מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- CRBBBגל10/10/2012
שלום רב,
יש לי CRBBB -ממצא חדש שלא הופיע לי קודם,יש לי תרשימי אקג מלפני 5 שנים שלא היה לי את הממצא הזה.הממצא הזה הופיע לי אחרי ניתוח קיסרי שעברתי לפני 4.5 שנים.אני בת 42.שאלותיי הן:
1.נבדקתי ע"יי אלקטרופזיולוג בקופת החולים ונעשו לי בדיקות של אקו לב,הולטר,לב במאמץ ולא מצאו מדוע התגלה ממצא חדש זה.שללו תסמונת ברוגדה ונשללה מחלת לב.האם הממצא הנ"ל אומר שייש לי מחסום בין הפרוזדור לחדר ? האם עלול להיגרם לי מצב או שכבר יש מצב שהפרוזדור מתכווץ ללא קשר עם החדר/ים? אני רוצה להבין מה זאת בדיוק ההשלכה של ההפרעה הזו על החיים שלי
2. קראתי שדום לב בא בעקבות הפרעות חשמליות או הפרעות הולכה,האם זו הפרעה שעלולה לגרום לי למוות פתאומי מדום לב או הפרעת קצב קטלנית?
3. האם ייתכן שלא עלו על כך שקיבלתי במקרה אוטם ונגרמה לי ההפרעה הזו? איך אפשר לוודא שאכן לא קיבלתי אוטם שגרם לי ל CRBBB
4 מה אוכל לעשות כדי למנוע מקרה מוות פתאומי מההפרעה הזו? אני אמא לארבעה ילדים ואני לא רוצה להיעלם פתאום
תודה רבה ד"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CRBBB - תגובה
פרופ` דוד רוט10/10/2012חסם הולכה בצרור ימני CRBBB הוא הפרעת הולכה בתוך חדרי הלב ולא בין העליה לחדר לכן אינו גורם לחוסר קשר חשמלי בין הפרוזדור לחדר.
לפי תאורך נבדקת על ידי קרדיולוג ועברת בדיקות אקו מבחן מאמץ והולטר שהיו תקינות. לפיכך הלב תקין מבנית ותפקודית ואין הפרעות קצב או מחלה כלילית לפי בדיקת המאמץ. כלומר מדובר ב RBBB בלבד. זהו ממצא לא נדיר אשר בנוכחות לב תקין אין לו משמעות ואינו גורם לסמפטומים. הוא לא גורם למוות פתאומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה כלליתערן10/10/2012
שלום
רבות אני קורא על פעימות מוקדמות בכל הפורומים וכל הרופאים כותבים שפעימות מוקדמות זה דבר שכיח ולא מסוכן וזה מופיע אצל רוב האנשים מידי פעם .וצריך ללמוד לחיות עם זה (גם אם זה לא מסוכן)
שאלתי היא מזה מידי פעם .פעם ביום פעם בשבוע פעם בחודש .
אם אדם יש לו כל היום גם הוא אמור לחיות עם זה .מתי אתם מציעים טיפול ?האם הפעימות המוקדמות למשל חדרית לא יכולה ביום מן הימים להפוך לפעימה מסוכנת או לגרום למשהו אחר אם לא מטפלים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה כללית - תגובה
פרופ` דוד רוט10/10/2012פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה מאד. אצל אנשים בריאים עם לב תקין אין בהן כל סכנה.
לכן אין חובה לטפל בהן טיפול תרופתי. רוב האנשים המתלוננים על פעימות מוקדמות עושים זאת בשל החרדה שהן גורמות (בשל המחשבה שעלול להגרם התקף לב או דום לב). מי שמקבל את ההסבר שאין בהן כל סכנה כזו, וכתוצאה מכך נרגע ולא חרד כאשר חש בהן- סובל אותן היטב. מי שחרף ההסבר לא נרגע ועדין חש סמפטומים משמעותיים ניתן לטפל בו תרופתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרולול או קלונקסאבי10/10/2012
שלום אני סובל מפעימות חדריות מוקדמות .כשאני נוטל קלונקס הם כמעט מפסיקים וגם אם אני לוקח פרולול כמובן לא ביחד
אני לא רוצה לחיות עם פעימות מוקדמות למרות שנאמר לי שזה לא מסוכן
מה דעתך על כך גם בהיבט של תופעות לוואי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
אבי10/10/2012את הפרולול אני לוקח מידי פעם כאשר הפעימות מטרודות אותי מאד
בשאלתי אני מיתכוון שאם לקחת על בסיס קבוע מה עדיף פרולול או קלונקס
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע סרעפתי ופעימות מוקדמותשאול09/10/2012
שלום
האם ידוע או יש קשר על פעימות מוקדמות ובקע סרעפתי או בעיה אחרת בקיבה שיכולה לגרום לפעימות מוקדמות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע סרעפתי ופעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט09/10/2012פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה מאד המתרחשת אצל רוב בני האדם מדי פעם. הטריגר ברוב המקרים לא ברור. לרובם אין בקע סרעפתי או בעיה בקיבה. אך בכל זאת יתכן שבחלק מהמקרים בעיות עיכוליות כגון אלה קשורות לפעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר לחץ דם ביתי ופעימות מוקדמותשי07/10/2012
שלום
האם מכשיר לחץ דם ביתי המראה גם אם הדופק לא סדיר מפרש פעימה מוקדמת כדופק סדיר ?
אני מודד מרגיש את הפעימה המוקדמת והמכשיר מראה דופק תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר לחץ דם ביתי ופעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט07/10/2012לעיתים חשים דפיקות לב גם כאשר הקצב תקין וסדיר לחלוטין. במקרה כזה התחושה כנראה נובעת ממקור אחר כמו כווץ של שריר של בית החזה. כדי להיות בטוח שמדובר בפעימות מוקדמות יש להקליט קצב לב על ידי הולטר למשל ולבדוק אם בזמן תחושת דפיקות הלב היו באמת הפרעות בקצב הלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שי07/10/2012תודה על תשובתך המהירה
אבל כשאני בודק עם היד אני מרגיש את החסרת הפעימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ` דוד רוט07/10/2012יתכן שמדובר בפעימות מוקדמות שמד לחץ הדם לא מבחין בהן. אבל כפי שהסברתי כדי לאבחן זאת יש לתעד קצב לב בזמן סמפטומים. בכל אופן גם אם קיימות פעימות מוקדמות הן אינן מהוות סכנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק לא סדיר וגבוהאליעזר07/10/2012
אישתי בת 64 סובלת מכמה מחלוטת : לחץ דם גבוה אחרי אירוע לב- אוטם שריר הלב לפני 7 שנים והתחילה לקבל פרוקור וקומדין וכן מהפרעות קצב וטופלה לפני 3 שנים בהיפוך חשמלי ובמינון גבוה של פרוקור . כיוח לחץ הדם שלה מאוזן עם התרופות הבאות:
CADEX 2 MG
PROCOR 200 MG
DIOVAN 2X 160 MG
DIMITONE 3X12.5
25 DISIOTHIAZIDE
VASODIP 2X 10 MG
סובלת גם ממחלות רקע סוכרת מאוזת עם כדורים טוב מאוד וושומנים בדם עם כדורים מאוזת פחות או יותר. במשך 3 שנים לא סבלה מהפרעוחת קצב הלב שהי ה כל הזמן 60-65
לפני 11 יום הועברה למיון בבית חולים לטיפול בלחץ דם שעלה הרבה וקצב לב גבוה ולא סדיר ללא כאבים בחזה או סימפטומים אחרים. טופלה בקפוטן ולוריבאן ולחץ הדם התייצב אך הדופק נשאר גבוה בסביבות 120. שוחררה עם המלצה לקחת DIMITON 37.5 - (מקודם לקחה25 מג. ) ו המלצה לגשת לקרדיולוג ולמרפאה להפרעות קצב הלב.. התורים ארוכים וזאת הסיבה שפונה אליכם להתייחס לבעיה..
כיום 11 יום אחרי זה לחץ הדם בסדר גמור אך הדופק ירד בממוצע 100
(90-120) הדופק עדיין לא סדיר.
בינתיים עד לבקור אצל הקרדיולוג ומרפאה להפרעות קצב הלב מה עוד ניתן לעשות
? השארות בדופק של היום הוא מסוכן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק לא סדיר וגבוה - תגובה
פרופ` דוד רוט07/10/2012לפי הפרטים שמסרת נראה שהפרעת הקצב ממנה סובלת רעיתך היא פרפור פרוזדורים. יש שתי אפשרויות טיפול מקובלות במצב זה: 1. להשתדל לשמור על קצב סינוס תקין וזאת על ידי היפוך חשמלי ותרופות כמו פרוקור. 2. בקרת קצב הפרפור כך שלא היה מהיר ללא התעקשות על שמירה על קצב סינוס.
בביקור במרפאת הפרעות קצב בודאי ידונו אתכם באסטרטגיה העדיפה מבחינת הטיפול ברעיתך. עד אז יש לבקר את הקצב (הדימיטון עושה זאת) אם רוב הזמן הוא פחות מ 110 אין סיבה לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך פירפור פרוזורים
אליעזר09/10/2012================================================
תודה על תשובתך..
האם יתכן שפריפור הפרוזדורים נגרם מ"הלם" כתוצאה מניתוח אוטרטופדי -החלפת מפרק הירך שעברה 26 יום קודם לאירוע של פירפור פרוזדורים ? נשמע הזוי אך אולי בכל זאת יש קשר. האם יתכן שהטיפול בתרופות בלבד יחזיר את הדופק למצב הרגיל- האם היו מקרים כאלה שאחרי כמה שבועות חזר הדופק להיות מסודר או שבכל מקרה אישתי תיצטרך טיפול אחר כמו היפוך או צריבה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך פירפור פרוזורים - תגובה
פרופ` דוד רוט09/10/2012פרפור פרוזדורים יכל להופיע לאחר ניתוח.
תרופות נגד הפרעות קצב יכולות להחזיר את הקצב למצב תקין, אך יש מקרים בהם דרוש היפוך חשמלי. בכל אופן דרוש מעקב קרדיולוגי על מנת להחליט באיזו דרך פעולה לנקוט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרולולשוקי06/10/2012
שלום
אני בתקופה של פעימות מוקדמות (כבר שבועיים)חדריות .כאשר אני לוקח פרולול זה עוזר .אני חותך את הכדור של ה10 מג לשניים עד היום לא עשיתי זאת עקב כך שהפעימות המוקדמות היו יום יומיים ועוברים לבד .עכשיו לאור המצב האם אני כול לקחת לאזה שבוע שבועיים ואחר כך להפסיק ?או אם לוקחים אסור להפסיק יותר
תודה
נ.ב האם אקו והולטר מלפני שנתיים שהיו תקינים מצרכים בדיקות חוזרות או שהם מספיקים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרולול - תגובה
פרופ` דוד רוט06/10/2012כדי למנוע פעימות מוקדמות יש ליטול את הפרולול באופן סדיר כפי שרשם הרופא ולא רק כאשר חשים בפעימות. אם אקו והולטר היו תקינים לפני שנתיים ומאז לא חל שינוי במצב בריאותך או בהרשתך אין צורך לחזור עליהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרולול כטיפול בדליות בושט
מנדי17/10/2012בעקבות גילוי חסימה בוריד הפורטלי נראה כי הכבד דאג לדרכים עוקפות
לקבלת דם. לאחר בדיקות פולשניות התברר שישנן דליות בושט וכדי
להקטין את הלחץ בתוך דרכי הדם הדקים אני נוטלת פרולול 1/2 כדור
בבוקר ו1/2 בערב.
יש לי הרושם שמכיוון והדופק הטבעי שלי בסביבות ה-56 פעימות בדקה
הכדור ממשיך ומחליש את הדופק ואז אני מרגישה עייפות רבה, חוסר חיוניות,
ועליה במשקל למרות שהתפריט והכמויות לא השתנו.
אודה לעצתכם
מנדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו מוזריוני06/10/2012
שלום
האם יכול להיות שפעימות מוקדמות נעלמות כאשר אני שוכב או יושב על כורסה עם הגב מוטה לאחור ואיך שאני מיתישר הם מופעיות ? מה עושים במצב כזה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו מוזר - תגובה
פרופ` דוד רוט06/10/2012יתכן שפעימות מוקדמות מופיעות בתנוחה מסוימת כפי שציינת אך יתכן שהתחושה שאתה מרגיש לא נובעת מפעימות מקודמות. בכל אופן אין סכנה בפעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצבשי05/10/2012
שלום
האם יש הבדל בין פעימה מוקדמת חדרית VPB:S שממנה אני סובל לבין הפרעת קצב חדרית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצב - תגובה
פרופ` דוד רוט05/10/2012יש סוגים רבים של הפרעות קצב. חלקן אינן מסוכנות כלל וחלקן מסוכנות מאד.
פעימה מוקדמת חדרית מוגדרת כהפרעת קצב חדרית קלה שאינה מסוכנת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצוע אבלציהשאול ב05/10/2012
שלום רב,הייתי מבקש לדעת באיזה שלב של הפרעות קצב מחליטים על ביצוע אבציה,{האים לאחר מיצוי כל סוגי התרפות למשל.,וההאים אפשר לבצע אבלציה כאשר החולה מבקש לשפר את איכות חייו למרות שלא "ניצל"את הטיפול התרופתי כולו.תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצוע אבלציה - תגובה
פרופ` דוד רוט05/10/2012האידיקציה לביצוע אבלציה תלויה בסוג הפרעת הקצב. יש הפרעות קצב בהן האבלציה בעלת סיכויי הצלחה מאד גבוהים וסיכון נמוך לסיבוכים למשל SVT ובמקרה כזה הסף לביצוע אבלציה נמוך. לעומת זאת יש הפרעות קצב בהן הסיכוי להצלחה נמוך יותר (ויש סיכון לסיבוכים) כמו פרפור פרוזודורים ואז מומלץ לנסות קודם טיפול תרופתי ורק אם לא עוזר אבלציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
שאול ב07/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמותמוטי03/10/2012
שלום דוקטור
אני סובל מפעימות מוקדמות .שאלתי היא האם משקה כמו טוניק שיש בו כינין יכול להועיל או להזיק
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט07/10/2012משקה כמו טוניק לא אמור להועיל.
בכמות קטנה הוא לא אמור להזיק, אך בכמות גדולה -במיוחד אם מערבבים אותו עם משקה אלכוהולי הוא כן יכל לגרום לנזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט רכיבה על אופנייםשי01/10/2012
שלום רב
ותודה מראש
בן 38 סובל מהפרעות קצב לב מטופל על ידי:
קרדילוק 2.5 פעם ביום
טמבוקור 150 פעמים ביום
אספירין 100 פעם ביום
אקו לב אחרון בוצע לפני חודש תקין, בדיקות הולטר שבוצעו בשנה האחרונה תקינות
הייתי רוצה לדעת האם יש מניעה לעסוק בספורט ובכלל לרכב על אופנים.
אני רוכב עם שעון דופק על מנת לרכב בצורה מבוקרת.
האם יש מניעה לעסוק בספורט ? לפני הרכיבה בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות אני נוטל קרדילוק 2.5 האם זה נכון ?
אודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט - דרוש עוד מידע רפואי
פרופ` דוד רוט01/10/2012יש מספר רב של הפרעות קצב לב. באיזו הפרעת קצב מדובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלמת פרטים - תגובה
פרופ` דוד רוט03/10/2012מדובר אם כן בהפרעות קצב עליתיות. לפיכך מותר ואף מומלץ לבצע פעילות גופנית בעצימות בינונית.
רק פעילות גופנית בעצימות גבוהה מאד (כמו מרתון, קרוס קאנטרי סקי ופעילות אתלטית מקצוענית -תחרותית) נמצאה כמגבירה סיכון להפרעות קצב כאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת קצב קלה בדופק 185 בבדיקת מאמץדורון30/09/2012
בן 34, מרבית חיי עסקתי בספורט, מעולם לא היתה לי שום בעיה. לפני שנתים התחלתי להתאמן לטריאתלון, הגעתי כבר לריצות ש עד 20 ק"מ, ורצתי מידי שבוע מעל 30 ק"מ הבשבוע, ושחיתי כל יומיים בערך כ- 2 ק"מ. רק כדי להיות שקט (לא הרגשתי לא טוב או משהו) - הלכתי לעשות בדיקת לב במאמץ. הרופא התלהב מהכושר המצוין שליף אבל כהסתיימה הבדיקה הוא אמר שבדופק של 185 בערך היתה לי הפרעת קצב לב קלה, וביקש שאלך לעשות בדיקת הולטר ובדיקת אק"ג, וכך עשיתי. 2 הבדיקות הללוט יצאו תקינות לחלוטין. עדיין לא חזרתי אל הרופא, עברו מאז 4 חודשים, וכתוצאה מדבריו חששתי להתאמן ובהדרגה ירדתי משמעותית באימונים. ברצוני לשוב להתאמן. רציתי לדעת עד כמה זה מסוכן בכלל? ומה זה אומר? והאם יש בעיה לשוב להתאמן בלב שקט (:
תודה,
דורון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת קצב קלה בדופק 185 בבדיקת מאמץ - תגובה
פרופ` דוד רוט03/10/2012לא ברור איזו הפרעת קצב הופיע בזמן המאמץ. יש מסוכנות ויש לא מסוכנות. בכל אופן הדבר הנכון לעשות הוא לחזור לרופא שהפנה אותך לבדיקות. הוא המוסמך לתת לך תשובות לשאלותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש קשר ?אלי29/09/2012
שלום האם יש קשר בין פעימות מוקדמות וגרפסים או בעיות לב וגרפסים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש קשר ? - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר30/09/2012
אין קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות חודש רצוףאיציק29/09/2012
יש לי כבר חודש פעימות מוקדמות רבות במשך כל היום בלילה בשכיבה במיטה הן מפסיקות אלו פעימות רבות כל 3 פעימות הפסקה גם במכשיר הלחץ דם שלי מראה הפרעות קצב.האקו שלי בסדר הקרדיאלוג שלי אמר שזה זניח.שמתי לב כאשר אני משתעל חזק התופעה של המוקדמות נעלמת לדקה או שתיים האם מוכרת תופעה זו?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות חודש רצוף - תגובה
פרופ` דוד רוט29/09/2012פעימות מוקדמות אינן מסוכנות במיוחד בנוכחות אקו המראה לב תקין. יתכן ששעול מפסיק זמנית פעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
איציק29/09/2012תודה דוקטור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



