פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטים בין הבייבי בוס בובקט 2 לבין בוגבו בי 6
    נריה
    09/01/2021

    ערב טוב, לאחר בדיקה מעמיקה של הדגמים בשוק ובהתאמה לצרכים שלנו (קומה שלישית בלי מעלית לחצי שנה הקרובה), הגענו למסקנה שאלו שני הדגמים הרלוונטיים עבורנו.

    ראינו את היתרונות והחסרונות בכל עגלה, ויש נקודה אחת שאנחנו קצת מתלבטים לגביה-

    בוגבו זו חברה אמינה ומוכרת עם "הוכחות שימוש" ולעומתה הבייביבוס עוד לא הוכיחה את עצמה בשטח ונחשפנו אליה ממש מהפורום הזה...

    מבחינת המחיר - אנחנו יכולים לרכוש את הבוגבו במחיר כמעט זהה לבייביבוס.

    נקודה נוספת שאנחנו מתלבטים היא במידה ונעבור למושב האם הבוגבו תשרוד ותהיה מספיק חזקה? כי הבנתי בדגם החדש הגלגלים איכותיים מאוד.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/01/2021

    שלום נריה,

    לגבי המחיר, הפער כמעט כפול! מחיר קרוב זה רק באילת, בשילב עם שילוב של כל מיני כרטיסי חבר/הסתדרות מורים וכו' וגם אז הפער עומד על כ- 1500 ש"ח. זה כאשר אני משווה למחיר מומלץ בבובקט (שרוב החנויות יורידו ממנו). כמובן שבלי קשר למחיר יש לבובקט יתרונות על הבי לדעתי.

    לגבי הוכחת יכולת: אנחנו משווקים מעל לשנתיים את העגלות. מבחינתי זה זמן מספיק לדעת על טיב המוצר. עד עתה אחוז התקלות מאוד נמוך. כמוכן בגלל אחוז תקלות נמוך, מהירות השירות שלנו לצרכן לדעתי היא המהירה ביותר מבין כל העגלות המשווקות בארץ, את רוב התקלות אנחנו מסדרים תוך פחות מ-24 שעות! (אם מתאמים איתנו באיזו חנות ישאירו את המוצר, מספרים מה התקלה, צבע העגלה וכו').
    ברוב החברות זה או לגשת ליבואן לטיפול במקום או להמתין בממוצע שבוע ימים ללא עגלה. אם היו לנו המון תקלות לא הייתי יכול להתחייב לשירות כזה.
    המגזר שרוכש הכי הרבה בובקט הוא המגזר החרדי, אני לא סתם מציין זאת מכיוון שבמגזר החרדי יש ילודה גבוהה ויש המון שכבר עם ילד שני על העגלות שלנו (מעט מאוד מקרים גם עם ילד שלישי).
    מגזר שלרובו אין מעליות בבניין ולכן הם עולים/יורדים מדרגות עם העגלה (דבר שאסור וגורם השחיקה מספר אחת לעגלות), מגזר שלרובו אין רכב ולכן הולכים הרבה יותר עם העגלות ועדיין, עם כל אלו עדיין אחוז התקלות/בלאי נמוך אני בלב שלם יכול לומר שהבובקט היא סוס עבודה למרות משקלה הקל.
    חשוב לציין שגם בבוגבו זה המגזר שרוכש הכי הרבה עגלות בי.
    לכן כל מה שכתבתי על הבובקט תקף גם לבי.

    לגבי הבי, היא כמובן הוכיחה עצמה במשך שנים ולכן לדעתי הבי 6 תהיה כמו שאר הדורות מבחינת שרידות/אמינות/חוזק. הגלגלים ב6 רק הוגדלו במעט, לדעתי דווקא זה פגע בנוחות הניוד, לי אישית הבי 5 מרגישה יותר נוחה בניוד (הופתעתי שכך הדבר ולכן עשיתי בדיקה ב6-7 מקומות שונים לוודא שאני לא מדמיין).
    אני מניח שבגלל כל השדרוגים שהעלו את המשקל זה פגע בקלילות הניוד שאפיינה את הבי. בכל דורות הבי (ובכלל דגמי בוגבו) הגלגלים מאוד איכותיים (גלגלי PU שגם קיימים בבובקט).

    מעבר לאלו, אני לא מנסה לשכנע ללכת למוצר שלנו, זה נטו החלטה שלכם, 2 האופציות לדעתי מעולות. ההמלצה שלי היא לשים משקל של 9-12 ק"ג בכל אחת מהן, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוה, כך תדעו מי יותר נוחה לניוד עבורכם. לאחר מכן לתפעל (לחבר אמבטיה, טיולון, לשנות מצבים בטיולון וכו'), לנסות לקפל עם הטיולון, לקפל ואז לקבל החלטה מה נכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנתי, שאלה נוספת

    נריה
    10/01/2021

    אכן בדקנו את שתי העגלות - פירקנו הרכבנו ניידנו וכו'... פשוט אנחנו לא מוצאים מספיק "עדויות בשטח" לעגלת בובקט. אשמח אם תוכל להפנות אותנו לחנויות או ספקים המשווקים את הבובקט 2 למגזר החרדי ואולי דרכם נוכל לשמוע חוות דעת נוספות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/01/2021

    שלום נריה,

    בירושלים יש ברהיטי אור.
    בבני ברק, בית שמש ומודיעין עלית יש את גולד בייבי.
    בנתיבות סוויט בייבי.
    כמוכן התחלנו רק לאחרונה לעבוד עם שלבים באשדוד ותינוקי במודיעין עלית, לכן אני לא יודע עד כמה הם יוכלו לתת מידע.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתלבטים בין bee5 ל yoyo2
    מיכאל
    07/01/2021

    היי, אנחנו לקראת ילד ראשון ומתלבטים בין העגלות -bee5 ל yoyo2 .
    החיסרון העיקרי של הבוגבו מבחינתנו זה המחיר.. לא מרגישים שהפער בינה לבין היויו באיכות מצדיק את הפער במחיר.
    מצד שני אנחנו מפחדים שבגלל שהיויו קטנה כל כך וקלה, שהיא תחזיק פחות זמן (יש סיבה לחשוש?) .
    עוד חיסרון ביויו מבחינתנו, הוא הגודל של האמבטיה, האם זה משהו מורגש? כלומר האם יש חשש שלתינוק יהיה צפוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתלבטים בין bee5 ל yoyo2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/01/2021

    שלום מיכאל,

    אני חושב שהמוצר עגלה לא מוגדר נכון לציבור הישראלי.
    ההגדרה הנכונה צריכה להיות עגלת תינוק!
    אני חושב שהיויו היא עגלת הורה, כלומר אחת הכי נוחות שיש להורה אבל לדעתי בכל מה שקשור לתינוק, אני אישית לא הייתי בוחר בה.
    1. הטיולון שלה חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים, מאוד חשוב שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ מה שלא מתאפשר ביויו
    2. הטיולון שלה מוגדר מגיל 6 חודשים, באם האמבטיה תהיה צפופה זה ליפול בין הכיסאות וסביר שרוב ההורים ישימו את התינוק בניגוד להוראות. חשוב לציין שהאמבטיה שלה יחסית קטנה בטח בחורף עם לבוש עבה. ממשתמשי בי (האמבטיה די זהה) ששאלתי לאורך השנים, זמן השימוש נע בין 3 חודשים ל-5 חודשי שימוש כאשר זה תלוי בעונה ובאיזה אחוזון התינוק.

    אם שואלים כטיולון, לדעתי טיולון טוב, קליל, נוח לקיפול וקומפקטי.

    הבי לדעתי כבר עגלה לכל דבר, האמבטיה שלה די זה לזו של היויו אבל הטיולון דו כיווני, בעל שכיבה מלאה ומאושר גם מגיל לידה. לדעתי הבי גם יותר נוחה לניוד ככל שהדרך תהיה משובשת (לא שהיא סופר נוחה אבל יותר מהיויו) וגם בעיר, היא יותר נוחה לניוד, יותר בולמת זעזועים ויותר נוחה לעליה וירידה ממדרכה גבוה בזכות ידית טלסקופית.
    שינוי המצבים בה עם לחצן, לדעתי הרבה יותר נוח לתפעול.

    לגבי החוזק של היויו, היא משווקת כבר כ-5 שנים אם אני לא טועה ועד עתה מפגינה אמינות יוצאת דופן (ביחס לגודל), לכן בקטע הזה לא הייתי חושש.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המפורטת

    מיכאל
    08/01/2021

    מה דעתך על cieloXL של ספורטליין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/01/2021

    שלום מיכאל,

    לדעתי אופציה הרבה יותר טובה מהיויו בעיקר בגלל המושב הדו כיווני. סה"כ היא נותנת תמורה מצוינת ביחס לעלות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי , תודה... איך היא בהשוואה ל beet5?

    מיכאל
    09/01/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/01/2021

    שלום מיכאל,

    לדעתי באמבטיה הסיילו יותר מרווחת ונוחה לשליפה. כמוכן הגגון מעט יותר גדול (אם הולכים על סיילו XL).
    בטיולון, לדעתי זה של הבי יותר נוח מכיוון שהמושב יצוק מפלסטיק, לדעתי זה נותן תמיכה טובה יותר לתינוק, בנוסף בבי המושב מגיע לזווית ישיבה זקופה, בסיילו גם במצב הכי יושב המושב עדיין נוטה מעט לאחור.
    בסיילו יש מעקה ומדרך רגליים מתכוונן.
    בניוד, לדעתי בגלל סוג הגלגלים, למרות שהם קטנים יותר, בעיר הבי יותר נוחה לניוד, ככל שהדרך תהיה משובשת לדעתי אז יהיה יתרון לגלגלים הגדולים יותר של הסיילו, לכן תלוי מה אופי הטיולים שלכם.
    מבחינת כביסה בבי כל הבדים שליפים, בסיילו לא הכל.
    במשקל הבי מעט יותר קלה.

    שורה תחתונה: ההמלצה שלי היא לשים משקל של 9-12 ק"ג בכל אחת מהן, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוה, כך תדעו מי יותר נוחה לניוד עבורכם. לאחר מכן לתפעל (לחבר אמבטיה, טיולון, לשנות מצבים בטיולון וכו'), לנסות לקפל עם הטיולון, לקפל ואז לקבל החלטה מה נכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל דגם צ'יקו+ ילדה ארוכה..
    שלומית גבע
    07/01/2021

    יש דגם ספציפי שמתאים בצ'יקו? נראה שמתחיל להיות לה פחות נוח בסלקל. היא אומנם רק בת חודשיים וחצי אך שוקלת כ-7 קילו (טעות ההקלדה הראשונה 6.2 ולא 5.2 לפני ְשלושה שבועות) ו-70 ס"מ. בנוסף, בין השניים שהמלצת, האם יש אחד שמתאים לגדולים ויהיה לה מרווח יותר ברגליים (תמיד מדהים על "מתאים לתינוקות קטנים) ולא על הגדולים..
    שמעתי המלצות על גרקו פור יו וקראתי שהוא בין המובילים היום. איך הוא בהשוואה לשניים שהמלצת?
    ודבר אחרון, בכל שנה יש חודש בטיחות (או שבוע בטיחות) שבו הכיסאות נמכרים הץבמבצעים נהדרים וזה אמור להיות בחודש ינואר או פברואר. האם גם השנה יהיו מבצעים דומים? מתי? אשמח לדעת האם יש טעם להמתין או שללכת כבר מחר ולרכוש כיסא (לפני הסגר).
    תודה רבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעות בכותרת, כיסא בטיחות דגם צ'יקו

    שלומית גבע
    07/01/2021

    השאלה היא כמובן לגבי כיסא הבטיחות ולא לגבי הסלקל

    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעות בכותרת, כיסא בטיחות דגם צ'יקו

    שלומית גבע
    07/01/2021

    השאלה היא כמובן לגבי כיסא הבטיחות ולא לגבי הסלקל

    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/01/2021

    שלום שלומית,

    איני זוכר על מה התכתבנו, אני ממליץ לשאול את השאלה באשכול כך אוכל להתמקד.
    לגבי גודל, כל הכיסאות עד אותם משקלים ולכן גם פחות או יותר עד אותו הגובה. יש עד 30 ק"ג ויש משולב בוסטר שעד 45 ק"ג.
    בצ'יקו הזיפ מקס מגיע עם 25% יותר מרווח ברגליים למי שרוצה לחגור נגד הכיוון. בגרקו יש את סדרת האקסטנד טו פיט שיש לה מגש נשלף שעושה מה שהזיפ מקס עושה.
    אם אני מתעלם מעניין הגודל, בטיחותית הצ'יקו הוא המומלץ ביותר וגם מבחינת הנוחות לתינוק בן חודשיים, לדעתי הוא הכי קרוב לזווית סלקל ולכן אני חושב שעד גיל 6 חודשים הוא הנוח ביותר. לגבי מבצעים, קשה לדעת, בפברואר שנה שעברה לא היו מבצעים יוצאי דופן.
    כיבואן אני יכול להגיד שכל מה שאפשר לרכוש כיום אז לעשות זאת כיום מכיוון שבשבועות הקרובים תהיה עליה של לפחות 10% לרוב המוצרים המיובאים מסין! עלויות השילוח משם כיום בין פי 4 ויהיו פי 5 ככל שנתקדם לסוף החודש, זה כמובן ישפיע על תמחור המוצרים. זה גם בלי קשר למוצרי תינוקות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקומות פתוחים לנסות?

    שלומית גבע
    08/01/2021

    ראשית, הייתי בטוחה שכתבתי את התגובה כתשובה להודעה הראשונה ורק לאחר פרסום הבנתי כי טעיתי ואילו דרך למחוק את השרשור החדש.
    שנית, נשמע שיש יתרון עבורנו לציקו על הברייטקס מבחינת גובה ומרווח רגליים ואשמח לדעת איפה באזור המרכז קיים מקום שאוכל לבדוק זאת כעת, בסגר..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/01/2021

    שלום שלומית,

    מבחינת השרשור, לא קריטי, פשוט אני לא זוכר התכתבויות וכשזה באותו שרשור הרבה יותר קל לי להמשיך במענה.

    לגבי מקומות פתוחים, אני לא יודע לומר בוודאות. לדעתי רוב החנויות יהיו פתוחות בדרך כזו או אחרת (יתכן שגם לשעה/שעתיים ביום). לכן הכי בטוח לעשות סבב טלפוני, לברר מי פתוח ושעות קבלת קהל. בלי קשר לפתוח או לא, לא הרבה חנויות מחזיקות את הצ'יקו זיפ מקס ולכן חייבים לעשות בדיקה גם לזה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות לגבי מזרונים נושמים
    אנה
    04/01/2021

    שלום, אני שוקלת לקנות מזרון נושם. אם הבנתי נכון, בשוק הישאלי יש שלושה סוגים - נומו, עמינח ובייבי טק. איזו חברה עדיפה? (למחיר יש משמעות).

    שאלה שניה: נאמר לי שהמזרונים האלה קרים. מה שהגיוני, כי אם עובר דרכם אוויר, אז בחורף המזרון לא מונע מהאוויר הקר להיכנס למיטה.

    מה דעתך על זה?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/01/2021

    שלום אנה,

    לגבי החברות אכן אלו ה-3. לגבי מה עדיף, לדעתי כולם טובים כאשר הבייבי טק או העמינח מעט יותר רכים. לא חושב שלמחיר יש משמעות מכיוון שבטיחותית כולם יעילים באותה הרמה.

    לגבי קור, אכן נכנס יותר אוויר למזרן ולכן יתכן שיהיה מעט יותר קר אך זה רק במעט וזה דווקא יתרון, אחד הגורמים למקרי מוות בעריסה הוא חימום יתר של החדר והתינוק. רוב המקרים קורים בחורף וכניסת האוויר בדיוק מצמצת את הסכנה הזו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיולון קל- לבן שנה ו3 חודשים
    הדר
    04/01/2021

    שלום קובי,
    הבן שלנו בן שנה ו3 חודשים, והיה לנו עד עכשיו טיולון ג'ואי פקט שענה על הצרכים שלנו- (אנחנו גרים בבניין ואין מעלית, כדי להגיע לכניסה לבניין צריך לרדת 25 מדרגות ומשם לעלות לקומה שלנו. אפשר להשאיר את העגלה בכניסה לבניין אך זה עדיין דורש ירידה במדרגות). הטיולון נשבר לפני כמה ימים ומחפשים המלצה לטיולון קל וטוב. האם שמעת על בייבי ג'וגר סיטי מיני זיפ? והאם צ'יקו לייטוואי גם מומלץ?
    בנוסף, בעוד כ-4 חודשים אני צריכה ללדת והשאלה האם זה טוב פשוט לקנות עכשיו טיולון פשוט ולפני הלידה לקנות אמבטיה וטיולון אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/01/2021

    שלום הדר,

    לגבי הבייבי ג'וגר זיפ, לדעתי הוא פחות מוצלח, בעיקר ביכולת הניוד.
    הלייטוואי מצוין לדעתי, נוח לניוד, יחסית מרווח לתינוקות, עם גגון טוב. הקיפול ביחס לטיולונים המודרניים יותר מעט יותר מסורבל וגדול אך כמו שציינתי מקודם, הרווח הוא במושב יותר מרווח.
    כמוכן בגלל שהוא 2 ידיות די מסורבל עד בלתי אפשרי להתנייד איתו עם יד אחת. אני חושב שצריך להבדיל מהטיולון שצריך עכשיו לעגלה, אין בינהם קשר ולכן עדיף לרכוש כעת ולהתמקד בעגלה בבוא העת.
    אפשר גם לבדוק את ספורטליין וייפר או מאמ טיקטק שהם באזור העלות של הבייבי ג'וגר ולדעתי עדיפים.



    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! ומה עם סיטי תור?

    הדר
    04/01/2021

    ראיתי ביד 2 סיטי תור, האם גם מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/01/2021

    שלום הדר,

    לדעתי הוא לא מוצלח. הגלגלים קטנים וסה"כ הביקורות לגביו לא היו טובות רק חלק מהן. יש סיטי תור חדש יותר עם שיפורים אבל הוא יחסית יקר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון רזרבי לאוטו- לגיל עשרה חודשים
    מיכל
    04/01/2021

    קובי היקר שלום,
    עזרת לנו כמה פעמים בעבר ועכשיו חוזרים עם עוד שאלה:

    הגברת בת עשרה חודשים.
    יש לנו ארמדילו פליפ מהדגם הראשון שהגיע, לפני שש שנים, שקנינו לבת הגדולה בהמלצתך והיא במצב מעולה ובשימוש.

    היינו רוצים טיולון קל ופשוט שיהיה באוטו כך שלא נצטרך להוריד ולהעלות את הפליפ תמיד, כי היא שימושית לנו מאד בבית ואין לנו מעלית.

    מוכנים להשקיע עד 500 ש"ח. הכי חשוב שהטיולון יהיה קל משקל וקל לקיפול ולפתיחה. כדאי גם שיהיה נוח ברמה סבירה לנוסעת. איכות הנסיעה פחות חשובה כי להליכות רציניות נוריד את הפליפ.

    על מה היית ממליץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/01/2021

    שלום מיכל,

    אני ממליץ למשוך עם הפליפ עוד טיפה, יש חשיבות גדולה לכך שהתינוק מול ההורה, בעיקר בגילאים האלו.
    לדעתי עד 500 ש"ח אינפנטי מגנום נותן את התמורה הכי טובה לכסף ואפילו משאיר עודף מ500.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות של צ'יקו נקספיט
    לואיזה דודיוב
    03/01/2021

    שלום רב ,

    האם יש לך להמליץ לנו על מתקין מורשה של כיסא בטיחות בחדרה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/01/2021

    שלום לואיזה,

    2 אופציות:
    1. להתקשר לבטרם והם ישדכו לכם מתקין מורשה, יש כאלו גם ניידים שמגיעים אליכם
    2. אפשר לגשת לנתניה לבייבי סטאר בפולג לאבי שפיר. יש לו גם דף בפייסבוק, אפשר ליצור איתו קשר, הוא גם מגיע לבתים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות/בוסטר לגיל שנתיים

    לואיזה דודיוב
    03/01/2021

    תודה רבה על תשובה שלך.

    אצור קשר עם אבי שפיר.

    בנוסף רציתי להתייעץ איתך בנוגע לכיסא בטיחות משולב בוסטר

    נוסף עבור תינוקת בת שנתיים כיום יושבת על כיסא בטיחות של ציקו נקספיט . מחפשת כיסא בטיחותי לרכב ללא איזופיקס.

    תודה רבה על המענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/01/2021

    שלום לואיזה,

    ללא איזופיקס אז ברייטקס פרונטייר קליקטייט מעולה אבל הוא גם יקר מאוד.
    יש את גרקו נאוטילוס סנאגלוק אשר יותר זול ומעולה אבל הוא לא תמיד זמין לרכישה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות/בוסטר לגיל שנתיים

    לואיזה דודיוב
    04/01/2021

    את הדגם של גרקו נאטוליס לא מצאתי לרכישה . האם דגמים נוספים של גרקו יכולים להתאים? המליצו לנו על גרקו grows4 me , האם יכול להתאים ללא חיבור איזו פיקס?
    מודה לך על התשובות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/01/2021

    שלום לואיזה,

    הדגם שציינת הוא יותר כיסא בטיחות. הדגמים שאני רשמתי הם בוסטרים עם רצועות. לדעתי הם יותר פרקטיים מבחינת תפיסת המקום ברכב.
    כמוכן הוא לא הכי ידידותי להתקנה ללא איזופיקס.
    לגבי נאוטילוס, ציינתי שלרוב הוא לא זמין. צריך לבדוק מול עגליס שהם יבואנים של גרקו מתי יהיה להם במלאי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות/בוסטר לגיל שנתיים

    לואיזה דודיוב
    07/01/2021

    תודה על החידוד. בודקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה לילד ראשון שתתאים גם לילד הבא
    אנה
    03/01/2021

    שלום!!
    מחפשת עגלה לילד הראשון שבדרך אלך כזו שתישאר גם לילד הבא. מבחינת מחיר-ללא הגבלה. כן חשוב שתהיה נוחה לקיפול ועליה במדרגות (קומה 3 ללא מעלית) אך לא על חשבון יציבות. עד כה הסתכלתי כל הבוגבו והסייבקס. מה היית ממליץ? ואיזה דגם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/01/2021

    שלום אנה,

    הבוגבו בי 6 מעולה לדרישות שלך. יחסית קלה, נוחות הניוד בעיר טובה מאוד, מעבר לעיר צריך לקחת בחשבון שהיא טיפה תתקשה.
    אבל בחלק הניוד לדעתי היא עדיפה על הסייבקס. כמוכן לדעתי המושב שלה עדיף על הסייבקס.
    לכן ללא הגבלת תקציב אני חושב שהבי מעולה לדרישות.
    יחד אם זאת לא הייתי ממהר לשלוף את הויזה כי אפשר בכמעט מחצית המחיר לבדוק את בייבי בוס טייגר. הטייגר מציעה נוחות ניוד עדיפה על הבי (בעיקר ככל שהדרך יותר משובשת), אמבטיה יותר מרווחת, טיפה יותר נוחה לקיפול וגם יותר קלה במשקל.
    בגלל שהיא לא ממותגת העלות נמוכה בהרבה ולכן לדעתי היא שווה בדיקה (ג.נ זו עגלה שאני פיתחתי ומשווק).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אני מחפשת עגלה מגיל 0 (כולל אמבטיה) שקלה מאוד לקיפול ולא יקרה. הjoie הכי מתקרבת, הורייצה הקלה שלה לא נוסעת טוב שזה גם שיקול כי אנחנו גרים במקום עם הרבה כרכור.. אשמח לשמוע גם על דגמים לא מותג אם הם טובים כמו בייבי מיכל רומה (פורסם בממלכה הקטנה)
    אילה
    01/01/2021

    היי
    אני מחפשת עגלה מגיל 0 (כולל אמבטיה)
    שקלה מאוד לקיפול ולא יקרה.
    הjoie הכי מתקרבת, הורייצה הקלה שלה לא נוסעת טוב שזה גם שיקול כי אנחנו גרים במקום עם הרבה כרכור..
    אשמח לשמוע גם על דגמים לא מותג אם הם טובים כמו בייבי מיכל רומה (פורסם בממלכה הקטנה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
  • תשובה

    קובי סופר
    01/01/2021

    שלום אילה,

    להבא אפשר בכותרת לרשום מחפשת המלצה לעגלה. אין צורך לרשום את כל הנוסח זה מבלבל אותי במתן התגובות.

    לגבי עגלה לא יקרה, אני צריך לדעת תקציב, יש כאלו ש-1000-2000 זה לא יקר להם ויש כאלו ש3000-4000 זה לא יקר להם.

    בייבי מישל רומא לדעתי פחות מומלצת. יש עגלות בטווח המחיר שלה שלדעתי עדיפות. כשתרשמי לי תקציב אתן לך אופציות בהתאם לתקציב ולדרישות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעגלה

    אילה
    01/01/2021

    טווח של 1000 עד 1500
    בכל זאת ילד שלישי 🙈

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/01/2021

    שלום אילה,

    לדעתי ג'ואי כרום תענה באופן טוב לדרישות ודי בתקציב.
    גם סולה 2 אם תמצאו לדעתי גם עדיפה.
    יש את סירקל ראבנה ב-1000 ש"ח שמושלמת לדרך משובשת והכי נוחה לתינוקות מה-3 אבל היא גם הכבדה ביותר (כמעט 2 וחצי ק"ג יותר מהאחרות).
    באזורים של 2000-2500 יש אופציות נוספות שלדעתי עונות טוב יותר לדרישות.
    ספורטליין סיילו XL ובייבי בוס בובקט. אולי במבצע מסויים הן יחרגו במעט מהתקציב לכן שווה לבדוק.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזי ווקר צ׳ארלי או סייבקס מיוס
    מיטל
    31/12/2020

    אשמח ליתרונות וחסרונות של כל עגלה, תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/01/2021

    שלום מיטל,

    האיזי ווקר משמעותית יותר זולה! היא גם מעט יותר קלה במשקל (בערך קילו פחות). יש לה ידית טלסקופית ולכן לדעתי הרבה יותר נוח לעלות ולרדת איתה מדרכות גבוהות. בקיפול ניתן לקפלה עם המושב כשהוא פונה לשני הכיוונים, בסייבקס רק שהוא לכיוון הנסיעה.
    לסייבקס יש אמבטיה קצת יותר מפנקת עם רשתות איוורור.
    בשתיהן לדעתי משענת הגב לא מספקת תמיכה קשיחה שלדעתי עדיפה, בסייבקס התמיכה מגיעה מרשת מתוחה, בווקר מלוח פרספקט בתוך הבד. מבחינת ניוד, שתיהן עם גלגלים קטנים ולכן מתאימות יותר לעיר.

    אני ממליץ לשים בכל אחת מהן משקל של 12 ק"ג, לעלות ולרדת מדרכה גבוהה, לטייל בחנות ומחוצה לה, לנסות לתפעל לבד (לחבר אמבטיה, טיולון וסלקל אם רוכשים תואם, לשנות מצבים בטיולון וכו'), לקפל לבד עם המושב, לבדוק ברכב כך תוכלו לקבל החלטה מושכלת מה נכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המפורטת!

    מיטל
    01/01/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה עגלה כדאי לקנות???
    מאור
    31/12/2020

    לאחרונה ראיתי עגלות של חברת bibam.
    ראיתי שני דגמים שהתעניינתי בהם. Bukki ו- jaggi.
    מישהו יכול לומר חוות דעת עליהם. איזו יותר כדאי מבחינת נוחות נסיעה, בטיחות, תא מטען ואיכות?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזה עגלה כדאי לקנות???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/01/2021

    שלום מאור,

    לא מדובר בעגלות אלא בטיולונים. לא הייתי ממליץ עליהם מגיל לידה וגם לא בתור טיולונים. לדעתי רכישת מוצר ללא אפשרות לבדוק אותו טרם הרכישה שהוא עונה לצרכים שלך אינה מומלצת. היות והם נמכרים אונליין בלבד אני פחות ממליץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות ומנשא לתינוקת בת חודשיים וחצי
    שלומית גבע
    29/12/2020

    בת חודשיים וחצי, שוקלת 6.8 ובגובה של 65 ס"מ בערך.
    יש לי שתי שאלות:
    1. יש המון דעות לגבי מנשא וראיתי שניים ארגו אדאפט (360 מיותר כי לא אשים אותה עם הפנים כלפי חוץ) או בייבי טופ. פתוחה כמובן להמלצה נוספת. אשמח לשמוע את דעתך.
    2. כסא בטיחות, המלצת על הציקו ואחרים המליצו על אטרניס של סייבקס. אשמח לשמוע את דעתך.
    בנוסף, אילו כיסאות יש מגיל חצי שנה, אם נרצה להמתין כשלושה חודשים..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/12/2020

    שלום שלומית,

    1. לגבי מנשא, עד גיל 4 חודשים מומלץ שהתינוקות ישבו בתנוחת עירסול או תנוחת פיסוק רק שהרגליים לא יהיו מתוחות.
    אגרו 360 עם מתאם יכול לענות לתנוחת העירסול ובייבי ביורן וואן עונה לתנוחת הפיסוק. בכל מקרה הכי מומלץ זה למדוד עם התינוק. לא כל התינוקות מתחברים לתנוחות השונות וחשוב גם לבדוק את נוחות ההורה.
    אופציה נוספת היא מנשא קשירה כמו של מילגה, לא הכי ידידותי להורה אבל אחרי תרגול קל זה גם לא ממש מסובך. המנשא מקנה תנוחת עירסול הכי קרובה למצב לפני הלידה.
    אצלנו זה היה המנשא ולאחר מכן רכשנו בייבי ביורן מירקל שיותר נוח להורה.

    2. לגבי כיסא, ההמלצות שלי הן או צ'יקו נקספיט שלדעתי הכי נוח לתינוקות עד גיל חצי שנה. אחריו ברייטקס קליקטייט. שניהם נחשבים להכי בטיחותיים שיש. סייבקס טוב אבל לא כמוהם. אם רוכשים בגיל חצי שנה לברייטקס יש יתרון על הצ'יקו שטיפה יותר קל להתקין אותו ברכב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בקניית עגלה לילד ראשון
    עאדל יונס
    29/12/2020

    שלום רב,
    אני מחפש לקנות עגלה לילד ראשון שתהיה איכותית פרקטית וחזקה שתספק אותנו לעוד ילד או שניים, חשוב גם שיהיו לה גלגלים טובים כך שניתן לטייל איתה בטבע או בדרכים לא מעובדים, חשבתי על ארמדילו xt3 אך ממה שקראתי שהיא יותר מתאימה לעיר, התקציב הוא בין 2500-3000 כולל סל קל מתאים, מה דעתך?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/12/2020

    שלום עדאל,

    האמדילו עגלה עירונית אך יש לה יכולת מסויימות גם לדרך משובשת ולכן היא עונה טוב לדרישות.
    אפשר גם לבדוק את בייבי בוס טייגר 2 שלדעתי מציעה יכולות ניוד עדיפות כי הגלגלים יותר גדולים והצמיגים יותר איכותיים. בנוסף היא שוקלת 3 ק"ג פחות מהארמדילו ולכן לדעתי זו אופציה עדיפה.
    אם משקל לא מרתיע, אפשר גם לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה שמגיעה עם מערכת קפיצים יחודית וגלגלים מעולים לדרך משובשת אבל ביחס לשתיים האחרות, היא יותר כבדה (בקילו מהארמדילו) ויותר גדולה לאחר הקיפול (מצד שני גם יותר מרווחת לתינוקות). כרגע היא גם נכנסת למסגרת התקציב, בדרך כלל היא יותר יקרה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה סלקל מתאים לעגלת ספורטליין סיילו pl
    קרן
    27/12/2020

    היי אני מחפשת לקנות סלקל שמתאים לעגלת ספורטליין סיילו. הייתי רוצה לדעת איזה סלקלים מתאימים? בעדיפות לרמת בטיחות גבוהה!
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום קרן,

    מתחברים המון סוגים. אם ללכת על הדירוג הבטיחותי הכי גבוה אז סייבקס אטון 5 הוא המומלץ ביותר. הוא לא זול ואם רוצים עם בסיס כמעט מגיעים לעלות העגלה.
    אחריו יש את ג'ואי אייג'ם שקיבל דירוג זהה ללא בסיס אך עם בסיס הדירוג שלו ירד טיפה.
    יש עוד דגמים עם דירוג טוב מאוד אך לא מצוין כמו השניים להעיל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבחירת עגלת טיולון איכותי
    מיטל
    26/12/2020

    שלום קובי,
    אני בודקת כבר הרבה זמן עגלות ובאמת שיש שפע טוב אך לא מצליחה למצוא את האחד שיענה על הדברים שחשובים לי.
    ואשמח מאוד לעזרתך!
    1. אני מחפשת טיולון שנוסע טוב, עם גלגלים טובים- גרה בקיבוץ עם שבילים לא תמיד סלולים.
    2. שניתן לקפל בקלות ביד אחת.
    3. שיהיה גגון שמש שמכסה את רוב הילד (כמו הוויפר, הטאי טאי או הבייבי ג'וגר)
    4. שיהיה מספיק יציב לשים עליו תיק בלי שייפול (שלא כמו היו יו)
    5. שניתן להרים ולהוריד את הגב בין התנוחות השונות בקלות (שלא כמו הבייבי ג'וגר שקשה להרים אותו אם הילד שוב עליו...)
    6. מוכנה להשקיע ואשמח שלא יישבר אחרי ילד אחד.
    אשמח מאוד לשמוע אם יש משהו שעונה לפחות על רוב הדברים...
    תודה!
    מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום מיטל,

    האמת שציינת את הוייפר או טאיטאי שהם הכי קרובים לענות לדרישות. בטאיטאי שינוי המצבים עם שרוך אבל עם פטנט מאוד נוח שמאפשר לשנות ביד אחת.
    הוייפר עם גלגלים יחסית קטנים אבל יותר גדולים מטיולונים דומים.
    לגבי תיק, באופן כללי כל עגלה יכולה להתהפך כשתולים תיק, בטח ככל שנלך על מוצר קל יותר. צריך שמשקל התיק יהיה זהה למשקל התינוק כדי שיהיה איזון.
    אפשר גם לרכוש טיולון של עגלה כמו בוגבו בי, ארמדילו XT3, בייבי בוס בובקט אבל אז המחירים יקרים, המשקל גבוה יותר, הקיפול גדול יותר.

    אופציה נוספת, פחות פופלארית, ללכת על טיולון מקלארן טכנו XT. נוחות הניוד מעולה, גגון ענק, שינוי מצבים עם לחצן. פחות נוח לניוד עם יד אחת. הקיפול מיושן וטיפה גדול אך עדיין קומפקטי, אין מעקה (לא קריטי), לא הכי יציב עם תיק כבד אך כמו שציינתי, ברגע שיש איזון אז פחות קריטי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על הווייפר והטאי טאי

    מיטל
    27/12/2020

    תודה על התשובה, באמת התסכלתי על הווייפר והטאי טאי.
    לא ראיתי שום ביקורות על הווייפר אם היא מחזיקה ולא זקוקה לתיקונים. האם יש לך יותר מידע?
    והטאי נראה לי גם מעולה אך ראיתי שכמה כתבו שהשילדת אלומיניום נשברה להם והשירות לקוחות מאוד בעייתי ולא מחליף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום מיטל,

    לגבי השירות של ביבה, אכן לא מעט עולות. גם לפה עולות טענות (הם גם יבואני סייבקס ומימה). יחד עם זאת אם רוכשים בחנות ההתנהלות מול החנות ולהם יש יותר כח מול הספק.
    לגבי שבר, אני לא מכיר או נתקלתי במקרים בטאיטאי, המוצר נמכר מעל 7 שנים. גם המותג האוסטרלי ואלקו רוכב על אותה שלדה כך שהיא טובה.
    בדרך כלל אין אחריות על שבר אצל אף מותג. יחד עם זאת גם אני כיבואן אעשה את המקסימום עבור רוכשי המוצר והמטרה העיקרית היא לא לחייב על שירות תיקונים, גם לאחר תוקף האחריות וגם לאחר שבר (אלא אם זה נגרם כתוצאה של שימוש לא נכון או מכה שחטף המוצר).
    לגבי הוייפר, סה"כ התגובות מאוד חיוביות אך חשוב לזכור שזה עדיין טיולון והוא עדיין מוצר עדין. דרכים משובשות, עליות וירידות מדרגות/מדרכות מובילים לשחיקה במוצר וככל שהוא עדין כך השחיקה יותר מהירה. זו הסיבה שהטיולונים הם לרוב מוצר זול, כזה שאפשר להחליף כל תינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום