מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר איזון של לחץ דםדינה28/05/2017
שלום רב!
אני בת 54 ,סובלת מיתר לחץ דם ראשוני 4 שנים.מטפלת באמפלו וקרדילוק.ללא טיפול ההערכים יכולים להגיע ל170/120 או יותר.לאחרונה בהולטר גילו ביום וגם בלילה ירידות בללחץ דם עד ל90/50.חשוב לציין ערכים נמוכים של לחץ דם למרות שבלילה לא ישנתי.
ביצעתי הולטר פעמיים וראינו אותה המגמה.
מכיוון שלפני חודשיים לפי חוות דעת של אופטלמולוג,היה אירוע שהדם לא הגיע לעצב ראיה עברתי אירוע איכסמי בעצב ראיה וכתוצאה חלק שדה ראיה פריפרי נפגע.קיבלתי המלצה לעשות הולטר ולהימנע מיתר לחץ דם נמוך בלילה.איך אני יכולה לעשות את זה לוותר על הטיפול הקיים,אז לחץ הדם יהיה גבוה.
חשוב לציין שמכיוון שאני סובל מאנגיודמה אידיופטית אסור לי לקחת תרופות מהקבוצות של אנלופריל וקונקור.
אודה מאוד על המלצותכם מה ניתן לעשות בעניין.רופא משפחה ונפרולוג מתקשים למצוא פיתרון.
בברכה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזון לח"ד
פרופ` אליעזר קליינמן02/06/2017אינני בטוח שאכן יש לך יתר לחץ דם לאור התאור שלך. ראוי לנסות להוריד טיפול עד הפסקתו ולהעריך מחדש את הצורך בו. שתפי בזאת את הרופא המטפל שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם דיאסטולי נמוך שירד לרמות 50-51פרופ` אליעזר קליינמן28/05/2017
בן 69 - לאחרונה לחץ דם דיאסטולי ירד לרמות של 50 - 51. לחץ סיסטולי בערכים שבין 135 ל 145 . מטופל בדופלקס 5/80,נורמלול 25,אפיאנט 10 וקרטיה (אחרי צינתור וערכי לחץ דם סיסטולי גבוהים) וכן לפיטור 80. קריטנין ברמות של 1.36.לא מעשן,שומר על דיאטה נטולת מלח ושומנים,מתעמל (הליכות) 4 פעמים בשבוע. מוטרד מאוד מהלחץ הדיאסטולי שירד לרמות כה נמוכות.יש ממה לחשוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לח"ד דיאסטולי נמוך
פרופ` אליעזר קליינמן02/06/2017נראה כי הנורמיטן אינו מתאים כאן. יש להעריך את לחץ הדם בלעדיו ולהתאים טיפול שונה בהתאם לצורך ע"י סוג תרופות עם פעילות פיסיולוגית שונה. התייעץ עם הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם בתחילת הריוןלי25/05/2017
שלום ד״ר,
אני בת 28 בתחילתו של הריון ראשון(שבוע12), גובה ומשקל תקינים. לפני ההריון הרופא שלי היה אומר שיש לי קצת לחץ דם גבוה אבל הוא שיער שזה יכול להיות מ״תסמונת החלוק הלבן״, בנוסף כמעט תמיד בבדיקות שתן גם לפני ההריון היה לי חלבון בשתן בערך 10(הגבול העליון 30). בבדיקות חודשיות שעשיתי במרפאת אחיות יוצא לי לחץ דם סביבות 117/120 סיסטולי ודיאסטולי 84/85. האחות אמרה לי שזה מאוד גבולי כי הדיאסטולי גבוה. אשמח לשמוע את חוות דעתך מה האופציות לטיפול, והאם זה מסוכן. תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: לחץ דם בתחילת הריון
ד``ר ויקטור פרחויקי26/05/2017לחץ הדם אכן גבוה לאישה בשליש הראשון להריונה.
עליך להבדק ע"י נפרולוג לאור הסיפור של חלבון בשתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, שאלה נוספת
לי26/05/2017תודה ד״ר על התשובה, הייתי אצל הרופא נשים ואמר כרגע לא לעשות כלום. קניתי מד לחץ דם על מנת למדוד לעצמי. יצא לי מדידות נמוכות. 100/90 סיסטולי ו 70/68 דיאסטולי. מדדתי שלוש פעמים ולאחר שעה שוב יצאו אותם התשובות. מה דעתך ? תודה רבה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלי
ד``ר ויקטור פרחויקי02/06/2017לחצי הדם אלה תקינים בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פערים במדידות לחץ דםדרור טפליצקי23/05/2017
ד'ר שלום
אני בן 62 ללא מחלות בעבר זולת ערמונית מוגדלת נהגתי לקחת קרסטור 5 מג" 3 פעמים בשבוע עקב רמות גבוליות של כולסטורול לאחרונה הפסקתי את הכרסטור בניסיון לטיפול נתורופאתי ודיאטטי
לאחרונה התחלתי לעשות מדידות לחץ דם עם מכשיר בייתי
ואני מגלה שלחץ הדם שלי לאחר התעוררות עומד על ערכים 95/142 (הכי גבוה שנירשם ) בהמשך היום יורד לחץ הדם ומגיע בשעות הצהריים והערב לערכים יחסית מאוד נמוכים 69/108 ( הכי נמוך שנירשם) כך שיש פערים מאוד גדולים במדידות במהלך היום של למעלה מ 25 מעלות תהליך הירידה בלחץ הדם במשך היום הוא די קבוע
אני חייב לציין שאני עושה פעילות גופנית והליכות לפחות 5 פעמים בשבוע הורדתי את כמות המלח ובטיפול נטרופתי המשלב צמחי מרפא להורדת לחץ דם וכולסטרול עם דיאטה להפחתת סוכרים שומנים וטיפול בערמונית
שטלתי האם יש סיבה לדאגה כתוצאה מהפער בערכי לחץ הדם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פערים במדידות לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי26/05/2017קודם כל אין מקום לדאגה.
לחץ הדם הראשון בבוקר עשוי להיות תמיד את הערך הגבוה ביותר גם אצל אנשים עם לחץ דם גבוה וגם עם לחץ דם תקין.
יש להניח שרוב המדידות, כפי שאתה כותב, בגדר הנורמה ויש לעקוב בלבד.
היתי עושה בדיקת לחץ דם עם מכשיר אוטומטי במשך 24 שעות שאמור לתת גם תשובה מה קורה בשעות השינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת איסוף שתן 24hענת17/05/2017
שלום רב ,
בת 50 מטופלת בטיטריס ללחץ דם .
התבקשתי לעשות איסוף שתן לפני ניתוח .
אשמח לקבל חו"ד לגבי התוצאות
יש לציין שאספתי 5 ליטר שתן ביממה .
VOLUME URINE 5.00 L/24H
CREATININE U/24H 1021.50 MG/24H ( 800.00- 2000.00) (.*.......)
CREATININE U CONC. 20.00 MG/DL
SODIUM U/24HR 165.00 MEQ/24HR( 40.00- 220.00) (.....*...)
POTASSIUM U/24H 168.50 MEQ/24HR( 25.00- 120.00) (.........)*
POTASSIUM U CONC. 33.70 MEQ/L
SODIUM U CONC 33.00 MEQ/L
5000CC:הערה למדבקה : נפח איסוף
תודה ,ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: בדיקת איסוף שתן 24h
ד``ר ויקטור פרחויקי26/05/2017תוצאות הבדיקות בגדר הנורמה (אם כי את אוכלת לא מעט מלח)
השאלה הינה הנפח וכמות השתייה.
מניח שבדיקות הדם תקינות.
יש להניח שאת שותה הרבה...
היתי חוזר על האיסוף\ ללא בדיקות. אם הנפח מעל 3 ליטר רצוי להבדק ע"י נפרולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרולול 10 מג לילדה מתבגרתאלה16/05/2017
שלום רב,
בת שלי, בת 17, סובלת מתופעות קשות של לחץ לפני מבחנים: דופק מהיר, הזעה קשה, רעידות בידיים ורגליים. תרופות טבעיות והומיופתיות לא עזרו (ניסינו בכל). האם ניתן לעזור לה בעזרת פרולול 10 מייג לפני המבחן? האם המימון טוב (היא שוקלת 47 קייג)? תודה רבה! תשובתך תעזור מאוד כי מתחילות הבגרויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרולול 10
ד``ר ויקטור פרחויקי17/05/2017יש להניח שזה יעזור לה אבל יש להתיעץ עם רופא המשפחה המכיר אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם אצל בחורה צעירהאביטל12/05/2017
שלום רב,
בת 34. להורי, אחותי ורבים מבני משפחתי יש יתר לחץ דם מאמצע שנות השלושים לחייהם בערך.
עשו לי בדיקת הולטר וראו שיש לי יתר לחץ דם (לפנות בוקר המדדים היום ממש גבוהים, העליון כמעט על 180). סובלת ממגרנות עם אאורה גם לאחרונה. רופאת המשפחה רשמה לי CANDENSARTAN 8 mg. כשאני מודדת בבית מאז, התוצאות תמיד תקינות. האם לעד איאלץ לקחת את הכדורים? איז סוג של מעקב דרוש מלבד בדיקה ביתית?
האם מותר לי לאכול גוג'י ברי? קראתי שלאנשים עם לחץ דם אסו לצרוך את מזון העל הזה...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי13/05/2017אם לחץ הדם שלך קשור למטען תורשתי יש להניח שיהיה צורך לקחת תרופות כל החיים. לאחר איזון לחץ הדם דרוש מעקב עם בדיקה אחד כל כמה שבועות. לגבי הגוחי ברי, אין לי נסיון אישי אבל לא מצאתי בספרות הרפואית הוראת נגד לשימושו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם פעם ראשונהאליעזר07/05/2017
שלום
אשתי התרגזה מאד לפני יומיים. בבדיקת לחץ דם סמוך להתרגזות סיסטולי 180 (לא זוכר דיאסטולי) כעבור יומיים סיסטולי ל.ד. 150/85 האם העניין יסתדר לבד או שמעתה ואילך היא תיזקק לטיפול תרופתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: יתר לחץ דם פעם ראשונה
ד``ר ויקטור פרחויקי09/05/2017צריך להמשיך למדוד מספר פעמים במשך החודשיים הקרובים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמעתי את הדופק באוזןנדב05/05/2017
היום מדדתי לחץ דם. העניין הוא שניפחתי את השרוול ל 180 ושמעתי דופק של האוזן שלי!!! התחלתי לרדת בד לחץ השרוול ואז ב 150 הרגשתי את הדופק האמיתי.
הייתי שמח מאוד לדעת האם יש לזה פתרון? האם התופעה מוכרת?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: שאלה מעט מוזרה... אודה לתשובה
ד``ר ויקטור פרחויקי06/05/2017לא כל כך מבין את תופעה/שאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לשאלה הקודמת בקשר לטיפול תרופתיטנא ברקת04/05/2017
בהמשך לשאלתי הקודמת , האם צריכה להמשיך לקחת את הכדורים ? כי כבר שבוע אני לוקחת אותם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: המשך לשאלה הקודמת בקשר לטיפול תרופתי.
ד``ר ויקטור פרחויקי06/05/2017אם יש לך לחץ דם גבוה, כדאי לקחת את הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם לא יציב ולב מוגדלטנא ברקת04/05/2017
שלום רב.
בתקופה האחרונה , מזה כחודש הרגשתי חולשה כללית , מדדתי את לחץ הדם התוצאה הייתה 151/70. נגשתי לביקור רופא , עשו לי א.ק.ג התוצאה הייתה תקינה.נשלחתי לרופא המשפחה, לאחר מכן לחץ הדם היה 146/80 140/70 לאחר מכן 132/68 122/72 הרופא החליט לתת לי כדורים לייצוב לחץ הדם. טריטייס 2.5 מ"ג פעמיים ביום. ולאחר תופעת לוואי של שיעול הוחלפו הכדורים לאמלודיפין 5מ"ג פעם ביום.
שאלתי האם אני צריכה לקחת את הכדורים? האם המינון לא גבוה?
בנוסף בבדיקת בC.T חזה נכתב "לב מוגדל" הרופא לא ייחס לזה חשיבות. רציתי לשאול מה המשמעות של לב מוגדל? האם זה מעיד על משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: לחץ דם לא יציב ולב מוגדל
ד``ר ויקטור פרחויקי06/05/2017אמלודיפין 5 מ"ג אינו מינון גבוה במיוחד של התרופה.
ממצא של לב גדול ב- CT עם אקג תקין הינו נדיר, כאשר האקג הרבה יותר רגיש.
אם רוצים להעמיק בנושא כדאי לעשות US- אקו לב אשר ייתן תשובה סופית האם יש קשר של הלב עם לחץ הדם או לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקינות מד לחץ דםאסף03/05/2017
שלום.
יש לי מד לחץ דם ידני. איך אני יודע שהמכשיר לא מזייף? איך אני אמור לוודא שהוא לא מטעה אותי במדידות?
אודה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: תקינות מד לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי06/05/2017אם יש שאלה של אמינות המכשיר, יש להשוות עם מכשיר מכויל, אצל הרופא או אחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות מבלבלות של מדידותאריק30/04/2017
ביצעתי לפני כחודש וחצי בדיקת הולטר לחץ דם 24 שעות ויצאה תקינה חוץ מ2-3 חריגות לזמן קצר במשך היום .מאז אחת לשבוע אני מבצע מדידה בבית ורוב התוצאות מראות דווקא על יתר לחץ דם.מה הנכון אם כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: תוצאות מבלבלות של מדידות
ד``ר ויקטור פרחויקי06/05/2017בדרך כלל ניטור של 24 שעות יותר אמין מבדיקה בודדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה בדיקות מומלצות לבחור צעירזיו25/04/2017
שלום
אני בן 33 בגיל 26 קיבלתי התקף חרדה ובבדיקה אצל רופא משפחה נאמר לי שיש לי לחץ דם גבוה . הרופא נתן לי כדורים ומאז אני מטופל בכדורים להורדת לחץ הדם. בדיקת הולטר לחץ דם היתה תקינה כמובן עם התרופה. כל זה היה בארצות הברית שם שהיתי 12 שנה . לאחרונה חזרתי ארצה והמליצו לי לבקש מהרופא בדיקת אלדוסטרון הרופא נתן לי כלי לאיסוף שתן 24 שעות .קראתי באינטרנט גם על בדיקת רנין מה זה ? וגם על הוראות לבדיקת שתן ללחץ דם גבוה שיש להימנע ממאכלים מסויימים ותרופות מסוימות שבועיים לפני הבדיקה. הרופא לא אמר לי האם זה בסדר? ואילו בדיקות מומלץ לערוך ללחץ דם גבוה יש לציין שאני לא שמן ואין לי במשפחה הקרובה מישהו שסובל מיתר לחץ דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה בדיקות מומלצות לבחור צעיר
ד``ר ויקטור פרחויקי06/05/2017אכן לבדיקת אלדוסטרון משמעות כאשר בודקים את התוצאה ביחס לרנין, לכן כדאי לעשות את 2 הבדיקות ביחד.
התוצאה יכולה להיות מושפעת מהטיפול התרופתי, אבל יחס תקין כמעט שולל בעיה של הפרשת יתר של אלדוסטרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב אחרי לחץ דםדורין17/04/2017
שלום רב,
אני בת 67 ועד עכשיו לא היו בעיות של לחץ דם. בעקבות מדידה גבוהה בקופת חולים הופניתי להולטר לחץ דם. תוצאות בדיקת הולטר: ביום 144\88, בלילה 120\71, כללי 138\84.
מאז אני עוקבת בבית כבר במשך כשלוש שבועות. הערך הסיסטולי הוא בין 120 ל-145, דיאסטולי בין 75 ל-85.
אודה מאוד לתשובה לשאלתי האם לפי המצב יש צורך בטיפול תרופתי.
בתודה ובברכה, - דורין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקב אחרי לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי17/04/2017לחץ הדם שלך גבולי. יש ירידה יפה של לחצי הדם בלילות. את לא מציינת מה אחוז המדידת הגבות ולא אם עלית במשקל/ יש עודף.
התי אומר שפעילות גפנית= הליכה 3 פעמים בשבוע, ירידה במשקל והגבלה באכילת מלח יכולים לתרום להורדת הערכים ללא תרופות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעקב אחרי לחץ דם
דורין18/04/2017מאוד מודה לך על תשובתך.
והנה פרטים נוספים: אני משתמשת במלח בצורה מאוד מתונה לאורך שנים, עושה הליכות כל יום במשך חצי שעה עד שעה, גובה 154 ס"מ, משקל 60 ק"ג, הוא עלה לעומת 56 ק"ג לפני כ-10 שנים בצורה מאוד הדרגתית, שומרת על תזונה דלת שומן.
נתונים סטטיסטיים של מדידות לחץ דם:
סיסטולי 72% בגבולות 120-139 ו-18% בגבולות מעל 140 וגם 9% בגבולות 90-119, דיאסטולי 27% בגבולות 60-79 ן-72% בגבולות 80-89.
שאלה נוספת - האם להמשיך בבית במדידות יום יום או אפשר לרדת בתדירות המדידות.
שוב תודה, בברכה, - דורין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעקב אחרי לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי18/04/2017נראה שלחץ הדם גבולי אך, עדיין בגדר הנורמה. אינני משוכנע שיש צורך בטיפול תרופתי.
היתי בודק לחץ דם פעם בשבוע/ שבועיים ולא יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעקב אחרי לחץ דם
דורין18/04/2017אני שמחה שפניתי אליך. מאז שאני בעניין, קראתי מאמרים לגבי הצורך בטיפול תרופתי כולל מאמרים של אוניברסיטת Harvard וחשבתי כמוך, שבינתיים אני יכולה להימנע מהתרופות ורק להיות במעקב.
בברכת יום נעים, - דורין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



