פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחשבות שעולות לי בראש לעתים תכופות
    שיר
    31/03/2016

    שלום, יש לי שאלה אמנם מעט מוזרה. יש לי לפעמים מחשבות שרוצות לבדוק עד כמה השליטה על הגוף שלי גדולה.
    יש לי למשל מחשבה אם באמצעות כוח המחשבה ובריכוז, אפשר אפילו להפסיק את קצב פעימות הלב?..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תגובה בבקשה?????

    שיר
    04/04/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהירות

    יוני
    25/04/2016

    את קרובה למצב פסיכוטי
    אני הייתי עוצר את הדופק לעצמי ואושפזו אותי בכפייה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות שעולות לי בראש לעתים תכופות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    18/04/2016

    בלתי אפשרי.
    הלב כמו איברים אחרים
    שייכים נלמערכת הלא רצונית.
    ניתן להשפיע באופן עקיף, תרגילי נשימות, יובילו לירידה בדופק הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על בטיחות ואפקטיביות של התוסף 5htp
    חגית
    30/03/2016

    לום, ברצוני לשאול אם יש לכם עמדה או על עמדה מקובלת של הרופאים בארץ לגבי בטיחות ואפקטיביות בלקיחת התוסף 5htp באופן כללי ולתמיכה בירידה הדרגתית מSSRI בפרט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על בטיחות ואפקטיביות של התוסף 5htp - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    17/04/2016

    לא מומלץ ליטול בו בזמן.
    לא מהווה חלופה ל SSRI.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אריפליי ותופעות לוואי
    טל
    30/03/2016

    ערב טוב ד"ר,

    קיבלתי תוספת אריפליי כ5 מ"ג עבור דיכאון עמיד יחד עם ויאפקס, על היום הראשון שלקחתי את התרופה הרגשתי: רובוט, חולשה, בחילות, שלשולים , מחשבות פסיכוטיות, כאבי שרירים(במיוחד בגב), צמרמורות, ערנות יתר, לא ישנתי כל הלילה, לא מסוגל לאכול וכאבי בטן ולחץ נפשי ומתח..

    עם כל זה אני אמור להמשיך לקחת את התרופה הזאת למרות כל התופעות לוואי ולהיות בלי אוכל? התופעות לוואי ירדו מתישהו? יש תרופה אחרת שיכולה להחליף אותה לטיפול בדיכאון עמיד עם סיכוי לפחות תופעות לוואי?

    מה התרופות האפשריות שאפשר לשלב עם ויאפקס לטיפול בדיכאון עמיד?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אריפליי ותופעות לוואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה עד שהרופאים יענו חכה להם

    טל
    31/03/2016

    אולי צריך להוריד את המינון ל2.5=כלומר לחצות את הכדור של ה5 מ"ג ולקחת בתוספת לוריבן, חכה שהצוות יענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס היפר אקטיביות לעיתים ומה המינון המומלץ
    ירון
    29/03/2016

    שלום, לאחר שנה של דיכאון וחרדות עקב שינויים בחיי, במקביל לטיפול שכלל שיחות אצל פסיכולוג החלטתי לקחת ציפרלקס בהתייעצות עם פסיכיאטר. התחלתי במינון של 5מ"ג ולאחר שבוע וחצי העליתי ל 10מ"ג, אני חייב לציין שהתרופה השפיעה עליי די מההתחלה וההרגשה היא שהשתחררתי מ"כלא" הדיכאון והחרדה, התרופה מעין שומרת סף המונעת את אותן תחושות. היום אני 4 שבועות על מינון של 10מ"ג, במקביל להרגשה הטובה לפעמים אני נמצא במצב של היפר, אני שמח יותר מבעבר, כמו כן בלילה אני מתעורר אחרי 3 שעות שינה, ממשיך לישון ישר אחרי אך השינה כבר אינה עמוקה במיוחד, חשוב לציין שבעבר לפני 16 שנה חוויתי התקף היפומאניה עקב עישון גראס. השאלה שלי היא האם התופעות שתיארתי יחלפו עם הזמן? האם 10מ"ג הוא מינון שגבוה עבורי? האם איכות השינה תשתפר? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס היפר אקטיביות לעיתים ומה המינון המומלץ - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    29/03/2016

    שלום לך
    שינוים כפי שתארת,במיוחד לאחר שחוית התקף היפומאני,
    חייב מעקב והתייחסות מקצועית!
    כדאי מאוד שתיגש לפסיכיאטר שלך להערכה בכדי למנוע חלילה החמרה.
    תרגיש טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ניתן להוציא רישיון לאדם שלוקח תרופה אנטי פסיכוטית
    אנונימי
    28/03/2016

    איך עובד תהליך הוצאת רישיון לאדם שלוקח תרופה אנטי פסיכוטית ,האם זהו תהליך שיכול להיות פשוט או שכולם חייבים עורך דין בשביל להוציא רישיון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא צריך שום עורך דין

    שמוליק
    28/03/2016

    שלום רב.

    אינני רופא.

    מי שלוקח תרופות אנטי-פסיכוטיות הוא אדם אחראי.

    זו סיבה טובה מאוד לתת בו אמון ולאפשר לו להוציא רשיון נהיגה, הרבה יותר מאשר מי שלא לוקח תרופות ומניח לבעייה להחמיר.

    ניתן להתגבר על כל קושי באמצעות חוות דעת עדכנית מהמטפל (פסיכולוג קליני או פסיכיאטר).

    המנעות מלתת רשיון היא רק כלפי מי שאינו אחראי, ובמקרים כאלה מה שעורך דין יכול לעשות זה רק להוציא סתם כסף מהלקוח על הליכי סרק.

    מה שאני מציע זה לגשת למטפל ולבקש את דעתו לגבי מצבך, ואם הוא יגיד שאפשרי - אז לך על זה ושיהיה בהצלחה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויפאקס והפרשת חלב מהשדיים לחוצה מאוד
    אירית
    28/03/2016

    שלום רב,
    אני בת 33 לידה לפני שנתיים.
    מטופלת בויפאקסXR 300 מג ליום+ אלפרוקס 1 מג פעמיים ביום.
    מהיום בבוקר הפרשת חלב מהשדיים בלחיצה.
    לפני חצי שנה בדיקת דם לפרולאקטין עקב אותה בעיה - תקין- 175.
    ניגשתי לרופאת משפחה שהסבירה לי שתופעה כזו קיימת בויפאקס והמליצה להפסיק אותה בהדרגה ולעבור לכדורים אחרים.
    חשוב לציין שזה כבר קרה לי פעמיים, שפעם אחד זה היה בגלל ריספונד שאותו אני כבר לא לוקחת.
    מכוון שאני סובלת מחרדות קשות ואחרי קריאה מרובה באינטרנט, הבנתי שקיימים גידולי מוח אשר גם כן גורמים לתופעה כזו.
    מאז אני בלחץ מטורף, לא מבסיקה לבכות.
    רופאת המשפחה אמרה שאין צורך לחזור על בדיקת פרולאקין כי הרמה הייתה מאוד נמוכה בבדיקה הקודמת.
    אשמח לקבל הסבר על ויפאקס והפרשות חלב.
    תודה רבה,
    אירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגו עלי

    א
    28/03/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויפאקס והפרשת חלב מהשדיים לחוצה מאוד - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/03/2016

    וויפאקס פשוט שכיח בשינוי בפרולקטין, וכמובן מומלץ בדיקת פרופיל הורמונלי ויעוץ רופא נשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה קשה מול ההורים, איך מפסיקים כדורי הרגעה??
    דניאל
    27/03/2016

    אומנם בתחילת טיפול מחודש של ציפרלקס,יום עשירי ,דקה וחצי של טרור על הרצפה הביאה אותי למסקנה שאני חייב להפסיק את כדורי ההרגעה לפני שאני מתמכר.
    אם אני מוריד מינון אני אהיה חרד חלקית, כל הטיפולים הפסיכולוגיים לא מדברים אליי.
    איך אני יוצא מזה? האם אפשר לחיות על כדורי הרגעה לאורך שנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר

    שמוליק
    27/03/2016

    שלום גיל.

    אינני רופא.

    אני ידוע בפורום הזה בתור אחד שנוטה חזק לכיוון של העדפת טיפולים פסיכולוגיים על פני טיפולים תרופתיים.

    במקרה שלך, שאתה אומר שהטיפולים הפסיכולוגיים לא עוזרים, אז אין שום ברירה אחרת, מאשר תרופות.

    החשש להתמכרות הוא חשש נכון והגיוני, אך צריך למצוא את האיזון בין התועלת לנזק.

    צריך לקחת בחשבון שהתקפי חרדה פוגעים, ולא רק פגיעה נפשית, אלא גם פגיעה פיסיולוגית. הגוף והנפש קשורים יחדיו.

    הייתי ממליץ לומר את הדברים לרופא המטפל, על מנת למצוא את נקודת האיזון הראוייה.

    חוץ מזה, אף אחד לא אומר שתצטרך תרופות לכל החיים; יכול להיות שבמשך הזמן המצב ישתפר ויהיה אפשר לשקול הפחתת מינונים ואפילו הפסקה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    טל
    28/03/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה קשה מול ההורים, איך מפסיקים כדורי הרגעה?? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/03/2016

    חשוב להתחיל חצי כדור לאט.
    ייתכן והחמרה באי ש קט בתחילת הטיפול, זה חולף ובדר'כ יש הטבה
    רגיעה, שיפור במצב הרוח, הפחתת אימפולסיביות, "פחות פתיל קצר" ..
    מומלץ להתייעץ עם רופא מטפל שמכיר ולא להפסיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה והכוונה בבקשה תכוונו אותי לפתרון
    שון
    27/03/2016

    היי רציתי לשאול בבקשה אם אני מטופלת שנים בכדורים וניסיתי את כל הסוגים ואני בחורה שעובדת שנים ללא הפסקות חברותית ומאוד כיפית כמו שהחברות אומרות לי בעקבות משהו שקרה לי שנפגעתי ממנו וזה לא פיזי נפשי ולקחתי את זה קשה אני לא מצליחה לצאת מהדכאון והכאב והפגיעה כל היום בוכה מסתגרת במיטה לא נהנת מכלום בוכה המון לא רוצה לצאת מהבית חוץ מהעבודה ולמיטה חוסר אנרגיה חוסר רצון בלי חשק לכלום מרגישה שאין לי עניין בחיים והדבר שמציעים לי זה תרופות לקחתי הכל אבל התרופה אולי מרגיעה גורמת להתמסטל אבל הכאב לא עובר תרופה לא משכיחה את הכאב ומרגישה שאף אחד לא באמת יודע איך להתמודד ולעזור לי ואיך לצאת מהמצב הקשה מה עליי לעשות אני כבר 99 אחוז ביאוש רציני אשמח לעזרתכם בדחיפות תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי טיפולים פסיכולוגיים...

    שמוליק
    27/03/2016

    שלום נטע.

    אינני רופא.

    אם תרופות לא עזרו - אז כנראה שצריך לנסות טיפולים פסיכולוגיים.

    מה שאני יכול לעשות כחבר בפורום הוא לעודד, ואני באמת מאחל לך מכל הלב שתצליחי לצאת מזה.


    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפיי וליתיום ליצוב מצב רוח
    נועה
    26/03/2016

    האם 15. אביליפיי זה מייצב או צריך גם ליתיום.האם מותר אביליפיי בהריון.אם אביליפיי עובד גם על סרוטונין האם לא מפחיד ליצור מאנייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפיי וליתיום ליצוב מצב רוח - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/03/2016

    אביליפי נוגד פסיכוזה דור 3
    חוסם קולטן דופאמין.
    בדר'כ כתוספת בדיכאון עמיד או דיכאון בהפרעה דו קוטבית, לא חלופה למייצב.
    נוגד מאניה ולא יוצר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים לOCD ואישיות גבולית ואנשים עם בעיות נפשיות.
    יעל
    25/03/2016

    לפסיכיאטרים היקרים, שאלה שעולה במוחי היא האם ראיתם אנשים בראים לחלוטין מבחינה נפשית ופיזית מתחתנים עם אנשים עם הפרעות נפשיות? שאלה שניה למה שאנשים בראים יתחתנו עם אנשים חולים כארי ההתמודדות עם הפרעות נפשיות היא קשה ודורשת סבלנות ונתינה ללא תנאי. ולהכיל האדם במצבים של דכאון וחוסר תפקוד גם אם הוא לוקח תרופות יש משברים, אז מין הגיון אנחנו בתור מטופלים לא צרכים לוותר על זוגיות ולצפות להיות לבד ארי אפילו אנשים רבים בתור חברים או ידידים לא יבחרו אותנו. אשמח לתשובה;-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה אישית

    שמוליק
    27/03/2016

    שלום יעל.

    אינני רופא.

    קודם כל, אף אחד לא יחייב לא אותך, ולא אף אחד נורמטיבי, להינשא למישהו שסובל מהפרעות נפשיות.

    כל מתמודד נמצא במצב אחר, והדבר תלוי עד כמה ההתמודדות צלחה. וככל שההתמודדות הצליחה יותר - אז אדרבא, מדובר באדם חזק יותר שמצא משמעות עמוקה יותר לחיים.

    גם כאלה שלא הצליחו לגמרי - יכולים להיות להם יתרונות שמכסים על החסרונות, כך שיכול להיות שהם מועמדים טובים, גם לאנשים נורמטיביים.

    זו דעתי האישית.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים לOCD ואישיות גבולית ואנשים עם בעיות נפשיות. - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/03/2016

    צריך להבדיל, הפרעה נפשית , הפרעות חרדה ודיכאון שכיחות, ורוב האנשים יחוו מרכיב מסויים במהלך החיים.
    מחלות קשות כמו סכיזופרניה, מאניה דיפרסיה וכו.. זה האחוז הקטן בלבד וזה סיפור שונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים לocd ואישיות גבולית

    יעל
    29/03/2016

    אז אני לא מבינה ocd ואישיות גבולית נחשבות להפרעות נפוצות?
    האם ocd היא לא הפרעה קשה?
    האם אנשים עם אישיות גבולית לא נחשבים לאנשים קשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטיגמות הן דבר שגוי

    שירן
    29/03/2016

    הרבה אנשים בציבור לא יודעים כלום על הפרעות נפשיות. לאנשים בעלי הפרעות נפשיות נעשה מחדל בכך שלהרבה אנשים יש סטיגמות בנושא וחושבים שכל אדם שמטופל בתרופות פסיכיאטריות הוא משוגע כמו שמציגים בסרטים . האמת היא שההפך הוא הנכון . האנשים האלה נורמליים יותר משחושבים. ישנן עשרות סוגים של הפרעות נפשיות ורק מספר חריג שניתן למנות על האצבע הן הפרעות מסוכנות והן באחוז נדיר . יש הרבה אנשים שלוקחים תרופות ועם התרופות הם מתפקדים כרגיל . וזה לא הדבר היחידי עם הטיפול התרופתי הנכון ההפרעה לא קיימת, בדיוק כפי שילד עם קשב וריכוז (אגב קשב וריכוז היא גם הפרעה נפשית) לוקח רטלין והופך לאדם אחר כאילו אין לו בעיה כלל. הפרעה נפשית היא לא כתובה על המצח ולא כל אדם שלוקח תרופות הוא מהווה סכנה ואפילו ההפך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבתי

    שמוליק
    30/03/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שגוי או לא, זה משהו שורשי שלא ייעלם

    אלמוני
    01/04/2016

    בדבר אחד, ואולי גם יחיד, אתה צודק : "הרבה אנשים בציבור לא יודעים כלום על הפרעות נפשיות והאנשים האלה נורמליים יותר משחושבים" - נכון. עצם האמינות של האיבחונים למיניהם שנויה במחלוקת עד היום. שלא לדבר על כפייה פסיכיאטרית ונזקי אותן "תרופות".
    לגבי שאר הדברים שרשמת, אפילו אם חלק מהם היו נכונים, את האנשים ה"נורמלים" זה לא מעניין ולא יזיז אותם מהסטיגמה - מי שתוייג כ"חולה נפש" - אכל אותה. האוכלוסיה הזו היא החצר האחורית של החברה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברוכה השבה לפורום

    שמוליק
    04/04/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה קשה כבר 8 חודשים
    יוסי
    24/03/2016

    אני מטופל ברסיטל כבר 5 חודשים הייתי אצל מספר פסיכולוגים ושום דבר לא עוזר אני פשוט מרגיש לא אני אני לא מרגיש כלום לא יכול להרגיש אני לא מרגיש אהבה אין לי רגשות פשוט חוץ מזה שאני כל הזמן עצבני ואני פשוט רוצה לשבור כל דבר שאני רואה אין לי שום רגש אני מרגיש מחוק שנמחקתי תלוש שפוך פשוט הזוי רובוט אני מרגיש מת מהלך אני בתוך בועה כה גדולה שאי אפשר לצאת ממנה המחלה הזאת אמרת שהמצב הזה הפיך ובר טיפול נכון? אז הלכתי והקשבתי לך לכל מה שאמרת טיפול תרופתי טיפול התנהגותי הכל עשיתי הכל כבר!!!!!!!! איך נפתרים מהבעיה הקשה הזאת אמרת שהיו לך מטופלים שהיה להם את זה ויצאו מזה לגמרי אז בבקשה תגיד לי תעזור לי תעזזרו לי אנשים איך יוצאים מזה איך להחזיר אליי את הרגשות אני אפילו לא מצליח לבכות יותר יש לי דיכאון חזק אין לי חשק לשום דבר לכלום כל מה שאהבתי לעשות כלום לא כיף לי אני פשוט מרגיש כלוא אני לבד עם עצמי אני מרגיש לבד בעולם הזה אין לי כלום אני פשוט לא אני אני לא יודע מה אני ומי אני אני רק רוצה לחזור ללפני שכל הדבר הזה קרה לחזור להרגיש לאהוב לצחוק לשמוח להנות מהדברים הקטנים והפשוטים ללכת לטייל לצאת להנות אני כל הזמן בבית אבוד ניסיתי לעבוד ניסתי לצאת ניסיתי הכל אני פשוט לא מצליח כלום אני רק רוצה שזה יעבור לי וזהו רק שיעבור לי אני גם לא יכול להיות עם אנשים אני שונא לשמוע אותם שונא פשוט זה עושה לי רע בגוף עושה לי עצבים שאני לבד אני גם עצבני אבל פחות אני לא יכול להיות עם אנשים פשוט באלי להרוג אותם אני לא מרגיש אני אני מסתכל במראה ומרגיש פשוט הזוי דיכאון חזק חרדות לפעמים אבל לא מרגיש רגשות החיים פשוט חרא של חיים איזה מין חיים אלו איך אפשר לחיות ככה?
    אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה קשה כבר 8 חודשים!!!!

    יוסי
    24/03/2016

    היי אני כבר 8 חודשים ככה אני מרגיש שאני בכלל לא אני אני מסתכל במראה אני מזהה אותי אבל אני לא מרגיש אני אני לוקח רסיטל כבר חמישה חודשים וזה בכלל לא עוזר לי אני פשוט מרגיש אותו דבר עברתי טיפולים פסיכולוגים ושום דבר לא עזר לי לא תרופות לא פסיכולוגים לא כלום אני מרגיש תקוע פשוט תקוע!!!!!!!!!!!! לפני 8 חודשים עישנתי גראס וקיבלתי התקף חרדה חריף בבוקר שקמתי כבר לא הייתי אותו בן אדם אני עד עכשיו בעצם לא אותו בן אדם הלוואי והייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור אני לא יודע מתי ואם בסכלל זה יעבור לי ההפרעה הקשה הזאת הדה פרסונליזציה הזאת זה פשוט מחלה קשה ביותר אני לא זוכר שום דבר לא מצליח לזכור כל הזמן שוכח כל הזמן רוצה לישון ועייף לא נהנה משום דבר יותר כלום לא כיף לי דיכאון כבד ביותר כל הזמן בבית לא רוצה להיות עם אף אחת רק לבד עם עצמי יש לי עצבים חזקים כל הזמן עייפות חזקה כל הזמן אני לא מרגיש אני כל הזמן אני לא יודע מה אני ומי אני אני מרגיש שאני רובוט שאני בתוך משחק מחשב הלוואי וזה יעבור לי הלוואי

    אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח מישהו שעבר את זה מישו שעובר את זה איך נפתרים מזה בבקשה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא תמיד יודעים מה לעשות

    שמוליק
    27/03/2016

    שלום יוסי.

    אינני רופא.

    האמת היא שלא תמיד יודעים מה לעשות. יש מקרים שבהם אין מספיק ידע לרפואה מה ניתן לעשות.

    אני מקווה שהמצב ישתפר.

    אם עידוד משאר החברים בפורום יכול לעזור - אז תמדי ניתן לפנות לפורום לצורך זה.


    תרגיש טוב.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז מה תמיד אני אשאר ככה חולה?

    יוסי
    27/03/2016

    אז אתה רוצה להגיד לי שאני אשאר ככה למשך כל חיי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשום פנים ואופן לא!

    שמוליק
    27/03/2016

    שלום יוסי.

    פתגם ידוע אומר שניתנה רשות לרופא לרפא, אבל לא ניתנה לו רשות לייאש.

    ואם לרופא שיש לו הרבה יותר ידע ממני לא ניתנה רשות לייאש, אז בוודאי שגם לי לא.

    צריך להמשיך ולהתמודד מתוך אמונה שתנצח. עצם זה שלא יכולת לסבול אמירה שתסבול כל החיים מעידה על האמונה הזו.

    אתה עוד תמצא את הדרך לנצח.

    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש פתרון!!!

    רונן
    13/04/2016

    ד"ר אילן רבינוביץ! תתקשר ותקבע פגישה דחוף הוא יוציא אותך מיזה באחריות!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסי

    רונן
    14/04/2016

    תכנס למחשב תכתוב אילן רבינוביץ מה הבעיה? הייתי במצב יותר קשה משלך תאמין לי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה קשה כבר 8 חודשים - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/03/2016

    ממליץ לפנות לאשפוז יום, בבית חולים קרוב אליך, יש צורך במעקב וטיפול יותר אינטנסיבי , התאמת תרופה והתערבות תמיכתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאשפז אותי בגלל הדה פרסונליזציה???

    יוסי
    07/04/2016

    זה פעם ראשונה שאני שומע את אחרי אינספור חוות דעת של פסיכיאטרים
    זה פשוט הזוי!!
    במקום לעזור לי אתה רוצה לאשפז אותי דוקטור!!!
    תעזרו לי בבקשה מישהו חווה את זה עכשיו כמוני???
    או חווה בעבר???????
    איך יוצאים מזזה לעזעזל זה הרס את חיי
    אני חי מת כבר 10 חודשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תתיאש

    עדי
    10/04/2016

    אני סובלת מדה ראליזציה כבר 10 שנים, (ובנוסף פוסט טראומה וחרדות קשות מאוד) גם דה פרסונליזציה לעיתים רחוקות יש. על זה אני דיי התגברתי בעצמי (על חרדות אחרות ופוסט טראומה לא) ע"י זה שלמדתי "לא לפחד מזה". זה נשמע מטופש אבל זה לא, אתה חייב לקבל את זה... זה יקח זמן אבל אתה תצליח, אני יודעת שמרגיש שכלוא בתוך משהו שלא יכול לצאת ממנו , שהתנתקת מהעולם ומהמציאות, אבל אתה לא כלוא הכל בסדר זה רק הרגשה. ההרגשה לא תגרום לך להשתגע ולא תגרום לך לכלום חוץ מסבל נפשי (שהוא קשה נורא, אבל זה השיא של מה שזה יגרום לך), 10 שנים אחרי עדיין חווה דה ראליזציה, ל24 שעות ביממה כמו פעם אבל עדיין הרבה, אבל למדתי לחיות עם זה, אני פשוט נשארת רגועה כשחווה את זה וממשיכה כרגיל. אני יודעת שזה נשמע בלתי אפשרי אבל זה יקרה כשתגיע למסקנה שזה לא יעשה לך כלום. אתה לא באמת מנותק מהמציאות, מעצמך, הכל בסדר איתך (אם האיבחונים והרופאים שהית אצליהם אמרו שאין מצב פסיכוטי ואתה רק בדה פרסונלזיציה, אז זה מה שזה, אל תדאג) זה בלתי נסבל שאי אפשר לתפקד שאי אפשר אפילו לדבר עם אנשים כי אתה כמו בסרט הזוי, אבל זה יהפך לנסבל אם תתן לזה. אני חוה את זה עדין אבל אני בסדר עם זה, וזה קצת פוחת גם עם הזמן. וגם אם לא, אתה תוכל לחיות עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    יוסי
    13/04/2016

    אפשר את המייל שלך לדבר איתך לשתף
    ואיך את מצליחה 10 שנים לחיות ככה???
    זה פשוט סיוט!!!
    זה לא משנה אם זה הרגשה או תחושה אמיתית זה פשוט בלתי אפשרי לחיות ככה אני לא מרגיש רגשות אני לא מרגיש כלום לא אוהב אפ אחד יותר אינלי אהבה אין לי שמחה אין לי כלום חוץ מעצבים דיכאון חרדות ונתק עצום מעצמי ומכולם
    איך אפשר להרגיש ככה במשך 24/7 במשך 10 שנים איך??
    אני ככה כבר 10 חודשים והדבר היחיד שאני רוצה זה לשים סוף לזה באלי למות כבר!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תתייאש תעשה כל מה שאתה יכול.

    פלוני
    11/04/2016

    אל תקשיב לאף אחד שרוצה לאשפז אותך על סמך הודעה בפורום מבלי שפגש אותך בכלל ובדק אותך באמת!!, יש מלא פסכיאטרים לא מוסריים בדיוק כמו המקצוע שלהם .תלך לפסיכיאטר באופן פרטי ותוודא שזה אדם עם מוסר ואתיקה ושאתה סומך עליו, תנסה איתו תרופות שונות שמתאימות למצב ככל שאפשר עד שתמצא את התרופה הנכונה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפלוני

    יוסי
    13/04/2016

    אתה צודק לגמרי אני מנסה כל שביכולתי מטופל תרופתית ופסיכולוגית גם
    אבל מה עוד אני אמור לעשות?
    הייתי אצל פסיכיאטר פרטי הוא אבחן אותי ואבר לי שזה דה פרסונליציה
    אבל איך יוצאים מזה איך?
    עדי עם זה 10 שנים קראתי על עוד אנשים שיש להם את זה גם 20 שנה וגם 30 איך אפשר לצאת מזה?? איך בבקשה עזרו לי אני חי מת פשוט לא מתפקד
    איך יוצאים מזה אני רוצה כל כך לצאת מזה הלוואי!!!!!!!!!!
    מוכן לעשות כל דבר!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפעמים הפתרונות הם לא צפויים

    בדוי
    13/04/2016

    קודם כל אתה צריך תקווה בשביל לצאת מזה ואתה צריך להיות חזק, אני הייתי ממליצה דבר קצת פחות צפוי, תנסה ללכת לרב שאתה מאמין בו או משהו אחר שאתה מאמין בו תתפלא אבל זה יכול לעזור, אין לדעת הנפש היא דבר מסתורי שהרפואה לא תמיד יודעת הכל לגביה,זה לא שהיא לא יודעת כלל אלא פשוט לא הכל ,בנוסף תנסה לחשוב מתי זה התחיל ותנסה למצוא סיבות,אולי זה יעבור לך כמו שזה התחיל . פשוט יעבור . תשלב עזרה מרב וגם כל מיני טיפולים תרופתיים ,תמשיך לנסות תרופות ואל תתייאש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא מחזיק מרבנים

    שמוליק
    13/04/2016

    שלום.

    יש אמת בדבריך; הרבה פעמים יועצים דתיים עוזרים. יש על כך עדויות. אני זוכר דברים מפורשים בספר הלימוד של מבוא לפסיכולוגיה. הוא היה באנגלית, כך שמדובר על כל דת ולאו דווקא על יהדות.

    לצערי הרב, אני יכול לומר שהיהדות כפי שהיא נראית היום מושפעת מנורמות חברתיות הרבה יותר מאשר מהציוויים של הדת. אם ישנה נורמה בחברה הדתית - ואפילו אם היא ההיפך הגמור מההדרכה הדתית - היא תכריע את הכף.

    החברה הדתית מדירה אנשים שמתמודדים עם קשיים נפשיים בצורה הרבה יותר מזעזעת ומחרידה מאשר בחברה החילונית.

    קח בתור דוגמא את הדיון שהתקיים כאן בפורום [a href='http://www.beok.co.il/Forums-16/Forum-177/Discussion-1387593' id='link']www.beok.co.il/Forums-16/Forum-177/Discussion-1387593[/a].

    היה שם רב אחד שבחור שעבר אישפוז ביקש ממנו להיות ממליץ. במקום להודות על האמת ולומר שהוא לא מעוניין - הוא המציא הלכה שלפיה רק הבחור יכול לספר על האישפוז מאוחר יותר, אבל מישהו אחר צריך לספר מייד; מדובר בהלכה נטולת כל הגיון.

    בתור ראייה לדבריו הוא שלח שאלה לרב יעקב אריאל, רב העיר רמת גן, וטען שכך הרב אריאל אמר לו בעל פה, והוא ביקש וקיבל אישור לדבריו.

    מעניין שהרב אריאל כתב במפורש שאין בעייה להיות ממליץ.

    אותם רבנים לא היו מסוגלים לקחת אחריות ולהתמודד עם הסתירה המובהקת, ולא לקחו בחשבון שאולי ההלכה המפוברקת הזו אומרת שצריך לפגוע בפועל בידיים במועמדים כאלה. אתה מוזמן לראות את המשך הדיון, ולנסות לבקש תגובה מהרב אריאל שמעדיף להתעלם באופן שיטתי מהפניות אליו בנושא זה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמוליק, אני מבקש ממך לא לזלזל!

    חכם חתוכה
    14/04/2016

    אדון שמוליק, אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה שלא לזלזל בדת ומאמיניה ושלא לפגוע בכבודם של תלמידי חכמים ואותם אלו שמאמינים בהם ! ואל תערבב בבקשה בין סיפורים שלא קשורים לעניין כאן רק בשביל לקדם אג'נדה אנטי דתית שלך ! ואגב אפשר גם לקחת תרופות וגם לקבל ברכה מרבנים בחינם ! זה לא סותר ! אז תכבד את יושבי הפורום המאמינים בבקשה !

    שבת שלום,
    חכם חתוכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד הערה חשובה שכמעט שכחתי לציין

    שמוליק
    14/04/2016

    אינני רופא.
    אך יחד עם זאת אני כאמור שומר לעצמי את הזכות להביע דעתי ככל שאמצא לנכון, גם אם הדברים אינם ערבים לאוזניכם, ואני כאן כדי להישאר, על אפכם ועל חמתכם, טרולים וליצנים אומללים שכמותכם. אז מה שיש לי לומר לכם זה ולשכמותכם זה : תחיו עם זה...ואל תשכחו לקחת את הכדורים שלכם (לייעוץ בדבר טיפול רשמי אמליץ לפנות לד"ר דוידאור).

    בברכת רפואה שלימה,
    שמוליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מוכללת ודיכאון שלא מצליחים להתאים טיפול תרופתי
    אילנה
    23/03/2016

    שלום רב ד"ר,
    אני סובלת מחרדה מוכללת ודיכאון (חוסר חשק, מחשבות אובדניות וכו') וניסו עלי כבר המון תרופות ללא הטבה. כיום לוקחת ליתיום 900 ופרפנאן 8 מ"ג כבר שבועיים וגם עדיין אין שיפור לצערי. כעקרון, אחרי כמה זמן התרופות אמורות לעבוד? בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מוכללת ודיכאון שלא מצליחים להתאים טיפול תרופתי - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/03/2016

    זה מאוד אינדבידואלי, ליזכור שחשוב מענה הגופני, תזונה, וכן מענה פסיכולוגי כגון cnt.
    פרטים באתר שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יקרה אם אני יום אחד לא יקח כדור נגד דיכאון?
    מעיין
    23/03/2016

    אני דתיה וש לנו מחר צום אז אם אני לא יקח כדור מחר זה יהיה בסדר או שאסור להפסיק?
    אני לוקחת פריזמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יקרה אם אני יום אחד לא יקח כדור נגד דיכאון? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/03/2016

    לא מומלץ להפסיק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשר להתחיל לקחת אביליפיי ב-10 מ"ג?
    bastian
    22/03/2016

    האם אפשר להתחיל לקחת אותה ישר במינון של 10 מ"ג
    בלי להתחיל ב-5 מ"ג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשר להתחיל לקחת אביליפיי ב-10 מ"ג? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/03/2016

    לא מומלץ, עדיף מינון של 2.5 מג פלוס נוגד חרדה נלשבועיים, בדרכ תופעות לוואי קשות של אי שקט בתחילת הטיפול, לא ב 100% , אך עדיף להיזהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקב אירוע טראומטי, קלונקס כל יום לפני השינה
    טל
    21/03/2016

    אני בתחילת טיפול מחודש של ציפרלקס והתופעות מחריפות כרגע.

    האם אפשרי לקחת קלונקס 0.25 ואף יותר לפני השינה כל יום כדי לישון טוב וגם כדי לקום בבוקר רגוע לחודש עד שהציפרלקס יתחיל לעבוד?

    כרגע לוקח פעם ביום 0.25, האם זה תקין? שמעתי שיש אנשים שלוקחים גם חודשים ואף שנים ויכולים לנהל חיים תקינים, אני כרגע לא מתפקד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע אתה לא ישן טוב?

    רונן
    22/03/2016

    מה מפריע לך לישון טוב? חוסר שינה בעצמו גורם לדיכאון וחרדות מה התחיל אצלך קודם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • און ואוף שנים

    טל
    22/03/2016

    החרדות מגיעות מאירוע שעברתי לארחונה אבל יש לי הסטוריה ארוכה של חרדות ודיכאון, חזרתי עשכיו מהפסיכיאטרית ברמת חן שנתנה לי סראקוול לפני השינה. אני בקושי יכול לטפל בעצמי, בקושי אוכל, רועד ומחשבות של מוות מציפות אותי, אני זקוק להשגחה ותמיכה, אני חי לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לך פייסבוק

    רונן
    23/03/2016

    אני אנסה לעזור לך יש לי המון ניסיון בנושא...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקב אירוע טראומטי, קלונקס כל יום לפני השינה - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/03/2016

    לא מומלץ מעבר לחודש, זה כדור נוגד חרדה ולא כדור שינה.
    יש לתת מענה לתסמונת הקלינית, טיפול תרופתי מתאים, שיחות , שינוי סביבתי ועוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום