מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הורדה במשקל וגרעון קלורירחלי26/03/2017
האם כדי להוריד במשקל חייבים לייצר גירעון קלורי כל יום?
כלומר אם נגיד והBMR הבסיסי שלי הוא 1500 קלוריות,ואני אוכלת ביום אחד 1600 קלוריות,אז באותו היום אני לא ארזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאזן האנרגיה
צחי כנען27/03/2017כדי לרדת במשקל (ולא יו-יו) המאזן נקבע לאורך מספר ימים-שבועות-חודשים ולא פר יום.
שימי לב שRMR אינו הרכיב היחיד בהוצאה הקלורית ולעיו צריך להוסיף את שריפת הקלורית בפעילות יום-יומית (הליכה, עמידה, רחצה, עבודה מול מחשב וכו')
מכאן שעדיין 1600 קקל ייצור מאזן שלילי על אף שהRMR נניח 1500* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי מרגישים תחושת שובע?אורן24/03/2017
האם כשאוכלים והאוכל נכנס למערכת הדם רק אז מרגישים שובע,או שזה קורה בתוך הקיבה והמעי כבר?
כי אני אוכל ומתחיל להרגיש שובע די מהר אז אני יכול להסיק מזה שהאוכל כבר במערכת הדם?
יכול להיות שהאוכל נמצא בדם אבל עדיין מתעכל בקיבה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שובע
צחי כנען27/03/2017מנגנון השובע מאוד מורכב וכולל תהליכים מידיים (עיצביים) וכאלו ארוכים יותר (הורמונים)
דרך אגב העיכול והספיגה נעשים במקביל ולא בטור כלומר אין קודם עיכול ואז כל האוכל עובר ספיגה לדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתהליכי העיכול אבל הם
אורן30/03/2017תהליכי העיכול אבל הם ואז עובר למעי נכון?
האוכל חייב קודם להתעכל בקיבה ולא ישר עובר למעי..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסדר העיכול
צחי כנען30/03/2017נכון מאוד...קודם הקיבה ואחכ המעיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה ומתי מתחילים להשמיןאורן23/03/2017
שלום,
נאמר לי פעם כי כל פעם שאוכלים מעבר לשבוע האוכל נהפך לשומן. זה לא מסתדר עם העובדה שאני אוכל מעבר לשובע ואז לא רעב להרבה יותר שעות,וזה אומר לי שהגוף כן השתמש באוכל האקסטרה ל"מחייה".
מצד שני האם זה אומר שאפשר לאכול ארוחה גדולה מעבר לשובע כל פעם ופשוט לחכות לרעב אחרי המון שעות......??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו לי על השאלה...
אורן27/03/2017תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבים תזונתיים ורמת הסוכר בדםיוני17/03/2017
אני צריך בשביל התזונה שלי הרבה פחמימות מורכבות עם התפרקות איטית שלא מקפיצות את רמות הסוכר באופן גבוה. אכילה של לחם מלא בכמות כמו שאני צריך הגעילה אותי כי הוא לא טעים בכלל. השאלה שלי היא כזו, אני יודע שלחם לבן ולחם מלא זה אותה פחמימה מורכבת אלא שבלחם המלא יש גם סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. מתוך הסיבים תזונתיים,ויטמינים ומינרלים שיש בלחם מלא, הדבר העיקרי שגורם לו להתפרקות איטית יותר מלחם לבן זה הסיבים תזונתיים. לכן, האם אני יכול לקבל את אותה השפעה על רמות הסוכר בדם שיש מאכילה של לחם מלא, ע"י אכילה של לחם לבן רגיל עם סיבים תזונתיים כתוסף תזונה שאני צורך תוך כדי אכילת הלחם לבן? כי אם אכן הסיבים תזונתיים הם שמאטים את פירוק הפחמימה שבלחם המלא אז אכילת לחם לבן עם סיבים תזונתיים מהצד אמורה להיות עם אותה השפעה על רמות הסוכר. שאלה שנייה, הסיבים תזונתיים שמסדירים את רמות הסוכר בדם אלו המסיסים אך בתוספי התזונה יש יותר בלתי מסיסים מאשר מסיסים.. האם זה עדיין בסדר?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם עליי
יוני25/03/2017אשמח אם תוכלו לענות לשאלה ששאלתי על סיבים תזונתיים.. דילגתם עליי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיבים תזונתיים
צחי כנען27/03/2017ההשפעה של מזוננו שונה כאשר אנו אוכלים את המזון השלם "בעטיפה של הטבע" לעומת אותם מרכיבים אך מפורקים
למשל סיבים תזונתתיםי המוספים לקורנפלקס /לחם וכו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון ארוחות במסת שריר וכללישלומי כהן14/03/2017
אחה"צ טובים צחי כנען ולכם.
רציתי להגיד ולשאול בנושא של עליית מסת שריר בגיל שלי,בגיל 24..
יש לי תפריט אומנם לא מעכשיו אבל 5-6 ארוחות מדי יום לעליית מסת שריר...
ורציתי לשאול כמה שאלות אם זה בסדר:
1. האם יש חשיבות דרמטית ודרסטית לתזמון הארוחות??אם כתבו לי בתפריט לאכול ארוחת צהריים אחרי אימון בשעה 15:00 בצהריים...שזה קצת בשבילי די מאוחר...אבל זה לא העניין...
אז אני חייב לאכול בשעה 15:00?הזמנים חשובים מאוד??התפריט שלי בנוי על כל 2-3 שעות מרווח בין כל ארוחה לארוחה בממוצע...
ואם יש לי לפני אימון ארוחה בשעה 12:00 ואח"כ ארוחה בשעה 15:00 בצהריים..אז חייבים לאכול בזמנים שנקבעו בתפריט??
2. רציתי לשאול למה חושבים בעולם התזונה שהאדם צריך לשתות חלב שקדים/חלב אורז/חלב סויה ולא חלב מן החי???
3. לגבי פיזור החלבון ל-6 ארוחות דיברנו על זה....יש לי בתפריט 6 ארוחות. ורציתי לשאול אם אני לא בעודף משקל אני יכול לאכול 6 ארוחות לעליית מסת שריר??
מחכה לתשובה ושיהיה לכם המשך יום פשוט נפלא.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלון הזדמנויות
צחי כנען28/03/2017קרוב לוודאי ששאלתך קשורה לחלון הזדמנויות של בניית שריר לאחר האימון.
בעבר באופן מוטעה חשבו שאכן אכילה ביקר חלבון מיד לאחר אימון טובה יותר לעומת שעתיים.
יודעים היום שחלו ןההזמנויות רחב ולכן גם ארוחה המהוצעת שעות אחרי האימון או במהלך היום תתרום לעליה במסת השריר.
לגבי ארוחות הצהריים - אינני יודע מי כתב ומה היה השיקול של הממליץ. אבל באופן כללי לא יהיה משמעות אם תאכול שעה לפני או שעה אחרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלון ההזדמנויות לעליית מסת שריר
שלומי כהן28/03/2017ערב טוב ונעים צחי כנען.
שלום וברכה לך.מה שלומך???
קודם כל שמחתי שהגבת ונתת תגובה..שמחתי מאוד.
דבר שני רציתי רק להגיד שהבנת אותי בדיוק על מה דיברתי....אתה בדיוק כל הזמן קולע כל הזמן למה אני מתכוון...
ודבר שלישי מי שהמליץ לי היה דיאטנית שבנתה ביחד איתי תפריט לעליית מסת שריר בקופת חולים כללית 5-6 ארוחות ביום כלומר פיזור החלבון ל-5-6 ארוחות ביום תוך דגש על עליית מסת שריר וכל אבות המזון....ולגבי ארוחת הצהריים ששאלתי אותך..אז פשוט היא נתנה לי תפריט שארוחה כל 2-3 שעות...נגיד אני אתן לך דוגמה..ארוחת בוקר אצלי בתפריט מתחילה בשעה 10:00 בבוקר,אח"כ ביניים בשעה 12:00 וצהריים רק בשעה 15:00 ואח"כ עוד ביניים בשעה 17:00 אחה"צ...אז ארוחה כל 2-3 שעות ולכן שאלתי אותך אם אפשר ולא חייבים לאכול צהריים בשעה 15:00 ואפשר להקדים את זה לרבע שלוש...
בכל מקרה אני הבנתי שהרעיון הוא בממוצע כל 2-3 שעות אבל כמו שאמרת לאכול הרבה ארוחות ביום לפחות 5 יתרום לעליית מסת שריר(פיזור החלבון במהלך היום כמו שכתבת תתרום לעליית מסת השריר)
שיהיה לך המשך ערב נעים ובהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לך שיהיה לך חג פסח שמח כשר ונעים.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונת פליאו בקשה להסברנגה11/03/2017
אני רוצה לשאול בקשר לתפיסת התזונה שנקראת פליאו
מה אומרים דיאטנים על צורת האכילה הזו שנוגדת את כל מה שלמדנו כל השנים שחמישים אחוז מהקלוריות צריך לבוא מפחמימות.
לפי הפליאו אוכלים בשר שמן דברי חלב שמנים דגים ירקות ופירות
ואסור דגנים חיטה ופחמימות כמעט לחלוטין.
אבקשכם את התייחסותכם לכך.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פליאו
צחי כנען20/03/2017אין לי התנגדות עקרונית כל עוד משלבים פירות וירקות.
שימי לב שאין כלל מחקרים ארוכי טווח על קיום סוג כזה של אכילה מבחינת ההשפעות הבריאותיות ארוכות הטווח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכוונה לאן לפנות בנושא ירידה במשקלרות09/03/2017
אני בת 56 שמנה מאוד אחרי ניתוח טבעת לפני 23 שנים בעיתי היא אני הייתי בטיפולה של דיאטנית במרפאה בריאטרית באחד מבתי החולים עם תפריט מסודר בהתחלת התהליך בחלק מהימים הצלחתי לשמור על התפריט בימים אחרים היה לי קשה משתי סיבות 1 טבעת שכנראה נפתחה זזה ממקומה והסיכות של הטבעת שנפתחו נספגו ברקמה וקיבה בצקתית מאוד כתוצאה 2 קילה שבנתיים טופל כל ההקדמה עבור השאלה הבאה רוב הימים אני מתקשה לאכול אני חיה על גביע יוגורט בבוקר משהו לצהרים יכול להיות 1 תפוח אדמה בתנור . 1 כוס פסטה. 1פיתה עם ממרח חומוס וסלט ירקות בערב בדרך כלל קערית מרק עם יוגורט או רק יוגורט או רק מרק מאבקה אני לא יורדת במשקל יש המון בצקות שצריךלהוריד בהליך כירורגי השאלה בסופו של דבר מה אני עושה כדי לרדת במשקל בכל זאת? כדי שאוכל להיות מסוגלת ללכת ולעסוק בפעילות גופנית חייבת לעבור החלפת ברך כי כרגע יש רק חלק מברך אחת מתפקדת. האם אתם יכולים לכוון/להדריך אותי למי לפנות מי יכול לעזור לי בהתרת התסבוכת. ישנה המלצה לביצוע ניתוח פלסטי על מנת להתניע תהליך ירידה במשקל פעילות גופנית ועוד רק שאף אחד לא שומע אותי. אולי לכן יש רעיון .כן אני יודעת פניתי לפורום דיאטה לצערי מצבי כולל דיאטה ועוד דברים מסביב אשמח לשמוע את דעתכם ורעיונות כדי להשתקם תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתובת
צחי כנען20/03/2017האם פנית לרופא המשפחה ?
זו הכתובת הנכונה בעיניי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספרות בנושא תיאוריה של תזונהאביב28/02/2017
היי, אני רוצה לקרוא תיאוריה בסיסית של תזונה- מהם החומרים שהגוף צריך ע"מ להתקיים וכדומה (לא המלצות למזונות ספציפים אלא יותר תיאוריה בגישה של חומרים כימיים שהגוף זקוק להם). האם ישנו ספר בסיסי שמקובל אצל תזונאים? ספר שמלמדים לפיו באוניברסיטאות בעולם? אני מחפש מקור מידע אמין שיש סביבו קונצנזוס בין תזונאים. אפשרי (ואפילו רצוי) באנגלית. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספרות
צחי כנען06/03/2017בעבר היה יופי של ספר הנקרא clinical nutrition & dietitcs של zeman
שים לב שהוא מאוד מדעי וכתוב שלא בשפה לקורא "החובב"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספת חלבון ללוחם בצבאאורית28/02/2017
בני בן 19 לוחם. בהכשרת מ"כ.
תזונתו בצבא אינה מורכבת מהרבה חלבונים
האם מומלצת תוספת אבקת חלבון?
האם זה רצוי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת חלבון
צחי כנען08/03/2017עדיף לעשו תהערכה מסודרת לכל התפריט שלו ובמידת הצורך להוסיף.
לא הייתי מוסיף באופן אוטומטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהי חשיבות ההנאה מאוכל?שני23/02/2017
הפיזיולוגית (אם יש כזה),ללאכול אוכל שנהנים ממנו?
כלומר-אפשר לאכול משהוא מסויים ולא נקבל הנאה כמו לאכול משוהא אחר שמאוד רוצים. מאיפה זה מגיע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדוניות
צחי כנען06/03/2017מזון הוא כמובן סם החיים אך בעולם המערבי משמש גם כחלק מתרבו תהאכילה והנהנתנות ואין בזה רע.
למה לא להתחבר לתחושת ההנאה שלך מהמזון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהו הממתיק המומלץ ביותר?חסוי22/02/2017
שלום רב,
לאחרונה התחלתי להמנע כמה שאני יכול מצריכה של סוכר ונגזרותיו, אך נתקלתי בבעיה במציאת תחליף להמתקת שתייה חמה כגון קפה ותה.
התחלתי להשתמש ב-"סוכרלוז", אך קראתי שגם הוא לא בריא במיוחד , מה גם שבכל מוצרי סוכרלוז שבדקתי בשוק , ראיתי שמוספים חומרים לא בריאים כמו דקסטרוזה וכו...
רציתי לדעת מהו הממתיק המומלץ ביותר והאם אולי בכלל עדיף לצרוך סוכר?..
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתי'ק
צחי כנען06/03/2017דקסטרוזה הוא בסך הכל סוכר כמו גלוקוז ולא בריא כמו סוכר רגיל.
סוכרלוז נחשב ממתיק בטוח לשימוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה , שאלה נוספת
חסוי06/03/2017ברוב מוצרי הסוכרלוז ראיתי את החומר הזה, האם הינך מכיר מוצר סוכרלוז ללא חומרים מזיקים כגון זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,אני מרגיש לעיתים שהתזונה שלישגב22/02/2017
לוקה בחסר בחלבון ואז אני לוקח כוס חלב שעוזר בהחלט אבל רק לכמה דקות ואז אני שוב מרגיש בסוג מסויים של רעב. יכול להיות שאם הייתי בוחר בחלבון כמו טונה זה עוזר יותר מלשתות חלב? ואם אפשר לדעת?
האם זה גם אומר שהקלוריות של החלב סתם נאכלו אם מרגישים שוב חוסר אחרי כמה דקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שובע
צחי כנען06/03/2017תקשיב לתחושת השובע והרעב שלך . זו ברכה.
אין תמיד קשר לקלוריות מהמזון אלא לעיתים לסוג החלבון/פחמימה ואף היחסים בין קבוצות המזון בתוך המזון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיאוס באוכל אחרי צריכה ממושכתאיילה22/02/2017
קראתי מחקר שמראה שאחרי אכילה של שבוע שלם של פיצה ,באיזשהוא שלב נמאס לאכול את אותו סוג המזון.
איך זה יכול להיות? (אני מתכוונת דרך אגב לכל סוג מזון שהוא)?
כלומר-למה שיימאס למוח או לגוף ממאכל מסויים וזה יכול להגיע לרמה שלא רוצים אפילו לחשוב עליו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רתיעה ממזונות
צחי כנען06/03/2017הרבה אנשים שאכלו בעברם מזון מסוים בכמות גדולה או בסיטואציות מסוימות מפתחים רתיעה ממנו למשל אנשים שאינם אוכלים ביצים מאז הצבא או סלט כי אמא הכריחה אותם בילדות וכו' וכו'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכלת לפי תפריט מובנה של 1500 וכל סטייה קטנה מעלה במשקלמאיה18/02/2017
שלום,
אני בת 35 אמא ל3 ילדים קטנים(הכי קטנה 2), משקל 68 גובה 171.5 עושה תפריט של 1500 קלוריות 6 ארוחות ביום, כשאני מקפידה בדיוק על התפריט יורדת בקצב מאוד איטי אך יורדת,אבל מספיק שאכלתי קצת מעבר לתפריט אפילו ארוחת שישי שהיא שונה משאר הארוחות, ומעלה עד קילו במשקל, מה אפשר לעשות, זה לא אמיתי. מרגישה מיואשת,זה לא שאני פתאום עפה על המקרר, בסהכ בשישי שבת קשה לשמור יותר אך לא מפריזה בטח לא לכדי עלייה. ועוד אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע אימונים של שעה עם מאמנת אישית אימונים בעצימות גבוהה ועם משקולות וTRX/ בדקתי בלוטת התריס הכל תקין. מה עושים ???? לא יכולה לחיות בצורה כזו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל יעד
צחי כנען06/03/2017אני לא יהיה איש של בשורות.
הגוף "מדבר" ואומר שהמשקל הנוכחי נמוך , אולי מדי. ואם תרצי לשמרו עליך לאכול מעט וכל סטיה קטנה כמובן תעלה בעליה.
אין מה להיות מיואשת זהו הטבע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומרי טעם וריח טבעיים בחליטות תהדינה17/02/2017
שלום
בכל חליטות התה צמחים וכן תה ירוק של כל החברות מופיע במרכיבים שזה מכיל גם חומר טעם וריח טבעי. מה זה אומר והאם זה יכול לעלות סוכר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה
צחי כנען02/03/2017אין קשר בין חומרי טעם וריח לעלייה ברמות הסוכר.
אילו חומרים הם מוסיפים? אינני יודע
האם עלולים להזיק ? אינני יודע ,נצטרך לסמוך על החברות הרציניות שמשתמשים בחומרים מותרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


