מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהאורטל27/01/2008
אני בת 14. אבי ואימי כל הזמן רבים ומקללים אחד את השני. אני לא יודעת מה לעשות. שלשום הם רבו נורא ואני כבר השתגעתי אז התחלתי לזרוק דברים בבית ושברתי שתי צלחות. מה אני יכולה לעשות כדי להפסיק את הסבל הזה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורטל היקרה
טלי מנדיוק27/01/2008לאורטל היקרה,
מאוד ריגשת אותי בפניתך.
מאוד עצוב לשמוע את הסבל שלך כנערה כה צעירה, עקב המריבות האלימות והקולניות של הוריך.
המצב ביניהם לא קשור אליך כלל וכלל.
הוא קשור למוגבלות שלהם לתקשר ולנהל קשר זוגי בוגר.
אני גם מניחה שהם אוהבים אותך, לא רוצים לפגוע בך, ולא משערים את הנזק שהם גורמים לך.
אני מציעה לך:
לפנות לאדם מבוגר לעזרה:
מחנכת הכיתה, יועצת בית הספר, מנהלת בית הספר, סבא/סבתא, דודה, עובדת סוציאלית בעיריה במקום מגוריך, משטרה.....
כל גורם בוגר על מנת לעצור את המצב הזה, ועל מנת שתזכי בהגנה ובטחון לו את ראויה.
בהצלחה!
טלי מנדיוק
עדכני אותי באם פנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלימות האם ניתן למנוענטלי24/01/2008
שלום.אני בת34 גרושה מזה שנתיים וחצי,בודדה בארץ.הילדים שני בנים בני 6.5 ו5,האבא בתמונה אך לא בהתלהבות יתרה,כמו כן התמונה האחרונה שהם ראו לפני שביקשתי שיעזוב זאת סטירה ודחיפה לקיר ובעצם אף פעם לא היתה אווירה של כבוד כלפי מצידו.אני ברקע ילדה מוכה עם אב אלכהליסט,הוריי לא התגרשו,מעולם לא הבנתי את אמי בנושא.כעת יש לי בעיה עם עצמי ולעיתים אני ממש מיואשת,בני הגדול מאוד פעלתן,הרבה פעמים מציק לאח שלו,בקיצור לפעמים אני לא מצליחה להשטלת על עצמי ונותנת לו פליק או סטירה.ברור לי שזההוא מעגל סגור שצריך לפרוץ אך אינני יודעת איך.בריאותי הנפשי גם בעבר לא היה טוב היתי בדיכאון אחרי לידות,גם עכשיו חיי הם עבודה בית ולהפך.אנא עזרו לי ,אני ממש במצוקה,כועסת על עצמי ומיואשת.חשבתי שאולי הילד עם הפרעת קשב וריכוז אך לפי ההצלחות בבית הספר לא נראה כך.הבעיה היא אצלי.אנא עזרו לי ! תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטלי
ד``ר חיים היילפרין25/01/2008את צריכה לשבור את מעגל הבדידות והבית/עבודה, וללמוד דרכים אפקטיביות יותר לחנך את הילדים (ללא אלימות). ישנן לא מעט מסגרות בהן תוכלי לעשות את שני הדברים בעלויות מינימליות - קבוצות להדרכת הורים ("בי"ס להורים"), קבוצות תמיכה להורים (ראי למשל ב-http://www.sahar.org.il/parent_support.asp), ואם יש לך את האפשרות, טיפול של ממש בסוגיות שהעלית, במסגרת פרטנית או קבוצתית. אל תתייאשי - העובדה היא שיש לך כוחות: את הרחקת עצמך מאורח החיים שבו גדלת, התגרשת מהגבר האלים, את מגדלת את ילדיך ללא עזרה... כעת הגיע הזמן לא רק לשים את העבר מאחוריך אלא גם לבנות את עתידך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשות?נעמה23/01/2008
בני לבין בעלי יש חילוקי דעות הוא טוען שלתת מכה לילד על הילד מדי פעם זה לא נורא. אותי הדבר מזעזע וגורם לי לטראומה נוראית אני פשוט לא יכולה לסבול לראות אותו מכה את הילד אפילו מכה קלה(אולי קשור לזה שבאתי ממשפחה שבה הילדים הוכו באכזריות כדרך "חינוך" )
דוגמא: הילד (בן שנתיים) שיחק היום במחשב למרות שאביו הזהיר אותו היום שוב ושוב שלא יגע במחשב. בסופו של דבר הוא התעצבן וצעק עליו בצעקות נוראיות שיפסיק דחף אותו על הספה בגסות (על זה התאפקתי ולא הגבתי למרות שנשרפתי בפנים)
כשהילד נגע שוב במחשב הוא נתן לו מכה על היד פעם אחת בכעס. באותו רגע לא יכלתי להתאפק. כמו על אוטומט זינק צעקתי עליו שיעזוב את הילד ושלא יגע בו ופשוט חטפתי אותו מלידו.
הדבר הזה העלה לבעלי העצבני את הסעיף. והוא התחיל לצרוח בשאגות כמו מתוך טרוף שהוא לא אבא של הילדים שלי (יש לי תינוקת יותר קטנה מהבן) ושמהיום הוא לא מדבר איתם לטוב ולרע תוך כדי צעקות הוא זרק כיסא על הרצפה ליד הילדים ובעט בדלת כשהוא קורא לי מטומטמת וכו
הילדים היו פשוט מבוהלים ומפוחדים כשהגדול פשוט צורח
עכשיו הוא טוען שהוא יותר לא ידבר עם הילדים. הוא לא אבא שלהם יותר ואני אחנך אותם כמו שאני רוצה..התינוקת זחלה אליו והוא פשוט התעלם ממנה מה שקרע לי את הלב. הוא החליט שכדי "ללמד " אותי הוא יותר לא מדבר איתם.
כשדברתי איתו למה הוא מעניש את הילדים. הם לא עשו שום דבר רע הוא אמר שרק כך "אני אלמד" ואם לא מוצא חן בעיני הוא יעזוב (הוא כבר עזב כמה פעמים בעבר וחזר)
שניסתי לדבר איתו על התפרצות העצבים שלו וכמה שהוא הפחיד את הילדים הוא נכנס שוב לקריזה והתחיל לצעוק שאם לא אשתוק הוא יתחרפן ואז..
מרגישה רע . לא רוצה שהילדים יפגעו מההתנהגות שלו. אבל מצד שני מרגישה כאילו אין עם מי לדבר..
לפעמים בא לי לקחת את הילדים ולעזוב את הקריזיונר הזה. אבל אז אני זוכרת שעד שהוא חוטף את הקריזה הוא אבא טוב. (וגם הקטנה בעיקר חולה עליו..)
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנעמה
טלי מנדיוק23/01/2008לנעמה היקרה שלום רב,
הצטערתי מאוד לקרוא את מכתבך.
בעלך הוא גבר אלים.
הוא אלים פיזית כלפי הילדים, מילולית, נפשית, וגם נגד רכוש.
גם לגברים אלימים יש תכונות ורגעים טובים. זה לא סותר את העובדה שהם אלימים.
אלימות מהווה סכנת חיים. רצוי שתביני ותפנימי זאת.
את בטח כרגע, אומרת נו...באמת...אלים.....סתם היה עצבני....בדרך כלל הוא מקסים.....בואי לא נגזים....
אז זהו שלא. זוהי ההכחשה שלך. זוהי התרומה שלך למצב. את למעשה שותפה מלאה למה שקורה בזה שאת מתפקדת 'כאישה מוכה' פאסיבית ומודאגת שלא ממש עושה על מנת לשנות את המצב.ולעקור אותו לתמיד.
ילדיך הם חסרי ישע וזקוקים להגנה על פי חוק.
מה שעליך לעשות - דחוף:
לפנות למרכז לאלימות במשפחה במקום מגוריך. שם יש אנשי מקצוע שיטפלו בך / בכם, ויגנו עליך ועל הילדים בעצות החכמות שיתנו לך ובטיפול.
אל תחכי רגע אחד נוסף.
פני לקבלת עזרה דחופה לך ולילדיך - עוד היום!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבולבלת מאוד
ליאת24/01/2008אני חיבת להוסוף עוד משהו קטן, מאז אתמול שקרתה המריבה. הוא החליט גם שהוא מפסיק לאכול ולשתות (שותה רק אלכוהול) הוא מצד אחד צועק עלי שאני לא אשתו והילדים לא שלו. ושאלך כבר מהבית הוא מכון לשלם הכל כדי שאצא. הוא מקלל אותי בלי הפסקה בצעקות נוראיות טוען שהרסתי לו את החיים ואני אישה רעה. וכל מילה שאני אומרת הופך את זה כדי שישמע רע. כאילו יש לי מחשבות רעות בראש (ככה הוא טוען)
אבל מצד שני הוא אמר שהוא החליט להרוס את עצמו עד שימות. כמו שאמרתי יושן עם בגדים על הספה לא אוכל ולא שותה. רק ויסקי כל היום..
הוא אמר שימשיך כך עד שימות.
לדעתי המצב הזה כבר לא נורמלי. הוא ניפח מריבה קטנה (זה שצעקתי עליו ליד הילד..) למצב כזה. אני לא מבינה את הראש שלו. למה הוא מגיב כך? מה כבר קרה? אני גם מפחדת להגיד לו שזה שאני רגישה לכל מכה קטנה שהילד מקבל זה בגלל המכות שקבלתי אני ואחי עד שעזבנו את הבית(הוא לא יודע את זה) אני מפחדת שהוא ישתמש בזה כקלף נגדי. כמו שקרה עם דברים אחרים שספרתי לו..
אבל אני גם דואגת לו. זה נראה לי כמו טרוף כל המצב הזה. מפחדת שיזיק לעצמו. מפחדת שאולי הטרוף הזה יגרום לו להזיק לי ולילדים.
הוא רק מגרש אותי מהבית כל היום וצועק עלי שאעוף כבר. ומקלל ומנבל את הפה. שאג שאגות איומות ליד הילדים עד שהכניס אותם ללחץ.
אבל אם אעזוב הוא יזיק לעצמו כך הוא אומר שהוא החליט להרוס את עצמו עד שימות והכל אשמתי.
אני ככ מבולבלת לא יודעת מה לעשות
אנחנו גם לא גרים בארץ ולעזוב הכל ולחזור לארז זה סיפור. לא ענין של ציק צק
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנעמה
טלי מנדיוק24/01/2008לנעמה היקרה,
ילדיך ואת בסכנת חיים. בעלך במצב נפשי רע מאוד, והוא מגיב בדכאון, צום, שתיית אלכוהול ובאלימות.
אני מציעה לך כי תפני מהבית את וילדיך במהירות האפשרית למקום מוגן.
למרות מצבו הנפשי הרע של בעלך הוא מבקש ממך ללכת. הוא יודע מה שהוא אומר.
תדאגי קודם כל למקום בטוח לך ולילדים. וכשתהיו בטוחים, תוכלי לעזור לו. לא במצב הנוכחי
שאת בבית מסכנת את עצמך ואת הילדים.
קודם להגן על הילדים
אחר כך עליך
ואחר כך לעזור לבעלך - ממקום שאת בטוחה
גם אם את גרה בחו"ל - מיצאי לך מקלט לנשים מוכות. יש בכל מקום בעולם מקלטים לנשים מוכות.
כנסי לפעולה לפני שיהיה מאוחר !
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמשה15/01/2008
שלום לכולם,
בחודשים האחרונים אשתי חווה הליך של חיפוש עצמי במסגרתו מחפשת זהות עצמית, מינית, מוצאת פגמים בזוגיות, במשפחה (ילדים)...
היא שוקלת הכל כולל פירוק היחסים, לגור לבד, יחסים עם נשים...
אינה יכולה לתת לוחות זמנים או להתחייב שבסוף התא המשפחתי יישאר.
קשה לי עם חוסר הוודאות וכל פעם שיש מעשה, דיבור או חוסר דיבור- אני רוצה לסיים ולהתגרש בכדי לבנות לעצמי חיים
עזרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למשה
טלי מנדיוק16/01/2008למשה היקר שלום רב,
אכן מצב לא קל.
בת כמה אשתך?.........משבר גיל 40? 50? .......
האם יש לכם ילדים?
אכן לעיתים אנשים עוברים משברים מהסוג הנ"ל. זה בהחלט נפוץ ואנושי.
מה שאני מציעה לך:
לנצל תקופה זו למטרת התחזקות וצמיחה אישית שלך. שאם אשתך תחליט להיפרד אתה כבר תהיה במקום של חוזק וכוח לחיים חדשים. ובאם אשתך תחליט להישאר היא תמצא לצידה גבר חזק ואטרקטיבי, ולא חלש ומבוהל.
מה זה התחזקות וצמיחה עבורך? ספורט...טיפול פסיכולוגי...תזונה....הורות טובה....וכו'...
המון בהצלחה!
ומי יתן והמשבר של אשתך יהווה מנוף לצמיחה לשניכם!!!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעקוב13/01/2008
שלום,
אני נשואה כבר 9 שנים ויש לי שלושה ילדים מקסימים.
בשנים האחרונות כ- 4 שנים מערכת היחסים שלי ושל בעלי לא הכי טובה (לדעתי).
זה מתבטא בכך שיחסי המין שלנו פחתו (קורה אחת לחודש וחצי חודשיים), כמעט שאנחנו לא מדברים כשהוא מגיע הביתה רק הדיבורים מסתכמים בדברים ענייניים בלבד וכו'.
בעלי עובד הרבה מאוד שעות (עצמאי) ואני בשנתיים האחרונות לא עובדת מתוך רצון לגדל ולטפח את ילדיי הקטנים (הגדול בן 7.5).
בעלי לא מסכים איתי שמערכת היחסים שלנו נמצאת בירידה מתמדת ולהגנתו טוען שבהשוואה למערכות יחסים אחרים (של חברים) שלנו תקינה (כי יש אהבה ביחסנו אחד כלפי השני) ושאני סתם מסובבת את הדברים לצד השלילי.
איך אני יכולה לגרום לו להבין גם את הצד שלי?
הוא לא מעוניין ללכת ליעוץ זוגי (בטענה שאין צורך).
יש לציין שאני מאד מעריכה את בעלי, ועדיין אוהבת אותו אבל מרגישה כעוסה מאוד.
מה לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשואה + 3
טלי מנדיוק14/01/2008שלום רב,
אתם נשואים 9 שנים, ובשנים אלו בניתם את המערכת המשפחתית - 3 ילדים!!!
מירב האנרגיות הופנו, באופן טיבעי וחיובי להורות ופחות לזוגיות.
את מרגישה צורך להידבר עם בעלך, להתקרב, לפתח אנטימיות, חברות - בקיצור, להשקיע יותר בזוגיות.
מצויין!!!!!
לא חייבים טיפול זוגי. לא כורח מציאות.
תיזמי.
תיזמי יותר בילויים, שיחות, סקס, סופי שבוע , ארוחות, אירוח של חברים, תתקרבי....תהי מובילה ומנהיגה וללא מילים מיותרות. תשקיעי ותכווני להאדרת המערכת הזוגית, ולהעצמתה.
הילדים נולדו, ואני מניחה שטיפה גדלו, וזו השעה היפה לפנות אנרגיה לזוגיות.
המון בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עושים טוב להורים כל שישי...מני ביטון09/01/2008
פרויקט שישי משפחתי יוצא לדרך! לכולנו קיימת הרגשה שאנו עסוקים ביום יום, במירוץ אינסופי אחר הקריירה, התפתחות אישית, ובעיקר נמצאים "באטרף" שגורם לנו לשכוח לפעמים את הדבר החשוב ביותר עבור כולנו שהוא המשפחה. המטרה של פרויקט זה הוא לעמוד מול העיניים ולהזכיר לנו כל הזמן שהמשפחה היא מעל לכל.מטרה נוספת היא שכל אחד באשר הוא אם הוא סטודנט או חייל או סתם עובד קשה רחוק מההורים יעשה כל מאמץ ויגיע ביום שישי לארוחת שישי עם כל המשפחה ובכך לשמח את בני המשפחה והחשוב ביותר לחזק את התא המשפחתי.
בימים אלו התארגנה קבוצה של ישראלים שאיכפת להם מהקשר המשפחתי והחליטה להוביל קמפיין ציבורי שמטרתו להדק את הקשר של התא המשפחתי החם, הישיבה המשותפת של המשפחה סביב שולחן אחד לארוחה, לשיחה, להחלפת חוויות, העלאת בעיות, מציאת פתרונות והידוק הקשר בין המשפחה. את קמפיין שישי משפחתי יובילו פרופ' יעקב נאמן, אסף חפץ, משה ליאון, ראובן אדלר, גבי אופיר, ראובן שיף, טל ברודי, שמעון שובל, בועז וקסמן, דני רופ ורמי מנדל.
הכנסו והתרשמו מאתר הפרויקט בכתובת: www.shishi.org.il
במידה ואתם מאמינים ברעיון וביוזמה שלדעתינו מבורכת אשמח שתירשמו באתר ובכך תביעו תמיכתכם.
נשמח גם אם ברצונכם להגיב ולתת דעתכם כאן בפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למני
טלי מנדיוק09/01/2008למני שלום רב,
כל יוזמה למען לכידות המשפחה מבורכת!
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מני ביטון14/01/2008תודה לך על התמיכה והחיזוק.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרויטל09/01/2008
הייתי כשנתיים עם בחור , בחצי שנה האחרונה של הקשר בגלל הרבה חילוקי דעות היה ביננו ריחוק בגלל כל המתיחות .
לכן במפגשים שלנו גם אם היו רגעים של קירבה לא רציתי להגיע למצב של סקס כי הרגשתי כל הזמן פגיעות ממנו בגלל המריבה ולא הייתי מסוגלת . כל קרה שבעצם בחצי שנה האחרונה של הקשר זה לא קרה ביננו ואז היה ניתוק של מספר שבועות . עכשיו חזרנו לקשר בעיקר טלפוני ומגששים לגבי חזרה העניין הוא שהוא אומר שהוא לא יכול יותר פיזית ולא משנה לו שאת הבעיות נפתור כמה זמן שזה יקח אבל סקס הוא חייב לקבל!
אני עדיין לא רוצה ולא מסוגלת עד שאני יודעת שאנחנו אכן מגשרים על הפערים . אני יודעת שעבר המון זמן והוא נשבע שלא היה עם אף אחת בזמן הזה אבל אמר שהוא חייב להיות כנה והוא אינו יכול יותר שזה ממש עינוי ושבקטע הזה אני צריכה להיות יותר מבינה .
להיות כנה אני לא מתכוונת להיכנע כי אני רוצה לעשות דברים רק כשאדע שמדובר בחזרה מרצון , השאלה היא האם בזמן הזה לגיטימי לתת לו חופש לעשות כרצונו כי בעצם אנחנו לא ביחד . אני לא אומרת שאני רוצה שיעשה את זה אבל הלחץ והתסכול שלו מפריעים לנו בדו שיח על חילוקי הדעות המשמעותיים . כשרמזתי פעם מתוך עצבים שיעשה את זה וירגע הוא ממשששששששש נפגע ואמר שאני כנראה לא אוהבת אותו אם אני מעלה בכלל את האפשרות.
אשמח לשמוע את דעתך בנושא , בתודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרויטל
טלי מנדיוק09/01/2008לרויטל היקרה שלום רב,
את מתארת מצב של חצי שנה של מתח זוגי שבעתיו סרבת לקיים עם בן זוגך יחסי מין.
המצב התדרד - ונפרדתם.
כרגע יש גישושים לחזרה - ובן זוגך מאוד רוצה לחזור להיות איתך וכמובן לקיים יחסי מין איתך.
יש הרבה התנגדות מצדך:
1. התנגדת ליחסי מין כשהיה מתח בינכם.
2. את מתנגדת לחזור אליו עד אשר תסכימו על מספר דברים בויכוח.
3. את כמובן מתנגדת לקיים יחסי מין עד אשר תסכימו על הדברים.
4. את מתנגדת שהוא ינהל קשרים נוספים כל עוד אתם פרודים.
מה את כן רוצה?
לא ברור ממה כל כך נפגעת? .
מה קרה?
מדוע הענשת את שניכם בחצי שנה ללא סקס?
איך אפשר לחזור אליו בלי תחושת של תקווה - "יהיה בסדר...ננסה....נדבר...נלבן....".
זה נשמע מאוד חשדני ולא מאמין - "קודם נסתדר אחר כך סקס"
למה לא הפוך?
קודם סקס ואז דיבורים....
נשמע כאילו את במאבק שליטה וכוח איתו, ולא במצב של רצון באמת לתת צאנס לזוגיות.
תרפי. תשחררי. תפסיקי את הגזירות על הסקס.
אם את נותנת צאנס - אז תני עד הסוף.
תני אמון שבאמת אתם מסוגלים לגשר.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסיון07/01/2008
יש לי בעיה : כשאני עם בן זוגי, קורה לי לפעמים שאני נכנסת למין עצבות כזו לא ברורה וכל מצב הרוח שלי יורד לאפס. אני בחורה חייכנית, מאוד אוהבת אותו,וזה קורה לי רק איתו, בד"כ כשאני מתאכזבת ממשהו בקשר. זה ממש מדברים קטנים וזה מפריע לשנינו. אני מנסה לשלוט על זה ולא תמיד מצליחה. מה פשר הדבר- האם זו תגובה טבעית או האם כדאי לפנות לפסיכולוג??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיוון
טלי מנדיוק07/01/2008לסיוון היקרה שלום רב,
העצבות שלך מאוד ברורה.
את אומרת שזה קורה כשאת מתאכזבת ממשהו בקשר שלכם.
תגובתך טבעית ונורמאלית.
כשבני אדם מתאכזבים הם לעיתים , גם עצובים.
למה את צריכה לשלוט בזה?.....ככה מרגישים שמאוכזבים.
אני מציעה:
כשמשהו מאכז אותך בקשר שלך עם בן הזוג - שתפי אותו, ספרי לו, ונסו להגיע להבנה ותקשורת טובה בעניין.
זה יחסוך לך את תחושת העצבות. ובמקומה תחושי מסופקת, קרובה ונאהבת.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי מנדיוק
אמא08/01/2008היי
בקשר לשאלה של סיוון, רציתי לשאול אותך משהו.
לפעמים אנחנו מתאכזבים מאנשים בחיינו ,לא תמיד מהבעל.
האכזבה גורמת לעצבות ,אבל לא תמיד ניתן לדבר על זה עם האדם שגרם לנו להרגשה זאת.
אנחנו נכנסים למעגל של עצב שקשה לצאת ממנו.
את חושבת שהזמן ''עושה את שלו ''וזה עובר גם ללא דיבור עם אותו גורם ? גם אם עסוקים בהמון דברים אחרים, ולמרות זאת המחשבות על אותה אכזבה תמיד חוזרות.
האם אכזבה מתפוגגת ככל שהזמן עובר? או שזה יכול גם ללכת איתנו הלאה?
תודה
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאמא
טלי מנדיוק09/01/2008לאמא שלום רב,
המצב הכי בריא זה לומר, לשתף, לספר.
פרויד גילה את האלמנט המרפא ב'לדבר' עוד לפני כ- 100 שנה.
אם אין דרך לדבר ולספר (כי האדם מת חלילה, או מכל סיבה אחרת), אז אולי רצוי לשתף אחרים.
לא טוב, להסתובב עם רגשות קשים בבטן. עדיף להוציא.
שיהיה לבריאות!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אמא11/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה פתרונות לצאת ממשבר דכאוןנורית05/01/2008
רוצה לקבל רעיונות לפתרון המשבר, אני מרגישה רע בבית לא חסר לי כלום אבל אין לי שפה משותפת עם בעלי ומשעמם לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנורית
טלי מנדיוק05/01/2008לנורית שלום רב,
את כותבת שרע לך בבית כי אין לך שפה משותפת עם בעלך.
התגובה שלך כרגע למצב היא - שעמום ודיכאון.
את מבקשת ליצור תגובתיות שונה למצב. את רוצה שיהיה טוב. את רוצה להיות שמחה ומאושרת (אני מניחה).
ישנם מספר תגובות שעשויות לעזור לך לצאת מהמצב. תגובה של שעמום ודיכאון הן לא מהתגובות שעשויות לעזור לך.
אני מציעה:
1. לנסות להידבר עם בעלך. לנסות להגיע איתו לדיאלוג. לתקשורת שתאפשר לפתח קשר. לספר לו איך את חשה ומרגישה.
2. אם אינך / כם יכולים לבד לשקם את הקשר, אתם מוזמנים לפנות לטיפול זוגי ע"י אנשי מקצוע שיסיעו לכם בדבר. (אשמח לקבל אתכם לטיפול)
3. ולגבי הדיכאון - זוהי תגובה שלא מובילה לשום מקום. להיפך. רק מחמירה את המצב.
אם את מסוגלת לצאת מהמצב בכוחות עצמך (החלטה שלך, ספורט, חברות, וכו....) מצויין. אם לא את יכולה כמובן להיעזר באנשי מקצוע שיסיעו לך לצאת מהמצב.
בקיצור, קומי, התעוררי, ועשי מעשה על מנת לשפר את מצבך!!!!! ועוד היום!
בהצלחה!!!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילוקי דעותצביה05/01/2008
שלום.
לנו ילדה קטנה בת 10 שלא מוכנה לסדר את החדר שלה , אצלה בחדר הבלגן חוגג , כניסה לחדר שלה זו משימה לא נעימה יש לדרוך ולעבור על חפצים , בגדים נעלים וכמובן מחברות וספרי לימוד , השולחן מבולגן עם דפים חספרים משחקים כלי כתיבה צלחות אוכל משחקי מחשב CD שעלו כסף רב ועוד .
אני טוען שזה עניין של חינוך מגיל קטן , אני חושב שכפי שהיא מתייחסות לדוגמא לספרי הלימוד והמחברות שלה כך היא מתייחסת ללימודים שלה , סדר ונקיון צריך להיות לדעתי חלק חשוב בחינוך באם ההתיחסות היא כזו היום היא תהיה גם בעתיד , לי הסיפור מאוד מפריע .
אשתי טוענת שהחדר זו הממלכה שלה ושתעשה בו מה שהיא רוצה , לה לאשתי זה לא מפריע .
אשמל לקבל את דעתכם .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאבא אלון
טלי מנדיוק05/01/2008לאבא אלון,
זוגיות היא כמו - שתי מדינות שחיות על טריטוריה אחת.
כל מדינה (שהיא אחד/ת מבני הזוג) יש לה את התרבות שלה, השפה שלה, ההיסטוריה שלה, המנטאליות שלה, סדרי העדיפות שלה וכו'.......
כך שאין נכון או לא נכון.
לכל מדינה, לגבי אותו נושא, נכון לעיתים משהו שונה. (קח למשל את משמעות הפרה בהודו, לעומת המשמעות שלה בישראל....)
עם זאת, שתי מדינות אלו, קרי, שני בני הזוג אמורים לנהל מערכת הורות לשאר המדינות הקטנות שיושבות שם על הטריטוריה (הילדים...).
מה שאני מציעה:
1. תהיו חזית אחת. תנסו להגיע לפשרה בינכם כזוג לגבי חשיבות הסדר והנקיון בחדר הילדה. שכל אחד מיכם "ימתח שריר" ויבוא לקראת השני. כי במצב הזה אתם מעבירים מסר כפול וסותר לילדה, וזה יקשה עליה מאוד לקחת אחריות על הסדר והניקיון בחדרה.
2. במידה ותסכימו (ואני מקווה שכן) - אפשר לעזור / לעודד ילדים לקחת אחריות על הסדר והנקיון בחדרם:
א. משימות של סדר ונקיון קבועות יום יומיות - 2,3 משימות (בגדים מלוכלכים לכביסה, נקיים לארון, סידור שולחן וכו...)
ב. יום בשבוע - להיכנס יחד עם הילד ולסייע לו לארגן את החדר (החלפת מצעים, ניקוי אבק, סדר.....)
ג. להעביר לילד מסר - "...נכון שאתה "מדינה (קטנה) בפני עצמה" - אך כרגע נמצא בטיריטוריה שלנו.....".
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משפחה דואגתמיכל03/01/2008
בוקר טוב,
אנחנו זוג הורים בני 48-50 ל- 3 ילדים בן ושתי בנות בוגרים
הבעיה העיקרית אצלנו זה עם הבן הבכור שהוא בן 28 הוא בחור מבריק במחשבתו חכם אינטלגנטי ורגיש מאוד וגם טוב לב. עד גיל 18 מצבנו הכלכלי היה מצויין והכל היה בשפע ניקלענו למשבר כלכלי עד כדי שמכרו לנו את הבית דרך כונס נכסים ונאלצנו לעזוב ולגור בעיר אחרת בבית של סבא במרכז הארץ ניתקנו את הילדים מהסביבה הטבעית שבה גדלו(גם במרכז הארץ) והחלטנו שחייבים לעשות את הצעד הזה על מנת שנוכל להתקדם שוב (הסבא לא גר איתנו) היו קשיים רבים וגם משברים בנושא הזוגיות אבל גם על זה התגברנו מאחר שיש בינינו אהבה שכנראה היא המנצחת אבל.... הבעיה העיקרית שעדיין לא הגענו איתה לפתרון הוא הבן הוא לא מצליח למצוא את עצמו במקומות עבודה ובכל פעם עובד 4 חודשים בערך ועוזב נישאר בבית מס' חודשים ושוב אחרי ריבים וויכוחים חוזר לעבוד ושוב עוזב מכל סיבה ונישאר בבית מול המחשב הצענו לו ללכת ללימודים עזרנו לו בכל דרך אפשרית הסבא מימן את הלימודים וגם שם התחיל ועזב הוא לא מצא את עצמו בשום מסגרת . במשך השנים מסתבר שהוא עישן גראס. בהתחלה זה היה בתדירות סבירה ולא הרגשנו כי א. היינו עסוקים מאוד במצב שלנו ו- ב. כי הוא כל הזמן הכחיש שהוא מעשן ואם הוא מעשן זה רק בגלל הכיף ולי היה נוח להאמין (בעלי איבד את האמון בו) עד שירד לי האסימון והבנתי שהוא מעשן בתדירות גבוהה וזה מה שמעכב אותו בחיים ועירבנו צד שלישי. חבר של בעלי לקח אותו בידיים וכך הוא הפסיק לעשן. כבר 4 חודשים הוא לא נוגע בגראס והיום הוא נימצא בתהליך של גמילה עובד במקום שגם שם הוא לא מרוצה. הוא ביקש לעבור לשכר דירה ואנו עוזרים לו בחצי מהשכר מחזיקים לו פלאפון וביטוח לרכב אנחנו משלמים, והוא עדיין לא מרוצה וטוען שהבטחנו לו הבטחות שלא קיימנו שהרסנו אותו ואנחנו לא אוהבים אותו ורוצה שנעזור לו בפתיחת עסק כי באף מקום עבודה לא יקבלו אותו וכל היום הוא רק ממורמר ולא מרוצה ממה שיש לו אנחנו עשינו כמיטב יכולתנו ואנו מרגישים שהוא כבר סוחט אותנו כספית ורגשית עד כדי שיש בינינו המון ריבים אין לנו כבר כוח להתמודד עם הבעייה אנחנו לא מרימים ידיים אבל לא יודעים כיצד להרגיע אותו או לתת לו להבין שאנחנו היינו בסדר איתו במהלך כל השנים והוא זה שאף פעם לא עמד בהבטחות שלו. אנא עיזרו לנו אנחנו משפחה מאוד טובה. ורוצים רק שיצליח (ואגב היינו אני ובעלי בייעוץ ) ביקשנו ממנו שהוא ילך לייעוץ אצל פסיכולוג והוא בטענה שהוא לא צריך הוא צריך רק עזרה מאיתנו והוא מסתדר. הצענו לו ללכת ללמוד מקצוע ואנחנו נממן את הלימודים וגם זה לא יוצא לפועל בטענה שהוא לא בשלב שיכול ללמוד. מה אפשר עוד לעשות אנא עיזרו לנו (אגב עלי לציין שהוא בחור מקסים וטוב לב ורגיש מאוד )
אודה לכם על תגובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמא מיכל היקרה
טלי מנדיוק03/01/2008לאמא מיכל היקרה,
אין לי ספק שאת אמא טובה, משקיענית, רגישה ואוהבת.
אין לי ספק כי גם בעלך הוא אבא טוב משקיען רגיש ואוהב.
אני מתרשמת כי אתם הורים מהזן שכבר כמעט נכחד. כל כך אוהבים , טובים ומשקיעים.
עם זאת, בינכם , שאני בטוחה שהוא איש מקסים וטוב לב, הוא כאמור אדם בוגר כבר.
ישות בפני עצמה.
עזרתם בעבר / ואתם עוזרים בהווה / ובודאי בעתיד - אבל גם לכם יש את הגבולות שלכם.
אני מאמינה שאתם עוזרים כפי יכולתכם. ובודאי לא טיפה פחות.
עם זאת, הרושם ממכתבך הוא כי אתם מנהלים עימו הורות רוויית אשמה. (למה?!!! אין שום סיבה!!!)
הורות של אשמה זאת הורות שלא נגמרת. זאת הורות של תלות וסרוס.
עצתי הטובה לכם - להרים את הראש ולהיות מאוד, אבל מאוד גאים בעזרתכם ורגישותכם לבנכם. להפסיק להתנהל מהאשמה.
והכי חשוב - שחררו.
פשוט שחררו אותו בגדול.
שחררו אותו כמו גוזל אל השמים. הוא יסתדר. הוא יעוף. (גם אם יקטר, יאיים , יפול ויקום)
אם קשה לכם לשחרר - אני מזמינה אתכם לקבל עזרה מקצועית.
המון בהצלחה!
חיזקו ואמצו!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילמה בזוגיותיונית02/01/2008
היי
אני בת 25 נשואה לבן 38 לאחר הכרות חצי שנה....חיים בחברה דתית....כמובן לא שכבנו לפני חתונה וגיליתי שפשוט מהלילה הראשון הוא לא רוצה אותי...אנחנו לא הצלחנו לעשות חתונה כי קרובי משפחה שלנו מתו קרוב לזמן חתונה וזה היה לו מאוד קשה...הוא אמר שכששכבנו הוא הרגיש שהחדירה היתה חלקה כלומר מרגיש שאני לא בתולה...מה שנכון נהגתי להחדיר חפץ מסוים לאיבר מין מתוך סקרנות....אך שיקרתי שאני כן בתולה...הוא לא עשה מזה בעיה מיוחדת.
יש דברים שהוא אומר שמעצבנים אותו כמו חוסר סדר שלי...נטייה לאחר....ולפעמים אני מדברת בקול נמוך מידי...גם כשכבר שוכבים אחרי שהוא יוזם יש בעיות ....אני לא אוהבת מין מהיר ודיברתי איתו על זה...והוא לא שינה כלום בעניין כנ"ל אפילו מעדיף שאהיה עם בגדים ושאוריד רק תחתונים...לא מתוך בושה..זה מדליק אותו יותר...אוהב מאוד מין אנאלי ומנסה מידי פעם לשכנע אותי בצורה מניפולטיבית (אצלנו בדת זה אסור ממש) הוא לא אוהב להתנשק עם הלשון וגם לא לרדת לבחורה בטענה שיכול להקיא מזה...אבל לבקש דבר כזה בשבילו יודע טוב מאוד....וכמובן אני עושה לו...
יש דברים שמעצבנים אותי אצלו....כמו שהוא מאוד מזלזל בי...עד כה לא הקשיב לשום עצה שלי וכאילו חושב שאני חסרת ניסיון בחיים....מזלזל במשפחה שלי וחושב שמשפחתו מכובדת ומנומסת יותר...לא חשוב לו דת בכלל ....מזלזל בכך שאני עם מטפחת (כך אני מרגישה) וגם לא מתחשב שאני אומרת שקשה לי להכיר אנשים חדשים וחושב שחוסר ביטחון נראה רע....גם כשהוא בכפר שלי לא מוכן ללכת לחנות בטענה "שיטפלו: אליו...אנחנו בקושי מדברים כשיושבים ביחד...הוא לא טיפוס דברן ולי קשה לפתח שיחה עם בנאדם שבקושי מדבר איתי...
אנו גרים עם הוריו...ובעלי עוזר להם כספית כי יש להם עובדת זרה...מאוד מפריע ליחסי מין שכן תמיד אומר יכולים לשמוע אותנו...(מבחינת בעלי מפריע..) לא מוכן להשכיר דירה טוען שאני לא יודעת לבשל...מה שנכון אך אני בהחלט יכולה ללמוד זה לא בעיה קשה...וכנראה שזה שחוסר הפרטיות דופק לנו את יחסי מין ואת היחסים בכלל לא מפריעה לו כלל...חמותי תמיד בצד של בעלי כשאני מתלוננת על משהו היא בצידו...וגם מתלוננת שאני לא מנקה מספיק את הבית...למה אני כזאת ביישנית....למה לא חרוצה עם אנשים וכו....נמאס לי מזה כבר..בא לי לחיות בשקט...מה שהכי מדאיג אותי איך נביא ילדים למערכת זוגית כזאת? אני ממש לא רוצה שילדיי יראו עד כמה אימא ואבא לא מסתדרים? השאלה אם יחסי מין יכולים להשתפר מבחינה כמותית בעיקר? כמובן שאני חושבת שבוגד בי ומידי פעם יש פיצוצים ....דיברתי איתו על העניין שחוסר המין מפריע לי...היה אומר לי בגלל התנהגותך...בגלל אבא שלי (חולה אלצהיימר) בגלל חוסר עבודה...יש לציין שגם כאשר ניסיתי להתנהג כרצונו לא השתפר כלום...מצא עבודה שמאוד מוצאת חן בעניו ועובד בה כבר 3 חודשים...לא השתנה כלום....ונכון היו תקופות שאבא שלו היה משתגע לחלוטין אך מאז שהרופא נתן לו תרופות מרגיעות הוא הולך לישון ב8 בערב מבחינתנו הכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב פעם את??
לי02/01/2008תרשי לי להעיר לך.
את כל שבוע בערך מציפה את כל הפורומים באותה בעיה כל פעם בסגנון אחר . אבל העיקר אותו דבר. אין סקס .אין אהבה. אין משיכה, גרים אצל ההורים שלו, אבא שלו חולה, זה מפריע לך,
קבלת כבר מליון עצות מהמומחים כאן. ואת עדיין חוזרת וחוזרת על אותה שאלה.
אני לא יודעת איך זה בכפר או בדת שלכם.אני לא יודעת אם מותר לכם להתגרש או לא?
אבל אם כן, כל עוד אין לכם ילדים. תתגרשי וזהו. לא נראה לי שיש בנכם התאמה בכלל. ואת נשמעת סתם מדוכאת ומשועממת.
ועוד משהו..שתתגרשי יהיה לך סיבה יותר טובה להגיד למה את לא בתולה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה?
ניקול02/01/2008אם את חושבת שאני משועממת אז אינשלה יהיו לך בעיות כמו שלי!!
וחוץ מזה, אף אחד לא שאל אותך.....מה את מבינה בכלל......אז בבקשה אל תעני...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללי ויונית/ עופרה
ד``ר חיים היילפרין03/01/2008הנקודה הובנה. הודעותיכן נערכו/ נמחקו כדי לשמור על רמת השיח בפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליונית/ עופרה
ד``ר חיים היילפרין03/01/2008מה שחסר מאד בקשר שלך עם בעלך זה דיאלוג בונה שיאפשר לכם לתקן את הטעון תיקון. אם בעלך אינו מוכן לשתף פעולה, יש לך שתי אפשרויות - להחליט שהמצב הקיים הוא הפשרה האופטימאלית בנסיבות חייך ולהמשיך לחיות כך, או להתנות את המשך חייכם המשותפים בפיתוח דיאלוג שכזה (רצוי באמצעות מטפל זוגי) ובשינויים בזוגיות, וללכת עם זה עד הסוף - להיפרד מבעלך אם לא ישתף פעולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדעתי בנושא...
נינט בוכמן30/11/2009שלום רב,
קראתי את הבעיה שלך( הדילמה המשפחתית שלך)
ולדעתי המצב חמור מאוד, חוששני שבעלך הכן בוגד בך ולפי מודעותו להרגשה של בתולה או לא ניתן לנחש שלא היה בתול גם...(זה שהיית לא בתולה זה לא באמת נורא כי הרי לא שכבת עם גבר אחר....)
לדעתי את צריכה לעזור אומץ ולשעות משהו בנידון: פני ליועץ זוגיות... דברי עם רב או מישהו שיכול לעזור...
במקרה הכי גרוע ששום דבר לא עוזר...(למשל אם לא תצליחי להתגרש) אי מציעה לך "לחזור בשאלה"
ולברוח... את יכולה לחיות את חייך איך שבן אדם צריך לחיות, וחס וחלילה לא כעבד...
בהצלחה רבה שיהיה לך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצבנותאלכס01/01/2008
שלום,
אישתי כל הזמן כועסת, אני לא מצליח לדבר איתה ולהבין על מה היא ממורמרת. אנחנו אמנם חיים בקושי, אני מאבטח והיא עובדת בסופר, יש לנו 2 ילדים מהרגע שהיא מגיעה הביתה היא כל הזמן כועסת בעיקר עלי וגם על הילדים. אני לא יודע מה קורה לה, אבל חושב שלא טוב לה איתי ועם המשפחה שלנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלכס
טלי מנדיוק01/01/2008לאלכס שלום רב,
ניכר מהמכתב על הרגישות שלך והאכפתיות. הרצון שלך לעזור לאשתך להיות שמחה ורגועה.
אני מציעה מספר דברים:
1. שב לשיחה עם אשתך ותנסה להבין מדוע היא מרגישה כך. מדוע היא מתנהגת כלפיך וכלפי הילדים בעצבנות. באמת תנסה להבין.
2. תנסה לברר עימה מה אתה יכול לעשות למענה, על מנת שתהיה שמחה ורגועה יותר.
3.תנסה לברר מה אתה יכול לעשות למען רווחתם של הילדים במצב הנ"ל.
4. והכי חשוב, שאשתך תבין שהאחריות לתפקוד שלה/ לרווחה שלה / למצב הרוח שלה מוטלת עליה.
כלומר, אם היא במצב נפשי לא טוב עליה לקחת אחריות אישית לשינוי המצב. בכל דרך אפשרית.
היא לא חיה לבדה.
היא נשואה, ואם לשני ילדים.
וכולם מושפעים ממצבה הנפשי.
אם היא לא מצליחה לאזן את עצמה לבד - שתקח עזרה מקצועית.
כל דרך על מנת לצאת מהמצב. כל דרך על מנת לתפקד בשמחה וברוגע.
עודד אותה לקחת אחריות אישית. לעזור לעצמה לצאת מהמצב. וכמובן עזור לה כמה שרק אפשר.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסוכסכת עם אמיחיה30/12/2007
שלום, אמי נוהגת לשוחח כל היום עם כל הילדים (האחים שלי) מל אחד היא דוה מידע ולבסוף מספרת לכל אחד את קורותיו של השני, פעמים רבות היא יוצרת סכסוכים כי היא מעצימה דברים ומגזימה, או מספרת אותם כאילו הוסתרו מאחד מאיתנו. זה לא נעים, היא לא עושה זאת בכוונה אבל זה פשוט בלתי נסבל. מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחיה
ד``ר חיים היילפרין31/12/2007אם עדיין לא התעמתת עם אמא, זה הזמן – דברי איתה על רגשותיך (ורגשות האחרים) ובקשי ממנה לשנות את דרכיה. עשי זאת בעדינות, והיי סבלנית; השינוי ייקח זמן. ניתן גם לגייס את האחים החשים כמוך לשיחה משותפת ברוח זו. אם ניסית הכל ואמך אינה ברת שינוי, אין מנוס אלא למדר אותה או להתרחק ממנה לנקודה בה לא תוכל עוד לפגוע בך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני וחמתיליה28/12/2007
שלום
אני ובעלי רבנו אתמול בחדר, אמא שלו נכנסה לנו באמצע בלי לדפוק והתחילה לצעוק עליי שאני יעזוב את בנה בשקט ושהוא לא אשם בכלום
אני גרה אצלה ובנתיים אין לנו אפשרות לעבור לגור ביחד מה לעשות אם היחסים שלי איתה איך ללמד אותה לא להתערב ביחסים שלנו איך לא להרוס בגללה את יחסי עם בעלי שכבר איים להתגרש ממני.מה לעשות ואיך להפסיק לקרוא לה אמא כי אני מרגישה שזה לא מגיע לה וברצוני להפסיק עם זה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליה
ד``ר חיים היילפרין31/12/2007את צריכה להציב בפני חמותך (ובעלך) גבולות שאיתם תוכלי לחיות בבית (כמו לא להיכנס לחדר בלי לבקש רשות, לא להתערב בויכוחים עם בעלך, וכיו"ב). אם לא תמצא פשרה המקובלת על שתיכן, אין מנוס מהפרדת כוחות. אני מקווה שתקבלי גיבוי מבעלך, אחרת עליך לשקול פרידה גם ממנו (ולא ההיפך), רצוי בהתייעצות אם איש מקצוע. ואין חובה כמובן לקרוא לה אמא, אם הדבר אינו לרוחך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

