פורום תזונת תינוקות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לתשובה דחופה לתחליף לחלב אורז
    ענת שרון
    15/04/2012

    אשמח מאוד מאוד לרעיון אחר. אני ממש לא רוצה לתת לו משהו שנחשב כמיץ.
    עדיף משהו בבקבוק. (הוא בן שנה וחודש)
    הוא שותה את החלב כתחליף לחלב אם.
    הפסקתי להניק אותו בסביבות גיל שנה והייתי צריכה תחליף מאחר והוא לא היה מוכן לשתות תמ"ל מכל סוג שהוא.
    שהוא שותה אותו לפני השינה שנכון להיום הוא אוכל בסביבות 17:30 ארוחת ערב ואז באזור 18:00 מתחיל טקס השינה הוא שותה 30-60 מל ממנו.
    הוא שותה אותו (180 מל) גם בבוקר לפני שהוא הולך לגן בדרכ בין 6:30-7:00 בכדי לא ללכת לגן עם בטן ריקה.
    בדרכ אני מוהלת אותו 50:50 חלב ומים בגלל המתיקות.

    צרפתי שוב את התמונה (הגדלתי אותה) בשאיפה שתצליחי לקרוא .


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רכיבי החלב

    מישהי
    18/04/2012

    היי,

    גם אנחנו נותנים בדיוק את החלב הזה לילד שלי בן השנתיים וחצי.
    על בסיס החלב של האורז עם השקדים אני מכינה לו כל יום דייסה בבוקר (במקום קורנפלקס).
    הערכים התזונתיים כפי שרשומים על הקרטון הם:
    מים, אורז, שמן חמניות בכבישה קרה, מלח ים, שקדים טחונים, טעם שקדים טבעי.
    (ללא תוספת סוכר).
    אכן הטעם מתקתק, אולי בגלל טעם השקדים הטבעי?
    מדוע זה נחשב כמו מיץ?
    האם לא עדיף לתת את החלב הזה על פני חלב פרה או עיזים?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלגתם - אנא תשובתכם. תודה רבה

    מישהי
    19/04/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רכיבי החלב - תגובה

    לירון פז
    22/04/2012

    שלום,
    אם אכן אילו הרכיבים היחידים במוצר אז בהחלט יכול להיות שהמתיקות מגיעה מתרכיז השקדים או מתוסף טעם השקדים טבעי. חלב אורז איננו מומלץ ע"י הרפואה הקונבנציונאלית/הקלינית כתחליף לחלב פרה/עיזים. חלב פרה/ עיזים מכילים פקטורי גדילה, ויטמינים ומינרלים וסידן, החשובים לילד/תינוק לגדילה. חלב אורז, אינו מהווה תחליף(מבחינת המקור או הספיגה כמו חלב פרה/עיזים).מקווה שעניתי..בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לתשובה דחופה לתחליף לחלב אורז - תגובה

    לירון פז
    22/04/2012

    ענת שלום,
    אם ילדך אוכל מאוזן ומגוון, וכבר ניזון מכל סוגי המזונות:בשר ועוף, מוצרי חלב, ביצים, דגנים, ירקות ופירות, אז את יכולה להוסיף חלב פרה כתחליף למשקה מרגיע בבקבוק(מקור מצויין לסידן ופקטורי גדילה). אם הוא עדין זקוק לתוספת של פורמולה(המהווה ממש ארוחה מבחינת הרכיבים- חלבון איכותי, ויטמינים ומירנלים), אז אמליץ לתת פורמולה(לכיסוי התזונה ליתר ביטחון), וניתן להוסיף כפית דייסת וניל בשביל הטעם והריח). בדר"כ הוספת דייסת וניל או תמצית וניל, או כפית סוכר וניל, יכולה לעזור בשתיית החלב או הפרומולה. שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן חודשיים וחצי לא אוכל טוב
    אפרת
    13/04/2012

    בני בן חודשיים וחצי ושוקל 6.5 קילו (נולד 4 קילו), בשבועות הראשונים סבל מאוד מגזים, בשבוע 6 החלפתי לו את האוכל מאופטימיל לסימילק גנטל ללא לקטוז, השינוי היה מיידי, היה רגוע , ישן טוב ואכל טוב ללא בעיות,עלה במשקל יפה ותואם לאחוזון שלו, לפני כשבועיים וחצי (בערך בשבוע 9) התחיל לעשות בעיות באוכל, בחלק מהארוחות מתחיל לאכול ולאחר 20-50 בוכה וצורח ומפסיק לאכול ולא מוכן בשום פנים להמשיך ואני יכולה לשמוע את הבועות בבטן שלו, גם בארוחות רגועות אוכל רק 100-120, גם פולט לעיתים כמות קטנה- דבר שלא היה קורה לפני .. חוץ מהאוכל, הוא דיי רגוע, ישן טוב בלילה וביום, עושה קקי קבוע פעם ביומיים. אך מבחינת כמות אוכל, אוכל חצי מהכמות הנדרשת של 150 לקילו. מה עליי לעשות בעיניין כמות האוכל שצורך? (תודה, וסליחה על האורך)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב

    אפרת
    15/04/2012

    לעיתים אף מדלג על ארוחה שלמה ולא אוכל 6 שעות רצוף...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן חודשיים וחצי לא אוכל טוב - תגובה

    יעל משיח ארזי
    22/04/2012

    אפרת שלום
    ממליצה במקביל להתייעץ עם רופאת המשפחה שתאבחן כי לא מדובר ברפלוקס ואז החלפת התמ"ל יכולה לעזור. בינתיים נסי להאט את קצב האכילה, עשי הפסקות בין הלגימות , אולי החלפת פטמה לפטמה עם זרימה איטית יותר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת מסרבת לאכול תמ"ל
    איתמר
    13/04/2012

    שלום,
    ביתנו תהיה בת חצי שנה בעוד שבוע ואוכלת בעיקר מהנקה וכמובן שמקבלת טעימות של מחיות ירקות ופירות כבר חודש. למרות שבחודש הראשון לחייה היא קיבלה די הרבה מטרנה עד שהתייצבה ההנקה, כיום היא מסרבת לקבל בקבוק עם תמ"ל בכלל (ניסינו גם מטרנה וגם סימילאק... היא מקיאה מיד עם הכנסת פטמת הבקבוק לפה). זוגתי רוצה להפסיק ההנקה (בשל הצורך לקבל תרופה מסויימת) ואנחנו לא יודעים מה לעשות.... נשמח לקבל את עצתכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת מסרבת לאכול תמ"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת מסרבת לאכול תמ"ל - תגובה

    לירון פז
    13/04/2012

    איתמר שלום,
    לא הבנתי האם היא לוקחת בקבוק עם חלב שאוב והבעיה היא רק בטעם של התמ"ל?הייתי ממליצה לקנות בקבוק עם פטמה שדומה לפטמה של אמא(MAM, TOMMYTEEPY). בנוסף, אני מציעה שלא אשתך תיתן את הבקבוק אלא אתה או אחד מבני המשפחה. אפשר לטבול את הפטמה של הבקבוק בחלב אם כדי שירגיש שהטעם מוכר. אם הבעיה היא בטעם, ניתן להוסיף מעט דייסת וניל רק בשביל הטעם לפורמולה. והכי חשוב,לא להתייאש!מנסים בעדינות, ברוגע, לא בכוח, אבל מציעים שוב ושוב. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת מסרבת לאכול תמ"ל

    איתמר
    13/04/2012

    תודה רבה לירון.
    איילה אכן מקבלת חלב אם שאוב מבקבוק ואנו משתמשים בבקבוקי טומי-טיפי ומאם, כך שהבעיה היא רק בסירוב לאכול תמ"ל. משהו בטע או בריח גורם לה לסלידה, דחיה ובחילה ברגע שהפטמה נכנסת לה לפה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה עם פירוש ערכים תזונתיים
    ענת שרון
    12/04/2012

    חג שמח
    מצב תמונה של הערכים התזונתיים של חלב האורז אותו שותה בני בן השנה וחודש. אבל אני מותרדת מהמתיקות שלו למרות שאני מוהלת אותו עם מים.
    על האריזה מצויין שהחלב ללא תוספת סוכר אך הוא מאוד מאוד מתוק.
    הייתי שמחה להסבר על פי טבלת הערכים המצורפת מהיכן נובעת המתיקות.
    זה חלב אורז בתוספת שקדים.

    חג שמח
    ותודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה עם פירוש ערכים תזונתיים - תגובה

    לירון פז
    13/04/2012

    שלום,
    חלב אורז בדר"כ ממותק ע"י קנה סוכר. אני לא מצליחה לראות את רשימת הרכיבים בתמונה המצורפת שלך, שם את צריכה להסתכל. חלב אורז הוא כמו מיץ ולכן אם אין סיבה מיוחדת לתת, אינני רואה שום צורך בחלב זה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה דחופה במקום החלב אורז

    ענת שרון
    13/04/2012

    אשמח מאוד מאוד לרעיון אחר. אני ממש לא רוצה לתת לו משהו שנחשב כמיץ.
    עדיף משהו בבקבוק. (הוא בן שנה וחודש)
    הוא שותה את החלב כתחליף לחלב אם.
    הפסקתי להניק אותו בסביבות גיל שנה והייתי צריכה תחליף מאחר והוא לא היה מוכן לשתות תמ"ל מכל סוג שהוא.
    שהוא שותה אותו לפני השינה שנכון להיום הוא אוכל בסביבות 17:30 ארוחת ערב ואז באזור 18:00 מתחיל טקס השינה הוא שותה 30-60 מל ממנו.
    הוא שותה אותו (180 מל) גם בבוקר לפני שהוא הולך לגן בדרכ בין 6:30-7:00 בכדי לא ללכת לגן עם בטן ריקה.
    בדרכ אני מוהלת אותו 50:50 חלב ומים בגלל המתיקות.

    צרפתי שוב את התמונה (הגדלתי אותה) בשאיפה שתצליחי לקרוא .


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי המוצקים
    אמא
    11/04/2012

    שלום,
    בתי (השניה) בת 7.5 חודשים
    ואני מאוד מתקשה עם המוצקים, יש לי כמה תובנות מהזמן שעבר ואשמח אם תוכלו לעשות לי סדר ולעוץ לי עצות..

    1.כרגע אני מציעה מוצקים בוקר וצהריים, ובערב מנשנשת איזה ירק איתנו בשולחן (אוהבת מאוד).בוקר - פירות - לרוב אוכלת יפה, כמות של פרי וחצי בערך (אגס וחצי תפוח) ולא תמיד אני משלימה. תלוי מתי תהיה ארוחת צהריים. אבל בהחלט לפעמים גם את זה לא אוכלת ולא בא לה.
    2. אצלה הטיימינג קריטי, אם היא טיפה רעבה מדי היא לא מוכנה בשום פנים ואופן לאכול וישר רוצה בקבוק. אני בדרך כלל מנסה ומנסה ואז מפסיקה, מחליפה בגדים וחיתול ואז מציעה בקבוק כדי לא ממש לקשר בין השניים אבל זה נורא מתסכל..
    3. מאוד רוצה לאכול לבד, לא מתה על זה שמאכילים אותה בכלל. הבעיה היא שהיא עוד לא יושבת ואני מתה מפחד לתת לה לחם או קציצה ליד מפחד שתיחנק..באיזה גיל בערך אפשר להתחיל? או שעדיף לחכות לישיבה

    הקיצר פירות איכשהו אוכלת יפה אבל צהריים בודדות הפעמים שאכלה יפה מעל 3-4 כפיות באמת ולא נזקקה להשלמה או רק לקצת. אני מאוד רוצה לתת 'פוש' בעניין הזה. מתי כדאי להפסיק להציע בקבוק, האם לחכות לישיבה, ובכלל מה כדאי לעשות?..

    תודה וסליחה על האורך..

    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוי המוצקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגתם עלי..

    אמא
    18/04/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי המוצקים - תגובה

    יעל משיח ארזי
    18/04/2012

    אמא שלום
    את לא צריכה לחכות לישיבה על מנת להתקדם עם המוצקים בינתיים העזרי בטרמפולינה או כיסא אוכל לתינוקות שניתן לכוונן או בפוף וכו'
    ההתקדמות היא לפי הקצב שלה, אני מניחה שיש לך זכרונות מילדך הראשון אך כל תינוק מתקדם לפי קצב שונה וצריך לזרום איתו
    נסי להציע טעמים שונים, התקדמי לאט לאט במרקמים ובכמויות ותבדקי אם יש שיתוף פעולה מהצד השני
    כמובן שכל מחלה/ צינון/ יציאת שיניים מעקבת את ההתקדמות אך לאחר מכן חוזרים לאכילה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי להתחיל טעימות
    yael
    11/04/2012

    בני נולד בשבוע 34+6.

    האם להתחיל טעימות בגיל 4 חודשים או לפי גיל מתוקן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתי להתחיל טעימות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי להתחיל טעימות - תגובה

    לירון פז
    11/04/2012

    יעל שלום,
    זה מאוד תלוי בהתפתחות המוטרית של ילדך, ובמוכנות שלו. יש להתחיל טעימות רק ברגע שבנך מראה סימני מוכנות מוטריים טובים:מחזיק את הראש בצורה טובה, יכולת רכינה קדימה, תזוזת הלשון וכמובן רצון התינוק. אני ממליצה לא להתחיל לפני גיל-5.5-5 חודשים כלומר יותר קרוב לגיל המתוקנן בהתחשב בגורמים שציינתי קודם. מתחילים רק בכפית עד שתיים בשביל לחשוף לטעמים ותחשות.בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות..
    עמית
    10/04/2012

    שלום וחג שמח!
    בתי המקסימה בת חמישה וחצי חודשים ושוקלת 6.200 בערך.
    התחלנו עם מוצקים כבר לפני חודש וקצת והשבוע אני שמה לב לשינוי בה.. היא זורמת עם האוכל הרבה יותר . בבוקר אני נותנת מנה פירות היא אוכלת לפחות 5-6 כפיות ואחהצ מרק עם עוף שגם שם אוכלת מספר כפיות.
    כמה שאלות:
    1:מתי זה נחשב לארוחה מחליפת תמ"ל?
    2.אםשר לתת לה לטעום אוכל שלנו? מתובל?
    3.בתי עדיין קמה לאכול בלילה{ב1 ולפנות בוקר},בטיפת חלב אמרו לי לתת לה מיים במקום מה שלא עבד עליה.. יש דרך לשנות את ההרגל או לזרום איתה? חשוב לציין שאני מוסיפה בבקבוק האחרון לפני שינה דייסת סולת.
    4 במהלך היום היא לא תמיד אוכלת יותר מ 100 מ"ל אבל בלילה יכולה לאכול גם 160, תקין? משלימה בלילה ?

    תודה רבה וסליחה על האורך.


    עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תשובה בבקשה..?

    תהילה
    17/04/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות.. - תגובה

    יעל משיח ארזי
    22/04/2012

    עמית שלום
    טעימות הופכות לארוחה בכמות של כ150-200 גרם ובאופן הדרגתי לפי רצון התינוק.
    לגבי אוכל שלכם, הגישות לגבי זה שונות יש כאלה אשר ממליצים להתקדם לאט ובהדרגה ויש כאלה הממליצים לשלב את התינוקות במזון המשפחתי מין ההתחלה.
    אני ממליצה לך להתקדם על פי התעניינותה של ביתך באוכל, כל עוד לא מראה עיניין מיוחד במזון שלך תני לה את המזון שלה, פחות תיבול של מלח ושומן עדיף , בהדרגה שלבי אותה בארוחות המשפחתיות , ממליצה סביב גיל 9 חודשים
    לגבי האכילה בלילה , בגיל זה עדיין מומלץ לתת אם מבקשת, לפעמים חולף מעצמו
    נסי להעשיר את התזונה במהלך היום כך שתהיה פחות רעבה בלילה
    העשרה לדוגמא:
    ירקות עם שמן קנולה , פירות עם שקדייה / אבוקדו / טחינה גולמית , תמ"ל לפני השינה עם כפית דייסה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל מוצק והנקה
    שיר
    10/04/2012

    ביתי בת 6 חודשים עוד מעט.
    רציתי לדעת איך משלבים אכילת מוצקים והנקה- האם מוותרים על הנקה פעם ביום או יותר?
    איזו כמות של מוצקים צריך לתת ומתי?
    עם אלו מוצקים עדיף להתחיל?
    עד עכשיו נתתי לה טעימות של בננה, תפוח, בטטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל מוצק והנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל מוצק והנקה - תגובה

    לירון פז
    10/04/2012

    שיר שלום,
    ממש אין צורך לוותר על ארוחת חלב אם כרגע. הכל נעשה בהדרגה. המטרה היא חשיפה למזון מוצק: מרקמים, טעמים....הטעימות צריכות להעשות בכמות של 2 כפיות. ההנחיות החדשות למעשה מותירות טעימות של כל פרטי המזון מלבד מוצרי חלב, חלב ניגר ודבש(אותם נותנים בגילאים מאוחרים יותר). מומלץ לחשוף כל פריט מזון לבדו, במשך 3 ימים, ואח"כ ניתן לשלבו בפריט מזון שכבר נוסה(לוודא שאין אלרגיה או רגישות). מומלץ להתחיל מטעימת המזון המוצק, ולהשלים את הארוחה עם הנקה. יש להתקדם בהדרגה בכמויות המוצק עד להגעה לכמות של ארוחה(ואז למעשה היא תחליף הנקה).בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה ומוצקים

    שיר
    10/04/2012

    תודה
    באיזה גיל צריך לתת ארוחות שלמות? כמו שכתבתי, בתי תהיה עוד שבועיים בת חצי שנה.
    לפי מה שכתבת- צריך לנסות כל מאכל לבדו במשך 3 ימים. אם אני אנסה את כל מה שאני רוצה לתת לה לטעום, היא לא תאכל ארוחה מלאה עד גיל שנה בערך...איך זה מסתדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה ומוצקים - תגובה

    לירון פז
    13/04/2012

    הרעיון הוא לוודא שאין אלרגיות לפריט המזון המסוים ואז ניתן לעבור לפריט נוסף. ברגע שניסית כבר מספר פריטי מזון, את יכולה להתחיל לערבב ביניהם כמובן. אין גיל מסויים, הרעיון הוא להקדם בהדרגתיות בהתאם לרצון ביתך, והתקדמות שלה. חשוב לחשוף לטעמים ומרקמים, ובהדרגה להגדיל את גודל הארוחה ומספר הכפיות לארוחה(את יכולה לתת ארוחה שלמה של פריט מזון אחד או כמה מעורבבים).בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחה לפני שינה
    שרית
    09/04/2012

    בתי בת 7 חודשים. אוכלת פירות, מרק, מעדן בשעות אחה"צ וביתר הזמן יונקת.
    נראה שהנקה כבר לא מספיקה לה לפני השינה ואני לא רוצה להיעזר בתמ"ל. יש הצעה למשהו אחר שמתאים לגיל הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוחה לפני שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחה לפני שינה - תגובה

    יעל משיח ארזי
    09/04/2012

    שרית שלום
    נסי אולי דייסת קוואקר עם שקדייה ותמר אחר הצהריים בסמוך לשינה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת ערב

    שרית
    10/04/2012

    היי
    אשמח לקבל הוראות מדוייקות להכנה, מעולם לא הכנתי קוואקר ואשמח לדעת למה הכוונה.
    חג שמח
    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת ערב - תגובה

    יעל משיח ארזי
    10/04/2012

    3 כפות קוואקר (מגיע בתוך קופסת פח לבישול מהיר) + כוס מים רותחים + כפית שקדייה + תמר מקולף
    לחמם הכל בסיר עד שמתקבל מרקם דייסתי
    ואז לטחון כדי שהתמר יטחן וייתן את טעמו לדייסה
    בתאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק שאוהב לאכול
    מיכלי
    09/04/2012

    היי בני בן 4 וחצי חודשים שוקל 10 קילו גובה 72 סמ. הוא נולד תינוק גדול 4 קילו. הוא מאד אוהב אוכל...רציתי לדעת האם אני נוהגת בסדר איתו...בטיפת חלב נאמר לי לתת לילד כמה שהוא רוצה כי יש להם מנגון שובע ואם לא יהיה רעב לא יאכל. אז ככה הוא אוכל 4-5 מנות 180 פרומולה סימילאק אדוונס פלוס.בבוקר אוכל פירות חצי מנה צהריים ירקות עם בשר מנה שלמה. הוא מאד אוהב כשהתחלתי עם טעימות ראיתי שהוא ממש בעניין הוא לא מוכן רק כמה כפיות הוא רוצה עוד. השאלה האם זה בסדר היות והוא לפניגיל חצי שנה. דבר נוסף...הוא מעולם לא פלט האם זה אומר שכמות האוכל בסדר ואני לו מעמיסה עליו? אני לא יודעת איך להתנהג בעניין הזה אני פשוט זורמת איתו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק שאוהב לאכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק שאוהב לאכול - תגובה

    יעל משיח ארזי
    09/04/2012

    מיכלי שלום
    היות ובנך אכן גדול סביר להניח כי הקיבה שלו גדולה גם היא ולכן זקוק ליותר את יכולה לזרום איתו ולהגדיל כמויות לפי הצורך. אך בינתיים הישארי עם ארוחת הירקות וארוחת הפירות וחכי עם ארוחה שלישית.
    כל עוד עולה במשקל על פי האחוזונים, בנך ניראה מרוצה ומתפתח יפה אין כל סיבה לדאגה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי תמרים לתינוקת בת 4 חודשים
    תהילה
    08/04/2012

    בתי בת 4 חודשים אוכלת סימילאק ללא לקטוז בלבד. עדיין לא התחילה טעימות ולא שתיית מים.
    שמעתי שהרפואה האלטרנטיבית ממליצה לתת מי תמרים (משרים תמרים במים מרותחים ומשאירים במקרר 48 שעות) כדי לחזק את המערכת החיסונית וכתוסף ברזל טבעי. האם זה נכון? האם זה בסדר להתחיל לתת לה לשתות מי תמרים לפני שנתתי לה מים רגילים וטעימות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי תמרים לתינוקת בת 4 חודשים - תגובה

    יעל משיח ארזי
    08/04/2012

    תהילה שלום
    אני לא מגיעה מתחום הרפואה האלטרנטיבית כך שאני לא מכירה את הנושא
    אבל לדעתי כרגע זה מיותר
    עלול לגרום לה להתרגל למים מתוקים ולדרוש זאת בהמשך במקום מים רגילים
    את יכולה לשלב תמר בפירות כשתתחילי את הטעימות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונת תינוק בן חצי שנה
    הדר
    08/04/2012

    שלום,
    בני בן חצי שנה (ו-4 ימים..) ישן לילה שלם. אוכל 6 ארוחות ביום:
    6:30 הנקה
    9:30 מנת פירות (אוכל מנה שלמה)
    12:00 בקבוק חלב שאוב (בסביבות ה- 210 מ"ל לא תמיד מסיים הכל)
    14:30-15:00 מנת מרק (ירקות +עוף או בשר) (אוכל מנה שלמה)
    17:00 הנקה
    19:30 בקבוק סימילאק 240 מ"ל (לא תמיד מסיים הכל)
    שוקל 7.5 ק"ג. גובה 72 ס"מ.
    לאחרונה פולט הרבה. האם אוכל יותר מדי? האם אני צריכה להוריד לו ארוחה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונת תינוק בן חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונת תינוק בן חצי שנה - תגובה

    לירון פז
    10/04/2012

    הדר שלום,
    קודם כל חשוב לציין שפליטות מרובות יכולות לנבוע מהרבה סיבות. הן נפוצות מאוד בקרב תינוקות, לרוב אין סיבה לדאגה, והן עוברות ב99 אחוז מהמקרים עד גיל שנה. אין צורך להוריד ארוחה. חשוב לוודא שאכן בנך ממשיך על אותן עקומות(לא שובר למעלה או למטה), וזה המדד הטוב ביותר כדי לוודא שאוכל בצורה טובה. ממליצה להיות המעקב בטיפת חלב. לגבי הפליטות, אפשר לנסות ולהקטין נפח ארוחות(בשביל שלא יכביד, ולהוסיף ארוחה נוספת במקום, לעשות הפסקות יזומות במהלך האכלה. לא להשכיב אחרי הארוחה, לתת לו לשבת(להוציא אויר), להשכיב במנח של 30 מעלות בזמן השינה. הסמכת האוכל גם היא אופציה במקרים של פליטות מרובות. אם הפליטות נמשכות, ויש שבירה בעקומות או שנראה לך שילדך סובל, את יכולה ללכת להתייעץ עם דיאטנית בקופ"ח. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מבקבוק לארוחת ערב - 9 חודשים
    ליאת
    07/04/2012

    שלום,

    יש לי ילדונת מקסימה בת 9 חודשים.
    אוכלת עד היום יפה מאוד גם את מנת הפירות וגם את מנת הירקות.
    מעבר לכך היא מקבלת בבוקר (לאחר השינה) ובערב (לפני השינה) בקבוק מטרנה עם דייסה (בבוקר דגנים, בערב שיבולת שועל).

    הבנתי שבגיל הזה כדאי להתחיל לעבור לארוחת ערב מוצקה, ביחד איתנו בארוחה.
    השאלה שלי היא איך לעשות את המעבר?
    היום היא עוברת מקלחת ב18:30 וב19:00 בקבוק (שאיתו היא כבר נרדמת עד הבוקר)
    האם לשנות את הסדר?
    ויותר חשוב - האם לתת לה למשל חביתה כארוחת ערב ואז השלמה עם בקבוק?
    כלומר, האם לתת השלמות ולאט לאט להגדיל את כמות המוצק ולהקטין את כמות המטרנה?

    אשמח לתשובה, תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מבקבוק לארוחת ערב - 9 חודשים - תגובה

    יעל משיח ארזי
    09/04/2012

    ליאת שלום
    ההתקדמות היא הדרגתית בהתאם לשיתוף הפעולה של ביתך, את יכולה בהדרגה להפוך את הארוחה של אחר הצהריים לארוחה יותר גדולה
    אם תגדיל את הכמויות באופן טבעי לא תסיים את הבקבוק של לפני השינה עד שלא תזדקק לו.
    בכל אופן ניתן לנסות ולתת לפני המיקלחת בסביבות 18:00 חביתה + גבינה + לחם רטוב עם עגבניה או כל שילוב אחר ולבדוק את שיתוף הפעולה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימות
    עמית
    04/04/2012

    שלום.
    .בתי בת חמישה חודשים והתחלנו טעימות לפני חודש של בטטה,תפוא,קישוא ,גזר ובצל והוספתי כנף עוף למרק בסופו של דבר.פירות בננה תפוח ואגס.איך ממשיכים מכאן? באיזה מרקם? מה מותר ובאיזה כמויות? לא ממש מצליחה להבין איך להמשיך? מתי מרק למשל מחליף בקבוק ? להוסיף אורז? מותר לתת לה למשל קציצת בשר שאנחנו אוכלים לטעום?מרוסק כמובן...
    עזרה בבקשה...

    תודה וחג שמח!
    עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעימות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימות - תגובה

    לירון פז
    05/04/2012

    עמית שלום,
    ממשיכים לחשוף לטעמים, המטרה היא לחשוף למרקמים וטעמים שונים, ולהרגיל את ביתך למזון מוצק. ניתן לתת:אורז, קטניות, בשר טחון, ולמעשה כל מאכל מלבד מוצרי חלב, חלב ניגר ודבש(לפי ההנחיות החדשות של משרד הבריאות). המטרה היא להעלות בהדרגה את הכמות(כרגע 2 כפיות), לאט לאט כמובן בהתאם לרצון ביתך וההתקדמות שלה. אין צורך למהר ולהוריד את הבקבוק, זהו שלב הטעימות. שתרגשי שכבר יש נפח ארוחה המחליפה בקבוק, אז ניתן להמיר בקבוק בארוחת מוצק. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לפורום
    שלום לפורום
    03/04/2012

    האם דייסה משביעה יותר מסימילק?בתי בת 9 חודשים כמה פעמים ביום מומלץ לתת לה דייסה ומהי הכמות הנדרשת?

    אשמח לתשובתכם המקצועית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לפורום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לפורום - תגובה

    לירון פז
    04/04/2012

    דייסה בדר"כ משביעה יותר, כמובן שתלוי באופן הכנתה. עדיף להשתמש בדייסת שיבולת שועל או דגנים על פני סולת, ולא הייתי נותנת יותר מפעם ביום(אלא אם כן ביתך זקוקה להעשרה קלורית).שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לפורום

    שלום לפורום
    04/04/2012

    לא רשמת מהי הכמות המומלצת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לפורום - תגובה

    לירון פז
    05/04/2012

    אופן ההכנה של כל דייסה הוא שונה, וניתן להכינה ברמות סמיכות שונות.אם התכוונת למספר ארוחות, הייתי מציעה לתת פעם ביום, אין סיבה לתת יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום