פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • בחירת עגלה לתינוק ראשון סיילו ספורט ליין
    ספיר
    14/11/2020

    שלום,
    אנחנו מחפשים עגלה לתינוק ראשון.
    התעניינו בעגלת סיילו ספורט ליין 2020 דגם XL.
    ראינו בתגובות שלך לשאלות משנים 2018-2019 שמזרן הגב בדגמים קודמים אינו קשיח באופן יחסי. רצינו לדעת האם בדגם 2020 המזרן שונה? האם המזגן מעניק תמיכה מספקת לגב התינוק?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/11/2020

    שלום ספיר,

    בדגמי סיילו, לא משנה השנתון המושב זהה. המושב הוא בעצם בד מתוח שבתוכו יש לוח פרספקט. יש עגלות עם מושב יצוק מפלסטיק ולכן בעגלות עם מושב יצוק הגב יותר קשיח ולדעתי מספק תמיכה טובה יותר, כמוכן גם זווית הישיבה יותר ישרה במושבים יצוקים מפלסטיק.
    בסיילו התמיכה סבירה לדעתי. בטווח המחיר של הסיילו יש את עגלות בייבי בוס טייגר או בובקט 2, גם ארמדילו פליפ XT3 של מאמאס אנד פאפאס כזו. ממליץ לבדוק אותן ולראות מה הכוונה, כמו גם להושיב את המושבים כדי לראות את הבדלי הזווית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסאות בטיחות לרכב וחיבור איזופיקס
    חן
    12/11/2020

    שלום קובי,

    לפני לידה ראשונה, אנחנו נקנה כנראה צ'יקו נקסטפיט זיפ ויש לי שאלה בנוגע לחיבור איזופיקס.
    הבנתי שבכיסאות בטיחות כמו צ'יקו נקסטפיט ובריטקס בולוורד (הגיע אצלנו לגמר מול הנקסטפיט) יש מנגנון ריסון בחגורת הבטיחות שמייתר את העיגון באיזופיקס ולמעשה אין צורך לעגן באיזופיקס כשמשתמשים במנגנון הזה. בבריטקס הוא פשוט יותר (הקליקטייט) ובנקסטפיט הוא קצת מורכב יותר. אבקש לדעת אם הבנתי נכון ואם תוכל לתקן אותי ולהדגיש מה שחשוב ופספסתי.
    ברכב השני שלנו אין בכלל איזופיקס (קורולה 2001) אז אני צריך גם לדעת איך לפעול בכל מה שקשור לעיגון כיסא לרכב כזה.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/11/2020

    שלום חן,

    אם נסביר את ההיסטוריה זה יהיה מובן.
    בסוף שנות ה-90 הבינו חברות הביטוח ויצרני המושבים שהמושבים של היצרנים ברמת בטיחות גבוהה אבל רוב ההורים מתקינים את המושב לא נכון. ניסוי שנעשה שכלל הורים, בעלי חנויות, אנשי מקצוע (בארה"ב לדוגמא אלו אנשי כבאות שמתקינים להורים מושבים) והסתבר שזה נכון, מעל ל-70 אחוזים התקינו את המושב בצורה שגויה.
    ניסו לחשוב על כל מיני פתרונות והפתרון שנבחר היה האיזופיקס. הוחלט שיצרני הרכב יהיו מחויבים לשים עוגני איזופיקס משנת 2002/3 (חלק משכו עד 4, בהרבה רכבי ליסינג ומסחריות בכלל אין). כשנעשה הניסוי עם האיזופיקס אחוז הטעויות ירד לפחות מ5%.
    לפני מספר שנים ברייטקס באו בגישה שונה שכן האיזופיקס יעיל רק עד 29 ק"ג (משקל הילד והכיסא יחד), לכן זה אומר שבשלב מאוחר נצטרך להתקין את המושב עם החגורה ואז חוזרים לאותה בעיה של סוף שנות ה-90.
    כדי שפחות יטעו הם המציאו את הקליקטייט שמצמצם טעויות אנוש בהתקנה כמו איזופיקס אפילו בצורה יעילה יותר.
    לכן זה אומר שהאיזופיקס לא יותר בטיחותי מחגורה רק מקל בהתקנה ביחס לכיסא עם שצריך להתקין עם חגורה (כל עוד אין פטנט בסגון הקליקטייט או משהו דומה). ברייטקס טוענים שבהתקנה עם חגורה הבטיחות גבוהה יותר מאיזופיקס שכן חגורה מסוגלת להחזיק משקלים של מעל 100 ק"ג ואילו האיזופיקס רק עד 29 ק"ג. בשורה תחתונה בהמון מקרים של תאונות שנחשפתי בארץ ובחו"ל גם בכיסאות עם דירוג בטיחות בינוני ומטה, כאשר המושב היה מותקן נכון זה הסתיים במקרה הגרוע בפציעות קלות ביותר.
    לכן לדעתי אין כאן נכון או לא נכון, שניהם מעולים. אני תמיד נוטה להמליץ על צ'יקו בגלל שלדעתי לתינוקות עד גיל חצי שנה הוא יותר נוח. מצד שני בטויטה התקנת הברייטקס תהיה הרבה יעילה בהשוואה לצ'יקו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסאות בטיחות לרכב ואיזופיקס, תוקף הכיסא

    חן
    14/11/2020

    תודה רבה רבה על התשובה.
    כפי שציינתי, ההתלבטות שלנו הייתה בין הנקסטפיט לבולוורד וכנראה נלך על הנקסטפיט כי הכיסא מיועד כרגע לתינוק בן יומו ונראה שבנקסטפיט התינוק "ייעטף" טוב יותר ולא "ילך לאיבוד" בכיסא.

