מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויטמין B12 ושתיית נס קפהדינה26/12/2016
בוקר טוב
האם גם בויטמין B12 אין קשר בין לקיחתו ושתית נס קפה לאחר מכן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכון
צחי כנען26/12/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה נכונה בהריון בטיפולי IVFג25/12/2016
שלום
איזו תזונה טובה לנשים בהריון ולנשים בטיפולי IVF?
וממה כדאי להמנע? מאילו בשרים, דגים, ירקות , פירות,
עשבים ירוקים(נענע, שמיר), קטניות, שתיה וכו'
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה טובה לנשים בהריון
צחי כנען25/12/2016שלום רב,
תזונה רגילה המתאימה לכלל האוכלוסייה.
תמיד כדאי להנות מדגנים מלאים ,קטניות הרבה ירקות ופירות , ואגוזים אך גם מוצרי חלב ללא סוכר, עופות ודגים. להמעיט בדברי מתיקה ובכלל במזון מעובד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D ושתיית נס קפה לאחר מכןדינה21/12/2016
שלום רב
קראתי שאין לשתות נס קפה שעתיים לאחר נטילת תוספי תזונה האם זה נכון גם לגבי ויטמין D?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא . אין קשר בין שתית קפה לנטילת ויטמיןD
צחי כנען21/12/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך ומתי ריך לקחת ויטמין B12דינה20/12/2016
שלום רב
רציתי לדעת איך ומתי הכי כדאי לקחת תוסף ויטמין B 12
באיזה שעות? עם או בלי אוכל? והאם אפשר לשתות נס קפה לפני או אחרי?
בתודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן נטילת B12
צחי כנען20/12/2016הספיגה של הויטמין דרך הלשון ולכן אין קשר לזמן /עם בלי אוכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלוקומין , ספיגת ויטמין B12 וסורביטולדינה16/12/2016
שלום
אני לוקחת 1 גלוקומין ביום ומאוזנת, אך בבדיקה התגלה לי ירידה בויטמין B12 והוא עומד על 311. מאחר הגלוקומין מעכב ספיגת הויטמין אני רצה לקחת תוסף שאלותי הן:
1. האם רצוי לקחת תוסף של הויטמין?
2. התוסף מכיל סורביטול שקראתי שמעלה סוכר האם הכמות שבתוסף יכולה להזיק? התוסף הוא של חברת פלוריש
ךציין שאנית בת 57
בתודה על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלוקמין וB12
צחי כנען18/12/20161. כן. ממליץ ליטול B12.
2. כמות הסורביטול זניחה ולכן לא רלוונטי .
בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לציין שהמוצר מכיל גם חומצה פולית 400
דינה18/12/2016לי אין חוסר בחומצה האם לקיחתה יכולה לגרום לי לעודף והאם זה מסוכן? ואיך זה מסתדר עם חומצה פולית דרך המזון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומצה פולית
צחי כנען19/12/2016הויטמין משתייך למשפחת ויטמינים מסיסי מים אשר עודף מהם יוצא בקלות דרך הכליות. אין חשש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמין B 12 ותדירות לקיחה..............
דינה22/12/2016תודה על התשובות המהירות
רציתי לשאול בנוסף ברמה של הויטמין 311 כמה פעמים בשבוע אתה ממליץ לקחת את התוסף בהתחשב שאני לוקחת גם 1 גלוקומין.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה3 פעמים בשבוע קרוב לוודאי שיספיקו
צחי כנען22/12/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר חלבונים לפי גיל ומשקל.שלומי כהן27/11/2016
ערב טוב צחי כנען.
ערב טוב ושלום רב לך....מה שלומך??
רציתי להגיד ולשאול ש..תראה אני אוכל עכשיו ביום יום למרות שזה לא פורום של דיאטניות קליניות אבל בכל מקרה....אני אוכל כל יום חלבונים ב-4 ארוחות...
ארוחת בוקר,צהריים וערב וחלבון בין הארוחות ואני עוד מעט בן 24..
ואני לא מתלונן הכל בסדר..אני מאוד מרוצה מהתפריט שאני אוכל..אני אוהב לאכול...אני אוכל מלא פירות,ירקות,שומנים בריאים טחינה,אגוזים,שקדים...בכל מקרה רציתי לשאול זה שאני עוד מעט בן 24 ואני אוכל חלבונים ב-4 ארוחות שונות מתוך תפריט של 5-6 ארוחות מדי יום..
יש לי תפריט של 5-6 ארוחות ביום 3 עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ארוחות ביניים..
מתוכם 4 פעמים אני אוכל חלבונים..ורציתי לשאול זה בסדר בהתאם לגילי??
אני שואל ומתכוון שזה לא קשור לגיל??
אני יכול להמשיך אם התפריט של 5-6 ארוחות מדי יום גם בגיל 24??
מחכה לתשובה ומקווה שהבנת אותי..ושיהיה לך המשך ערב טוב ושבוע טוב
שלומי כהן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבונים
צחי כנען28/11/2016אם הבנתי נכון , אז החלוקה ל -4 ארוחות בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר חלבונים לפי גיל ומשקל 2
שלומי כהן28/11/2016ערב טוב צחי כנען דיאטן קליני ומומחה לספורט.
ערב טוב לך.שלום רב לך. מה שלומך??
קודם כל אני רוצה להודות לך שאתה עוזר עד כמה שאתה יכול ומקדיש מזמנך הפנוי ומחזיר תשובות מתי שאתה יכול ועל כך אני רוצות להודות לך.
שנית...רציתי לשאול זה שאני אוכל חלבונים ב-4 ארוחות אין לזה קשר לגיל נכון??(כלומר: בוקר,צהריים וערב ויוגורט בארוחת הביניים)
זה בסדר גם בגיל 24 נכון??
ורציתי לשאול אתה יודע עד איזה גיל אם בכלל אני יכול להמשיך ולאכול ככה כמו שאני רגיל עכשיו???
עד איזה גיל אני יכול להמשיך עם זה??מקווה שהבנתי אותי נכון...
שיהיה לך המשך ערב טוב ומחכה לתשובה.
שלומי כהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להוריד סוכר בצוםעדי19/11/2016
בת 43 .בשנה האחרונה כשאני עושה בדיקות דם הסוכר שלי עומד על 91 לאחר צום תמיד עמד על 85 .הומגלובין מסוכרר5.4. אוכלת הרבה סיבים ערך גליקמי נמוך וממעטת בסוכרים זמינים עושה צעידה 5 פעמים בשבוע. אמא חולת סוכרת. אוכלת כשעה לפני השינה פחמימה עם שומן. האם יש דרך נוספת להוריד סוכר בצום בבוקר. יש לי תחושה שהוא עולה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכר בצום
צחי כנען20/11/2016הערכים הללו עדין בטווח הנורמה.
למרות ההיסטוריה המשפחתית אין צורך בשלב כזה לאכול באופן שונה אלא לשמור על משקל גוף תקין, לעשות ספורט ולעקוב אחר הבדיקות אחת לשנה-שנתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ערכים ברזל - פריטין - המוגלוביןע`17/11/2016
שלום!
אני טבעוני בן 55.
בדיקות דם שביצעתי לאחרונה מלמדות ש-
1) רמת הברזל אצלי תקינה (מעט למטה מאמצע התחום התקין)
2) רמת ההמוגלובין אצלי נמוכה אך בתחום התקין (14.10)
3) קיים אצלי חוסר בפריטין (15.63)
האם לפי התוצאות הנ"ל רצוי שאצרוך כמוסות ברזל או כמוסות אחרות כלשהן?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה
צחי כנען17/11/2016מהם ערכי MCV ו - RDW ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל - פריטין - המוגלובין
ע`17/11/2016MCV=89.20 FL
RDW=14.20 %* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור תהליכים בתזונה נכונה ובריאה.שלומי כהן17/11/2016
צהריים טובים ושלום רב צחי כנען.
היי צחי.שלום רב.מה שלומך??
רציתי לשאול ולהגיד שקודם כל אני כל יום מדי יום אוכל 5-6 ארוחות ביום ואני כבר עוד מעט בן 24...
וזה ארוחות מלאות ועשירות בחלבון..מלא חלבונים לאורך כל היום..חלבון ב-4 ארוחות..בוקר,צהריים וערב ועוד חלבון בין הארוחות...
ורציתי להגיד שהתפריט היומי שאני מתנהל איתו הוא בסדר..מכיל את כל המרכיבים,מלא ויטמינים והכל..אבל רציתי לשאול במקום כל הארוחות האלו..האם יש אפשרות לקצר תהליכים ולקום בבוקר כל יום ולאכול פרי,חטיף אנרגיה,פירות יבשים ואז לאכול ארוחה עשירה בחלבון??
במקום לאכול ארוחת בוקר שיש בה חלבונים ואז עוד חלבון בין הארוחות ועוד חלבונים בצהריים ועוד חלבונים בערב.....זה מלא חלבונים ומלא אנשים וחברים שלי לא אוכלים כ"כ מלא חלבונים כמו שאני אוכל...זה לאכול חלבונים בארבע ארוחות ומלא מלא פחמימות לאורך כל היום....
אז האם יש אפשרות במקום כל 5-6 ארוחות מדי יום לקצר תהליכים???
מחכה לתשובה ויום טוב ושבת שלום
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר חלבונים
צחי כנען17/11/2016שלום רב, אינני יודע מה זה "לקצר תהליכים" אבל אם אתה מעוניין לאכול פחות ארוחות ביום אזי אין בעיה "רק" 3 למשל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר חלבונים וקיצור תהליכים בתזונה נכונה ובריאה..
שלומי כהן18/11/2016היי צחי.שלום רב וסופ"ש נחמד ונעים....
היי צחי.שלום רב...אני התכוונתי במקום לאכול כל יום 5-6 ארוחות ביום....וכל היום לאכול חלבונים.......רציתי לשאול אם יש "דיאטה" מהירה לעלייה במשקל ולשמור על משקל גוף תקין ביחס לגובה שלי ולגיל שלי??
ואני בן 24 כבר עוד מעט...ויש לי דברים אחרים לעשות חוץ מלשבת ולאכול כל היום......
אפשר לקום בבוקר ולאכול רק פרי/חטיף אנרגיה/פירות יבשים ואז אחרי שעה ארוחה מלאה עם פחמימות וחלבונים??
במקום לצרוך חלבונים בארוחת בוקר,חלבון בארוחת הביניים,צהריים וערב חלבונים.וזה הרבה..לא שזה לא הסתדר לי עד עכשיו..אכלתי את כל הארוחות האלו מדי יום עד עכשיו..ונזכרתי מאוחר..והחלטתי פתאום למרות שזה כבר מאוחר מדי שזה לא מתאים לי....אני לא רוצה יותר את כל הארוחות האלו..מה גם שאנשים כבר בגילי וגם חברים שלי.....אוכלים פעם אחת חלבונים לא 4 פעמים כמוני.....
אתה מבין למה אני מתכוון??
אני אשמח לתגובה בשבוע הבא..
בינתיים אני רוצה לאחל לך שיהיה לך סופ"ש נעים ושבת שלום.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלוקת ארוחות במשך היום
צחי כנען20/11/2016ניתן לחלק את ארוחותיך ואת הרכב אבות המזון כאוות נפשך ולפי רצונך החופשי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספים בתזונה צמחונית/ טבעוניתלי15/11/2016
הפסקתי כמעט לגמרי עם מזון מהחי. בשר ועוף אני בכל לא אוכלת (לפעמים אוכלת דגים) ומוצרי חלב גם ממש בקושי.
האם עליי לקחת תוסף של ויטמין b12 בעקבות השינוי הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמחונות
צחי כנען15/11/2016בהנחה שאינל אוכלת גם ביצים יש אכן צורך בתוספת B12
בד"כ יום כן/יום לא מספיקים אך יש לערוך בדיקות מדי שנה/שנתיים
כמו כן , ספירת דם וברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות מעיקה במיוחד באיזור הבטן בלבדאודליה03/11/2016
שלום, אני בת 35 + 2. בחורה רזה יחסית ונמוכה. אבל לאורך כל חיי הבעיה היתה בטן בולטת, אך לא תמיד נראית לעין בזכות טשטוש באמצעות בגדים או תקופות של רזון יותר מהרגיל.
בתקופה האחרונה עליתי במשקל 2 ק"ג אך זה לא משהו מאוד משמעותי ונראה לעין כי מדובר במשקלים נמוכים (במקום 45 ק"ג - 47 ק"ג) ודווקא קיבלתי הרבה מחמאות מהסביבה ומבעלי שאני נראית מצוין ואף יותר טוב. היו ימים של בטן נפוחה וימים של בטן נפוחה במיוחד. זה מאוד מעצבן אותי ורק בגלל זה אני משתדלת להפחית בפחמימות וסוכר, לאכול יותר חלבונים ומאכלים עם ערך תזונתי. אני גם מתאמנת בשיעורי אירובי. יצא שירדתי כמעט קילו במשקל אבל הבטן התנפחה עוד יותר מלפני כן!! איך זה יכול להיות? אני מתעוררת בבוקר עם בטן נפוחה וזה ממש מפריע לי ומגביל אותי בבחירת בגדים. אני רזה בגוף ורק בטן תחתונה בולטת ומה שעוד יותר מתסכל שאני לא יודעת מה הסיבה.
מה שאני יודעת בוודאות שמנפח אותי זה: קמח לבן (אך גם קמח מלא), קטניות ממש עושה לי בלגן בבטן, תפוח אדמה, תירס ושאר פחמימות.
אך איני יכולה לאכול אך ורק חלבונים, במיוחד לפני אימון.
לפעמים אני מדלגת על ארוחת ערב בכוונה ומרגישה רעב רק בשביל לקום בבוקר עם בטן שטוחה, אבל זה לא קורה...
ממש ממש מבאס.
אשמח לדעת מה הגורם לכך ואיך אפשר להימנע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן תפוחה
צחי כנען15/11/2016בד"כ הסיבה היא צריכת סיבים מוגזמת.
הסיבים התזונתיים נמצאים במקורות המזון הבריאים - קטניות, דגנים מלאים (לחם מלא, אורז מלא וכו'), פירות וירקות.
לגבי ירקות - לרוב אנשים אוכלים מהם והרבה במיוחד אם מעונינים לרזות או לשמור על משקל נמוך. המלצתי - להפחית משמעותית את צריכתם ולבדוק את התוצאה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קינמון עם יוגורט פברויטידינה01/11/2016
שלום
האם כפית קינמון מעורבבת ביוגורט פברויטייכולה להרוס את החידקים הטובים שביוגורט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
צחי כנען15/11/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגי עמילן בגבינת שמנתדינה28/10/2016
שלום
אני שומרת על דיאטה לסוכר
קניתי גבינת שמנת 5% בזיליקום של חברת גד וברכיבים מצויין
כל מיני סוגי עמילן. האם גבינה זו מתאימה לי?
קראתי שעמילן מעלה סוכר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמילן ביוגורט
צחי כנען15/11/2016העמילן שרשמת בד"כ מופיע גם עם מס' E סנטטי ומיוצר במעבדה לשם יצירת מרקם מסוים.
כמותו קטנה ואיננה משמעותית לסוכרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כללי ושתיית משקאות חמים בבוקר במסגרת התזונהשלומי כהן22/09/2016
שלום רב לך צחי כנען.
שלום רב לך....רציתי לשאול ולהגיד במסגרת תזונה...
הרבה אנשים שותים שהם קמים בבוקר כוס קפה(נס על חלב),קפה שחור וכדומה..
אני לא אוהב קפה(נס על חלב וקפה שחור..אבל זה לא מה שבאתי להגיד ולשאול..
אני אוהב לשתות משקאות חמים בבוקר בבוקר ולא במסגרת הנוזלים של הגוף...
וכבר הרבה זמן שאני הפסקתי ורוצה קצת לחזור ולשתות אותם..
בכל מקרה אני אוהב שוקו חם..אוהב גם שוקו קר אבל פחות.....ובמיוחד יש לנו בבית אבקה להכנת שוקו ביתי ואני מוסיף לו חלב...
בכל מקרה..רציתי לשאול איך אני עושה את זה..אני יכול לשתות אותו בבוקר עם הארוחת בוקר...
שהיא חלבית..גם אם אני אוכל דגני בוקר עם חלב ובשוקו הביתי אני גם כן מוסיף לו חלב??
אז אני יכול לאכול ארוחת בוקר,לשתות שוקו חם ואז לשתות מים/מיץ במסגרת הנוזלים של הגוף??זה בסדר?
וזה לא פוגע בספיגת הסידן נכון??
אתה הבנת פחות או יותר למה התכוונתי..
מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך יום טוב צחי כנען וסופ"ש נעים שיהיה לך ושבת שלום..
שלומי כהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקה חם
צחי כנען18/10/2016אם הבנתי נכון את שאלתך אזי אין בעיה לשתות משקאות חמים עם קרים ואין בעיה חלבבשוקו ואז חלב בקורנפלקס.
הבעיה האחרת היא כמות הסוכרים הגדולה בשוקו ובקורנפלקס.
ואין בעיה בספיגת הסידן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקה חם
שלומי כהן25/10/2016היי צחי.ערב טוב.
היי מה שלומך?????רק רציתי להגיד שהבנת אותי נכון...
ושאלה קצרה..אני יכול לאכול יוגורט אגוזים+שקדים+פרי ואח"כ לשתות כוס שוקו חם בין הארוחות נכון??
מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך שבוע טוב.
שלומי כהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוודאי
צחי כנען26/10/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה קלוריות צריך לצרוך?פליקס19/09/2016
היי אני בן 30 גובה 1.80 שוקל 69 קילו אני כרגע במעצר בית השאלה שלי כמה קלוריות עליי לצרוך ביום לפחות על מנת לא להרזות ולא להשמין יש לציין שאני לא יוצא מהבית בכלל תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוריות - תגובה
צחי כנען19/09/2016לא באמת ניתן לדעת מכיוון שלכל אדם חילוף חומרים שונה אבל בגדול מאוד כ 2000 קלוריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


