פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוליפ באף
    דורי
    01/08/2009

    שלום רב.
    ביתי בת 15 , עברה ניתוח כריתת פוליפ קואנלי לפני שנה וחצי. לפני כשבועיים החלו תלונות דומות לתלונות קדם הניתוח. נבדקנו אצל א.א.ג. ושוב פוליפ. הוחל טיפול המשאף פליקסונאז. 1. האם הסטרואידים המקומיים יכולים לגרום לנסיגה מוחלטת של הגידול? 2. האם כל שנתיים תעבור הנערה ניתוח? 3. מה הגורם לכך? והאם ניתן למנוע השנותו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפ באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ באף

    ד``ר יהושע דנינו
    02/08/2009

    שלום דורי,
    סטרואידים יכולים לגרום לעצירת גדילתו של הפוליפ ולעיתים גם לנסיגתו. הפוליפ הנ"ל יכול לחזור במידה והוא לא מוסר בשלמות מתוך חלל הסינוס המקסילרי שממנו הוא צומח. לאחר הניתוח מקובל להיות במעקב צמוד כך שמיד עם תחילת גדילתו של הפוליפ יהיה ניתן להסירו במעקב אנדוסקופי עם הרדמה מקומית.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ באף

    דורי
    08/09/2009

    תודה על תשובתך. למה הכוונה במעקב צמוד? מה התדירות? אחת לחודש? לחצי שנה? והאם ניתן לבצע את הפעולה בהרדמה מקומית בקופת חולים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ באף

    ד``ר יהושע דנינו
    09/09/2009

    שלום דורי
    המעקב הוא בין חודש לחצי שנה,תלוי בזמן שעבר מהניתוח ומצב האף בבדיקה.
    ניתן לבצע זאת בהרדמה מקומית.
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הופעת הפרשות המאוזן זמן רב אחרי נית
    רונה
    31/07/2009

    אנא תשובתכם המהירה והיעילה כתמיד אודה!בני עבר לפני קרוב לשלןשה חודשים ניתוח כריתת שקדים פוליפים וכפתןרים באוזניים, הכל היה בסדר ולפתע היום אני רואה מלא הפרשות נוזלות מאוזן אחת.
    מה זה אומר?
    האם זה קשור לכפתור שהתפרק?
    האם יש סיבה לדאגה?
    אנא לעזרתכם אודה1
    רונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשה באוזן מנותחת

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/07/2009

    רונה שלום רב.
    דלקת יכולה להופיע באוזן לא מנותחת, ויותר באוזן עם כפתור, הגורם העיקרי לדלקת הוא מים,שחדרו לאוזן המנותחת. אין כל מקום לדאגה, שכן טיפול מקומי בלבד בד"כ יפתור את הבעיה.
    הטיפול המהיר הינו בעל חשיבות במניעת יציאה מהירה של הכפתור, ועל-כן עלייך לפנות, יחד עם בנך, אל רופא א.א.גרון.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה הנכם מופלאים!

    רונה
    31/07/2009

    תודה רבה,מכל הלב בעלי לקח אותו בינתיים למוקד שם הביאו לו אנטיביוטיקה ומי חמצן וביום ראשון אראה אכן מומחה ,מקווה שיסדר. ושוב תודה רבה1 תבורוכו !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבתי בת ה 2.5 דלות אוזניים חוזרות
    עדה
    30/07/2009

    לבתי בת ה 2.5 דלות אוזניים חוזרות, שבאות תמיד לאחר ימים ארוכים של נזלת, ליחה ושיעול וכמעט תמיד נגמר בדלקות אוזניים או דלקת ראות. רופא המשפחה שלנו הוא רופא טוב
    אך נראה לי שהוא אינו רואה את התמונה הגדולה ולא מבין את החשיבות שבמניעת המחלה ובמתן אנטביוטיקה שוב ושוב. הינו פעם אחת אצל רופא א.א.ג שעשתה ניקוי ושאיבת נוזלים. והפנתה אותי חזרה לרופא המשפחה. שאלתי היא האם יש דרכים טובות יותר לטיפול בעניין ולמיעה של דלקות חוזרות? תודה מראש על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות חוזרות

    ד``ר יצחק ענתבי
    30/07/2009

    עדה שלום רב.
    דלקות חוזרות באוזניים מעבר לכאב, האי נוחות, ולהפרעה בשמיעה, גורמים גם על-פי נסיונך להתפשטות הדלקת וסיבוכים אחרים.
    אין ספק שיש חובה להימצא במעקב צמוד של רופא א.א.גרון, במעקב שמיעה, והדמיה של השקד השלישי. לאור סיפורך, נראה לי שמאחר וטיפול אנטיביוטי אינו פותר את הבעיה, לא יהיה מנוס אלא להגיע לפיתרון כירורגי, של כפתורים באוזניים וכריתת שקד שלישי.
    הרופא המקצועי,(א.א.גרון) ימצא לבתך את הפתרון להפרעות הנ"ל.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים +בעיית שמיעה
    ק
    29/07/2009

    לבני בן ה-4 דלקת אוזניים . הדלקת גרמה באופן מיידי לירידה משמעותית בשמיעה. כמה זמן לאחר הדלקת , השמיעה אמורה לחזור לקדמותה (הוא מטופל באנטיביוטיקה).
    אציין שבשנה האחרונה זו דלקת האוזניים הראשונה שלו.
    האם יש סימנים/ נורות אזהרה שיש לשים לב אליהם?
    האם רצוי לפנות כבר במהרה לרופא מומחה לבדיקת שמיעה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים +בעיית שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים +בעיית שמיעה

    ד``ר יהושע דנינו
    30/07/2009

    שלום ק',
    לאחר טיפול בדלקת אוזן תיכונה יכולים להשאר נוזלים באוזניים, הגורמים לליקוי שמיעה קל עד בינוני. משך הזמן בו נשארים הנוזלים באוזניים משתנה ממקרה למקרה.
    מומלץ לבצע בדיקת שמיעה מספר שבועות לאחר שהדלקת תחלוף ועם התוצאות לפנות למומחה א.א.ג.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן החלמה מניתוח שקדים
    אורלי
    29/07/2009

    שלום רב , שמי אורלי אני בת 34 וליפני כשבוע בידיוק עברתי ניתוח להסרת השקדים בעיקבות
    דלקות חוזרות .ההחלמה מהניתוח ניראית נצח נצחים ,אני בקושי אוכלת ורק ביומיים האחרונים
    אני מצליחה "להרבות" בשתיה של מים ,כאבי האוזניים עדיין נימשכים ועדיין קיים קושי ניכר בבליעה
    מה שהכי מטריד אותי זה שאני לא מצליחה לדבר כמו שצריך ,לא כל האותיות נישמעות ברורות
    (אני עובדת בשיווק והקול שלי זה חלק מאוד חשוב בעבודה )האם זה נורמלי ?כמה זמן לוקח להחלים
    מניתוח בגיל זה?
    נב
    כל הזמן שורף לי בחלל הפה במיוחד באזור החיך?
    אשמח לתגובתך,ותודה רבה על ההיתיחסות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זמן החלמה מניתוח שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    29/07/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=115 id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן החלמה מניתוח שקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    30/07/2009

    שלום אורלי,
    אף שזהו פורום לרפואת א.א.ג ילדים אשיב לשאלותייך.
    זמן החלמה בגילך הוא כ-10 ימים. התופעות שציינת הינן תופעות רגילות לאחר ניתוח שקדים לאנשים בוגרים.
    אם למרות זאת אינך חשה בטוב אני ממליץ לך לשוב לרופא המנתח לביקורת.
    כל טוב ורפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים באף לילד בן 3
    מרינה
    27/07/2009

    ילד שלי בן שלוש כ-3 חודשים אחרונים סובל מנזלת אלרגית לפעמים חזקה ולפעמים כמעט ואין נזלת. בשבת בלילה התחיל להתלונן על כאבים במצח בין הגבות. לקחנו אותו למיון, בדק אותו רופא אף אוזן גרון הוא לחץ לו על המצח ולא כאב לו, הרופא אמר שיש לו פוליפים באף וצריך לעשות ניתוח. יש לי כמה שאלות

    1. הוא נתן לו HISTADEX .במינון של 3CC לפני השינה פעם אחד ביום. והוא אמר לקחת במשך חודש, בבית מרקחת רוקח אמר לקחת 5 ימים ולא יכול להיות שרופא אמר חודש. מה דעתך?

    2. האם אפשר לנסות פתרון תרופתי לפני הניתוח, כי שמעתי שבהרבה מקרים פוליפים חוזרים.

    3. האם אפשר לבדוק סיבה לנזלת אלרגית ? לאיזה רופא צריך לפנות? האם יש קשר בין אלרגיה לפוליפים?

    האם עושים צילום כדי לוודא שאכן מדובר בפוליפ באף?

    תודה על תשובתך וסליחה על מכתב ארוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפים באף לילד בן 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים באף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    27/07/2009

    מרינה שלום רב.
    מדובר ככל הנראה בנזלת שאינך בטוחה שהיא על רקע אלרגי,(שהרי לא בוצעה בדיקת אלרגיה), ובמכתבך את מדברת על פוליפים, ולי נראה שמדובר בשקד השלישי (אדנואיד). נדיר שבגיל זה נימצא בחלל האף פוליפים אלרגיים.
    הכאב בראש אינו דלקת של הסינוס במצח, שעדיין לא התפתח !
    אם אכן מדובר בשקד השלישי תיאור המצב מצריך את כריתת השקד, וטיפול בהיסטדקס,בין אם יינתן ל5 ימים או לחודש, לא יפתור את הבעיה.
    סיבה לנזלת אלרגית ניתן לבדוק במרפאת אלרגיה ילדים.
    בצילום ניתן לראות שקד שלישי מוגדל והוא אינו מיועד לפוליפים באף.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים בילזה בת 6

    ערן ברגר
    16/08/2009

    שלום רב,
    ביתי בת 6, שיעול ולחה באופן כמעת קבועה.
    רופא אא"ג ילדים בדק ושלח לצילום לשלילת פוליפים.
    מצא כי האוזן מלאה בנוזלים,
    בנוסף הפנה לבדיקת שמיעה.
    פוליפים זה באף או שיכול להיות גם באוזן?
    מה הקשר ללחה ושיעול?
    תודה
    ערן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים

    ד``ר יהושע דנינו
    16/08/2009

    שלום ערן ברגר,
    הפוליפים שעליהם אתה מדבר הינם אדנואידים או בשמם השגור: שקד שלישי. השקד השלישי יכול לחסום את התעלה שבין האוזן לגרון כשהוא מוגדל, ועל ידי כך לגרום להצטברות נוזלים באוזניים. לכן, יש צורך בבדיקת שמיעה שתעיד על מידת ההפרעה. פוליפים לא קיימים באוזן.
    חלק מהנזלות המצטברות על פני השקד השלישי, יכול לרדת לגרון ולגרום לליחה ולשיעול.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול ציף ציף
    הדס
    27/07/2009

    לבני בן השלוש וחצי, יש לו קול דק מאוד יחסית לבן. כשהוא מדבר בשקט, לא נראה שיש לו בעיה בקול, אך כשהוא מגביר את קולו, הקול שלו נשמע צווחני מעט, שגורם לאחרים לגחך או לחזור אחריו. אני קצת מודאגת. יש לי הפנייה לרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קול ציף ציף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות קול

    ד``ר יצחק ענתבי
    27/07/2009

    לאור המצב המביך אותו את ובנך חווים, הייתי ממליץ לפנות לרופא א.א.גרון לבדיקת דרכי הנשימה, (שקד שלישי ושקדים),תיפקוד החיך, ואם יש צורך גם את מיתרי הקול. ולערב בטיפול גם קלינאי/ת תקשורת, לצורך טיפול בדיבור.
    אין לי ספק שבדיקה וטיפול משולבים, יתנו מענה לבעיית בנך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתה של השקדים או הקטנתם לילד בן 2
    ריקי
    27/07/2009


    בני בן השנתיים שוקל 9 קג נוחר בשינה ומפסיק לנשום 192 פעמים. כמות החמצן יורדת ל83% במהלך השינה. תוצאות אלו קיבלמו לאחר שבני ישן במעבדת שנה. אני גרה בארהב והלכתי לקבל חוות דעת משני רופאים: אחד אמר לכרות את כל השקדים כריתה מלאה + פוליפים והשני אמר להוציא את הפוליפים ןלהקטין את השקדים ב-90% לא לבצע כריתה מלאה. באיזה גישה אתה דוגל ולמה? מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה ומתי שיטה אחת עדיפה על השנייה אם בכלל.

    ברור לי שאנחנו צריכים לעשות ניתוח כדי לשפר את איכות חייו של בני. לפני שנה הוציאו לבתי את השקדים והפוליפים וחייה השתפרו להפליא. במקרה של בני המצב קצת שונה הוא רק בן שנתיים ושוקל רק 9 קג.
    שניים מהרופאים שראינו המליצו להוציא את הפוליפים ורק 90% מהשקדים(מוציאים את הרקמות שבפנים ומשאירים את השקדים) טענתם הייתה שהסיכון לדימום לאחר ניתוח קטן יותר מאשר הוצאה של כל השקדיםת במקרה של בני זה מסוכן לאבד דם מאחר והוא קטן ורזרבות הדם שלו מעטות. הדבר השני שהם טענו שיש פחות כאבים כאשר רק מקטינים את הגודל.
    רופא אחר שהלכנו אליו טען שהוא לא מבצע את התהליך הזה מאחר ועדיף להוציא את כל השקדים ולהפתר מהבעיה ולא לחזור מאוחר יותר ולעשת עוד ניתוח. רופא זה אמר שאכן הכאבים בכריתה מלאה יותר חזקים. אך מאידך הוא גם אמר שהדימום בזמן הניתוח בהקטנה של השקדים גבוה יותר מאשר בכריתה מלאה.שאלתי היא האם אני לא צריכה להסתכל כרגע היכן הסיכונים קטנים יותר ואז להחליט?
    אני לא יודעת מה לעשות...

    בתודה מראש
    ריקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דום נשימה

    ד``ר יצחק ענתבי
    27/07/2009

    ריקי שלום רב.
    על-פי תוצאות מעבדת השינה אין כל מקום לשיקול דעת נוסף, וביתר שאת, אם אוסיף על כך את משקלו הירוד של הילד (ביגלל קושי בהזנה כשהשקדים והשקד השלשי חוסמים את מעברי האויר).
    הכריתה החלקית קשה לילד ולמנתח, יותר מאשר הכריתה המלאה, וגיל ומשקל הילד אינם גורם מכריע בסוג הניתוח או בדחיית ניתוח או בהשהייתו.
    התפתחות הילד, בכל המובנים תישתפר להפליא לאחר הניתוח ואיני ממליץ להמתין.
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתה חלקית?

    ריקי
    28/07/2009

    תודה רבה על תגובתך המהירה!!!!!!!!!!!!!! לוודא שאנו מתכוונים לאותו הדבר.

    כריתה חלקית= הקטנה (משאירים 10% מהשקדים זה מה שנאמר)..

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתת שקד חלקית

    ד``ר יצחק ענתבי
    28/07/2009

    ריקי שלום רב.
    מאחר ואין אפשרות למדוד את גודל השקד או משקלו, אין גם אפשרות להבטיח שישאר רק 10%מהשקד, ואין כל הבדל אם יכרת מעט יותר או פחות, ועל-כן אנחנו מדברים על אותו דבר.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה
    ניבין
    26/07/2009

    יש לי בן 3 ו 7 חודשים עם ירידה משמעותית בשמיעה עקב נוזלים באוזניים,הפגיעה אינה עצבית, הוצע לי ניתוח כפתורים ולא הסכמתי, האם יש מצב שהבעיה תדרדר לעצבית, האם טיפול אלטרנטיבי עוזר? ומה אם לא מטפלים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בשמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה

    ד``ר יהושע דנינו
    26/07/2009

    שלום ניבין,
    הטיפול בנוזלים באוזניים כולל סטרואידים ומשאלו לא עוזרים מומלץ ניתוח כפתורים. לא ידוע כי טיפול אלטרנטיבי עוזר לנוזלים באוזניים מלבד מקרים של שקיעת עור התוף הגורמת לליקוי שמיעה שיכולה להעזר במכשיר ה'אייר-פופר'.
    אם לא מטפלים יכולה להיות הדרדרות לפגיעה עצבית, במיוחד כשקיימות גם דלקות אוזניים.
    לכן אני ממליץ לטפל ולשם כך לפנות למומחה א.א.ג
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופהה
    אור
    25/07/2009

    שלום לך יש לי מזה כבר שבוע כאבי גרון ושיעול ללא נזלת ואני לוקח כדורי מציצה סטרפסיליס וזה לא עוזר ונמשך מה עושים במצב זה ?


    מחכה לתשובה במהרה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה דחופה

    ד``ר יהושע דנינו
    26/07/2009

    שלום אור,
    כדי לתת תשובה מתאימה למצבך יש צורך להבדק על ידי מומחה א.א.ג שיאבחן את סיבת כאבי הגרון ובהתאם יתן לך את הטיפול המתאים.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול דק
    אורלי
    25/07/2009

    בתי בת השש עברה ניתוח להסרת שקד שלישי לפני כשנתיים ולפני כחודשיים הסירו לה את שני השקדים הנוספים וזאת בעקבות הפרעות בנשימה בזמן השינה, אינפוף וקול שנקרא "hot potaeto" (קול זה חלף מיד עם הניתוח האחרון).

    אולם, מאז ומתמיד היה לה קול דק. עכשיו לאחר הניתוח הוא נהיה דק יותר. נכון שהרופא אמר שזה ישתפר עם הזמן, אבל אני לא מאמינה שהוא ישתפר בהרבה מכיוון שתמיד היה לה קול "ציף ציף" כזה. אני מרגישה שזה מפריע לה ואני לא יודעת איך לעזור לה. האם יש לקול דק סיבה רפואית? האם יש מה לעשות עם זה?

    אודה לך על מתן התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קול דק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול דק

    ד``ר יהושע דנינו
    25/07/2009

    שלום אורלי,
    ניתוח שקדים מבוצע הרחק ממיתרי הקול, ואינו משפיע על יצירת הקול.
    אולם הסרת השקדים גורמת לתהודה של הקול (הנוצר במיתרי הקול) בחלל פתוח יותר. תהודה זו יכולה לשנות מעט את הקול.
    ניתן להתייעץ עם קלינאי תקשורת.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים וקונחיות מוגדלות
    בת 15
    25/07/2009

    אני בת 15 וחצי ואני סובלת מקושי נשימה משום שיש לי שקד שלישי ופוליפים וקטנחיות מוגדלות.
    הלכתי אל הרופא והוא אמר שכדאי לי לחכות עוד שנתיים כי זה יכול לעבור לבד בלי ניתוח.
    הוא אמר שבדרך כלל עושים ניתוח להוצאת הפוליפים אבל לא בכמות הקטנה שיש לי.
    אני מרגישה יובש בפה ובגרון ובאף קושי נשימה וסתימות.
    בנוסף אני נושמת גם מהפה .
    הקונחיות חוסמות לי תאויר דרך האף כל פעם בנחיר אחד וזה לא נעים בכלל.
    נסיתי להישתמש בתרססים לאף אבל עדיין הרגשתי שהאף שלי סתום
    ניסיתי להישתמש באוטריוין אבל עדיין יש לי יויבש בפה ובגרון.
    רציתי לדעת האם ההתפתחות שלי ניפגעה בצורה כולשהי בגלל השקד השלישי כי קראתי שזה מפריעה להתפתחות הפנים בגיל צעיר האם זה מה שקרה גם לי ?
    מקווה לתשובה מהירה

    בברכה אפרת



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקדים וקונחיות מוגדלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי וקונכיות

    ד``ר יהושע דנינו
    25/07/2009

    שלום לבת ה-15,
    שקד שלישי אמור להעלם מהגוך בגיל 10, לכן במידה והוא קיים גם בגילך הסיכוי שיעלם הוא קטן ולכן מומלץ בדרך כלל להסירו בניתוח, כמובן במידה והוא מפריע למעבר אויר.
    הטיפול בקונכיות מתחלק לטיפול תרופתי (ספרי לאף) ובמידה ואינו עוזר יש לעבור לטיפול כירורגי (ניתוח). הטיפול הכירורגי יכול להיות על ידי צריבת הקונכיות או על ידי הסרתן. מומלץ לבצע תחילה את הצריבה בעזרת גלי רדיו ובהמשך במידה ואין שיפור להסיר אותן.
    באשר לשאלתך על הפגיעה בהתפתחות, יכולה להיות פגיעה בקשת הלסת ובמנך השיניים ועוד.
    ניתן להתייעץ עם מומחה א.א.ג שיבדוק את טענתך ויחווה על כך דעתו.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתם כנראה מsilver nitrate
    אמא
    25/07/2009

    שלום רב,
    ביום רביעי לקחנו את בני בפעם השנייה השבוע לצריבה של כלי דם באף בגלל דמם שלא פסק (פעם הקודמת בנחיר השני).
    בעלי חזר עם בני כשיש לו כתם גדול על קצה האף - בצבע כהה.
    האם יש דרך להוריד את הכתם, שלא יורד עם מגבון, עם סבון ומים, לא עם מסיר איפור, או כל חומר ניקוי עדין אחר שמיועד לפנים שניסיתי.
    הדבר מאוד מפריע לבני וחבריו צוחקים עליו כאילו שהוא מלוכלך ולא מנקה את האף....
    אודה לתשובה מהירה - עם מה ניתן להסיר את הסימן.
    כמו כן, גם על אצבע אחת יש לו את הכתם - ככל הנראה כשנגע באף (אולי הרגיש שנוזל משהו, וניגב, ניחוש פרוע כי לא הייתי איתו).
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתם כנראה מsilver nitrate

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתם מארגנטום-ניטריקום.

    ד``ר יצחק ענתבי
    25/07/2009

    שלום רב.
    צריבה כימית בתכשיר זה של כלי דם באף הינה שכיחה, ותופעות הלוואי של פעולה זו לבד מהצריבה באף, הוא כתם שחור/אפור באיזור הצרוב. האיזור המגורה מביא לכדי דמעות, והפרשת יתר באף, ההפרשה "מזדחלת" החוצה, וניגוב ביד גורם למריחת החומר-הצבע על העור וביד.
    בד"כ לאחר מספר ימים בודד תוך רחיצה רגילה הצבע הולך ומתבהר עד להעלמותו.
    במידה והדבר מפריע מבחינה אסתטית, ניתן לאפר את המקום, אין תכשיר שיכול למחוק במיידי את הכתם.
    לאור הניסיון, ואם יהיו מקרים נוספים, כדאי במקרה של תחושת נזילה מהאף לקחת מפית נייר ולהחדירו קלות לנחיר המצי ק, כדי לספוג את החומר מבעוד מועד.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה מניתוח שקדים
    רוני
    25/07/2009

    שלום דוקטור,
    קוראים לי רוני אני בן 16 עברתי ניתוח להסרת השקדים לפני 4 ימים ויש לי כמה שאלות.

    1.עד עכשיו לא היה לי דימומים בכלל (טפו טפו טפו), עד כמה זמן לאחר הניתוח יש סכנה לדימום?
    2.עד עכשיו בקושי הצלחתי לאכול בגלל הכאבים... כמה זמן להערכתך יקח עד שהכאב יחלש ואני יוכל לחזור לאכול אוכל נורמלי?
    3.שמתי לב שהדיבור שלי השתנה יש כזה הד או משהו כזה זה ישאר ככה? או שזה חוזר להיות נורמלי אחרי כמה זמן?

    תודה,
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלמה מניתוח שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה מניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    25/07/2009

    רוני שלום רב.
    מענה לשאלות במכתבך:
    1. הזמן הקריטי לדימום הוא 6 שעות ראשונות מהניתוח, אלא שלצערנו לא מדובר במדע מדוייק, ויש המגדירים 2 זמנים המועדים ביותר לדמום, האחד זה 24 שעות ראשונות לניתוח, והתקופה השניה (הרבה הרבה יותר נדירה), זה כשבוע לאחר הניתוח, ביגלל חומר לבן באיזור הניתוח שמיתנתק לאחר כ 7 ימים.
    2. הכאב בגילך אינו חריג ויכול להמשך גם מעבר לשבוע, בתקופה זו כדאי לצרוך תכשיר נגד כאב ,אחת למספר שעות, ולאכול, אוכל קר ורך (מעדנים, גלידות......). נראה לי שתוך 7-10 ימים תוכל לאכול רגיל.
    3. הקול שהשתנה הוא תוצר של חלל גדול יותר בלוע, ואי ספיקה (זמנית) של החיך, עם מעט סבלנות הקול אמור לשוב ולהיות "נורמלי".
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים
    מאיה
    23/07/2009

    אני מקווה שהשאלה שלי קשורה לפורום במידה ולא אני נורא מתנצלת.
    בני בן ה11 חודשים כבר 6 ימים סובל מדלקת באוזן. עדיין הדלקת לא טופלה כיוון שלא עלינו עליה מלכתחילה. החום ירד אך עדיין יש כאבים. הרופא המליץ על אנטיביוטיקה novomoxin 200mg אך המליץ לחכות יום על מנת לראות אם הדלקת עוברת מעצמה. היום כמו אתמול הוא נראה בסדר משחק ואוכל קצת יותר מהימים האחרונים אך לפעמים נראה שתוקף אותו כאב למספר שניות (קורה כל חצי שעה בערך) במידה ואני נוגעת לו באוזן נגיעה קלה הוא מתחיל לבכות מכאבים.
    אין לו חום. במידה והדלקת עוברת מעצה מה הזמן שלוקח לה לעבור( אולי 6 ימים זה יותר מידי)?
    האם חס וחלילה יכול להגרם נזק אחר בכך שאני לא נותנת לו עדיין אנטיביוטיקה?
    האם כדאי לתת אנטיביוטיקה (אין חום כבר)?



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים

    ד``ר יצחק ענתבי
    24/07/2009

    נועה שלום רב.
    שאלתך בהחלט קשורה לפורום זה, דלקות אוזניים בגיל זה של בנך, הינן שכיחות ביותר, ובאופן כמעט תמידי אינן גורמות לפגיעה בשמיעה בגיל המאוחר יותר.(אין מקום לדאגה).
    מניעת מים מהאוזניים בתקופת הדלקת וההפרשות הינה הכרחית, (כל זאת בתנאי שיש הפרשה מוגלתית מהאוזניים). על פי תיאור המצב של הילד,(התנהגות, ורגישות מקומית), וללא חום,(אני מבין שהאוזן אינה מפרישה), על-כן הייתי ממליץ בשלב ראשון, רק על טיפול סיסטמי (נגד כאב) אולי גם תכשיר אנטיהיסטמיני, ואין צורך מיידי בטיפול אנטיביוטי דרך הפה. רק במקרה של החרפה בסימנים הקליניים, יש לשקול גם מתן אנטיביוטיקה פומי.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום