מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- התייעצות לגבי עגלה -סטלה 2אילה13/01/2021
אפשר בבקשה הבחנה בהבדלים בין הסולה 2 מאמסאנדפאפאס לבין הjoie chrome
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/01/2021שלום אילה,
מבחנית משקל הן די זהות. הג'ואי ניתנת לקיפול עם המושב לשני הכיוונים. כמוכן לג'ואי יש ידית טלסקופית.
מבחינת נוחות ניוד לדעתי הסולה מעט יותר נוחה. גם מבחינת חוזק לדעתי הסולה מעט יותר עמידה, חזקה ואמינה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרון למיטת תינוק ללא מעכבי בערהאייל12/01/2021
היי, אנחנו מחפשים מזרון למיטת תינוק וכמובן שיש מגוון עצום ואנחנו לא כל כך יודעים איך לגשת לזה.
הבנו שמעכבי בערה לא כדאי שיהיו בגלל רעילות, ושכדאי צד קשיח וצד גמיש, ועוד כל מיני פרמטרים. איך בוחרים והאם יש לך המלצה ספציפית על דגמים מסוימים? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום אייל,
בגדול המזרנים מתחלקים ל-3 סוגים כאשר בכל סוג יש כל מיני גרסאות שונות של ציפוי או גימיקים/תוספים שונים.
לגבי המעכב בעירה, התקן שונה לפני כשנה כאשר כיום המזרן צריך רק לעכב בעירה ולא להיות חסין אש ולכן אין חובה לחומרים רעילים. הדרך הכי פשוטה לדעת אם המזרן לא מכיל מעכבים רעילים זה צבע הספוג, אם הוא בגוון כחול אין מעכבים ואם הוא בגוון ירוק אז יש. אם אין ספוג בכלל, מה טוב. לגבי הסוגים:
1. מזרן ספוג נטו, זה הבייסיק שמכיל את דרישות מכון התקנים ולא שום דבר מעבר.
2. דו צדדי, צד קשיח עד גיל שנה. למעשה עד שנה יש סכנת מוות בעריסה שהגורם המרכזי לכך הוא שתינוקות מתהפכים על הבטן ואז הראש שלהם שוקע בספוג, מכיוון שהספוג רך והראש שלהם כבד מהגוף הם לא מסוגלים להרים את עצמם. בגיל שנה שאין את הסכנה הופכים לצד הרך שהוא בעצם כמו המזרן בסעיף 1.
3. מזרן נושם, בסעיף 2 ואפילו ב1 יספרו לכם שאלו מזרנים נושמים כי יש להם עיטוף רשתי, בפועל הם לא נושמים! אולי רק הציפוי שזה לא רלוונטי. מזרן נושם אינו מכיל ספוג, ניתן לשפוך עליו נוזל והוא יצא מהצד השני. במידה והנוזל לא עובר הרי שהוא אינו נושם. לדעתי אלו המזרנים הכי בטיחותיים, מעבר לעובדה שאין סיכוי למצב של חנק בגלל מעבר האוויר, כאשר התינוק על הגב ונניח נופל על ראשו מגן הראש או השמיכה מכסה פניו, עדיין יכנס אוויר מלמטה. כאשר יש חימום יתר של החדר כניסת האוויר מלמטה תצמצם חימום יתר שגם גורם למוות בעריסה (יש כאלו שפוחדים שיהיה קר מדי אך אין מה לחשוש). כאשר תינוק על הבטן ופולט, הנוזל מחלחל מטה ואין סיכוי שהתינוק יבלע חזרה ויחנק. לכן לדעתי הם המזרנים הכי טובים שיש וכמובן שהם לא מכילים שום מעכב בעיקר מכיוון שאין בהם ספוג ולכן הם לא דליקים.
יש רק 3 כאלו בשוק עם תו תקן: נומו, מולטיפלואו של בייבי טק בלבד (יש עוד בשוק של חברות אחרות אך ללא תקן), אימג'ן 360 של עמינח (נמכר רק בשילב).
לגבי התו תקן, היצרנים חייבים לחדש אחת לשנה ואיני יכול לעקוב מי חידש, מי הוציא דגם חדש וכו', לכן ההמלצה שלי גורפת, לאחר שתבחרו בדגם הסופי, לבדוק מול מכון התקנים שלדגם וליצרן יש תו תקן בתוקף!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזרנים
קובי13/01/2021מזרני איקאה אינם מכילים מעכבי בערה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/01/2021שלום קובי,
כמו שציינתי, אני לא הבודק וגם אתה לא. הדרך הבטוחה לדעת אם למזרן יש תו תקן ואם יש בו מעכבי בעירה היא לבדוק מול מכון התקנים!
כל אמרה אחרת מבחינתי אינה נכונה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לטיולון עם גלגלים טובים מחוץ לעיר בקיבוץ.מיטב12/01/2021
שלום קובי,
מחפשת טיולון עד 1000 שקל
הבן שלי בן 9 חודשים
אני יודעת שאתה ממליץ על כיוון ההורה עד שנה אבל הוא ממש לא מוכן, רוצה להסתכל על כל העולם, אז כבר מחפשת לכיוון אחד.
אני גרה בקיבוץ וצריכה טיולון עם גלגלים טובים שיצליח לעבור בשבילים וחריצים.
בנוסף אחד שמתקפל בקלות ולא גדול מדי.
ואם אפשר גם גגון לא קטן מדי.
שמעתי על הווייפר אבל אני לא רואה שום חוות דעת על זה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום מיטב,
הוייפר לדעתי בהחלט עונה לדרישות וגם אם לא ציינת אני הייתי ממליץ לבדוק אותו.
אפשר גם לבדוק את ביבי טאיטאי שקצת חורג מהתקציב אך יש לו גלגלים יותר גדולים ולכן יכולת הניוד שלו עדיפה.
בכל שאר הדגמים הגלגלים קטנים.
לגבי הדו כיווניות, מבין אך ההמלצה שלי באה מכיוון שהיא נבדקה מחקרית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! יש העדפה ביניהם?
מיטב13/01/2021תודה רבה!
באמת הסתכלתי גם על הטאי טאי, הוא נראה יותר גדול, האם יש העדפה ביניהם?
וראיתי גם את הברייטקס אג'ייל עם 3 גלגלים, האם אתה מכיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/01/2021שלום מיטב,
על הברייטקס אני פחות ממליץ, גם כי מנגנון השרוך שלו לא נוח לתפעול וגם כי לאחר הקיפול הבד חשוף כלפי חוץ. בוייפר או טאיטאי הבד מכונס כלפי פנים.
לגבי העדפה, ההמלצה שלי בדרך כלל לבדוק לבד ככל שניתן בימים אלו, רק ככה תוכלו לקבל החלטה מה נכון לכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בסיס לסלקל אייג'ם- האם נחוץ?איילה12/01/2021
שלום.
טוב אז לאחר התייעצות טלפונית קנינו את הבובקט - תודה רבה! :)
לגבי סלקל המלצת אייג'ם וכרגע אני בודקת איפה הכי זול לקנות.
השאלה האם יש צורך בבסיס לסלקל או שאפשר לוותר עליו?
אם יש צורך אז איזה מומלץ? והאם הבסיס משנה את ההחלטה באיזה סלקל לבחור?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום איילה,
באייג'ם הבסיס דווקא הוריד מדירוג הבטיחות לכן בטיחותית הוא לא מוסיף (אבל צריך לקרוא בהמשך).
הבסיס הוא לשיקולכם כאשר היתרונות של בסיס הם:
1. החיבור והניתוק הרבה יותר מהירים, לוקח בין שניה לשלוש שניות לחבר ואותו הדבר לנתק. כאשר עושים זאת חגורה זה כבר לוקח בין חצי דקה לדקה תלוי כמה מקצועיים אנחנו.
זה יכול להיות משמעותי ביום חמסין או בגשם.
2. כאשר יש בסיס שמותקן פעם אחת, אנחנו רק מקליקים את הסלקל עליו והמקום לטעות קטן עד לא קיים. כאשר אני חוגר עם חגורה יש המון תרחישים שהסלקל לא מותקן נכון, בין אם החגורה מהודקת מדי, רפויה, מסובבת, לא במיקום נכון ועוד. לכן גם אם יורד דירוג בטיחותי עדיין, סלקל שמותקן נכון לעומת כזה שלא הרבה יותר בטיחותי ויעיל.
כן צריך לקחת בחשבון שהבסיסים לא זולים, הסלקל משרת רק לכמה חודשים, מניסיוני בין 6-8 חודשים ולכן זו הוצאה כבדה לתקופה קצרה.
אני לא חושב שהבסיס צריך לשנות את ההחלטה כי כל הסלקלים עם בסיס יהיו יקרים והג'ואי מעולה ובמחיר הגיוני בטח שביחס לרמת הבטיחות הגבוהה.
אפשר גם לשקול לוותר על חיבור הסלקל לעגלה ולרכוש מראש כיסא בטיחות טוב (שיהיה יקר) ולחסוך את הוצאת הסלקל. מניסיוני כיסא טוב ויקר גם ככה קונים אחרי כמה חודשים ולכן רכישה של כזה מראש היא חיסכון כספי גדול.
החיסרון כמובן שכל הזמן צריך להוציא את התינוק מהכיסא לעגלה. זה יכול להיות מתסכל בעיקר שהם ישנים ולרוב הנסיעה ברכב מרדימה אותם, אני אישית לא ויתרתי על הסלקל וזה הציל אותנו המון שהגענו הביתה עם תינוק ישן, מהרכב עם הסלקל הגענו למיטה ועדינות העברנו למיטה וכך חסכנו הערה של התינוק בשעות שהיה צריך לישון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :)
איילה13/01/2021* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין מאמאס אנד פאפאס לנונה טריבJEN12/01/2021
היי,
ראינו 2 עגלות שהיו נוחות בעיני. מאמאס אנד פאפאס סטראדה החדשה ונונה טריב.
האם יש לך המלצה לאחת מהן?
חשוב לי שיתקפלו בקלות, טיולון דו כיווני ומצב שכיבה.
מה היית ממליץ? הבדל המחיר לא משמעותי
אשמח לשמוע אולי על עוד עגלות בסגנון של 2 אלה.
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום ג'ן,
אני נוטה יותר לכיוון של הסטראדה בגלל המושב שהוא יצוק מפלסטיק ולא מרשת (מצד שני היא כבדה יותר בכ- 2 ק"ג).
שתיהן נוחות לקיפול ודי קומפקטיות, בעלות מושב דו כיווני ככה שהן מאוד זהות מבחינת המון דברים.
לגבי עגלות דומות: אם עולים בתקציב: בוגבו בי6
אם יורדים: בייבי בוס טייגר שלדעתי נוחה יותר לניוד משתיהן, שוקלת כמו הנונה ומגיע עם מושב יצוק בסגנון של הסטארדה וכמובן זולה מהן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין פאפס אנד מאמאס לספורטלייןהלל וייס12/01/2021
תודה רבה לך!!
אחרי מחקר קצר אני מתלבטת בין 2 עגלות
מאמס אנד פאפס ארמדילו במחיר של 2690
או ספורטליין סיילו XL במחיר של 2290
אשמח לשמוע על מה אתה ממליץ
חשוב לנו בעיקר נוחות התינוק, קיפול בקלות, ויציבות העגלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום הלל,
מבחינת נוחות קיפול ויציבות שתיהן מעולות ודי זהות.
היתרון של הסיילו הוא במשקל קל יותר בקצת יותר מקילו.
היתרון של הארמדילו לדעתי הוא במושב שהוא יצוק מפלסטיק ולכן לדעתי מספק תמיכה טובה יותר עם מצב ישיבה זקוף יותר.
כמובן שיש לסיילו גם יתרון במחיר.
אפשר גם לבדוק את בייבי בוס בובקט או טייגר שיותר קלות מהסיילו ב2 ק"ג (בובקט) 1 וחצי ק"ג (טייגר) וגם מגיעות עם מושב יצוק דומה למה שיש בארמדילו, הבובקט עולה בין הסיילו לארמדילו והטייגר באזור ה-3000 (בגלל גלגלים ומבנה שמותאמים לדרך משובשת מאוד).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!
הלל וייס13/01/2021* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת עגלה זולה טובה ואיכותיתרפאל12/01/2021
שלום קובי.
אני מחפש עגלה טובה ואיכותית, במחיר סביבות 1500+-
הבנתי שיש בשוק עגלות זולות וטובות ואין לי אפשרות להשקיע סכום גבוה.
משקל קל חשוב מאוד (ראינו ספורטליין אשתי טוענת שהיא כבדה), ובנוסף שתהיה יציבה.
ושיהיה אפשר לקפל אותה בלי מאמץ.
שתהיה טובה גם כטיולון, וחשוב לנו שהתינוק יהיה לכיוון ההורה.
אשמח להמלצה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום רפאל,
אי אפשר לרצות הכל וגם לקבוע תקציב.
לדעתי דווקא הסיילו הכי תואמת לדרישות במסגרת של תקציב.
אם מוכנים למתוח את התקציב לאזורים של 2000 יש את בייבי בוס בובקט שלדעתי עדיפה על הסיילו וגם קלה ממנה ב-2 ק"ג, לדעתי היא מציעה הכל חוץ מחריגה תקציבית. מעבר למשקל היא גם יותר נוחה בניוד מהסיילו בעלת גגונים יותר גדולים עם רשתות איוורור, מושב יצוק ועוד. לדעתי מקבלים עגלה ברמות של עגלות שעולות פי 2 וחצי ממנה אם לא רמה יותר גבוהה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות עגלה לילד ראשון- ללא נסיעות מרובותשחר12/01/2021
היי קובי, מתלבטת לגבי עגלה לילד ראשון. אנחנו עוברים לקיבוץ , יהיו נסיעות אבל לא המון. התקציב שלנו לא גדול ואני מתכוונת לקנות יד שנייה. התלבטות היא בין מאמס אנד פאפס ארמדילו לבין נונה או מוצי (למרות. שהבנתי שהיא עבדה מאוד?)
הדעות מרובות וכך גם ההיצע, אשמח לעזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום שחר,
לגבי נונה, אין להם משהו יד 2 שמומלץ לדעתי. רק הדגם האחרון שלהם סביר בעיניי אבל חדש ויקר כחדש לכן יהיה קשה למצוא יד 2 אם בכלל.
לגבי מוצי, כל הדגמים הדו כיווניים כבדים מאוד אפילו ולכן אם המשקל חשוב הייתי מוריד מהפרק.
לגבי הארמדילו, סה"כ עונה מעולה לדרישות, היא גם לא הכי קלה אבל משקלה הרבה יותר סביר.
אפשר לנסות למצוא סיילו XL או בייבי בוס טייגר שלדעתי עדיפות על הארמדילו בעיקר מכיוון שהם מציעות את היתרונות של הארמדילו אך יותר קלות במשקל, בעיקר הטייגר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין עגלות- ילד ראשון וקלה לקיפולאיילה11/01/2021
שלום.
אני מחפשת עגלה לילד ראשון.
חשוב לי שתהיה קלה, יציבה וחזקה, נוחה לתינוק, מחיר סביר, שכיוון התינוק כלפי ההורה (או עם אופציה לסובב), קלה לקיפול.
בנוסף אשמח להמלצה על סלקל בהתאם לעגלה.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום איילה,
לא הגדרת תקציב לכן קשה לי לכוון.
עד 3000 אני ממליץ לבדוק את עגלות בייבי בוס או ספורטליין.
מעל 4000 אני ממליץ לבדוק את בוגבו בי 6.
לגבי סלקל, לדעתי קודם צריך להתמקד בעגלה ואחר כך בסלקל אבל ג'ואי אייג'ם או סייבקס אטון 5 הם הטובים ביותר ומתחברים לרוב העגלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה ייעוץ בנוגע לעגלה עם תקציביעל11/01/2021
ערב נעים !
מאוד מבולבלת מכל המבחר וההיצע שיש בשוק... ילד ראשון
יש לנו תקציב של עד 2500 שקל
מחפשת עגלה שתיהיה לי נוחה
אני בעיקר מתניידת בתחבורה ציבורית
אך גם עם רכב לפעמים
אנחנו גרים בבית קרקע והרבה עושה הליכות בדרכי שטח וכורכר
אשמח להמלצה טובה שתכווין אותי אני כבר נאבדתי באינטרנט בשעות חיפוש אחרי עגלות!!
בחנות המוכרת המליצה על הספורט ליין .. אבל אין בכלל חוות דעת באינטרנט עלייה..
תודה מראש וערב נעים
יעל(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום יעל,
לדעתי 2 העגלות שנותנות את התמורה הכי טובה לכסף כיום הם הספורטליין סיילו (בדגש על דגם הXL) ועגלות בייבי בוס (יש בובקט שהיא בתקציב שלכם וטייגר שחורגת במעט).
לדעתי לצורך שלכם הטייגר מושלמת למעט החריגה מהתקציב (המחיר המומלץ 2990 אבל בחנויות עושים עוד הנחות נוספות).
היא קלה יותר בקילו וחצי מהספורטליין ובזכות גלגלי PU שמיועדים לכורכר היא מושלמת גם לצורך הזה.
הקיפול שלה ושל הספורטליין מאוד קל (ביד אחת תוך כדי שהעגלות נשארות ביד לאחר הקיפול, מעולה לתחבורה ציבורית).
אין הרבה חוות דעת ברשת על העגלות לצערי. מניסיוני אנשים משקיעים בחוות דעת רק שהמוצר לא עונה לציפיות שלהם ולא להפך.
בתור משווק של בייבי בוס אני מקבל תגובות חיוביות רבות על הטייגר או הבובקט ומבקש שישתפו, לצערי כמו שציינתי זה לא קורה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי עגלה- טווח מחיריםאילה11/01/2021
היי ערב טוב!
ייעצת לי על הjoie chrome מכיוון שאני מחפשת משו טוב בתווך מחרים של 1000-1500
זאת באמת עגלה מעולה!
מצאתי ביד2 מישהיא שמוכרת joie מטרייקס חדשה ב1000
רציתי לברר אם יש הבדל משמעותי בינהם...?
ביוטוב נראה שלא ..אבל אני לא מקצועית 😅
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום אילה,
לדעתי המטריקס לדעתי פחות מוצלחת, גם כי המושב חד כיווני וגם כי היא יותר כבדה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת טיולון יציב מאוד בטווח מחיריםליאור11/01/2021
מחפשת טיולון יציב מאוד.. יותר עגלה מטיולון .. בתווך של ה1000 שקל. אשמח גם לחוות דעת על הevo xt ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום ליאור,
אם הכוונה לגרקו איבו XT, זו יותר עגלה מטיולון והחיסרנות הגדולים הם: משקל ממש כבד (ביחס לטיולון), קיפול גדול וסירבול בתפעול.
מבחינת יציבות אין ספק שהיא מספקת זאת בצורה מעולה.
אם אדע יותר פרטים: גיל, צורך, סוג רכב וכו' אוכל לכוון יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילדה בת 5 חודשים
ליאור12/01/2021מדובר בילדה שניה.. כרגע יש לנו את הבייבי גוגר סיטי מיני 4 גלגלים מהילד הראשון.. הטיולון נהרס לנו אז אנחנו מחפשים משהו חדש. יש לנו אוטו קטן .. אבל מבחינת הגודל של ה evo xt היא תכנס...
חשוב לי ביותר היציבות.. שלא תיהיה צעצוע.. מבחינת תקציב עד 1000 שח זה יהיה אחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום ליאור,
אז כמו שציינתי, בקטע של חוזק ויציבות האיבו מעולה, בקטע של טיולון שזה אומר קל, קומפקטי (גם אם נכנס זה סותם את תא המטען, כאשר הטיולון פונה אליכם צריך לקפל ב-2 חלקים), פרקטי האיבו רחוקה מלהיות אלו. לכן זה שיקול שלכם.
כן הייתי ממליץ על טיולון דו כיווני לגיל 5 חודשים, לדעתי הוכח מחקרית יש לכך יתרונות רבים, לצערי אין כאלו אופציות בשוק פרט לסייבקס איזי טוויסט שלדעתי לא מוצלח או, ללכת על טיולון שהוא חלק מעגלה (כמו האיבו שנמכרה עם אמבטיה בדרך כלל), החיסרון באופציה זו שיהיה מדובר בטיולונים ממש יקרים הרבה מעל התקציב. הפלוס הוא גם ביציבות מכיוון שהם כבדים יותר ולכן יציבים יותר.
אני ממליץ לנסות למצוא סולה 2 שנמכרת בזול גם עם אמבטיה, ארמדילו פליפ רק טיולון שאולי תהיה טיפה מעל התקציב. אפשר לקנות בייבי בוס בובקט 2 רק כטיולון ב-1400. ספורטליין סיילו נמכרת עם אמבטיה סביב 1700 ש"ח, אולי גם שווה לשקול.
לדעתי כל אלו עדיפים על הטיולונים שהם טיולים לצרכים שציינת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילדה בת 5 חודשים
ליאור12/01/2021מדובר בילדה שניה.. כרגע יש לנו את הבייבי גוגר סיטי מיני 4 גלגלים מהילד הראשון.. הטיולון נהרס לנו אז אנחנו מחפשים משהו חדש. יש לנו אוטו קטן .. אבל מבחינת הגודל של ה evo xt היא תכנס...
חשוב לי ביותר היציבות.. שלא תיהיה צעצוע.. מבחינת תקציב עד 1000 שח זה יהיה אחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילדה בת 5 חודשים
ליאור12/01/2021מדובר בילדה שניה.. בת 5 חודשים כרגע יש לנו את הבייבי גוגר סיטי מיני 4 גלגלים מהילד הראשון.. הטיולון נהרס לנו אז אנחנו מחפשים משהו חדש. יש לנו אוטו קטן .. אבל מבחינת הגודל של ה evo xt היא תכנס...
חשוב לי ביותר היציבות.. שלא תיהיה צעצוע.. מבחינת תקציב עד 1000 שח זה יהיה אחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן או ריפודית לטיולון נונה טריבדפי11/01/2021
היי,
יש לנו עגלת נונה טריב, בקרוב נעביר את התינוקת לטיולון. הוא די רך ומרופד חוץ מהחלק של הראש, יש שם רשת לאיוורור כנראה. מתלבטת אם כדאי לקנות ריפודית פשוטה או מזרן רציני יותר.
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2021שלום דפי,
אני אישית הייתי הולך על משהו שמספק תמיכה כמו מזרן קומפי קוש, אני מציין תמיד שמושב רשתי לדעתי מספק פחות תמיכה ממושב פלסטיק.
לדעתי ריפודית זה מוצר שנועד לספק נעימות (כי בדי העגלות פחות נעימים ממוצר שהוא עשוי מכותנה) ופרקטיות, במקום לכבס את כל הבדים מכבסים רק ריפודית. אם כל זאת היא לא משפרת או מספקת נוחות. מזרן איכותי כמו הקומפי קוש שציינתי מספק את אלו + שדרוג הנוחות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה מגיל לידה-טייגר או בובקטאודליה10/01/2021
שלום,
הננו מתלבטים בין הבייבי בוס טייגר לבין הבובקט. גרים במושב הררי בבית קרקע שם יהיה עיקר השימוש. מתניידים ברכב.
באיזו מהן עדיף לבחור?
כמו כח נשמח לשמוע היכן נמכרות, היכן ניתן לראות ואלו צבעים וערכות קיימים עכשיו וזמינים לקניה.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/01/2021שלום אודליה,
לדעתי הטייגר עדיפה לצרכים שלכם. היא יותר נוחה בניוד בעיקר בדרך משובשת. זאת בגלל גלגלים יותר גדולים, קפיצים יותר גדולים מאחור ושלדה יותר מעובה, לכן היא גם מעט יותר חזקה. החסרונות שלה הם שהיא כבדה יותר בחצי ק"ג, לא קריטי, בטח שגרים בקומת קרקע ועדיין היא אחת העגלות הקלות ביותר עם טיולון דו כיווני. רוחב השלדה שלה רחב יותר ב-4 ס"מ מהבובקט, פחות קריטי למושב יותר בעיר אבל גם כאן, רוחב השלדה של הטייגר צר יותר ב-3 ס"מ מעגלה ממוצעתף עקב זאת סל החפצים שלה יותר גדול משל הבובקט ב3 ס"מ.
חיסרון נוסף לטייגר הוא מחיר גבוה יותר.
לגבי צבעים, כרגע אין לנו שום ערכות צבע במלאי למעט אפור :(
יש משלוח שמגיע עוד כשבועיים, נעלה תמונות של הערכות החדשות בקרוב, גם בעמודים באתר שלנו של הבובקט או טייגר וגם ברשתות החברתיות, עניין של כמה ימים כי התמונות בעריכה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אודליה14/01/2021* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה מגיל לידה ילד רביעיקרן10/01/2021
שלום קובי,. לקראת לידה של ילד רביעי (וכלל הנראה אחרון) אני מעוניינת לקנות עגלה מגיל לידה שתשמש אח"כ גם הטיולון. חשוב לי שהעגלה לא תהיה יקרה (עד 1500 שח), קלה, בלי גלגלים גדולים מדי ונוחה לניוד. אני מתלבטת לגבי הטאי טאי, האמבטיה נראית נוחה, השאלה אם הטיולון לא גדול ומגושם? האם יש לך עוד המלצות לעגלות שיכולות להתאים לי? (יש לציין שראיתי את הבובקט באינטרנט ונראה שהיא עונה על דרישותי חוץ מהמחיר). תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/01/2021שלום קרן,
לגבי טאיטאי, היא קלה ודווקא די קומפקטית לאחר הקיפול, רוחב השלדה צר לכן בחלק של המגושם אין מה לחשוש.
אני פחות ממליץ עליה בגלל שהטיולון חד כיווני ושינוי המצבים עם שרוך, בטאיטאי המנגנון יחסית נוח לתפעול אבל שרוכים סובלים מבלאי גבוה יותר.
לגבי בובקט, היא כבר לדעתי עולה בכל היבט על הטאיטאי אבל שוקלת בערך קילו יותר. יש מבצעים לגביה, אפשר לפנות אלי וארשום.
אפשר לבדוק גם את הסיילו שחורגת בטיפה מהתקציב אבל לדעתי עדיפה על הטאיטאי גם בזכות הטיולון הדו כיווני. היא נמכרת סביב 1700-1800שח. היא כבדה מהבובקט בקילו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


