פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לגבי למנשא גב
    סיון
    26/12/2020

    היי קובי,
    אשמח להמלצה על מנשא גב לטיולים לתינוק בן שנה וחצי,
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לגבי למנשא גב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום סיוון,

    לצערי השוק הזה קרס בארץ. בחנויות למוצרי תינוקות נמכר רק מנשא טוויגי ברשת עגליס שהוא מנשא סביר.
    בחנויות מטיילים נמכרים מנשאים מקצועיים שאני פחות מכיר כי לא בחנתי מקרוב, הם בדרך כלל סופר יקרים.
    ההמלצה שלי לנסות לרכוש מחו"ל דרך אמזון ארה"ב או אירופה: גרמניה או צרפת שהשילוח משם זול כרגע. שם גם יש ביקורת למוצר ממשתמשים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה מגיל לידה התלבטות- אמבטיה חובה?
    מ
    26/12/2020

    הי,
    שאלה לי😊
    עגלת תינוק מלידה, האם חובה אמבטיה? או שמספיק מצב שכיבה 180?
    ועגלות בלי אמבטיה מגיל לידה, איזה מותג+דגם מומלץ?
    האם evenflo zippon /pilot טובה?
    אני רוצה עגלה במחיר שפוי עד 800 ש"ח...יש כזה דבר באיכות מעולה?
    תודה🙏

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/12/2020

    שלום,

    אמבטיה ממש לא חובה אבל, לדעתי היא יותר מגינה, יותר אטומה לרוח ואבק. כמוכן הזווית שלה יותר נוחה ונעימה לתינוקות, בטח אם רוצים שישנו בעגלה כמה שעות.
    כמוכן אני ממליץ על פי מחקרים שהתינוקות יהיו מול ההורה עד גיל שנה + לכן גם אם לא הולכים על עגלת אמבטיה, רצוי שזו תהיה עגלה עם טיולון דו כיווני.
    לדעתי עגלות ב-800 ש"ח אלו לא עגלות אלא טיולונים.
    רובם יהיו ברמה נמוכה בהשוואה לעגלות מכל הבחינות.
    לגבי אוונפלו ספציפית, מדובר בדגמי טיולונים ולא עגלות. רצוי לבדוק מול המשווק מאיזה גיל מכון התקנים אישר אותם, בדרך כלל מאושרים רק מגיל חצי שנה אך יש חריגים.
    בכל אופן אני לא ממליץ על טיולונים אלו מכיוון שהם לא משווקים בחנויות, זה אומר שלא ניתן להתרשם מהם פיזית, לתפעל, לבדוק, לחוש וכו'. היות וגם אני לא בחנתי אני לא יכול להמליץ.
    בסכום של עד 1000 ש"ח, לדעתי עדיף ללכת על עגלת יד 2 או ללכת על סירקל ראבנה של איי.בי.סי דיזיין שעולה 1000 ש"ח ולדעתי אחת העגלות הכי נוחות שיש לתינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סירקל ראבנה עדיפה על ג'ואי כרום?

    אנה
    26/12/2020

    תכננתי לקנות את ג'ואי כרום. האם בעיניך סירקל ראבנה עדיפה על ג'ואי? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום אנה,

    בגדול לסירקל יתרונות ולכרום יתרונות.
    יתרונות הסירקל הם בכל הקשור לנוחות התינוק. האמבטיה יותר מרווחת (אמבטיה של הסלסה, אחת האמבטיות היותר מפנקות שיש עם המזרן הכי עבה ונושם), הטיולון יותר מרווח ומרופד ויש לו 4 מצבי שכיבה ישיבה, הגגונים יותר גדולים, מערכת הקפיצים יותר טובה. מצד שני הכרום יותר קלה במשקל, יותר נוחה לקיפול וגם יותר קטנה לאחר הקיפול ועדיין היא מספקת נוחות טובה מאוד לתינוקות. כמוכן הסירקל נמכרת רק בצבע שחור שקצת מגביל. את הכרום ניתן לקפל גם שהטיולון פונה אליכם את הסירקל רק שהוא פונה לכיוון הנסיעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלונת

    מ
    31/12/2020

    הי, תודה רבה על התשובה 🙏 לגבי טיולונים רשום במפרט של רובם שזה מתאים מגיל לידה, האם זה שקר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/01/2021

    שלום,

    לא בהכרח. יש לא מעט טיולונים שמאושרים מגיל לידה.
    ניתן לבדוק כל עגלה/טיולון מגיל לידה או לבדוק מגיל חצי שנה, לשיקול היבואן/יצרן. לדוגמא בעגלות בייבי בוס שלנו, באירופה יש להן תקינה מגיל לידה ובחרנו לבדוק את הטיולון מגיל חצי שנה (מכיוון שהן נמכרו רק עם אמבטיה) ולכן הטיולון הוגדר מגיל חצי שנה (לפני שנה+ כבר בדקנו מגיל לידה ולכן הטיולון כיום מאושר גם מגיל לידה). לכן זה איך שמכון התקנים בדק. למרות שיש מקרים (בעגלות תאומים זה יותר נפוץ) שעגלות שמאושרות מגיל חצי שנה מוצהרות על ידי החנויות מגיל לידה.
    לכן הכי בטוח זה (יש 2 אפשרויות) 1. לברר מול מכון התקנים או מול היבואן אם הוא מוכן לחשוף את הבדיקה (רוב היבואנים אפילו להערכתי כולם לא יחשפו). 2. אם בספר ההוראות של המוצר מצוין שהטיולון מגיל לידה אז הוא מגיל לידה מכיוון שמכון התקנים מאשר את ספר ההוראות בהתאם לבדיקה. לכן אם אפשר לבדוק את ספר ההוראות בעברית זו עוד דרך לברר. את זה כל היבואנים יוכלו לשלוח במייל.

    בברכה,

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה !!🙏🙏🙏

    מ
    01/01/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצעים למיטת מטר- בייבי טק
    אנה
    25/12/2020

    היי קובי, אני שוקלת לקנות מיטת מטר ומזרון נושם של בייבי טק. השאלה, איפה קונים מצעים בגודל מתאים? בכל מקום שראיתי, המצעים מתאימים למיטת תינוק בגודל מלא.
    חוץ מזה, האם כדאי לקנות מגיני ראש וארגוניות ששמים על המיטה? זה נראה ממש חמוד, אבל ראיתי שיש המלצה לא לסגור את דפנות המיטה כדי שהתינוק לא ייחנק. אבל עדיין ממשיכים למכור אותם ולהשתמש בהם....
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצעים למיטת מטר- בייבי טק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/12/2020

    שלום אנה,

    אין מצעים יעודיים למיטת מטר ולכן רוכשים למיטה רגילה ומסדרים איכשהו את הסדין. ניתן גם לרכוש סדין למיטת מטר.
    לגבי מגיני ראש, אכן יש סיכון אבל, לכולם יש קשירה ולכן אם קושרים טוב אז יש מינימום סיכון. כמוכן אם יש מזרן נושם והמגן נופל על הפנים אז אוויר נכנס מלמטה.
    אם לא שמים מגן יש יותר סיכוי שרגליים/ידיים יכנסו בין הסורגים ואז יכול להיווצר מצב של שבר, זו תופעה הרבה יותר נפוצה מאשר מכן ראש שגורם לחנק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה רוכשים סדינים למיטת מטר?

    אנה
    26/12/2020

    אני לא הצלחתי למצוא אותם בשום מקום! תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום אנה,

    רשמתי בגוגל סדין למיטת מטר וקפצו לי כמה תוצאות.
    בעבר ראיתי שנמכר גם בחלק מהחנויות. אם יצא לי להיכנס לחנויות בימים הקרובים (קצת בספק בגלל הסגר) ולראות אני אעדכן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על מוניטור- ללא פליטת קרינה
    הדס
    25/12/2020

    שלום, אשמח לקבל המלצה על מוניטור טוב. כמו כן קראתי כי יש חשש של פליטת קרינה, האם יש מכשירים שלא פולטים קרינה (למשל מוניטור על סוללות לעומת בלוטוס)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/12/2020

    שלום הדס,

    אני לא מכיר את נתוני הקרינה לעומק, לצערי אין מבדקים כאלו. ממה שכן פורסם בעבר כולם פולטים קרינה כזו או אחרת.
    השאלה אם רוצים מוניטור נשימה? אינטרקום? מושלב?
    אינטרקום משולב מצלמה?

    בברכה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על מוניטור

    הדס
    26/12/2020

    הכוונה שלי למוניטור נשימה, למשל בייבי סנס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/12/2020

    שלום הדס,

    מעולה, במקרה הזה ללכת על בייבי סנס לא משולב עם אינטרקום. הם לא פולטים קרינה ואם כן זה ממש ברמה הכי מינימלית שיש.
    מה שפולט קרינה הם האינטרקומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על מוניטור

    הדס
    26/12/2020

    תודה רבה. אז אני מבינה שאתה למעשה ממליץ על המותג של ביבי סנס נכון?. ראיתי שהדגם הכי עדכני זה 7 פלוס. האם אכן זה הדגם שאתה ממליץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/12/2020

    שלום הדס,

    לדעתי זה המותג הטוב ביותר בתחום אבל ההמלצה שלי בכל מקרה לא לרכוש משולב עם אינטרקום.
    7 פלוס זה הדגם האחרון של בייביסנס מבית היי סנס (אין קשר למותג הסיני).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייביסנס

    הדר
    27/12/2020

    היי,

    שאלה לגבי הבייביסנס - קיבלנו בייביסנס 4 (יד שנייה). האם כדאי לרכוש דגם חדש יותר? יש הבדלים משמעותיים? כמובן שהיינו מעדיפים להימנע מהוצאה נוספת.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום הדר,

    אני לא חושב שכדאי. ההבדלים העיקריים בין דור לדור הם בעיקר יותר דיוק שזה אומר פחות אזעקות שווא. היעילות היא די זהה.
    כן מומלץ לכייל את המכשיר אך זה כן כרוך בעלות. עושים זאת מול בייבי סנס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות מגיל לידה- צ'יקו נקסטפיט או גרקו
    הדר
    25/12/2020

    היי,

    אנחנו מתלבטים בין שני כסאות שישמשו מגיל לידה - צ'יקו נקסטפיט או גרקו אקסטנד2פיט.

    כמובן שחשוב לנו מאוד הבטיחות והנוחות של התינוק. על מי מביניהם היית ממליץ?

    בנוסף, אנחנו עדיין מתלבטים, ויכול להיות שבסוף נחליט ללכת על סלקל במקום. במקרה כזה חשבנו על הסייבקס אטון. השאלה אם יש סלקל במחיר דומה מומלץ יותר. גם כאן חשוב חשובה לנו מאוד הבטיחות, וגם שהסלקל לא יהיה כבד.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/12/2020

    שלום הדר,

    שניהם ברמת בטיחות גבוהה אבל הצ'יקו דורג טוב יותר. מעבר לעניין הבטיחות לדעתי הצ'יקו גם יותר נוח לתינוקות מגיל לידה עד גיל חצי שנה מכיוון שהוא היחיד שקרוב בזווית שלו לסלקל.

    בטיחותית האטון טוב, השאלה אם רוצים לחבר לעגלה או שזה לא רלוונטי? אם כן צ'יקו קייפיט הוא הטוב ביותר בפער על כל המתחרים.
    אם רוצים לחבר אז אפשר גם לבדוק את ג'ואי אייג'ם שללא בסיס קיבל דירוג טוב יותר מהאטון אך עם הבסיס הדירוג שלהם זהה.
    לדעתי הג'ואי מעט יותר נוח לתינוקות וגם יש לו גגון טוב יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סייבקס איזי טוויסט 2 או יויו 2
    סתיו
    24/12/2020

    שלום, אני מחפשת טיולון לתינוק שלנו בן חמישה חודשים.
    מחפשת טיולון קל, שנוח לסחוב במדרגות ולהסתובב איתו. מתלבטת בין יויו 2, סייבקס איזי טווויסט 2 והיום גם המליצו לי על ספורט ליין וייפר. המחיר הוא פחות העניין, מחפשת את הטיולון הכי טוב ונוח. אשמח לעזרה. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/12/2020

    שלום סתיו,

    אני אישית לא ממליץ על רכישת טיולון לפני גיל שנה (למעט האיזי טוויסט). הסיבה, מחקרים מראים שרצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ או לכל הפחות עד גיל שנה. לכן אני לא ממליץ לרכוש טיולון ולסחוב עם עגלה. אם אין עגלה אז ללכת על מוצר דו כיווני כאשר האיזי טוויסט הוא הטיולון היחיד שנותן מענה כזה (אלא אם רוכשים טיולון של עגלה כמו בוגבו בי וכדומה), אז רכישה כזו תהיה יקרה מאוד ויהיה מדובר בטיולון כבד יותר מטיולון ממוצע, בעל קיפול גדול יותר.
    הבעיה שלדעתי האיזי טוויסט אינו טיולון מוצלח, בעיקר בכל הקשור ליכולת ניוד, התפעול מעט מסורבל ודורש תרגול קל וכך גם הקיפול. כמוכן הוא טיפה כבד
    היויו לדעתי עדיף עליו כטיולון אך בגלל החד כיווניות אני לא ממליץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    סתיו
    24/12/2020

    תודה רבה על התשובה המהירה.
    יש טיולון אחר דו כיווני שהיית ממליץ?
    אני מחפשת משהו קל שאוכל לעלות ולרדת בקלות מדרגות. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/12/2020

    שלום סתיו,

    בגדול אם אף טיולון אי אפשר לרדת מדרגות, זה בניגוד להוראות היצרן. אותו כנ"ל לעגלות, למרות שבסוף כולם ירדו עם העגלה/טיולון מדרגות, חשוב לציין. בסופו של דבר זה מביא לשחיקה מוגברת של העגלה.

    לגבי המלצות. כמו שציינתי הסייבקס די ייחודי והאופציות הנוספות זה לרכוש טיולון שהוא חלק מעגלה כמו בוגבו בי, מאמאס אנד פאפאס ארמדילו, בייבי בוס בובקט.
    החיסרון של אלו שהן כבדות מטיולון ממוצע, יותר גדולות בקיפול אבל לדעתי יותר נוחות בניוד, יותר נוחות לתינוק ועם מושב דו כיווני. זה אומר שיתכן ובנוסף לרכישה של עגלה כזו תצטרכו בעתיד לרכוש עוד טיולון (זה רק לשיקולכם).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל בין עגלת ספורט ליין xl לבין pl?
    Rivi
    24/12/2020

    מה ההבדל בין הדגם של העגלות ספורט ליין xl לבין pl??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/12/2020

    שלום ריבי,

    מדובר במוצר זהה כאשר בPL מקבלים מסגרת מתכת מסביב לאמבטיה ומסביב לגגון הטיולון. לכן לדעתי הXL עדיפה מכיוון שבPL גם נשלם יותר על העיצוב הזה, גם נקבל משקל מעט יותר כבד ואני לא חסיד של פסי מתכת על עגלות בקיץ הישראלי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה מרלה בייבי מונסטר- חוות דעת
    סטפני
    24/12/2020

    ראיתי את עגלת בייבי מונסטר דגם מרלה. היא מאוד לא פופולרית אבל הרגשתי שהיא מאוד נוחה. לא ראיתי ביקורות עליה בשום מקום.
    אשמח לקבל עליה חוות דעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מדובר על עגלת תאומים, בייבי מונסטר מושב יחיד

    סטפני
    24/12/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/12/2020

    שלום סטפני,

    מדובר בעגלה שלדעתי נותנת תמורה טובה למחיר. בעיקר למי שמחפש עגלה קלה, תפעול וקיפול נוחים וגודל קומפקטי.
    כרגע היא לא משווקת בהמון מקומות ולכן היא לא הכי פופלארית.
    כמו שציינתי התמורה למחיר טובה מאוד. מקבלים מושב יצוק מפלסטיק שלא מגיע בעגלות באזור המחיר שלה (רק אם מטפסים במחיר לכיוונים של 2500 ש"ח).
    החיסרון היחיד שלה לדעתי זה הגלגלים הקטנים וחוסר בידית טלסקופית, די דומה למיוס, לדעתי זה מוריד מנוחות הניוד ומצריך מאמץ נוסף כשרוצים לעלות ולרדת מדרגה גבוהה.
    סה"כ להורה עירוני זה מספיק לדעתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על עגלה משולבת- מגיל לידה
    דניאלה
    23/12/2020

    שלום קובי,
    אני מחפשת עגלה מגיל לידה לילד שלישי, במחיר של עד 2000 ש"ח שתהיה פונקציונאלית, פרקטית קלה ונוחה לשימוש.
    בילד הראשון רכשתי את העגלה של ג'ואי שהייתה מעולה והחזיקה לי לשני הילדים הראשונים.
    מחפשת עגלה בסדר גודל הזה מבחינת השימוש והמחיר.
    איזה עגלה אתה ממליץ?
    תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/12/2020

    שלום דניאלה,

    א. אפשר ללכת שוב על ג'ואי כרום שכיום נמכרת במחירים ממש זולים.
    ב. אם רוצים דגמים מתקדמים יותר, קלים יותר ופרקטיים יותר אפשר ללכת על סיילו הרגילה שבתקציב. אם מוכנים למתוח מעט את התקציב אז הסיילו XL עדיפה.
    אם מוכנים להגיע לאזורים של 2500 (בדרך כלל חנויות נותנות עוד הנחה) אז לדעתי בייבי בוס בובקט היא העגלה הכי טובה שאפשר לקבל כיום כמשווים תמורה לעלות.
    היא אחת העגלות הקלות ביותר עם טיולון דו כיווני, נוחות הניוד שלה מהטובות ביותר שיש, הקיפול נוח ביד אחת ומאוד קטן.
    גגונים ענקיים, סל גדול, אמבטיה וטיולון מרווחים ועוד המון פלוסים גם בהשוואה לעגלות שעולות כפול ממנה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היכן ניתן לרכוש את העגלות

    דניאלה
    23/12/2020

    היי קובי,
    תודה על המענה.
    היכן ניתן לרכוש את הסיילו xl ואת הבובקט באזור ראשון לציון חולון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/12/2020

    שלום דניאלה,

    בעגליס, תינוקות זה אנחנו, בייבי לאב בראשון לציון.
    כמוכן את הסיילו יש גם בשילב.
    לגבי הבייבי בוס אם צריך יותר עזרה, אפשר לפנות אליי בדף הפייסבוק של בייבי בוס. לצערי החנויות בראשון מוטות למכור מוצרים אחרים...

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על העזרה

    דניאלה
    24/12/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצעה לעגלה משולבת-קלה ואיכותית
    רוני
    22/12/2020

    שלום קובי,
    נשמח לקבל את הצעתך לסוגי עגלות שיכולות להתאים לצרכים שלנו. אלו הדברים החשובים ביותר מבחינתנו:
    עגלה קלה (מתגוררים בדירה בקומה שניה ללא מעלית), מושב דו כיווני, אמבטיה מרווחת, מושב גב מרופד היטב (לא התרשמנו ממושב הגב של cielo xl, למשל), גלגלים איכותיים ויציבים.
    נשמח לדעת גם לגבי קיומן או היעדרן של הפונקציות הבאות בעגלות אותן תציע: אפשרות לשכיבה מלאה בטיולון, גובה העגלה, קיפול פשוט, סל מסיבי, בדים נשלפים לכביסה.

    תקציב: 3000-3500 ש"ח.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/12/2020

    שלום רוני,

    חשוב לי לציין שאם מחפשים נוחות לתינוקות זה תמיד מגיע עם תוספת משקל.
    יחד עם זאת הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר 2 או בובקט 2.
    שתיהן עגלות קלות בזכות טכנולוגיה מתקדמת ולכן יש בהן מינמום פשרות בנוחות התינוק.
    הטיולון דו כיווני עם שכיבה מלאה, בגלל שהמושב יצוק מפלסטיק אז בניגוד לסיילו אני חושב שהוא מספק תמיכה טובה יותר.
    זו אחת העגלות הבודדות ש100% מהבדים נשלפים לכביסה.
    הגלגלים שלהן הן האיכותיים ביותר שיש, הגובה ממוצע אך יש ידית טלסקופית כך שהן מעולות גם לגבוהים.
    הקיפול נוח ביד אחת. סל גדול מאוד.
    הטייגר עולה סביב 3000 ש"ח והבובקט 2500.
    הטייגר מגיעה עם גלגלים יותר גדולים, קפיצים אחוריים יותר גדולים, סל יותר גדול ושלדה יותר מעובה ולכן היא יותר נוחה לניוד, בעיקר בדרכים משובשות. מצד שני הבובקט יותר קלה במשקל בחצי ק"ג ורוחב השלדה צר יותר שזה יתרון במעברים צרים מאוד.

    עוד עגלה בסגנון זו מאמאס אנד פאפאס ארמדילו XT3 שמציעה את רוב היתרונות של הבייבי בוס רק שהיא כבדה יותר בכ-3 ק"ג מהטייגר. יש להם דגם חדש סטרדה שגם מציע את רוב היתרונות אך הוא גם חוצה את רף התקציב וגם מגיע עם גלגלים יחסית קטנים. כמוכן גם הוא כבד יותר מהטייגר בכ-2 ק"ג.

    עוד נקודה לגבי מושב מרופד, תמיד אפשר להוסיף לעגלות מזרן ויסקו שישדרג משמעותית את הנוחות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מאמ toro- קל וזול האם מומלץ?
    מיכל
    22/12/2020

    היי,
    רגע לפני שאני מחליטה בין טיק טק פלוס להמילטון s1, גיליתי שיש טיולון טורו של מאמ. נראה לי שהוא קצת יותר קל ויותר זול. יודע עליו משהו? נמאס לי להתלבט :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכוונתי להמילטון x1...

    מיכל
    22/12/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/12/2020

    שלום מיכל,

    צריך להבין שמאמ הם לא יצרנים הם יבואנים, הם מביאים דגמים ממפעלים שונים ולכן כל דגם בדרך כלל מגיע ממפעל אחר.
    הטיק טק במקרה הגיעה מאותו המפעל שמייצר להמילטון.
    לכן הן די זהות הטיקטק והמילטון כאשר המילטון עושה את השינויים שלו ושניר (יבואני מאמ) עושים את ההתאמות שלהם.
    לגבי הטורו, לדעתי דגם פחות מומלץ וגם יותר בסיסי מהטיקטק.
    לדעתי הוא פחות מומלץ ואם יש אפשרות לבדוק פיזית את הדגמים זה הכי מומלץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    מיכל
    22/12/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה וכסא בטיחות- חשיבות לתקן אירופי
    זהר
    22/12/2020

    היי קובי, מה שלומך? אשמח להתייעץ איתך -
    לגבי כסא בטיחות - חשוב לי התקן האירופאי החדש, לכן מתלבטת בין הג'ואי I-SPIN והברייטקס DUALFIX. אודה לדעתך עליהם ובאופן כללי האם אכן יש עדיפות לתקן החדש.
    בנוסף, כבר התבלבלתי מכל המבחר שיש בשוק לעגלות. הכי חשוב לי הנוחות והבטחון של התינוקת ופחות הנראות והמשקל (לכן דיי פסלתי את הבוגבו והסייבקס שהרגישו לי פחות טובות לתינוק).
    תודה מראש,
    זהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/12/2020

    שלום זהר,

    אני פחות אוהב את הכיסאות בתקינה האירופאית.
    לדעתי עניין התקינה לא רלוונטי בעיקר לדגמים האמריקאים, שם הם יותר חשופים לתביעות ובדיקות של גופים חיצוניים כמו קונסיומר ריפורטס וחברות הביטוח שעושים מבחנים הרבה יותר מחמירים מהתקינה. לכן אני נוטה להמליץ על מושבים אמריקאים כאשר צ'יקו נקסטפיט זיפ וברייטקס בולווארד קליקטייט הם המומלצים ביותר לדעתי. מהדגמים ששאלת, לדעתי ברייטקס עדיף מכיוון שאת הדגמים האירופאים הם בדרך כלל מייצרים בגרמניה והרמה שלהם כמעט זהה לדגמים האמריקאים.

    לגבי נוחות תינוק, זה תלוי עד כמה מוכנים להתפשר על הנוחות שלנו. לדעתי העגלה שנותנת את הרמה והאיכות הכי גבוה לתינוק היא הרטן ששיווקתי בעבר, לצערי בישראל ההורים מחפשים את הנוחות שלהם ולא מכרנו כמות שמצדיקה את שיווק המותג בארץ. זה המותג היחיד שמייצר בגרמניה ולדעתי שום עגלה לא מתקרבת לנוחות שלהם בכל הקשור לנוחות התינוק. הכי קרובות אלו איי.בי.סי שגם אני משווק, גם מותג גרמני. היתרון בשני המותגים האלו שמבחינתם נוחות התינוק ונוחות הניוד הם הדברים החשובים ביותר, אחר כך ההורה.
    בישראל זה עובד הפוך. סייבקס ובוגבו לדעתי יותר מסחריים ומצד שני יש להם דגמים שהרבה יותר נוחים וקלים להורה.
    לכן כמו שציינתי, תלוי מה רוצים וכמה מוכנים להתפשר על הנוחות שלנו, זה תמיד מתנגש אחד בשני, ככל שנרצה שיהיה יותר נוח לתינוק כך המשקל והגודל יעלו ולהפך, כדי להגיע למשקלים קלים וגודל קטן מצמצמים דברים שבסופו של דבר משפיעים על נוחות הניוד ונוחות התינוקות.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות: מיוס 2, בוגבו בי 6
    ספיר
    21/12/2020

    היי קובי היקר, תודה רבה על המענה שלך בפורום.
    אשמח להתייעצות איתך בנוגע לעגלות סייבקס מיוס 2 או בוגבו בי 6 החדשה.
    מה עדיף? מאוד קשה להחליט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות: מיוס 2, בוגבו בי 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/12/2020

    שלום ספיר,

    לדעתי הבי עדיפה. מלבד האמבטיה שלסייבקס יש אמבטיה מוצלחת יתר לדעתי, הבי מציעה לדעתי שלדה יותר טובה בזכות ידית טלסקופית, גלגלים יותר טובים ואפשרות לקפל את העגלה יחד עם המושב גם שהוא פונה אליכם. כמוכן מושב הטיולון בבי יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר לתינוקות וגם עמיד וחזק יותר לאורך שנים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאמת כסאות לרכב ניסאן אקסטרייל
    יוסי
    21/12/2020

    שלום
    יש לי 3 ילדים .(3, 1.5, ולמספר שבועות )
    איזה כסאות נכנסים ברכב ניסאן אקסטרייל ואם בכלל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/12/2020

    שלום יוסי,

    קשה לי לומר, אני לא מכיר את כל הרכבים.
    לדעתי אפשר לרכוש 2 גרקו סלים פיט לתינוק ולבן השנה וחצי ולגדול בוסטר רצועות, אפשר של גרקו סנאגרייד סנאגלוג. זה אמור להיכנס. אפשר גם 3 סלים פיט, אז בודאות יכנסו כל ה-3.
    הסלים פיט מתאים לתינוקות עד גיל 12 שנים בממוצע.
    כמוכן ממליץ לגשת או לטוילנד כפ"ס או לבייבי סטאר נתניה לאבי שפיר. ב-2 המקומות יש לך מומחי התקנות שימצאו לכם את ההתאמה הנכונה של 3 מושבים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן למיטת תינוק גיל חצי שנה
    רבקה
    21/12/2020

    שלום רב
    רציתי לברר על מזרן למיטת תינוק .בת חצי שנה .מעדיפה לא קשיח מידי.
    ווטווח מחיר לא הכי גבוה.תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/12/2020

    שלום רבקה,

    ההמלצה שעד שנה התינוקות ישכבו על הגב אך אם הם מתהפכים על הבטן רצוי שיהיה צד קשיח שימנע מהראש לשקוע בספוג.
    אני ממליץ למצוא דגם דו צדדי עם תו תקן, לדעתי לא כלכך קריטי של איזו חברה, פשוט ללכת על הזול ביותר ורק לוודא מול מכון התקנים שליצרן ולדגם יש תו תקן בתוקף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן לתינוק

    אברם קומורובסקי
    30/12/2020

    שלום רבקה,
    לפני זמן לא רק גם אני וזוגתי התלבטנו לגבי מזרון לתינוק. לאחר קריאת כל המלצה אפשרית, החלטנו ללכת על מזרן עם 2 דרגות קושי (כאשר התינוק גדל משנים לו את דרגת הקושי) והוא ללא מעכב בעירה (היחיד שללא).
    מצרף לך קישור לאתר ממנו רכשתי:
    https://mizran.co.il/חנות/מזרן-למיטת-תינוק-100-כותנה/
    בברכה
    אברם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/12/2020

    שלום אברם,

    אני מבין שאתה מנסה לקדם כאן עסק אך זה לא המקום.
    כמוכן לרשום דברים שאינם נכונים זה לא מקובל עליי. רוב המזרנים המשווקים כיום אינם מכילים מעכבי בעירה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן ללא מעכב בעירה

    אברם
    31/12/2020

    קובי, אני לא יודע על מה אתה מדבר, אבל אולי אתה מנסה לקדם פה מוצר שלך, לי אין מוצרים.
    מבדיקה שאני עשיתי, החוק היום מחייב כל חברת מזרנים להכניס חומר מעכב בעירה במזרנים. כולם מכניסים, חלק עם תווית וחלק ללא.
    במקרה של המוצר שהמלצתי עליו, מדובר בפטנט ולכן החומר ממנו עשוי המזרן הינו ללא מעכב בעירה.
    זהו. אני המלצתי, מי שרוצה שיקבל את ההמלצה ומי שלא, שיבדוק בעצמו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/01/2021

    שלום אברם,

    איני מנסה לקדם כלום אני מנהל הפורום! גם כמשווק יש לי גילוי נאות בפרופיל של המוצרים שאני משווק! מי שעוקב אחרי הפורום יודע שאם המוצר שאני משווק לא תואם את דרישות השואל לא אמליץ עליו ואמליץ על מוצר מתחרה, אין לי בעיה אם זה. מטרתי שהקוראים יקבלו את המידע הכי נכון, הכי מדויק ולהלמיץ על מוצר שיתאם את הצרכים האישיים שלהם.
    עכשיו נחזור אליך, אברם זה גם אבי שיש עליו המון מילות תודה בדף ההמלצות באתר?
    אני שמח שעשית בדיקה רק שהיא לא נכונה, התקן השתנה בתחילת השנה ובדיוק ההפך מהטענה שלך, כיום הוא דורש לא למכור מוצרים עם מעכבי בעירה. זה לגבי מזרני ספוגים.
    מעבר לכך יש מזרנים נושמים שהם הרבה יותר יעלים במניעת מוות בעריסה לפי דעתי (גם מחקרית). שבהם אין בכלל ספוג ולכן אין בהם מעכבים.
    ובדבר אחד אסכים איתך, שכל אחד יבדוק בעצמו. אחת ההמלצות שלי כאן היא לא לסמוך על אף המלצה כולל שלי (נשמע דבילי) מכיוון שא. לכל אחד דרישות ויכולות שונות. ב. אי אפשר לדעתי מי עומד מאחורי ההמלצות. לכן סבבה לקבל המלצות אך לבדוק טרם הרכישה ולא לרכוש על בסיס ההמלצה בלבד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום