מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הולטר 24 שעותאילן09/08/2011
לציין בעברי 2 התקפי לב 8 צינטורים ו11 סטנדים.. לפני מס שנים תחילת paf.מטופל בסוטלול 40 3 פעמים ביום.עקב מס אירועי פלפיטציות לאחרונה עשיתי השבוע הולטר דופק.אני בן 59 התוצאות : קצב סינוס- טווח 91-42 .apbs בודדים מאד.vpbs בודדים.
אירוע של הפסקה של 2.2 שניות בשעה 3.54 בשל synus arrest
האם אני צריך לדאוג עקב האירוע הנ"ל ?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר 24 שעות - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר13/08/2011לא, מדובר בממצא חסר משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברדיקרדיהמרינה06/08/2011
לאחרונה החלו אצלי הפרעות ברדיקרדיה -אושפזתי פעמיים בטיפול נמרץ עקב דופק נמוך{בין 32-43} והופנתי למרפאה להפרעות קצב.
הרופאים דיברו על השתלת קוצב האם יש בזה צורך?
עד ההפרעות הנל נטלתי כדורים ללחץ דם גבוה כמו כן יש לי מרפאן סינדרום.
התור למרפאה בתל השומר נקבע ל3/10 האם יש צורך לזרז את התור והאם אליי לדאוג.
כמו כן ברגע שהדופק יורד מתחת ל40 אני מאבדת הכרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברדיקרדיה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר07/08/2011אני מציע שתנסי להקדים את התור. שלחי אלי את הפרטים שלך ואשתדל לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים
מרינה07/08/2011ת.ז 011624707 טלפון 0547417531 מרינה ברוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר09/08/2011תוזמני למרפאתנו בהקדם האפשרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מרינה09/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות חדריות מוקדמותליליאן04/08/2011
לפרופסור, שלום רב ותודה על תשומת הלב!
אני בת 39 בריאה בדרך כלל.
לפני כשבועיים הרגשתי פעימות לב מוזרות וחזקות. רופא המשפחה ביצע את הבדיקה א.ק.ג הבדיקה הייתה תקינה, נשלחתי להולטר לב , והתוצאה: קצב סינוס ממוצע, פעימות מוקדמות חדריות, bigeminy. .
ניגשתי אל הקרדיאולוג, הוא הסביר לי שזה חסר משמעות ולא מתייחסים לזה, יחד עם זאת שלח אותי לאקו לב במאמץ.
אני ממשיכה להרגיש את הדפיקות המוזרות במהלך היום וכמובן המחשבות על זה לא נותנות מנוחה.
אם הדבר חסר משמעות למה עוד בדיקה?
בקיצור אני מפחדת מאוד.
אשמח אם תענה
בכבוד ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות חדריות מוקדמות - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר04/08/2011הרופא דלך צדק ומדובר בתופעה חסרת חשיבות. האקו נעשה ע"מ לתמוך בקביעה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ליליאן04/08/2011לפרופסור!
תודה על מהירות תשובתך והתייחסות.
בכבוד והערכה
ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת קצבגילי04/08/2011
שלום רב,
לאחרונה חוויתי מס' פעמים (בעיקר לאחר מאמץ או אוכל) תחושה המתחילה כביכול מהבטן של תוחושה לא נעימה ובעקבותיה הפסקת פעימה. באחת הפעמים בדקתי בו זמנית את הדופק כי זה קרה בעת ישיבה והרגשתי כאילו הלב עצר לשניה ואז חסר לפעום. האם מדובר בפעימות מוקדמות? האם זה קשור למאמץ או לאוכל? האם הדבר מעיד על הפרעת קצב?
האם נחוץ בירור נוסף אצל רופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת קצב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר04/08/2011אכן מדובר ככל הנראה בפעימות מוקדמות. זו תופעה שכיחה וחסרת חשיבות שעשויה להיות קשורה למאמץ או אוכל (אבל אינה מחייבת הימנעות ממאמץ או אכילה) ואינה דורשת בירור או טיפול אלא אם כן היא מהווה מטרד בלתי נסבל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גילי04/08/2011תודה על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרדיולוקתמר טלמון25/07/2011
שלום לרופאים ,
בתי בת ה37 עמדה לעבור ניתוח להוצאת פוליפ? מהאף,תוך כדי ההרדמה ומתן אדרנלין כדי שאפשר יהיה לנתח ,קבלה כנראה אדרנלין לווריד במקום למקום אחר???
אז הופיעו VT וVF להבנתי פרפור חדים , מזלינו שהמרדים ביצע פעולות החייאה ,והיא התעוררה (כמובן לא עברה את הניתוח א.א.ג).
הטענה שאו קיימת אצלה רגישות לאדרנלין? שהופרכה לאחר שיחה עם רופא לב,או הכניסה לוריד גרמה לכך ,לטענת רופא הלב ,אין רגישות לאדרנלין וזה מאד נדיר.
הצעות הרופא לאחר ברור של בדיקות שהכל תקין,אבל אינו יודע מה קרה ולמה ולכן הציע ברצינות רבה להשתיל דפיברילטור ,או כאשר הרמנו גבה לתת 1/2 כדור בבקר של קרדיולוק (לטענתו לא בערב כי ממילא דופק ולחץ דם נמוכים בשינה).
אנחנו חסרי הבנה מה קרה? ואיך בתנו בוגרת "וינגייט"( יש לה אוושה דרגה 1-2 לא זוכרת,-התקבלה לצבא כמדס"ית עברה את "אסון טבע" בצבא -פעילות קשה למדי , ואחכ' גמרה לימודים בווינגייט ) .
מצטערת על אורך השאלה ,מאד מוטרדת.
אמא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדיולוק - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר28/07/2011מדובר במקרה יוצא דופן שסביר שקשור בפעולה שעברה ולכן אינו מצביע על סיכון יתר ל VF אך מכיוון וזו סוגיה מאוד משמעותית אני מציע לפנות להתיעצות למומחה להפרעות קצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת דפיברילטור בחו"לחולה לב24/07/2011
אני מושתל דפיברילטור ומתכנן נסיעה לחו"ל
אני בודק לקראת נסיעה זו את תנאי הבטוח עם הרחבה למחלות קימות המוצעים ע"י חברות הבטוח השונות .
מתברר כי למרות ההרחבה למחלות קימות הגבלות חמורות ובמיוחד לחולי לב
בפוליסה הנוחה ביותר לחולי לב מופיעה מגבלה כי השתלת קוצב שלא בעקבות התקף לב שאירע בחו"ל אינה מכוסה (חברת הבטוח חוששת מהשתלה מתוכננת)
שאלתי האם יכול להיוצר מצב חירום הדורש החלפת דפיברילטור וזאת ללא התקף לב
חולה לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת דפיברילטור בחו"ל - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר28/07/2011הכל יכול לקרות, אך ההסתברות לצורך כזה בטיול קצר (בהנחה שהמכשיר נבדק לאחרונה ונמצא תקין) נמוכה ביותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לארוע של הפרעת קצביוני24/07/2011
עיבוי 14 ממ של המחיצה
אקג תקין
לאחרונה ארוע חריג של הפרעת קצב
מאז אותו ארוע- קוצר נשימה במאמץ קל לעיתים גם במנוחה. מיחושים ודקירות בחזה . ליחה. הפסקות נשימה תוך כדי הרדמות והתעוררות כדי לנשום
אין ספק שגם חרדה נוספה פה למשוואה
מלבד הנתונים הנל מצב בריאותי תקין
אני בשנות השלושים לחיי
מנסה לחזור לשיגרת יום יום אך עבר כבר חודש ואני עדיין סובל מהסימפטומים
מה עלי לעשות? האם מדובר באי ספיקת לב שנוצרה עקב הפרעת הקצב ואם כן - תוך כמה זמן אני אחזור לשיגרה ? האם עלי להימנע מהליכה ואו חיי מין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לארוע של הפרעת קצב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר28/07/2011הנתונים אינם מספיקים כדי לתת עצה רפואית. לא ברור באיזו הפרעת קצב מדובר, ממצאים בבדיקה גופנית, אק"ג, אקו ועוד. מציע שתיגש לבדיקה והתייעצות לרופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליאור 5521/07/2011
אם אני באבחנה של ARVD ומטופלת בטמבוקור 100 מ"ג 3 פעמיים ביום ודרלין 20 מ"ג 3 פעמיים ביום ומצב יציב
האם חייב להשתיל דפיברילטור גם שמצב יציב תחת תרופות ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר24/07/2011זו אינה שאלה פשוטה. צריך לראות נתונים נוספים לפני החלטה, ואני מציע להתיעץ עם מומחה בתחום הפרעות הקצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו - והולטרגל21/07/2011
שלום רב
בת 47, ביצעתי בדיקת אקו לב והולטר לב.
תוצאות ההולטר לב:
מהירות מינימלית: 73
מהירות מקסימלית: 182
מהירות ממוצעת: 116
הפרעות קצב חדריות VPCS: נצפו סה"כ 22 במשך הבדיקה.
הפרעות קצב על חדריות APC‘S: נצפו סה''כ 58 APC'S במשך הבדיקה . בפיזור הומוגני ביממה. נצפה קטע ( 4 פעימות ) של NONSUSTAINED ATRIAL TACHYCARDIA במהירות עד 122 פעימות לדקה.
סיכום: MILD SINUS TACHCARDIA מהירות ממוצעת במשך המעקב 116 פעימות לדקה וקטע עם מהירות מקסימלית בשעות הצהריים עד 182 פעימות לדקה
תוצאת אקו דופלר:
בדופלר הודגמה אי ספיקה מיטרלית בינונית, אי ספיקה טריקוספידלית קלה.
עדות ללחץ דם ריאתי, הלחץ הסיסטולי בעורק הריאה מוערך ב-40 מ"מ.
מקטע פליטה מוערך 50%.
מה אומרות התוצאות, האם קיימת בעיה לבבית? מה לעשות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו - והולטר - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר24/07/2011איני יודע למה וע"י מי נשלחת לבדיקות.ההולטר סה"כ נראה בסדר. באקו יש בעיה מסתמית הדורשת בירור ומעקב של קרדיולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איקאקור יחד עם Q10אסתי20/07/2011
בעקבות טיסה בעלי סבל מתסחיף ריאתי
קצב לב מאז לא סדיר ומהיר (חלפו כחודשיים)
עבר היפוך והיה על ריתמקס. עד שהקרדיולוג ראה שהריתמקס עשה לו נזק .
כעת הוא על מדלל דם(פרדקסה) יחד עם איקאקור (להאטת קצב וללח"ד) מדברים על היפוך נוסף.
השאלה - האם הוא יכול לקחת Q10 עם התרופות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איקאקור יחד עם Q10 - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר21/07/2011למיטב ידיעתי הנושא של נטילת Q10 עם פרדקסה מעולם לא נבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיקאקור עם Q10 מותר?
אסתי21/07/2011הבנתי שפרדקסה עם Q10 לא נבדק
איקאקור עם Q10 אפשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיקאקור עם Q10 מותר? - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר24/07/2011Q10 לא נבדק בצורה מסודרת אך סביר להניח שאין לו אינטראקציה עם איקקור ולכן אפשר לתת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימה מוקדמתשי16/07/2011
שלום רב
אני בן 36 מזה כשנתיים סובל מהפרעת קצב לב
מטופל תרופתית:
קרדילוק 2.5 פעם ביום
אספירין 100 מיל פעם ביום
טמבוקור 100 מיל פעמים ביום
בדיקות הולטר שעשיתי ( כ 4 בדיקות למשך 24 שעות) - תקינות
השבוע עשיתי בדיקת הולטר ל 48 שעות ממתין לתשובה
יש ימים שאני סובל מפעימה מוקדמת ( מוציא אותי מדעתי ) שאני סובל מפעימה מוקדמת אני מרגיש שאני מזיע והתחושה כללית לא נוחה ואף מטרידה
ויש ימים ש הכל בסדר
האם אבלציה יכול לפתור את הפעימה המוקדמת ?
האם יש עוד דרך לטפל בפעימה מוקדמת ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימה מוקדמת - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר17/07/2011פעימות מוקדמות לא שכיחות כעאט אף פעם אינו דורשות טיפול. אם יש מקום לטפל ניתן לנסות תרופות. אבלציה עושים בהתוויות מתאימות ולאחר התיעצות עם מומחה בתחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר גיל 14בדוי16/07/2011
אוקיי אני בן 14 ואני בכושר טוב אני מתאמן כל יום בערך 30דק-שעה עם שק אגרוף ומשקולות של 6-9 קילו תלוי איזה תרגיל ובפעם האחרונה שבדקתי את הדופק שלי הוא היה בערך 110 וזה ממש מהיר למה ?
וגם הייתה איזה תכנית טלוויזיה שבחלק ממנה בדקו את הדופק של אנשים והיו שם אנשים שבמנוחה (ישיבה) היה להם דופק 150 ו170 איך זה יכול להיות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק מהיר גיל 14 - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר17/07/2011דופק של 150 ויותר במנוחה אינו תקין.
דופק של 110 במאמץ הוא תקין אך במנוחה אינו תקין ודורש אבחון ע"י רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת דפיברילטורורדה16/07/2011
שלום. חולה לב שעבר ארוע אוטםמ לפני כ-15 שנים ומאז שני צינטורים, בהולטר נמצאה פעימה מוקדמת והומלץ להשתיל דפיברילטור. האם חובה או לא והאם זה ממש חיוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת דפיברילטור - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר17/07/2011המידע אינו מספיק כדי להמליץ על טיפול זה. מכיוון שמדובר בהחלוה משמעותית אני מציע לקבל דעה שניה ע"י ביקור אצל מומחה ולא להסתפק בהמלצה אינטרנטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלכי ישראל 17אדי15/07/2011
שלום!
בן 48, סובל מפרפור פרוזדורים התקפי. אירוע ראשון לפני כ8 שנים. טופלתי ע"י pills in pocket.
בחצי השנה האחרונה תדירות אחד ך3-4 שבועות. בעקבות זאת התחלתי טיפול קבוע בריטמקס 600 מ"ג ליום ,לאחר כמה ימים תגובה טובה.
בכל זאת הנטייה שלי היא לעבור אבלציה? האם זו החלטה נכונה במושגים של תועלת מול סיכון?
שמעתי על מרכז בבורדו, פרופ haissageurre , שהם בעלי נסיון רב בתחום זה.
האם תוכל להביע דעה לגבי מרכז זה לצורך ביצוע פעולה ספציפית זו?
תודה רבה וסליחה על אריכות ההודעה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלכי ישראל 17 - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר17/07/2011לדעתי זה המרכז הטוב ביותר לביצוע הפעולה הנ"ל.
עם זאת, בשל הסיבוכים האפשריים ואחוזי ההצלחה ~80% (לעתים לאחר יותר מפעולה אחת), הם בדר"כ אינם עושים אבלציה אלא אם נכשל טיפול תרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריטמקס 750 מ"גאביטל מרי12/07/2011
כשלקחתי מינון של רטמקס 750 מ"ג היתי מקבלת פרפור פרוזדורים אחת לחצי
שנה או שנה לפעמים פעמיים ב שנה. הרופא הוריד לי ל600 מ"ג כי הוא אומר שזה
מינון מאוד גבוה והוריד ל 600 מאז יש לי לפעמים כל שבוע או כל יום. הוא טוען שלמינון גבוהה זה יש נזק מצטבר מהו בבקשה נזק זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריטמקס 750 מ"ג - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר13/07/2011עקרונית, ניתן בהחלט להעלות מינון ריתמקס ל 750 ואף ל 900 מג ואין נזק מצטבר. עם זאת, יתכן שישנן סיבות רפואיות בעטיין הרופא שלך נמנע מלהעלות את מינון התרופה. נסי לברר זאת אתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



