מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מנינגיומה במוח ויתר לחץ דםשמעון09/11/2017
האם יש קשר בין השניים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: מנינגיומה במוח ויתר לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי13/11/2017מנינגיומות מאוד שכיחים, במיוחד קטנים. גם לחץ דם גבוה מאוד שכיח. יש דווחים נדירים ביותר על הקשר בין 2 המחלות, אך בעיקר אם יש מנינגיומה גדולה לוחצת על המח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע ליתר לחץ דםנדב09/11/2017
אמא שלי מטופלת במרפאת לחץ דם, והרופאה המתמחה ביתר לחץ דם, נתנה לה מספר תרופות-
בבוקר: דיובאן 160 מ"ג + פמיד
ערב: וזודיפ 10 מ"ג + קרדילוק 2.5 מ"ג
הבעיה???
בלילה לחץ הדם מגיע ל 165/85 ולפעמים מעבר לכך.
רופא המשפחה אמר שאם לחץ הדם מגיע ל 160 ומעלה לקחת ואבן 10 מ"ג.
אבקש לדעת האם זה טיפול מקובל או שרצוי טיפול אחר?
אודה מאוד לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: שאלה בנוגע ליתר לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי13/11/2017כנראה שיש לחץ דם עמיד.
הגישה של מומחה בלחץ דם נכונה.
אם לחצי הד גבוהים יש להניח שיהיה צורך לשנות הטיפול, יתכן להוסיף תרופה או להגדיל את המינון.
טיפול בואבן יכול להרגיע אך לא מורד לחץ הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ואזדיפ קומבו 20 מגמיכל05/11/2017
היי
אני סובלת מלחץ דם גבוה ומקבלת ואזדיפ קומבו20 מג פעמייםביום.
אני רוצה לעשות לייזר ברגליים,
האם יש בעיה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ואזדיפ קומבו 20 מג
ד``ר ויקטור פרחויקי06/11/2017לא רואה בעיה בהתערבות עם לייסר תת הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אולטרה סאונד עקב לחץ דם גבוהאבישי02/11/2017
נשלח לבדיקת אולטרה סאונד בעקבות לחץ דם גבוה וקושי במתן שתן. להלן התוצאות אשמח לפיענוח:
us דופלר עורקי+כליות+דרכי השתן:
כליה ימנית-ציר אורכי- 10.6 ס"מ. הודגמה ציסטה קורטיקלית 0.9 ס"מ. פרנכימה שמורה. אין עדות לאבנים או הידרונפרוזיס.
דופלר:
רשת וסקולרית תקינה
תרשים זרימה תקין מלבד Ri dcuv.
תרשים זרימה מירבית: 96 סמ"ש
Ri גבוה כנראה עקב שינוים מיקרו וסקולריים.
כליה שמאלית-ציר אורכי-11.2 ס"מ. הודגמה ציסטה בגודל 1.2 ס"מ, פרנכימה שמורה. אין עדות לאבנים או הידרונפרוזיס.
דופלר:
רשת וסקולרית תקינה
תרשים זרימה תקין
מהירות זרימה מירבית: 103 סמ"ש.
Ri ממוצע 0.80 גבוה.
לסיכום: אין עדות עקיפה להפרעה המודינמית חסימתית משמעותית בגובה עורק ראשי של כליה זו (UPSTREAMׂ)
Ri גבוה כנראה עקב שינויים מיקרו וסקולריים.
שלפוחית שתן-קיבולת טובה, דפנות חלקים.
ערמונית- לא מוגדלת בנפח 33 סמ"ק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות אולטרה סאונד עקב לחץ דם גבוה
ד``ר ויקטור פרחויקי04/11/2017אם תפקוד הכליות תקין אין ממצאים של ממש בבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין כאבי מחזור לבעיה בכליותקרן01/11/2017
אני חולת סכרת נעורים בת 65 לאחרונה הופיעו כאבי מחזור חזקין כמובן שנבדקתי ובכל תקין האם בעיות בכליות יכולים גם לעשות כאבי מחזור האם יכול להיות קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין כאבי מחזור לבעיה בכליות
ד``ר ויקטור פרחויקי04/11/2017תוכן השאלה לא כל כך ברור. אני מבין שמדובר על כאבי בטן ללא קשר עם מחזור אלא שמזכירים כאבי מחזור? אם כך הליה כמעט לא כואבת אלא אם יש אבנים בדרכי השתן וזה הרופא יכול לגלות בקלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ הדם דיאסטולי תנודתידוידי29/10/2017
בן 41 עם לחץ דם דיאסטולי תנודתי , בין 85 לבין 105. הסיסטולי תקין.
שמתי לב שיש שינוי של עד 15 שנגרם בשל תנוחת היד בעת המדידה. אם היד כלפי מטה הוא יותר גבוה ואם היד יותר נוטה למאוזן הלחץ דם יותר נמוך. האם זה תופעה מוכרת ואיזה לחץ דם הוא האמיתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: לחץ הדם דיאסטולי תנודתי
ד``ר ויקטור פרחויקי31/10/2017לא אמור להיות הבדל אם היד כלפי מעלה או מטה אם המנג'טה נמצאת במקום הנכון, קריא מהדקת את הזרוע וסותמת את העורק בעת המדידיה.
לחצי הדם שאתה מתאר גבוהים. היתי עושה בדיקת ניטור לחץ דם עם מכשיר אטוטומטי אשר ידגים מספר רב של מדידות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטריטייס פעם ביוםענת27/10/2017
שלום,
אני סובלת מיתר לחץ דם. את התרופה - טריטייס ( רק 1.25) אני לוקחת בדרך כלל בבוקר.
לפעמים, לקראת הערב/לילה, לחץ הדם שלי עולה, ואז אני לוקחת טריטייס נוסף
(גם 1.25) גם בערב, ולאחר שלחץ הדם מתאזן, אני חוזרת לתרופה רק בבוקר.
האם סגנון כזה של נטילת התרופה גם בערב באופן לא קבוע היא אפשרי ? כי אם אני לקוחות כמה ימים גם בערב - לחץ הדם שלי לעיתים יורד יותר מהרצוי.
תודה על תשובתך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בטריטייס פעם ביום
ד``ר ויקטור פרחויקי27/10/2017מינון של 1.25 הינומה מינון קטן מאוד של התרופה ומיועד לאנשים עם אי ספיקת כליות. בעת תפקוד כליתי תקין המינון המומלץ הינומה 2.5.
אם לעתים יש צורך בתוספת תרופה, יש להניח שיסתדר בעת העלאת המינון באופן קבוע. בדרך כלל אין צורך למדוד כל הזמן לצורך החלטה על נטילת הכדורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם ופעילות גופנית (crossfit)מירית26/10/2017
שלום,
שמי מירית, בת 42 , BMI 20.75
סובלת מיתר לחץ דם מסיבה אדיופטית כבר שנה וחצי (כרגע ל״ד שלב1 -143/105). מטופלת בAmlo 5mg , אוכלת בריא וממעיטה במלח, עושה פעילות גופנית כבר 3 שנים (לסרוגין) במכון כושר בעיקר משקל גוף ומשקולות עד 5 כל צד.
אני מעוניינת להירשם לקרוספיט, אך חוששת שהרמת משקולות כבדים ועצימות האימונים יפגעו בבריאותי.
אשמח לעצתכם.
בברכה,
מירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם ופעילות גופנית (crossfit)
ד``ר ויקטור פרחויקי27/10/2017הרמת משקולות יכול לגרום לעליה חדה בלחץ הדם לכן לא מומלץ אצל אנשים עם לחץ דם גבוה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזו פעילות גופנית מומלצת (לבעלי כושר גופני טוב)?
מירית28/10/2017תודה רבה על תשובתך. מדובר בכל פעילות (גם לא סט אוית)? ובכל משקל?
אם לא קרוספיט, איזו פעילות גופנית כן מומלצת לבעלי כושר גופני טוב ומעלה?
מירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: איזו פעילכחות גופנית מומלצת (לבעלי כושר גופני טוב)?
ד``ר ויקטור פרחויקי31/10/2017כל פעילות אירובית מבורכת.
הרמת משקלות לא כבדות שייכת לפעילות אירובית.
פעילות אנאירובית= הרמת משקלות גורמת לעליה חדה של לחץ הדם בעת הפעילות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה ושתיית מיםמיכל24/10/2017
שלום,
יש לי שאלה עקרונית :
אתמול יהיה לי לחץ דם גבוה. כאשר ספרתי זאת לחברתי היא אמרה לי שכאשר יש לחץ דם גבוה - לא מומלץ לשתות הרבה מים. האם הדבר הזה הגיוני ? לי זה נשמע משהו ממש לא רציני, ולא מבוסס. מה ידוע בעניין זה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה ושתיית מים
ד``ר ויקטור פרחויקי27/10/2017אין כל קשר בין שתיית מים ויתר לחץ דם. את יכולה לשתות כל פעם שאת צמאה בלי לחשוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה במשך שבועשי24/10/2017
שלום,
בשבוע שעבר הייתי במתח מאוד גבוה עקב איזה מקרה למשך שבוע,כשבסוף אותו שבוע גם הגעתי למיון עקב לחצים בחזה שהתבררו שהם כלום(בגלל הלחץ)
בבדיקות לחץ הדם באותו יום במיון היה לי לחץ של 81/148
כשבדר"כ אני בנורמה (אני בן 41 )
לאחר המקרה של המיון הבנתי שאני חייב להירגע והכל חזר להיות כרגיל.. אולם אני קצת סובל מכאבי ראש וכאב ברגל..
שאלתי- יכול להיות שהשבוע המאוד לחוץ שחוויתי כשאני מתאר לעצמי שבמשך אותו כל שבוע הלחץ דם שלי היה אפילו אולי יותר גבוה ממה שציינתי - האם זה יכל לגרום לי נזק או יכול להשפיע עליי לרעה? האם יש משהו שאני צריך לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: לחץ דם גבוה במשך שבוע
ד``ר ויקטור פרחויקי31/10/2017מצטער, לא ראיתי שאלתך קודם.
לחץ הדם שאתה מתאר אינו גבוה עד כדי כך שמסביר את התסמינים. יתכן וההיפך הוא הנכון, בעת התקף של לחץ או חרדה נמדדים לחצי דם מעל הנורמה.
אם הממצא בודד כנראה שאין חשיבות קלינית.
אם הדבר חוזר על עצמו עליך להתיעץ עם רופא המשפחה על מנת לבדוק דרכים להורדת המתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לגבי כדורי לחץ דם שעדויים להתאים, עקב תופעות לוואיאסתר מ22/10/2017
שלום רב, אמי חולה בדמנציה ולחץ דם גבוה כרוני כמו כן סובלת מעורק סתום בלב. היתה נוטלת כדורי אגיסרק 10 שככל הנראה עפ"י רשימת תופעות הלוואי הם שגרמו לה להתנתקות העור מהבשר בידיים ולדימומים בידיים וסימנים כחולים. הרופא משפחה החליף לה את הכדור לאמלו ואז לאקספורג' 160 מ"ג. בשני הכדורים האחרונים סבלה מכאבי ראש חזקים ביותר לאחר נטילת הכדור והתסמינים בידיים נותרו. כרגע המליץ לה הרופא לא לקחת אף כדור עד לקביעת תור אצל רופא אחר שאליו הפנה אותה. מצרפת תמונה של הידיים. אשמח לקבל ייעוץ בנושא. בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לגבי כדורי לחץ דם שעדויים להתאים, עקב
ד``ר ויקטור פרחויקי23/10/2017לא בטוח שיש קשר בין תופעת העור לתרופה. כדאי להבדק ע"י מומחה בליץ דם אשר יוכל לתת טיפול ענייני לאחר בדיקתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אסתר מ23/10/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחס בין אוראה וקראטינין באיסוף שתןנחמן16/10/2017
שלום!
בבדיקת איסוף שתן של 24 שעות רמות האוראה וקראטינין תקינות.אך היחס ביניהם מעל הנורמה(13 .הנורמה היא 10 -הגבול העליון)האם יש משמעות לערך כזה.
מדובר בבחור צעיר שסובל מיתר לחץ דם ומטופל תרופתי.
תודה.
נחמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחס בין אוראה וקראטינין באיסוף שתן
ד``ר ויקטור פרחויקי19/10/2017אין כל משמעות ליחס אלא במקרים של אי ספיקת כליות חדה (וזה לא המקרה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת ים המלח על לחץ דםריטה16/10/2017
שלום. בת 63 עם לחץ דם לא יציב לפעמים גבוהה מאד ולפעמים נמוך. לפני כשלש שנים היה ארוע מוחי חולף. רציתי לנסוע לים המלח לארבעה ימים אך אני פוחדת שהאויר שם ישפיע לא טוב על לחץ הדם. שאלתי : האם באמת יכולה להיות השפעה על לחץ הדם עלייה או ירידה ןלא כדאי לי להסתכן. או שאין שום בעיה ואני יכולה לנסוע בלב שקט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעת ים המלח על לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי19/10/2017אין כל בעיה לנסוע ליד המלח. אין השפעה על לחץ הדם מעבר למלח שתוכלי אם את בבית מלון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כדאי לי להפחית את צריכת המלח?לאה12/10/2017
שלום רב,
אני בת 41.
בריאה בדרך כלל.
צורכת כדורים כרוניים: זיפרקסה 10 מ"ג, דפלפט 1000 מ"ג קלונקס 1 מ"ג.
יש לי לחץ דם תקין.
יש שאומרים שלא בריא לצרוך מלח ושצריך להוציא אותו מתפריט התזונה לגמרי, ושממילא המזון שלנו מכיל מלח גם ככה.
אציין שאני לא משתמשת באבקות מרק, קטשופ, רטבים מתועשים וכדומה.
אני אוהבת מלח בסלט, בבישול. אני חושבת שאני שמה מלח בכמות בינונית.
בבדיקת מעבדה של Na-Sodium יוצא לי בדר"כ ערך של 36 או 37 כאשר סולם הערכים המותר הוא: 136-146
אם אני מבינה נכון Na-Sodium הוא בדיקת צריכת המלח שלי. נכון?
אז עדיף שלא אקשיב למי שנתן לי את העיצה, נכון?
זה אומר שאני לא בקבוצת הסיכון של לחלות בלחץ דם גבוה בעתיד, נכון?
אציין שמקרבה ראשונה אין לי תורשה של לחץ דם גבוה. יש לאמי אחות ולאבי 2 אחיות שלוקחות מקסימום כדורים ללחץ דם כדי להיות מאוזנות וגם הגיעו לבית חולים בגלל סיבה זו.
מה דעתך, דוקטור?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
לאה12/10/2017הערכים שיוצא לי בבדיקת דם הם 136, 137 ולא 36, 37 כפי שכתבתי.
מי שנותן לי את העצות הן הדודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: האם כדאי לי להפחית את צריכת המלח?
ד``ר ויקטור פרחויקי13/10/2017עיקרונית, בהעדר מחלת לב ויתר לחץ דם, אין הנחייה גורפת להורדת כמות המלח באוכל.
רמת הנתרן בדם לא אומרת הרבה בגלל שהגוף שלנו שומר על רמת המלח בגבולות די מצומצמים.
עבודות אפידמיולוגיות מראות באוכלוסיות גדולות שהמלח יכול להשפיע על לחץ הדם, אבל הדבר נכון ל- 3/4 של האנשים ולא מלמד הרבה על היחידים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופו לrnods וחשיפה לקורמוחמד04/10/2017
אני מקבל מדבקת ניטרודרם 10 מג למחלת רינו עומד לעבור להוסטל שם יש חלוקת תפקידים חייבים לנקות ריצפה וכילים .
מה אעשה אם יחייבו לשטוף במיים קרים/לחכות לאוטובוסים בדרך לעבוד ברוח קרה ובגשם? מה אעשה אם רגליים וידיים יהיו כחולות וירוקות שורפות וכואבות מאד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופו לrnods וחשיפה לקור נמוך
ד``ר ויקטור פרחויקי06/10/2017אם יש לך מחלה ע"ש ריינו יש איסור בלהכניס את הידיים במים קרים. כנ"ל חשיפה לקורס ורוח. דבר עם הרופא שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)



