פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על טיולון
    מרקו
    22/11/2020

    בוקר טוב,
    אשמח להמלצה על טיולון בתקציב של עד 600 שקל. חשוב לנו בגדול ההגנה מהשמש ושהשינוי בין המנחים יהיה עם לחצן ולא שרוך.
    תודה על העזרה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה על טיולון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/11/2020

    שלום מרקו,

    לדעתי ספורט ליין וייפר מושלם לדרישות שלכם וגם באזור התקציב.
    שאר האופציות יהיו עם גגון קטן יותר ולכן לדעתי הוייפר עדיף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לילדה בת שנה וחצי
    לוטפי
    22/11/2020

    בוקר טוב קובי,
    אשמח להמלצה לכיסא בטיחות מומלץ בתקציב עד 1000 שקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/11/2020

    שלום,

    אם מוצאים צ'יקו נקסטפיט בעלות הזו אז הוא הכי מומלץ, לרוב הוא עולה מעט יותר ולכן שווה להתאמץ.
    אופציה נוספת: גרקו מיי סייז / סייז פור מי, הרבה פחות מ-1000 וברמת בטיחות גבוהה מאוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לילד שני
    דורית
    22/11/2020

    שלום קובי,
    יש לנו שני ילדים צמודים ורכב די קטן (טויוטה יאריס).
    הבכור בן שנתיים ו-9 יחסית קטן לגילו, עדיין יושב הפוך לכיוון הנסיעה בכיסא בטיחות ברייטקס מרתון קליק-טייט.
    הקטן בן שנה ו-3 חודשים, ממוצע לגילו, עדיין בסל קל.
    האם עדיף לקנות כיא משולב בוסטר לגדול ולהעביר את הקטן לברייטקס? האם יש כיסא משולב עם אותה רמת בטיחות כמו הברייטקס? או שעדיף לקנות ציקו נקסטפיט (שהבנתי שהוא צר יחסית) שישמש את הקטן?
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיסא בטיחות לילד שני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/11/2020

    שלום דורית,

    במקרה שלכם קשה לי לתת תשובה חד משמעית. ראשית כל הכבוד שהוא נגד הכיוון גם כיום, זה הרבה יותר בטוח עבורו ואם זה עובד אז קשה לי להמליץ על משהו אחר כי זה יוריד מרמת הבטיחות!
    אולי כן יהיה נכון לרכוש לקטן כיסא כמו צ'יקו או עוד ברייטקס. הצ'יקו לא בהרבה יותר צר וכל כיסא שתרכוש יעשה את האחורה לצפוף. בגיל 4 כבר אפשר לחגור עם הפנים קדימה אז אפשר לרכוש בוסטר עם רצועות שיהיה טיפה יותר צר. הכי בטיחותי כיום זה גרקו נאוטילוס סנאגלוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לילד שני

    דורית
    25/11/2020

    תודה רבה על המענה!
    בינתיים הילד זורם נגד הכיוון אז באמת מעדיפה למשוך את זה עד כמה שניתן. ראיתי שיש כיסאות משולבים בוסטר שניתן להשתמש בהם גם נגד כיוון הנסיעה (כמו גראקו פוראבר טרושילד). האם אתה ממליץ עליהם? אם כן - מה הדגם הבטיחותי והמומלץ ביותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/11/2020

    שלום דורית,

    מהמשולבים הטרושילד נחשב לטוב ביותר ולכן הוא המומלץ ביותר לסגנונו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לילד שני

    דורית
    25/11/2020

    תודה!
    ראיתי שיצא דגם graco 4ever extend2fit שאמור להאריך את מושב הרגליים כשהכיסא מותקן נגד כיוון הנסיעה. האם שווה את המחיר עבורו ויהיה נוח יותר לילד? האם ההתקנה קלה? (כרגע יש לנו ברייטקס קליקטייט עם התקנה נוחה, ובכל מקרה להתקנה ראשונית נזמין מומחה, אך נעדיף שלא יהיה מסובך מדי למקרה שנצטרך לפרק מדי פעם)
    תודה רבה שוב :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לילד שני

    דורית
    25/11/2020

    ועוד שאלונת - אם משתמשים במאריך רגליים נגד כיוון הנסיעה - האם זה בא על חשבון מקום הכיסא שמלפנים? כלומר האם נצטרך להזיז יותר קדימה את הכיסא שמלפניו? או שאפשר לשחק דינמית עם המאריך? (כרגע אנחנו ממש גבוליים כי בעלי גבוה וקשה לו לשבת בכיסא שליד הנהג מכיוון שהברייטקס מותקן מאחוריו)
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/11/2020

    שלום דורית,

    לגבי התקנה, זה לא כמו הברייטקס והרבה יותר מסורבל, עם האיזופיקס זה עוד סביר אבל עם חגורה זה כבר מאתגר.
    בגדול ההארכה תיתן נוחות לתינוק כך שהרגליים לא יגעו בגב מושב הרכב, בעיקר ככל שהם גדלים. אם הכוונה לחגור נגד הכיוון עד גיל שנתיים או מעבר יש לזה יתרון. הצד השני, כן זה יצריך טיפה להרחיק את המושב של הנהג/נוסע יותר קדימה, לא בהרבה אבל זה גם תלוי בסוג הרכב. לא ניתן לשחק עם האורך זה או מגש מאריך פתוח או סגור.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל תואם לבייבי בוס טייגר 2
    עידו
    20/11/2020

    שלום,
    ראינו את העגלה בחנות והתלהבנו מהפרקטיות שלה והאיכות. קראתי פה בפורום שאין לה מתאמים לסלקל סייבקס, אבל אילו סלקלים כן ניתן לחבר לה?

    כמו כן, מהם ההבדלים העיקריים בין הטייגר 2 לבין הספורטליין סיילו xl?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/11/2020

    שלום עידו,

    ראשית יש מתאמים! רוכשים אותם בנפרד מהיכן שרוכשים את העגלה.
    דווקא סייבקס לא מתחברים למתאמי הטייגר.
    מתחברים כל דגמי מקסי קוזי, ג'ואי, אבינוט ועוד מותגים סיניים שאני פחות ממליץ.

    לגבי ההבדלים בין סיילו XL לטייגר 2:
    הטייגר יותר קלה בקילו וחצי, יותר נוחה לניוד בגלל צמיגים איכותיים יותר וקפיצים יותר גדולים (בעיקר בגלגלים הקדמיים).
    בטייגר יש מזרן נושם באמבטיה. טיולון הטייגר יצוק מפלסטיק ולכן מגיע לזווית ישיבה יותר זקופה.
    הגגונים יותר גדולים וכל הבדים נשלפים לכביסה כולל גגונים ובד פנימי של האמבטיה. ניתן לכוון את גובה הרתמות בטיולון.
    סל החפצים יותר גדול. עתידית ניתן לרכוש ערכות צבע ולהחליף את צבע העגלה.

    יתרונות הסיילו: יותר זולה, מתחברים עליה אותם סלקלים אבל גם סייבקס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    עידו
    22/11/2020

    :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיולון דו צדדי
    דוד
    19/11/2020

    שלום רב,
    ראשית תודה על הפורום והמענה.
    בתנו בת כחצי שנה אנו מחפשים טיולון דוצ אשר בעיקר ישמש את המטפלת. ברשותנו טיולון שנרכש יחד עם אמבטיה של חברת מוצי.
    חשוב לנו שהטיולון יהיה נוח לילדה ויציב. מבחינת תקציב עד 1000₪. האם תוכל להמליץ לנו? רוב הטיולוני דוצ שחיפשנו ברשת באים עם אמבטיה...
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לטיולון דו צדדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/11/2020

    שלום דוד,

    אכן זה בעייתי מלבד סייבקס איזי טוויסט אף טיולון אינו דו כיווני.
    אלו שכן שייכים לעגלות אמבטיה וגם אם נמכרים בנפרד הם מעל לתקציב.
    לכן זה או ללכת על הסייבקס שלדעתי פחות מומלץ או לטפס בתקציב וללכת על עגלות כמו סיילו, בייבי בוס או מאמאס אנד פאפאס. או לרכוש בי יד 2.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתלבטת בין סייבקסים
    לימור
    19/11/2020

    שלום!בתי הגיעה לגיל 3.5 חודשים, ואני צריכה לקנות לה טיולון (עגלה עם אמבטיה קיבלתי וגם סלקל דונה).
    חברות שלי מאוד ממליצות על סייבקס, אבל הן קנו את המיוס, עם הסלקל והטיולון, שאני לא צריכה. הבנתי שמבחינת טיולונים יש רק את האיזי s, איזי טוויסט, ואיזי טוויסט 2. זה נכון?
    מה ההבדלים ביניהם? כי את הטוויסט 1 אפשר לקנות במבצעי נובמבר במחירים טובים (נגיד סביב 800 במבצעי עודפים) ואת 2 אני לא רואה בכלל במבצעים.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתלבטת בין סייבקסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/11/2020

    שלום לימור,

    לגבי סלקל דונה, חשוב שלא ישהו בו יותר מדי, זה לא בריא לתינוקות.
    לגבי טיולוני סייבקס. ראשית אם מרוצים מדגם מסויים זה לא מעיד שדגם אחר של אותו יצרן יהיה בהכרח טוב.
    הטיולון הכי מוצלח של סייבקס לדעתי הוא האיזי S. הוא נוח בתפעול והכי נוח בניוד גם יותר מהמיוס.
    מצד שני הטיולון חד כיווני וזה לדעתי חיסרון ענק למי שרוכש טיולון לפני גיל שנה.
    האיזי טוויסט לא מוצלח, זה הסיבה למחיר הנמוך ולכך שה-2 יצא יחסית מהר ביחס אליו. ה-2 כבר שופר לכן לדעתי מכל ה-3 הוא הכי טוב לצורך שלך כי לא הייתי מוותר על מושב דו כיווני.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה

    לימור
    21/11/2020

    עזרת לי מאוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות מתאים לגיל לידה- ריקארו
    שני
    17/11/2020

    שלום,
    מתלבטים לגבי רכישת כסא בטיחות שמתאים מגיל לידה שיהיה נוח לתינוק (כמה שאפשר לעומת סל קל...).
    בעלי מאוד רוצה לרכוש את כיסא הבטיחות של חברת ריקארו zero one elit (נשארו עוד חנויות מעטות שמחזיקות אותו) האם עדיף לרכוש אותו או כיסא בטיחות מבית ברייטקס- המליצו לנו על בלווארד קליק טייט.
    נודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין צורך במענה תודה

    שני
    17/11/2020

    שלום רב,
    הודעה זו נשלחה בטעות. ראיתי את המענה לתשובתך.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות ריקארו או ברייטקס
    שני
    17/11/2020

    שלום רב,
    נשמח להארותיך ולהמלצותיך...
    בעלי ממש רוצה לרכוש את ה- zero one elit של חברת ריקארו. נותרו עוד כמה כאלה בארץ...
    אני דווקא חשבתי על ברייטקס דגם בלווארד קליק טייט. חשוב לנו שהכסא יהיה מגיל לידה וכמה שיותר נוח לגיל זה...
    כמובן שחשוב לנו גם נושא הבטיחות ולא משנה לנו המחיר.
    נודה לעזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/11/2020

    שלום שני,

    לא ידעתי שבכלל הוא שווק בארץ. סה"כ כיסא מעולה, כמו רוב דגמי ריקארו, פטנט חמוד שהופך את הכיסא לבסיס של סלקל.
    באופן כללי מדובר בכיסא אירופאי וברייטקס אמריקאי ולכן אין מבחן השוואתי בינהם. אני בעד הדגמים האמריקאים ולכן יותר נוטה להמליץ על ברייטקס. מבחינת נוחות אני חושב שהריקארו יספק זווית טובה יותר להתחלה. כן גם ממליץ לבדוק את צ'יקו נקסטפיט זיפ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך

    שני
    17/11/2020

    תודה על תשובתך. אפשר לשאול מדוע אתה מעדיף את הדגמים האמריקאיים?
    בנוסף בנוגע לזירו וואן, נאמר לנו כי מאחר ומדובר בכיסא אירופאי התוקף מתחיל מיום השימוש ולא מיום הייצור, האם הדבר ידוע לך? חשוב לנו לשאול מאחר וריקרו כבר לא משווקים לישראל ומדובר במלאי ישן.
    שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/11/2020

    שלום שני,

    טכנית ריקארו לא קיימים כיצרן מושבי בטיחות לתינוקות. המותג/יצור/דגמים עברו לחברות שונות, אם אני זוכר נכון בעיקר לצ'יקו.
    לגבי תוקף, טכנית זה נכון אבל, אם היצרן ציין תוקף אחרון לשימוש אז הולכים לפי זה. אם היצרן ציין תאריך יצור אז ההמלצה 6 שנים מהיצור (אם המושב יודע גם להפוך לבוסטר אז 8 שנים) אם לא צוין תאריך אז כפי שנאמר לכם, וזה 5 שנים מיום השימוש הראשון.

    לגבי למה אמריקאים, בגלל שהם הרבה יותר מחמירים ביחס לדרישות מכוני התקנים, הם חשופים לבדיקות של גופים פרטיים, הרבה יותר תביעות, דרישות הרבה יותר גבוהות מלקוחות וכו'.
    הם תמיד מקדימים בטכנולוגיות שלהם את היצרנים האירופאים.
    גם במקרה ויש יצרן כמו צ'יקו שיש לו דגמים אירופאים ודגמים אמריקאים והאמריקאים בכמה רמות מעל האירופאים של אותו מותג.
    כמוכן למושבים אמריקאים יש תפס לבית החזה שלדעתי משפר את הבטיחות, בעיקר בחורף עם לבוש עבה. החגירה של התינוק הרבה יותר קלה כי מקליקים כל רצועה בנפרד, מצד שני אם צריך לפתוח את החגורה במקרה חרום שצריך לשלוף את התינוק מהרכב, באירופאים הרצועות יפתחו בלחיצה ובאמריקאים נצטרך לשחרר ידנית את האבזמים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המפורטת

    שני
    18/11/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולונים של אוונפלו- האם מומלצים?
    בתאל
    17/11/2020

    שלום קובי, אשמח לשמוע מה דעתך על הטיולונים של אוונפלו (זיפון/פיילוט). תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/11/2020

    שלום בתאל,

    הדעה שלי שאני לא ממליץ! לא כי הם לא טובים אלא כי אין לי מושג אם הם טובים או לא. הם נמכרים רק אונליין ולכן אין דרך לבדוק אותם פיזית, מבחינתי זה אומר לוותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת סלסה ABC התלבטות מה עדיף?
    ולרי
    16/11/2020

    שלום קובי,
    כמעט סגורה שרוצה את הדגם הזה סלסה 4 2019/2020 אבל אז הבנתי שזה גלגלי אוויר ? מבאס אותי .. האם בארץ הדגמים האלו גלגלי אווויר או קצף ? כמו כן הייתי בטוחה שזה מיוצר בגרמניה ואז גיליתי שבסין עוד משהו שממש הוריד לי השאלה עד כמה זה קריטי מבחינת האיכות שלה לעומת אינגלנזינה אפטיקה שמיוצרת באיטליה כי לפני כן הייתי בטוחה שאני הולכת ליה ואז העדפתי את הסלסה ו 2 הדברים שגיליתי קצת שיבשו לי את ההחלטה אודה לתשובתך לעזור לי בלבטים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/11/2020

    שלום ולרי,

    ראיתי ששאלת שאלה נוספת ולכן אני עונה כאן לשתי השאלות.
    לגבי סלסה, גילוי נאות אם לא קראת את המידע לגבי, אני היבואן של ABC בישראל.
    היות ויש לי המון שנות ניסיון אחת הדרישות שלנו מABC הייתה לייצר את הסלסה לשוק הישראלי ללא גלגלי אוויר ולכן בישראל היא נמכרת ללא גלגלי אוויר. מעבר לעובדה שאין צורך בתחזוקה זה גם מפחית את משקל העגלה.
    לגבי סין, נכון שהיא מיוצרת בסין אבל, המפעל הוא מפעל גרמני עם בקרת איכות גרמנית, במפעל הזה מייצרים עוד 2 מותגים גרמניים שלא משווקים בארץ. לABC יש מנהל בקרת איכות שיושב פיזית במפעל, כל התכנון, הנדסה, עיצוב, פיתוח נעשים בגרמניה. לכן העניין של סין לדעתי לא צריך להרתיע.
    כמוכן יש המון מותגים שמיוצרים ב"אירופה" כאשר בפועל המוצר סיני לחלוטין רק שלפי החוק באירופה עם אחוז מסוים מהמוצר מורכב באירופה ונארז באירופה אפשר לציין שהמוצר מיוצר באירופה. לכן לא מעט יצרנים פועלים על התחום האפור הזה. יחד עם זאת זה לא מוריד מאיכות אותם מותגים שכן כמו בABC יש בקרת איכות וכל הפיתוח הוא אירופאי ברוב המקרים.

    בין סלסה לאינגלזינה, שתיהן מעולות. הסלסה יותר גבוהה, בעיקר בטיולון, היא תוכננה לגבוהים ולכן אין לה סרן אחורי בין הגלגלים שהורים גבוהים נוטים להיתקל בו. לדעתי היא יותר נוחה לניוד ובולם הזעזועים שלה לדעתי הוא הטוב ביותר באופן כללי ביחס לכל העגלות.
    אם רוצים לחבר סלקל אז חלק מהסלקלים שמתחברים עליה יותר בטיחותיים משל אינגלזינה. הסל יותר גדול ולדעתי הגגונים יותר מוצלחים. נכון להיום הסלסה גם יותר זולה (לדעתי כיום העגלה שנותנת הכי הרבה תמורה לכסף).
    האפטיקה יותר צרה ברוחב הגלגלים האחוריים שזה יתרון במעברים צרים ומעט מקטין את הקיפול. הקיפול של אינגלזינה אפשרי לביצוע ביד אחת אך בהרמה לרכב חייבים 2 ידיים כי לא מדובר בעגלה קלה.

    לגבי המלצה, אני תמיד ממליץ להתנסות פיזית עם המוצר שזה אומר לשים משקל של 12 ק"ג בעגלות, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוהה, זה יתן מדד להתנהלות היומיומית בהליכות. לאחר מכן לתפעל, לחבר אמבטיה + טיולון + סלקל (אם רוכשים עם סלקל), לנתק, לשנות מצבים בטיולון. לאחר מכן לקפל, לבדוק ברכב ואז להחליט מה נכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך ועוד כמה דברים שרציתי לשאול בבקשה

    ולרי
    17/11/2020

    קראתי מס' תגובות עליה (סלסה) שהגלגלים שלה נוטים לעשות בעיות והיו 2 מקרים שקראתי שהיא נשברה אחרי 3 חודשים למשהי וגם לעוד משהי אחרי חצי שנה היה משהו לא תקין בקיפול השאלה אם באמת זו עגלה לטווח ארוך והאם ידועות בעיות איתה ? ולגביי המזרן שלה הוא איכותי ? והאם הטיולון שלה יותר מרווח מהטיולון של האפטיקה ? תודה מראש
    ו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/11/2020

    שלום ולרי,

    לגבי גלגלים, כמו כל דבר הם דורשים תחזוקה של אחת לשנה (בעיקר בחילופי עונות כמו כעת, כמו שיש יובש בשפתיים בתקופה זו, נוצר יובש בחלקי פלסטיק של העגלות וזה משפיע בעיקר על הגלגלים), זו המלצה גורפת שלי לגבי כל העגלות. אחת לשנה צריך להוציא את הגלגלים, לנקות טוב טוב את המכלולים הפנימיים, לשים גריז (אם אין גם ואזלין תופס) ולהחזיר. זה ימנע מהגלגלים לעשות בעיות. שוב, זה רלוונטי לכל העגלות לדעתי.
    לגבי שבר, מעולם לא נתקלתי בעגלה שנשברה לאחר 3 חודשים.
    א. אם עגלה נשברה זה רק בגלל שימוש לא סביר וכדי לגרום לשבר בסלסה צריך שמינימום יפגע בה רכב.
    ב. אם למישהו יש שבר, יש לנו שירות ואחריות. אפשר לפנות אלינו ונטפל. לכן אני אומר שאם היה למישהו שבר אחרי 3 חודשים מדוע לא פנו אלינו?
    ג. הקיפול תקין, בדורות הקודמים של הסלסה היה מנגנון קיפול שונה, אחת המלחמות שלי עם ABC הייתה לשנות את המנגנון והוא שונה ב-2018. זה לא שהמנגנון נתקע אלא מראש הוא היה קשה מאוד היה לתפעול, כמו שהסברתי ברגע של מתחזקים אז התעול נעשה קשה יותר. במנגנון החדש אין שום בעיות עד כה. הוא גם לא דורש תחזוקה מיוחדת כי הוא פשוט מאוד.

    לגבי טווח ארוך, הבסיס של הסלסה קיים מ2006, אז נקראה אסטרו, לאחר מכן ממבה וכיום סלסה. כמובן שלאורך השנים נעשו אין ספור שינויים אבל הבסיס עצמו נשאר די זהה. יש לי עד היום לקוחות עם אסטרו שרוצים לרכוש בדים, זה לבד מעיד על חוזק המוצר לדעתי. כמו כל עגלה אם התחזוקה תהיה נכונה, אם תהיה תקלה ותממשו את האחריות בהקדם ולא תדחו אז לא צריכה להיות שום בעיה לאורך שנים.
    לדעתי המזרן של האמבטיה הוא האיכותי ביותר, גם עבה באופן יוצא דופן וגם נושם. יש לי המון לקוחות שהאמבטיה של הסלסה היא גם המיטה/עריסה של התינוק.
    לדעתי הטיולון די במימדי האפטיקה ברוחב אבל בסלסה הוא מעט ארוך יותר, צריך למדוד אבל שתיהן נחשבות לעגלות המרווחות ביותר.

    כמו שציינתי, אני ממליץ פחות להסתמך על האונליין:
    1. כי יש בעלי אינטרסים שמלכלכים על מוצרים או מפארים מוצרים. כמו שציינתי אני היבואן של ABC ולכן אני יכול לפאר את העגלה מכאן ועד מחר, אישית זו לא מטרתי. חשוב לי שבסופו של יום הלקוח יהיה מרוצה, אין לי אינטרס לדחוף לאף אחד סלסה שהיא לא תתאם את הצרכים והציפיות. לכן אני מגדיל ואומר שגם על ההמלצות שלי לא צריך להסתמך! צריך לבדוק פיזית כפי שרשמתי בהודעה הקודמת שלי.
    2. גם אם קראת ביקורת שלילית על מוצר מסוים חשוב לקחת בחשבון: הלקוחות בישראל ישקיעו מזמנם לרשום ביקורת שלילית על כל דבר ופחות ישקיעו בכתיבת ביקורת חיובית.
    3. כמו שציינתי בסעיף 1, יש כאלו שרוכשים ע"פ המלצות, כיום בעידן האונליין גם מבלי לבדוק פיזית. אז קורה שהמוצר לא תואם את הציפיות או לא מתאים לאורח החיים של הרוכש והוא מאוכזב מהרכישה. אני טוען שלכל אחד צרכים שונים, אורח חיים שונה, יכולות שונות (בין עם כלכליות, פיזיות, רכב שונה, בית שונה וכו').
    לכן בעיקר בעגלות תינוק זה מאוד פרטני. עד כדי כך שעגלה שתתאים לאחות X לא תתאים לאחותה.

    בשורה התחתונה ABC הם היצרן שמוכר הכי הרבה עגלות בגרמניה והסלסה הוא הדגם הכי נמכר שלהם. בארה"ב העגלה הכי נמכרת היא אפפה בייבי ויסטה שהוא אחות חורגת של הסלסה כאשר נמכרות אלפי יחידו ממנה בכל חודש ולדעתי הסלסה עדיפה עליה כמעט בכל היבט.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לרכב מה עדיף?
    מיכל לילינטל
    16/11/2020

    היי,
    אני מחפשת כיסא בטיחות לרכב שני. יש לנו את הגרקו פראבר טרושילד, ואני לא כל כך מרוצה ממנו כי הזווית לא כל כך נוחה לילד שלי שעדיין לא יושב.מתלבטת אם כדאי לקנות כיסא שמתאים לכל השלבים או ללכת על משהו שהוא לא מגיל 0? יש שלנו גם סלקל אבל נראה שמתחיל להיות קטן לילד בן 8 חודשים. האם יש הבדל משמעותי במחיר אם הכיסא מגיל 0? אשמח לשמוע דעתך ולקבל המלצות על כסאות מגיל לידה ולא מגיל לידה שהופכים לבוסטר. כיסא מגיל לידה שמתאים לכל השלבים חשוב שיהיה בזוית נוחה יותר מהטרושילד. כמובן שהעניין הבטיחותי הכי זה חשוב לי. ורצוי מחיר סביר :) תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיסא בטיחות לרכב מה עדיף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/11/2020

    שלום מיכל,

    כמבקשים כאן המלצה לכיסא ראשון (ולדלג על סלקל) אני נוטה שלא להמליץ על גרקו פוראבר או על כל כיסא משולב. לדעתי אין הגיון במוצר שמתאים מגיל 0 עד גיל 12 שנים, הבדלי הגודל כלכך שונים וכך הצרכים. לדעתי הכיסא הכי מוצלח מגיל לידה והכי קרוב בנוחות שלו לסלקל הוא צ'יקו נקסטפיט.
    הזווית שלו נוחה יותר מהטרושילד. הוא לא זול אבל לדעתי שווה את ההשקעה שכן משך השימוש ארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לרכב

    מיכל לילינטל
    16/11/2020

    עד איזה גיל מתאים הצ'יקו נקספיט? ובמידה ואחליט על כיסא לא מגיל לידה איזה כיסא מומלץ ומה טווח הגילאים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/11/2020

    שלום מיכל,

    עד משקל 30 ק"ג שזה סביב גיל 6-8 שנים.
    עד גיל שנה צריך כיסא מגיל לידה שכן צריך להתקין נגד הכיוון. בכל מקרה גם מעל גיל שנה הייתי ממליץ על כיסא כזה כי הם יותר בטיחותיים.

    בברכה\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לרכב

    מיכל לילינטל
    17/11/2020

    תודה רבה על העזרה!
    יש דגם מועדף לנקסטפיט? ראיתי שיש זיפ איר וזיפ מקס. מה היתרונות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/11/2020

    שלום מיכל,

    בטיחותית ומבחינת נוחות אין הבדל!
    בזיפ מקבלים בד שניתן להסרה עם רוכסן, כך שלא צריך לפרק את המושב מהרכב, לפרק ברגים ורצועות כדי לכבס את הבד. פשוט מורידים אותו עם רוכסן. זיפ אייר, כמו הזיפ הרגיל רק עם בד שכביכול יותר מאוורר, לדעתי שטויות כי לרוב הוא יותר יקר.
    זיפ מקס: כמו הזיפ רק אזור הישבן והרגליים ארוך יותר, זה יאפשר שהתינוק יהיה נגד הכיוון עד גיל שנתיים ביותר נוחות וירחיק את הרגליים מגב מושב הרכב. לכן זה בעיקר לשיקולכם כמה זמן תרצו שהתינוק יהיה נגד הכיוון.

    בכל מקרה לדעתי, עדיף את אחת מגרסאות הזיפ ולא הגרסא ללא הזיפ, מניסיון שלי (היה לנו נקסטפיט רגיל הרבה לפני שיצא הזיפ) סיוט לפרק את הבד כשאין את הזיפ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לרכב

    מיכל לילינטל
    17/11/2020

    נשמע מעולה! זה פחות או יותר מה שאנחנו צריכים.
    יש עוד כיסא במחיר זול יותר שלא מתפשר על בטיחות ונוחות וכדאי לראות?

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/11/2020

    שלום מיכל,

    יש זולים ברמת בטיחות גבוהה אבל לדעתי הם פחות נוחים.
    לדעתי הכי מומלץ (בעיקר ככיסא שני) הוא גרקו סייז פור מי שנמכר במחירים מאוד זולים ובטיחותית הוא כמעט ברמה של הנקסטפיט או ברייטקס. גם קוסקו סנרה ממש זול ובטוח מאוד אבל ממש לא נוח לדעתי.

    בברכה,

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לרכב

    מיכל לילינטל
    29/11/2020

    היי קובי,
    אני מבינה שהנקסטפיט והגרקו סייז 4 מי עד כ30 ק"ג והסנרה עד 18 ק"ג אבל הרבה יותר זול.
    אם אני קונה את הנקסטפיט אני עדיין אצטרך לקנות בוסטר בהמשך? אם כן אולי עדיף את הסנרה?
    וגם האם עדיין בגיל 7-8 נוח לשבת על כיסא בטיחות מסוג כזה?
    אשמח אם תעשה לי סדר במה נהוג לקנות ועד איזה גיל.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/11/2020

    שלום מיכל,

    כן צריך לרכוש עוד בוסטר עם רוכשים צ'יקו או גרקו.
    רוב הילדים ישבו בנוחות בהם עד גיל 5-6 אבל זה גם תלוי בילדים ובחינוך ההורים.
    לפי החוק בוסטר גב מתאים ממשקל 15 ק"ג וגיל 3 שנים. כמו שאני מציין תמיד, הרבה יותר בטוח להם כיסא בטיחות מבוסטר ולכן כמה שיותר מושכים כך יותר טוב ובטוח.
    הקוסקו יחזיק עד גיל 4 שנים במקרה הטוב, לכן יש פער של 1 עד 3 שנים של שימוש. ובלי קשר לזמני השימוש, הגרקו והצ'יקו בפרט הרבה יותר נוחים לתינוקות. על הקוסקו אני ממליץ רק ככיסא שני.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלפון של נובל אינפניטי עבור חלקי חילוף
    איילין
    15/11/2020

    הי האם יש למישהו את הולפון של נובל אינפניטי?
    אני מנסה להשיג אותם ללא הצלחה לגבי חלק חילוף לעגלה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/11/2020

    שלום איילין,

    רק לחפש בגוגל. ממליץ גם לפנות לחברת הגלגל חידוש עגלות. יש להם גם חלפים למימה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מימה קסרי חלקי חילוף

    איילין
    15/11/2020

    הטלפון שמופיע בגוגל לא תקין התקשרתי והוא לא מחובר
    אנסה את ההמלצה שלך בהגלגל חידוש עגלות.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עריסה מתחברת למיטה ועמידה בתקן הישראלי
    נילי
    15/11/2020

    שלום קובי,
    הופתעתי לדעת שעריסה מתחברת לא עומדת בתקן הישראלי. אימהות אוהבות מאוד את הפתרון הזה ורבים משתמשים בעריסה מתחברת אף שאינה עומדת בתקן הישראלי.
    בנוגע לאפשרויות הרכישה: להוציא 1100 שקל על טוטי במביני קוזי בשביל מוצר שמשמש בסך הכל כמה חודשים נראה לי מוגזם. רכישה ממיטחברת או ממיטונת מגיעה גם היא ליותר מאלף שקל, וכמעט אלפיים לדגמי הפרימיום המשופרים עם גלגלים. צ'יקו נקסט טו מי לא נמכרת בארץ ולהזמין מחו"ל מגיע למחיר גבוה בגלל עלות המשלוח.
    אם לא רוצים לשלם את הסכומים האלה, נשארה האופציה לשכור עריסה. שכירות ממיטחברת עולה 299 שקל ל-3 חודשים עם תוספת של 100 שקל לכל חודש נוסף. מחירים דומים במיטונת. אצל שתיהן העריסה לא באה עם מזרן, ועל מזרן נושם צריך להוסיף כ-120 שקלים. שכירות דגמי הפרימיום שלהן כבר מגיעות למאות רבות של שקלים.
    האם אתה בכלל ממליץ על עריסה מתחברת?
    יש לך פתרון שלא חשבנו עליו?
    נשמח מאוד להמלצה שלך מה לעשות.
    הערת אגב בקשר לגלגלים – אני לא יודעת עד כמה זה שימושי לנייד את העריסה לסלון כי בכל פעם יהיה צורך להוסיף את המעקה הרביעי ואחר כך להסיר אותו ולעגן אותה מחדש למיטה. עד כמה באמת גלגלים זה פרקטי?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/11/2020

    שלום נילי,

    אני שמח שבדקת. אני אישית לכל שואל בפורום מציג את המידע. מכון התקנים נכון להיום לא בודק עריסות מתחברות ולכן לאף אחת אין אישור מכון התקנים. לחלק כמו לטוטי במביני יש אישור אירופאי, הורים רבים מייבאים ביבוא אישי את צ'יקו נקסט טו מי. *לטוטי במביני יש אישור מכון התקנים לדגם הקבוע (לא מתחברת).
    אישית, איני יכול להמליץ על המוצר הזה של אף חברה או של אף מותג. עד שלא תהיה תקינה מסודרת בישראל. מכאן כל הורה יעשה לפי שיקולו או דעתו.

    לגבי גלגלים, גם כאן, מתשנה מאחד לאחד. אצלי עם 2 ילדים העריסות התניידו חופשי בבית מהסלון לחדרים. יש כאלו שעושים זאת עם העגלה ומוותרים על העריסה, מכיר הרבה שזה קבוע בחדר ויש לא מעט שמראש דילגו על העריסה וישר למיטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עריסטה - עריסה וגם מיטה

    עריסטה
    16/11/2020

    נילי וקובי שלום,

    עריסטה באה לתת מענה לשתי הבעיות שהצגת,
    1. השימוש קצר הטווח בעריסה מתחברת
    2. תקן ישראלי .
    לכן בעריסטה פעלנו רבות מול מכון התקנים לאשר תקן לעריסות מתחברות ואנחנו שמחים לעדכן שבחודש אוגוסט 2020 מכון התקנים שלח עדכון לתקן 682 חלק 3 בגיליון תוקף מס' 3. עבודה באמת מואמצת של המון שנים כדי להתאים את התקן בישראל לשאר העולם.
    לשאלות נוספות נשמח לתת מענה בטלפון ובאתר.
    צוות עריסטה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/11/2020

    שלום,

    ככל שידוע לי עדיין לא נפתחה הבדיקה לעריסה מתחברת. כמו שציינתי כל היצרנים בודקים עריסה רגילה ומשווקים מתחברת.
    באתר שלכם מצוין שיש רק אישור SGS, זה לא אישור ישראלי.
    בכל אופן אעשה בדיקה מול מכון התקנים לבדוק אם כיום ניתן לבדוק עריסה מתחברת ואעדכן. לי אישית קשה להאמין כי בכל הקשור לתקנים הכל תקוע מעל לשנה, אשמח לטעות ובכל מקרה אעדכן בהקדם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עריסה מתחברת למיטה ועמידה בתקן הישראלי

    נילי
    17/11/2020

    היי קובי,
    מבדיקה קצרה מול מכון התקנים, באוגוסט 2020 פורסם גיליון תיקון 3 לתקן הישראלי לעריסות ת"י 682 חלק 3. גיליון התיקון הזה אומר שעל עריסה מתחברת לעמוד בתקן האמריקאי ASTM F2906-13.
    נשמח שתסביר מה החידוש ומה זה אומר לגבי הצרכן הישראלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/11/2020

    שלום נילי,

    אני לפחות יכול לעדכן מהצד שלי (הבטחתי לבדוק ולעדכן). עשיתי את הבדיקות שלי מול מישהו מאוד מוסמך מהמכון. כמו שחשבתי, לא אושר שום דבר חדש בנושא של עריסה נצמדת!
    מה שכן זה נושא סבוך מאוד! יש הרבה תחומים אפורים שם, כמו שציינתי יש לא מעט יצרנים שקיבלו תקינה לעריסה רגילה ומשווקים מתחברת! כמו שציינתי בגלל מערכות הבחירות, חוסר תקציב, חילופי שרים יש המון דברים שקשורים לתקנים שתקועים וזקוקים רק לחתימת השר הממונה כדי לפתוח בדיקות או לשנות תקנים. לדוגמא: אחת הבדיקות הכי חשובות היא תקן לטרמפולינת תינוק שרק מחכה לחתימת השר הממונה מעל לשנה! זה אומר שכל הנושא של הטרמפולינות לדוגמא הוא נושא פרוץ ומגיעים המון מוצרים סיניים ברמה נמוכה כאשר אם היה תקינה כפי שצריכה להיות הרבה מהן לא היו עוברות אותה! אני לא משווה את זה לעריסות אבל זה די דומה. אני יכול לומר שצ'יקו נקסט טו מי שהיא העריסה הנצמדת הכי נמכרת באירופה ומאות ישראלים רוכשים אותה אונליין מחו"ל. היא לא אושרה על ידי מכון התקנים!

    לגבי שאלתך:
    מכון התקנים בודק לפי תקינה אירופאית ולא לפי תקינה אמריקאית, היו לי אישית לא מעט מוצרים בתקינה אמריקאית שנפסלו כי הם לא תואמים את התקינה האירופאית!
    כמו שציינתי לגבי טרמפולינות (יש כבר נוסח תקן מוכן ומחכים מעל לשנה רק לחתימת השר הממונה), גם אם המכון עשה תיקון, פתח בדיקה, עשה התאמות, עד שאין חתימה של שר ממונה זה לא תופס.
    הדרך הכי טובה להיות רגועים, להתקשר למכון התקנים, המעבדה שבודקת עריסות ומיטות היא מכניקה והידראוליקה, לברר מולם איזה אישור יש למוצר שתרצו לרכוש, יסבירו לכם פחות או יותר מה אומר האישור ולפי זה תעשו את השיקולים שלכם. היות ואני לא המכון ויש כאן הרבה דברים שמעבר ליכולות הידע שלי, זה הגוף הבודק, זכותכם לברר איתו לגבי מוצרים שתרצו לרכוש. לדעתי זה האסמכתא היחידה, לא הצהרת היצרן/יבואן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקטין סלקל ג'ואי עד איזה גיל מומלץ?
    שלומית גבע
    15/11/2020

    עד איזה גיל/ משקל מומלץ להשתמש במקטין הדלקת (הריפוד לילודים)? בסלקל של ג'ואי?
    הבת שלי בת חודש (אחוזון 99) ונראה כי רצועות הכתפיים לא "יושבות" נכון על הכתפיים וכי המקטין מפריע להם אך ללא המקטין, נראה כי הראש שלה לא יציב.
    האם לא הנחתי נכון את המקטין או שהיא כבר גדולה עבורו?
    תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/11/2020

    שלום שלומית,

    אין גיל מוגדר, חלק מהתינוקות כבר ביציאה מבית החולים יצאו ללא המקטין וחלק בגיל חצי שנה. מתי שלא נוח, צפוף או שהרצועות לא נסגרות אפשר להוציא.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת מזרון לעגלת ג'ואי כרום
    בתיה
    15/11/2020

    שלום קובי,
    יש לנו את העגלה של גואי שנתיים וחצי וכעת לקראת הולדת ילד הוסף אנחנו רוצים להחליף את המזרון של האמבטיה.
    היכן אפשר לקנות מזרון זול שמתאים לעגלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/11/2020

    שלום בתיה,

    בכל חנות למוצרי תינוקות ניתן לרכוש מזרן אוניברסלי שיתאים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום