מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא מצליחה לרדת במשקל.. אשמח לעיצותליה19/03/2016
שלום, אני טבעונית ומאז הטבעונות אני רק עולה ולא מצליחה לרדת במשקל. מאד מתמידה בתפריט שלי! אשמח שתעיינו בתפריט ותאמרו לי את דעתכם-
קימה- תה צמחים ללא סוכר+פרי. בוקר- 2 פרוסות לחם כוסמין מלא ללא סוכר+גבינת שקדים או ממרח שקדים (אם מתוק אז מוסיפה עד כפית מייפל או סילאן טבעי.) ביניים-2-3 תותים. צהריים-כוס קטנייה מבושלת +ירקות מבושלים + חצי כוס דגן מבושל+ תמר אחד. ביניים-פרי טרי+ תמר אחד. ארוחת ערב-חציל בתנור/תפו"א גדול/בטטה גדולה/דלעת עם 2 כפות טחינה גולמית. מאפשרת לעצמי לצרוך עד קינוח אחד ביום ללא סוכר וגלוטן,כגון-מאפינס טף בייתי ממותק בסילאן טהור/ עוגת תמרים ביתית עם מעט אגוזים וכ'ו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מצליחה לרדת במשקל.. אשמח לעיצות - תגובה
צחי כנען22/03/2016אינני יכול בפורום זה לייעץ על תפריט זה או אחר. ייעוץ פרטני נעשה רק ב 4 עיניים כאשר כל הנתונים האישיים נמצאים לפניי.
בכל מקרה, ניתן להיות "אוכל כל" ולהשמין כמו שניתן להיות טבעוני ולהשמין. הכל עיניין של קלוריות .
ייתכן שצריכת הקלוריות אצלך עלתה ולכן השמנת.
הייתי פןונה לדיאטנית בקופ"ח ( חינם) ואין סיבה שלא תהני מהשירות הזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ממתיקים עלולים לגרום לסוכרת?רוביק10/03/2016
א.נ.
האם יש יסוד לטענה שממתיקים מלאכותיים עלולים לגרום להתפתחות סוכרת?
ואם כן: 1. האם זה הוכח? 2. האם יש כמות של ממתיקים שבכל זאת איננה מזיקה (אם כן - בכמה שקיות או כדורים של ממתיק ניתן להמתיק על בסיס יומי,, מבלי להסתכן)? רוביק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ממתיקים עלולים לגרום לסוכרת? - תגובה
צחי כנען22/03/2016מחקר בסיסי בבע"ח דווקא בישראל הראה שיש תגובה גליקמית לממתיקים המלאכותיים כלומר האם אינם "עיוור" לגוף.
עדיין זה לא אומר שממתיקים גורמים (!) לסוכרת.
צריך לדעת שהאלטרנטיבה היא סוכר והיא הרבה הרבה פחות טובה
עדיין לא הגענו למצב שאנשים אינם רוצים מזון מתוק באשר הוא :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לייעוץ בנושא שתייה במהלך תקופת דיאטההדס תובל27/02/2016
שלום, שמי הדס. רציתי לשאול..אני שותה הרבה אבל במקום מים אני מכינה לי כל יום קנקן גדול ושמה בו 2 תיונים של תה קר ויסוצקי (כתוב שיש בו איזשהו ממתיק טבעי, סטיביה אולי) + 2 שקיות קטנות של ממתיק מלאכותי - סוכרזית. בקיצור..רציתי לשאול אם זה בסדר או שזה מוסיף המון קלוריות וסוכרים? (האם זה לא משמין והאם זה תחליף טוב לרק מים ללא שום טעם. (הסוכרזית זה על קנקן גדול לא על כוס)
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לייעוץ בנושא שתייה במהלך תקופת דיאטה - תגובה
צחי כנען01/03/2016אין קלוריות במשקאות הללו כלל
עדיף תמיד מים , ואפשר כמובן עם צמחים. ועדיף ללא ממתיקים כמובן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
הדס תובל02/03/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה רבה!
הדס תובל02/03/2016קודם כל - תודה רבה.. רציתי לשאול עוד משהו - מה עדיף - סוכר או סוכרזית או סטיביה להמתקת קפה/תה? אני בדר"כ שותה 2 כוסות קפה ביום עם סוכר רגיל ו3 כוסות תה ביום עם סוכרזית...
עוד שאלה קטנה - חומוס, טחינה, חציל במיונז וכל הממרחים בסגנון הזה הנם חלבונים? הדיאטנית שהייתה לי בעבר אמרה כל בוקר וערב לבחור 2 סוגי חלבונים עם פרוסת לחם אחת מקמח מלא ונמאס לי כל הזמן לאכול רק גבינה, טונה, ביצה וכו'. אז נניח אני יכולה לאכול פרוסת לחם מלא עם חומוס ופסטרמה? או עם גבינה צהובה 5 %?
מה לגבי חטיפי אנרגייה ופירות יבשים בתור ארוחות ביניים?
תודה רבה מראש!!:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה רבה! - תגובה
צחי כנען07/03/2016מה עדיף - סוכר או סוכרזית או סטיביה להמתקת קפה/תה? כעיקרון עדיף להמתיק עם דבש או סטיביה את התה והקפה עם ממתיק על בסיס סוכרלוז (סוכרה דיאט/סוכרה לייט) אבל במתינות 2-3 ביום
עלגבי המריחה- אין בעיה למרוח אבוקוד, גבנצ חומוס וכו', לא יודע מה היו השיקולים של הדיאטנית בבחירת רק חלבונים
ארוחוצת ביניים - אין כמו מן הטבע כמו פירות יבשים, אגוזים, פירות טריים וכו', ואם אין ברירה אז חטיפים מתוקים (אנרגיה מה שקוראים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת חלבונים שונים בארוחת ערב שישישלומי כהן19/02/2016
ערב טוב ושבת שלום לכולם.
ערב טוב ושבת שלום מקווה שזה בסדר שאני כותב את ההודעה שלי בשבת למרות שאתם לא עונים בשבתות וחגים..
קודם כל אני רוצה להגיד שזה פעם ראשונה שלי בפורום הזה..אני לא מכיר את הפורום הזה..אבל ראיתי שיש פה תזונאיות ותזונאים.
מה שרציתי לשאול באמת...שהרבה פעמים בארוחת ערב שישי אז אנחנו אוכלים למנה ראשונה מנת בשר לא ממש מנת בשר כמו סטייק,אנטריקוט כזה ממש לא!..הכוונה שאנחנו אוכלים בורקס בשר אח"כ למנה שנייה דג ואז מנה שלישית מרק ירקות..
עכשיו אני שואל על זה כי בהרבה מקורות חיצוניים ובין השאר גם באינטרנט כתוב שאסור לאכול דג עם בשר....
ורציתי לשאול האם זה בסדר או לא בסדר מבחינת החלבון בגוף??
בורקס בשר +מנת דג זה בסדר לחלבון או שזה יותר מדי???ואני שואל את זה כי דג או עוף שווים בערכם למנת בשר נכון??ורציתי לשאול אם אוכלים בכל זאת בורקס בשר ודג אחרי זה...מה האוכל נרקב בגוף???
מחכה לתשובה,שבת שלום ושבוע טוב.
שלומי כהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילת חלבונים שונים בארוחת ערב שישי - תגובה
צחי כנען22/02/2016שלום רב, אין בעיה לאכול דגים באותה ארוחה עם בשר, שניהם מן הסתם מקורות חלבון מן החי.
החשוב ביותר שתרגיש נעים לאחר הארוחה הן מבינת תחושת השובע והן מבחינת תחושת המלאות וזו האינדקציה הטובה ביותר
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוה מדי או לא- ביצים וגבינה צהובהיוני17/02/2016
היי, אני מתאמן בחדר כושר במטרה לעלות במסת השריר. אני צורך הרבה (בסביבות 3000) קלוריות ביום אך ממזון בריא כמו לחם ביצים חלב וכו'. בין היתר אני צורך ביום 3 ביצים ו-3 פרוסות גבינה צהובה של 28% שומן. אני מפחד שאני מזיק לעצמי מבחינת כולסטרול. האם זה בסדר לאכול כמות כזו של ביצים וגבינה צהובה ביום או לא? האם אפילו ניתן להגדיל את כמות הביצים והגבינה צהובה ל-4 ביום? בגדול התפריט שלי בריא ללא שומנים מיותרים או סוכרים פשוטים ולכן הכולסטרול הוא החשש היחיד שלי לגבי התפריט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול גבוה מדי או לא- ביצים וגבינה צהובה - תגובה
צחי כנען17/02/2016אין כל חשש. נדיר שצריכה כזו אכן מעלה את רמות הכולסטרול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירקות מבושליםרינה13/02/2016
שלום
אני נוהגת להכין מראש ירקות קלופים בסיר עם מים במקרר,ומבשלת אותם כעבור כמה שעות,האם אני מאבדת מהיתרונות בכך שאני מכינה אותם מראש ומבשלת אותם כעבור כמה שעות?
תודה לתשובה
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירקות מבושלים - תגובה
צחי כנען17/02/2016האיבוד הוא מינימלי ומתבטא בפגיעה בחלק מהויטמינים . מינרלים ותרכובות אחרות אינן נפגעות בבישול או קלופים כמה שעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת עישון גלולות כוסות קםה וסיבה להשמנה?מירי13/02/2016
פסקתי לעשן וגלולות לפני שנה . ומאז למרות שלא שיניתי את התזונה . עליתי 10 קג. אני אוכלת כ1200 קלוריות ביום ועוסקת בספורט 3 פעמים בשבוע. בדיקות הורמונים תקינה. שותה כ7 כוסות נס קפה ללא סוכר עם מעט חלב . מה דעתך הגורם להשמנה הנל?לאור הנתונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת עישון גלולות כוסות קםה וסיבה להשמנה? - תגובה
צחי כנען18/02/2016אכן הפסקת עישון גוררת ברוב המקרים לעליה במשקל הן מההשפעה על חילוף החומרים והן החסר "האוראלי" שרבים מחליפים למזון.
צריך לבצע הערכה של מאןז האנרגיה ואז להחליט על אופן הטיפול
לא הבנתי לגבי גלולות - הפסקת ליטול? אם כן, הסיכוי שמשפיע נמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקה מאבקת קקאו או חרוביםאנה04/02/2016
שלום רב,
מה עדיף לשתות משקה מאבקת קקאו או מאבקת חרובים
באיזה יש יותר יתרונות בריאותיים?
אשמח לקבל את דעתך
תודה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקה מאבקת קקאו או חרובים - תגובה
צחי כנען04/02/2016קקאו נחשב כנוגד חימצון חזק, אולי יותר מחרובים.
עדיין, הדיון איזה מזון נחשב טוב יותר /סופר פוד מהשני הוא דיון עקר. כל עוד צורכים מזונות טבעיים, ללא תוספות אנחנו באיזור הבריא מאוד. הטבע יצר עושר ועלינו להנות ממנו -צבעים, ריחות, טעמים מרקמים... לכן תשובתי - מה שיותר טעים ובעיקר פעם זה ופעם זה :)
על שניהם להיות עשויים רק מקקאו או חרובים ללא תוספת סוכר, שומן וכו' (כלומר לא ממרחים כמו "ממרח חרובים" למשל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני אוכלת נכון על מנת לרזות , נתקעתי במשקל ואף עולהמאיה29/01/2016
שלום , אני עושה דיאטה של חלי ממן של 1200 קלוריות ביום כאשר אני בת 34 1.73 שוקלת 68\, מטרתי לרזות 4 קילו . אני מתאמנת מבחינת ספורט פעם בשבוע אירובי ובטן -36 דקות, פעמיים בשבוע עיצוב של 50 דקות כל שיעור ועוד אימון כח של 35 דקות .
האם אני ארד , כאשר אני אוכלת 6 ארוחות ביום ואם לא , מה נכון לי לעשות מבחינת תזונה שכןן אני לא רואה שאני מרזה למרות הפעילות הספורטיבית והתזונה:
ארוחת בוקר- מנת פחמימה +מנת חלבון
ארוחת ביניים - פרי + אקטיביה
ארוחת צהריים + פחמימה+ שומן+ חלבון בשר+ירקותך
ארוחת ביניים -פרי + מנת פחמימה עד 100 קלוריות
ארוחת ערב - פחמימה+ מנה וחצי של חלבון + שומן +ירקות
ארוחת לילה - חלבון + פרי .
אודה לתשובתך. מרגישה כבר מיואשת שכן תמיד שמרתי על התזונה אך משום מה לא מורידה במשקל. אולי הגוף שלי כבר רגיל לאכול קצת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אני אוכלת נכון על מנת לרזות , נתקעתי במשקל ואף עולה - תגובה
צחי כנען18/02/2016כדאי לבדוק קודם האם המטרה שלך ריאלית.. מהו % השומן שלך ואז לראות איזו דיאטה אם בכלל תתאים לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירקות מבושליםרינה26/01/2016
שלום
האם בישול במים של ירקות כמו קישוא ,בטטה ,תפ"א, דלעת
למשך חצי שעה מאבדים את יעילותם והתועלת התזונתית ?
מה דעתך?
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירקות מבושלים - תגובה
צחי כנען26/01/2016אין ירידה בתועלת הבריאותית באותם ירקות פחממתיים בבישול.
אותם ירקות גם אין אופציה לאכילה כטריים במילא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השלמת הנוזליםרוביק25/01/2016
שלום,
מאוד לא טעים לי לשתות יותר מ-4 כוסות מים ביום. אני יכול להשלים את מכסת הנוזלים המומלצת ע"י שתיית תה + לימונדה, אבל רק אם הם מומתקים בממתיק מלאכותי, ובתוספת כוס בירה דיאט. אינני אוהב תה ולימונדה לא מומתקים.
האם פתרון זה (היחידי הידוע לי) טוב, בראיית התזונה הקלינית? אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השלמת הנוזלים - תגובה
צחי כנען25/01/2016כמות הנוזלים צריכה להימדד לפי צבע השתן. במידה ובהיר כמות הנוזלים תקינה. הרי הנוזלים קיימים גם במזונות שלנו.
ולשאלתך יכול להיות שכמות של 4 כוסות תהיה מספקת . תבדוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוג השלמת הנוזלים
רוביק27/01/2016ואם 4 כוסות מים ביום מתבררים כלא מספיקים, לפי צבע השתן, האם ניתן להשלים את כמות הנוזלים המומלצת ע"י שתיית כוס בירה שחורה דיאט + לימונדה ביתית ותה (מומתקים בסוכרלוז)? אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלמת הנוזלים - תזכורת
רוביק07/02/2016בוקר טוב,
מה התשובה לשאלתי מ-27.1 בנדון? רוביק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוג השלמת הנוזלים - תגובה
צחי כנען10/02/2016בהחלט ניתן להשלים במשקאות שציינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת תריסיות ולציטיןשושנה25/01/2016
שלום. אני נמנעת מאכילת מוצרי סויה. האם לנטילת תוסף מזון בצורת כמוסות - לציטין - תהיה אפקט כמו אכילת סויה ומוצריה?? תןדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת תריסיות ולציטין - תגובה
צחי כנען25/01/2016אינני מכיר עבודה מדעית התומכת או שוללת או הגיון מנגנוני כך שלטעמי אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמנת יתרמיכל14/01/2016
אני בת 44 משקלי 138 ק"ג וגובהי 1.68 סמ. אני כבדה ומסורבלת וקשה לי לתפקד ביום יום. מהי הדרך הטובה עבורי להרזות במהרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמנת יתר - תגובה
צחי כנען18/01/2016אין ממש תשובה אחת לשאלה, כדאי לברר מהי הסיבה לעלייה כזו במשקל , מה ההיסטוריה הרפואית, מה הבסיס הריגשי לאכילה וכו' וכו'
לעיתים אין ברירה ויש לשקול במקביל גם ניתוח בריאטרי , תרופתי ...
ממליץ לפנות לדיאטנית, תשבו ותחשבו ביחד מהי ההאסטרטגיה הטיפולית המתאימה לך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון שבלחםיוני21/12/2015
היי, אני מתאמן בחדר כושר במטרה לעלות במסת השריר. יש לי מבנה גוף אקטומורף ולכן התאימו לי תפריט תזונה מיוחד שבו למשל עליי לצרוך 120 גרם חלבון ביום כנגד 120 פאונד שאני שוקל. את 120 גרם חלבון הללו אני צורך כך: 60 גרם ממוצרי גבינה ובשר ו-60 האחרים נכנסים לי מהלחם שאני אוכל ( אני אוכל כמעט כיכר לחם שלם ביום על מנת לצרוך הרבה פחמימות. אני יודע שזה נשמע מוזר או מוגזם אבל כך אני מצליח סוףסוף אחרי נסיונות רבים לעלות במסת שריר). שאלתי היא, האם החלבון שבלחם הוא מספיק איכותי וניתן לספור אותו בתוך ה-120 גרם שעליי לצרוך, או שזה חלבון לא איכותי ואין טעם לספור אותו ויש לצרוך את את 60 גרם חלבון הנותרים ממקור אחר?
בנוסף, האם חלבון שבאבקות חלבון וגיינרים הוא איכותי וניתן להחשיב אותו בספירת כמות החלבון היומית או שלא? ומה יותר עדיף, חלבון מלחם או מאבקת חלבון?
תודה רבה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון שבלחם - תגובה
צחי כנען21/12/2015אפשר בהחלט לחשב את חלבון הדגנים בתוך סך החלבונים מהמקורות האחרים.
וככל האפשר לצרוך חלבון מן המזון השלם אלא אם אינך יכול לספק את מלוא החלבון ואז להשלים באבקות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריגליצירידם גבוהיםריקי13/12/2015
בת 46 משקל גוף רזה. בבדיקת דם התקבלה תוצאה של 230 טריגליצידים.
יש לציין הבדיקות האחרות תקינות(סוכר בצום, כולסטרול וכו)
1. מה ניתן לעשות מבחינת תזונה
2. האם יש קשר לעובדה שהייתי בעת מחזור בעת הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריגליצירידם גבוהים - תגובה
צחי כנען14/12/2015אני לא מכיר תגובה למחזור בצורת עלייה בטריגלצירידים.
בד"כ שומנים אלו אופייניים לאנשים בעודף משקל (ואת לא) או בעלי נטיה גנטית חזקה (אולי גם את)
2 אופציות : 1. לחזור על הבדיקה בעוד מס שבועות ולראות האם היתה מהימנה כי לעיתים יש שגיאת מעבדה או שתית אלכוהל יום לפני.
2. להפחית דמרטית מתוקים ועודף פחמימות. כלומר להעדיף מקורות חלבוניים ושומניים ובעוד 3 ודשים לחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. תרופה אולטראלט
עדי14/12/2015שכחתי לציין שאני לוקחת 10 מג תרופה בשם Elatrolet במינון 10 מ"ג בערב לשם טיפול בכאבי גב . האם יתכן שהרמה הגבוהה של הטריגליצרידים נובעת ממנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. תרופה אולטראלט - תגובה
צחי כנען16/12/2015אני לא מכיר תגובה כזאת מהתרופה שהזכרת.
בכל אופן פשוט לחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