    דבר נוסף ברשותך.
    הבנתי שלכיסאות בטיחות יש תוקף. לנקסטפיט למשל יש תוקף של 8 שנים, לבולוורד 10 שנים.
    1. האם מקובל לבקש מהחנות לקבל כיסא עם תאריך ייצור קרוב כמה שניתן למועד הרכישה?
    2. מה מרווח זמן מקובל בין הייצור לרכישה לדעתך?
    3. יש יתרון בקנייה מחנות מסוימת במה שקשור לנושא הזה?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/11/2020

    שלום חן,

    1. זה פחות תלוי בחנויות, לחנויות לרוב יש את המלאי הכי מעודכן שיש ליבואן, בעיקר לחנויות חזקות שמוכרות הרבה מושבים. בגלל שהמשובים מגיעים מארה"ב יש כמה חודשים פיספוס כאשר עד חצי שנה זה מקובל. מעבר, צריך לברר בכמה חנויות ואם כך הדבר אצל כולם כנראה שזה מה שיש. מה שכן לפעמים יש דגם זהה בשני צבעים שונים ובצבע אחד התוקף יותר חדש, לכן שווה לבדוק זאת גם.
    2. עד חצי שנה זה סביר לחלוטין.
    3. לא תמיד, רוב החנויות לא מחזיקות מלאים והכל לפי מלאי היבואן, בחנויות שמוכרות יותר סביר שהתחלופה יותר גבוה וכך גם התוקף. כן שווה לבדוק מול מספר חנויות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסאות בטיחות לתאומים שישמש גם כבוסטר
    חיים
    11/11/2020

    שלום!
    בן שנתיים יושב על graco slimfit.
    יש לו אחים תאומים בני 8 חודשים שכרגע עוד בסלקלים, קצת שוברים את הראש על הקומבינציה הנכונה ביותר, גם מבחינת החשיבה קדימה.
    חשבתי על Cosco Scenera next מסיבות הקשורות גם בתקציב, מאידך בעתיד סביר להניח שלא נצטרך שני כסאות בטיחות בגילאים כאלו, ולכן אני פוזל למשולבי בוסטר (כשהSlimfit יוכל לשמש גם ככסא מגיל לידה בעת הצורך)
    האם החשיבה נכונה? אם כן נשמח לקבל המלצות למשולבי בוסטר/המלצות אחרות.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/11/2020

    שלום חיים,

    בגדול מעל גיל שנה וחצי לדעתי עדיף לרכוש בוסטר עם רצועות כמו גרקו נאוטילוס או אוונפלו מאסטרו (שבאזור מחיר הסנרה). הם יותר פרקטיים וטיפה יותר צרים ברכב.
    לפני גיל שנה רצוי כיסא בטיחות אפשר כזה משולב בוסטר כמו הסלים פיט.
    כדי שאוכל לכוון יותר השאלה האם אתם צריכים לרכוש 2 כיסאות לבני ה-8 חודשים או 1 לגדול ועוד אחד לאחד מהקטנים?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסאות בטיחות לתאומים

    חיים
    12/11/2020

    אנחנו באמת מתלבטים מה המהלך הנכון.
    בשורה התחתונה צריכים פתרון לתאומים שכרגע בסלקלים ולילד בן שנתיים.
    האפשרויות הן כאמור, לרכוש משולב בוסטר לגדול ועוד משהו לתאום הנוסף. או להמשיך עם הגדול בסלימפיט ולרכוש משהו לקטנים.
    במחשבה קדימה לא סביר שיהיו עוד תאומים (א"א לדעת), ולכן לדעתי כדאי לרכוש משולבי בוסטר. (כך שהסלימפיט יהיה כסא ראשון לצוציקים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/11/2020

    שלום חיים,

    לגדול אין בעיה לרכוש בוסטר עם רצועות, זה גם יחסוך כסף וגם מקום. ההמלצה שלי גרקו נאוטילוס סנאג לוק. לתאום נוסף אולי שווה ללכת על עוד סלים פיט שגם יחסוך מקום וגם הסלים פיטים יהפכו בסופו של דבר גם לבוסטר כי הם משולבים (בסופו של יום רוב ההורים ירכשו עוד בוסטר במקום מכל מיני סיבות). גם לרכוש 2 סלים פיט לתאומים יכול לבוא בחשבון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסאות בטיחות לתאומים

    חיים
    20/11/2020

    ובמידה ויש בעיה של מקום, יש תיעדוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסאות בטיחות לתאומים

    חיים אביבי
    20/11/2020

    במידה ויש אפשרות לרכוש my fit סביב ה850 שח
    האם זה משנה את החשבון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסאות בטיחות לתאומים

    חיים
    20/11/2020

    איך הכסא הזה:
    Graco SLimfit LX

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/11/2020

    שלום חיים,

    לגבי מקום בוסטרי רצועות וגרקו סלים פיט פחות או יותר בגדלים די דומים. המיי פיט מעולה ושווה את העלות שציינת. חשוב לציין שגרקו נאוטילוס סנאג לוק דורג טוב יותר אבל המיי פיט לדעתי יותר נעים ונוח לילדים.
    ההבדל בין סלים פיט כמו שלכם לLX זה רמות גימור, בתכלס ההבדלים זניחים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות- התקנה בטוחה
    רחל
    11/11/2020

    שלום!
    אני רוצה לקנות כיסא בטיחות של קוסקו סנרה,
    איך אני יכולה להתקין אותו ברכב בצורה בטוחה?
    צריך לקנות איזופיקס? Looking clip?
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיסא בטיחות- התקנה בטוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום רחל,

    עדיף עם איזופיקס כי כך ההתקנה תוביל לפחות טעויות בהתקנה.
    כמוכן יש מתקינים מורשים שמתקינים בתשלום. אפשר לחפש מידע בפייסבוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!!

    רחל
    11/11/2020

    איפה קונים איזו פיקס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום רחל,

    זה מגיע בליטאין עם הכיסא, לא צריך לרכוש בנפרד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואפשר להתקין את זה בכל רכב?

    רחל
    11/11/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום רחל,

    בכל רכב שיש לו איזופיקס. זה קיים בכל רכב מ2003 ומעלה למעט מקרים מאוד נדירים. כמוכן במסחריות, משאיות וכו' לא תמיד יש.
    שורה תחתונה ב99% מהרכבים מעל 2003 קיים האיזופיקס

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לכיבא בטיחות מגיל לידה
    חן
    11/11/2020

    שלום וברכה!
    אשמח לעזרתך, אני לא כ"כ מבינה בזה ומבינה שההיצע רחב.
    מחפשת כיסא בטיחות לתינוק בן שנה (עד עכשיו השתמשנו בסלקל של פג)
    שיכול להתאים מגיל לידה ועד גיל 3..

    חשוב לנו שיהיה קודם כל בטיחותי.
    נוח לילד (אנו נוסעים הרבה יחסית!)
    כמה שיותר צר (שיכנסו עוד כיסאות מאחורה)
    אם זה משנה סוג הרכב- אז יש לנו יונאי איוניק.

    וכמובן במחיר שפוי .
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום חן,

    אין כיסא שמכיל הכל. לדעתי צ'קו נקסטפיט הוא הכי נוח, הוא סביר בגודל ולכן יכול להפשר הכנסת 3 מושבים בדרכים מסויימות.
    במחיר הוא לא זול.
    אם רוצים מחיר טוב ורמת בטיחות גבוהה אך לדעתי פחות נוחה מהצ'יקו אז גרקו סייז פור מי עונה להגדרה. טיפה מעליו במחיר ובנוחות יש את גרקו פוראבר טרושילד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוסטר רצועות שני לילדה בת שנתיים
    ניר נחשון
    11/11/2020

    הי,
    עברתי על ההודעות בפורום בנושא.
    מחפש בוסטר רצועות לילדה בת 2.2 במשקל של 15.5 קילו וגבוהה מאד. מדובר בכיסא לרכב השני (נסיעות מאד קצרות של 10-15 דק לכל היותר). בהמלצתך קנינו לרכב הראשון את הגרקו נאוטיליוס. מעוניין לרכוש כיסא זול יותר. לדעתי לאור המשקל האוונפלאו פחות רלונטי. מתלבט בין הגרקו טרנזישיין (550 שח) לבין הקוסקו Finale (399 ש"ח*.
    מה דעתך? יש אופציות מומלצות יותר עד אזור 500 שקל?
    תודה,
    ניר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום ניר,

    בדרך כלל ההמלצה למאסטרו בעיקר בגלל שבטיחותית הוא טוב יותר מהגרקו או הסייפטי, בינם לדעתי הגרקו עדיף.
    אין משהו מומלץ יותר אלא אם הנאוטילוס יוזל בהנחות נובמבר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבצעים

    Nir Nahshon
    26/11/2020

    לצערי את הנאוטליוס אין בארץ ולהבנתי יקח זמן עד שיגיע. יש כעת את הטרניזישיון ב499 את הסלים פיט של גרקו ב900 ואת צ’יקו מי פיט ב1000.
    מה הבחירה הבטיחותית ביותר ומה התמורה הטובה ביותר לדעתך? כמה ההבדלים בין הכיסא המוזל ליקרים מהותית?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/11/2020

    שלום ניר,

    הטרנזישן ברמה טובה בטח ביחס לעלות, הסלים פיט עדיף עליו מבחינת נוחות לתינוק אבל הסלים פיט יותר כיסא בטיחות מאשר בוסטר משולב. המייפיט לדעתי עדיף על שניהם אם אין שיקול לעלות. ההבדלים בעיקר בנוחות התינוק, רמת הבטיחות, נוחות הניקיון. כמוכן לסלים פיט ולמייפיט יש זוויות הטייה כך שהם יותר נוחים לתינוקות יותר קטנים בעיקר בשינה.
    הטרנזישיין הוא די גירסא מיושנת של הנאוטילוס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייבי בוס או ABC דיזיין
    יאיר
    11/11/2020

    בוקר טוב,

    כחלק מחיפוש אחר עגלה לתינוק ראשון, נתקלנו ברשת בעגלות בייבי בוס (טייגר / בובקאט), וב ABC דיזיין סלסה 4 / דיאמונד אדישן.

    1. אשמח לדעת אילו סלקלים ניתנים לשים על הABC דיזיין?

    2. האם יש מקום בירושלים שמרכז את 2 היצרנים הנ"ל לצורך תצוגה והתרשמות?

    3. אילו סלקלים שמותאמים לעגלות הנ"ל נחשבים להכי בטוחים? לצורך העניין יש לנו סקודה חדשה (2020).

    אני יודע שיש לך אינטרס, אך תרשה לי להיות "חצוף" ולשאול, האם יש פרמטר בו הסייבקס מיוס 2 / בוגבו בי 6 (שעוד לא שווקה בארץ) עדיפות על הנ"ל?

    בנוסף,
    ראיתי באתר של ABC דיזיין העולמי שיש גם עגלה בשם SAMBA (סמבה), שעושה רושם כעגלה יותר קומפקטית ביחס לסלסה. האם אני צודק? ומתי היא צפויה להגיע לארץ?

    תודה רבה על הכל ועל פועלך בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בייבי בוס או ABC דיזיין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום יאיר,

    1. מקסי קוזי, אבינוט, גו'אי, סייבקס, בי סייף. יש עוד מותגים סיניים שמתחברים, אני פחות ממליץ. הסייבקס והבי סייף לא מתחברים לעגלות בייבי בוס.
    2. יש ברהיטי אור את 2 המותגים, אם מתאפשר אני ממליץ להגיע למרכז, בי"ם מתעמקים יותר באוכלוסיה הדתית ולכן החנויות יותר מקצועיות לדרישות הציבור הדתי/חרדי. זה בעיקר אומר שפחות יראו או ימליצו על ABC ולכן היא די מוחבאת בחנות.
    3. הסייבקס אטון 5 קיבל 5 כוכבי בטיחות עם בסיס וללא ולכן לאיי.בי.סי הוא הכי בטיחותי אך גם מאוד יקר. לבייבי בוס ג'ואי אייג'ם עם 5 כוכבים ללא בסיס ו-4 עם הכי בטיחותי, יחסית סביר במחיר. כל דגמי מקסי קוזי מעולים אך יחסית יקרים עם בסיס. אם מוותרים על חיבור לעגלה, צ'יקו קייפיט הוא האופציה הטובה ביותר כי הוא משמעותית זול מהם עם בסיס ועם דירוג בטיחותי מושלם. החיסרון: לא מתחבר לאף עגלה.

    אין בעיה, זה לא להיות חצוף אלא להיות הוגן, בדור הראשון לדוגמא של בייבי בוס תמיד ציינתי את החיסרון הבולט שהיא לא מתקפלת עם המעקה, כיום זה השתנה. בסה"כ אם כל היום אמליץ על העגלות שלי גם לכאלו שהן לא תואמות ע"פ הצורך או הבקשה אני יותר יעשה נזק מתועלת. ההמלצות שלי מגיעות נטו על בסיס הדרישות, בנוסף ההמלצה הכי חוזרת שלי (קצת קשה ליישום בימים כאלו) היא לבדוק פיזית בחנות. לשים משקל על העגלה, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכות, לתפעל, לקפל, לבדוק ברכב וכו'.

    לגבי השוואות מאוד קשה לי לעשות מכיוון שהABC שונה לחלוטין ברעיון מהמיוס, בי ובייבי בוס, לכן יותר יהיה לי קל להשוות לבייבי בוס.
    הABC ברעיון שלה נבנתה סביב התינוק כדי לתת מקסימום נוחות, סביב נוחות ניוד כדי לתת מקסימום נוחות ניוד בדרך משובשת מאוד. כשאתה מתכנן כזה מוצר החיסרון הבולט יהיה מוצר כבד, מסורבל לתפעול ורחב (לכן במקומות צרים יהיה יותר קשה לעבור). לכן זה שיקול של ההורים.
    לגבי הבייבי בוס:
    לדעתי המיוס 2 בעיקר יקרה בשל הביקוש והמיתוג. אני חושב שהבייבי בוס מעבר לעלות המשמעותית יותר זולה הרבה יותר נוחה לניוד, עליה וירידה ממדרכות, הגגונים יותר גדולים, היא מעט יותר קלה, המושב יצוק מפלסטיק ולא עשוי מרשת ועוד.
    הבי יותר דומה לבייבי בוס, אהבתי שאימצו שם חלק מהדברים ששמנו בייבי בוס כמו פגוש. תעמד לאחר הקיפול וכו'.
    לא ראיתי פיזית אבל על בסיס הבי 5, מדובר בעגלות מעולות, נוחות לניוד (עדיין בדרך משובשת לבייבי בוס תהיה עדיפות בגלל גלגלים יותר גדולים), גם היא מעט יותר כבדה מהבייבי בוס.
    היתרון העיקרי שלה אמור להיות בקיץ בטיולון שעשו גב פלסטיק מחורר. לדעתי בעיקר גימיק אבל זה יתרון. כמוכן גם היא וגם הסייבקס יותר סחירות כיד 2 ולכן יותר מהר מוכרים ולרוב במחירים גבוהים.

    לגבי סמבה, הלוואי והייתה זמינה, כרגע עוד לא זמינה. רק בדצמבר ישלחו לנו דוגמא פיזית למכון התקנים, זה אומר שרק בעוד חצי שנה+- נתחיל לשווק, אכן הם מתארים אותה כסלסה קטנה היא תשקול 2 ק"ג פחות (עדיין תהיה יותר כבדה מהבי או מיוס ובייבי בוס), תהיה יותר קטנה לאחר הקיפול (טיפה יותר גדולה מה-3 האחרות אך לא בהרבה). מצד שני נוחות הניוד שלה תהיה בכל דרך. האמבטיה והטיולון זהים לסלסה שזה יתרון עצום.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - מידות

    יאיר
    11/11/2020

    תודה רבה לך על המענה המפורט והסבלני!

    הלידה צפויה בסוף ינואר, אני מניח שסמבה לא רלוונטית עקב תקינה, כפי שציינת.

    אשמח לקבל את המידות (במצב פתוח ובמצב סגור) של הבייביבוס טייגר / בובקאט.

    ניסיתי למצוא מידע ברשת ולא מצאתי.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום יאיר,

    לגבי הסמבה לצערי לא. עשינו את כל המאמצים שתושק בינואר אך זה לא תלוי בנו, באיי.בי.סי החליטו משנה שעברה לפני הוצאת דגם כלשהו לתת ל-50 נסיינים (הורים חדשים) את העגלה במתנה בתמורה לחוות הדעת שלהם. כנראה היו חוות דעת שהובילו לשינויים ואלו דחו את ההשקה בגרמניה לדצמבר/ינואר (לכן עד אז אין דוגמא מוכנה). לצערי אני לא יכול לשווק ישר בגלל שחייבים להעביר תקינה בארץ.

    לגבי מידות:
    מצב פתוח:
    טייגר: אורך 74 ס"מ (מגלגל לגלגל, עם הידית זה בערך עוד 20 ס"מ תלוי עד כמה היא פתוחה), רוחב 57.7 ס"מ, גובה 107 ס"מ (משתנה בהתאם לגובה הידית)
    בובקט: אורך 74 ס"מ, רוחב 53 ס"מ, גובה 105 ס"מ כמו בטייגר משתנה לפי גובה הידית.

    מקופלות:
    טייגר: 72X57.5X30
    בובקט: 72X53X32

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    יאיר
    11/11/2020

    תודה רבה על המידות וההסברים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברייטקס מרתון - דגמים שונים וההבדל ביניהם
    שירז
    11/11/2020

    שלום רב קובי,
    ראשית תודה על הפורום ותשובותיך הסבלניות והמפורטות.

    הבנתי מתשובותיך שכיסא ברייטקס מרתון קליקטייט מומלץ, והנה מצאתי 3 דגמים שונים שלו - oasis, verve, vue

    האם ההבדל הוא רק בצבע? או שאלה באמת דגמים שונים??

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום שירז,

    אכן ההבדל היחיד בצבעים. הדגם זהה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינגליזינה אפטיקה עגלה לילד ראשון
    לירן
    10/11/2020

    שלום, אני מחפש עגלה לילד ראשון שתענה על הצרכים של יישוב עם דרכים משובשות קליל וחשבתי על האינגליזינה אפטיקה, מה אתה חושב על העגלה מבחינת חוזק, נוחות וקיפול.
    תודה, לירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/11/2020

    שלום לירן,

    סה"כ היא עונה טוב לדרישות, נוחה לניוד, אחת הנוחות לקיפול, חזקה ומאסיבית (לקחת בחשבון שזה אומר שהיא גם כבדה מאוד). סה"כ תתמודד טוב עם דרך משובשת קלילה, דרך מאתגרת יותר תהיה לה קצת יותר בעייתי כי אין לה מערכת קפיצים טובה לכך.
    היות וזה לא האישו כאן לדעתי היא מעולה לדרישות.
    לגבי המשקל, אני תמיד אומר שלא סוחבים את העגלה על הגב ו-99% מהשימוש בה אנו דוחפים אותה אז עניין המשקל בכלל לא מורגש, הוא מורגש רק בהרמה לרכב. הורים שגרים בבניין קומות בקומות גבוהות וללא מעלית, אני פחות אמליץ. בישוב לרוב זה ק.ק אז עניין המשקל לדעתי לא צריך להפחיד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות + בוסטר לנסיעות קצרות
    שירה
    10/11/2020

    היי קובי,
    מחפשים כיסא בטיחות עבור האוטו של סבתא לנסיעות קצרות ביותר.
    הבן שלנו בן 1.7 והוא שוקל כ--11-11.5 קילו.
    לא הצלחתי להבין האם מותר כבר לרכוש עבורו כיסא משולב עם בוסטר?
    אצל הסבתא הנוספת יש קוסקו סנרה שקנינו עוד כשהיה תינוק, האם שווה גם כאן לרכוש אותו?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/11/2020

    שלום שירה,

    בוסטר עם רצועות זה כמו כיסא בטיחות בטח שכיסא משולב שגם אפשר מגיל לידה חלק מהם.
    אני לא ממליץ על כיסא משולב אלא על בוסטר עם רצועות. אפשר לרכוש את אוונפלו מאסטרו שכעת במחיר מצחיק, הוא אחד הטובים בטיחותית ויתאים לגיל 1.7, החיסרון ביחס לכיסא שאין הטייה של השכבה אבל בגיל הזה לא אמורה להיות בעיה.
    גם קוסקו סנרה אופציה טובה אך תוביל לכך שתרכשו בעתיד עוד בוסטר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שירה
    11/11/2020

    קראתי במקום אחר שציוני הבטיחות של אוונפלו מאסטרו פחות טובים משמעותית כשהכיסא פונה לכיוון הנהג, לא?
    ומה בנוגע לגרקו נאוטילוס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת סייבקס איזה דגמים עדיפים?
    הודיה
    10/11/2020

    שלום.
    אני מתעניינת בעגלת סייבקס. מבין הדגמים שעומדים בתקציב שלי ראיתי את הבליוס 3 ואת איזי אס 2 פלוס (שנראה כי מדובר בטיולון בלבד אך ניתן להוסיף אמבטיה בנפרד כך שעדיין אני עומדת בתקציב..) מדפדוף פה בפורום ראיתי כי חיסרון משמעותי של הבליוס 3 הוא שידית העגלה נמצאת מעל ראש הטיולון כך שלא תתאפשר תלית תיק וכד'. האם אותה בעיה קיימת גם בדגם השני שהזכרתי?
    בנוסף, אשמח לשמוע את דעתך באופן כללי על האיזי s 2 פלוס.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/11/2020

    שלום הודיה,

    לגבי הבליוס 3 אכן, כמוכן לקחת בחשבון שזו עגלה יחסית כבדה וגדולה לאחר הקיפול. כמוכן המנגנון קיפול מאוד מסורבל.
    מצד שני האיזי הרבה יותר קלה (כמעט חצי ממשקל הבליוס), הרבה יותר נוחה לקיפול וגם הרבה יותר קומפקטית. יחד עם זאת אני תמיד רושם שעם הרבה דברים יוצרים שלמות להורה זה בא על חשבון התינוק וכאן זה לא שונה.
    ראשית הטיולון חד כיווני, לפי מחקרים מומלץ מאוד שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה + ולכן אני אישית מראש פוסל ולא ממליץ על עגלות בסגנון הבליוס או היויו.
    שנית האמבטיה קטנה אבל הטיולון שטוח אז זה מחפה (ביויו זה כבר יותר בעייתי כי הטיולון רק מגיל חצי שנה).
    כמוכן שינוי המצבים עם שרוך מאוד מסורבל ולא נוח.
    לאור אלו אני לא ממליץ. דווקא בנושא התיק אין בעיה.
    בתור טיולון מגיל שנה מדובר בטיולון טוב אך כבד ביחס למתחרים. מצד שני יש לו את יכול הניוד לדעתי הטובה ביותר בהשוואה לטיולונים מקבלים (בהשוואה לעגלות פחות).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    הודיה
    11/11/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעגלה ראשונה עם אמבטיה וטיולון
    חן
    10/11/2020

    שלום קובי,
    לפני לידה ראשונה, אנחנו מחפשים עגלה לפי הפרמטרים האלה:
    - אמבטיה: לא נמוכה, בעלת בדים נושמים ואיכותיים, בעלת מזרן איכותי
    - טיולון: דו כיווני, בעל מצבי שכיבה וישיבה מלאים ככל הניתן, בעל משענת גב קשיחה ואיכותית (הבנתי למשל שלא קיים בספורט ליין סיילו)
    - בולמי זעזועים טובים בכל הגלגלים
    - קלה לקיפול ולנשיאה (אנחנו גרים קומה שנייה בלי מעלית וכנראה לא נשאיר אותה בחדר המדרגות אלא כל פעם נקפל, נעלה ונוריד במדרגות)
    - ידית טלסקופית
    - עגלה איכותית, לא הרגשה "זולה"
    - תקציב עד כ-3000

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/11/2020

    שלום חן,

    העגלות שלנו של בייבי בוס לדעתי עונות באופן מושלם לדרישות.
    דגם הבובקט שלנו שוקל 8.2 ק"ג (2 ק"ג פחות מהסיילו), קל לקיפול ביד אחת וגם פתיחה ביד אחת. יש לו גלגלים PU זה החומר הכי איכותי שיש לגלגלים, זה יוצר נוחות ניוד מדהימה, בלימת זעזועים טובה יותר (בלי קשר יש בולמי זעזועים לכל גלגל בנפרד), נסיעה שקטה יותר ובלאי נמוך יותר.
    הטיולון דו כיווני עם שכיבה ישרה וזווית ישיבה זקופה בגלל מושב יצוק מפלסטיק. כמוכן כל הבדים יורדים 100% לכביסה כולל גגונים!
    לאמבטיה מזרן איכותי ונושם (אין הרבה עגלות עם מזרן נושם באמבטיה ולרוב אלו שיש להן יקרות משמעותית).
    גגונים ענקיים, אופציה עתידית להחליף צבעים בסכום ממש סביר. יש ידית טלסקופית שמתארכת גם יותר מהסיילו.
    האמבטיה יחסית גבוהה אך יש עוד יותר גבוהות אבל גם יותר כבדות. הטיולון כמעט בגובה האמבטיה, יש עגלות עם אמבטיה גבוהה אך הטיולון ממש נמוך, זה לא הסיפור כאן.
    הבובקט עולה 2500 ש"ח אך החודש חודש מבצעים ולכן יש עליה מחירים מוזלים יותר.
    לקוחות שאיתה אומרים לי שאין דברים כאלו ביחס לעלות תועלת.

    יש גם דגם טייגר, הוא עולה 3000 ש"ח, ההבדל בעיקר בגלגלים יותר גדולים, שלדה יותר מעובה וסל חפצים מעט יותר גדול. מעבר לעלות היותר יקרה (גם כאן אפשר לתפוס מבצעים) היא יותר כבדה בחצי ק"ג ולכן לדעתי הבובקט עדיפה כי הן מאוד מאוד זהות למעט ההבדלים הקטנים שרשמתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה

    חן
    11/11/2020

    תודה רבה על התשובה!

    1. טייגר או בובקט: כשהיינו בחנות התרשמנו שאומנם טייגר יותר כבדה אבל מקבלים ניידות טובה יותר בזכות הגלגלים הגדולים יותר. ייתכן שנהיה מוכנים "לשלם" בחצי קילו יותר עבור ניידות משופרת. בכל מקרה נבחן את זה שוב בחנות.

    2. בנוגע למבצעי נובמבר: נאמר לנו בחנות שאין מבצעים על דגמי בייבי בוס ולא ידוע להם על מבצעים מתוכננים להמשך החודש.

    3. מועד הרכישה: הלידה מתוכננת לפברואר. האם עד אז צפויים שיפורים/שדרוגים/תוספות/צבעים חדשים כלשהם ושווה להמתין טיפה עם הרכישה? לדוגמה בחנות אמרו שהגיעו ממש לאחרונה דגמים חדשים בעלי ידיות בעיצוב חדש עם תיפורים.

    אודה להמשך התייחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום חן,

    1. אני מסכים, שורה תחתונה הטייגר עדיפה בניוד, בשל כך גם יותר חזקה (השלדה יותר מעובה ויש קפיצים יותר גדולים לגלגלים האחוריים) והמחיר הוא במשקל ובעלות שזה לשיקולכם. אני אישית תמיד בעד הטייגר בגלל שכשיש ילדים אופי הטיולים שלנו משתנה וטוב שיש עגלה שיכולה להתמודד עם טיול בדרך משובשת מאוד. אני לא מציין תמיד אבל העגלות הכי נמכרות בארה"ב (אפפה בייבי ויסטה) ובגרמניה איי.בי.סי דיזיין סלסה (אחות כמעט תאומה של הויסטה) שוקלות 12.5 ק"ג (הטייגר 8.7 ק"ג).

    2. כל חנות זה לשיקולה, אנחנו לא מתערבים במחיר הסופי.
    אצלנו יש הנחה באתר בייבי בוס מוצרי תינוקות של 10% עד מחר וכנראה שוב בבלאק. אני יודע שיש חנויות שנותנות מתנה עם העגלה כמו תיק/סלקל במחיר מוזל וכו'. שוב, כל חנות בפני עצמה.

    3. משלוח הבא מגיע בינואר, אין אף שינוי בעגלה למעט שינויים קלים בבדים המשלמים + עוד צבעים. בגדול כל מי שרוכש טייגר יקבל אותה עם הידית עם התיפורים כי זה כבר קיים (רק בתצוגות של חלק מהחנויות לא). בכל מקרה גם אם תרכשו (אני סתם זורק) טייגר באפור עם השלמה עליונה בשחור, כל עוד לא השתמשתם ויגיע צבע חדש שתאהבו יותר תוכלו להחליף את ההשלמה דרכי או דרך החנות. בלי קשר זה אומר שעתידית אפשר להחליף צבעים וזה בעיקר אומר שאם רוצים לדוגמא ורוד לבנות זה אפשרי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה

    חן
    20/11/2020

    היי קובי,

    ביקרנו שוב בחנות ונעדיף את הטייגר על הבובקט.
    נודה להמשך עזרתך:

    1. על העגלה כתוב שאסור לתלות תיק על הידית. האם זה דבר שלא מומלץ בשום עגלה ויצרן שבוחר להזהיר מזהיר, או שבאמת ספציפית על הדגמים האלה של בייבי בוס זה מסוכן? כי לא ראינו את האזהרה הזאת על דגמים אחרים. תליית תיק על ידית עגלה זה דבר שימושי ונפוץ. דבר נוסף, תיק יכול לשקול קילו ויכול לשקול עשרה קילו, אז איך האיסור הוא גורף?

    2. בנוגע לידית: ראינו את הידית החדשה עם התיפורים ונעדיף ללא התיפורים.
    - האם ההבדל בין הידיות הוא גם באיכות החומר או שזה רק עיצובי?
    - האם עדיין אפשר לקנות עגלה עם ידית ללא תיפורים (מה שנחשב כבר עיצוב ישן)?

    3. הדבר היחיד שהסתבכנו איתו היה הכנסה של הטיולון לשלדה והוצאתו. אגב, גם המוכרים הסתבכו עם זה. לאמבטיה יש מתאמים והיא יוצאת ונכנסת בקליק וברור מה צריך להיכנס לתוך מה, אבל עם הטיולון צריך זווית מסוימת וזה היה לנו מסובך. משהו שפספסנו בשיטה?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/11/2020

    שלום חן,

    1. על כל העגלות אסור לתלות תיקים! זו דרישת מכוני התקנים! בגדול חייבת להיות אזהרה בספר ההוראות. בגלל השרוך בידית הגדלנו ראש והוספנו את האזהרה גם על העגלה (למרות שאין חובה). בתכלס, כולם תולים ויתלו תיק על העגלה!
    בדיוק מהסיבה שציינת יש איסור גורף לתלות תיק על הידית, יש כאלו שיתלו קילו ויש כאלו שיתלו 10 ק"ג + קניות.. אף הורה לא ימדוד עם משקל את התיק והתינוק, לכן לא לוקחים סיכון.
    אם תולים תיק צריך להקפיד שהוא ישקול כמו התינוק ואף פחות כדי שיהיה איזון. ברגע שהתיק יהיה 10 ק"ג והתינוק 3-4 ק"ג התיק ימשוך את העגלה לאחור ויגרום להתהפכותה.

    2. לצערי לנו לא נשארו טייגר 2 עם ידית ללא תיפורים...
    אין הבדל באיכות, זו אותה ידית רק נוספו תיפורים, בגלל התיפור הידית טיפה יותר קשיחה למגע. יש לנו כיסוי עם רוכסן שעוטף את הידית הקיימת גם בשחור וגם בחום (חלקים ללא תיפורים). אם תרכשו את העגלה ותרצו תוכלו לקבל ללא עלות.

    3. זה די פשוט, בשימוש של הורים זה כמעט ולא יעשה שכן העגלה מתקפלת עם הטיולון ולא מתעסקים עם ההרכבה והפירוק יותר מידי. זה דווקא מאוד פשוט ברגע שתופסים את הזווית. אפשר ליצור קשר בדף שלנו בפייסבוק ואשלח סרטון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון קל וטוב בתקציב נמוך
    בתאל
    10/11/2020

    שלום :)
    אשמח לקבל המלצה לטיולון טוב כמה שיותר קל במשקל בתקציב נמוך, עם שכיבה מקסימלית ככל הניתן. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/11/2020

    שלום בתאל,

    יש את אינפנטי מגנום שעונה טוב לדרישות. גם דגם הרואיל עונה לדרישות אך לדעתי המגנום יותר מוצלח ומעט יותר זול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    בתאל
    11/11/2020

    תודה רבה על המענה המהיר!
    אשמח לשמוע את דעתך על טיולונים של חברת אוונפלו (זיפון/פיילוט) תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון המילטון - איזי וקר איזה עדיף?
    שהם
    09/11/2020

    היי קובי
    דבר ראשון תודה רבה על המענה לכל שאלה! במקצועיות במהירות.
    שאלה
    מתלבטת בין טיולון המילטון לאיזי וקר
    בעבר היה לי סיטי מיני טור ולא אהבתי אותה כי היא הרגישה לי מאוד קלה וגם המושב היה קצר מאוד והרגשתי שהילדה זולגת החוצה..
    אני מחפשת טיולון שניתן לשנות לו גובה בקלות, יש לו מושב יחסית עמוק ורחב עם אופציה לרגליים. שיהיה קל וי קפל בקלות..
    כמו כן יש ע'יםות לטיולון שניתן לחבר אליו טרמפיסט
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/11/2020

    שלום שהם,

    באיזי ווקר המושב ירגיש די דומה לג'וגר מכיוון שבשניהם שינוי המצבים עם שרוך. בהמילטון זה עם לחצן לכן ירגיש הרבה יותר יציב. כמוכן שינוי המצבים יעשה בקלות רבה יותר.
    שניהם די מרווחים עם מדרך רגליים מתכוונן, לשניהם די בקלות אפשר לחבר טרמפיסטים אוניברסליים.
    כמובן שאם מתאפשר שווה לבדוק את שניהם יחד עם תינוק לראות איך הוא מרגיש ואיך אתם מרגישים עם התפעול, קיפול ופתיחה לאחר הקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לול של Nuna Sena Aire האם מזרן נושם?
    יאנה
    08/11/2020

    שלום קובי,
    נשמח לעצתך. אנחנו מעוניינים לרכוש לול של Nuna, דגם Sena Aire. היינו רוצים מוצר שהוא רב שימושי: לול לסלון, מקום לשינה אצל ההורים ובנוסף תוהים אם יוכל לשמש גם כעריסה בתקופה הראשונה.
    המחיר אמנם לא זול, אך מעבר להיותו מולטי-פונקציונלי, מה ש"קנה" אותנו בעיקר הוא היותו של המזרן נושם, לפי הפרסומים של החברה.

    האם ידוע לך אם אכן מדובר במזרון נושם תקני ומומלץ לישון עליו? והאם לדעתך הוא יענה על הדרישות?

    תודה רבה על המענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/11/2020

    שלום יאנה,

    תקני הוא כן אבל, התקינה שלו נעשית במעבדה שונה מהמעבדה שבודקת מזרנים. בכל מקרה הוא נחשב נושם כמו מזרן מולטיפלואו או אימג'ן. כל עוד אוויר יכול להיכנס מלמטה זה אומר שיש מעבר אוויר תמידי. סך הכל ממה שידוע לי המון מרוצים מהמוצר, הוא די נוח לתפעול, לדעתי לטווח הרחוק, לא ישמש כלול לאורך זמן כי הוא יחסית צפוף (בהשוואה ללול עץ מסורתי). כמוכן בגלל שאין לו מוטות תינוקות לא יכולים להאחז ולעמוד וגם אין לו תמיכה קשיחה לזה. אני אישית גם לא אוהב את הרשת בעיניים אבל זו רק דעתי האישית.
    סה"כ בשורה תחתונה לדעתי, מדובר במוצר מולטי יעיל לחודשים הראשונים ופחות יעיל כלול תמידי בבית. בכל אופן מעולה להתניידות מחוץ לבית, אני תמיד בעד שיהיה לול קמפינג בנוסף ללול עץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום