מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יתר לחץ דם סיסטולי בעקבות החלפת כדוריתר לחץ דם סיסט15/03/2017
שלום רב אני בן 69 ונוטל שנים רבות תרופות להורדת לחץ הדם לפני כ-4 שנים אושפזתי בתל השומר עם לחצי דם גבוהים בעקבות חשד לאירוע מוחי קל לאחר ששוחררתי ולאחר פיזיוטרפיה לרגל חזרתי לעצמי תודה לאל ונרשמו לי התרופות: אנלרפריל 20 מ"ג +אמלו 20 מ"ג + קרדילוק-1.25 מ"ג מידי יום , הלחץ דם התאזן לממוצע 120-80 ,לאחרונה בעקבות שיעול מתמשך המליץ לי רופא המשפחה בגלל השיעול להחליף את האנלאפריל לאוקססר 50 מ"ג ,בתקופה האחרונה במדידות שאני עורך בביתי לחץ הדם הסיסטולי עלה לערכים של 160-170 והדיאסטולי נותר רגיל כשהיה 75-80, שאלתי : האם יכול להיות שבגלל החלפת הכדורים השתנהו גם ערכי לחץ הדם הסיסטולי? אבקש את המלצתכם,,,תודה ויום טוב צביקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: יתר לחץ דם סיסטולי בעקבות החלפת כדור
ד``ר ויקטור פרחויקי16/03/2017בהחלט יכול להיות שבעקבות שינוי בטיפול לחצי הדם משתנים. יש לציין כי אם קיבלת רק כדור אחד של אוקסאר כנראה זה לא מספיק. משך ההשפעה של תרופה זו יחסית קצרה.
קיימת אופציה לבחור בתרופה מאותה קבוצה עם השפעה יותר ארוכה כמו קנדסרטן או וולסרטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמוסות שום Lasuna ומדלל דםאבי13/03/2017
שלום,
האם נטילת כמוסות לדילול דם MICROPIRIN וכמוסות שום Lasuna של HIMLAYA מנוגדות אחת לשניה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: כמוסות שום Lasuna ומדלל דם
ד``ר ויקטור פרחויקי16/03/2017לא מכיר תופעת לוואי של כמוסות שום. לא מאמין שיש בעיה בנטילה ביחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות עיניים ולחץ דםדינה11/03/2017
שלום
קראתי שטיפות עיניים מעלות לחץ דם רופא עיניים נתן לי ליובש את הטיפות systane האם הן בטוחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: תגובה: כאב חמור בחזה עם מועקה
ד``ר ויקטור פרחויקי11/03/2017טיפות שהומלצו עליהן לא מכילות חומר המשפיע על לחצי הדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תההיבסקוס להורדת לחץ דםדינה09/03/2017
1.קראתי שתה היבסקוס מוריד לחץ דם אז איך זה שאחרי שתיית התה ובמדידה בבית לחץ הדם גבוה.. האם יש קשר?
2.כמו כן המדידות בבית בבוקר תמיד גבוהות ובצהריים בנורמה
למה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: תההיבסקוס להורדת לחץ דם..............
ד``ר ויקטור פרחויקי11/03/2017אין לי נסיון אישי עם החומר.
המאמרים מתארים כי השפעת התה נבדקת לאחר לפחות חודש מתחילת השימוש. אם לחץ הדם גבוה כנראה שיהיה צורך בטיפול נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חמור בחזה עם מועקהאליה05/03/2017
אני בת 23 ובריאה מלבד אסתמה לא מאוזנת.
לפני חודש וללא כל סיבה, כשצפיתי בטלוויזיה, התחלתי להרגיש כאב מעט דוקר ולוחץ בחזה ימין. בהתחלה לא שמתי לב לזה אך אחרי שעה-שעתיים זה הלך התגבר עם תחושת מועקה בכל החזה הימני מהסרעפת ומעלה עד הלוע עם תחושת קוצר נשימה קל, דופק מעט מוגבר (90) וסחרחורת קלה עם מעט צרבת בסוף. התקשרתי לייעוץ רופא בכללית ב2700 (כי זה היה כלכך יוצא דופן ופתאומי) והרופאה אמרה שנשמע לה כמו גסטריטיס.
ניתקתי אך תחושת המועקה המשיכה והתגברה עד שהלכתי לישון ובבוקר נעלמה. עוד בשבוע הייתה צואה רכה שלא כרגיל וצרבות מסתוריות לעתים בחודש-חודשיים אחרונים.
יש לציין שלקחתי אז כדורי פרדניזון 20 מ"ג שנתן רופא ריאות בשל אסתמה לא מאוזנת לשבוע ויכלתי אולי לייחס זאת לכדור.
חודש עבר מאז הרגשתי את המועקה ההיא בחזה והיום זה קרה שוב אך גרוע יותר, ללא סטרס או מאמץ, בזמן שיצאנו מהאוטו. התחלתי להרגיש בפתאומיות כאב דוקר במרכז החזה טיפה לכיוון ימין ומועקה חזקה עד הלוע מלווה בצרבת (שלא הייתה קודם) וללא הסחרחורת והדופק המואץ עם קוצר הנשימה כמו בפעם שעברה, אך כאב הרבה יותר, כמו דקירות סכין.
זה הלך והחמיר עד שגרם לי ממש לעסות את האיזור ולצעוק "איי" בקול בכל פעם שחשתי דקירה. אחרי כ10 דקות רצופות זה נעלם בהדרגה תוך רבע שעה (בפעם שעברה נמשך כמה שעות ללא הפסקה).כמובן שאני כבר מזמן לא על פרדניזון ואין שום בעיה נראית לעין שגורמת לזה (לא נבדקתי אצל הרופאה שלי בעניין). כמו מה זה נשמע? לבבי, ריאתי (אולי יתר לחץ דם ריאתי, היה לפני שנתיים חשד בשל כמה תופעות שנשארו עד היום אותו דבר ומבחן מאמץ ירוד יחד עם עורק ריאתי מורחב 28 מ"מ אך הוחלט לא לעשות צנתור בסוף והניחו שאין לי יל"ד גם אחרי שנבדקתי אצל ראש המחלקה ליל"ד ריאתי וקרדיולוג)? כלכך מוזר, וללא בעיית צרבות או רפלוקס בכלל. רק בת 23, ולולא זה היה גילי הייתי מיד עפה למיון עם כאבים חמורים כאלה בחזה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: כאב חמור בחזה עם מועקה
ד``ר ויקטור פרחויקי06/03/2017קשה להתרשם רק מהסיפור.
את צריכה להבדק ע"י רופא. היתי מתחיל עם רופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, ומה היית מצפה
אליה07/03/2017ממנו שייתן לבירור? אילו בדיקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: תגובה: כאב חמור בחזה עם מועקה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/03/2017בדיקה גופנית, אקג.
לשקול אם יש מקום להערכה של קרדיולוג או של גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי אצלו אתמול
אליה09/03/2017הוא האזין לריאות וללב-תקין. נתן אק"ג וCPK, אלקטרוליטים וכו' ואמר שלא נשמע לו קשור לגסטרו אבל גם לא ממש לבבי, בטח בגילי ואקו תקינים בעבר (אחרון לפני שנתיים עם החשד שעלה ליל"ד ריאתי).
עוד לא עשיתי את הבדיקות שנתן, מניחה שעדיף לחכות לאפיזודה נוספת לצערי ולעשות אחריה כדי שהבדיקה תהיה אמינה יותר. מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: הייתי אצלו אתמול
ד``ר ויקטור פרחויקי11/03/2017דווקא היתי עושה את הבדיקות בעת הכאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, לזה התכוונתי
אליה13/03/2017אבל משום שעד כה הכאבים עם המועקה הופיעו רק בלילה לאחר סגירת המרפאות הכוונה למחרת.
שאלתי האם זה נשמע לך לבבי בכלל? מה הסיכוי אחרי שני אקו תקינים בשלוש שנים וידוע שאין מפרצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תדירות של בדיקת אלקטרוליטיםיפה03/03/2017
האם צריך לעקוב אחר ערכי האלקטרוליטים אחת לכמה זמן? או שמדידה אחת מספיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: תדירות של בדיקת אלקטרוליטים
ד``ר ויקטור פרחויקי06/03/2017תלוי אם מדובר בבדיקות שגרה או במעקב אחרי תופעה שלשהי.
לרוב פעם בשנה זה מספיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לחץ דם ל 24 שעותליאור01/03/2017
איך לנהוג כשיש מכשיר הולטר ל24 שעות?רגיל?לבצע פעילות גופנית כרגיל?הנטיה הטבעית "לרמות" ולנוח בתקווה שהמכשיר יראה כמה שפחות זינוקים בלחץ דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: הולטר לחץ דם ל 24 שעות
ד``ר ויקטור פרחויקי06/03/2017יש לנהוד כרגיל בפעילות היומית ושעות המנוחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מידע על צמח הסליקורניהשרון28/02/2017
אשמח לקבל מידע על צמח הסליקורניה ,שטעמו מאוד מלוח,
האם הוא מותר לחולים ביתר לחץ דם ?
והאם ישנם סוגי מחלות ,שכדאי להימנע מלהשתמש בצמח הזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: מידע על צמח הסליקורניה
ד``ר ויקטור פרחויקי06/03/2017אין לי כל נסיון עם הצמח.
ממה שקרתי דווקא יש עבודה מקוריאה ובו מתארים הביטים חיובים לניטרול אכילת מלח אצל אנשים עם לחץ דם גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם סיסטולי בגיל 25מ24/02/2017
שלום.
בן 25 עם פוליצטמיה ורה קלה מאוזנת, משקל תקין, לא מעשן, גיליתי שיש לי לחץ דם סיסטולי קצת גבוה בבדיקה שגרתית ונשלחתי לבצע הולטר ל"ד.
ממוצע ליממה: 142/73.
ממוצע בזמן עירות: 146/77.
ממוצע בזמן שינה: 125/57.
באבחנות כתוב יתר לחץ דם סיסטולי.
ביצעתי גם איסוף שתן של 24 שעות שיצא תקין. וגם תפקוד לב תקין. ההורים שלי ואחותי לא סובלים מלחץ דם גבוה.
רופאת המשפחה רשמה לי נורמיטן אבל האם יש עוד בירורים שאפשר לעשות לפני שפונים לטיפול תרופתי? והאם מצב זה מסוכן? תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: יתר לחץ דם סיסטולי בגיל 25
ד``ר ויקטור פרחויקי25/02/2017פוליציטמיה ורה הינה מחלה נדירה אצל צעירים. אכן יש קשר בין מחלה זו ויתר לחץ דם. אם באמת יש לך POLYCYTEMIA VERA, לא צריך כל בדיקה נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מור25/02/2017תודה רבה על התשובה המהירה ד"ר. אם יש לי פוליצטמיה ורה זאת אומרת שאני פשוט צריך לעשות הקזות קבועות במקום ליטול תרופות להורדת לחץ דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: שאלה נוספת
ד``ר ויקטור פרחויקי06/03/2017הטיפול של פוליציטמיה הינו תרופות להורדת מספר הכדוריות אדומות.
כדאי לדון על כך עם ההמטולוג שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדידת לחץ דם כשקרשאול24/02/2017
כשאני מודד לחץ דם בחדר קר בחורף ,קר ממש ידיים קפואת, אני שם לב שלחץ הדם גבוה בהרבה מזה שנמדד בחדר ממוזג.השאלה האם לחץ הדם הוא גבוה בגלל הקור?או שרק המדידה גבוהה בגלל שהיד קרה והעורק ביד מכווץ?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדידת לחץ דם כשקר
ד``ר ויקטור פרחויקי25/02/2017קודם כל התופעה אכן קיימת והיא יותר משמעותית אצל נשים ואנשים רזים.
למרות שנאמר שקשור להתכווצות של כלי הדם, גופנו שומר על הטמפרטורה הפנימית סביב 37 מעלות בקפדנות אפילו שבחוץ קר.
המנגנון לא ברור עד הסוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אכן רזה מאד והיד שבה אני מודד הופכת ממש לעור ברווז
שאול26/02/2017כאמור כשמדידה מתבצעת בחדר מחומם התוצאות יותר תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת לחץ דם על אאורטהצחי21/02/2017
כמה השפעה יש ליתר לחץ דם על אאורטה מורחבת אם בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעת לחץ דם על אאורטה
ד``ר ויקטור פרחויקי22/02/2017בהחלט יש קשר בין הרחבת אבי העורקים ולחץ הדם. עם עליית לחץ הדם יש נטייה להתרחבות. טיפול ביתר לחץ דם מונע זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקת לובנוקס 40 מג לפני טיסה למטופל קבוע ביצר לחץ דםאמיר16/02/2017
שלום רב,
נפצעתי לפני יומיים בתאונת סקי ובדיקת mri איבחנה קרע ברצועה צולבת פנימית .הטיסה חזרה בעוד יומיים ונתנו לי מזרק לובנוקס 40 מ"ג .אציין שאני מטופל בלחץ דם בוקטור פלוס 80/12.5 מ"ג .
האם יש מניעה מלהזריק את הלובנוקס לאור זאת .
אודה לתשובתכם הדחופה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקת לובנוקס 40 מג לפני טיסה למטופל קבוע ביצר לחץ דם
אמיר16/02/2017אציין שגילי 40 ובריא בדרכ .ללא רגישות לתרופות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון של אקספורג מקסימליגלינה12/02/2017
שלום לאמא שלי היה לחץ דם גבועה 230/100 היתה בבית חולים
לפני אישפוז היתה מקבלת דיאוון160*2
קרדילוק 2.5 והיתה מאוזנת.
יצאה מהאיזון.
הותחל בEXFORGE 160/5 פעיים ביום
אממי בת81
העם זה מינון מקובל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: מינון של אקספורג מקסימלי
ד``ר ויקטור פרחויקי20/02/2017כן, למעשה החלה לקבל פעמיים ביום תוספת של AMLODIPINE 5 מ"ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחצי דם עולים וחוזרים לנורמהליאור12/02/2017
מדידות לחץ דם שאני עושה יחסית תקינות במשך 3-4 ימים ואז לאחר 3-4 ימים בערב אני מודד והלחץ דם קופץ ל160-166/88 .מה ההסבר לכך?אני חושש שאם אתחיל טיפול אסבול מירידה בלחץ הדם בימים שהוא תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: לחצי דם עולים וחוזרים לנורמה
ד``ר ויקטור פרחויקי20/02/2017הייתי עושה בדיקת ניטור לחץ דם במשך 24 שעות עם מכשיר אטוטומטי. בדרך כלל זה נותן מדידות כל 20 דקות במשך היום ופעם בשעה במשך הלילה.
זה יתן מדד אם צריכה טיפול או לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים בלחץ דם ובדופקלימור12/02/2017
דר שלום
אני בת 42 ברקע לחץ דם כבר 6 שנים נוטלת נורמיטן 25 מג בוקר חשוב בערב .
מדידות לחץ דם כשאני נכנסת לזה אני מודדת מלא פעמים כי יש לי סטרס נוראי מזה ולכן נוטלת גם ציפרלקס .
הראשון תמיד יוצא גבוה והשני גם לכן מתייחסת לשלישי.
במהלך הימים האחרונים שמדדתי היה תקין אך כשמדדתי ב 17.00 שזה בדיוק לפני הכדור השני שאני לוקחת הלחץ דם בממוצע היה 145/95 שקצת הלחיץ אותי במהלך היום 130/85 .
מה ניתן לעשות.
וגם דופק אתמול בערב 53 והיום בבוקר 70 האם זה לא מסוכן השינויים הדופק?
הולטר לחץ דם עשיתי במהלך השנים אינספור פעמים הוא לא משקף אצלי בגלל לחץ.
תודה מראש לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: שינויים בלחץ דם ובדופק
ד``ר ויקטור פרחויקי20/02/2017על פניו לחץ הדם עדיין לא מאוזן עד הסוף.
שינויי הדופק נראים סבירים, כאשר טיפול בחוסמי ביטא כמו הנורמיטן אמורים לגרום לדופק לרדת.
אך יש תרופות מקבוצות אחרות שלא משפיעות כלל על הדופק. אגב, מצב של לחץ זה גם חלק מהשגרה, לכן לחץ ה דם עשוי להיות באיזה שהו בממוצע של כל המדידות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



