פורום טיפול משפחתי, קשר משפחתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסכלת...
    קורל
    19/02/2008

    שלום =)
    אני בת 16 וחצי ומאז שאני זוכרת את עצמי היו לי חיכוחים עם אימי סביב נושא אחד- הניקיון!
    אני ממש מתוסכלת.. כל יום זה סיוט! אמא שלי חוזרת מהעבודה אחה"צ בסביבות 5 וחצי וגם אני חוזרת די מאוחר בסביבות 3-4, ואני בתקופה ממש לחוצה עם מלאת בגרויות ומבחנים. אני בכל זאת כן מנסה לספק אותה, אבל שום דבר שאני עושה לא ממש מספק אותה. היא לא מבינה שיש לי חיים!!
    הבעייה הזאת כ"כ מכבידה עליי וניסיתי לדבר איתה על זה אינספור פעמים וכל פעם המצב חוזר חלילה! נקודה שאני חייבת להבהיר היא שאמא שלי ממש לא מסודרת בעצמה- כל הבית מבולגן ומלוכלך! אפילו שאני כן מנסה לשמור על הסדר אני מתייאשת- כי כולם פשוט בלאגניסטים! נמאס לי כבר, כל שבוע אנחנו רבות על זה.. אני חוזרת מהבי"ס ב-4 מותשת אחרי הליכה של חצי שעה, ופשוט אין לי כוח לסדר את כל הבלאגן שכל הבית הזה עושה.. שהיא נכנסת להתקפי הזעם שלה עליי היא מתחילה לדבר אלי באופן ממש משפיל כמו: "רק לאכול את יודעת" (ההערה הזאת כ"כ מורידה לי את הבטחון והיא יודעת שעניין המשקל שלי מאוד מטריד אותי והיא ממשיכה למרות שאמרתי לה!) או "את מגעילה\ עצלנית\ דוחה\ איכסה.." "כשאני הייתי בגילך הייתי בלה בלה בלה בלה בלה" "יש לי חרא של ילדים" ועוד ועוד. המצב המשפיל הזה גורם לי אוטומטית פשוט לא לדבר איתה וכך אנו ברוגז לשבוע בערך, משלימות ליום וחוזרות להיות ברוגז. אני כבר רואה את השנאה שלה בעניים. איך שהיא מדברת עלי בפני סבתא שלי: "רק הקטנה עוזרת. היא כזאת נשמה ובלה בלה בלה, ולעומתה הגדולה לא מזיזה אצבע" (זה מה זה לא נכון!) או לחברה שלי שבאה אלי: " ***** גם את כזאת עצלנית, לא עושה כלום בבית כמוה?" כ"כ הרבה פעמים ניסיתי לדבר איתה והיא לא הבינה.. הבטחון שלי כ"כ נופל בגללה.. זה כ"כ מעציב אותי אבל אני יודעת כבר שפשוט אין מה לעשות! יש עוד כ"כ הרבה פרטים אבל אני לא ימשיך לחפור לך פה..
    עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב ששפכתי את זה =)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכלת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרומי

    טלי מנדיוק
    20/02/2008

    לרומי שלום רב,


    מכתבך מאוד נגע לליבי.
    מלבד העובדה שאני אשת מקצוע העוסקת גם בהדרכות הורים, אני אמא.
    אמא לשני מתבגרים 17,12.


    ממכתבך אני שומעת את המצוקה שלך, וגם את המצוקה של אמא שעובדת הרבה שעות ומתקשה לקחת אחריות גם על עבודה מחוץ לבית, וגם על עבודה בתוך הבית.
    אני מסכימה איתה שלגבי העבודה בבית, כל בני המשפחה אמורים לקחת חלק במטלות וביחד להגיע לתפקוד חיובי.

    עם זאת, הדרך בה היא מנסה לעודד אותך לקחת אחריות בניהול הבית - נשמעת דרך שלילית. דרך של דיכוי והשפלה. וזה כמובן רע מאוד.

    אני מציעה לך לפנות לבקשת עזרה לאדם מבוגר - משפחה, יועצת בית הספר, מורה, חברים....
    זאת על מנת לגשר ולתווך בינך לבין אמא.

    הבקשה של אמא שהמשפחה בכלל, ואת בפרט תקחו חלק בניהול הבית היא לגיטימית וטובה.
    הדרך שלה שגויה.
    צריך לעזור לכן להגיע להסכם בנוגע למטלות שלך בבית.
    צריך להגיע להסכם לגבי הדרך בה אתן מתקשרות.

    הפניה שלך לאתר היא אמיצה וטובה - מפה תמשיכי הלאה, ואל תסתפקי "בלשפוך את הלב". לכי צעד נוסף בו תגיעי להסכם מסודר עם אמא לגבי הציפיות ממך. ברמה הכי קונקרטית ומדוייקת.

    פני לקבל עזרה לגבי היחסים בינכן.

    המון בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מתמודדים?
    רונית
    18/02/2008

    אני לעיתים רואה (בסתר) שביתי מספרת דברים שלא ממש נכונים, אני מניחה שיש לזה סיבות ( מוצדקות או לא...) ואני חוששת שיתיחסו אליה כאל לא אמינה .

    אני מניחה שגם חברותיה פה ושם מעגלות פינות ומייפות את המציאות, ולא מתארות אותה כפי שהיא.

    הרי אין ספק שמי שאומר שאינו משקר פה ושם כבר שיקר...



    מדובר בדברים פעוטים ולא מהותיים כמו שקניתי לה 3 חולצות ובפועל קניתי רק 2 או שהקליטה תוכנית כאשר אין לנו בכלל מקלט...

    יש לה חברות נהדרות, אוהבות אותה, היא תלמידה טובה ולא חסר לה דבר מבחינה חומרית ורגשית,



    למה זה מטריד אותי ?

    האם אכן התופעה נפוצה וידועה ואיך מתמודדים איתה ?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מתמודדים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונית

    ד``ר חיים היילפרין
    19/02/2008

    התופעה אכן נפוצה - מרבית הילדים (והמבוגרים) מתמודדים עם בעיתיות כזו או אחרת בדימוי העצמי ונוטים לשקר על מנת להציג עצמם באור חיובי יותר. במקרים קיצוניים יותר מדובר בילדים שאינם יכולים להרשות לעצמם לחיות או לומר את האמת שלהם (בגלל ענישה לא מידתית, למשל). במקרה של בתך איני רואה חריגה של ממש מהנורמה המקובלת על חברותיה או צורך בהתערבות מיוחדת מצידך. ככלל, הצורך של בתך לשקר יפחת ככל שהיא תרגיש מוערכת ומתוגמלת על איכויותיה ומעשיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ירמי
    17/02/2008

    בת זוגי מזה 7 שנים השמינה לאחרונה.
    זה מוריד לי את המשיכה ממנה.
    אני לא יודע כיצד להגיד לה שאני מעוניין שתרד במשקל מבלי לפגוע ולהכעיס אותה.
    אפשר לקבל המלצות בנושא.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירמי

    טלי מנדיוק
    17/02/2008

    לירמי שלום רב,


    1. אם זה מפריע לך, אני מציעה שתשוחח עימה על כך ברגישות מירבית. אנני מכירה אותה או את מערכת היחסים שלכם, ולכן לא יכולה לנבא את תגובתה .
    בכל אופן, אני מציעה לך לקבל את תגובתה באמפטיה ורגישות.

    2. מציעה לך לברר עם עצמך, מדוע זה מפריע לך?
    מה טיב היחס שלך כלפיה?
    מה קורה במערכת היחסים ביניכם - החברות, האנטימיות, האהבה, התקשורת, הפתיחות, הקבלה, הגמישות ועוד...


    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי ואמי
    מיטל
    14/02/2008

    שלום רב, אני נשואה שנה וחצי, אני יחד עם בעלי 3 וחצי שנים שבמהלכם אמי מלכתחילה התנגדה לקשר ,מסיבות גזעניות - על רקע עדתי. אציין שבעלי מקסים וטוב לנו ביחד ולא פעם אמרתי זאת לאמי. הוריי גרושים מזה 10 שנים עקב בגידתו של אבי,אשה מחוץ לנישואין, עם האשה הזו הוא נמצא עד היום, הוריי אינם בקשר. הייתה תקופת רגיעה ואמי הפסיקה לדבר על בעלי והסקתי שזה נשכח ואכן נפתח דף חדש - אני בהריון ואמי שמחה שנתבשרה על כך ובירכה את בעלי. היו הרבה ריבים בין אמי לבעלי ואני באמצע ביניהם מגוננת עליו ואז צועקת עליה ואח"כ מרגישה עם זאת לא טוב, הרי זוהי אמי וזהו בעלי. לאחרונה תפסנו אני ובעלי און ליין את אמי ואחותי השוהה בחו"ל מתכתבות ביניהן ולאורך כל השיחה מדברות עליי ועל בעלי,אמי כתבה איך נישאתי לאדם שאין לו עבודה קבועה ושהמשפחה שלו מתערבת ואחותי כתבה שאני עושה הכל הפוך--קודם כל הייתי צריכה לעבור לבית גדול לפני שתכננתי להביא ילד לעולם וזה צרם לי שכן עברתי הפלה כואבת לפני שנה.
    שאלתי מה לעשות בנדון, כרגע אני לא בקשר עם אמי ואחותי, המצב הנוכחי גורם לי למועקה ובעלי חושב שרק ברגע שאראה להם שאני כועסת ואקפיא את הקשר איתם אז כבר לא יציקו לנו עוד. בעלי ואמי הסתכסכו ,זאת לאחר שהוא הבליג כל הזמן ולאור המקרה האחרון פשוט החליט להתנתק ואמר לאמי זאת. לתגובה אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי ואמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוני

    ד``ר חיים היילפרין
    15/02/2008

    התנתקות חד צדדית אינה פתרון אופטימלי. עליך לדבר עם אימך בגובה העיניים ובגלוי לב על רגשותיך (למשל, כמה נפגעת כשקראת את התכתובת בינה לבין אחותך), להקשיב לעמדתה שלה בנושא, ובהנחה שהיא רוצה בטובתך בסוף היום, לבקש ממנה לקבל את בעלך ולשים את הויכוח מאחוריכן. אם אימך תתעקש להתמיד בדחיית בעלך, לא יהיה מנוס מריחוק או ניתוק, אבל עצם העובדה שעשית את מיטב יכולתך לפתור את הבעיה יותיר אותך שלמה יותר עם הריחוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לחופשה
    מיכל
    14/02/2008

    אני מיכל נשואה 3 וחצי שנים אמא לבן מקסים בן שנה ושמונה ובהריון חודש 3
    אני מרגישה שאני רוצה וזקוקה לנסוע לחופשה (יש לי עבר עשיר של נסיעות לפני הנשואים לבד ואף בתחילת הנשואיםעם בעלי.- תמיד לתקופות של מספר חודשים)אמנם בעלי לא מרגיש כמוני ואינו מעוניין שניסע בייחד ועם הילד כפי שהצעתי לו לאזה 3 שבועות .אני מרגישה שבא לי לנסוע אפילו לבד להיתרענן אפילו לשבועיים( ליפני המשך ההריון והלידה הנוספת )אך מרגישה שזה רע לעשות זאת לבני הקטן שקשור אליי מאד ואפילו ישן איתי עדיין במיטה. ויחפש כל היום את אמא .האם זה אכזרי כל כך כלפיו האם עלי לדחות את צרכיי עד שהילדים יגדלו או לנסוע לי למסעותי הפרטיים על חשבון הילד
    אשמח לתגובה מקצועית ואישית בנושא
    תודה מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לחופשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    ד``ר חיים היילפרין
    15/02/2008

    בנסיבות שאת מתארת ובהנחה שהילד יישאר קרוב לבעלך, אני יכול לראות אותך נוסעת לבדך לנופש של מספר ימים (עד שבוע), תוך שמירת קשר טלפוני יומיומי עם בעלך והילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ
    צביה
    14/02/2008

    שלום
    אני ואשתי הולעים ליעוץ זוגי .
    אני לא מסכים לדרך שהיועץ הולך אבל פועל לפי המלצתו למרות שאינני מסכים לדרך ולגישה שלו .
    אשתי זורמת איתו ואין לה בעיה .
    האם אני צריך להחליף יועץ או להמשיך בדרכו למרות שאינני מסכים ומקבל את הדרך והגישה.
    תודה
    פרדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרדי

    ד``ר חיים היילפרין
    15/02/2008

    קשה מאד לייעץ לך מרחוק... בדרך כלל היועץ "צודק" וכדאי להקשיב לו באופן פתוח ומקבל – אחרי הכל מדובר באיש מקצוע האמור להאיר את עיניך (גם אם אתה מתקשה לקבל זאת); עם זאת, קורה לעיתים והייעוץ אכן לוקה במידה כזו או אחרת. אם אתה רוצה להיות בטוח, הרשה לעצמך ללבן את הדברים בפגישת ייעוץ חד פעמית עם איש מקצוע בלתי תלוי. אשמח לעזור לך בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה
    ארז
    12/02/2008

    שלום,

    אנחנו זוג בני 30, מכירים 3 שנים מתוכם נשואים שנה.
    הבעיה היא שהקשר הגיע למצוקה גדולה ואפשר לומר למבויי סתום, הדבר מתבטא
    במריבות קשות שמגיעות ל"התפוצצויות רגשיות", המון תסכול ובעיקר חוסר אונים.
    המצב לדעתי נובע מפער בתפיסות הזוגיות של אשתי לעומת מה שמתרחש בפועל, כלומר,
    יש לה בראש איזשהו 'טייפ' של קשר, שלדעתי הוא קיצונו, נוקשה ולא מתפשר והמציאות כמובן
    שונה מהדימויי שלה דבר שגורם לי להתרחק ו "להתגונן" והדבר מזין את עצמו וחוזר חלילה....
    כמובן, שהסכמנו שנלך לטיפול זוגי כי פשוט אין ברירה, אולם מה שרציתי לשאול ההוא למעשה האם טיפול זוגי נותן מענה לבעיות כגון חרדה/דכאון אינדבידואליות או שנותן מענה בעיקר לחיבור הזוגי??
    אני שואל מאחר ואשתי נמצאת תקופה די ארוכה במצב רוח מדוכדך (ולא רק בגלל הקשר- אלא בגלל אכזבה כללית מהחיים, כהגדרתה) והרבה מהמטפלים הזוגיים, מבלי לגרוע כהוא זה, אינם באו בבסיסם מהתחום הקליני (פסיכולוגיה, פסיכיאטריה וכיו"ב), ולכן נשאלת השאלה האם במקרה זה פנייה ליועץ זוגי "רגיל" מספיקה או שיש לפנות לפסיכולוג קליני/פסיכיאטר על מנת לטפל במצב רוח??

    ארז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לארז

    ד``ר חיים היילפרין
    13/02/2008

    ישנם לא מעט פסיכולוגים קליניים העוסקים בטיפול זוגי (כמוני, למשל). טיפול זוגי עשוי לתת מענה לחרדה/ דיכאון רק כאשר התסמינים נובעים ישירות מהבעיות בזוגיות. במקרים בהם הזוגיות סובלת כתוצאה מחרדה/ דיכאון של אחד מבני הזוג, מקובל להפנות אותו/ה לטיפול פרטני הולם. אשמח לסייע לכם בשאלות של אבחון, נסיבתיות וטיפול בפגישה שתעשה צדק עם מורכבות הקשר שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבת לילה של ילד בן 5
    לילי
    10/02/2008

    שלום לכם!
    לאחרונה אחי, אשתו ובנם בן ה-5 עברו להתגורר בביתנו כי אין להם אמצעים לשכור יותר דירות.
    דא עקא - ילדם בן החמש - אשר ניגמל בגיל יחסית מאוחר מחיתולים (בערך בגיל 4), כעת בן חמש ובלילות הוא לא שולט על השתן. מה שקורה זה שהוא עושה פיפי וקם בבכי ומעיר את כל בני הבית. גיסתי ניגשת אליו מחליפה לו בגדים והולכים לישון. קורה אפילו פעמיים בלילה.

    גיסתי רוצה לשים לו טיטול בשעות הלילה כדי שלא יתעורר. היא טוענת שבקיץ הוא ישלוט על זה או לכל הפחות יסכים לקום לשירותים. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבת לילה של ילד בן 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללילי

    ד``ר חיים היילפרין
    11/02/2008

    ילדים מגיבים לשינויים ולחצים ברגרסיה להתנהגויות האופייניות לגיל מוקדם יותר, ואחד התסמינים השכיחים הוא הרטבת לילה. השימוש בטיטול וקיבוע ההתנהגות אינו מומלץ. כדאי לכם לגשת לטיפול פסיכולוגי ייעודי בהרטבה, באמצעות חיישן המעיר את הילד עם תחילת ההרטבה, שיאפשר לילד לחזור ולשלוט בשלפוחית השתן בשנתו. בכל מקרה, אני מאחל למשפחת אחיך שתמצא את מקומה הקבוע ותעניק לילד את היציבות והשלווה שתאפשר לו לישון בלב שקט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד להגיב?
    נעמה
    06/02/2008

    שלום רב

    יש לי ילדה מקסימה בת ארבע.
    לפעמים כשאני מבקשת ממנה לעזור לי בדברים קטנים כמו להביא חיתול לאחותה הקטנה או להרים דבר מה שהיא הפילה על הריצפה, היא עונה שהיא לא חייבת לעזור ושאני בעצמי אביא או ארים את מה שביקשתי ממנה
    אני יודעת שהיא בוחנת גבולות, אבל אני לא יודעת איך להגיב, התגובות שלי נכון לעכשיו הן: "את רוצה שאני אכעס עלייך?,,,, אני מתחילה לכעוס...." ואחרי המשפטים האלו אני מחזיקה אותה חזק ולוקחת אותה לבצע את שביקשתי.
    אני יודעת שזאת תגובה לא טובה, אבל איך עלי להגיב אחרת?

    תודה
    נעמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיצד להגיב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנעמה

    ד``ר חיים היילפרין
    07/02/2008

    את יכולה לעצב את התנהגות הילדה ע"י תגמול (עידוד) התנהגות ראויה והתעלמות מהתנהגות שאינה ראויה. כמה נקודות לתשומת ליבך: חשוב שתהיי ערה להתנהגות הספונטאנית של הילדה, ותתגמלי אותה בכל פעם שהיא נוהגת כהלכה. התגמול יכול להיות חיוך ומילות שבח וצריך לבוא מייד לאחר ההתנהגות הנאותה. התעלמות עדיפה על ענישה או כעס שכן גם אלה מהווים תשומת לב, וכשהילדה אינה מקבלת תשומת לב חיובית היא "תסתפק" בתשומת לב שלילית, העדיפה מבחינתה על התעלמות מוחלטת שלך (כפי שאין פרסום שלילי – גם פרסום שלילי הוא פרסום...); קל מאד ליפול למלכודת שבה את מתגמלת מבלי משים התנהגות לא נאותה של הילדה ע"י תגובה נרגזת שלך. במקרה והילדה אינה רוצה לעזור, פשוט עשי את המטלה בעצמך והתעלמי ממנה למספר דקות. בין השורות בשאלתך עולה שהילדה מקנאה בתשומת הלב שאחותה הקטנה מקבלת; את יכולה בקלות "לגייס" אותה לצידך אם תקפידי לשבח אותה על היותה "העוזרת הגדולה של אמא" וכיו"ב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחיר הגירושין
    שחר
    05/02/2008

    שלום, אני גרוש כבר 5 שנים וכיום יש לי חברה שאני מאד אוהב, גם לגרושתי יש חבר, אך 2 ילדי הקטנים (15 ו- 10) גרים איתה. לאחרונה היא מצליחה לגרום להם לנתק יתי את הקשר, היא לא מוכנה שאבוא לבקר בביתי לשעבר, היא מונעת ממני אפשרות להזמינם לי והם מנסים להמשיך להיות איתי בקשר כשזה לשביעותך רצונה אך הם לא רוצים להכאיב לה. האם אני יכול לפנות למישהו בנושא? אני לא מסוגל לדבר איתה כי היא לא מוכנה ויש מתעצבנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחיר הגירושין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשחר

    טלי מנדיוק
    05/02/2008

    לשחר שלום רב,


    הצטערתי לקרוא את תחושותיך ואת "המחיר של הגירושין".

    אין ספק לגירושין יש מחירים קשים וכבדים.

    אני תמיד ממליצה להשקיע את האנרגיות, הזמן והכסף בקשר הקיים ולא בפרוק.

    אך עם זאת, לעיתים אין ברירה ונאלצים להתגרש.

    1. ילדיך בגיל ההתבגרות, גיל בו הילדים מאוד עסוקים בעצמם ובענינים שלהם. וטוב שכך. כי זה הגיל וזה השלב. לגבי ילדים להורים גרושים, המצב קצת יותר בעייתי כי המפגשים אמורים להיות מתוכננים. וזה יותר קשה איתם, והאמת פחות מעניין להם. זה לא כמו בגילאים צעירים יותר.

    2. נוסף על כך, אתה מספר כי גרושתך חווה כאב שהם נפגשים איתך, כך שהמצב יותר קשה.

    אני ממליצה לך מאוד לפנות להדרכה מקצועית לגבי התקשורת שלך עם גרושתך, ולגבי הקשר איתה.
    ולגבי הקשר שלכם כהורים גרושים עם הילדים שלכם.

    אתה חייב להגיע לדיאלוג איתה. אם אתה לא מצליח לבד גש לקבל עזרה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה קשה להתגרש או לא ????????????
    פגסוס
    03/02/2008

    אני נשוי כבר 25 שנים .ולנו שני ילדים גדולים , מזה כשבע שנים אני מרגיש שאני כבר לא יכול יותר לסבול את נוכחותה של אישתי בקירבתי ..במשך כל השנים עיקר העול עלי .בענייני פרנסה החלטות וכו'..בתחומים רבים אני מאוד דומיננטי ואני חש שהיא כל הזמן חוסה בצילי ,הדבר גרם לירידה בדימוי שלה בעיני ,מבחינה חיצוני וסליחה אם נשמע שחצני משהו אבל נראה היטב ויש לי תחושה שאשתי מתכווצת כשהיא שומעת שמחמיאים לי,אשתי לא נותנת ספייס לא מצא חן בעיניה שאני יוצא עם חברים (דבר שעשיתי לעיתים נדירות ..) במשך היום שיחות טלפון ותמיד השאלה איפה אתה ? לפני כשנתיים הכרתי מישהי והתפתח רומן אשר נחשף הצגתי את הקשר כסטוץ למרות שלא היה כזה , הרגשתי שאני לא מוכן לוותר על הקשר והמשכתי תוך שמירה יתרה על דיסקרטיות ,כלפי חוץ לכאורה הקשר היה מזדמן ונגמר אך אישתי בשלה עושה המון סצינות והלחץ לא מפסיק ,אני ממש מרגיש חנוק בבית מחד לא רוצה להתגרש בשביל שום אישה מאחר ואיני מאמין על בניית קן חדש על גבי הריסות , אמרתי שאם אי פעם אעזוב את הבית זה כי רע לי .
    הדילמה מלווה אותי כבר הרבה שנים ואני מרגיש שאני צריך לקבל החלטה כי גם נסיונות לעשות את המקסימום שאני יכול (והיתה תקופה שהקשר עם החברה נותק לא גרמו לאישתי להיות שביעת רצון) ואז הגעתי למסקנה שצדקתי שלא וויתרתי על הקשר עם החברה שהרי זה ממילא לא היה משנה כלום לאישתי ואם זה עושה לי טוב ..אז זה מגיע לי .
    לסיכום כבר כשבע שנים מלווה אותי הדילמה לעזוב או מה ?? אישתי מרגישה שאני מרוחק והמצב לא משתפר ..אני לא מוכן ללכת לטיפול זוגי לא מאמין בזה ולא מוכן להחשף ולחשוף את חיי בפני גורם זר
    אשמח לשמוע זוית ראייה אחרת ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למתלבט

    טלי מנדיוק
    03/02/2008

    שלום רב,


    הצטערתי מאוד לקרוא את הפניה שלך, את הדילמה הקשה ואת התסכול הרב בו אתה נמצא.


    המצב מאוד קשה, אולם מבחינה תיאורתית יש הרבה הרבה הרבה הרבה מה לעשות.

    הנקודה היא להיות פתוח לקבל עזרה.

    ואין מה לעשות ללא עזרה חיצונית - של "גורם זר" אין שום סיכוי לאזן ולשקם את הקשר שלכם.

    אתה / אתם לא יודעים מסוגלים ומבינים איך לרפא את המערכת יחסים ללא עזרה.



    נקודה קריטית בסיפור היא - הילדים.

    אתה / אתם שוכחים שיש פה ילדים בסיפור. אנשים חסרי אונים וחסרי ישע.
    לפחות עבורם ובשבילם תפנו לקבל עזרה.

    אתם זקוקים להרבה עזרה.

    אם לא "תמתח שריר" עכשיו במערכת יחסים עם אשתך, ממילא תצטרך לעשות זאת במערכת יחסים הבאה שלך. לכל מערכת יחסים אתה תגיע עם אותם כלים דלים שיש לך לקיום קשר זוגי.

    לכן אני ממליצה מאוד שתמתח שריר כבר כעשיו.

    פנו לקבלת עזרה. (אשמח לקבל אתכם לטיפול כמובן.

    המון בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ,תגובה - פנייה לייעוץ

    פגסוס
    04/02/2008

    קראתי כאן פניות לתגובות של אחרים והתגובה המיידית של המגיבים הן בקרב מנהלי הפורום ואחרים הינה טיפול זוגי ,משיחות עם חברים שעברו את החוויה הזו יש בה מעמד מאוד לא נעים והוא הוצאת רפש ממש רפש והכל בעידוד המנחה מתוך כוונה להוציא הכל וליישר את ההדורים .
    הבעיה שאחרי הדינמיקה הזו הרפש חרוט בזכרון ממש ,
    גם אם פתאום מסתדרים לכאורה יש בכך עילבון ומאחר ואני מכיר את אישתי כאישה רגישה ביותר אני רוצה להמנע ממצב בו אני מזעזע אותה באמירות קשות ..לפיכך אני מתאפק ובוחן ומתלבט ..עד שארגיש שקלו כל הקיצים .
    ציפיתי אולי לשמוע אמירות או "איזה צ'ק ליסט" ..של תנאים שבהתקיימם כדאי לשקול כך או אחרת ..





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למתלבט

    טלי מנדיוק
    04/02/2008

    שלום רב,


    צר לי מאוד שאתה תופס טיפול זוגי, עזרה מיקצועית כמקום בו - "..יוצא רפש...ממש רפש...".

    זוהי בורות. חוסר ידע, ובעיקר פחד.

    טיפול זוגי - אמור להיות מקום בטוח. מגונן. מלמד. מקום שעוזר לזוג להגיע למערכת זוגית בוגרת אינטימית ובטוחה.

    אתה צודק, לא כל המטפלים הזוגיים "צדיקים גמורים".
    אבל לפחות מנקודת מבטי האישית והמקצועית מקומם של המטפלים הטובים שמור בגן עדן.
    הם עושים עבודה טובה וחשובה מאין כמוה.

    אני מאחלת לך / לכם בהצלחה בהמשך הדרך!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי היקרה

    פגסוס
    05/02/2008

    ראשית אני סבור שכל אדם שתורם במשהו לאחרים ראוי למושב בגן עדן ואני מוכן להיות מליץ יושר לכאלה .
    אם מדברי חשבת שכיוונתי לביקורת על היועצים הזוגיים או מטפלים וכו..אם כך הובנתי מתנצל על כך .
    כוונתי היתה שבמהלך הטיפול על כל אחד מהצדדים לומר את אשר על ליבו וזאת מתוך כוונה ליישר את ההדורים
    ישנן לעיתים אמירות קשות מאוד אשר נחרטות בזכרון ונשארות בלב גם לאחר שפג קסמו של הטיפול המוצלח. ומזאת אני חושש שכן אני מכיר היטב את אישתי ואת רגשנותה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אתה אמור להיות המסכן פה?

    ליאת
    08/02/2008

    אני אגיד לך למה המצב לא השתפר ולא ישתפר לעולם. כי אתה עדיין בוגד !
    גם אם אשתך לא יודעת בהכרה מלאה מה שקורה הלב לא משקר!
    היא מרגישה את הבגידה הזאת. מריחה משהו באויר. אבל בגלל שאין לה שום הוכחה היא מאשימה את עצמה שהיא סתם דפוקה בראש וסתם מדמינת מה שגורם לה להרגיש פחות ממך (לחסות בצילך)
    וגם אם נפרדת לתקופת מה מהחברה היא עדיין היתה בראש שלך במחשבות שלך בכולך. וגם את זה הנשמה של אשתך הרגישה אבל שוב לא היה לה הוכחה.
    ולדעתך,בגידה גם אז זה "רק סטוץ" גורמת למשבר אמון גדול . וושוב שוברת את בטחונו העצמי של הנגבד בצורה טוטלית.
    לפעמים רק זריקת "רפש" עוזרת לבנות את הכל מחדש ולפעמים לא .
    אולי מזה אתה מפחד?
    לדעתי אשתך במשבר נפשי. לדעתי אתה לא תורם כלום כדי לתקן את המצב. ולדעתי עדיף שתספר לאשתך מה שקורה באמת עם החברה ותתן לאשתך צאנס להחליט אם היא רוצה להשאר איתך או לא.
    לא שאתה תקום ותעזוב "בלי שום סיבה" ותזרע בה עוד הרס וחורבן.
    אתה לא אוהב את אשתך. לא אכפת לך ממנה. נשאר בנתיים בנשואים כי נח לך.
    אבל רק רציתי להגיד לך שיש מה שנקרה מידה כנגד מידה. מה שעשיתה לאחרים יחזור אליך כבומרנג!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא רוצה להפרד?
    ניקול
    31/01/2008

    היי
    התחתנתי לפני שנתיים אני בת 23בעלי סיפר לי לפני חתונה שהיו לו חברות אחרות אך זה נגמר איתן ואין מה לחשוש.....אחרי חתונה נכנסתי פעם לאימייל שלו ראיתי שחברתו לשעבר שלחה לו איזה שיר רבנו נפרדנו לכמה זמן שוב חזרתי עדיין לא סומכת עליו לגמרי הוא לא אומר אני לא בוגד אני אוהב אותך אלא את סתם מדמיינת דברים אני לא בוגד....וגם בקשר לאותה בחורה שיקר שזו אשתו של חבר ושהחבר זה ששלח לו את השיר והוא משתמש באימייל של אשתו...גם אחרי שחזרתי כשהוא ישן ראיתי בשיחות יוצאות שהוא התקשר לאיזה אישה נשואה בחסוי...בשעה מאוחרת...וגם יש את המספר של אותה חברה לשעבר...רק כשהתחתנו גליתי תמונות שלו ושל חברה שלו והוא לא הסכים לזרוק בטענה שאלה זכרונות לאחר כמה חודשים גיליתי על דיסקט תנמונות שלו ושל חברה אחרת..הוא אומר שאפילו שכח שהתמונות בבית...פשוט נמאס לי מהשקרים גם הסקס גרוע..פעם בחודש לכל היותר...אמרתי לו שאם הוא לא רוצה עדיף שנתגרש כבר הוא לא רוצה הוא אומר שאנו יכולים להסתדר אמרתי לו שאני לא יודעת אם בא לי להסתדר איתו בכלל שאני מתחרטת שהתחתנתי ושלא ידעתי שחיי הנישואין כאלה מגעילים שאפילו אם לא אראה אותו כמה חודשים לא אתגעגע אליו בכלל נמאס לי שהוא שובכר לי את הלב כל הזמן....לדעתי הסיבה שהוא לא רוצה להתגרש זה מה אנשים יגידו כי אנו חיים בחברה קטנה שכולם מכירים את כולם אני מפחדת להכנס להיריון ולהתקע איתו כל החיים מה עושים?אגב אותה חברה לשעבר כבר התחתנה ויש לה ילדה והיא הרבה יותר מבוגרת ממני...עד כה השתדלתי להתייחס אליו יפה להתגנדר בשבילו אך כבר אין לי חשק יותר....לא מבינה מאיפה המזל הזה נפל עליי....מיואשת.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה לא רוצה להפרד?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לניקול

    טלי מנדיוק
    31/01/2008

    לניקול שלום רב,


    הצטערתי לקרוא את מכתבך.
    את בחורה צעירה ונתונה למצב כל כך מתסכל.

    עם זאת, את התחייבת למערכת הזוגית הזו, נישאת לבעלך, ולכן עליך לנהוג בבגרות ובאחריות.

    כרגע אתם נתונים למשבר אמון במערכת היחסים, ויש לטפל בכך.

    זה לא עובד ככה, שאם יש משבר בנישואין אז אומרים: "נזרוק אותו...."

    מערכת זוגית, ובודאי של נישואין היא מעכת יחסים מחייבת, ודורשת השקעה רבה, ארוכה ובלתי פוסקת.

    תסמכי על עצמך שאם נישאת לו, לא טעית. פשוט לא חשבת שצריך לעבוד ולהשקיע. שהכל יהיה סבבה...

    אני מציעה לך / לכם לפנות בדחיפות לטיפול זוגי (אשמח לקבל אתכם) אשר יאפשר לכם לנהל מערכת יחסים אמינה טובה ובעיקר בוגרת.


    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה..

    ניקול
    31/01/2008

    נניח שבאנו לטיפול אז מה אמון בשבילי זה מאוד חשוב..נניח אמרת לו שזוג חייב שיהיה אמון בינהם והוא מפסיק לדבר איתה....בעלי הוא לא טיפש הוא פשוט אכזר עובדה שלא מעניין אותו שאגלה תמונות של אחרות או שיחות חסויות ....לשכנע אותו להיות נאמן לי לא יעזור בהנחה שאין לו טיפת מוטיבציה כזו.....ותאמיני לי לא חשבתי שהכל יהיה סבבה אני יודעת שבזוגיות צריך להשקיע אך הא עשה מעשים מגעילים על ההתחלה שאני לא יודעת אם אני יכולה להאמין בו יותר....זה הבעיה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לניקול

    טלי מנדיוק
    31/01/2008

    לניקול שלום רב,


    את צעירה מרירה, פסימית, וחסרת תיקווה בנוגע לזוגיות שלך - ואפשר להבין אותך.

    אני לא אפתח פה במאמר אודות זוגיות ואמון בתוך קשר, אני מציעה לך לגשת לטיפול זוגי לאיש מקצוע שיעזור לכם.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    הילה
    29/01/2008

    שלום. שאלתי היא: אני אמא לשלושה בנים בני: 7,4,4.5 חודשים. בני בן ה-7 מקבל ריטלין עקב הפרעת קשב וריכוז אך עם זאת הוא ילד מאד עצבני שדורש שירצו אותו בכל דבר , הוא בוכה כל הזמן, מתרגז בקלות וקשה מאוד להרגיע אותו. בכל יום שעובר פשוט נשאבת כל האנרגיה. בעלי עובד רב שעות היום ומגיע הביתה בלילה ,בדרך כלל לפני שהילדים נכנסים למיטות, כך שהוא כמעט אינו מעורב במה שקורה בבית. הוא פשוט חושב שאני מגזימה כשאני מתארת לו מה עובר עליי עם הילד . התקשורת בין הילד לבין בעלי טובה מאוד (פשוט כי הם מתראים בערך כשעה בכל יום וזה אחרי שהוא כבר הוציא לי את הנשמה והתעייף). אם יש ביני לבין הילד איזשהו ויכוח או שאני לא מרשה לו משהו הוא פשוט לוקח את הטלפון ומבקש שאחייג לאבא. דבר שמקומם גם אותי וגם את בעלי. אני מרגישה שהזוגיות שלנו נהרסת . אני חייבת לציין שבעלי הוא גבר שעובד קשה מאוד ומנסה לעזור לי בכל דרך וכן קשה לו לראות אותי כעוסה ועצבנית לכן הוא משתדל לקלח את הילדים , להאכיל אותם, ולארגן אותם לשינה בשביל להוריד ממני קצת את הלחץ. אבל בכל זאת אני מרגישה שמשהו עומד לההרס בבית כי אחרי שהילדים הולכים לישון אני מנסה למצוא אוזן קשבת (של בעלי) ונדמה לי שהוא מתייחס אליי כאל קוטרית. מה לעשות????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להילה

    טלי מנדיוק
    30/01/2008

    להילה היקרה,


    הצטערתי לקרוא את פנייתך.
    בנך סובל כפי הנראה מהפרעת קשב וריכוז - שנקראת גם ADHD .

    הפרעת ריכוז - הקושי של האדם להתרכז.
    הפרעת קשב - הקושי של האדם להיות בקשב, למלא אחר הוראות, להתנהג באופן תקין - בעיות התנהגות.

    למיטב ידיעתי הריטלין מכסה בעיקר את הקושי בריכוז, פחות בבעיית הקשב.

    הטיפול בילדים הסובלים מ- ADHD הוא מעגלי ומרחבי, שכן הפרעה זו לעיתים גורמת לילד קשיים נוספים. התנהגותם ההיפראקטיבית והמתקשה לקבל סמכות וגבולות מושכת אליהם "אש". והסביבה מביעה כעס ותסכול מהם. מורים, חברים, הורים ומשפחה...


    כמה שקשה לך בתור אמא לילד שסובל מ- ADHD, לו קשה שבעתיים.
    הוא בסך הכל בן 7, עם כל כך הרבה קושי.
    לא פשוט.

    בעיות בקשר הזוגי עקב גידול ילד שסובל מ- ADHD הם שכיחות מאוד. כל המשפחה מושפעת מגידולו של ילד כזה.

    מצד אחד, הילד מוגדר כילד בריא ונורמלי. מצד שני, הפרעה זו גורמת לירידה משמעותית באיכות החיים לו ולמשפחתו. לתסכול רב. בכל המעגלים האפשריים.

    עצתי לך:

    1. פני לאיש מקצוע על מנת שיטפל בך/בכם, שתתחזקו ותוכלו להמשיך לגדל את הבן ושאר האחים באיכות חיים טובה ובריאה.
    2. פני לאבחון פסיכולוגי נוסף על מנת לתכנן תוכנית טיפולית טובה עבור הבן. הוא חייב עזרה מיקצועית ושינוי התנהגות. בעזרתכם כמובן ובעזרת איש טיפול.
    3. פני לנירולוג שוב (אחרי האבחון) לגבי אפשרות לשינוי בתרופה.

    אשמח לקבלכם לטיפול אצלי.

    המון בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלויה ללא הגנה
    פניאלה
    29/01/2008

    לד"ר מנדיוק שלום! אני מתלבטת בבעיה שנמשכת כבר שנים אני גרושה ויש לי ילדים גדולים למעשה ,אני מגדלת רק אחד.לאחר גירושי שנה כן .פגשתי גבר שהכרתי בעבר לציין שהוא נשואי .הוא סיפר לי שהמצב לא טוב והוא הפך לידיד טוב מאוד הקשר הפך להיות אינטימי רק לאחר כחצי שנה .לציין שהוא היה מאוד מעורב בחיי המשפחה באופן טוטאלי .כולל חגים שבתות וכו במשך כל הקשר הוא סיפר לי לנו למשפחה {הורי שבנתיים נפטרו}ואין לי משפחה חוץ מילדי .שבקרוב הוא מתגרש הסיפור נמשך שנים ואנו ביחד נוסעים יחד לחול בארץ .והמצב לא השתנה במשך כל התקופה ביקשתי לפחות הסכם שיגן עלי בכל מקרה שלא יקרה והוא משך אותי עוד שנה עד שהחלתתי לעזוב את הקשר המורט עצבים מכיוון שהוא פעם פה ופעם שם ובנוסף לא עונה לטלפונים וכל הזמן יש לא תירוצים טיפשיים לכן החלטתי וניתקתי עימו את הקשר לחלוטין על מנת שיחשוב שוב ויחליט או או .ואז באורך פלא לאחר שבוע הוא תפס אותי בכניסה לבית וכך החליט שאני צודקת והלכנו לעורך דין שעשה לנו הסכם .ושוב חוזר חלילה מה לעשות לחר 10 שנים ואני לא צעירה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תלויה ללא הגנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפניאלה

    טלי מנדיוק
    29/01/2008

    לפניאלה שלום רב,


    מפנייתך אני מבינה כי את גרושה שנים רבות, אם ל - 2 ילדים, ומנהלת מערכת יחסים ארוכת שנים עם גבר נשוי אשר מחלק את חייו בינך לבין אשתו.

    את רוצה כמובן שהוא יהיה רק בן זוגך, ורק במערכת יחסים איתך - ובצדק.

    קשה לי מאוד לייעץ לך מה לעשות. אני זקוקה לפרטים נוספים.

    עם זאת, אני מייעצת לך לפנות לאיש/ת מקצוע שיקשיבו לכל הפרטים ויתנו לך את היעוץ וההכוונה הטובים ביותר.

    אני מעודדת אותך לשפר את איכות חייך ולעמוד על זכותיך!
    מגיע לך הכי טוב!

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאה עוברת כל גבול
    ג'ינה
    29/01/2008

    שלום,
    אני בחורה בת 29, נשואה שנית (גרושה לשעבר) מזה כ-8 חודשים, ביני לבין בעלי ישנה אהבה ייחודית, ומדהימה. שנינו נראים טוב מאוד מאוד, השכלה אקדמית גבוהה (שנינו בעולם הרפואה), בעלי בן 35 שנה. . . אין לנו ויכוחים עקרוניים. משום מה תמיד יש לי את הפחד מלאבד אותו, עושה לו סיפור מכל מבט קטן (למרות שהוא בנאדם ישר מאוד, אפילו יותר מדי ישר), או כל מילה לא נכונה . . . קנאה מקיפה אותי תמיד (מרוב שאומרים עליו דברים יפים). . . בעלי שומע עלי דברים טובים תמיד גם, אך הוא מקבל אותם בכיף לעומתי שאני מקבלת אותם בבפחד שיקחו לי אותו. . . זה לא רק קנאה, אלא אני עושה סיפור מכל דבר לא מתאים לי, והכי גרוע שתוך שניות אני יכולה להפוך את האוירה מנעימה לגיהנום. . . מתפרצת בצעקות, קללות, ואפילו אלימות. . . ולאחר חצי שעה פתאום אנחנו בוכים, לא מאמינים מה קרה והאהבה סוערת שוב. . .
    אני יודעת שהבעיה אצלי, והוא תמיד סופג, את הכעס המכות ושוכח תוך שניות מסיבה אחת. . . אוהב אותי בטירוף ורוצה שהכל יסתדר. . . אני לא רוצה להמשיך להיות כזו כיוון שאני גם אוהבת אותו בטירוף. . . רוצה לחזור ולהיות רגועה, רוצה להאמין בו כי מגיע לו, רוצה לכבד אותו, ורוצה להתאפק מלעשות סצינות . . . איך אעזור לעצמי. . . ולו.
    תודה מראש, ג'ינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנאה עוברת כל גבול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לג'ינה

    טלי מנדיוק
    29/01/2008

    לגי'ינה היקרה,


    קנאה היא רגש טבעי ואנושי. לעיתים קינאה במערכת זוגיות היא דבר חיובי ומחמיא.

    לא כך הדבר אותו את מתארת.

    סמפטום הקנאה ממנו את סובלת הוא קיצוני - וגורם לך לסבל והרס של מערכת הנישואין.
    הוא הפך להיות 'צד שלישי' במערכת היחסים שלכם.
    מעין 'מנהל' ששולט ביד רמה במערכת היחסים.

    הסמפטום נשמע אובססיבי, וכזה שעלול להביא להרס רב יותר בעתיד.

    עצתי לך:

    1. פניה לטיפול פסיכולוגי.
    2. פניה לטיפול תרופתי - קונבנציונאלי או אלטרנטיבי.
    (לגבי האלטרנטיבי - מנסיוני המקצועי הומאופטיה במיטבה יכולה לתת מענה מצויין לסמפטום הנ"ל.)
    אשמח להמליץ בפניך על רופא הומאופט מצויין.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום