל-א מיניתאנונימי10/02/2016
האם ריספרדל או ריטלין יכול להפוך אדם ל-א מיני?, פעם הייתי נמשכת לאנשים ומאז שהתחלתי לקחת תרופות כמו קלונקס וריספרדל ובהמשך עברתי ל- רטלין l20 וריספרדל בהדרגה נהפכתי ל-א מינית ,מה לעשות למה זה קשור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין מה לחשוש
משתמש בסוליאן10/02/2016גם אני לקחתי בעבר ריספרדל. עם הזמן למיטב זיכרוני שבה אליי המיניות. בכל מקרה זהו לא נזק בלתי הפיך ואין מה לפחד. רק קצת לחרוק שיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגיעה כתוצאה מתרופות והפיכה ל-א מינית - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/02/2016רספירדל יכול באופן עקיף ליפגוע בתפקוד מיני ..
קלונקס - מרדים ומיישנן, "זומבי" אפקט
ריטלין רגיל - יכול לעשות גלים ונפילות במצב הרוח..
יש להתייעץ עם רופא מטפל
יש לשלול פגיעה בפרופיל הורמונלי ( טסטוסטרון.. )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- djustment disorder unspecifiedדוד09/02/2016
שלום רב ד״ר רציתי לשאול לגבי המונח שבנדון טיפול ראשון נרשם לי הפרעת הסתגלות האישיות טיפול שני נרשם הפרעת הסתגלות שמלווה בחרדה ודיכאון ואלתיאזם טיפול שלישי נרשם הפרעת הסתגלות האישיותי טיפול רביעי נרשם הפרעת הסתגלות Adjustment disorder unspecified מהו המונח הספציפי והמדויק והאם הטיפול ואו המונח הזה מבטל את הטיפולים ואו המונחים הקודמיםל Adjustment disorder unspecified אני עדיין נוטל טרופות פאקסט ותרופה לטיפול בהתפרצויות זעם בעבר נטלתי טרופות כמו פריזמה וולארין לפני כמה חודשים השתמשתי ב ויפקאס אודה לך על תשובתך בברכה דוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר djustment disorder unspecified - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/02/2016הכוונה הפרעת הסתגלות
חרדה ודיכאון וכו.. זה התגובה והתסמונת הבולטת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה האבחון הזה אומר? מה יש לי? לא כל כך מבינהפני09/02/2016
בעיקר מה שסימנתי כי אני לא מבינה את זה
אשמח מאוד לעזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבחר נאה של הפרעות..
מייק12/02/2016תעשי לעצמך טובה ותעזבי את הרופא שכתב את כל השטויות הללו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה האבחון הזה אומר? מה יש לי? לא כל כך מבינה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור13/02/2016הפרעת חרדה/ מצב חרדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיון גמילה מאריפליי גורם לרעד חזק מאדליאורה06/02/2016
הכדור ניתן לנסיון לכמה שבועות לאיזון ( אני לא פסיכוטית)ולא הצליח.
הפסקתי ויש לי רעידות קשות בידייםץ
זה נורמלי טבעי<
כמה זמן זה ימשך?
מה עושים?
לא לוקחת בנזואידים כי התמכרתי לזה פעם
תודה ליאורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיון גמילה מאריפליי גורם לרעד חזק מאד - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/02/2016יש לברר מה הסיבה.
יכול מבעיה גופנית , עודף ממריצים, סמים, קפה ..
סיבה נפשית - הגברה בחרדה ואי ש קט
וכן תגובה להפסקת הטיפול.
מומלץ הערכה רפואית מסודרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

