פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התנצלות על עיכובים במענה
    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום לכולם,

    בדרך כלל אני נוטה לפחות אחת ליום להיכנס לפורום ולתת מענה לכל השאלות, אפילו בשעות לילה מאוחרות.
    בחודש האחרון (בפרט השבוע האחרון) אני נמצא בתקופה מאוד עמוסה של המון הזמנות מחנויות (מניח שזה עקב פתיחת המשק + ביקוש עולה לעגלות בייבי בוס), תכנון לשנה הבאה, ספירות מלאי וכו'. לכן אני לא מצליח לענות מדי יום.
    אני מתנצל על כך. כמוכן אני מתנצל מראש שבימים הקרובים אני לא יודע אם אוכל לענות מדי יום אך אעשה את מירב המאמצים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנצלות על עיכובים במענה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    חן
    15/12/2020

    בהזדמנות זו, כמשתמש בפורום, אגיד לך תודה על העזרה, ושבכלל לא ניכרת התעכבות במתן תשובות. להפך, העזרה שלך מיידית וכמובן מועילה ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלול סלסלה - האם מומלץ ודגם
    עופר
    12/12/2020

    היי קובי, רכשנו בעקבות המלצתך את הסלסה לתינוק ראשון (מגורים מושב) ואנחנו מאוד מרוצים, אז קודם כל תודה רבה!!!
    הקטן בן 5 חודשים כמעט ואנחנו מעוניינים לקנות עגלול. האם אתה ממליץ והאם יש דגם מומלץ? ואיך העגלול של בייבי סייף?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום עופר,

    ככל שידוע לי בשוק נמכר רק של בייבי סייף שבסה"כ מדובר במוצר יחסית טוב. בחנתי אותו רק בחנות ולכן קשה לי לתת חוות דעת לדרך משובשת שכן בחנות הנוחות הייתה די בסדר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טייגר לעומת בובקט- הבדל בין העגלות
    מורן
    12/12/2020

    היי,
    אשמח לדעת מה ההבדלים בין שתי העגלות
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום מורן,

    חשוב לציין שהן יותר דומות משונות.
    האמבטיה והטיולון זהים לחלוטין! התפעול והקיפול זהים לחלוטין!

    ההבדלים נמצאים בשלדים:
    בטייגר מקבלים גלגלים אחוריים יותר גדולים עם קפיצים יותר גדולים + שלדה יותר מעובה, לכן הטייגר יכולה להתנייד מעולה גם בדרך משובשת מאוד. כמוכן סל החפצים בטייגר מעט גדול יותר.
    מצד שני בגלל אלו הבובקט יותר קלה בחצי ק"ג. רוחב הגלגלים יותר צר ולכן במעברים צרים יותר נוח עם הבובקט. כמוכן היא זולה יותר.

    לסיכום: אם לדתעכם השימוש יהיה עירוני, פארקים, קניונים וכו' הבובקט מעולה למשימה.
    אם יש צורך לטייל בדרכים משובשות (גרים בקיבוץ/מושב/עיר עתיקה), מתכננים טיולים יותר אקסטרימיים אז הטייגר עדיפה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גגון מסנן קרינה

    מורן
    13/12/2020

    היי קובי,
    תודה רבה על המענה והפירוט.
    האם בטייגר ובובקט הגגון מסנן קרינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/12/2020

    שלום מורן,

    בעגלות בייבי בוס הבדים מסנני UV. לגבי הספורטליין אני לא יודע בוודאות כי הם לא מציינים אך אני די בטוח שהבדים שלהם גם מסנני UV.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרגת סינון מקדם הגנה 50

    מורן
    13/12/2020

    תודה
    מה דרגת הסינון? 50 spf?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/12/2020

    שלום מרן,

    אכן כן 50+

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות- המלצה
    גליה
    12/12/2020

    שלום קובי,

    על איזה כסא בטיחות לרכב אתה ממליץ? כרגע יש לנו את הסלקל של ג'ואי איי גאם ונראה שבקרוב מאוד הרצועות לא יסגרו (התינוק בן חצי שנה).
    ועלא יזה כסא בטיחות אתה ממליץ לרכב משני שהנסיעות בו אמורות להיות לעיתים רחוקות.

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כסא בטיחות- המלצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום גליה,

    לגבי הסלקל, אם יש כרית נוחות שמגיעה איתו אפשר להוציאה ואז לא תהיה בעיה עם הרצועות. כמוכן יש המלצה (אפילו חובה) של היצרנים לא לחגור עם מעילים.

    לגבי כיסא.
    לדעתי השניים הכי מומלצים הם צ'יקו נקסטפיט או ברייטקס מסדרת קליקטייט בולווארד ואם רוצים בעלות נמוכה יותר אז גם המרתון שלהם מעולה.
    לרכב משני: גרקו מיי סייז (סייז פור מי) שנמכר כיום במחירים הזויים ואפילו מומלץ גם ככיסא ראשון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולונים של ביבה m- חוות דעת
    אלינור
    12/12/2020

    אשמח לחוות דעתך על הטיולונים, ההבדלים בדגמים ובכלל האם מומלץ. היה לי בעבר את היויו ומאוד לא אהבתי אטתה, הרגישה כמו עגלת צעצוע 🤔

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום אלינור,

    איני יכול להמליץ על מוצר שאני לא בדקתי ולא מאפשר ללקוחות לבדוק אותו פיזית. לכן גם איני יודע לספר על ההבדלים, איכות, נוחות וכו'. יחד עם זאת אם הרגשת שהיויו הייתה צעצוע אני לא חושב שביבה M יתנו מענה טוב יותר.
    טיולונים מראש מתוכננים כבעלי משקל קל וגודל קומפקטי, אני תמיד מציין שכדי להגיע לרמות משקל וגודל גם צריך לצמצם דברים ולכן זה משפיע על נוחות הניוד, נוחות התינוק וכו'.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לכיסא בטיחות לילדה בת חודשיים
    שלומית גבע
    11/12/2020

    בת חודשיים, עד היום היתה בסל קל. שוקלת כ5.2 ו64 ס"מ בערך. מתלבטת האם לרכוש כעת כיסא בטיחות (מגיל לידה) או האם מומלץ להמתין ולרכוש בהמשך (מגיל 9 חודשים או שנה).
    בנוסף, אשמח להמלצה על כיסא בטיחות שאינו תופס יותר ממושב אחד (יש עוד שני ילדים בני 8 ו11 לידה) ושיוכל ללוות אותה בהמשך, קל לתפעול וכמובן, בטיחותי, נוח לרכב עבורה (כיסא רחב עם מסגרת לא יותר רחבה ממושב).
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום שלומית,

    בגדול אפשר גם וגם אין בעיה לרכוש מושב כעת וגם אפילו מלידה ולוותר מראש על הסלקל.
    מה שכן בגילאים מאוחרים יפתח לכם מגוון יותר גדול.
    ההמלצה שלי לגיל הזה היא צ'יקו נקסטפיט שלדעתי הכי נוח והכי קרוב בנוחות שלו לסלקל.
    גם ברייטקס מרתון קליקטייט מעולה אך פחות שוכב מהצ'יקו, מצד שני יותר נוח להתקנה.
    שניהם בגודל סביר ולא אמורים להוות בעיה.
    אם רוצים לצמצם בגודל אז גרקו סליםפיט הוא מושב צר יותר ברמת בטיחות טובה אך לא ברמה של השניים האחרים שהזכרתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    שלומית גבע
    13/12/2020

    תודה על התשובה. האם מומלץ להשאיר בסלקל (ג'ואי ופג פרגו) ובהמשך להחליף לכיסא (אם כן, מתי?) או לרכוש כבר עכשיו כיסא (עלות מול תועלת).
    בנוסף, איך כיסא evennflo לסוגיו?

    דבר אחרון, רציתי להודות על ההמלצה על עגלת abc סלסה. רכשנו אותה והיא נהדרת. בדיעבד, מתבאסת שלא רכשנו את הבייביבוס אך זו בהחלט נהדרת.. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/12/2020

    שלום שלומית,

    בגדול אין עניין של מומלץ או לא. הסלקל נותן לכם את היתרון של הניידות יחד עם התינוק כלומר, אם גשום בחוץ אז במקום להוציא את התינוק מהסלקל ולעמוד בגשם, פשוט שולפים את הסלקל ומחברים לעגלה. מבחינת נוחות או בטיחות אין הבדל בגיל הזה.
    אם צריך לרכב נוסף אז שווה לשקול רכישת כיסא.
    אם אין צורך כעת בכיסא והסלקל בסדר אז לקחת בחשבון שלכיסאות יש תוקף לכן רכישה כעת תבזבז חלק מהתוקף.
    יחד עם זאת כיום המחירים הם מהנמוכים ביותר שהיו בעשור האחרון, קשה לדעת אם זה ימשך, כל עוד הדולר נמוך אז סביר שימשך אבל, יש בעיות עם השילוחים שנעשו יקרים, לכן יש צפי לעליות מחירים.
    לגבי אוונפלו, הם חברה מובילה בארה"ב שנרכשה על ידי חברה סינית, מאז לדעתי הם לא התקדמו בעוד המתחרים שלהם כן, לכן אני פחות ממליץ. ההמלצה היחידה עליהם היא רק בגלל מחירים אטרקטיביים אבל כיום גם המתחרים כמו גרקו נמכרים סביב אותו המחיר ולדעתי הגרקו עדיפים.

    לגבי סלסה, אני תמיד מציין, נכון שהיא כבדה ומסורבלת אך יש לזה ערך מוסף, היא הכי נוחה שיש לתינוקות ולדעתי גם בהשוואה לבייבי בוס.
    פנו אליי לא מעט שהיו עם סלסה ובילד השני/שלישי עברו לעגלה קלה יותר, לא מעט מהם מכרו את העגלה שרכשו וקנו שוב סלסה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין נונה טריב לבייביבוס
    הודיה
    10/12/2020

    שלום,
    ראינו את הנונה טריב ומאוד התלהבנו מהמשקל הנמוך, האיכות והתחושה של הבדים, האיכות והקלות קיפול שלה.
    מצד שני שמענו גם המון דברים טובים על הבייביבוס, אז נשמח לדעת מהם ההבדלים העיקריים ביניהם.
    בנוסף, אשמח לדעת על חנויות באזור ירושלים שמוכרים דגמי בייביבוס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום הודיה,

    הנונה סה"כ עגלה ברמה גבוהה. יחד עם זאת מחירה גבוהה מכיוון שהיא נמכרת ברשת אחת ולכן כשאין תחרות המחיר גבוה.
    לדעתי הבייבי בוס שגם משמעותית יותר זולה עדיפה בזכות המושב שיצוק מפלסטיק ולא מרשת. אמבטיה וטיולון עם גגונים יותר גדולים ופתחי איוורור יותר רציניים. במשקל הן די זהות, גם בקיפול ובגודל. לכן לדעתי בגלל הפרשי העלות הבייבי בוס עדיפות. בירושלים נמכרות רק ברהיטי אור.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה

    הודיה
    15/12/2020

    אפשר את רשימת הסניפים המלאה בה ניתן לראות עגלות בייביבוס? לא הצלחתי למצוא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/12/2020

    שלום הודיה,

    יש לא מעט חנויות. יהיה לי יותר קל לכוון אם תרשמי לי אזור מגורים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייביבוס

    דניאלה
    22/12/2020

    היי קובי, היכן ניתן לרכוש את העגלה באזור ראשון לציון חולון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/12/2020

    שלום הודיה,

    יש גם בעגליס וגם תינוקות זה אנחנו ראשון לציון את הבובקט אך לא את הטייגר. במורד גיליס בילו, מודיעין או רמלה יש את הטייגר.
    אם רוצים לראות את שני הדגמים יש בתינוקות זה אנחנו מול קניון איילון או מקס בייבי בצומת ירקונים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוגבו בי 5 או מיוס 2
    חיה
    09/12/2020

    מחפשת עגלה לילד ראשון חזקה טובה ונוחה לתינוק. נוסעת טוב ויציב. פרטים: אין רכב, יותר בציבורי, בעיר הרבה מדרגות. בהמשך נגור בקומה שניה בלי מעלית.
    שנינו נמוכים.
    הבוגבו אמרו לי שחזקה וטובה, ראיתי אותה נראה שנוסעת טוב ויציבה. האמבטיה של המיוס נראת יותר מוגנת, לא ניסיתי להסיע. השוותי במשקל, המיוס יותר קלה לי לסחיבה. השאלה שלי היא מה אתה ממליץ משתיהן אם בכלל והאם הן שוות את המחיר או שזה רק המותג
    אם יש לך הצעות נוספות לנתונים האלו אשמח גם.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוגבו בי 5 או מיוס 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום חיה,

    לדעתי הבי עדיפה. היתרון המרכזי במיוס זו בהחלט האמבטיה שיותר אמבטיה ויותר מרווחת וחזקה. מצד שני משך השימוש באמבטיה קצר ולדעתי המושב טיולון בבי כבר יותר מוצלח.
    כמוכן גם מבחינת הניוד הבי עדיפה. בעיקר בעליה וירידה ממדרכות גבוהות. ההפרש במשקל לטובת המיוס יחסית זניח.
    אין ספק שהרבה מאוד מהתשלום הוא עבור המותג אבל זה כבר השיקול הצרכני שלכם, סה"כ אלו עגלות עם יח"צ מעולה לדעתי.

    מי שרוצה מוצרים ברמה גבוהה ולשלם כחצי, לדעתי עגלות בייבי בוס וסיילו מציעות רמה גובהה, איכות, אמינות ועמידות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה עם אמבטיה לתינוק מגיל לידה
    נועה
    09/12/2020

    הי,
    צריכים המלצה לעגלה עם אמבטיה
    שתהיה נוחה לקיפול באוטו
    לא יקרה
    וכמובן בטיחותית
    נרצה גם להוסיף לה טרמפיסט

    מה מומלץ?
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום נועה,

    ההמלצה שלי בייבי בוס בובקט, היא נמכרת סביב 2500 ש"ח ומקבלים מוצר ברמות של עגלות שעולות כפליים.
    היא קלה: רק 8.2 ק"ג, בעלת טיולון דו כיווני, נוחה מאוד לקיפול וגם מאוד קומפקטית. ניתן לחבר לה טרמפיסטים רבים.
    אופציה נוספת, ספורטליין סיילו אך היא כבדה יותר בכ- 2 ק"ג (תלוי בגרסא).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא טייגר?

    נועה
    13/12/2020

    מה ההבדל בינה לבין הבייבי בוס טייגר?
    פשוט חברה טובה המליצה לי עליה והיתי שמחה להבין מה היתרון של הבובקט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/12/2020

    שלום נועה,

    הן יותר זהות משונות. המלצתי על הבובקט גם בגלל שהיא קלה יותר בחצי ק"ג וגם בגלל שהיא פחות יקרה.
    כמוכן רוחב השלדה יותר צר ולכן יותר קל להתנייד איתה במעברים צרים.
    הטייגר מציעה גלגלים אחוריים יותר גדולים, קפיצים אחוריים יותר גדולים ושלדה מעובה יותר. כל אלו יגרמו לה להיות יותר נוחה בניוד בדרכים משובשות יותר (בדרך רגילה לא תרגישו את ההבדל), כמוכן סל החפצים של הטייגר גדול יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ לילד בן שנה- יציב וקל
    שירה
    07/12/2020

