מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חומצה פולית שמנה הריוןאני15/02/2017
לוקחת כל יום חומצה פולית 5 מ"ג + פרנטל שכולל 1מ"ג חומצה פולית
האם זה בסדר? הרופא נשים אמר לי ש 1 מ"ג לא מספיק בגלל השמנה וכן לקחת פרנטל בגלל שאר הויטמינים.
האם יש סכנה לי או לעובר בגלל עודף חומצה פולית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית
צחי כנען16/02/2017קרוב לוודאי את טועה בערכים.... האם 5/1 מ"ג ? מק"ג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה פעמים צריך לאכולרונית15/02/2017
לא מאוזן במהלך היום (מבחינת אבות המזון),כדי שיהיה חסך,ואז ייצא שאוכלים יותר מדי כי לא מספקים לגוף את כל אבות המזון....(בדכ זה חלבון..)?
זה קורה ביום,בארוחה או בכמה ימים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסך
צחי כנען15/02/2017במידה והחסר איננו בארוחה בודדת אלא בימים רבים לאוו דווקא עוקבים ואורך חודשים רבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחדד שאלה קדומת אםשלומי07/02/2017
אני אומר לאכול כ1700 קלוריות ביום כדי להרזות,ואוכל בארוחה אחת נגיד מחציתן או יותר-מן הסתם אני ארגיש שבע מדי,אבל האם זה גם מה שיכול להשמין אפילו אחרי ארוחה אחת? ברור שלא תיהיה השמנה של קילו אבל האם יכולה להיות השמנה גם של 200 גרם שומן אחרי פעם אחת כזו אפילו,ומן הסתם היא לא תיהיה מורגשת,אבל היא עדיין תתרחש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
צחי כנען08/02/2017אנא סדר את המשפט מחולק לשורות נפרדות, פסיקים ונקודות.
אינני מבין איכן מתחילה ואיכן מסתיימת השאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שובע, דחיסות קלוריות ונפח קיבהיעל07/02/2017
על שובע ודחיסות קלורית ונפח הקיבה:
אם בעבר כתבת לי ששובע מגיע משילוב מתיחת הקיבה ואיזון הורמונלי של ההורמונים בגוף-האם זה אומר שאם נאמר ואני מליטה לאכול כל יום בורקס ושותה עם זה כוס חלב (כדי שיהיה איזון של אבות המזון),אבל הבורקס נחשב לדחוס קלורי ושלא תורם נפח קיבתי להבדיל מלחם וגבינה נגיד.
האם זה אומר שהשמנה תיווצר לטווח הארוך בעקבות אכילה כזו?גם אם יש איזון של אבות המזון,אבל אכילת הבורקס מהווה מכשול מבחינה קלורית להרזייה? (רני שואלת גם אם נלך עפ תחושת השובע והרעב הטבעית של הגוף,....
תודה רבה!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
צחי כנען07/02/2017נושא דחיסות הקלורית מוצה לגמרי בפורום הזה.
אשמח לענות כמו תמיד על שאלות אחרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפשוט לא קיבלתי תשובה חד
יעל07/02/2017משמעית לגבי השאלה. בדיוק כמו ששאלתי בשאלה הזו....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך הגוף מזהה אכילת יתרדן07/02/2017
מתי יש אכילה שהיא מעבר למספר הקלוריות בכדי ליצור גירעון קלורי?
האם זה קורה פר ארוחה-כאשר אוכלים מדי קלוריות ומרגישים שובע יתר,או האם זהו תהליך יומי,שהגוף מזהה בסוף היום שהוכנס מדי קלוריות במהלך היום?
איך זה עובד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה במשקל
צחי כנען07/02/2017השמנה מתרחשת כאשר באופן כרוני -ימים וחודשים קיימת צריכה קלורית גדולה מההוצאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבות המזון בתפריט היומישלומי כהן06/02/2017
ערב טוב צחי כנען ובכלל לפורום תזונה קלינית.
ערב טוב ושלום לך.מה שלומך???אני מקווה שזה בסדר שאני כותב הודעה בערב..אבל אתה יכול להחזיר תשובה בזמנך הפנוי ורק אם תוכל.
אני רציתי לשאול ולהגיד כמה דברים:
1) אתה כתבת לי בהודעה פה בפורום שגם בדגנים וקטניות קיים חלבון וזה לא שזה לא נכון זה נכון בשל כמותו הנמוכה יחסית והכמות הגבוהה של הפחמימות המורכבות שהדגנים מכילים שייכם הדגנים לקבוצת הפחמימות.
ויש נגיד מאכלים כמו אגוזים ושקדים שגם כן מכילים חלבון אך גם כמות גבוהה של שומן ולכן מההיבט התזונתי הם משתייכים לקבוצת השומן.
אז נכון ולא נכון..אבל בכל זאת הדגנים בקבוצת הפחמימות ואגוזים והשקדים בקבוצת השומנים.
2) אני רוצה להגיד ולשאול זה בסדר גם בגיל 24 לאכול תפריט עם פיזור החלבון לארבע ארוחות שונות מאוד??אני שואל את זה כי זה לא שאני לא מרוצה מהתפריט שלי..אני מרוצה ממנו ושוב אני אוכל תפריט של 5-6 ארוחות מתוכם חלבונים בארבע ארוחות שונות מאוד וצורך את שלושת אבות מזון ביחסים שונים בכל ארוחה וזה תפריט מאוזן,מגוון והכל...אבל אני שואל את זה כי נגיד מתישהו אולי שנה הבאה אם אני רוצה אני יכול לחזור ולאכול תפריט רגיל..אם אתה מבין למה אני מתכוון??
3) האם אפשר לאכול בכל יום בשבוע רק ארוחה אחת במקום חמש ארוחות....אפשר לקום בבוקר לאכול פרי,פירות יבשים,חטיף אנרגיה.....ואז לעשות אימון ולאח"כ לאכול ארוחה מלאה עם פחמימות וחלבונים..או שעדיף בכל יום לאכול 5 ארוחות מתוכם חלוקת החלבונים בארבע ארוחות שונות??
4) האם אתה זוכר שאיפשהו בהודעה פה בפורום אתה כתבת לי שאם אני מרזה אז צריך להגביר את צריכת הקלוריות..אז אני רוצה להגיד לך שאני אוכל תפריט של 5-6 ארוחות ביום במאזן קלוריות חיובי....ומכניס יותר אוכל ,מכניס יותר קלוריות ואנרגיה ממה שאני מוציא וזה אומר הרבה ירקות ופירות בכל יום 2-3 זאת ההגבלה שלי בכל יום בתפריט שלי ע"י התזונאית שבנתה לי את התפריט שפירות 2-3 בכל יום.
בכל מקרה אני בן 24 1.66 ושוקל 71.1 במסת שריר..זה טוב המשקל הזה??מי ששקלה אותי אמרה שזה משקל יפה מאוד אך קצת גבוה אבל קצת..אבל סה"כ זה משקל יפה מאוד ואני מרוצה מאוד..אבל סה"כ זה טוב המשקל הזה כמו אחד בגילי??
מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך ערב נעים ומבורך.
שלומי כהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאיפוא להתחיל
צחי כנען07/02/20171. מה משנה לאיזו קבוצה מזון מסוים שייך כמעט תמיד יכיל תמהיל ביחסים שונים של פחמימות:חלבונים: שומנים.. אין כמעט מזונות שמכילים רק רכיב אחד.
2. לא הבנתי מה הבעיה אם החלבון מחולק ל 4 או 6 ארוחות ביום.
3. אפשר לאכול ביום ארוחת אחת ואפשר 8 העיקר שיהיה לך נעים נוח. כל עוד סך הקלוריות מתאים לגופך. אין זה אומר שאתה צריך להחליט מראש...
4. אין לי מושג אם המשקל שלך בסדר או לא. משקל תקין וריאלי כמובן נקבע לפי % השומן...ורק במקומות סודדים ניתן למדוד אותו כיאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבות המזון בתפריט היומי-תגובה חזרה
שלומי כהן07/02/2017אחה"צ טובים צחי כנען.
אחה"צ טובים לך.מה שלומך???הכל בסדר??
רק רציתי להחזיר תשובה לגבי התשובה שהחזרת לי..מקווה שזה בסדר ומקובל פה בפורום הזה..
1) לגבי איזה מזון שייך לאיזה קבוצה זה לא משנה...פשוט באופן טבעי הדגנים לפחמימות...עוף,דגים,ביצים,בשר חלב ומוצריו לחלבונים מן החי וקטניות כמו עדשים,חומוס גרגירים למשפחת הקטניות(חלבון מן הצומח).
ואגוזים ושקדים וגם טחינה ואבוקדו למשפחת השומנים.אבל זה לא משנה..זה לא מה שרציתי להגיד.....לא נתווכח על זה....
2) אני לא אמרתי שיש בעיה אם החלבון מחולק ל-4 ארוחות או שש ארוחות פשוט שאלתי אם זה בסדר בגילי ,בגיל 24 לאכול מדי יום תפריט של חלוקת החלבונים ופיזור החלבון לאורך היום לארבע ארוחות מתוך מתפריט של 5-6 ארוחות ביום..זה בסדר לגיל 24-זאת השאלה..זה בסדר לגילי..לאכול חלבון בארבע ארוחות שונות??
3) למה אתה מתכוון אם אפשר לשאול ואם זה בסדר מבחינת הפורום ל-8 ארוחות????
אני אוכל תפריט של פחמימות 50%-60% כלומר 5-6 כלומר חמש עד שש ארוחות.אין לי שבע ולא שמונה ולא תשע ולא יותר מזה ארוחות בתפריט שהתזונאית בנתה לי..איך הגעת ל-8???
ולמה אתה מתכוון שאני לא צריך להחליט מראש....על מה לא להחליט מראש.???למה הכוונה???ועל מה להחליט אם בכלל???לא הבנתי בכלל למה התכוונת ואני אשמח אם תוכל להסביר לי.
אני רוצה לאחל לך שיהיה לך המשך יום נעים וטוב...
שלומי כהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות
צחי כנען08/02/20171. אוקיי
2. זה אכן בסדר לחלק ל 4 ארוחות
3. אפשר לחלק למספר ארוחות ואפשר ל2-3 ארוחות ביום.
ההחלטה על מספר הארוחות ביום יכולה להיות אקראית ויכולה להיות באופן סדור לכל יום בשבוע.
הנושא מוצה , אנא פנה בשאלות אחרת בלבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,אם אני צריך לאכול ביום 1800 קלוריותלביא05/02/2017
כדי לרדת במשקל-למה אם אני אוכל נגיד 1000 קלוריות בארוחה אחת ,האם זה ישביע אותי למלא שעות ובאמת ייצא שאני לא אהיה רעב?
אם לא,אשמח לדעת מדוע זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלוקת ארוחות במשך היום
צחי כנען05/02/2017אם ארוחה גדולה ומשמעותית משביעה אותך לאורך זמן אין שום רע בכך.
הלוואי על כולנו להקשיב לתחושות הרעב והשובע האמיתייים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אומרים שלאכול ארוחות לאהדר02/02/2017
מאוזנות מבחינת אבות המזון לאורך זמן יכולה להשמין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלוקות ארוחות מאוזנת
צחי כנען05/02/2017ההגדרה לא מאוזנת בעייתית...
ברור שמי שאינו אוכל ממגוון המזונות הצבעים הצומח ואולי גם החי עלול לסבול מחסרים תזונתיים.
לגבי השמנה הנושא הוא בעיקרו קלורי בלי להכנס לדקויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה נפח הקיבה ודחיסות קלוריתיעל02/02/2017
אם השובע באורחה לא נקבע עפ כמה הקיבה נמתחת בעת האורחה וכמה שהרצפטורים אומרים למוח שהיא נמתחת,אז למה אומרים שמאכלים דחוסי קלוריות משמינים,כי עד שהם ימלאו את הקיבה נצטרך לאכול מהם הרבה ,משמע יותר קלוריות...?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיסות קלורית
צחי כנען05/02/2017במידה ואוכלים מזונות עתירי קלורית /שומן אך בכמות נכונה (כלומר בנפח קטן) לא נשמין מן הסתם.
אך בפועל רובנו נאוכל יותר כאשר סך נפח הארוחה קטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ככ הבנתי אם
יעל05/02/2017אמרנו שהשובע לא מגיע ממתיחת הקיבה והרצפטורים שיש בה שרגישים לכמות האוכל הנכנסת לקיבה,אז למה ציינת שבפועל רובנו נאוכל יותר כאשר סך נפח הארוחה קטן?
שוב,אם אני מחליטה לאכול קוראסון שבשבילי הוא נחשב מזון עתיר בקלוריות שלא תורם נפח גדול בקיבה למרות הכמות הקלורית בו,אם ניקח את אותן הקלוריות ונאכל לחם עם משהוא בפנים ,האם אסתפק בלאכול פחות קלוריות בלחם כי הוא מאכל לא דחוס קלוריות ותורם נפח גדול בקיבה?
אבל-אם אמרנו ששובע לא מדיע מכמות האוכל בקיבה אז שוב: למה אומרים שמאכלים עתירי קלוריות משמינים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחיסות קלורית
צחי כנען06/02/2017ברור שהשובע מושפע מגורם אנטומי = מתיחת שריר הקיבה + גורם עיצבי = רצפטורי הריבה + גורם הורמונלי .
שלושתם בסינכרון מדהים תורמים לתחושת שובע...עם זאת שונה בעצימותה בין אדם לאדם.
בגדול יש תרומה לנפח האוכל , כמות הנוזלים, כמות הסיבים , תכולת הקלוריות וכו וכו'. אין תושבה חד משמעית - קוראסון יכול לתרום שובע משמעותי אצל אחד וממש אל אצל השני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי לקחת ויטמין Dדינה31/01/2017
אני לוקחת כל בוקר תוסף תזונה ויטמין B12 יחד עם חומצה פולית
האם אני יכולה לקחת גם את הויטמין D מיד אחר כך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן לגבי השילוב וזמן הנטילה
צחי כנען05/02/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רצון עז למשהו מתוקהודיה28/01/2017
אין לי בעיה של סוכרתיות או משהוא כזה אבל כן אני מרגישה רצון עז למתוק במהלך היום לפעמים גם אם אני אוכלת ארוחה יחסית מאוזנת
למה זה קורה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתק בסוף ארוחה
צחי כנען29/01/2017בכל העולם תראי מנה אחרונה מתוקה....הפולנים היו אוכלים קומפוט, התימנים תמר וכו' גם אם תגיעי לקצוות העולם עדין יגישו לך משהו מתוק.
כלומר הרצון לאכול מתוק בסוף ארוחה הוא פיזי ואיננו מומצא או אופייני רק לך.
הדרך הטובה היא לספק את רצון המתוק אבל בהגבלה למשל 1-2 קוביות שוקולד וכו'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אחרי ארוחה מלאת פחמימותמורן28/01/2017
רמות האיסולין עולות מהר לוקחות את כל הסוכר לתאים ויש צניחת סוכר? אם אינסולין מופרש גם כשכמות הפחמימות היא סבירה ,אז אם אוכלים יותר פחמימות פשוט יוצא יותר אינסולין,למה צריכה להגיע צניחת ברמות הסוגר בדם בעקבות אכילה של הרבה פחמימות בבת אחת? והאם זה יכול לקרות גם כשהפחמימות הן מורכבות לא פשוטות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחמימות ועלייית סוכר
צחי כנען29/01/2017אכן באכילת סוכרים אך גם פחמימות יש גירוי להפרשת אינסולין מוגברת, מה שלא קיים כמעט באכילת חלבון או שומן.
במידה ואנו אוכלים כמות סבירה ולא נמנעים מאכילה הרבה מאוד שעות אח"כ לא נרגיש "צניחה" כפי שהגדרת ברמות הסוכר.
אכן פחמימות "מורכבות" כמו דגנים מלאים וקטניות משפיעים פחות על הירידה הדרמטית ברמות הסוכר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אם הBMR שלי אומר שאני צריךיאיר27/01/2017
לאכול X קלוריות לגירעון קלורי לירידה במשקל,באם זה משנה אם אני מפזר אותם על פני היום או שאני אוכל הרבה מהם בבת אחת (לא הכל)?
האם זה משנה לגוף עצמו שאם הוא רואה שיש מזון רב בבת אחת עדיין אפשר להשמין ולאגור חלק מהמזון כשומן למרות שעדיין אוכלים בגירעון קלורי בהלך היום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוריה היא קלוריה
צחי כנען29/01/2017יש מחקר רב בשנים האחרונות סביב חלוקת הקלוריות לאורך היום.
ישנם מחקרים בעיקר בבעלי חיים שהפחתה בקלוריות בשעות הערב יש אפקט טוב יותר מאשר הפוך.
בשורה התחתונה ובפרקטיקה אין בפועל הבדל משמעותי. החשוב ביותר לאפשר בכלל מינוס קלורי לאורך חודשים רבים ושמירת מאזן קלורי נמוך לשם השמירה ללא קשר לטיימינג הארוחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת שובע על בטן ריקהאביחי25/01/2017
שלום רב,האם זה הגיוני להרגיש שובע גם כאשר הקיבה לא מלאה? או רק כאשר היא מלאה בשילוב עם ההורמונים יש תחושת שובע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שובע
צחי כנען25/01/2017תחושת השובע איננה מגיעה רק כאשר הקיבה מלאה באופן מלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלמר אכן הקיבה איננה צריכה להיות
אביחי27/01/2017מלאה כדי להרגיש שובע,ומכאן שאין באמת חשיבות למזונות בעלי דחיסות קלורית גבוהה,אם יש גורמים נוספים שמשפיעים על תחושת השובע?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ע"פ תפריט דיאטתי שכרתייואב25/01/2017
תמיד נותנים תפריט על כמה פחמימות חלבונים ושומנים צריך לאכול כדי להוריד במשקל.
שאלתי היא:האם זה אכן עובד כך מהבחינה שאני אוכל עדיין במסגרת הקלורית אבל לא מדוייק עם תפריט של אותם אבות מזון? כלומר-האם אכן אני יכול לחרוג מאותן כמויות וכן לאכול יותר שומנים או פחמימות או חלבונים במהלך היום ולא לעלות במשקל? כלומר אין באמת בגוף מאגר לכל אב מזון ואם עוברים את המכסה עולים במשקל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבות המזון וירידה במשקל
צחי כנען25/01/2017בטווח הקצר אכילה מרובה של חלבונים תביא לירידה במשקל מהירה יותר מתפריט מאוזן הכולל מעל 50% פחמימות.
לטווח הארוך ובניסויים מסודרים לא נצפה יתרון כלשהו לתמהיל שונה של אבות המזון.
שורה תחתונה- תאכל מה שתרצה העיקר במאזן קלורי שלילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)