מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- עגלת MOM דגם ZOE + התלבטות בין דגמי בייבי ג'וגררחל25/11/2020
שלום קובי,
אנחנו מחפשים עגלה *קלה* (קומה 3 בלי מעלית) מגיל לידה (שתכלול אמבטיה), בתקציב של עד 2200 שח בערך.
ראיתי את עגלת MOM דגם ZOE אך לא הצלחתי למצוא מה המשקל שלה ? מה דעתך על העגלה והאם אתה יודע לספר על החברה הזו ומה משקל העגלה ? אולי אופציה אחרת שאתה ממליץ של אותה חברה ?
בנוסף, שוקלים מאד את הבייבי ג'וגר ומתלבטים בין הדגם *סיטי תור 2* \ *סיטי תור לאקס* \ *סיטי מיני 2 4 גלגלים* \ *3 גלגלים*. איזה מבין הדגמים היית ממליץ ?
המון תודה,
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2020שלום רחל,
לדעתי מוצר לא מוצלח, היא גם מעט כבדה, ככל שידוע לי השיווק שלה לא ימשיך מה שיוביל לבעתיות מבחינת שירות לאורך שנים.
אני לא ממליץ על עגלות עם טיולון חד כיווני ולכן לא יכול להמליץ על סיטי טור 2 או סיטי מיני. הטור דה לוקס לא מוצלחת לדעתי, הגלגלים קטנים והפתיחה לאחר הקיפול מסורבלת. אין ידית טלסקופית ולכן יהיה מאוד קשה לעלות ולרדת מדרכות גבוהות (גם במאמ אין ידית מתכווננת ולכן תהיה אותה בעיה).
הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט או ספורטליין סיילו שיותר שלמות, עם ידית טלסקופית, מתקפלות ונפתחות בקלות ועם טיולונים דו כיווניים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
רחל25/11/2020תודה קובי !
1. האם לבייבי בוס בובקט יש ידית אחיזה \ רצועה לכתף במצב מקופל (שיהיה נוח לעלות במדרגות) ?
2. מה ההבדל במשקל בין הספורט ליין סיילו ולבובקט ?
3. מה ההבדל בין הבייבי בוס טייגר לבובקט ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר28/11/2020שלום רחל,
1. לא, במקור תוכננה עם ויש הכנה לכך אבל בגלל תקנים מחמירים בנושא החלטנו לוותר. יחד עם זאת אפשר לגשת לתופר ולאלתר כזו רצועה כי יש הכנה לחבר כזו!
2. הבובקט יותר קלה ב-2 ק"ג שזה לבד יתרון עצום. יחד עם זאת יש עוד הבדלים רבים כמו: האמבטיה מגיעה עם מזרן נושם והיא יצוקה מפלסטיק, זה אומר שאין ברזלים מתחת למזרן התינוק ולא מהצדדים. מצד שני היא לא ניתנת לקיפול כמו בספורטליין. הטיולון גם הוא יצוק מפלסטיק ולכן לדעתי מספק תמיכה טובה יותר וגם זווית ישיבה יותר זקופה, הגגון שלו יותר גדול. כל הבדים ניתנים להסרה מלאה, בספורטליין זה חלקי כמוכן שמוציאים את בד הטיולון צריך לכבסו עם הרצועות ועם התמיכה הקשיחה שתפורה בתוך הבד, בבובקט/טייגר מכבסים רק בד. ניתן לכוון את גובה הרצועות.
השלדה מגיעה עם צמיגים יותר איכותיים וגם קפיצים יותר רציניים בעיקר לגלגלים הקדמיים. סל החפצים יותר גדול.
3. הטייגר יותר כבדה בחצי ק"ג ויותר יקרה. מצד שני הגלגלים האחוריים יותר גדולים וכך הקפיצים כי היא מותאמת לטיולים בדרכים משובשות מאוד. כמוכן הסל יותר גדול במעט. רוחב השלדה של הבובקט יותר צר שזה יתרון במעברים צרים.
להורה עירוני (בעיקר לכם שצריך לעלות מדרגות) הייתי ממליץ יותר על הבובקט
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות/בוסטר לגיל שנתייםלואיזה דודיוב25/11/2020
היי,
רצינו להתייעץ לגבי כיסא בטיחות לגיל שנתיים.
המליצו לנו על GRACO דגם 4EVER DLX ברשת מוצצים.
נודה לך על חוות דעת.
האם יש דגם נוסף שהיית ממליץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיסא בטיחות/בוסטר לגיל שנתיים
לואיזה דודיוב25/11/2020שכחתי לציין מבחינת חיבור כיסא בטיחות ברכב ללא חיסור לאיזופיקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר25/11/2020שלום לואיזה,
השניים שאני הכי ממליץ עליהם הם צ'יקו נקסטפיט או ברייטקס קליקטייט בולווארד בעיקר אך גם המרתון הזול יותר מעולה.
הצ'יקו לדעתי הכי נוח לתינוקות בשל זווית שכיבה טובה יותר.
הברייטקס הרבה יותר מומלץ למי שצריך להתקין ללא איזופיקס. אם הולכים עליו אז ממליץ לרכוש ספוג מגביהה שישפר את הזווית שלו.
על הגרקו אני פחות ממליץ למרות שבטיחותית הוא טוב אך הוא אמור גם להתאים לילדים בגיל 12 כך שתינוקות קטנים נבלעים בו ולא פעם אני מקבל פידבק שהוא לא נוח לתינוקות בחודשים הראשונים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיסא בטיחות/בוסטר לגיל שנתיים
לואיזה דודיוב25/11/2020תודה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת מאמס אנד פאפס סטרדהמלי25/11/2020
שלום וברכה,
אנחנו לפני לידה ראשונה ורציתי לדעת פרטים על עגלת מאמס אנד פאפס סטרדה,
האם היא קלה יותר מארמדילו ואם כן האם זה משפיע על האיכות שלה?
חשוב לנו עגלה עם ידית מתכוונת כי יש לנו פער של גובה וכן חשוב לנו שיתיהיה קלה אבל יציבה! כדי שנוכל להתנייד בקלות אנחנו גרים בירושלים ובלי רכב.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2020שלום מלי,
היא מאוד חדשה, לא בדקתי פיזית.
לפי הנתונים הטכניים היא קלה יותר מהארמדילו בערך בק"ג, לא חושב שזה ישפיע על היציבות כי עדיין מדובר בעגלה יחסית כבדה (מעל 10 ק"ג).
אמורה להיות נוחה בניוד, הקיפול מתבצע ביד אחת אך טיפה מסורבל כי הוא דורש כמה פעולות.
לגבי האיכות רק הזמן יוכל לומר לנו. לרוב מוצרי המותג ברמת איכות טובה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציקו קידפיט או בוסטר גב אחראלונה ברמבה25/11/2020
קובי שלום
הבן שלי בן 4, גובה 103 סמ ומשקל 16 קג
אני רוצה להעביר אותו לבוסטר גב של ציקו קיד פיט.
אני יודעת שיש עדיין חוסר במשקל במינימום, ורציתי לדעת עד כמה זה קריטי? כמו כן האם יש בוסטר כזה אחר מומלץ שניתן לשימוש בפרמטרים שלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2020שלום אלונה,
דווקא לגיל, המשקל והגובה אמור להיות בסדר. הוא מ-15 ק"ג וגיל 3 שנים במינימום.
כמובן שהכי בטוח זה לבדוק פיזית ברכב לפני הרכישה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך לגבי בוסטר ציקו קיד פיט
אלונה ברמבה25/11/2020היי
ייתכן והתבלבלת עם מייפיט?
אני מתכוונת לקיד פיט - הוא בלי רצועות, רק עם רצועות הרכב
באתר של החברה רשום 18 קג, גיל 4 ו - 97 סמ מינימום... אנינו לא עומדים רק בתנאי המשקל, והשאלה עד כמה זה קריטי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר28/11/2020שלום אלונה,
לא התבלבלתי. החוק בישראל מאפשר מ-15 ק"ג וגיל 3 שנים. לא שזה מומלץ.
בכל מקרה בדקתי בארה"ב ושם הוא מאושר מ30 ליברות שזה קצת פחות מ-14 ק"ג. ללא גב הוא מאושר מ-18 ק"ג אולי בגלל זה רשמו מ-18 ק"ג. בכל מקרה הנתונים האלו צריכים להיות רשומים על הבוסטר עצמו. כמו שציינתי ממליץ לבדוק פיזית טרם הרכישה ובאותה הזדמנות ניתן גם לבדוק את נתון המשקל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות ציקו נקסטפיט איזה דגם עדיף?אלישיב24/11/2020
שלום קובי!
אנו מעוניינים לקנות כיסא בטיחות ציקו נקסטפיט ומתלבטים בין דגם הספורט לזגם זיפ. תוכל להסביר לנו ההבדלים ביניהם ולתת המלצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2020שלום אישיב,
טכנית ובטיחותית אין הבדלים למעט הזיפ, הזיפ זה רוכסן היקפי מסביב לבד הכיסא. כאשר תרצו להוציא את הבד לכביסה בזיפ יש צורך רק בפתיחת הרוכסן, בספורט צריך לפרק את כל הכיסא מהרכב, לפרק ברגים בגב הכיסא ואז את הרצועות ואז לשלוף את הבד לכביסה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת בוסטר chicco VS britaxמיקי24/11/2020
אשמח לעזרתכם בבחירת בוסטר משולב עם רצועות .
התלבטות שלנו בין שתי החברות britax או chicco ,
בדגמים החדשים שלהם .
1- chicco myfit
2- britax grow with you clicktight
חשוב לנו כיסא שקיבל ציונים טובים במבחני ריסוק , נוחות , עמיד לכמה שנים חומרים איכותיים , אין בעיה של מקום ברכב .
אשמח להמלצות מבין שני הכיסאות האלה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2020שלום מיקי,
שניהם מעולים. הייתי מוסיף להתלבטות את גרקו סנאגרייד סנאג לוק. מעבר לזה כל אחד מה-3 מעולה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי טיולון לגיל לידהליאת24/11/2020
שלום,
אני מחפשת טיולון מגיל לידה(התינוק בן חודש) אני צריכה טיולון חזק כי אנחנו גרים בקומה שלישית בלי מעלית.
כמובן שנקפל את העגלה אבל יהיו פעמים שנצטרך להעלות אותו במדרגות.
חייב להוסיף שק שינה? הוא עולה 250 שקלים.
המליצו לי על:
מטרו פלוס של איה בייבי
קטי של בייבי סייף
ויאנטו של ספורט ליין
גו בייבי דגם קפרי(יש לה כיסוי רגליים. זה מספיק במקום שק שינה?)
סילבר קרוס דגם ווינג אבל העלות היא 1450 עם שק שינה.
אני לא אוהבת עם שרוך אבל נראה שכולם כך. ואני מעוניינת בקיפול קומפקטי ולא מטרייה.
מה לדעתכם מומלץ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/11/2020שלום ליאת,
אני מבין את הצורך אך יש לקחת בחשבון דבר חשוב.
רצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה + לפי מבחן/מחקר ארוך + עוד כמה מקרים בנושאים אחרים שנעשו לתניקות מלידה עד גיל שנה +. כולם מחזקים את הטענה שיש לכך השלכות ויתרונות אדירים. לכן אני ממליץ ללכת על מוצר דו כיווני.
אם רוצים טיולון אז סייבקס איזי טוויסט 2 דומה לדרישות שהצבת ומגיע עם מושב מסתובב, הוא יקר ולזה לפני שק"ש.
לגבי שאר הדגמים לדעתי אף אחד אינו מוצלח למעט הסילבר קרוס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי בוס טייגר 1 או 2אלה23/11/2020
היי קובי,
ראינו בחלק מהחנויות בייבי בוס טייגר 1 ובחלקן 2 הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים העיקרייםץ
דבר נוסף הבנתי שיגיעו בינואר השלמות לגגונים בצבעים נוספים- אשמח. לדעת איזה אם אוכל להחליף - אני כבר חייבת לקנות עגלה צריכה ללדת עוד שבועיים גג (ילד ראשון). תודה. מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/11/2020שלום אלה,
לדעתי כבר כל החנויות רק עם ה-2.
יש המון הבדלים כמו גגונים יותר גדולים, אפשרות לקפל את הטיולון יחד עם הפגוש (ב-1 היה קצת מסורבל), כיסוי בד לגב המושב למראה יותר יפה, קפיצים וניטים בגלגלים צבועים בשחור למראה יותר נקי, אפשרות להחלפת צבע שזה עונה לשאלתך, אם תרכשו טייגר 2, תוכלו בעתיד לרכוש ערכת צבע ולהחליף. בטייגר 1 קצת יותר בעייתי כי כיסוי הרגליים ב-2 שונה ועם רוכסן להכנסה והוצאה קלים יותר מהאמבטיה.
המושב יותר מרופד, בעיקר בדפנות שלו.
לדעתי עדיף ללכת על ה-2 שגם יתאפשר אחר כך להחליף את הצבעים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה לתינוק עם רכב קטן שתכנס בבגאז'אלכס23/11/2020
היי, יש לנו רכב קטן (סוזוקי סוויפט 2008). אנחנו מחפשים עגלה לחבר הקטן שיוולד בקרוב. על איזו עגלה הייתם ממליצים?
חשוב שתכנס בבגאז׳ אם אפשרי (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/11/2020שלום אלכס,
יש לא מעט עגלות שיכנסו כך שמכאן רצוי לציין מה הדרישות מהמוצר ותקציב.
בכל מקרה ההמלצה שלי היא לעגלה עם מושב דו כיווני.
מהקומפקטיות לדעתי הטובות ביותר הן בוגבו בי 6 (שנורא יקרה), בייבי בוס טייגר או בובקט. אפשר גם לבדוק את סיילו XL ומאמאס אנד פאפאס סטרדה שעוד לא בחנתי אבל אמורה להיות טובה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לקובי
אלכס24/11/2020מה אתה חושב על הסייבקס מיוס 2?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר25/11/2020שלום אלכס,
לדעתי אם מגיעים לרמת המחיר שלה הבי עדיפה עליה.
סה"כ הסייבקס קלה, נוחה לקיפול ומעוצבת יפה.
לדעתי עדיף עגלות כמו הבי או הבייבי בוס שנותנות צמיגים יותר איכותיים, מושב יצוק מפלסטיק ולא מרשת וידית טלסקופית. כמוכן המיוס מתקפלת עם הטיולון רק שהוא פונה לכיוון הנסיעה, היום רוב העגלות יודעות להתקפל עם המושב לשני הכיוונים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות מגיל חצי שנה במחיר סביררבקה23/11/2020
שלום
איזה כסא בטיחות מומלץ לתינוקת בת חצי שנה והלאה .במחיר סביר(
הגואי ג’ים לא היה ככ נח לה משום מה .וכרגע היא לא הכנסת לשם בגודל.)כרגע יש מבצע על בריטקס אמבלים בולארד. סביב 850.לא מסוג קליק.או שעדיף משהוא אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/11/2020שלום רבקה,
במחיר סביר גרקו מיי סייז או סייז פור מי נותן את התמורה הבטיחותית הכי טובה. גם הברייטקס שציינת טוב אבל הגרקו זול יותר ועם דירוג טוב יותר.
שאר ההמלצות מעל 1000 ש"ח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה משולבת נוחה למדרגות קלה וקומפקטיתשלי23/11/2020
היי.
אנחנו מחפשים עגלה משולבת שתהיה נוחה לעליה במדרגות,
קלה וקומפקטית. התקציב הוא עד 3 אלף ש״ח. מה מומלץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/11/2020שלום שלי,
טכנית אף עגלה לא מומלצת מכיוון שעם אף עגלה אסור לעלות מדרגות! ההמלצה לקפל ואז לעלות. יחד עם זאת בכל זאת הורים רבים יעלו וירדו. בסופו של דבר כל עגלה תישחק עד כדי קריסה.
עגלות מאסיביות יחזיקו יותר אבל הן כבדות משמעותית כך שאין לי תשובה מושלמת.
מהקלות ובתקציב בייבי בוס טייגר וסיילו XL, שתיהן עם גלגלים גדולים מה שישמר את העגלה. הטייגר יותר קלה לכן במידה ותרצו גם לקפל ולשאת יש לה יתרון משמעותי.
מהמאסיביות איי.בי.סי דיזיין סלסה או אינגלזינה אפטיקה הן 2 סוסות עבודה אבל גם כבדות וגדולות לאחר הקיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון/עגלה קל יציב וקומפקטיהדר22/11/2020
שלום רב,
אני כרגע עם עגלה של בייבי מישל דגם איקון. אני מאוד אוהבת אותה אבל היא כבדה עבורי ומעט קשה להכניס לרכב (קיה פיקנטו). אני מחפשת טיולון/עגלה המתאימה לתינוק בן 4 חודשים (כלומר שכיבה מלאה), קלה, ומתקפלת בקלות (לא צריך להתכופף כדי לקפל) וקומפקטית.
עגלה יציבה שאפשר לשים תיק עליה וסל בגודל סביר.
ומחיר לא יקר.
קיימת עגלה כזו?
אשמח לעזרה והכוונה
תודה מראש,
הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/11/2020שלום הדר,
אני פחות ממליץ לעבור לטיולון בגיל 4 חודשים. לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ ולכן יותר הייתי ממליץ למשוך עם העגלה. אם בכל זאת, לדעתי ספורטליין וייפר עונה היטב לדרישות.
הוא טיפה גדול לאחר הקיפול ביחס לטיולונים אחרים אך לא בהרבה, מצד שני הוא יותר מרווח לתינוק, יותר דומה בנוחות לעגלה ולכן עדיף לצרכים שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגבי טיולון- ארגו בייבי מטרויהונתן22/11/2020
שלום קובי,
אני מחפש טיולון קומפקטי עד 1000 ש"ח. ראיתי שאתה ממליץ על הארגו בייבי מטרו. הוא נמכר ביחידות אחרונות במלאי ב 1000 ש"ח. מפריע לי שהוא לא מגיע עם מעקה ולא יודע אם יהיה ניתן להשיג. אילו דגמים נוספים אתה ממליץ בטווח הזה? ראיתי את הבייבי ג'וגר סיטי טור 2 שנראית דומה למטרו. הציעו לי גם את המאמ טיק טאק פלוס. אשמח מאד לקבל חוות דעת האם ללכת על המטרו או על דגם אחר.
שאלה נוספת: הציעו לי את המטרו מתצוגה ב 700 שקלים (אמרו לי שהוא במצב טוב) - האם שווה או להתרחק?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/11/2020שלום יהונתן,
לגבי המטרו, טיולון טוב, לגבי מעקה, להמון טיולונים אין מעקה. למעקה אין ערך בטיחותי, שאין מעקה יותר נוח להכניס ולהוציא תינוקות מהטיולון, כמוכן שהם גדולים הם יכולים בקלות לעלות ולרדת מהטיולון. מצד שני התינוקות מאוד אוהבים לאחזו במשהו אז כאן היתרון של מעקה.
לגבי סיטי טור, לדעתי טיולון סביר, במחיר שלו יש גם את סילבר קרוס ווינג שלדעתי יותר מוצלח (וגם מגיע עם מעקה). הטיקטיק גם טוב, גם עם מעקה וגם נוח לקיפול, שינוי המצבים שלו עם לחצן מה שהופך את זה להרבה יותר נוח, מצד שני גם ליותר כבד.
מטרו מתצוגה, קשה לענות, לרוב עגלות מתצוגה הן כמו עגלות חדשות לכן זה לא אמור להרתיע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות לגבי דגם טיולון
יהונתן22/11/2020ראשית תודה על המענה המפורט!
בזכותך רכשתי את הבייבי בוס טייגר ואני מאד מרוצה.
אני נשארתי עם 3 אופציות - מטרו, סילבר קרוס ווינג או הטיק טאק פלוס. הקרוס עולה 1190, המטרו 999 והטיק טאק ב 900.
את המטרו אוכל לרכוש מתצוגה ב 800.
מה היית ממליץ לי לרכוש? שלושתם נראים מתאימים לצרכים שלי.
האם שווה להשקיע קצת יותר לקרוס או מספיק ללכת כבר על המטרו או הטיק טאק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר22/11/2020שלום יהונתן,
שמח לשמוע לגבי הטייגר. אם יש זמן ובא לכם לפרגן לנו בביקורת טובה בפייסבוק או בזאפ זה ישמח אותי מאוד.
את הקרוס ראיתי במבצעים סביב 900 ש"ח (בחיפוש קצר בגוגל גם קפץ לי ב799 ש"ח), שווה להתאמץ ולחפש. דווקא בחנויות במגזר החרדי שם היא פופולארית מאוד (שזה גם מעיד על החוזק) ראיתי באזור 800-900.
לגבי המלצה, אם מוצאים את כל ה-3 באותה חנות זה מעולה, לגשת עם התינוק, להושיב בכל אחד ולראות מה נוח יותר. לאחר מכן לטייל בחנות, לתפעל (בעיקר להתעסק עם שינוי המצבים), לקפל ולהחליט מה הכי נכון לכם מכל הבחינות או מרובן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות לגבי דגם טיולון
יהונתן22/11/2020בהחלט ארשום ביקורת חיובית ומפרגנת על הבייבי בוס!
שאלה אחרונה - מה ההבדלים בין קרוס ווינג לבין המטרו?
מה היתרונות והחסרונות של 2 הדגמים?
זה יעזור לי להחליט בינהם.
תודה רבה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/11/2020שלום יהונתן,
בגדול במטרו הגלגלים יותר גדולים, המושב יותר מרופד ולדעתי מעט יותר נוח לקיפול. מצד שני הסילבר עם גגון מעט יותר גדול ויש לו מעקה. מבחינת משקל הם די זהים וכך גם במימדי הקיפול.
לכן. בניוד הם גם די דומים עם יתרון קטן למטרו בגלל גודל הגלגלים זה יורגש רק בדרך משובשת יותר וגם ההבדל לא יהיה גדול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות לגבי דגם טיולון
יהונתן23/11/2020תודה רבה על העזרה!
לסיום נקודה למחשבה - הלוואי והבייבי בוס הייתה זמינה בהרבה חנויות גדולות כמו שילב, מוצצים שפרוסים ברחבי הארץ. כך הייתה חשיפה הרבה יותר גדולה לעגלה המצויינת הזאת ואני בטוח שהיו מעדיפים אותה על פני הסיילו. לפעמים אני מנסה לשכנע אנשים ללכת לראות את הבייבי בוס אבל לא בכל עיר יש מבחר של חנויות שמוכרות אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר24/11/2020שלום יהונתן,
תודה רבה. בהחלט עובדים על זה שזה יקרה. סגרנו עם רשת גדולה לקראת 2021 כך שזה יקרה. כמוכן פתחנו לא מעט נקודות בחודשיים האחרונים (קורונה וכו'). הבעיה שגם החנויות מקובעות כי אם הלקוח לא מבקש אז אין סיבה להציג. לעניות דעתי זה בעיקר חוסר מקצועיות של חנות שמעדיפה למכור מוצר X מבלי להציג את Y ולתת הסבר אמיתי על ההבדלים.
מצד שני חנויות מובהקות של בוגבו (לא פחות) עברו למכור את הבייבי בוס כך שמבחינתי זה אומר הכל!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על טיולוןסיוון22/11/2020
היי קובי,
קראתי כאן השתלשלות הודעות משנת 2019 עם המלצותיך על הטיולון מקלארן אטום.
עכשיו שהעגלה נמצאת יותר זמן בשוק הייתי מאוד רוצה לדעת אם אתה עדיין ממליץ עליה או על עגלת סייבקס החדשה eesy twist 2.
בהתחשב בכך שאני משתמשת כרגע בעגלת סייבקס מיוס 2. אני לא רואה הבדל משמעותי בין הטוויסט לבין הטיולון של המיוס.
המון תודה,
סיוון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/11/2020שלום סיוון,
רשמתי כמו פוסטים לפנייך שדגם מסוים של טוב, טוב ככל שיהיה אינו מעיד על דגם אחר של אותו יצרן. האיזי טוויסט 1 הייתה מאוד לא מוצלחת ולדעתי השיפורים שהוכנסו ב-2 לא ישפרו יותר מדי את מה שלא היה מוצלח פרט למושב שיהיה יותר נוח לתינוקות.
היתרון הגדול של הטוויסט הוא המושב הדו כיווני, למי שרוכש טיולון לפני גיל שנה לדעתי זה חובה.
המקלארן יותר קלה במשקל ויותר נוחה לניוד, כלומר הרבה יותר פרקטית וזו המטרה של טיולון. בסך הכל המון ששאלתי מרוצים מהמקלארן. הטוויסט 2 חדשה בשוק, ה-1 לא הייתה מוצלחת וב-2 הוכנסו כמה שיפורים שאמורים לשפר הרבה דברים שהורים לא היו מרוצים מהם. עדיין לדעתי זה לא מספיק ולא מצדיק את המחיר (מלבד הגימיק של הדו כיווניות).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על טיולוןמרקו22/11/2020
בוקר טוב,
אשמח להמלצה על טיולון בתקציב של עד 600 שקל. חשוב לנו בגדול ההגנה מהשמש ושהשינוי בין המנחים יהיה עם לחצן ולא שרוך.
תודה על העזרה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/11/2020שלום מרקו,
לדעתי ספורט ליין וייפר מושלם לדרישות שלכם וגם באזור התקציב.
שאר האופציות יהיו עם גגון קטן יותר ולכן לדעתי הוייפר עדיף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