    אנחנו מחפשים טיולון לילד בן שנה.
    חשוב לנו שהטיולון יהיה יציב אבל גם קל. נשכב, גגון גדול, מתקפל בקלות (לא ממש משנה איזה סוג קיפול).
    מחפשים משהו באזור ה400-500 (אפשר גם יותר).
    חשבנו על קליק S של מאמ. מה אתה אומר? יש לך המלצות אחרות?
    בנוסף, הילד שוקל 12.5 קילו, וכל הטיולונים שראינו מתאימים עד 15 קילו. האם יש טיולונים שיכולים להתאים למשקל יותר גדול? ומה עם הטיולון קליק S?
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/12/2020

    שלום שירה,

    ככל שידוע לי התקן בישראל בודק עד 15 ק"ג (אעשה בדיקה בנושא), באירופה בודקים עד 18-22 ק"ג כך שרוב הטיולונים שנושאים גם תקינה אירופאית טכנית יכולים להתאים עד משקלים אלו. בגלל התקינה בארץ הדגמים נבדקים עד 15 ק"ג.

    הקליק לתקציב הזה מעולה. אין לי יותר מדי המלצות לתקציב מלבדו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגן מזרן למיטת תינוק- שהמזרן ינשום
    רותם
    07/12/2020

    שלום קובי
    בעבר סייעת לנו ורכשנו מזרן אימוגין.
    האם יש מגן מזרן מומלץ שעדיין ישמור על איכות המזרן הנושם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/12/2020

    שלום רותם,

    לא מכיר משהו בשוק. סה"כ אין במזרן הזה לדעתי אין צורך בכלום פרט לסדין ושטיפה שלו אחת ל...

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עריסות ועגלות בעלות תו תקן
    אנה
    07/12/2020

    שלום,

    בדקתי עריסות ועגלות תינוק בעלות תו תקן בעמוד של מכון התקנים

    שתי הרשימות קצת בלבלו אותי. ראשית, כל המוצרים מיובאים. לא מייצרים בארץ בכלל עגלות ועריסות?

    שנית, שתי הרשימות נראו קצרות למדי: רק 22 עריסות מאושרות ו-100 עגלות. הרבה דגמים שנמכרים בשוק, כולל בחנויות מוכרות, לא מופיעים ברשימות הללו. הייתי תחת רושם שכל מוצרי תינוק שנמכרים בארץ מחוייבים בתו תקן, לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/12/2020

    שלום אנה,

    צריך להפריד:
    תו תקן- ניתן רק למוצר שמיוצר בישראל, כיום 99% לא מיוצרים בארץ. מה שכן זה בעיקר מזרני מיטה.
    אישור מכון התקנים- ניתן למוצרי יבוא, מצריך בדיקה חד פעמית של דגם מדגמי ולאחר מכן מכל משלוח יש נטילה שבודקת שאכן מה שהגיע תואם למה שנבדק.

    לקחת בחשבון, 2 האישורים הם זמניים וצריך לחדשם: אחת לשנה בתו תקן ואחת לשנתיים (בממוצע, זה משתנה) באישור.
    לכן זה אומר שיש המון מוצרים שנבדקו ולא הצליחו ועדיין נמכרים ובמכון התקנים כביכול מופיע שהם לא מאושרים (זה רק בגלל שלא נבדקו שוב). בשורה התחתונה כל מה שנמכר נבדק שכן אף מוצר לא יכול להיכנס לארץ בלי אישור ובלי בדיקת הנטילה.
    אני רשמתי בעבר, נושא העריסות זה נושא קצת פרוץ בגלל שלא מאשרים כיום עריסות נצמדות וכאלו נמכרות בחנויות כאשר הן נבדקו במכון התקנים כעריסה סגורה.

    ועוד נקודה קטנה, כיום בעידן האונליין המון הורים מזמינים מחו"ל מוצרי תינוקות מפריטי בייסיק ועד פריטים גדולים. אם כבר שם לדעתי טמונה הסכנה הגדולה גם כי לא ידוע אילו תקנים יש להם (בעיקר לפריטים מעליאקספרס) וגם אין שום חוברת הוראות, אזהרות, שירות לאחר מכירה. ועדיין המון הורים בוחרים לקנות באופציה זו כי היא יותר זולה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מנסה להבין מה אפשר לקנות בלב שקט

    אנה
    09/12/2020

    אה, עכשיו אני מבינה למה הרבה עגלות עליהן אתה ממליץ לא מופיעות ברשימת מוצרים מאושרים במכון התקנים - כמו cielo, britax, abc design ועוד. האישור שלהן כנראה לא חודש. ואם האישור היה מבוטל - היו מפסיקים למכור אותן מיידית בכל הארץ?

    מה שאני שואלת למעשה, זה האם כל מוצר תינוקות שנמכר בארץ - פרט לעריסות נצמדות - בטיחותי לתינוק, עבר את כל הבדיקות הנדרשות ואפשר לקנות אותו בלב שקט?

    ומה לגבי רכשיה מחו"ל של דגמים שאושרו בארץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום אנה,

    לגבי סיילו חייב להיות אישור היא אחת העגלות הנמכרות בארץ ומגיעים משלוחים בתכיפות קרובה והם לא היו יכולים להיכנס לארץ ללא אישור. לגבי ברייטקס לא יודע, יתכן ואין המון זמן כבר לא משווקות העגלות. לגבי איי.בי.סי שאני משווק האישור נגמר אבל יש לנו מלאי מאושר. זה אומר שאם יכנס משלוח חדש הוא לא יאושר אלא אם נעשה תקינה חדשה (שזה מה שנעשה בקרוב עקב חידוש דגמים שאנו ממתינים לדוגמאות לבדיקה).

    לדעתי כל מוצר שנמכר בארץ אמור להיות בטוח. בכל מקרה לרוב העגלות יש גם בדיוק מחו"ל, באיי.בי.סי אני יודע לומר שמלבד תקינה אירופאית יש גם אוסטרלית ומדרום קוריאה. לכן אפשר בלב שקט לרכוש.

    רכישה מחו"ל זה הדבר הכי עצוב שיש לדעתי. מדוע? מכיוון שכדי שנקבל אישורים לישראל אנחנו צריכים לשים ספר הוראות בעברית + אזהרות בעברית למוצר והאריזה (במושבי בטיחות גם בערבית). כשרוכשים מחו"ל כביכול אין את כל אלו לכן אותי זה קצת מעציב שהמדינה מאשרת לרכוש מחו"ל מוצרים שדורשים בתקינה כאשר הם כביכול לא עומדים בתקינה. מעבר לכך שיש המון מקרים שנכנסים מוצרים לא בטיחותיים מאתרים כמו עליאקספרס לדוגמא.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מבינה אותך

    אנה
    12/12/2020

    אבל אנשים קונים מחו"ל לא כי בא להם או כי זה יותר נוח. אני באמת מעדיפה להיכנס לחנות ליד הבית שלי ולסגור עניין. לצערי המחירים בארץ לא תמיד שפויים. וגם כשלא מדובר בהפרש מאוד גדול במוצר מול מוצר, בסופו של דבר ההפרש מצטבר לסכום משמעותי. גם אותי זה מעציב. ובאזישהו מקום גם מכעיס. לדוגמה, אני לא מבינה למה אני צריכה להוציא 350 ש"ח על משטח החתלה (אמנם אני מחפשת גודל שהוא קצת לא סטנדרטי בארץ, אבל באירופה מצאתי אותו תוך 10 דקות ב-50 ש"ח).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום אנה,

    גם אני צרכן וקונה לא מעט מחו"ל. ברור שאם יש פערים אדירים שווה לרכוש מחו"ל. בפערים קטנים תלוי מה המוצר כי יש מוצרים שמצריכים אחריות אז שווה לחשוב פעמיים אם עדיף מחו"ל או לא. סה"כ מוצרים עד 75$ הפער בין חו"ל לארץ לרוב יהיה גבוה בגלל שאין עליהם חובת מס.
    הבעיה היא לא ההפרשים אלא האפשרות שיכנסו מוצרים לא בטיחותיים לישראל. דווקא בתחום התינוקות קרו לא מעט מקרים של מוצרים ברמה ירודה כמו טיולונים שפשוט התפרקו להורים במהלך הסעת התינוק. המון ישראלים הזמינו בוסטר רצועות מתקפל לחו"ל מעליאקספרס שמבחן פרטי הראה איך בובת ילד פשוט עפה ממנו.
    בנוסף לפעמים מוצרים בישראל נמכרים באופן שונה מחו"ל, לדוגמא הסלסה נמכרת בכל העולם רק עם גלגלי אוויר ובארץ אנו משווקים אותה ללא גלגלי אוויר, בישראל כמעט ולא יגעו בעגלה עם גלגלי אוויר, לכן מי שירכוש מחו"ל ויתקל בבעיה בגלגלים לא נוכל לתת לו שירות. לכן גם אם זה מוצר תקני שמשווק בארץ שווה לברר בנושא עגלות אם המוצר מחו"ל זהה לישראל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על טיולון קומפקטי- עם מצב שכיבה
    ענבר
    07/12/2020

    היי מחפשת טיולון קל משקל קומפקטי בסגנון של יויו. עם הילד הגדול השתמשנו בסיטי טור הראשונה. אבל- לא אהבתי בה שמדרך הרגליים לא מתכונן, שכמעט ואין מצב שכיבה, והנסיעה בפניות לא הייתה חלקה בכלל. לכן מחפשת משהו חדש
    על איזה טיולון אחר אתה ממליץ? אין עניין של תקציב.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/12/2020

    שלום ענבר,

    ללא עניין תקציבי אפשר לבדוק את מקלארן אטום, סילבר קרוס ווינג 2, ארגו מטרו. כולם שוכבים די שטוח ונוחים מאוד לתפעול, קיפול וכו' + מדרך רגליים מתכוונן. יש גם את סיטי תור 2 שכיום עם מדרך אבל הניד די דומה לדור הקודם.
    עד 1000 ש"ח יש גם את ספורטליין וייפר שטיפה יותר כבדה וגדולה אבל גם יותר מרווחת, עם גגון וסל יותר גדולים והניוד שלה מעולה (ביחס לטיולונים).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון

    ענבר
    08/12/2020

    לגבי המקלרן- המחיר שלו קרוב מאוד לזה של היויו. האם במצב הזה עדיף כבר לקנות את היויו?
    ושאלה נוספת- האם יש לך היכרות עם הטיולון של צ'יקו שנקרא גודי? הוא מומלץ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/12/2020

    שלום ענבר,

    מכיוון שציינת את החיסרון בטור לגבי השכיבה, היויו "סובל" מאותו חיסרון ולכן לא ציינתי, לדעתי טיולון מאוד מומלץ, חבל שמתומחר בצורה מוגזמת (לדעתי).
    הגודי חדש יחסית, דומה מאוד למאמ טיקטק או המילטון. היתרון המרכזי זה שינוי מצבים עם לחצן ולא שרוך. החיסרון המשקל כבד יותר ולכן גם הניוד טיפה יותר קשה. כמוכן הגגון מעט קצר.
    סה"כ מדובר בטיולונים מעולים ואם זה הסגנון פשוט ללכת על הזול מבין ה3 שציינתי.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ לילד בן שנה +10 חודשים
    עדינה
    06/12/2020

    שאלה נוספת לגבי מקלארן אטום
    הבד של העגלה נראה בד רשת, האם הוא מתאים לימות החורף?
    או שהרשת זה רק במראה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/12/2020

    שלום עדינה,

    יש רשת פתוחה מהצדדים, היא תמיד פתוחה. כאשר המושב יושב אז זה פחות רלוונטי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייבי ג'וגר סיטי תור לאקס
    אדווה
    05/12/2020

    היי,
    מחפשת עגלה משולבת לתינוק בן 10 ח' שתתאים כרגע כטיולון וגם תשמש לילד הבא..
    מה דעתך על בייבי ג'וגר סיטי תור לאקס? האם ישנם חסרונות לעגלה? הריפוד נראה חם לקיץ האמנם?. לציין שגרים בעיר בקומה 2 בלי מעלית אז הקיפול והמשקל קריטי, וגם באזור שלנו מעברים צרים ומדרכות משובשות. פחות מתאים לטיולונים פשוטים.
    היא נראית כמו עגלה עם תמורה טובה למחיר אבל היא לא פופולרית כך שאני מחפשת מה הקאטצ'?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בייבי ג'וגר סיטי תור לאקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/12/2020

    שלום אדווה,

    לדעתי מדובר בעגלה לא מוצלחת. ראשית הגלגלים קטנים מאוד ולכן יכולות הניוד שלה נמוכות לדעתי ככל שהדרך תהיה משובשת. שנית מאוד קשה לעלות ולרדת מדרכות גבוהות בגלל גודל הגלגל ומכיוון שאין ידית טלסקופית.
    הקיפול שלה מאוד נוח אבל הפתיחה טיפה מאתגרת. הברקס הידני לא הכי ידידותי לתפעול.

    לדעתי בתקציב שלה ספורטליין סיילו או בייבי בוס בובקט הרבה יותר מוצלחות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלות המשך

    אדווה
    06/12/2020

    הן קצת יותר יקרות ב300-500 ש"ח..
    אבל מעבר לזה אלו עגלות חדשות יחסית שאני לא יודעת מי ומה עומד מאחוריהן.. בגלל זה לא בדקתי אותן.

    גם הסיילו וגם הבובקט מתאימים כטיולון דו כיווני?
    ומה ההבדל בין הסיילו pl והxl?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/12/2020

    שלום אדווה,

    שתיהן נמכרות מעל שנתיים כך שמבחינתי זה מספיק זמן לדעת על טיבן. יש כבר הורים עם ילד שני על העגלות.
    לשתיהן טיולון דו כיווני. הבובקט גם מאושרת מגיל לידה גם ללא אמבטיה.
    לסיילו יש 3 דגמים:
    סיילו: הדגם הבסיסי אבל גם הקל ביותר שוקלת סביב 9 וחצי ק"ג
    סיילו XL: מגיעה עם גלגלים יותר גדולים, גגונים מעט יותר גדולים ולכן מעט יותר נוחה לניוד בדרך משובשת אך מצד שני יותר כבדה. שוקלת 10.3 ק"ג.
    סיילו PL: זהה לXL רק מגיעה עם אמבטיה יותר מעוצבת בפס מתכת ואותו פס גם על גגון הטיולון, לדעתי מיותרת כי היא גם יותר כבדה וגם יותר יקרה. יש רבים שמוכנים לשלם יותר לעיצוב, זה לשיקולכם.

    הבובקט לצורך ההשוואה שוקלת 8.2 ק"ג, 2 ק"ג פחות מהסיילו XL ולכן המלצתי עליה כי מעבר למשקל היא גם יותר נוחה לניוד כך שהיא עונה טוב לדרישות.
    המשקלים שציינתי הם לשלדה עם טיולון מורכב עליה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום