מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתלבטת קשות היכן ללמוד קואצינגמיקה30/11/2008
מעוניינת ללמוד קואצינג והיום יש כל כך הרבה מוסדות שמכשירים מאמנים ואין אני יודעת מי מבין המוסדות הוא הנכון עבורי.... מבקשת המלצות ועזרה בבחירה נכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכן לומדים אימון
הילה פורטיס טויטו01/12/2008מיקה יקרה,
אכן, היום יש לפחות 26 בתי ספר לאימון בארץ (!!!) אז איפה ללמוד? אנו נמליץ לך ללמוד באחד מבתי הספר המובילים לאימון. מדוע? כיוון שמתי שהוא יצא החוק של לשכת המאמנים ורק מי שילמד באחד מאותם בתי ספר לאימון יוכל להשתייך ללשכה. מעבר לכך, בתי הספר הללו הם בעלי שנים של ניסיון ומאות של סטודנטים שלמדו אצלם. בכל מקרה, כל בית-ספר מציע ערב היכרות, כך שבסופו של דבר, תוכלי לבחור לפי הכימיה שתהיה לך עם המנחה וסוג הלמידה.
בתי ספר מובילים בארץ - אימושן, קוצ'ינג אקדמי, קוצ'מי, CTI
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטלי30/11/2008
שלום רב, שמעתי שכיום התחילו לעשות דימיון מודרך גם לילדים. ברצוני לדעת מאיזה גיל הכי מוקדם ניתן לעשות דימיון מודרך לילדים, וכמו כן, באיזה תחומים בעיקר הוא יכול להיות טוב עבורם? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמיון מודרך לילדים
דפנה סלען30/11/2008תודה על השאלה
דמיון מודרך אפשר לעשות לילדים בכל גיל - אבל אבל אבל - תלוי באיזה נושא
אם זה נושא שקשור לטראומה או פוביה או חרדה מתמשכת אני הייתי מתייעצת עם רופא.
בנושאים יום יומיים של הצלחה הלימודים, הצלחה חברתית, מעבר בחינה זו או אחרת, הכנה לקראת ניתוח, נסיעה וכו' מהידע שלי ניתן לעשות דמיון מודרך בגיל מאוד צעיר - הרעיון בדמיון מודרך הוא להעצים את הילד ולחבר אותו לכוחות שלו כך שזה ממש לא משנה הגיל.
שוב שימי לב ל"אבל" שכתבתי בהתחלה
בהצלחה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרון25/11/2008
רצוני לדעת אם מה שאני חווה הוא נורמלי או עובר על גבולות הנורמל. יש לי בן זוג כבר חצי שנה. אני בת 18 וחצי והוא בן 24 וחצי. הפרש דיי משמעותי, אני יודעת. יש בנינו חיבור מדהים ואני אוהבת אותו כמו שלא אהבתי לפניו. לפניו היה לי רק קשר אחד רציני והוא לא היה ארוך מדי. לו, היו שני קשרים רציניים לפני וכן ארוכי טווח. העניין הוא שהוא בן אדם נוסטלגי. הוא שומר תמונות, מכתבים, חולצות, הודעות פלאפון של האקסיות שלו ומסרב בתוקף לנקות את עצמו מעברו. כל פעם שאני נתקלת באחד מן הדברים האלה אני מרגישה קינאה ועצבים. או סוג של רכושנות כלפיו. ואני לא מצליחה להבין למה הוא עושה לי את זה, למה הוא לא מוחק את הדברים האלה מהווה שלו איתי ונותן לעבר להשאר בעבר. אני כל הזמן משווה את עצמי לאקסיות שלו, מנסה להתעלות עליהן, הן אם זה במיטה והן אם זה בחוכמתן וכו'. נמאס לי. אתמול לקחתי לו את הפלאפון וחיפשתי לראות אם יש שם הודעות שלי ואיזה. סתם לקיטשיות. פתאום אני רואה הודעות של האקסית, עדיין שם. התעצבנתי נורא והסתגרתי בתוך עצמי. נמאס לי להעיר לו על זה ואני לא יודעת , אולי יש עוד פתרונות לעניין שלא עלו בדעתי. בבקשה תעזרו לי! אני מפחדת שהקנאה והכעס שלי על כל המצב הזה יהרסו לי את האהבה שלי. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הכוונה החיובית? מה חשוב לך להשיג
דפנה סלען26/11/2008שרון יקרה
את כותבת שאת חווה קינאה וכעס וזה חלק בך שלא מרפה למרות שחלקים אחרים בך מאוד רוצים להרפות ולא לחוות קינאה וכעס.. ב NLP אומרים שכל החלקים שלנו - שבתוכנו טובים עבורינו. כלומר, גם אם יש בך חלק שחווה חוויות שליליות יש לו כוונה חיובית. אני מזמינה אותך לחשוב מה הכוונה החיובית של חלק זה - מה הוא רוצה להשיג שטוב עבורו - עבורך. למשל : כשאת מקנאה וכועסת המטרה שלך להשיג ביטחון בזוגיות שלך. השאלה הבאה היא: איך את יכולה להשיג את הכוונה החיובית בדרכים אחרות. בדוגמא שנתתי: איך את יכולה להשיג בטחון בזוגיות בלי לכעוס ולקנא? למשל: לשוחח עם בן הזוג ולשתף אותו ברצון שלך להרגיש בטחון.
בקיצור: אל תכעסי על עצמך, מצאי פתרונות שיספקו לך את הרצון שלך מהזוגיות שלך, שתפי את בן זוגך וחשבו יחד כיצד אתם ממשיכים בזוגיות ללא כעס וקנאה תוך סיפוק הצרכים שלך (הכוונה החיובית)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנדב19/11/2008
אני יוצא עם מישהי כבר חצי שנה ויש לי בעיה: אני כל הזמן חם ואוהב, שולח הודעות SMS, אומר לה שהיא מדהימה, מושלמת, הכי יפה בעולם וכדומה, והיא ממש לא, היא הרבה יותר קרה. בדרך כלל כשאני אומר לה את הדברים האלו היא אומרת תודה! במקום להגיד בחזרה דברים טובים. אפשר לקבל המלצות מה כדאי לי לעשות? לגמור איתה, לדבר איתה על זה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נדב המאוהב
הילה פורטיס טויטו20/11/2008נדב יקר,
כמה נפלא שיש בך כל כך הרבה מקום לאהבה! ודאי שתדבר איתה על זה, מצא את הכוונה החיובית שעומדת מאחרוי תגובותיה. שיחות יכולות לפוך שחור ללבן!!!
שים לב שהשיחה היא שיחה שיש בה כמה שפחות תלונות מצידך וכמה שיותר החלטות לגבי העתיד: דברים שאתה מבקש ממנה לעשות / להיות / להגיד מהיום והלאה, ולהפך. תלונה יוצרת התגוננות והתקבעות בעמדות. בקשות יורות שינוי.
בהצלחה שיהיה לך יקירי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון זוגיא.13/11/2008
שלום, אני ואשתי ניסינו מספר פעמים טיפול זוגי - ללא הועיל. לא הצלחנו להגיע לשלב המעשי ונשארנו בתאוריה. האם למישהו יש חוות דעת ו/או ניסיון באימון זוגי עם תוצאות? האם יש למישהו המלצות על מאמנת מאזור הקריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול זוגי-אימון זוגי
דפנה סלען14/11/2008א. תודה על פנייתך
ראשית אני מוקירה אותך ואת זוגתך שאתם מטפלים במצב. אל תתיאשו - תמשיכו. יש אפשרות אכן לעבור אימון זוגי - יש מאמנים שמתמחים בזה. אני אישית לא מכירה מאמנים בתחום הזה מאיזור הקריות אבל אתה יכול לחפש באינטרט תחת החיפוש: מאמן זוגי בקריות. לחילופין אתה יכול להיכנס לאתרים של מאמנים כמו: פורטל המאמנים הישראלי, coachinginteractive ויש גם את עוצמה בצפון - תתחיל בחיפושים שם - בטוח תמצא!
בהצלחה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרידהעדי ב.10/11/2008
היי אני בת 31 אם לילד בן 5 בחורה מאוד אינטיליגנטית ונראית טוב מאוד. לפני 4.5 שנים הכרתי גבר שבעקבות הכרותי עימו התגרשתי , לאחר שהבטיח לי חתונה. כמובן שמאז הוא לא התחתן איתי , תכננו הריון לפני שנה אך כשהייתי בהריון הוא זלזל בי ואף ביטל לי את החתונה שקבענו בעקבות ההריון. כתוצאה מכך הלכתי להפיל בחודש רביעי ( זה היה לפני חצי שנה) . עזבתי את ביתו לפני כמה ימים כדי להלחיץ אותו להתחתן במקום זה הוא החל לצאת עם מישהי , דבר ששבר את ליבי. עכשיו הוא רוצה להיפרד ממני . אחרי תחנונים הוא הסכים להישאר איתי עם הרבה תנאים. הנפש שלי כבר יודעת שזה לא המקום בשבילי , אך עדיין קשה לי להיפרד ממנו. אנא עזרו לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנייה לעזרה
דפנה סלען14/11/2008עדי
את מתארת מצב מאוד קשה וליבי אלייך. אני מזמינה אותך לפנות לעזרה בכמה אפשרויות: את יכולה לפנות לרופא המשפחה שלך ולהתייעץ איתו , את יכולה לדבר באופן עצמאי עם אנשי מקצוע בתחום אימון, ייעוץ, פסיכולוגים וכו'. עצם פנייתך בפורום זו כבר התחלה - את מעוניינת לפתור את המצב - את בדרך - תמשיכי. לפי מה שאת מתארת את כבר יודעת שאת צריכה להיפרד ממנו רק הרגש שלך לא מאפשר לך זאת כרגע. אפשר לעבוד על זה - אל תתייאשי - את תצליחי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך.
בהצלחה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביטחון עצמיאושרת07/11/2008
שלום רב, האם ניתן לשנות צורת דיבור הססנית ולא בטוחה? זאת אומרת לגרום לי לדבר בביטחון מלא? האם אפשר לשנות ביטחון עצמי באישיות? תודה מראש, אושרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור בטחון עצמי
דפנה סלען14/11/2008שלום שרית ותודה על שאלתך
אכן, ניתן לשפר ביטחון עצמי שיתבטא גם בצורת הדיבור שלך.גם באימון וגם ב NLP יש דרכים להוביל אותך למטרה הזאת. NLP היא גישה שבה אנחנו עובדים על מצויינות בתקשורת - לכן NLP מאוד מתאים לנושא הזה. מוזמנת לפנות אליי במייל להמשך השיחה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהNLP היכן?
אושרת16/11/2008ראשית, תודה על תשובתך. שנית, אני גרה באזור טבריה, האם ידוע לך היכן ניתן להירשם ולהתחיל באימוני NLP? עד כמה שידוע לי, אין אנשים או קורסים העוסקים בזה באזורנו, לצערי. אשמח אם תיידעי אותי. תודה מראש, אושרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהNLP בצפון
דפנה סלען16/11/2008אושרת ,
אני באופן אישי הכשרתי מאמנים בכלי ה NLP - בסדנאות שעשיתי עם שותפתי הילה למאמנים.
צרי איתי קשר במייל או בטלפון שמופיע למעלה ואתן לך שמות של אנשים שאת יכולה לפנות אליהם. כמו כן חפשי באינטרט : מטפלי NLP, מאמני NLP - אני בטוחה שתמצאי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאריק02/11/2008
היי לפני כמה שנים עברתי טראומה קשה בגלל פסיכופט (מבוגר) שתפס אותי אחרי בית ספר וניסה להרוג אותי הוא אמר לי כל מיני דברים הזויים כמו : "למה צרחת עליי?! אתה צרחת עליי!!" והתחיל להרביץ לי מכות רצח הצלחתי לברוח דרך הדלת האחורית של הבניין בזמן שהוא רדף אחריי עד הבית. בקושי הצלחתי להימלט ומאז אני בטראומה קשה לא רק מזה ,אלה גם ממה שבא אחרי זה בבית ספר\ תיכון. כל החיים שלי נהרסו , האופי הטוב והחזק שהיה לי נהרס, ילדים מסכנים שהיו מתחתיי ניצלו את ההזדמנות וטיפסו עליי וכל יום אני חושב מה אני אעשה להם כשאצא מזה . אני עובר טיפול אבל הוא לא עוזר, אני במצב נואש, כל היום אני בדיכאון וחרדות מרוב הדברים, מבחינה נפשית חזרתי לגיל 3 , כולם נראים גדולים למרות שהם יותר נמוכים וחלשים ממני. אשמח לקבל עצות לטיפול אלטרנטיבי מכיוון ששום טיפול אחר לא עזר לי. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אריק יקר!
הילה פורטיס טויטו05/11/2008אריק היקר,
הסיפור שלך נשמע קשה ביותר ומה שאתה עובר משפיע על תחומים רבים בחייך.
לא רשמת כמה זמן אתה בטיפול, איזה סוג של טיפול אתה עובר ובן כמה אתה. כך או כך, הייתי ממליצה לך מאוד להגיע לפגישת אימון היכרות ולשוחח. אינטואיטיבית אני אומרת לך, שאימון בשילוב NLP בכלל יכול להיות נהדר בשבילך. NLP זהו תחום בין החדשים בחקר המוח שמחולל שינויים דרמתיים בזמן קצר אשר נשארים ונשמרים לאורך זמן. אימון כשלעצמו יוכל לעשור לך לאמץ דרכי התנהגות ותגובה חדשים, ואלה יביאו עימם מחשבות ורגשות חדשים.
בקיצור!!! בו לאימון ואני מזמינה אותך מאוד לאימון היכרות איתי.
שיהיה לך המון בהצלחה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאלי29/10/2008
שלום רב, אני גבר בן 38 ואני כל חיי רציתי להיות לבד ללא בת זוג. אני עדיין רווק. הסיבות לכך שאני רוצה להיות לבד הן שאני לא מסתפק באישה אחת ורוצה הרבה, כמו כן אני סובל מחרדה חברתית, ולהיות עם מישהי אחת בקשר הדוק זה גורם לי לחרדות - אני אוהב את הלבד. מהו הטיפול שיכול לסייע לי? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עתיד זוגי מיטבי
דפנה סלען31/10/2008אלי
השאלה הנשאלת היא האם באמת באמת אתה רוצה לשנות את המצב שאתה מציג. אם אתה רוצה לבדוק מה היא עבורך זוגיות מיטבית - האם המשמעות היא לעבור לזוגיות אחת יציבה ללא חרדות או להמשיך בזוגיות שלך היום - בהחלט אפשר לפנות לאימון לזוגיות שם תוכל לעבור תהליך לבחירת העתיד הזוגי הטוב ביותר עבורך
בהצלחה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרונן26/10/2008
שלום רב, אני בן 30. בשלוש שנים האחרונות אני לבד. יצאתי עם עשרות נשים ולא רציתי כמעט את כולן בגלל המראה. משום מה, אני רוצה בחורה מאוד יפה. הבעיה הזו גורמת לי סבל רב, כי אני לבד, וכי אני כל הזמן חי בתחושת החמצה כשאני יוצא עם מישהי- אני חושב שהיא לא מספיק יפה. מה כדאי לי לעשות? להגיע לטיפול? יש טיפול? או שאולי להשלים עם זה ולחכות ליפיפיה מהממת שאולי תגיע עוד מלא זמן... תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למצוא את האחת!
דפנה סלען27/10/2008רונן
מעניין שלפני 3 ימים עניתי לשאלה דומה - ראה תשובה - "תסמונת הלא מרוצה". אני מזמינה אותך לבדוק את זה. בנוסף, אתה אכן מציג את המצב כמצב שמסב לך סבל רב היות ואתה לבד- כלומר המחיר הפך להיות גבוה מידי עבורך - או שכן או שלא. בהחלט אפשר לעשות אימון על נושא זוגיות שיכול להוביל אותך למטרה : למצוא את האחת!
בהצלחה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת הלא מרוצהדני23/10/2008
שלום רב, יש לי בעיה: עם כל הבחורות שהייתי, לא הייתי מרוצה. תמיד רציתי, יותר תשוקה, בחורה יותר יפה וכו. גם עכשיו אני כך עם הבחורה הנוכחית. מה עלי לעשות? מה הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להיות מרוצה
דפנה סלען24/10/2008דני
כמה שזה ישמע לך מוזר - יש לך כוונה חיובית ב"לא להיות מרוצה" - כלומר כשאתה לא מרוצה זה מאפשר לך משהו שלא היה מתאפשר לך לו היית מרוצה. למשל : להיות חופשי - אם אתה תחליט שאתה מרוצה אולי תאבד את החופש שלך שכל כך חשוב לך? שוב זו דוגמא כי אנחנו לא מנהלים שיחה וקשה לי לענות בלי לשמוע את התגובות שלך. בקיצור : תחשוב מה טוב בזה שאתה לא מרוצה- ללא שיפוט ללא רצון לטפל בזה- רק תחשוב - אנחנו עושים בכל רגע נתון בחירות שטובות עבורנו.ובכל רגע שאחריו אנחנו יכולים לעשות בחירות חדשות שישרתו אותנו עכשיו!
לאחר שתבדוק עם עצמך את העיניין הזה תוכל לחשוב איך אתה עושה: "גם וגם "- כלומר : איך אתה גם מרוצה וגם משיג את הכוונה החיובית שלך. למשל איך אתה גם מרוצה וגם שומר על החופש שלך ולא מאבד אותו.
דני, יכול גם מאוד להיות שפשוט עדיין לא מצאת את האחת? גם זה יתכן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמחור בגין אימון/ניהול אישיshuni20/10/2008
אודה מאוד אם מי מכם יוכל לתת לי כיוון באשר לאופן תמחור המשרה המתוארת להלן - אימון/תמיכה/ניהול אישי לאישה בשנות ה- 30 לחייה, הסובלת מדיכאון ומפחד לצאת אל החוץ/חברה. היקף העבודה הינו 2-5 שעות מידי יום, המחולקות על פני שעות הבוקר ואחה"צ. האם יש לגבות תעריף לשעה ואם כן, מהו סדר הגודל, או שמא יש לגבות שכר גלובאלי שבועי/חודשי, תוך תחימה למספר שעות ספציפי??? מודה לכל המשיבים מראש & חג שמח!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור פרטים נוספים
דפנה סלען21/10/2008shuni
לפי מה שאת/ה מתאר/ת אין מספיק מידע על התפקיד. אני מזמינה אותך לברר בדיוק במה מדובר. לעשות תיאום ציפיות כדי לבדוק אם אכן את/ה יכול ומוכן להתחייב לתפקיד ורק אז לחשוב על תמחור.יש הבדל בין אימון לתמיכה לניהול - האם הכל יחד? מה מצפים ממך בדיוק? . האם היא מטופלת ע"י פסיכולוג? טיפול תרופתי? אישה שסובלת מדיכאון ופחד לצאת מהבית - זה לא עניין פשוט.
בקיצור חסרים המון פרטים כדי ליצור תמונה ברורה ומדוייקת ממה מצפים ממך
בהצלחה דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםבן19/10/2008
תגידו, הסרט "הסוד" שכולם מדברים עליו זה בעצם קואצ'ינג? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרט "הסוד, וקואצ'ינג
דפנה סלען19/10/2008בעבר עניתי על שאלה דומה , וזו תשובתי גם היום:
הסרט "הסוד" מדבר על כמה דברים שאנחנו מציינים גם באימון.
הסוד מדבר על חוק המשיכה - היכולת שלנו למשוך אלינו את הדברים שאנחנו רוצים
הוא מדבר על כמה שלבים : 1. לבקש - לשלוח בקשה ליקום - להודיע ליקום מה אנחנו רוצים בהנחה שהייקום מגיב למחשבותינו. 2. אמונה- להאמין שזה כבר שלנו. להאמין שברגע שביקשנו משהו הוא כבר שלנו. 3. לקבל - להתחיל להרגיש ניפלא כפי שנרגיש כשכבר נקבל את מה שרצינו.
הקשר בין הסוד לאימון הוא בשלושת השלבים. 1. באימון אנחנו אומרים שמחשבה יוצרת מציאות = לבקש - לחשוב על מה שאנחנו רוצים עבורינו 2. אימון מדבר על כך שיש לכל אחד את היכולת להגיע לעתיד מיטבי שהוא מבקש לעצמו ואימון עוזר למתאמן להאמין בכך=אמונה 3. אימון עובד בראייה מהעתיד להווה - בעצם באימון אנחנו אומרים למתאמן - להסתכל על העתיד שלו בעוד זמן מסויים (בשנים/בחודשים) כאילו הוא כבר השיג את המטרה שהציב לעצמו=לקבל.
אלה "בגדול" האלמנטים המשותפים בין "הסוד" לאימון כמובן שגם "הסוד" וגם האימון מדברים על דברים נוספים שמתרחשים בתוך תהליך אימוני.
תודה על שאלתך
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוכלי לתת לי המלצות על מאמנים?זוהר15/10/2008
שלום לכן, אני מחפשת מאמן/ת אישי בירושלים. בררתי והגעתי למספר שמות אך אינני יודעת איך לבחור. בעבר ניכוותי מאנשים לא מספיק מקצועיים. אוכל לשאול באופן אישי דרך המייל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאמן בירושליים
הילה פורטיס טויטו15/10/2008שלום זוהר,
אם תתקשרי אלי אוכל להמליץ לך על מאמן ומאמנת באיזור. ובאופן עקרוני - כמעט כל מאמן מציע מפגש היכרות ללא תשלום וללא התחייבות, כך שניתנת לך ההיזדמנות להתרשם ורק אחר-כך להחליט. בדרך-כלל ניתן גם לעשות את שיחת ההיכרות בטלפון, כך שתוכלי להתקשר לכמה ולהיפגש רק עם אלה שנשמעים לך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך בוחרים מאמן אישי?נויה13/10/2008
האם עדיף משהי עם רקע בפסיכולוגיה, יעוץ משפחתי או אחת שניהלה ארגונים יותר בקטע של יעוץ ארגוני ואימ ון מחפשת מאמנת בירושלים ליחסי עבודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לבחור מאמן
דפנה סלען13/10/2008שלום נויה
ראשית, את מציינת שאת מחפשת מאמנת בירושליים ליחסי עבודה - כלומר את ממקדת את הצורך וזה נהדר. לכן אני לא מבינה למה חשוב לך פסיכולוגיה, יעוץ משפחתי וכו'. תבדקי בדיוק את מה שאת צריכה ואז תצמצמי אפשרויות ותתמקדי.
כיצד תמצאי מאמנת:
אפשר להיכנס לאתרים שמרכזים רשימות של מאמנים כמו : אתר של לשכת המאמנים בישראל, אתר: פורטל המאמנים, אתר : coaching interactive וכו'
כשאת מאתרת את המאמנת את יכולה לבקש ממנה פגישת היכרות - בדרך כלל הפגישות האלה הן חינם. את גם יכולה בשיחה לבקש המלצות
בהצלחה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

