פורום יתר לחץ דם, לחץ דם גבוה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעת לוואי של טריטייס 2.5
    חן
    02/07/2017

    בת 57,לוקחת מזה 5 ימים כל בוקר טריטייס 2.5 ומטופלת גם בליפיטור 40 מ"ג
    היום היו לי בחילות בבוקר, ואיבוד תיאבון לחלוטין, תחושת חוסר נוחות בבטן
    האם זו תופעת לוואי מוכרת של הטריטייס?
    אודה על תגובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעת לוואי של טריטייס 2.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעת לוואי של טריטייס 2.5

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    03/07/2017

    כל תרופה יכולה לגרום לתופעת לוואי שכזאת. אם התלונה לא נעלמת כדאי להתיעץ עם הרופא שלך על מנת לבחון אם להחליף את הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ גם גבוה כבן 30
    שלמה
    23/06/2017

    אני בעל כליה בודדת מלידה בבדיקות אלטוראסאונד ודופלר עורקי כליה שעשיתי הכליה מתפקדת הכל תקין ביצעתי אקו לב דופלר עורקי צוואר בדיקות דם בדיקות איסוף שתן מקיפות הכל תקין . בבדיקת הולטר המדדים במשך היום גבוהים ממוצע של 160/90 בלילה תקינים הוחלט על טיפול באמלודיפין 5 מג ולאחר שבועיים לא הגענו למטרה ועברתי ל10 מג אמלודיפין כרגע לחץ דם תקין אך לפעמים חש בכאבי חזה מתונים לא מוסברים פניתי לקרדיולוג שביקש מבחן במאמץ הכל היה תקין עדיין חש בכאבים מדי כמה ימים אני בן 30 אורח חיים בריא ספורט לא מעשן שותה אלכוהול לעיתים רחוקות משקל לגובה תקין מספר רופאים טענו שהכאב נובע מסטרס לחץ נפשי כבר חודשיים מאז שהתחלתי מעקב כחודש נוטל תרופות. רופא אומר שזהו לחץ דם ראשוני! ..ברצוני לשאול מספר שאלות.
    1.האם ישנן בדיקות נוספות שכדאי לבצע ?
    2.האם יש קשר בין לחץ הדם לכליה בודדת אפילו אם היא מתפקדת מצויין והכל תקין?
    3.ממה יכול לנבוע כאבים בחזה אם כל הבדיקות תקינות ? חייב לציין שאני לא מרגיש לחוץ או בסטרס כרגע אמנם בתחילה כן הייתי בלחץ והכאבים הם בסולם שמ1עד 10 -משהו כמו 4 זה לא כאב פשוט הרגשה של מועקה כזאת כאב נסבל מציין גם שקרדיולוג אמר שלפי ההסבר שלי לכאבים זה לא משהו לבבי.
    4.האם יש דברים שעליי לבצע או לא לבצע ? מבחינה ספורטיבית..נהגתי לעשות ספורט אירובי ואנארובי כ5 פעמים בשבוע לסירוגין מאז המקרה לא עושה ספורט למעט גלישת גלים ,הליכה מתונה ומעט אופניים.

    בברכה תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ גם גבוה כבן 30

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף !

    שלמה
    23/06/2017

    חייב לציין שהכאבים לא באים בזמן פעילות או לאחר הפעילות ...מופיעים במשך היום ונמשכים כמספר שעות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה: לחץ גם גבוה כבן 30

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    26/06/2017

    בעת אקו לב ומבחן מאמץ תקינים, הכאבים שלך לא נראה כי קשורים למחלת לב.
    לא בטוח שיש צורך בבדיקות נוספות.
    לגבי לחץ הדם נשאלת השאלה אם קשור למטען תורשתי או לכליה הבודדת או שניהם.
    אם לחץ הדם תקין תחת הטיפול הנוכחי יש להניח שדרוש רק מעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדילוק- תופעות לווואי רעידות
    שושי
    23/06/2017

    שלום ד"ר,
    האם יכולה להיות לקרדילוק במינון 1.25מ"גן תופעת לוואי שהיא רעידות ביד?
    (נלקח בנוסף לאספירין).

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה: קרדילוק- תופעות לווואי רעידות

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    26/06/2017

    תופעת הרעד עם CARDILOC הינה נדירה מאוד, אך תוארה במיוחד אצל נשים מעל גיל 60 עם לחץ דם גבוה, שלוקחות את התרופה יותר מחודש ונטילות גם אספירין.
    הדרך היחידה להיות בטוח שאכן זו תופעה של התרופה הינה להפסיק את התרופה למספר שבועות לאחר התיעצות עם רופא המשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מותר ואסור עם יתר לחץ דם
    רחל
    23/06/2017

    שלום,
    בת 35, מטופלת בתרופה נגד יתר לחץ דם מזה שנה.
    לא מעשנת, פעילה ספורטיבית ואוכלת בריא, במשקל תקין.
    ברצוני לדעת ממה עלי להמנע על מנת לשמור על לחץ דם ובריאות תקינה לאורך החיים?
    איזה סוגי ספורט ומאמץ גופני לא בריאים לי?
    קראתי שאסור פעילות אקסטרים (צניחות, צלילות, רכבות הרים) אך גם פעילות איזומטרית אסורה. למה הכוונה? ממה עלי להמנע במכון כושר למשל?
    בעוד לחץ הדם מאוזן יפה, הדופק שלי נע בים 80 ל-90 במנוחה אך רופאת המשפחה שלי אמרה שזה עדיין תקין. בעברי תיקון ASD בניתוח לב פתוח.
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מותר ואסור עם יתר לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה: מותר ואסור עם יתר לחץ דם

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    26/06/2017

    אכן הדופק שלך תקין.
    כדאי לחסוך באכילת מלח, גם כתוספת גם כאוכן מעובד.
    מומלצת פעילות גופנית אירובית: הליכה, ריצה, אופניים, שחייה. אפשר להשלים עם משקלות קלות, אך פעילות נמרצת עם משקלות עלולה לגרום לעלייה חדה של לחץ הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטפורמין וקריאטנין ושיפור כלייתי
    חיים
    22/06/2017

    עדכון להודעה קודמת: שלום- לפני כחמש שנים התחלתי לקבל מטפורמין פעמיים ביום ושמתי לב כי הקריאטנין בדם עולה. נטען בפני כי אין לזה קשר למטפורמין. בשנתיים אחרונות הערך התייצב על 1.36 ולמרות זאת נשלל קשר למטפורמין. לפני חודש הערך בדם טיפס ל-1.62 ואז התייעצתי עם נפרולוג שהנחה להפסיק מטפורמין ולעבור לנובונורם. שבוע לערך לאחר החלפת התרופות, נמצא ערך המטפורמין בדם: 1.26 הנמוך מזה 4 שנים אחרונות, בתקווה שימשיך לרדת.
    האם בכל זאת, אחראי המטפורמין לזינוק בערכי הקריאטנין? הייתכן שתוך שבוע יתחיל תיקון של הקריאטנין בדם? אגב, ממשיך עם אקפורג', כרגיל.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטפורמין ותפקוד כלייתי

    פרופ` אליעזר קליינמן
    22/06/2017

    אכן מטפורמין עלול לפגום בתפקוד הכלייתי והעצה שקבלת מהנפרולוג היתה נכונה. עם זאת יש לציין כי המטפורמין נחשב עד היום כתרופה ראשונית מועדפת לטיפול בסוכרת מסוג 2 ועל פי רוב איננה פוגעת משמעותית בתפקוד הכלייתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בזכותך

    חיים
    22/06/2017

    אכן, בזכותך והמלצתך, פניתי לשינוי התרופה. זאת, לאחר שכל הרופאים, משפחה, פנימי, יועצים למיניהם - טענו בפני ובכתב כי הדבר לא ייתכן וכי מטפורמין לא פוגע בכליות ולא מעלה קריאטנין. (אם כי צריך להפסיק לנטלו בקריאטנין 2 ומעלה). גם בדיקה פרמקולוגית העלתה כי אין טענות או ידע על כך שגורם לכשל כלייתי. אבל, הפרקטיקה הייתה אחרת. לאחר דרדור של 4 שנים וחד לפני חודש, עם "השלכת" התרופה, הערכים צנחו ומקווה שימשיכו לרדת וזאת תוך שבוע !!! איך אפשר להסביר זאת? אגב, אני ממשיך לקחת אקספורג' כמקודם, למרות שתחילה חשדתי שאולי הדיובאן עלול לפגום בכליות.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לטיפול ביתר לחץ דם
    שלי
    21/06/2017

    שלום רב, אני סובלת מה כמה שנים מלחץ דם גבוה. אני בת 34. לאחרונה עוברת סידרת טיפולים לבירור הסיבה. לאחרונהאני בודקת את לחץ הדם והוא יוצא תקין. אני מקבלת 2כדורים: בבוקר כדור אמלודיפין ובערב EXFORGE.
    השאלה אם להמשיך לקחת את הכדורים כרגיל או שאם בבדיקה בבוקר אני רואה שתקין לא לקחת ובערב בבדיקה רואה שתקין לא לקחת ? אם לחץ הדם תקין לקיחת כדור להורדה לא משפיע על לחץ הדם ויכול להוריד אותו עוד יותר ? אודה לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ביל"ד

    פרופ` אליעזר קליינמן
    22/06/2017

    קשה לענות באופן מפורט לשאלתך משום ששינויים כאלה שאת מציעה דורשים מעקב רפואי צמוד בדרך כלל. יחד עם זאת יש לשקול בעצה אחת עם רופאך לנסות להוריד טיפול ולעקוב על ידי ניטור לחץ דם (הולטר לחץ דם ל 24 שעות) כדי לראות את התגובה לשנוי הטיפולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה חזקה של לחץ הדם תוך כדי פעילות אירובית
    איתן
    17/06/2017

    בן 70, ספורטאי, לחץ דם מאוזן תרופתית. לאחרונה לחץ הדם צונח חזק תוך כדי פעילות אינטנסיבית ממושכת.
    ל"ד סיסטולי בהתחלת אימון היה 120, ירד תוך כ 45 דקות ל 95 ואז תופעות טשטוש וחולשה.
    בפעם אחרת הפסקתי נטילת תרופות והל"ד בתחילת האימון היה 145 ואז ירד תוך כשעה וחצי ל105.
    מה יכולה להיות הסיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה: ירידה חזקה של לחץ הדם תוך כדי פעילות אירובית

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    26/06/2017

    התופעה ידועה אך לא לגמרי ברורה. יש דווחים על עודף של מחלות לב במחקרים מסוימים ובאחרים לא נמצא כל קשר.
    יש להניח שיש המלצה להמשיך בפעילות האירובית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי לב עם טכציום טטרופוסמין - האם קרינה נספגת בגוף?
    פרופ` אליעזר קליינמן
    12/06/2017

    הזריקו לי במאמץ 8mci ובמנוחה 25 mci האם הקרינה הראדיואקטיבית שנחשפתי במצטבר 33mci היא מסוכנת והאם נספג בגוף ולכמה צילומי רנטגן נחשפתי או סיטי בטן ומה הסיכוי שאחלה בסרטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפוי לב

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    18/06/2017

    ברמות האלה אין כל סכנה של קרינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם CPK גבוה מאוד?
    שליו
    11/06/2017

    מזכירה-בת 23, לאחר כמה התקפים של מועקות קשות וכאבים חמורים בחזה שנמשכו בין דקות (כאבים דוקרים בחזה) לשעות (מועקות מקרינות מהסרעפת עד ללוע שהולכות ומחמירות עם השעות וגם סחרחורת ובחילות איתן).
    הכל התחיל בפברואר ולאחר בדיקת רופא המשפחה שטען כי החזה נשמע נקי וגם הדופק נתן רק בדיקות דם ואק"ג בטענה כי בגילי זה לא נשמע לו סביר שלבבי.

    רק אתמול עשיתי את הבדיקות שנתן לי רופא המשפחה וזו תוצאת ה CPK=498 (נורמה עד 180), גם הESR חזר גבוה כשתמיד היה אצלי בנורמה-15 (נורמה עד 11). לא הייתה כל פעילות מאמצת או חבלה שרירית לפני הבדיקה וללא תופעות כלשהן בחזה כבר שבוע-שבועיים. הייתי אצלו ביום רביעי עם התוצאות וביקש ממני לחזור בדחיפות על הCPK, GOT וLDH ולחזור אליו היום, יום ראשון (אעשה את הבדיקות על הבוקר), אק"ג במרפאה ברביעי היה תקין לחלוטין. אמר רק שאם תחזור תוצאה זו או גבוהה יותר יפנה למיפוי לב.

    האם התוצאה מעידה על בעיה לבבית? האם יש בירור נוסף שניתן להמליץ עליו שאינו כרוך בקרינה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם CPK גבוה מאוד?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • cpk

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    18/06/2017

    לא בהכרח. הרמה חריגה אבל לא מאוד גבוהה. עדיין יש מקום להבדיל אם מקור האנזים בשריר או בלב. לשקיעת דם שלך אען משמעות קלינית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה ולא מוסבר אצל צעיר ספורטיבי
    ד"מ
    08/06/2017

    שלום רב,

    בני בן ה19 אובחן לפני כשנתיים כבעל ל"ד גבוה. בני משחק כדורסל בנבחרת, אינו מעשן או שותה, אינו בעל עודף משקל.
    בבדיקות מקיפות של דם, כליות, ריאות וכו' לא נמצאה סיבה לעניין הזה, ומזה יותר משנה הוא לוקח כדורים להורדת ל"ד.

    כעת לה"ד שלו הוא בד"כ 135/80, על אף הכדורים.

    והנה שאלותיי:
    1. כיצד אפשר להסביר את התופעה הזו אצל צעיר בריא ואתלט?
    2. האם ניתן לעשות משהו מלבד הכדורים כדי לאזן את לה"ד?
    3. האם במצב הקיים יש לבני חלילה סכנה כלשהי?

    לתשובתכם אודה, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה ולא מוסבר אצל צעיר ספורטיבי

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    10/06/2017

    אם הבירור שנעשה כאשר נתגלה לחץ הדם הגבוה היה מקיף ולא נמצא סיבה, הבן שייך לקבוצת האנשים עם יתר לחץ דם ראשוני. מצב זה בדרך כלל תורשתי עם חשיבות זו או אחרת לשימוש במלח באוכל.
    לחץ הדם שלו מאוזן ע"פ התיאור ועליו לשמור על לחץ הדם תקין על מנת להפחית את הסיכון של מחלות לב , כליות ומוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר לחץ דם מטופל שיוצא מאיזון
    אתי
    07/06/2017

    שלום רב,

    אמי בת 84 וסובלת שנים רבות מיתר לחץ דם, נוטלת את התרופות הבאות: בוקר: אסקפורג' + פרולול. ערב: וקטור 80 מ"ג + נורמפרסאן 150 מק"ג. לפני השינה: קדקס 2 מ"ג + ואסודיפ 10 מ"ג. לחץ הדם היה פחות או יותר מאוזן, עד שבשבועיים האחרונים כמעט מדי יום, בשעות אחר הצהריים ללא סיבה נראית לעין עולים הערכים ומגיעים לפעמים עד 220 סיסטולי. אמי לוקחת כדור אסריל מתחת ללשון ולחץ הדם מתייצב וחוזר לערכים תקינים.
    שאלותיי:
    1. מה יכולה להיות הסיבה לעלייה זו בלחץ הדם? האם ייתכן שהכדורים שנלקחו בבוקר מפסיקים להשפיע?
    2. האם הטיפול באסריל להורדה נקודתית של לחץ הדם הוא הטיפול הנכון?

    מודה לך מאוד על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תר לחץ דם מטופל שיוצא מאיזון

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    10/06/2017

    ללחץ דם יש תנודות תקופתיות ויומיות.
    אם יש לחץ דם גבוה הבערב אכן יש לבדוק אם כל היום מכוסה.
    נורמופרסן הינה תרופה עם השפעה די מוגבלת מבחינת השעו ובדרך כלל יש צורך מיותר ממנה אחת ביום.
    יותר חשוב מלקיחת ACERIL הינו איזון לתווך ארוך עם תרופה קבועה.
    יש להניח שצריך לחלק אחרת את התרופות במשך היום. כדאי להתיעץ עם הרופא המכיר אותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקבל תרופה להורדת לחץ דם ומרגיש מאוד עייף
    אבי משיח
    06/06/2017

    שלום לכם

    סבלתי במשך מספר חודשים מלחץ דם גבוה (היה מגיע לפעמים ל-160/100) ומזה כשלושה שבועות אני לוקח כל יום כדור
    Amlodiphine 5 mg Valsartan 80 mg
    בשבועיים הראשונים לחץ הדם התחיל לרדת לכיוון האופטימום ולא הרגשתי שום תופעות לוואי.

    בשבוע האחרון לחץ הדם נע בין 120/80 ל-103/57 ואני מרגיש עייפות, לפעמים אפילו תשישות.

    האם כדאי לחכות עוד מספר שבועות ולראות מה קורה, בתקווה שלחץ הדם יישאר בתחום הנורמה והעייפות תפחת, או שצריך להחליף תרופה או להוריד את המינון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה: מקבל תרופה להורדת לחץ דם ומרגיש מאוד עייף

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    10/06/2017

    כדאי לבדוק את לחץ הדם בעת תחושת העייפות/תשישות. אם לחצי הדם נמוכים, אז יהיה מקום להפחתת הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לואי של אקספורטאג
    יצחק
    05/06/2017

    אני מטופל באקספורטאג, זה למעלה מחודש חש הרגשת חום בכפות הרגליים ובשוק. ימים אחרונים נראה שיש לי בצקת בכפות הרגליים. האם יש קשר בין טיפול בתרופה הנ״ל להרגשתי?
    בדיקה ידנית של הספקים ברגליים ע״יי הרופא היתה תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעות לואי של אקספורטאג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקספורג'

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    05/06/2017

    בהחלט התלונות יכולות להיות מוסברות ע"י נטילת התרופה. באקספורג' שילוב של 2 תרופות. האמלודיפין יכולה לגרום לכל המתואר. אפשר להתיעץ עם הרופא שלך. אם התלונות לא חולפות היתי משנה את הרכב התרופות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת דיובאן ווערכי קריאטנין
    חיים
    01/06/2017

    שלום- נוטל אקספורג' 160-5. וכן מטפורמין פעמיים ביום. בשנתיים אחרונות קריאטנין סטטי על 1.34
    השנה עלה ל-1.64. האם לדיובאן יש קשר לעליה בערכי הקריאטנין? האם להשאיר בעינו מינון המטפורמין? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרדור כלייתי

    פרופ` אליעזר קליינמן
    02/06/2017

    הדיוואן אמור דווקא לשמור על התפקוד הכלייתי. לעומת זאת המטפורמין עלול להזיק לו לכן כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל שלך להמיר אותו לתרופה אחרת שאינה משפיעה על התפקוד הכלייתי דוגמת נובונורם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת וזודיפ או לרקפרס?
    ניל
    28/05/2017

    ודזודיפ 10 או לרקפרס 10 מי מהן גנרית ומי אתית והאם יש הבדלים.
    עד כה נטלתי לרקפרס היום לא היה בבית המרקחת ונתנו לי וזודיפ האם יש השפעה? האם להחליף ללרקפרס
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטילת וזודיפ או לרקפרס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרקפרס או ואזודיפ

    פרופ` אליעזר קליינמן
    02/06/2017

    שתיהן אותה התרופה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום