פורום טיפול משפחתי, קשר משפחתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • להתערב ?
    יוחאי
    02/12/2007

    שלום.
    בתי נשואה +2 ילדים , בעלה לפעמים מתנהג אליה בצורה לא יפה וזה כולל שפת הדיבור .
    ביתי לא רוצה לריב ונאלצת לברוח עם הילדים מהבית למספר ימים כשזה קורה .
    הם כמובן מתפייסים לאחר יום יומיים אבל הסיפור חוזר על עצמו כל הזמן ולביתי נמאס מכל הסיפור והיא דרשה מבעלה ללכת ליעוץ , בעלה מתנגד וטוען שאין מה ללכת והכול בסדר .
    שאלתי :
    האם אנחנו ההורים צריכים להתערב ולשנסות לשוחח עם שניהם או לתת להם להתגבר על הקשיים לבד עד למצב שביתי לא תרצה לחזור הביתה .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להתערב ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליואל

    ד``ר חיים היילפרין
    03/12/2007

    כן, כדאי לכם לשוחח עם השניים ולהעניק להם הכוונה ותמיכה כמיטב יכולתכם. בתך ובעלה חייבים להגיע לטיפול זוגי, ואם הבעל איננו מעוניין, רצוי שבתך תיגש לטיפול לבדה ותקבל ייעוץ מקצועי לגבי ההמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל שלא נותן כבוד למשפחתי.
    אסתר
    02/12/2007

    היי
    אני נשואה טרייה כשנה....החלטתי להתחתן אחרי חצי שנת היכרות למרות התנגדות נחרצת של הוריי.....הוא מבוגר ממני ב13 שנה והיתי עוברת לגור בכפרו ואימי העדיפה שאגור קרוב אחליה כי אני בת יחידה.....הבעיה הגדולה היא ש:בעלי כמעט ולא בא לבקר את הוריי לא מתקשר לשאול לשלומם לא אומאר חג שמח כלום......וגם אם בא פעם בחצי שנה בקושי יושב איתם רבע שעה ואז ממציא תירותים שנלך למקום אחר.
    הוא מצפה ממני שאתן למשפחתו יחס של מלכים ש"אלקק" להם כל הזמן.
    הוא טוען שהוריי לא דברנים וקשה לו לשבת איתם....שאין להם נימוסי שולחן וכו.....(הוא בעצמו טיפוס ממש לא דברן).
    גם הוריו לא חפים מבעיות...אנו גרים עם הוריו אביו חולה מאוד ומקשה עלינו מאוד לנהל חיי זוגיות תקינים וכרגע אנו לא במצב כספי להשכיר דירה....אימו מאוד מפנקת את ילדיה (הכי קטן בן 37) והיא מתייחסת אליהם כמו תינוקות בני כמה חודשים....ועובדה למרות כל זאת אני מבליגה כי אפשר לךחיות כל הזמן בוויכוחים ומלחמות......בעלי צריך להבין שכל אחד והאופי שלו וצריך להסתדר עם מה שיש......הוא התחתן איתי לא עם הוריי אך צריך להראות כבוד וחיבה מינימלךית בסיסית אנושי....התווכחנו על זה פעם ואמר שמשפחתו יותר טובה משלי (ממש משפיל).......מה עושים?????הדיבורים שלי איתו גורמים לו לתגובות ילדותיות.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסתר

    ד``ר חיים היילפרין
    03/12/2007

    יש שוני משמעותי בציפיות שלכם מהקשר הזוגי והתקשורת ביניכם בעייתית. אתם חייבים לשפר את התקשורת ולהגיע להבנות בסיסיות (כולל היחס להורים), אך להערכתי תתקשו מאד לעשות כן ללא ליווי מקצועי. (מה לעשות, אף אחד לא טורח – לא בתי הספר ולא משפחותינו – ללמד אותנו כיצד לבנות זוגיות בריאה. וכבר כתבתי כאן שהייתי מחייב בתואר ראשון או לפחות בבגרות 5 יחידות בזוגיות כתנאי לרישיון נישואין...) אם אינך זוכה לשיתוף פעולה מצד בעלך, כדאי לך לגשת לבדך לייעוץ פרטני ולרכוש כלים כיצד להתמודד טוב יותר עם הפערים ביניכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אורטל
    28/11/2007

    אנו זוג בשנות ה - 30 שלו. יש לנו שני ילדים.
    היחסים שלנו במשבר מתמשך. פנינו לייעוץ זוגי. בתחילה ראתה אותנו המטפלת ביחד ולאחר מכן בנפרד.
    בפגישה האחרונה שלנו איתה , שבוע שעבר, אמרה כי אין לה מה לעשות איתנו כזוג וכי כל אחד מאיתנו צריך טיפול בנפרד. היא טענה כי הבעיות שלנו נובעות מחוויות כאלו ואחרות בילדותנו שמשפיעות על ההתנהגות והתגובות שלנו זה כלפי זו. אנו צריכים טיפול פרטני לפני שנחזור אליה כזוג.

    שאלתי היא - האם זה קורה לעיתים קרובות בזמן טיפול? האם זה הגיוני?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורטל

    ד``ר חיים היילפרין
    29/11/2007

    כן, זה די שכיח שבמסגרת טיפול זוגי בני הזוג נהנים גם מטיפולים פרטניים (במקום, במקביל, עם אותו מטפל/ת או אצל מטפלים אחרים) כדי לעבד קשיים אישיים. כדאי, כמובן, שהדבר יעשה מתוך הסכמה שבהבנה מה הן בדיוק הציפיות מהטיפולים הפרטניים – מדוע עלה הצורך, מה הם הקשיים שבגינם מומלץ גם טיפול פרטני ומהן המטרות הטיפוליות שאותן רוצים להשיג כדי שניתן יהיה להמשיך בטיפול הזוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגל מציק אצל בן הזוג
    ליבו
    26/11/2007

    בעלי חוזר פעם אחר פעם על אותן טענות נגדי, והאמת יש גרעין של אמת בדבר הטענות שלו. העניין הוא שהוא משמיע ביקורת מבלי להסתכל על עצמו. אנחנו ביחד כבר 7 שנים ומערכת היחיסם - כמו כל מערכת יחסים - ידעה עליות ומורדות, אבל בגדול טוב לנו. הענין הוא שנראה לי שהוא כל הזמן מחזיק נגדי דברים בבטן,אחרת למה הוא כל הזמן חוזר על אולתן טענות? אין לי כוח להתעמת אתו!!!!! מה עוישם? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגל מציק אצל בן הזוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליבו

    ד``ר חיים היילפרין
    26/11/2007

    בעלך חוזר על אותן טענות מהטעם הפשוט שהן תמיד נותרות ללא רזולוציה (לכאן או לכאן). אחרי שבע שנים יחד, הגיע הזמן לשכלל את התקשורת ביניכם. אמנם טוב ש"טוב לכם בגדול", אבל אינכם פותרים אחת ולתמיד את אותן סוגיות המטרידות אותו (העובדה שהוא חוזר על טענותיו פעם אחר פעם מעידה על תקשורת לא אפקטיבית שרק צוברת עם הזמן יותר תסכול ועוינות). גם את, מצידך, מחזיקה בטענות נגדו (שהוא "אינו מסתכל על עצמו", למשל) מבלי שטענותיך זוכות להתייחסות רצינית. שבו יחד על כוס קפה (לא תוך כדי מריבה) ושוחחו – בכנות, בפתיחות, מעמדה מקבלת (רספטיבית) ולא מעמתת – כדי להגיע להבנות איתן תוכלו לחיות בשלום. אם המאמץ לא ישא פרי, פשוט לכו "כמו גדולים" לטיפול זוגי. אשמח להדגים לכם, במפגש או שניים, איך יוצרים מעימות בונה שכזה קירבה וצמיחה הדדית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירגון

    מישהיא
    26/11/2007

    המענה שאתה נותן מדהים ומנוסח ממש ברור.
    כיף לקרוא ,באמת צריך ללמוד ממך! וכדאי!!
    משהיא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמחתי לקבל. רוב תודות!

    ד``ר חיים היילפרין
    27/11/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטים אירוטיים
    שירה
    22/11/2007

    יש לי בעיה,

    בעלי רואה סרטים כחולים בסתר, הוא חושב שאני מטומטמת ולא רואה שהוא מוריד סרטים מהמחשב,
    ולפני כמה ימים תפסתי אותו צופה בסרט.
    הוא אמר שבמקרה ראה את זה ומישהו שלח לו והתחיל להשתעשע בנושא למרות שאני רואה שהוא משקר.
    זה לא שהוא בא אלי עם בעיה כלשהי או חוסר מיני כלשהו, הוא פשוט מעדיף לעשות את זה בחשאי ואז הוא יוצר תחושה של בגידה או משהו.
    בכל אופן זה נותן לי תחושות כעס ואני לא יודעת מה לעשות ואם להתייחס לזה כבעיה או לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטים אירוטיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאו דווקא בגידה

    אמא
    22/11/2007

    אני לא חושבת שאת צריכה לכעוס על בעלך. תנסי לחשוב חיובי, שזה יכול להעשיר את היחסים בינכם.
    בעלך אולי יודע שתתנגדי שהוא יראה סרטים כחולים ולכן הוא עושה זאת בסתר. אם היחסים בינכם טובים אז אין לך מה לדאוג . הרבה נכנסים לאתרי סקס, לומדים דברים חדשים ומיישמים בחיים מה שנראה להם... תחשבי כך ולאו דווקא על בגידה מצידו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירה

    ד``ר חיים היילפרין
    23/11/2007

    בהמשך לתשובתה של יטל אוסיף שסרטים כחולים, כמו דברים רבים אחרים בזוגיות, אינם מהווים בעיה כל עוד בני הזוג רואים עין בעין. את מתייחסת כאן גם להסתרות/ שקרים ותחושת בגידה, ואלה הם נושאים שכדאי לך לשוחח עליהם עם בעלך – בכנות, בפתיחות, מעמדה מקבלת (רספטיבית) ולא מעמתת – ולהגיע להבנות איתן תוכלו לחיות בשלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אריק בן שמחון
    19/11/2007

    בני בן ה-15 נתקף התקפי זעם, הוא זורק דברים בבית, מקלל, צועק עלי ועל אישתי. יתכן כי הוא החל לעשן גראס.
    מה עלי לעשות איתו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאבא אריק

    טלי מנדיוק
    19/11/2007

    אריק שלום,

    נער בן 15 שסובל מהתקפי זעם, ונוהג באלימות זה אכן מצב מדאיג.


    1. האם בנך סבל מהתקפי זעם גם בעבר? האם זו התנהגות חריגה?
    2. הסיבות להתקפי זעם, ולהתפרצות של התנהגות אלימה הם שונות ומרובות .
    3. מדוע אתה חושש דוקא משימוש בסמים?

    אני מציעה להכניס איש מיקצוע לתמונה, לתת את מירב האינפורמציה אודות המצב, ולהבין את הסיבות להתנהגותו, ורק אז לטפל בו.

    הדאגה שלך נורמאלית, וטובה - נתב אותה לפתרון הבעיה.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום זו שוב אני
    פרחה
    17/11/2007

    בסוף לא הלכתי למשטרה כי סיפרתי לכל המשפחה שלי - הורים ןאחים גדולים ולמרות שכולם חשבו שאני צריכה ללכת - רק אחי הבכור אמר שכדאי שהוא ידבר איתו ושננסה להסתדר .בקיצור הוא דיבר איתו ואנחנו דיברנו הרבה שעות והשלמנו.אבל אין שינוי התנהגותי ללא עזרה - כך טלי אמרה לי והוא לא רוצה ללכת.אם רק אני אלך - האם זה יעזור?
    שאלה שנייה- האם אני יכולה להאמין לו שאין לו סיבה להיות בעל מכה והוא לא כזה וזה לא יחזור שנית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום זו שוב אני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלה

    טלי מנדיוק
    17/11/2007

    אלה שלום,


    1. אם בעלך מסרב כרגע לקבל עזרה מקצועית, תתחילי את לבד. הטיפול המקצועי יעזור לך לצאת מתפקיד הקורבן ולהיות אישה חזקה יותר.
    לעיתים התחזקותה של האישה מביאה להטבה זוגית, ולכך - שגם הבעל בשלבים מאוחרים יותר פונה אף הוא לקבל עזרה מקצועית.
    2. אלימות במשפחה ממשיכה להתקיים כל עוד יש אחד בתפקיד הקורבן / המוכה, ושני בתפקיד המקרבן / המכה. טיפול וליווי מקצועי הם הדרך הטובה לשנות דפוסי התנהגות, ואימוץ דרכים בריאות.
    אם חלילה לא תטפלו במצב רוב הסיכויים שבעלך יגיב שוב באלימות (למרות שהבטיח שלא. למרות שאינו רוצה באלימות).

    כל הכבוד לך על פועלך, ועל נסיונותיך להביא להבראתה של המערכת המשפחתית.

    חזקי ואימצי!

    המון בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם לא אשתוק הוא יעזוב
    ס
    16/11/2007

    בעלי רוצה שאהיה כמו סמרטוט. אסור לי לדבר. אסור לי להגיב. אסור לי להגיד מה כואב לי ומה פוגע בי. אסור לי להתווכח איתו. אסור לי להגיד לו שהוא טועה לפעמים. אסור לי להביע דעה משלי ולסתור את דעתיו כי מה שלא יהיה הוא תמיד צודק. ואני תמיד אשמה בכל. ובגללי כל הדברים הרעים קורים ואם לא הייתי מדברת ומקשיבה לכל מה שהוא אומר הכל היה יותר טוב.
    אני הסמרטוט הרובוט שהייתי נחשבת לחכמה עד שבעלי עשה אותי טפשה ודפוקה בראש. עד שלפעמים אני מאמינה לו שהוא צודק ואני סתם דפוקה שהרסתי לו את החיים . ובכלל הוא עושה לי טובה כל יום שהוא נשאר איתי והילדים. עושה לי טובה גדולה מאוד שהוא חזר אחרי שהוא כבר ארז הכל ועזב את הבית. את הילדה שהוא הבטיח לי הוא יעשה עם אישה אחרת הוא אמר..ואני בכיתי והתחננתי בקשתי שיחזור . הבטחתי שלא אדבר. לא אתוכח . אהיה סמרטוט.
    הוא חזר ואמר שאני אישה רעה. שהוא מרגיש שהוא חי כמו בגהנום. ואיך הוא ככ נפל? אם הוא ישאר איתי הוא יקבל התקפת לב. כי אני ככ רעה וטפשה .
    ולכן אני צריכה לשתוק!!!!!
    היום אמרתי לו שתמיד הוא אומר שאני צריכה לבשל כל יום ארוחת ערב. אבל בסוף הוא לא אוכל. או כשהוא אוכל הוא נותן לי להרגיש שהוא עושה לי טובה.
    אמרתי לו שזה פוגע בי. שאני עובדת קשה לקנות לבשל לשטוף את כל הכלים ..ובסוף להתחנן שיבוא לאכול
    אבל שכחתי שאסור לי לדבר אסור לי להגיד מה כואב ומציק לי. כי הוא ישר התנפל עלי ואמר שהרסתי לו את התאבון ועכשיו הוא לא יאכל בכלל וילך לישון רעב. אחרי יום קשה בעבודה.
    וזה הכל אשמתי!!!
    למה דברתי ? אסור לי לדבר !
    עכשיו הוא שוב כועס מאוד . ומחר זה יום חפש שלו. מה שאומר שיהיה לי יום רע ומגעיל והוא יתיחס אלי כמו זבל. עד שאני אזכור איזה טעות עשיתי שאמרתי לו שאני נפגעת ..איך העזתי? איך? להגיד משהו שלא מוצא חן בעינין?
    עכשיו ,הוא אומר הרסתי הכל. אם לא הייתי מדברת שום דבר לא היה קורה!!

    "

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אם לא אשתוק הוא יעזוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סמרטוט-רובוט

    ד``ר חיים היילפרין
    16/11/2007

    את חיה במערכת לא שוויונית ולא הוגנת, שבה את קורבן לניצול והתעמרות מתמשכים - היפוכה הגמור של מערכת יחסים בריאה המושתתת על דיאלוג אוהב ובונה. ודווקא הפסיביות (הסמרטוטיות, אי הצבת הגבולות) שלך היא זו שמטפחת את דפוס ההתנהגות ההרסני של בעלך! אין ספק שאת צריכה לשנות את היחסים בבית מקצה לקצה, אך יקשה עליך לעשות זאת ללא ליווי מקצועי. עצתי לך היא לגשת לייעוץ שיחזק אותך וינחה אותך בתהליך הקשה אך הכרחי הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבולות??

    ס
    16/11/2007

    נסיון להציב גבולות. ולהסביר לו איזו התנהגות וצורת דיבור פוגעת בי. מביא רק לתוצאות רעות. הוא מקלל מתעצבן עלי. יורק עלי. לפעמים זורק דברים על הרצפה. או שהוא רק מתחיל בסדרת האשמות וגורם לי להרגיש הכי רע שבעולם. כמו אתמול כשדיברתי איתו על ארוחת הערב. הוא הצליח לשכנע אותי שהכל זה רק בראש שלי ושאף פעם הוא לא מתנהג כאילו הוא עושה לי טובה. ואם לא הייתי מדברת הוא מזמן כבר היה אוכל . ועכשיו הרסתי לו את התאבון. הרסתי הכל . הרסתי לו את החיים הוא אמר והלך לישון על הספה כמו מסכן .כשניסתי להעיר אותו שילך לישון בחדר כי שם יותר נח. הוא התחיל לצעוק שאני מעדיפה שהוא ימות. הוא לא אכל בגללי.הוא עבד ככ קשה ולא אכל כלום כל היום. וכל מה שאני רוצה שילך לישון. עדיף שהייתי אומרת לו לך תמות ולא לך לישון. הוא אמר.
    ואני הרי יודעת למה זה יכול להתגלגל אז פשוט בקשתי סליחה. אמרתי לו שלא מבינה מה קרה לי . באמת לא הייתי צריכה לדבר ככה. והוא צודק וסליחה שהרסתי לו את התאבון ושוב פעם זה לא יקרה וכו
    ואולי לחמם לך שוב את האוכל?
    קיצר הוא הסכים קם כמו מסכן אכל מהר. ועוד טען שיש לו עכשיו כאב בטון כי אכל מהר . ואז הלך לישון..שוב פעם מנצח.
    אבל אם הייתי לא מתיחסת אליו מעמידה גבולות . הריב היה יכול להמשך ולהמשך וכל היום שלמחרת הוא היה מזכיר לי כמה אני רעה וכמה אני טפשה וכמה שהוא רעב ויש לו סחרחורת והכל בגללי.והחיים נהרסו לו בגללי. ובכלל בא לו לעזוב . וכו אז אני מעדיפה להיות סמרטוט ולא להעמיד גבולות וכך לגמור עם הסיפור מהר.
    בפעם לפני האחרונה ש"העמדתי גבולות" הוא פשוט ארז מזוודות ועזב את הבית משאיר אותי עם ילדים קטנים לבד. תוך כדי שהוא אומר שהוא יחפש משהי אחרת להתחתן איתה כי אני אישה רעה ובחיים הוא לא רעה אישה רעה כמוני . מכל הנשים שהיו לו אני הכי רעה!
    האמת שעכשיו אני כבר קצת מאמינה לו שאולי אני טפשה ורעה ככ וממררת לו את החיים. ולכן עדיף שאשתוק.
    הלכנו ליעוץ בעבר , כרגיל הוא הקסים את היועצת . כרגיל הוא הצליח לשכנע אותה ואותי שכל הבעיה היא ש"אני עונה לו" . והיועצת גם יעצה שאולי באמת כשהוא כועס אני לא ידבר ולא יענה לו עד שזה יעבור לו. אבל לפעמים רק זה שאני מדברת מכעיס אותו. אז זה הפוך.
    מאז שהוא עזב את הבית שבועיים שתקתי והשתדלתי מאוד לשמור על הפה שלי ולא להגיד מילה לא במקום . עד אתמול בערב.
    והיום שוב אני הסמרטוט!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוב הנשים זה

    דניאל
    28/07/2008

    רוב הנשים זה *** ההודעה נערכה נא לא להשתמש בשפה שאינה מכבדת ***

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד נקודה:

    ס
    16/11/2007

    עוד נקודה קטנה לפערים בננו
    אני בת 25 והוא בן 48 וזה אחד הסיבות שהוא מתיחס אלי כמו טפשה.כ י טוען שלו יש יותר נסיון חיים . ואני רק צריכה לשמוע לו.
    אם לא הילדים מזמן הייתי עוזבת . כך אני חושבת .
    אבל הם לא צריכים לשלם על הטעויות שלי ולגדול בלי אבא. אני יודעת שהוא מסוגל לזה. את ילדיו מאשתו השניה (אני השלישית) הוא עזב בגיל קטן מאוד . נתן לה לגדל אותם לבד. מלבד כמה ביקורים פה ושם.
    הוא תמיד אומר שלא נורא אם הוא יעזוב. הילדים בסוף יחפשו אותו ויגיעיו אליו.
    גם אם זה נכון. איך זה שלבן אדם לא אכפת להיות נוכח בגידול ילדיו. איך הוא יכול להסתמך על זה שיום אחד הם יחפשו וימצאו אותו?
    אני פשוט לא מבינה
    כעת הוא אבא די טוב לילדי . אבל אני יודעת שברגע שהוא יחליט לעזוב שום דבר לא יעצור אותו. גם אם זה אומר ששוב הוא לא יגדל את ילדיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסמרטוט לשעבר

    ד``ר חיים היילפרין
    17/11/2007

    את מתארת במדויק מערכת יחסים בין גבר אלים לאשה מוכה – תחום שבו אני מטפל כבר 23 שנים. וכשמדובר במקרים של אלימות במשפחה, ייעוץ זוגי "רגיל" אכן עלול להזיק יותר. מומחה לטיפול בתחום זה לא היה הולך שולל אחרי קסמו האישי של בעלך (הגברים האלימים ביותר שפגשתי היו גם המקסימים ביותר) אלא עושה את שייעצתי לך לעיל – מחזק אותך ומלמד אתכם כיצד להשתית את הקשר שלכם על בסיס בריא. יתכן מאד שבעלך לא ישתף פעולה ואז תעזבי אותו (כן, את!), אבל מה יש לך להפסיד? או שתרוויחי בתהליך הזה בעל – או שלא תפסידי שום דבר. מה שיש לך עכשיו זה מתעלל סידרתי, לא בעל!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני אישה רעה?

    ס
    20/11/2007

    אתמול דברנו על זה שהוא ארז הכל ועזב. והוא "הזהיר" אותי כאילו דרך אגב שפעם הבאה שהוא יעזוב הוא כבר לא יחזור. ושאני גרמתי לו לעזוב פעם שעברה בהתנהגות שלי. נפגעתי ככ . הרגשתי מושפלת חרדדה טפשה ובעיקר כאב ככ גדול על כל מה שקרה . בקושי הצלחתי לדבר .
    ואז שעלינו לישון אמרתי לו שאני מרגישה אותו דבר כמו הפעם ההיא שהוא בגד בי. ומבחינתי זה שהוא עזב את הבית זה כואב לי בדיוק כמו שהוא בגד בי (הוא כל הזמן איים שהוא יעזב אבל אף פעם לא האמנתי שזה יקרה באמת) וגם שהאמון שלי בקשר הזה התרסק לגמרי אני אף פעם לא יודעת מה "ידליק אותו" ויגרום לו לעזוב אותו. שאני מרגישה מושפלת שאני לא חושבת שעשיתי דבר ככ רע שהיה מגיע לי שהוא יעזב אותי .
    הוא פתאום זינק מהמיטה בצעקות נוראות תוך כדי שהוא מקלל אותי בצורה הכי מכוערת. הוא גם חזר ואמר שאני אישה רעה שיש לי לב שחור שיש לי מחשבות רעות. שאני לא יודעת לסלוח. שאני מזכירה לו את פשעי העבר . אף פעם לא מסוגלת לשכח. והוא ידע כשהוא חזר הוא חזר לגהנום. הוא חי בגהנום עם אישה רעה. הוא התחיל להתלבש שוב כאילו רוצה לעזוב את הבית מה שהלחיץ ודיכא אותי . שוב בקשתי סליחה . שוב הוא צעק שהוא לא רוצה לדבר איתי כי אני אישה רעה עם לב שחור.
    והשאלה שלי היא האם זה שמה שהוא עשה לי בעבר עדיין כואב לי ואני מדי פעם מרגישה צורך לדבר איתו על זה ( אול כלשונו כל הזמן דשה במה שקרה בעבר ולא נותנת לפצעים להגליד) עושה אותי אישה רעה?
    למה למרות שאני מנסה לשכח ולסלוח זה עדיין כואב לי ומאוד?
    גם על הבגידה ההיא די הצקתי לו היה לי צורך לא מוסבר לדבר על מה שקרה שוב ושוב ..וזה רק שיגע אותו (לטובתו עלי לציין שרוב הפעמים הוא ישב ושתק כשאני האשמתי אותו במה שקרה) היום אני כבר לא עושה את זה אני חושבת שכמעט שהתגברתי על הבגידה. אבל זה שעדין מקרים מהעבר כואבים לי . האם זה עושה אותי אישה רעה שלא מסוגלת לשכח ולפתוח דף חדש?
    אני חושבת שאולי יש משהו במה שהוא אמר אתמול.
    אבל האם בתור בת זוג אני לא אמורה לדבר איתו על מה שכואב לי בקשר הזה ?
    וגם מה עושה את אישה לרעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיוהווו אני בהלם מה זה הדבר הזה

    שני
    20/11/2007


    איך את נותנת לו להתייחס אלייך כמו סמרטוט מהלך? מה זה הדבר הזה? רק חסר שידרוך עלייך וזהו.

    זירקי אותו לקיבינימט. שיעזוב את הבית. את רק תרוויחי מזה.

    את ממש כאסקופה נדרסת! תתחילי להעריך את עצמך יותר!!!!!!!!!!!!!!!! אני אומרת לך את זה כאישה אל אישה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל רע

    ד``ר חיים היילפרין
    21/11/2007

    ודאי שאינך אשה רעה. את פשוט צעירה שאינה יודעת כמה דברים בסיסיים כמו איך להגן על עצמה בקשר זוגי, איך לבנות מערכת יחסים בריאה ...ואיך להטמיע וליישם את תשובותיי לעיל. וזו בדיוק הסיבה שסיימתי את תשובתי הראשונה במילים, "אין ספק שאת צריכה לשנות את היחסים בבית מקצה לקצה, אך יקשה עליך לעשות זאת ללא ליווי מקצועי. עצתי לך היא לגשת לייעוץ מקצועי שיחזק אותך וינחה אותך בתהליך הקשה אך הכרחי הזה."

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    פרחה
    15/11/2007

    שלום טלי תודה על תשובותייך
    האם יש לך מישהו להמליץ לי עליו שיעזור ? מאיזור חיפה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלה האם הצעירה

    טלי מנדיוק
    15/11/2007

    שלום אלה,


    אני חושבת שפנייתך לנעמ"ת טובה.
    למיטב ידיעתי יש להם גם בחיפה מחלקה העוסקת בנושא - אלימות במשפחה.


    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתכם,בבקשה!
    גילי.
    14/11/2007


    שלום..
    אולי השאלה שלי לא ממש תואמת את נושא הפורום ותחום ההתמחות,אך אשמח לתגובה:

    ילדתי בת שנתיים מתפתחת ,לפי התרשמותי באופן יפה ותואם לגילה.
    היא חייכנית,שמחה,ערנית ,סקרנית,מבינה עניין ובעלת זכרון מעולה.

    הגננת טוענת כלפינו שהילדה לא פתוחה מספיק מבחינה חברתית,נוטה לוותר כשלוקחים ממנה חפצים ולעיתים מגיבה כלפיה בעקשות ומסרבת בתוקף לבצע משימות כמו לעזור להרים מזרון וכדו'

    כמעט בכל יום יש לגננת מה להעיר בנושא, ואנו ממש לא מבינים ממה נובעת ההתעמקות הפסיכולוגית של הגננת באופי הילדה, שלנו נראה נורמלי לחלוטין,מה שנשמע לנו מוזר זה שהיא כל הזמן מנסה לנתח ילדה בגיל כה צעיר שסכ"ה אין לה שום התנהגות קיצונית או חריגה בגן כגון-
    בכי מופרז,בעיות אכילה וכו'.
    בנוסף הגננת מנסה לרמוז שיש ילדים ב"רמה" יותר גבוהה ממנה.
    האם יש להתיחס לדבריה?







    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תגובתכם,בבקשה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחגית

    ד``ר חיים היילפרין
    15/11/2007

    חלק מתפקידה של גננת הוא איתור קשיים. עצתי לך היא להתייחס לדיווחי הגננת (לגבי פתיחות חברתית, נטייה לויתור, גילויי עיקשות וכד') באופן ענייני, לא כמתקפה או ביקורת על הילדה אלא כמידע העשוי לקדם את הילדה. עם זאת, אם נראה לך שראייתה או התייחסותה של הגננת אינה מאוזנת – שהיא אינה רואה את כל הטוב שבילדה ואינה מפגינה גם אהבה, חום ופרגון רב כלפיה (כפי שמצופה מגננת לילדה בת שנתיים) – שוחחי עם הגננת בפתיחות לגבי השגותיך. אם אינך מצליחה ליצור דיאלוג בונה עם הגננת, יש לשקול את העברת הילדה לגן אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    גילי.
    15/11/2007

    היי,

    הבעיה שמדובר במטפלת ולא בגננת. כך שאני לא ממש מחשיבה את דעתה למספיק מקצועית.

    אני חושבת שברגע שמשווים ילדים בגיל הזה זו התייחסות לא נכונה שיכולה להוריד מביטחונה של הילדה. הרי אסור להשוות אפילו בין תאומים כי כל אחד עולם ומלואו.

    מה גם,שעקשנות מתאימה את לגילה-גיל שנתיים.

    אין לי מושג איך לומר לה את כל זה בדרך שלא תפגע בה . האם לומר ששוחחתי עם איש מקצוע/רופאת ילדים?
    תודה רבה,
    חגית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חגית

    ד``ר חיים היילפרין
    16/11/2007

    תשובתי תקפה גם למטפלות... בכל מקרה, כדאי לך לשכלל את יכולתך לתקשר באופן אסרטיבי – לשוחח באופן ישיר, כן ופתוח על ציפיותיך, חששותיך, השגותיך וכיו"ב – עם המטפלים בילדה (היום זו המטפלת, מחר תהיה זו המחנכת). להבדיל מ"תקשורת" אגרסיבית (=תוקפנית, שמטרתה לפגוע), תקשורת אסרטיבית דווקא ממזערת את הפגיעה בין אנשים שלהם, מטבע הדברים, אג'נדות מנוגדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי..

    גילי.
    18/11/2007

    תודה רבה,

    אתה ממש, אבל ממש צודק!!!!!

    אני חייבת לציין שההתנסחות שלך מרשימה אותי !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות
    פרחה
    13/11/2007

    שלום רב
    אני נשואה שנה ויש לי ילד בן חודש וחצי.אני ובעלי רבים בצורה איומה כמעט כל יום.אתמול זה כבר היה ממש נורא והוא בעט בי ואני איימתי עליו שאאהרוג אותו ואזמין לו משטרה. כשהייתי קטנה הוריי רבו ככה אבי היה מטורף ואלים ואני חושבת שבתת מודע אני מתנהגת כדי שיקרה לי מה שקרה לאימא שלי למרות שלמעשה אני לא רוצה שיקרה לי מה שקרה אז שוב.חשוב לי לציין שאבי היה באמת מטורף ובעלי לא וגם שאבי לא הצליח להכות אף ילד כי אימי הגנה עלינו הזמינה משטרה וכן התגרשה לבסוף.
    אני לא יודעת איך להתנהג אם עוד אפשר כדי שהנישואין יעבדו. האם הכל אשמתי ומה עליי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאם הצעירה

    טלי מנדיוק
    13/11/2007

    לאמא הצעירה שלום רב,


    הצטערתי מאוד לקרוא כי היית קורבן לאלימות בילדותך (האלימות של אביך כלפי אמך), וכן האלימות כיום במערכת הזוגית.

    מיותר לציין כי מעבר לסבל, והנזק הנפשי העצום - אלימות הינה סכנת חיים.

    אני מבקשת ממך לפנות עוד היום למרכז נגד אלימות במשפחה באזור מגוריך.

    שם תקבלי עזרה, הדרכה ויעוץ לך ולבעלך.

    עדכני אותי שכך עשית.

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתי דחוף

    פרחה
    14/11/2007

    אני החלטתי שעליי לפנות למשטרה כדי שזה לא יקרה שנית.עדיין לא עשיתי זאת כי אני פוחדת שזה יהרוס הכל אבל מצד שני מרגישה שזה כבר די הרוס וגם עשיין כואב לי.אתמול הוא כביכול אמר שלא התכוון שיכאב לי ושאין לו כוח לריב איתי יותר. פניתי לנעמת וקבענו לשבוע הבא.שאלתי - האם לדעתך אם אדווח למשטרה זו התגובה הנכונה ביותר ?עליי ציין שלצערי בעלי יותר חזק ממני בהרבה ולכן אם הוא משקר וזה יקרה שוב - זה מפחיד אותי.שאלה נוספת- האם ניתן לשקם יחסים כאלה כך שנחיה טוב או שלא ואני צריכה לחפש דרכים אחרות?האם יש מצב שאני אאמין לו שוב?בינתיים אני ממש פחדתי אתמול ולמרות שהוא אמר לי שאין לי מה לדאוג וכו אני לא השתכנעתי ולא נראה לי שאפשר שאני אשכח את זה.
    אודה לך על עיצה לגבי המשטרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאם הצעירה

    טלי מנדיוק
    14/11/2007

    שלום רב,

    פניה למשטרה בנושא אלימות במשפחה הינה בראש ובראשונה על מנת לקבל הגנה, ולשלול כל אפשרות של פגיעה וסכנת חיים.

    בנוסף, פניה למשטרה מהווה גורם מרתיע ויעיל מאוד נגד הגורם האלים.

    לפיכך, בהתאם למצבך, קבלי החלטה.

    בנוגע לסיכויי שיקום קשר זוגי אשר סובל מאלימות - יש סיכוי לשקמו רק על ידי טיפול נפשי מתאים.

    שמחתי מאוד לשמוע שפנית לנעמ"ת - כולי תקווה ששם יגישו לכם עזרה.

    המון בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל קר כמו אנטרטיקה
    לינה
    11/11/2007

    היי
    אני פניתי לפה כבר פעם אבל אני כבר אובדת עצות
    אני נשואה שנה בת 25 דתיה ובעלי יוזם סקס רק פעם בחודש .
    אני לומדת באזור מגורי הוריי ונמצאת עם בעלי יום בשבוע בלבד וכל מה שמעניין אותו זה טלוויזיה סיגריות חברים שלו (באותו יום הוא לא עובד)...איך זה יכול להיות?
    הוא היה אומר לי שהוא לא יכול לחשוב על סקס בגלל אביו חולה האלצההימר (הוא באמת היה מטריד אותנו בלילות ומרביץ לאשתו) עכשיו המצב יותר רגוע יושן משעה 8 בערב יש לו עובדת זרה.....בעלי היה אומר שלא יכול לחשוב על סקס בגלל שלא מוצא עבודה אך עכשיו הוא עובד והעבודה מאוד מוצאת חן בעיניו....הוא אומר בגלל חוסר פרטיות אבל יש לנו סלון וחדר שינה נפרדים וחדר שינה שלנו זה מקלט עם קירות וחלון עבים כך שהסיכוי שישמעו משהו נמוך מאוד...היחסים שלנו די בסדר מחוצ למיטה....אומנם הוא לא טיפוס דברן וזה קצת קשה לי אך סך הכל די בסדר....
    אני חושבת שחוסר היחס וחוסר מגע בכלל מאוד מציק לי וכל הזמן יש לי מחשבות על בגידה מצידו למרות אין לי הוכחות כל הזמן עצובה וכועסת עליו כי לפני החתונה אמרתי לו שבעיניי סקס זה מאוד חשוב ואמר לי אל תדאגי אני ארדוף אחרייך....אין בכלל מה לדאוג....הוא לוקח סרוקסט 20 מ"ג אין לי מושג למה לא מנסה להפסיק עם זה....אמרתי לו פעם שיילך לרופא אולי זה מה שמשפיע לו על החשק הוא אמר לי שהלך ואמר לו שאין השפעה על החשק...
    הוא יודע טוב מאוד שקשה י ככה וכל הזמן יש לו תירוצים אפילו לפעמים היה מאשים אותי בשטויות כגון:את אומרת אהלן במקום שלום קונה דברים שלא צריך בחנות...מדברת יותר מדי עם אמא שלך...
    הסיבה שאני פונה אליכם שמצבנו כרגע לא מאפשר הליכה לטיפול זוגי פשוט אין כסף.
    מה כדאי לי לעשות לדעתכם?
    אני כרגע מאוד מיואשת מנסה להתייפייפף בשבילו אך לא מסוגלת ליזום סקס בגלל התעללויות שעברתי מילדים בבית הספר וגם התנהגותו האדישה בטירוף של בעלי שמדכא אותי וכבר מראש מצפה שייתנגד ויידחה את חיזוריי...
    דרך אגב אני ממש לא פסיבית במיטה כלל לא נגעלת מאיבר מין שלו בין אם זה לרדת לו או שיאונן לי.....נותנת לו הרגשה שהוא מלך במיטה.....


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעל קר כמו אנטרטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללינה

    טלי מנדיוק
    11/11/2007

    לינה שלום,


    1. חשק מיני הוא תוצר של ביולוגיה ופסיכולוגיה.
    בחלק הביולוגי יש כאלה שנולדו עם יותר חשק מיני ויש עם פחות. (גם מצב בריאות פיזי משפיע)
    בחלק הפסיכולוגי - יחסי המין הם מראה, המשך וחלק מכל מערכת היחסים בין בני הזוג. האקלים האישי והזוגי משפיע על יחסי המין.
    2. למיטב ידיעתי סרוקסט היא תרופה אנטי דכאונית שאחת מתופעות הלוואי המובהקות שלה היא ירידה בחשק המיני.
    אם בעלך נוטל תרופה אנטי דכאונית, אני מניחה שיש לו סיבה טובה לכך. זו לא תרופה שנוטלים אותה ללא סיבה.
    טיפול בדיכאון גם ע"י טיפול תרופתי הינה התנהגות חיובית ונכונה. למרות תופעות הלוואי הקשות - כגון ירידה בחשק המיני.
    3. איך יתכן כי את מגדירה את היחסים בינכם כ"בסדר", ובעלך נוטל תרופות אנטי דכאוניות ואת אינך מעורבת כלל במצבו הנפשי וכן בדרכי הפעולה בהם הוא נוקט?
    4. למרות המצב הכלכלי, אני סבורה כי עליכם לפנות לטיפול זוגי. יש אפשרות לקבל טיפול זוגי בכל תחנה לטיפול זוגי שיש בכל עירייה. העלות היא ממש סימלית.

    אל תפסיקי את יוזמותיך. כווני אותן כרגע לקראת הקשר הזוגי. התקשורת ביניכם. החברות והאינטימיות.
    אני מניחה שברגע שהקשר יהיה בטוח וחם - תדירות ואיכות יחסי המין תעלה ותשתבח.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אני לא משתתפת...?

    לינה
    11/11/2007

    כי הוא די מעצבן אותי...
    למרות שעברתי לגור בכפר שלו ולא מכירה שם אף אחד מעולם לא ניסה להכיר לי אנשים ואומר לי זה שאני נראית חסרת ביטחון זה מכוער...
    לא רוצה לראות אותי בדיכאון כשהיה לי קשה להתמודד עם השגעונות המטורפים של אביו...הוא חושב שאני כנראה רובוט שמפעילים על כפתור
    כלל אינו מעריך את משפחתי לא בא לבקרם לא שואל לשלומם גם כשבא נותן יחס קר ואני צריכה ללקק להורים שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    לינה
    11/11/2007

    אני שואלת למה לא הפסיק עם הסרוקסאט כי המצב בבית מאוד השתפר הוא עובד עכשיו אביו יושן טוב בלילה והעובדת הזרה מטפלת בו.....
    גם נורא מעצבן אותי שאף פעם לא מבין לליבי חוסר ההבנה שאולי זה קשה לי להתאקלם בכפר החדש פלוס שום ניסיון מצידו להקל עליי אלא כל הזמן תלונות מטופשות מצידו.....
    אני בגילי הצעיר עברתי הרבה דברים קשים כמו למשל שאימי חלתה בOCD ואני היחידה שיכלה לטפל בה ועוד היתה מאשימה אותי ומאחלת לי למות מאוווווד תמכתי בה היתי הולכת איתה לפסיכיאטרים כל הזמן מנסה לתמוך בה לעודד אותה למרות כל ההעלבוןיות....הוריי שלא הסתדרו וכל הזמן היו צעקות בבית ואיומי גירושין התעללויות בבית ספר ....בעלי יודע את כל זה ולא הזיז לו רק רוצה שאתמוך שאני אבין אותו בלי הבנה מצידו הוא.......הוא רוצה שאתייחחס לאימו כמו מלכה בעוד שלהורים שלי הוא מתייחס כמו גוק שלא שווה להעריך.......כל הזמן טוען שהמשפחה שלו מכובדת יותר......אז איך אתמוך בו?צריך להיות הדדיות ביחסים ולא של ניצול זלזול וחוסר הערכה...
    בעלי גם מסרב לספר לי על מצב חשבון הבנק שלו על כמה חובות ישד לו מתיחס אליי כמו ילדה בת 5 שלא צריכה לדעת דברים כאלה.....ממש מעליב אותי.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללינה

    טלי מנדיוק
    11/11/2007

    ללינה,


    צר לי לקרוא את הסבל שעברת בילדותך, וגם היום כאישה בוגרת.

    בשל כך אני סבורה כי אתם זקוקים לעזרה מקצועית. לתמיכה ויד מכוונת.

    אנא, פני לקבלת עזרה במקום מגוריך.

    עזרי לך ולבעלך. שניכם צעירים. פגועים. וזקוקים לעזרה.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בן 14 ליפני כשנה בערך
    SATAN
    09/11/2007

    אבא שלי ניסה ליתקוף אותי אם מחבת (טיגון) כי שאלתי למה אח שלי כל הזמן לוקח בקבוק מיץ לעבודה שלו,פעם אחת איחרתי לבית ספר(בשעה ומשהו דיי הרבה) והיסתכלתי על השעון והוא התחיל ליצעוק עליי "מה יש אם השעון הזה מה אתה מיסתכל עליו כל שניה!!"ושבר אותו והתחיל לתת
    לי מכות כל החיים שלי הוא היתנהג אליי באלימות על דברים קטנים היה לי קשה אם תרגילים בחשבון הוא העיף עליי סנדל לראש(זה מאד כאב!) הוא עובד יותר מפעם ולרוע המזל יוצא לי ליראות את הזבל המהלך הזה מול הפרצוף גם בבוקר והוא מוצא זמן לרדת עליי איך שאני קם והוא בדרך לעבודה הוא עושה לי "למה לא הרמתה את הזבל!"אני אומר לו למה אח שלי הרים הוא:"אני העיף לך את הזבל לפרצוף עכשיו! אתה יושב כמו גחבה כל היום לפחות תוריד תזבל!!" אין נימאס לי מימנו מה אני יכול לעשות הבן אדם חתיכת חרה מפגרת וגם שאר המישפחה לא מי יודע מה נימאס מהם כבר!
    כמה זמן אני צריך ליסבול את זה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני בן 14 ליפני כשנה בערך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנער המוכה

    טלי מנדיוק
    09/11/2007

    לנער המוכה,


    ליבי יצא כשקראתי את פנייתך.
    האלימות כלפיך וכלפי אחיך הינה פסולה וכמובן מהווה עבירה על החוק.
    עליך לפנות לאדם מבוגר בעל סמכות על מנת שיוכל להוציא אותך משם.
    יועצת בית הספר (או שאר הגורמים בבית הספר), משטרה, עובדת סוציאלית בעיריה וכו'.
    יש אפשרות לעזור לך מהיום להיום על מנת שלא תהיה קורבן לאלימות עוד דקה אחת בחייך.

    פנייתך חיובית ומלמדת כי אתה מבקש לצאת מהמצב וזה טוב.

    כמו כן, אני מאפשרת לך לצלצל אלי טלפונית ל - 0544753045 על מנת שאוכל להדריך אותך.

    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי נראה לי סתם איזה נודניק

    שני
    10/11/2007

    שמנסה להתחכם. מופיע כמעט בכל פורום. הוא אף פעם לא מתמיד עם סיפור חייו. כל פעם הדמויות משתנות... ככה שאין מה להתייחס. חומד לצון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי

    ד``ר חיים היילפרין
    10/11/2007

    עדיין, יש אלפים רבים במצבו; ואם הכוונה שכזו תסייע רק לאחד מהם, דיינו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות
    רחל
    07/11/2007

    שלום
    1. מדוע יש גברים נשואים שזקוקים לזמן פורנו מול המחשב ויש כאלה שלא, האם הנשים של אלה שלא זקוקים לכך, יותר מספקות אותם? אני משתדלת לא להתרגש מכך שבעלי כן גולש לאתרים כאלו אבל כשאני נזכרת בעובדה שלא כל הגברים עושים כך אז יש לי תחושות רעות.

    2.האם אני מזיקה לבת שלי (3.5) כאשר אני מתנהגת בחופשיות לידה: מתלבשת, מתרחצת......אני לא רואה סימנים לכך שזה מפריע לה אבל אני לא יודעת. עד איזה גיל אני יכולה להתנהג בחופשיות לידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתי שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי תשובות - לשתי השאלות

    טלי מנדיוק
    07/11/2007

    לרחל שלום רב,


    1. לשאלתך הראשונה - באופן טבעי ונורמאלי יש שוני בצרכים, בחשק ובסקרנות בין אדם לאדם (באשר הוא. גבר או אישה). יש גברים שפורנו מעניין, מסקרן, ומגרה אותם ויש כאלה שלא. יש גברים שהחשק המיני שלהם גבוה ואחרים נמוך (הורמונאלית). יש כאלה שיותר מתעניינים במין, ויש שפחות. אין פה טוב או רע. יש פה שוני מאדם לאדם.
    אנני רואה קשר ישיר בין יחסי המין המספקים בין בני הזוג לבין זמן הצפיה של הגבר בפורנו. כלומר יכול להיות מצב בו לבני זוג יש חיי מין מספקים ומהנים, ובכל זאת אחד מהם צופה בפורנו. שוב זה תלוי בצרכים האישיים שלו.
    מצד שני, יכול להיות חיי מין לא מספקים וצפיה בפורנו הינה התנהגות שנגזרת מכך (פנטזיות, אוננות וכו').

    מה דעתך על חיי המין שלכם?
    האם הם מספקים אתכם?
    האם שוחחת על כך עם בעלך?


    2. עירום ליד ביתך בת ה- 3.5, הינו דבר נורמאלי, תמים, טבעי וחיובי. כיוון שהיא בת ולא בן תוכלי להמשיך להיות עירומה לידה תמיד, ובהתאם לנוחיות של שתיכן.


    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולת ניקיון
    לילי
    05/11/2007

    שלום לכם

    יש לי גיסה (אשת אחי) שנראה כי כל כולה נתון לניקיון. הבית נקי מצוחצח ומקורצף - אך היא בשלה: מנקה ומנקה. לעיתים היא נותנת הרגשה שאנחנו לא בסדר (כי אנחנו לא מנקים מליון פעם את הבית...).

    תן לה חומרי ניקיון - והיא תהיה הכי מבסוטה שיש. לנקות לנקות ולנקות - עד כדי מצב אבסורדי.
    מה שהכי מרגיז אותי זה שזה בא על חשבון ההורות שלה: היא תעדיף לנקות מאשר לבלות זמן איכות עם הבן שלה (אחיין שלי) וזה הכי מרגיז אותי.

    מה זה לדעתכם?
    האם יש מחלה כזו של ניקיון יתר? מה עושים? איך מסבירים לה שהכי חשוב זה הבן שלה ולא ניקיון הבית המחורבן?(סליחה על השפה - זה פשוט מרתיח אותנו. אפילו אימי כבר נואשה).

    בתודה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חולת ניקיון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 'מחלת הניקיון'

    טלי מנדיוק
    05/11/2007

    שלום רב,


    יפה בעיני הרגישות שלך לגבי האחיין שלך, והאכפתיות לגבי איכות החיים שלו.
    יפה שאתה דואג לו, ורוצה שההורים שלו יקדישו לו זמן איכות.

    לגבי שאלתך האם יש 'מחלת נקיון' - אכן כן. יש הפרעה שנקראת OCD. זוהי הפרעה בה אנשים מתנהגים באופן אובססיבי וכפייתי לגבי נושאים שונים. למשל נקיון אובססיבי.
    ההגדרה להפרעה היא, בזמן שההתנהגות מפריעה למהלך החיים.
    אולם ניתן לקבוע באם מדובר בהפרעה ע"י אבחון אצל רופא פסיכאטר, וניתן לקבל טיפול תרופתי.

    מספר שאלות לי אליך:

    *בן כמה אתה?, האם אתה נשוי, אב לילדים?
    *מדוע זה כה מדאיג אותך?
    *איך הקשר שלך עם האחיין? האם אתה קרוב אליו ומקדיש לו מזמנך?
    *איך הקשר שלך עם האח / הגיסה? האם שוחחת איתם בעדינות על דאגותיך?

    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי תודה על תשובתך

    שני
    05/11/2007

    אבל אני בחורה. בת 33 . רווקה ואין לי ילדים.
    מדובר באחיין שלי (בן אחי).

    אני אוהבת אותו ואני דואגת לו דווקא בשל העובדה שהוריו מאוד פסיביים בנושא של חינוך והשקעה. לא משקיעים כלל וכלל. מצידם שהילד ירבוץ מהרגע שהוא חוזר מהצהרונית מול הטלויזיה. בלי שום חוגים. ללא שום גירויים שילד כה זקוק להם. זה מרתיח את דמי.

    אחי מאוד מאוד סביל. כל דבר צריך להגיד לו. הוא מאוד לא וורבלי. מופנם, חסר ביטחון. הססן. מעולם לא ראיתיו יושב עם ילדו ומספר לו סיפור או מדבר איתו שיחה ערה/לוקח אותו על אופניים. הכל רדוד. ואני חוששת שהילד שלהם יסבול מהזנחה סביבתית/משפחתית או איך שלא מכנים זאת בז'רגון המקצועי.

    לאחרונה אני התחלתי לבלות קצת איתו. בזמנים המוגדרים שאפשר. ערבים, שבתות. כשאני מציעה לאחי לעודד את ילדו לקרוא ספרים הוא מיד מתנער וטוען שאי אפשר להכריח - פשוט נח לו להאחז בתירוץ הקל הזה....
    הצעתי בפניהם לרשום אותו לחוג במתנ"ס. וזה לוקח להם יובלות לעשות זאת. לא יודעת מאיזה תירוץ: קמצנות (הצעתי שאני אשלם על החוג), עצלנות (הצעתי שאני אעזור להביא ולקחת אותו משם). מה עוד צריך לעשות כדי לעורר את שני החולמים הללו? ועליה אני בכלל לא מדברת: סובלת מפיגור סביבתי ורמת אינטליגנציה נמוכה מאוד. אני לא מאבחנת לכן לא אוכל להגדיר מה בעייתה. אני לא בקשר מעולה איתה.

    הכל רדוד, ריקני. הילד צמא לגירויים אבל כשהוא רואה את הוריו הרצון הזה מתגמד ומדוכא על ידם.

    מה דעתך? איך אפשר להעשיר את עולמו של הילד מבלי להיות תלויים בהורה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדודה הרגישה והאכפתית

    טלי מנדיוק
    06/11/2007

    כל הכבוד על האכפתיות, הרגישות, הדאגה והמסירות שלך לאחיין שלך.

    לגבי הוריו - כל עזרה תמיכה או עידוד כלפיהם הם מעשה חיובי וחשוב. אני מניחה שכל ביקורת כלפיהם עלולה להוריד עוד יותר את תפקודם.
    לכן אני מציעה כי תעודדי ותתמכי בהם ככל שתוכלי, תמיכה שבאה ממקום של אמפתיה ורגישות ולא ממקום של יאוש, אכזבה וביקורת.

    לגבי הילד - את נחשבת לדמות חשובה בחייו. אי לכך, המשיכי להעניק לו חום, אהבה, אכפתיות ,מחשבה וכל שאר הדברים הנפלאים שאת ממלאת בחייו.
    אין לי ספק כי דמותך החיובית הינה גורם משמעותי וחשוב בהתפתחות שלו כאדם.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך!אני אעשה זאת!

    לילי
    06/11/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום