מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- בחירת עגלה לתינוק וכיסא בטיחותאסתי21/12/2020
היי קובי,
1. רציתי להתייעץ איתך לגבי בחירת עגלה לתינוק ראשון. אני ובעלי גבוהים (1.75+) אנחנו מחפשים עגלה גבוהה יציבה ויחסית קלה ונוחה לקיפול. המליצו לי על ABC דיזיין סלסלה , ספורט ליין ופג פרגו. אשמח לשמוע את עצמתך בנושא.
דבר שני לגבי כיסא בטיחות , איזה אתה ממליץ ? והאם האיופיקס קיים בהם? והאם חשוב שיהיה איזופיקס?
תודה
אסתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/12/2020שלום אסתי,
1. לדעתי הסלסה מושלמת לגבוהים כי היא תוכננה להורים גבוהים. מה זה אומר? בניגוד לשאר הדגמים שבהם האמבטיה גבוהה, בסלסה גם מושב הטיולון גבוה, זה יותר נוח להכניס ולהוציא להורים וגם מרחיק את התינוק מפליטות מזהמים.
בנוסף האמבטיה והטיולון סופר מרווחים וארוכים במחשבה שאם ההורים גבוהים גם התינוק יהיה באחוזון גבוה.
לסיום, בין הגלגלים האחוריים אין סרן כמו בשאר העגלות, זה אומר שהורים עם רגליים ארוכות לא יתקלו בסרן בהליכות, דבר שקצת מעצבן.
הסיילו מציעה אמבטיה גבוהה אך טיולון ממש נמוך והיא יחסית קצרה בהשוואה לסלסה. הפג יותר מרווחת אך בגובה ממוצע.
2. לגבי כיסא, בכל הדגמים המתקדים יש איזופיקס אך ניתן גם להתקין ללא. בגדול האיזופיקס נוצר כדי שההתקנה תהיה יותר קלה עם מינמום טעויות אנוש בהתקנה, כיום יש מושבים שקל להתקינם עם חגורה אפילו יותר מאשר איזופיקס.
בגדול השניים שאני הכי ממליץ עליהם הם:
צ'יקו נקסטפיט בגרסאות הזיפ, לדעתי הכיסא הכי נוח לתינוקות (בעיקר בשלב הראשוני שהם נגד הכיוון) מעבר לזה שהוא אחד הבטיחותיים.
דגם נוסף זה ברייקטס בולווארד קליקטייט, הוא גם יותר יקר וגם לדעתי פחות נוח לתינוקות בשלב הראשוני. פטנט הקליקטייט הוא פטנט שמאפשר התקנה מהירה, קלה ונוחה עם סיכוי אפסי לטעויות בהתקנה, זה יתרון ממשקל 18 ק"ג שאז האיזופיקס לא יעיל וצריך להתקין בכל מקרה עם החגורה.
אני אשית הכי ממליץ על הצ'יקו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על מזרון ללול 95 על 83א20/12/2020
שלום, אני מחפשת המלצה למזרון ללול סטנדרטי שמידותיו 95 על 83, שישמש בעיקר למשחק ולא לשינה בגילאי חצי שנה ומעלה. חשוב שזה יהיה מזרון ללא מעכבי בערה שעומד בכל התקנים הדרושים. ראיתי שיש משהו כזה לחברת פנג אבל מעולם לא שמעתי עליהם. האם זה משהו מוכר? איזה מזרון ללול מומלץ שעומד בתקנים ולא מכיל מעכבי בערה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/12/2020שלום,
אין יותר מדי אופציות במזרני לול. העובי צריך להיות 4 ס"מ. הציפוי מניילוון או בד רשתי. אם המזרן תקני אז הוא מעכב בעירה וללא חומר מעכב בעירה.
צריך רק לרכוש אחד כזה וההמלצה שלי לאלו עם הבד הרשתי.
לגבי פנג זו חברה תקנית בדרך כלל אבל אני תמיד ממליץ לבדוק מול מכון התקנים שאכן לחברה ולדגם שאנו רוכשים יש תו תקן בתוקף, זה משתנה אחת לשנה ולכן לי אין מעקב על זה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
א21/12/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה חברת סופר בייבי?
א21/12/2020המזרונים של פנג משום מה הוחלפו במזרני סופר בייבי ומעולם לא שמעתי על חברה זו,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר21/12/2020שלום,
חברה שונה, לא קשור לפנג. יש כמה יצרנים בשוק. כמו שציינתי כולם מייצרים את אותם מזרנים, רק לוודא מול מכון התקנים שלדגם שתרצו וליצרן יש תו תקן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין הנונה פג וארמדילועליזה20/12/2020
היי קובי מתלבטים בין כמה עגלות ונשמח לדעתך. הריון ראשון. אנחנו מחפשים עגלה יציבה, טובה שתחזיק ליותר מילד אחד עם אמבטיה גדולה ורצוי לא עגלה כבדה (למרות שההרמה היחידה תהיה מהרצפה לאוטו).
מתלבטים בין נונה טריב, ארמדילו של מאמס אנד פאפס ופג פרגו עלית לוקס עם הידית הטלסקופית.
מה לדעתך הכי מומלץ לפי הפרמטרים שלנו?
האם פרגו שווה את ההשקעה בהנחה שאין הגבלת תקציב?
במידה והולכים על התקציב הגבוה יותר, מה עדיף הפרגו או הנונה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/12/2020שלום עליה,
הכל תלוי בדרישות.
הנונה היא הקלה ביותר מה-3 לכן אם עניין המשקל חשוב יש לה יתרון גדול.
הפג והארמדילו שוקלות כ-3 ק"ג יותר. זה יכול להיות משמעותי.
מצד שני גם לפג וגם לארמדילו מושב יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר לתינוקות. הפג יותר מרווחת ולדעתי גם יותר נוחה לניוד בגלל גלגלים יותר גדולים, זה יורגש בעיקר ככל שהדרך תהיה יותר משובשת.
לכן אם מחפשים נוחות לתינוק לדעתי הפג עדיפה.
הארמדילו לדעתי נופלת בין הכיסאות בגלל שהיא שוקלת באזורים של הפג אבל בניגוד לפג לא מציעה מרווח פנימי לתינוקות או גלגלים יותר גדולים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
עליזה21/12/2020תודה רבה על התשובה! ידוע לך מה הבדל בין דגם הפופ אפ לדגם העלית לוקס של הפרגו? והאם יש משמעות לשנים של הדגם (2018/19/20)? יש הבדלי מחיר אבל לא הצלחתי להבין מהאינטרנט למה וגם בחנות לא ידעו לענות לי..
בנוסף, על איזה דגם של סל קל היית ממליץ והאם הדגם הזה יכול להתחבר לפרגו עם מתאמים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר21/12/2020שלום עליזה,
בפופאפ מקבלים אמבטיה קלה יותר בק"ג אחד והיא ניתנת לקיפול/אחסון. המושב אותו דבר, השלדה לבחירתכם ולכן יכולה להיות עם הידית הטלסקופית. אין הבדל בשנתונים פרט לצבעים אבל מכיוון שהן בדרך כלל מגיעות עם סלקל, יש הפסד של תוקף.
הסלקל של פג מתחבר על כל עגלות פג פרגו.
לגבי דגם אחר, תלוי אם רוצים לחבר לעגלה ואם כן אם מוכנים להשקיע במתאמים יקרים? בטיחותית וכלכלית אם רוצים לחבר לעגלה אז כבר עדיף את המקורי של פג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת בייבי בוס טייגר 2 או סייבקס מליו?מורן19/12/2020
היי קובי,
אנו מתלבטים בין השתיים בעיקר בגלל הקלות של המליו.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/12/2020שלום מורן,
אכן היתרון המרכזי של המיילו הוא במשקל, כ2 וחצי ק"ג פחות. יחד עם זאת לדעתי מדובר במוצר פחות מוצלח של סייבקס. אני תמיד מציין שבכל ירידה במשקל יש קיצוצים בדברים אחרים בעגלה גם כאן זה לא שונה.
במיילו הגלגלים קטנים, ידית האחיזה מאוד קצרה ולכן שהטיולון פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו הוא חוצה משמעותית את קו ידית האחיזה, זה אומר שלהורה יהיה פחות נוח להתנייד ויהיה לא נוח לתלות תיק על הידית. כמוכן שתולים תיק צריך שיהיה איזון בין משקל העגלה והתינוק לתיק, בחודשים הראשונים שהתינוק לא כבד זה יוצר בעייתיות. בכל מקרה צריך לקחת בחשבון שעגלות קלות הן פחות יציבות עם מטען עליהן.
בגדול הבייבי בוס תהיה הרבה יותר נוחה בניוד בגלל הגלגלים והידית, בעיקר ככל שהתינוק יהיה יותר כבד וככל שהדרך תהיה יותר משובשת, אז ההבדלים יורגשו יותר.
באמבטיה של הטייגר יש רשת איוורור שאין במיילו (יש במיוס).
המושב בטייגר יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר ויש לזה בלאי נמוך יותר.
הגגונים בטייגר יותר גדולים.
על שתיהן מתחברים אותם מותגי סלקלים כאשר למיילו גם ניתן לחבר את דגמי סייבקס של מתחברים לבייבי בוס.
למיילו יש כפתורי זיכרון בניתוק האמבטיה, טיפה יותר נוח לנתק.
בטיולונים הניתוק והחיבור שונים בין 2 העגלות אך בשתיהן זה מאוד קל לביצוע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבייבי בוס- צבע
מורן20/12/2020קובי,
שוב תודה רבה על התשובה המפורטת
בבייבי בוס האם הצבע הורוד יתלכלך? עדיף שחור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר20/12/2020שלום מורן,
הורוד יחסית כהה, בגדול כל צבע מתלכלך אותו דבר פשוט על צבעים כהים כמו שחור רואים פחות ;)
יש גם לקחת בחשבון שהורוד מגיע בבדים העליונים (גגונים וכיסוי אמבטיה), אלו החלקים שפחות נוטים להתלכלך.
כמובן שהכל יוצא לכביסה.
בגדול כל הכיף בבייבי בוס זו האופציה להחליף את הצבעים אז גם את זה אפשר לקחת בחשבון. תמיד ניתן יהיה לרכוש ערכת צבע שחור או כל צבע חדש שיכנס בעתיד. יש גם כאלו שמראש רוכשים את העגלה עם עוד ערכת צבע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! :)
מורן20/12/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה תקציב 3500אילן כהן17/12/2020
שלום קובי
רציתי לדעת איזה עגלה אתה ממליץ התקציב 3500
אמבטיה טיולון ונוחה לשימוש
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלקל
אילן כהן17/12/2020שלום אשמח לדעת גם איזה סלקל אתה ממליץ
אם יש חבילה שכוללת את הכל גם טוב עגלה טיולון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר18/12/2020שלום אילן,
בגדול זה מתחלק לבין נוחות התינוק על חשבון נוחות ההורה ולהפך, לכן רצוי להגדיר יותר. אם חשוב משקל קל, קיפול קטן וכו'.
לדעתי בייבי בוס טייגר היא האיזון המושלם, עגלה שמציעה נוחות מושלמת להורה עם משקל קל, קיפול נוח וקופמקטי מבלי להתפשר על נוחות התינוק (האמבטיה והטיולון מרווחים, יש יותר מרווחים אך לא בהרבה אבל אז עולים משמעותית במשקל העגלה), נוחות הניוד מעולה, ברמות של עגלות שטח ששוקלות הרבה ממנה.
היא עולה סביב 3000 ש"ח לפני סלקל, יחד עם סלקל ג'ואי אייג'ם אמורה להגיע למסגרת התקציב או טיפה ממנו.
אפשר לבדוק את מאמאס אנד פאפאס ארמדילו פליפ 3, מצעיה מוצר דומה לטייגר אך כבדה ממנה ב-3 ק"ג.
גם ספורטליין סיילו XL שכיום אחת העגלות הנמכרות בישראל יכולה להילקח בחשבון, לדעתי הטייגר עדיפה כמעט בכל פרמטר אך הסיילו הרבה יותר זולה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוסטר לילד בן 2.9- חגורת בטיחות מתנפחתגל16/12/2020
היי קובי, הבן שלי בן שנתיים ו 9 חודשים, שוקל 18 קילו ו 95 ס"מ. יושב כבר שנתיים בבריטקס בולוורד קליקטייט. אנחנו רוצים להעביר אותו לבוסטר כי מרגיש לנו שהכיסא כבר צפוף לו.. ולהעביר את התינוקת בת ה 6 חודשים לכיסא.
על איזה בוסטר אתה ממליץ?
אציין פרט חשוב מאוד, יש לנו ברכב חגורות בטיחות מתנפחות עם כריות אויר והן נמתחות גם מהחלק העליון וגם מהתחתון. כשקנינו את כיסא הבטיחות לא ידענו שאסור לחבר אליו את החגורות האלו, לכן היה מחובר באיזופיקס עד 16 קילו ועכשיו יושב באמצע המושב האחורי שם החגורה לא מתנפחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/12/2020שלום גל,
עניין ההתקנה ברכב טיפה בעייתי. השימוש באיזופיקס מתאים רק עד משקל 18 ק"ג (משקל הילד), מכיוון שעברתם את המשקל כל דגם שתרכשו צריך להתקין עם חגורה. לדעתי את רוב הדגמים אם לא כולם תאלצו להתקין באמצע.
בנוסף, צריך בוסטר עם רצועות, רוב הדגמים מתאימים רק עד 18 ק"ג לכן אין יותר מדי אופציות.
הדגם שאני הכי ממליץ זה גרקו נאוטילוס סנאג לוק, ההתקנה שלו בסגנון טיפה דומה לברייטקס. אחריו צ'יקו מייפיט. כמובן יש את ברייטקס פרונטייר קליקטייט שזה המשך ישיר לדגם שיש לכם גם מבחינת ההתקנה. אם לא רוצים לטפס גבוה במחירים אז גרקו טרנזישנס טוב ועונה לדרישות. לגבי מי מהם ניתן להתקין עם חגורה מתנפחת, צריך לבדוק בספרי ההוראות של כולם, זה נושא שמעולם לא בדקתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוסטר לילד בן 2.9
גל17/12/2020תודה רבה על המענה..
אם נתעלם שניה מההתקנה הבעייתית ברכב שלי.. כשאתה אומר בוסטר רצועות הכוונה לכך שההתקנה שלו ברכב היא עם החגורות של הרכב והחגירה של הילד אל הבוסטר היא עם רצועות של הבוסטר?
ואם נניח רגע את בעיית ההתקנה שלי... מה היתרון של הגרקו על ה ברייטקס?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר18/12/2020שלום גל,
אכן, הבוסטר מותקן כמו כיסא עם חגורת הרכב (אפשר עם איזופיקס בתנאי שמשקל הילדים מתחת ל-18 ק"ג). ואז הילד חגור עם חגורות המושב. למעשה זה כמו כיסא בטיחות אבל יותר בסיסי, בלי השכיבה ויותר צר. בעתיד ניתן לנתק את הרצועות ואז לחגור את הילדים עם החגורה של הרכב כאשר המושב רק מונח ולא מותקן. אז המוצר משמש כמגביה.
הגרקו הרבה יותר זול בדרך כלל ובדירוג הבטיחותי דורג במיקום טוב יותר, לכן לדעתי הוא האופציה המומלצת ביותר, הבעיה שיש חוסרים רוב הזמן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל ג'ואי i-gemm 2 גירסאות שונותעידו16/12/2020
שלום,
אחרי הרבה השוואות ובדיקות החלטנו לרכוש סלקל של ג'ואי מדגם i-gemm 2.
כשהגענו לחנות ראינו שלעומת חלק מהתמונות באינטרנט של הדגם, יש ריפוד מקטין על הסלקל אבל לא באזור הראש.
האם ידוע לך מדוע הורידו את החלק הזה מהסלקל? היתה איתו בעיה?
בנוסף, מהם ההבדלים בין הדגם הרגיל של i-gemm 2 וגירסת הsignature? חוץ מנגיעות של דמוי עור על הסלקל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/12/2020שלום עידו,
לגבי הsignature מדובר בהבדלים ברמות הגימור, סה"כ מקבלים בדים טיפה יותר איכותיים, גימורי עור (דמוי עור), ידית אחיזה מעור וכו'. לא מקבלים מוצר שונה מעבר לרמת הגימור.
לגבי הכרית, לא שמתי לב לזה בחנויות אבל מניסיון אישי, לילדי הוצאתי מהר מאוד את כל הכריות הפנימיות. הן לא תורמות לבטיחות ולדעתי די מורידות מהנוחות, בעיקר בחורף עם לבוש עבה. בהרבה מקרים היצרנים מקבלים פידבק גרוע על המוצר רק בגלל שההורים לא מודעים לאופציה שהכריות שליפות, לכן אני לדעתי (אם אין כרית) בג'ואי החליטו להוריד.
אם בכל זאת רוצים, יש מגן ראש חיות 0-12 של BENBAT, לדעתי הרבה יותר יעיל מכל המגנים המקוריים, בעיקר בגלל שהוא יעיל במניעת היווצרות ראש שטוח, הפלוס שלו שהוא גם יכול לשמש לטרמפולינות ונדנדות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על עגלה משולבת מתקפלת בקלותמוריה15/12/2020
שלום קובי,
אנחנו מכוונים לקנות עגלה חדשה ועד עכשיו חיפשנו בעיקר יד שנייה עד 2k.
עכשיו הציעו לנו שיקנו לנו עגלה, אז נפתחו לנו כל האפשרויות ואנחנו קצת אבודים...
אנחנו מחפשים עגלה משולבת טובה וקלה, לא מאסיבית, שנוחה גם במדרגות (לא המון) ומתקפלת בקלות. את הבוגובו פחות התחברנו כי היא קטנה לנו מדי... ראינו את סיילו xl ביד 2 שיותר התאימה. נשמח להמלצות
ממש תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/12/2020שלום מוריה,
לא כלכך הבנתי בסוף מה התקציב.
מדוע אני רושם זאת? מכיוון שבחריגה קלה מ2K אתם כבר יכולים לרכוש עגלות חדשות שלדעתי יענו מעולה לדרישות.
כולל ספורטליין XL.
אם מתאפשר להגיע ל-2500 ש"ח אפשר ללכת על בייבי בוס בובקט שלדעתי עדיפה על הספורטליין, גם כי היא קלה יותר ב-2 ק"ג, גם כי היא נוחה יותר לניוד וגם כי לדעתי האמבטיה והמושב שלה יותר מוצלחים. את הסיילו XL אפשר אפילו למצוא בסכום שקרוב מאוד לתקציב של ה2K.
אני לא חושב ששווה ללכת על יד 2 כאשר יש את 2 הדגמים האלו שלדעתי מעולים ולא נופלים מעגלות שעולות כפול (כמו הבי).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה!
מוריה16/12/2020אם אנחנו לא מוגבלים בתקציב, יש עגלה יותר מומלצת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/12/2020שלום מוריה,
את האמת, לדעתי לא. רק אם רוצים מותג אז בוגבו בי 6 שכבר הבנתי שאתם לא מתחברים אליה.
שאר העגלות שאני ממליץ בלי קשר למחיר, הן לא תואמות לדרישות, כבדות, גדולות וטיפה יותר מסורבלות בקיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצוין
מוריה16/12/2020תודה רבה רבה על התשובה המקצועית והמהירה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל
מוריה17/12/2020היי קובי,
תודה רבה, החלטנו ללכת על הבובקט.
עכשיו אנחנו מחפשים סלקל (שיתאים לעגלה), סביב ה-400₪. כמה שיותר בטיחותי כמובן... מה אתה ממליץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר18/12/2020שלום מוריה,
אם מצליחים למצוא ג'ואי איי ג'ם בתקציב הוא המומלץ ביותר (לרוב הוא חורג אבל לנסות איפה שרוכשים את העגלה, לפעמים כהטבה נותנים סלקל בעלות מופחתת).
אם לא אז ג'ואי ג'ם או אבינוט. כמוכן אם יש מבצע בשילב על דגם של מקסי קוזי בטווח המחיר אז עדיף על הג'ם או האבינוט.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות Scenera next COSCOליאת15/12/2020
היי, בתי בת חודשיים, עד כה ישבה במכונית בסלקל, אבל אנחנו רוצים לקנות לה כסא בטיחות. (אקדים ואומר, הרכב שלנו יחסית קטן - קיה פיקנטו)
מקצת מחקר שעשינו, הבנו ש Scenera next COSCO הוא כסא בטיחות שעבר את מבחני הריסוק בהצלחה, כך שהתרשמנו שהוא בטיחותי. עם זאת, ראינו שהמחיר מאוד זול יחסית לשוק וזה מעלה חשדות..
אנחנו מנסים להבין - למה זה? האם החומרים שממנו הכסא עשוי זולים? אם כן, איך הוא נחשב בטיחותי ועבר מבחנים וכו'?
כמו כן, נדמה לי שראיתי בפורום שאתה ממליץ על Chicco NextFit Zip Air ואשמח להבהרה - מה בעצם ההבדל בין כסא כמו קוסקו סנרה לכסא של צ'יקו? למה הפער בין המחירים כל כך עצום והאם זה באמת מוצדק לשלם 1000 ש"ח יותר בהנחה ששניהם עברו מבחני ריסוק?
שאלה נוספת שאשמח לשאול - אם צ'יקו נקספיט זיפ-אייר הוא כסא שצ'יקו הוציאו נניח בשנת 2017, זה אומר שהתוקף שלו הוא רק ל5 שנים ולא לשמונה שנים? איך זה עובד? הרי זה לא כסא שיוצר השנה..
תודה רבה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/12/2020שלום ליאת,
אני מניח שכשתראי בלייב את 2 הכיסאות אחד ליד השני תביני לבד את ההפרש הכספי. הקוסקו מאוד בסיסי בריפוד שלו, פחות שוכב וגם מקבל דירוג בטיחותי נמוך מהצ'יקו (עדיין הקוסקו נחשב לאחד הטובים ביותר פשוט הצ'יקו טוב יותר).
ההבדל הגדול הוא נוחות התינוק, הריפוד, הזוויות שיש וכו'. כמוכן הצ'יקו מתאים עד 30 ק"ג (18 ק"ג נגד הכיוון) והקוסקו עד 18 ק"ג (9 נגד הכיוון), לכן עם הצ'יקו אפשר להישאר יותר זמן כאשר הכיסא נגד הכיוון (מצב יותר בטיחותי לתינוקות עד גיל שנתיים), כמוכן הצ'יקו יכול לשמש עד גיל 5-6 שנים בעוד הקוסקו גג עד גיל 4 שנים.
אם הדגם יצא לראשונה ב2017 זה לא אומר שמה שתקנו יוצר ב-2017, מגיעים לישראל משלוחים מדי חודש ולכן הדגם שתרכשו סביר ששנת היצור שלו תהיה 2020 ואז התוקף ל-8 מתאריך היצור. על כל כיסא מופיע התאריך שלו כך שלפני הרכישה תוכלו לדעתי מתי יוצר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא ממליץ לרכוש עגלה של סייבקסתומר לוי14/12/2020
לפני שבעה חודשים רכשתי מסוג מיוס 2 של חברת סייבקס
לאחר חצי שנה פתחתי את הטיולון וגיליתי שחסר חלק.
בשיחה הראשונה עם השירות לקוחות הואשמתי ע"י הנציגה שאני "הישראלי המצוי" ואני מנסה להוציא מהם את החלק בחינם!
אחרי עשרות ניסיונות להשיג את השירות לקוחות הצלחתי להשיג את השירות בהסכמה מחוסר בררה לשלם על החלק החסר, לא הסכימו למכור לי מסיבה שאני מחוייב לשלוח חשבונית על מנת שיסכימו למכור בכסף חלק, לא באחריות, בקיצור השירות לקוחות של החברה מדבר לא יפה ללקוחות וכמובן שלא נותן שירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/12/2020שלום תומר,
איני יכול לענות בשם סייבקס. אני חייב לציין שקראנו רק צד אחד בעניין ללא תגובת הצד השני!
אני רק יכול להבין את הדרישה שלהם לקבלה שכן יש יבוא מקביל למוצרים שלהם ולכן הם רוצים לדעת שרכשתם ממשווק מורשה. מכאן ועד יחס ומענה מזלזל, גם אם המוצר מיבוא מקביל, הם עדיין השגריר של המותג בארץ, לכן רצוי שיענו כמתבקש, בטח כשמדובר במוצרי יוקרה.
אתה יכול גם לפנות לחברה בשם הגלגל תיקון וחידוש עגלות (יש להם דף בפייסבוק), יש להם חלפים להמון עגלות, אולי יש להם את החלק שאתה צריך ואולי המחיר שלהם יהיה יותר טוב.
וטיפ צרכני ממני לכולם, לאחרונה גיליתי שהמילה שלנו לא שווה כלום כשהגיע לי משלוח מחו"ל עם שקית ריקה... מסתבר שבגלל שאני חתום שהמשלוח סופק אז מבחינת החברה המשלוח סופק כול ניסיון לדבר עם נציג העלה חרס. בסוף הפסדתי כמה גרושים אבל הרווחתי שיעור לחיים. מזה למדתי שצריך לצלם/להסריט בוידאו את פתיחת האריזה, אם זה מחו"ל אז גם לצלם את מספר המשלוח. כך יש לנו הוכחה גם אם זה צריך להגיע לבית משפט.
לא עבר המון זמן, הגיע לי משלוח שהסרטתי את פתחתו, בתוכו היה מוצר אחר ממה שהוזמן, פניתי לאתר ששם נאמר לי שאני משקר, נשלח סרטון וידאו של הפתיחה והופ יש זיכוי של האשראי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגלת סייבקס
Tomer Levy15/12/2020קניתי מחנות מורשת ואין לי בעיה להציג קבלה, הבעיה היא יחס המזלזל בלקוח ובחוסר רצון לתת שירות בתשלום, לא באחריות, ואני לא מוכן לרכוש מוצר חלופי לעגלה כלכך יקרה, קניתי מוצר פרימיום ואני מעוניין בחלק חדש ומקורי כמו שמגיע לי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר15/12/2020שלום תומר,
שוב, אין לי את תגובת הצד השני. כמוכן קשה לי להבין את כל הסיפור ממך.
סה"כ אם רכשת ממשווק מורשה, יש לך קבלה ומשהו לא תקין/ חסר, מגיע לך לקבל את השירות הטוב ביותר ואם אתה חש יחס מזלזל זו כבר תקלה. אם רוצים למכור לך חלק אחר ממה שאתה צריך זו תקלה (אלא אם זה אותו חלק רק בצבע אחר, זה כבר עניין עיצובי שנתון לשיקולכם אבל לדעתי חייבים לתת את החלק והצבע הנכונים, כך החברה שלי הייתה פועלת. גם אם אין היינו מזמינים מחו"ל).
אין לי יכולת לעזור לך מול סייבקס (לצערי לא מחבבים אותי בסייבקס).
יש לך 3 אופציות לפי דעתי:
1. לפנות לסייבקס העולמית במייל, לציין ולספר כל שקרה, לציין את דגם העגלה ואמור להיות מספר סידורי אז לצרפו. יש סיכוי גדול שיוכלו לדעת אם היה חלק חסר באריזה. ברוב המקרים החברות האלו דואגות לאפס את היבואן שלהם.
2. לנסות בדרך משפטית, זה צריך להיות המהלך האחרון, רק אם כלום לא עזר. זה מצריך עלויות משפטיות ואני לא בעד להגיע לכך.
3. לפנות לכתבי צרכנות, בהרבה מקרים הפניה שלהם למשווקים עוזרת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על עגלה (אמבטיה,טיולון,סל קל)היבה14/12/2020
היי קובי,
מתלבטים לגבי אמבטיה וטיולון.
שימוש מנימאלי (קניונים,טיפת חלב, הליכה קלה במדרחוב)
דברים חשובים: משקל קל, קיפול קל, נוחות לתינוק, מחיר טובה והוגן.
באופן כללי מתלבטים בין joie, סיילו ספוטליין, מאמז אנד פאפז..
אשמח לעזרה.. והכוונה.. כל דגם אחר שעונה על הדברים שחשובים לנו מתקבל בשמחה
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/12/2020שלום היבה,
ראשית לא ציינת תקציב מסויים. שנית לא רשמת לי דגמים של ג'ואי או מאמאס אנד אפאפס לכן קשה לי להשוות.
לדעתי העגלה שעונה הכי מושלם לדרישות היא בייבי בוס בובקט 2, היא משמעותית קלה מהסיילו וכל דגמי מאמאס אנד פאפאס.
נוחה לניוד, תפעול וקיפול, מאוד קטנה לאחר הקיפול.
המחיר המומלץ הוא 2500 ש"ח, לדעתי היא נותנת יותר גם מעגלות שעולות כמעט כפול ממנה.
גם הסיילו מציעה מוצר טוב ופרקטי במחיר הגון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר מכיסא בטיחות לבוסטר לילדה בת 4.5הדס14/12/2020
שלום
ביתי שוקלת 18.4 קילו, ואני מעוניינת להעביר אותה מכסא בטיחות לבוסטר (לפנות לאח הקטן)
איזה בוסטר אתה ממליץ ואם אפשר שיהיה כמה שיותר צר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/12/2020שלום הדס,
ניתן לגיל הזה לרכוש בוסטר גב ללא רצועות או עם רצועות אבל כזה שמתאים עד 30 ק"ג עם הרצועות. אני כמובן ממליץ ללכת על דגם עם רצועות, הם טיפה יותר רחבים. הבעיה שאין בשוק יותר מדי דגמים והם גם יקרים. הכי מומלץ לדעתי הוא גרקו נאוטילוס סנאגלוק (שיש חוסרים ממנו) ואחריו צ'יקו מיי פיט.
גם ברייטקס פרונטייר קליקטייט יכול להילקח בחשבון אך מחירו יקר מאוד ביחס לשניים האחרים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
הדס14/12/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
הדס14/12/2020ממה שהצעת הכל באמת יקר ורחב... אין משהו באמצע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר15/12/2020שלום הדס,
יש את גרקו טרנזישן שהוא גם עד 30 ק"ג עם הרצועות. הוא במחיר יותר אטרקטיבי ועדיין ברמת בטיחות טובה. שאר הדגמים הזולים יותר מתאימים רק עד 18 ק"ג עם רצועות כך שהם לא רלוונטיים. לכן אם לא הטרנזישן זה ללכת על בוסטר ללא רצועות כמו סייבקס סולושיין או גרקו אפיקס SS או צ'יקו קידפיט.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון קליל מומלץ לפעוטה גבוההרות14/12/2020
שלום, אני מחפשת המלצה לטיולון קליל אך יציב, עם יכולת ניוד מעולה, לפעוטה גבוהה בת שנה וחודשיים. רצוי גם שיהיה קיפול פשוט, סל תחתון רחב ופגוש קדמי. חשבנו על איזיווקר xs או מיילי, מאמ טיק טק או אינגליזינה סקאצ'. האם הם עונים על הדרישות? האם יש דגמים נוספים סביב סביב 1000₪? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/12/2020שלום רות,
כולם יחסית טובים. אפשר גם לבדוק את ספורטליין וייפר, הוא מעט כבד וגדול יותר לאחר הקיפול אבל בגלל זה גם מעט יותר מרווח, עם גגון גדול יותר וסל גדול יותר.
בין הדגמים שרשמת, למאמ יש יתרון, הוא והוייפר שרשמתי עליו מאפשרים שינוי מצבים עם לחצן. בכל השאר זה מתבצע עם שרוך. מצד שני בגלל זה השאר קלים יותר. הסקאץ' לדעתי יותר מוצלח מאיזיווקר וגם יותר זול. בסגנון של איזי ווקר יש את סילבר קרוס ווינג 2 שזה אותו טיולון רק משופר יותר, החיסרון שהוא חורג מהתקציב.
לגבי מיילי, הוא חדש, פחות אהבתי ששינוי המצבים עם רוכסן ולכן אני פחות ממליץ עליו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מושב בטיחות לרכב מגיל לידהמורן13/12/2020
היי קובי
על מה הכי ממליץ?
להבנתי צ׳יקו נקסטפיט וברייטקס בולווארד הם השניים הכי מומלצים.
מה ההבדל המהותי ביניהם?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/12/2020שלום מורן,
אכן לדעתי הם השניים המובילים.
לדעתי הצ'יקו יותר נוח לתינוקות בשל זווית שכיבה טובה יותר ולכן עד גיל 6-8 חודשים שהתינוקות לא יודעים להחזיק את עצמם הוא יותר נוח. הברייטקס יותר נוח בהתקנה ולכן אם זה יעבור בין רכבים או צריך לנתק ולחבר מכל סיבה כאן יש לברייטקס יתרון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה מגיל לידה + טיולון- סייבקס מיוס ופג פרגו טקהדר13/12/2020
היי,
אנחנו מעוניינים לקנות עגלה שתשמש אותנו מגיל לידה וגם מאוחר יותר כשעוברים לטיולון.
מתלבטים בין סייבקס מיוס 2 לבין פג פרגו טק.
איזו מבין השניים מומלצת יותר לדעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/12/2020שלום הדר,
בגדול אני פחות אוהב את 2 הדגמים אבל בינהם לדעתי המיוס עדיפה. גם התפעול יותר נוח, הקיפול יותר נוח ויחסית יותר קומפקטי, האמבטיה יותר רצינית ואם רוצים לחבר סלקל אז יותר נוח בסייבקס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
הדר16/12/2020תודה על המענה.
ראיתי שאתה ממליץ פה הרבה על הבובקט או על הטייגר. איך הן לעומת המיוס 2?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/12/2020שלום הדר,
מעבר להפרש הגדול בעלות, לדעתי הן הרבה יותר נוחות בניוד, ניתן לקפלן גם שהטיולון פונה לכיוון ההורה, המושב יצוק מפלסטיק ולא מרשת, הגגונים יותר גדולים, ניתן לכוון את גובה הרצועות יותר בקלות, גם יותר קל לחבר למושב מזרן/ריפודית.
היתרון הכי גדול בהן לדעתי זו הידית הטלסקופית, כשיש משקל של תינוק בעגלה הרבה יותר קל לעלות ולרדת מדרכות גבוהות. במיוס צריך להפעיל הרבה מאמץ שרק הולך וגדל ככל שהתינוק גדל. היתרונות במיוס מעבר למיתוג: יש רשת איוורור נוספת באמבטיה (לדעתי זה חיסרון: 1. פליטות מזהמים של רכבים פחות או יותר בגובה הזה. 2. כל המטרה ברשת שהתינוק ירים את עצמו כדי להציץ החוצה, כך הם יחזקו את חגורת הכתפיים והצוואר וזה יכין אותם לזחילת גחון. כשהם לא צריכים להתאמץ הם לא יתאמצו ולדעתי זה רק מעודד לעצלות). ניתן לחבר סלקלים של סייבקס, בבייבי בוס מתחברים המון סלקלים שגם מתחברים למיוס אבל למיוס גם ניתן לחבר סלקלים של סייבקס שלא מתחברים לבייבי בוס.
גילוי נאות: אם לא ברור, אני גם פיתחתי ומשווק את העגלות של בייבי בוס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


