מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצירות ועייפות האם הן תופעות לוואי של התרופות?יפה11/02/2017
לפני כחודש התחלתי טיפול הכולל אטקנד+ספירולקטון+פאמיד. מאז אני סובלת מעצירות שאינני מצליחה לפתור עם אכילה של סיבים תזונתיים. מה עושים? בנוסף לקראת הערב אני מאד עיפה ונאלצת לישון מוקדם. אלה תופעות לוואי של התרופות הללו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: עצירות ועייפות האם הן תופעות לוואי של התרופות?
ד``ר ויקטור פרחויקי20/02/2017התופעות שאת מתארת אינן טיפוסיות של התרופות שאת לוקחת.
התחלת 3 תרופות ביחד להורדת לחץ דם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות משתנות לא גורמות לעצירות?
יפה20/02/2017גם אני לא מבינה איך עברתי מתרופה אחת לשלוש. מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדידות לחץ דם בביתליאור10/02/2017
ראיתי כאן בפורום שאתה ממליץ למדוד פעם אחת ואם התוצאה חריגה למדוד 3 פעמים ולעשות ממוצע.במקומות אחרים יש המלצות ,גם של פרופסורים ידועים בתחום,למדוד פעם אחת ולפסול את המדידה אם היא חריגה עקב מתח וכו' ומיד לעשות עוד אחת ולהתיחס אליה.כך נוהגים גם בקופח.מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: מדידות לחץ דם בבית
ד``ר ויקטור פרחויקי11/02/2017"מתJ וכו'" חלק מחיינו ומשפיע על לחץ הדם אפילו שאנחנו לא מודדים אותו. לחץ הדם באופן תקין משתנה מרגע לרגע, בדרך כלל בגבולות התקין או מעבר לכך.
כאשר אנחנו מודדים מנסים להבין מה לחץ הדם האמיתי שלנו.
פסילה של המדידה הראשונה אם היא תמיד גבוהה מתקבל על הדעת, אבל לא תמיד כך ובטוח לא אצל כל אחד ואחד.
עקרונית, לחץ הדם צריכה להמודד אחרי לפחות 5 דקות של מנוחה בישיבה והתוצאת ממוצע של 3 מדידות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם לא יציב.אפי29/01/2017
שלום רב,
לחץ הדם שלי נע בין 77\105 לבין 110\140.
טופלתי באוקסר פלוס , הסתובבתי כסהרורי 3 שבועות , ירדתי לחצי כדור ולאחר מכן הפסקתי לגמרי . במשך חודש הכל היה תקין.
כרגע הבעיה בעיקר בלחץ הדיאסטולי . 110\130.
מה גורם לכך ?
הניתן לטפל בגורם ולא בניתור הלחץ דם ( תרופות באופן קבוע ).
תודה.
אפי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם לא יצב
ד``ר ויקטור פרחויקי30/01/2017לחץ הדם שלך לא מאוזן. אתה לא מציין מה גילך, אבל ברוב המקרים לחץ הדם הגבוה הינה המחלה הראשונית, עם מטען תורשתי משמעותי.
אם טרם נמצא טיפול נתאים יהיה צורך בנסיון אחר. תמיד אפשר לפנות למומחה בלחץ דם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ מהבדיקה עצמה + תוצאות גבוהותאלי29/01/2017
שלום,
בן 33. היסטוריה משפחתית של לחץ דם גבוה. שני ההורים מטופלים בתרופות.
כל פעם שאני מגיע לרופא למדוד לחץ דם אני נלחץ מהבדיקה עצמה והתוצאות יוצאות גבוהות (סביב ה-135/75 לפעמים יותר).
כשאני מודד בבית גם כן, התוצאה הראשונה גבוהה ויש ירידה ב-2 הבאות.
הממוצע של שלושת הבדיקות יוצא 125-130 על 75-80 בדרך כלל.
לפעמים יש מדידה של פיקים אבל אני מרגיש הרבה יותר רגוע מאשר המדידה אצל הרופא.
כמו כן אני במצב של עודף משקל, BMI של 28 לערך.
חשבתי להתחיל דיאטה דלת נתרן. מה דעתך ד"ר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
אלי29/01/2017דופק מנוחה יחסית גבוה : 80-88
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ מהביקה עצמה
ד``ר ויקטור פרחויקי30/01/2017כאמור, לחצי הדם והדופק בדר הנורמה גם אצל הרופא וגם בביקות עצמיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה- הרגשה כללית רעהמור25/01/2017
שלום ד"ר.
בן 25, משקל תקין, BMI תקין, פניתי פעמיין למיון עקב הרגשת חולשה כאבים בחזה וסחרחורות. בקפלן נמדד לחץ דם 153/77 דופק 81. בבדיקות דם בקפלן גליתי כי יש לי פוליצטמיה קלה (RBC, HB, HCT מעל הנורמה). התייעצתי עם המטלוגית שטענה כי פוליצטמיה לא גורמת ללחץ דם גבוה. אחרי יומיים פוניתי על ידי מד"א לאסף הרופא. בבית נמדד לחץ דם 143/90.. במיון עצמו נמדד 150/86 ודופק 69. אציין שבזמן הבדיקות הייתי רגוע מאוד והן התבצעו אחרי מנוחה. צילום חזה תקין, אקג תקין. גלוקוז- 103 (סומן כגבוה), שתנן- 15.4 (סומן כנמוך), כדוריות דם אדומות- 6.0 (סומן כגבוה). האם ערכים אלה נחשבים כמסוכנים בטווח הקצר? והאם חוסר ישנה או שינה לא יעילה יכולה לגרום ללחץ דם גבוה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי27/01/2017אף אחד מהמספרים שציינת לא מסכן אותך. אפילו שערכי לחץ הדם נרשמו מעט מעל בהורמה, לא מאמין שהם הסיבה לתלונותיך, אלא נראה כתגובתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מור27/01/2017תודה רבה על התשובה ד"ר. שאלה נוספת, האם חוסר שינה או שינה לא רציפה יכול להעלות את לחץ הדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ד``ר ויקטור פרחויקי27/01/2017התשובה מורכבת. חסר בשינה באופן קבוע יכול להעלות את לחצ הדם כאשר ישנים במיוחד פחות מ- 5 שעות בלילה. תסמונת דום נשימה בשינה גורם ללחץ דם גבוה. שינה מועטת באופן אקראי אינו מעלה לחץ הדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה בלחץ הדם - הערך הגבוה - לאחר מחלה זמניתמודאגת22/01/2017
שלום וברכה
אני בת 60, רזה, סוכרת סוג 2 מגיל 40. מאוזנת עם דיאטה ופעילות גופנית.
מאז ומתמיד היה לי לחץ דם תקין ואפילו נמוך. בבדיקות כל חצי שנה אצל האנדוקרינולוג יש לי בדרך כלל 120\70. ללא תרופות.
לאחרונה, אחרי שהיה לי וירוס עם חום גבוה, הייתי חלשה ולא התמדתי בפעילות גופנית. בשל הרגשה לא טובה מדדתי לחץ דם במכשיר אוטומטי. מיד עם הקימה בבוקר.
להפתעתי, הערך הגבוה היה בסביבות 140. הערך הנמוך הוא 70 או פחות מזה. גם דופק נמוך מ70. מדדתי כמה פעמים בשבוע האחרון כי הופתעתי מהתוצאה הגבוהה.
האם זה נקרא יתר לחץ דם? האם יש מקום לדאגה? האם שיבה לפעילות גופנית נמרצת יכולה להוריד בחזרה את לחץ הדם?
בתודה מראש על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/01/2017לחץ הדם שלך עדיין בגדר הנורמה. יש לקחת בחשבון שלחץ הדם בעת ההקמה הינו בדרך כלל הערך הגבוה ביותר ביממה.
אם תחזרי לפעילות גופנית אירובית צפויהיירידה נוספת של לחץ הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי מודדים דם בבוקר?ליאור20/01/2017
שלום ,מדידת לחץ דם בבוקר מתי?מיד כשקמים?אחרי אוכל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי...
ד``ר ויקטור פרחויקי21/01/2017תלוי מה השאלה. אם זאת בדיקת מעקב או לאבחנת יתר לחץ דם.
עיקרונית רצוי לבדוק לחץ הדם בשעות שונות במשך היממה.
ללחץ הדם תקין עקומה שמשתנה במהלך היום.
ללא טיפול בדרך כלל המדידה הראשונה בבוקר בעת ההקמה אמורה להיות הגבוהה ביותר. במשך היום יש ירידה הדרגתית ובשעות השינה, נפילה של הערכים עד לכ- שעה לפני ההקמה.
לחץ הדם יורד לאחר הארוחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לחץ דם פעילות גופניתחיים17/01/2017
שלום. כאשר מתחברים להולטאר לחץ דם אפשר להתנהג רגיל ?
אני עושה פעילות גופניות של שעה וחצי .סביר להניח שלחצי הדם יהיו גבוהים האם פעיליות ספורט נלקחות בחשבון בעת סיכום הבדיקה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר
ד``ר ויקטור פרחויקי17/01/2017רצוי לעשות את הבדיקה בשגרת היום. אם אתה עושה פעילת גופנית נמרצת יומית, יש לכלול את זמן המאמץ בבדיקה. הרופא ייקח בחשבון את הנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת שיווק כדורי טנסופרילבארי09/01/2017
אני בן 59 מטופל בתרופות להורדת לחץ דם ראשוני מזה 20 שנה.
לאורך כל השנים הצלחתי לאזן את ל"ד ע"י טיפול בטנסופריל 20 מ"ג פעם ביום
ללא תופעות לוואי. (ל"ד ממוצע 130/85).
לאחרונה קופת חולים מכבי הפסיקה את שיווק התרופה.
במקומה הוצעו לי תחליפים מאותו סוג (מעכבי אנגיוסטין):
ניסיתי במשך מספר שבועות כל אחת מהתרופות הבאות:
ENALADEX 10MG
LOSARDEX TAB 50MG
TRITACE 2.5MG
בעקבות שימוש בכל אחת מהן התפתחו תופעות לוואי שונות:
כאבי ראש חזקים, הסמקה קיצונית, עקצוצים בגוף, עייפות ועוד.
האם כל הקופות הפסיקו לספק טנסופריל?
האם יש אפשרות לקנותה בארץ או בחו"ל? (גם אם לא במסגרת קופ"ח)
אשמח לעצתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליזינופריל
ד``ר ויקטור פרחויקי17/01/2017לא יודע אם הופסק השווק בכלל. התשובה בבתי המרקחת. לא זוכר טוב, אבל נדמה לי שקאיתי הודעה. לא רואה בעיה לרכוש אינטרנטי בח"ל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירונולקטון לטיפול הורמונולי בגיל המעבריפה פולווי09/01/2017
האם ספירונולקטון מכילה אסטרוגן כמו בטיפול הורמונלי לנשים בגיל המעבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירונולקטון
ד``ר ויקטור פרחויקי17/01/2017אין בתרופה אסטרוגן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת תרופות ליתר לחץ דםדינה05/01/2017
שלום רב!
אני בת 54,סובלת מיתר לחץ דם.בשנתיים האחרונות טופלתי באמפלו 5 מ"ג וקרדילוק 1.25*2.לחץ דם היה מאוזן והרגשתי טוב,אך בשבוע האחרון הדופק שלי ירד ל-50 והרופא ביטל לי את הקרדילוק והמליץ על החומר המשתן.אני מבינה שבערב לא כדאי לקחת כדור,אך בבוקר אני מלמדת וגם בעיתי לקחת כדור ולרוץ לשרותים במהלך השיעורים...בנוסף לכך אני סובלת מאנגיודמה אידיופאטית ואסור לי לקחת תרופות ממשפחות ACE וARB.
האם יש תרופות נוספות פרט לתרופה המשתנת שיכולה להוריד לחץ דם?
תודה רבה.
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמה
ד``ר ויקטור פרחויקי17/01/2017יש מספר אפשרויות. או לבחור שעת לקיחת המשתן החא"צ או לבחור תרופה מקבוצה אחרת (כמו דוקסזוסין) או לחדש את הקרדילוק במנון נמוך יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת יתר לחץ דםיפה04/01/2017
במה מתבטאת התרומה של pamid ושל spironolactone בהורדת יתר לחץ דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם
ד``ר ויקטור פרחויקי17/01/2017השאלה לא ברורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרש נמוך בין סיסטולי לדיאסטולישי27/12/2016
לאחר מעקב בייתי של חודש (ללא ביצוע ניטור 24 שעות) רופא המשפחה נתן לי רמיפריל 2.5, לאחר כ-3 חודשים הפסקתי על דעת עצמי את הטיפול.
המשכתי במעקב בייתי וכ-4 חודשים לחצי הדם נעו בין 122/84 ל-135/95.
בשבועיים האחרונים הערכים השתנו דרסטית וערכים בודדים הגיעו גם ל-156/104 ולעיתים נמדד הפרש קטן בין סיסטולי לדיאסטולי כמו 106/89 146/127 (לאחר שחשדתי במעכשיר גם המכשיר אחר נמדד פעם הפרש נמוך).
ממה נובע הפרש קטן בין הערכים ? האם יש יכול להיות קשור לסטרס שאני נמצא בו לאחרונה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרש נמוך בין סיסטולי לדיאסטולי
ד``ר ויקטור פרחויקי17/01/2017ערכי לחץ הדם מבטאים את גל הלחץ בתוך העורקים. ההבל ביניהם סביר וחסר משמעות קלינית. אין כל קשר למצבי לחץ. בהחלט יש מקום לטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמינות מכשירים אוטומטים ללחץ דםמשה כהן22/12/2016
שלום
כשאני נבדק אצל הרופא ידנית יוצא לי לחץ דם נורמלי אולי נמוך
כשאני נבדק עם מכשירים אוטומטים (בדקתי עם כמה מכשירים שונים ) יוצא לי גבוה 100-150
מה קובע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדידת לחץ דם אמיתית
פרופ` אליעזר קליינמן25/12/2016בדרך כלל הבדיקה הידנית אצל הרופא קובעת. המכשירים האלקטרוניים האוטומטיים רגישים מאוד והם מתחילים למדוד את לחץ הדם עם הופעת קול פעימות הלב הראשון שיכול להיות חלש למדי ואינו משקף אל נכון את לחץ הדם האמיתי, ועל כן הוא נמדד גבוה יותר ממה שהוא באמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי מינוני תרופותלילך17/12/2016
שלום,
אני בת 59 ובעלת גורמי סיכון מרובים :
א. קרישיות יתר בדם.
ב. לחץ דם גבוה שמאוזן פחות או יותר בעזרת תרופות.
ג. הומוציאסטין גבוה .
שאלותי הן אלו :
אני לוקחת את התרופות הבאות :
* טריקרדיה - פעם ביום .
* טריטייס - כדור וחצי (1.25) - פעמיים ביום.
* קרטיה 100 - 1 כדור פעם ביום .
* סטטור 5 - פעם ביום .
* ויטמין די - 2,000 יחב"ל - פעם ביום .
לאחרונה הייתי במרפאת שבץ מוחי לביקורת ( לא היה לי שבץ מוחי אלא אני במעקב) , והמלצתו של הרופא היתה כי אשנה את המינון כך :
לקחת חומצה פולית 10 מ"ג ליום ( פי 10 יותר מאשר אני לוקחת עכשיו כי בתוך הטריקרדיה יש 1 מ"ג חומצה פולית ), וכן לקחת ליפיטור - 20 מ"ג ליום , כלומר פי 4 מהכמות שאני לוקחת כיום .
המינונים נראים לי עצומים ואני לא שלמה עם ההמלצה.
מאז התחלתי את הטיפול בטריקרדיה ובסטטור (לפני כשנה), לא חזרתי על בדיקות הדם, אבל הכולסטרול שלי לפני תחילת הטיפול בסטטור 5 היה גבולי, וההומציאסטין היה 16.40. מאז ירדתי במשקל לא מעט, ולגבי וחומצה פולית - היא היתה תקינה לפני חצי שנה .
(FOLIC ACID 21.84 NG/ML ( 3.80- 24.00)
האם לדעתך עלי להגדיל את מינוני החומצה הפולית והתרופות להורדת השומנים בדם עד כדי כך ? אני לא כל כך מעוניינת במינונים כאלו, אלא אם כן הדבר ממש הכרחי לבריאותי .
תודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות לגבי תרופות
ד``ר ויקטור פרחויקי17/12/2016התחום שלי לחץ דם גבוה.
מתקשה לתת חוות דעת על העלאת מינון ה- FOLATE במקרה שלך. כנ"ל עם ה- ATORVASTATIN ללא בדיקות מעבדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



