מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בנוגע ללקיחת תרופותמשה28/08/2017
אני בן 57. התרופות שאני לוקח הינן אמלודיפין - ולסרטן וכן קרדילוק. לעיתים כשאני לוקח לויטרה ממיסה אני מרגיש קצת סחרחורת ביום למחרת. זה לא קורה תמיד. בד"כ אין בעייה.
האם כדאי להמשיך עם הלויטרה?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה...
ד``ר ויקטור פרחויקי02/09/2017משך השפעת הלויטרה איננה לשעות ארוכות. אם התופעות מופיעות למחרת השימוש כנראה שאין קשר עם נטילת התרופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם 134/44 האם זה גבוה או נמוך?בת28/08/2017
שלום
אמי בת 84, לוקחת כדורים להעלאת לחץ הדם. רציתי בבקשה לשאול מה משמעות של לחץ דם סיסטואלי 134 גבוה. והמדידה של הלחץ הדיסטואלי הוא נמוך מאד 44. מה המשמעות של זה? אמי מרגישה חולשה רבה , לפעמים קשה לה לנשום. בשיא הקיץ היא מתכסה ביום כי קר לה. אני לא יודעת אם זה שייך. אבל רציתי בבקשה לדעת האם ייתכן לחץ דם 134/44? האם זה נקרא גבוה או נמוך? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבוה או נמוך
ד``ר ויקטור פרחויקי02/09/2017לחץ הדם של אמך מתאפעין בהבדל משמעותי בין סיסטולי לדיאסטולי. הממצא אופייני לאנשים מבוגרים. לא צוין מה הטיפול אבל בגדול לחצ הדם שלה לא אמורים להיות תסמיניים. לתחושה של קור אין כל קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב נמוכות ותרופה להורדת לחץ דםדי23/08/2017
שלום!
ביומיים האחרונים היה לי לחץ דם לא סדיר 89\180 , 79\171
\71\159 עם כאבי ראש. קצב דפיקות הלב שלי הם בדרך כלל 40-47 ולפעמים הם 50 . אני לא ספורטאית . ובדרך כלל הכל בסדר.הלכתי לרופא בעקבות אי סדירות הלחץ דם והכאבי ראש הנלווים והוא נתן לי תרופה בשם - mg 25 atenolol - כתוב שזה מאט את קצב הלב. רציתי לדעת האם אני יכולה לקחת את הכדור הזה ? עד כמה דפיקות לב זה בסדר להיות בלילה ? אם אני כבר עם קצב לב איטי ... אשמח אם תענו לי בהקדם. תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך למה שכתבתי קודם
די23/08/2017שכחתי להוסיף שאני בת 56 . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדפיקות לב נמוכות ותרופה להורדת לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי23/08/2017את בהחלט צודקת, צפוי שלא תסבלי את התרופה שעלולה לגרום לירידה נוספת של הדופק.
אם את צריכה טיפול תרופתי, היתי בוחר בתרופה אחרת.
כדאי להתיעץ שוב עם הרופא שלך לפני שמתחילה לקחת את התרופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק גבוה לחץ דם סביריצחק יהודה20/08/2017
אני לוקח 20 שנה דילטאם60*3 ביום בתוספת אנדלקס 5 מג.לחץ הדם שלי מאוזן כך 130 על 85 ודופק עד 90 . בזמן האחרון יש לי אנמיה והמוגלובין נמוך 11 וכנראה עקב כך הדופק שלי במנוחה בין 100 ל120 . שאלתי אליך דר האם אני יכול להוריד כדור אחד דילאטם ולקחת במקום נורמטין 25 מג או חצי נורמטין? אשתי לוקחת להורדת דופק נורמטין מזה שנה והדופק ירד לה.או שיש לך הצעה אחרת. תודה מראש לך דר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק גבוה לחץ דם סביר
ד``ר ויקטור פרחויקי21/08/2017אם יש אנמיה ודופק מהיר, עליך לפנות לרופא שלך ולנסות להבין למה זה קורה.
המוגלובין 11 בדרך כלל לא מסביר לגמרי דופק במנוחה גבוה.
אי אפשר להמליץ על טיפול מבלי לבדוק אותך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה הגיוני? - פער גדול במדידות לחץ הדם 30 מ"מ כספיתרוני13/08/2017
בדקתי לחץ דם ידני לחץ דם 155/75
כעבור דקה בדקתי באוטומט 125/75
מיד אחר כך בדקתי בידני 125/75
האם יש צורך לקנות מכשיר מד לחץ דם ידני חדש? איך יכול להיות פער כל כך גדול במדידות תוך דקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה הגיוני? - פער גדול במדידות לחץ הדם 30 מ"מ כספית
ד``ר ויקטור פרחויקי15/08/2017אם אתה רוצה לקיים השוואה עליך לבדוק 3 פעמים עם כל מכשיר ולהשוות את הממוצעים.
בדרך כלל המכשיר האוטומטי יותר רגיש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ביתר לחץ דםנחמן13/08/2017
שלום!
אני בן 56,סובל מלחץ דם ראשוני לא מאוזן.
אני מטופל ע"י קרדילוק 1.25 מ"ג ואמלו 5 מ"ג.
לחץ הדם שלי בבוקר בדרך כלל 130/100(130/95).
עליה במינון של קרדילוק מורידה לי דופק עד 48.
אני לא יכול לקחת תרופות ממשפחות של אנלופריל ולוסרטן מסיבות רפואיות.
רופא המשפחה שלי לא יודע מה לעשות.
רציתי לשאול,האם כדאי לנסות לי דיזותיאזיד חצי כדור במידה ואני אוותר על אמלו או קרדילוק?
אני מבין שזה התפקיד של הרופא להחליט,אבל מה אעשה ,אם במשך 3 שנים לא מצליחים לאזן את לחץ הדם שלי ואז אני לוקח את היוזמה.
תודה ויום נעים,
נחמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ביתר לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי13/08/2017טיפול במשתן אכן הינה אחת מאופציות אחרות.
כמובן שהיא לגיטימית אך צריכה להלקח בהנחייה של הרופא המטפל בך.
תמיד אפשר להגיע ליעוץ עם מומחה בלחץ דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת ולחץ דם נמוךתומר10/08/2017
שלום בן 39 סובל לאחרונה מסחרחורת ( מרגיש שהחדר מסתובב) זה מתבטא ביתר שאת משכיבה לעמידה,קיימת אנמיה קלה להלן תוצאות בדיקות רלוונטיות:
בדיקות לחץ דם: סיסטולי - בין 85-95
דיסטולי - בין 45-55
דפיקות לב - בין 40- 35
RBC-Red Blood Cells - 4.33
WBC-Leucocytes- 4
הומוגולובין- 12.6
Creatinine - 1.08
eGFR - 85.0 ml/min/1.73m²
Uric Acid- 7.5
אין מחסור בוטמינים - ברזל חומצה פולית בי 12.
יש לציין ש בשנה האחרונה ירדתי כ 16 קילו כתוצאה מפעילות גופנית מאוד מאומצת בשילוב עם דיאטה מ 84 ל 68.
אני נמצא בכושר גופני מאוד גבוה מבצע ריצות של מעל 10 ק"מ ללא קושי או תופעות לואי ( דווקא אחרי ריצה לא מרגיש סחרחורת)
שאלתי ממה נובעת הסחרחורת לפי דעתך בהתאם לנתונים?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת ולחץ דם נמוך
ד``ר ויקטור פרחויקי13/08/2017לא רשמת אם אתה לוקח טיפול כשלהו.
עיקרונית הסחרחורות יכולות להיות קשורות לשינויי לחץ הדם בשינוי תנוחה.
אם אתה לא מקבל תרופות, עליך להקפיד על שתייה מרובה ומאזן מלחים נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק עם קרדיולוק 2.5 מ"געדי07/08/2017
אני מודאגת-
אמא שלי נוטלת קרדיולוק 2.5 מ"ג עקב לחץ דם שעכשיו הוא מאוזן בסך הכל.
העניין הוא שלפני שהיא לוקחת קרדיולוק הדופק שלה לפי מדידת מכשיר הלחץ דם הוא 51 לדקה.
כתוב בעלון לצרכן שאם הדופק יורד מתחת ל 50 לחפש עזרה רפואית. האם אין סיכון לקחת קרדיולק כאשר הדופק ממש קרוב ל 50?
אני מודאגת מאוד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק עם קרדיולוק 2.5 מ"ג
ד``ר ויקטור פרחויקי13/08/2017אכן התרופה שייכת לקבוצה של חוסמי ביטא היכולות לגרום לירידת קצב הלב.
הדרך היחידה לענות לשאלתך הינה לעקוב ולבדוק מה קורה. במידה הדופק יורד יהיה צורך להוריד את המינון/ להפסיק את התרופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש הסבר לתופעה?ברוך04/08/2017
שבת שלום.
מדדתי לחץ דם בשתי דרכים. מדידות רצופות.
מד לחץ דם ידני הראה 145/80
מד לחץ דם אוטומטי הראה 135/80
מדדתי שוב בידני- ואכן 135/80.
איני יודע להסביר כיצד במדידות רצופות אחת אחרי השנייה נוצר פער כזה. אני יודע שביצעתי היטב את מדידה הראשונה כאשר מדדתי בידני. כיצד ייתכן להסביר את הפער בתוצאות? האם התקלה בוודאות אצלי?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: האם יש הסבר לתופעה?
ד``ר ויקטור פרחויקי05/08/2017התקלה לא אצלך ולא במכשיר. למעשה אין תקלה. לחץ הדם משתנה בתנודות קטנות מרגע לרגע. הפער במדידות אצלך עד 10 מ"מ כספית, שלא נחשב לפער גדול.
לחץ הדם משתנה במקצת בעת פעולהמינימלית, נשימה עמוקה אט שינוי תנוחתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה
ברוך05/08/2017כמעט השתגעתי מחוסר היכולת שלי להבין מה קורה פה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאיזו בדיקה צריך להתייחס?מיכל04/08/2017
בוקר טוב
רציתי לדעת לאיזה תוצאה להתיחס בבדיקות אלו ברצף?
בדיקה 1- 160/67
בדיקה 2- 134/73
בדיקה3- 130/68
האם להתייחס לממצוע או לבדיקה 3 ?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: מה הבדיקה הקובעת?
ד``ר ויקטור פרחויקי05/08/2017היות ושלושת המדידות משקפות את לחצי הדם שלך, מקובל לחשב את הממוצעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם פתאומינדב01/08/2017
שלום רב.
אמא שלי בת 67. לפני 3 חודשים לחץ הדם שלה התחיל לעלות לפתע פתאום ולהגיע לערכים גבוהים. מטופלת כך:
1. דיובאן 160 מ"ג - כדור בוקר.
2. כדור משתן עקב בצקת ברגליים בשם פמיד 2.5 מ"ג - כדור בוקר (הכדור ניתן מכיוון שכדור נורווסק 5 מ"ג גרם לבצקות ולכן הופסק).
3. קרדיולוק 2.5 מ"ג - כדור ערב.
4.אטוזט 10 מ"ג / 40 מ"ג כדור לילה.
העניין הוא כזה:
בשבועיים האחרונים לחץ הדם של אמא ב 3 מדידות - בוקר, צהריים, לילה מאוזן אבל לפתע פתאום אתמול לחץ הדם עלה בפתאומיות.
בשעה 18:00- לחץ דם 130/80.
בשעה 21:40- לחץ דם 150/85.
בשעה 22:20- לחץ דם 190/90.
1. האם יש הסבר לתופעה הזו שפתאום כמו רעם ביום בהיר תוך 40 דקות לחץ דם קופץ לערכים כאלו?
2. אמא ממתינה לתוצאות הולטר לחץ דם ותוצאות אקו לב. למי יש לפנות עם התוצאות? קרדיולוג? רופא משפחה? מרפאה פרטית ליתר לחץ דם? נפרולוג?
3. לפני 3 חודשים אמא שלי סיימה טיפול בסטרואידים 40 מ"ג שנמשך 21 ימים. האם יש קשר בין הסטרואידים לבין יתר לחץ הדם עכשיו?
4. האם זה נכון שמה שמטריד בלחץ הדם זה הדיסטולי בלבד? כך נאמר לנו על ידי רופא כללי.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו נוסף ששכחתי
נדב01/08/2017כחודשיים לפני כל עניין הופעת לחץ הדם שמתי לב שכאשר בדקתי דופק הרגשתי דופק שהוא חסר. פשוט פעימת דופק שלא הופיעה.
האם זה יכל לרמז על עניין הופעת יתר לחץ הדם? דיווחתי לרופא המשפחה על עניין הדופק החסר והוא לא עשה עם זה כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הולטר לחץ דם
נדב02/08/2017מצורף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: בדיקת הולטר לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי05/08/2017רוב מדידות לחץ הדם בגדר הנורמה.
היתי ממליץ על מעקב ע"י מומחה ביתר לחץ דם או נפרולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל תשובה לכל השאלות בבקשה
נדב05/08/2017תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר תשובה לכל השאלות?
נדב15/08/2017תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל תשובה לכל השאלות בבקשה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/08/2017תשובות ספציפיות לא קיבלת בגלל שככדי להיות עניינים צריך לבדוק אותה, לשמוע את כל הפרטים, לקלב מידע על העבר הרפואי ואז לקבל רושם מעמיק של הקורה.
זה אי אפשר לעשות בפורטל באינטרנט.
לחץ הדם הינו משתנה של תופעה פיזית לא קווית עם שינויים מרגע לרגע שלא תמיד אפשר למצוא הסבר ברור.
אם יש תנודות ולחץ הדם לא יציב, כאמור, כדאי להבדק ע"י מומחה בלחץ דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר להורדת לחץ דםיעל30/07/2017
שלום,
האם המכשיר resperate עוזר בהורדת לחץ דם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר רספרייט
פרופ` אליעזר קליינמן31/07/2017אכן כן. המכשיר מרגיע הן מנטלית והן פיזיולוגית באמצעות וויסות מספר הנשימות מה שמווסת את ההחזר הורידי ומחזור הדם ומסוגל להוריד את לחץ הדם ב 10% בממוצע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם ושריפה בגוףדניאל29/07/2017
שלום, אני בן 53 וסובל כבר כחצי שנה מתחושת שריפה בגב העליון מצד ימין .
וכמעט בכל הגוף חום בלתי מוסבר ...במדידת חום רגילה אין לי חום אך אני מרגיש שהגוף שלי חם מאד
בבדיקות לחץ דם ערכי הלחץ דם גבוהים 160/111 ותוך חצי שעה יורדים ל 123/86 ,מה הסיבה ? מה עליי לעשות
אני כבר אובד עצות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: לחץ דם ושריפה בגוף
ד``ר ויקטור פרחויקי29/07/2017כנראה שאין כל קשר בין תחושת החום ולחץ בדם.
לגבי ערכי לחץ הדם היתי ממליץ על בדיקת ניטור לחץ דם 24 שעות עם מכשיר אוטומטי אשר יכריע מה אחוז המדידות גבוהות ומה בגדר הנורמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 70 לחץ דם תחתון נמוךמאיר28/07/2017
אני בן 70 לחץ הדם שלי הוא העליון נע בן 120 ל135 והתחתון נע בן 70 ל59. מדאיג אותי הוא התחתון שהוא מאוד נמוך מה עלי לעשות בנידון?
אני לוקח כדור 5 מ"ג אמלודיפין 1 ליום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: לחץ דם תחתון נמוך
ד``ר ויקטור פרחויקי29/07/2017לחצי הדם הדיאסטולים שאתה מתאר לא נמוכים אלא בגדר הנורמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מהראות תוצאות המדידות?מיכל25/07/2017
שלום
להלן מדידות ממוצע של 3 בדיקות חוזרות כל פעם במשך שלושה ימים בוקר וערב בבית:
בוקר: 139/65
ערב: 138/65
1. מה מראות תוצאות אלו?
2. בעוד כמה זמן עלי לערוך בדיקות נוספות?
בתודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדידות
ד``ר ויקטור פרחויקי26/07/2017כאמור, המדידות בגדר הנורמה.
לגבי המעקב, תלוי למה הרופא שלך ביקש למדוד. אם זאת בדיקץ שגרה, כל כמה חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



