מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיאטהליאן11/06/2013
שלום, רציתי לשאול מה ה-BMI הרצוי לילדה בת 16 וחצי בגובה 1.70 ?
כשהסתכלתי במחשבון באינטרנט ראיתי שאני תת משקל (שוקלת 52-53) אבל כשהסתכלתי במחשבון לילדים, כלומר עד גיל 18, אני במשקל תקין ואפילו עד משקל 49 זה עדיין תקין,
לא הבנתי למה זה שונה בגילאים האלו ? והאם אני יכולה להוריד עוד 3 קילו ולשקול 50?
כי לפי המחשבון אני לא יהיה בתת משקל.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אפרת סויסה הרוש12/06/2013כרגע את גבולית ולכן אני ממליצה לך לא לרדת במשקל .
אל תפגעי בבריאות שלך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקלחיים11/06/2013
שלום רב.
אני 1.85 ואני שוקל 64 ק"ג.
המטרה שלי היא להשמין לפחות 10 ק"ג אך מבנה הגוף שלי מקשה עלי מאוד, מאז ומתמיד הייתי רזה. כמה שאני לא אוכל ומתאמן אני פשוט לא מצליח להשמין אלא יש לי פשוט יותר יציאות.
אשמח לקבל את עזרתכם בעניין.
איך לעזעזאל אני מעלה את ה-10 קילו האלו בצורה בריאה?
נ.ב:
אני לא נוהג לאכול הרבה פירות וירקות אז חשבתי אולי על שילוב של מולטי ווטמין.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל - תגובה
אהרון רזון11/06/2013בן כמה אתה? האם עברת בירור אנדוקרינולוגי (הורמונלי)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 24 ולא עברתי את הבדיקה הנ"ל.
חיים11/06/2013אני בן 24 ולא עברתי את הבדיקה הנ"ל.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 24 ולא עברתי את הבדיקה הנל. - תגובה
אהרון רזון12/06/2013האמת היא, שאני לא בטוח שהמצב עד כדי כך חמור שדורש איבחון הפרופיל ההורמונלי.
אמנם אתה בגבול התת-משקל, אך עדיין בטווח התקין. אם המצב היה תמיד, בדיקות הדם
תקינות ואתה מרגיש טוב באופן כללי, אין צורך להתאמץ להשמין כי ייתכן שגם אם תצליח
זה לא יחזיק. צריך לאכול לשובע, מאוזן ומגוון, לבצע פעילות גופנית סדירה ולישון מספיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השריית פירות יבשים להכנת לפתןשרינה09/06/2013
שלום לך
אני משרה את הפירות יבשים צימוקים שזיפים ומשמשים במים רותחים.לאחר מכם שופכת שוטפת ואז מבשלת ללפתן.
האם אני מפסידה בכך משהוא?
האם כדאי לבשל ישר מהשקית?
בכבוד רב
בתודה מראש
שרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השריית פירות יבשים להכנת לפתן - תגובה
אהרון רזון10/06/2013רוב הפירות היבשים מכילים כמיקלים שבחלקם זולגים למי ההשרייה, אך יחד אתם גם חלק מן הערכים התזונתיים. למה שלא תשתמשי בפירות טריים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרי טרי - "המדריך האחרון חיים נכון"
יצחק רינסקי12/06/2013אני מחזק את דבריו של אהרון -
עדיף מכל הבחינות לאכול פרי טרי על פרי יבש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרעי דלעת וחמניהאלעד09/06/2013
שאני קונה אותם קלויים אני מוריד מערכם התזונתי של המוצרים הנל?
הקלייה עד כמה שאני יודע פוגעת בויטמינים ולא במינרלים כמו אבץ,נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרעי דלעת וחמניה - תגובה
אהרון רזון10/06/2013אכן, המינרלים עמידים בחום, לעומת זאת השומנים מאבדים את איכותם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהדפנה07/06/2013
שלום..
אני בת 26 גובה 1.52, משקל 60 לפני מס' חודשים התחלתי להתאמן בחדר כושר 4-5 פעמים בשבוע שעה שעתיים- שילוב של בודי קומבאט, אירובי משקולות ג'וגינג וכדו' והורדתי קרוב ל10 קילו בלי מאמץ מיותר, תמיד אכלתי בריא בלי שטויות ומסודר הגעתי למשקל קרוב ל54 בלי מאמץ, אך בגלל בעיה של דלקת כרונית בגיד הכתף נאלצתי להפסיק.. העליתי קצת במשקל כעבור חודש חודשיים- הגעתי קרוב ל 60 גם כי ההרגלי אכילה שלי השתנו בגלל תכיפות החגים, לאחר החלפת גלולות העליתי עוד 5 קילו והחלטתי שאני חייבת לשים לזה סוף וחזרתי להתאמן ולאכול בריא, אני מתאמנת מזה חודש באינטנסיביות- 2-3 שעות ביום 5-6 פעמים בשבוע, קיצצתי בכל הבצקים המטוגנים וכדו' אך לצערי אינני רואה כמעט תוצאות מאז השבוע הראשון הבטן שלי תמיד נפוחה ומידלדלת ויש לי כמו "כאבי מחזור" וכך גם הירכיים יש תחושה שמשהו גורם לנפיחות הזאת אמנם מסת השריר שלי קצת עלתה (ממש קצת יחסית לאיך שאני מכירה את עצמי) ורואים על הפנים שלי שרזיתי, אך מידת המכנסיים והחולצות לא השתנו כלל! יש לי ורידים בולטים מאוד ונפוחים באיזור הבטן והרכיים כמו שיש לי במחזור.. האם יש איזה שהן בעיות הורמונאליות שעלולות להפריע לירידה במשקל, אשמח לדעת. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אהרון רזון10/06/2013לא מן הנמנע שיש בעיה הורמונלית. מומלץ בירור רפואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהליאן06/06/2013
היי, אני בת 16, 1.70, שקלתי 65 ועכשיו אני שוקלת 53 והורדתי את זה בכמעט שנה ..
עכשיו לא עשיתי דיאטה כל כך בריאה, לא ממש הרעבתי את עצמי אבל הייתי אוכלת פחות מ1000 קלוריות ביום ואני ממש בבעיה, אני רוצה לחזור לאיך שהייתי אוכלת מקודם אבל בלי להעלות את המשקל,
אני לא מצליחה לעשות את זה כי מרוב שהתמכרתי לספורט ולאכול בריא ולא דברים משמינים אני לא מסוגלת להכניס אותם לפה שלי ויוצא לי שאני לא מפסיקה לרדת במשקל..
מה לעשות?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אהרון רזון10/06/2013יכול להיות שאלה סימנים ראשונים של הפרעות אכילה. מומלץ לפנות לפורום "הפרעות אכילה".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתקשה לרדתסיגל06/06/2013
לאחרונה לאחר שלא הצלחתי להתמיד בשום דיאטה המליצו לי לקחת כל מיני תוספי תזונה שיעזרו לתחושבת שובע..
מישהי מכירה את זה מנסיון? ממליצה? לא ממליצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל
שלי08/06/2013היי,
את צודקת, יש סיבים שעוזרים להורדה במשקל, התפקיד שלהם הוא ליצור תחושה של שובע ובכך בעצם תאכלי פחות.
אני לא חושבת שזה תחליף לפעילות גופנית ושמירה על תפריט מסודר, אבל זה בהחלט יכול לעזור בנוסף, אני אישית לקחתי סיבי קונג'אק והם עזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיבי קונג'אק?
סיגל09/06/2013היי ליטל ותודה על העצה..
אכן לא התכוונתי להחליף פעילות גופנים למשל בסיבי תזונתיים אלא לחזק את הצלחת הדיאטה :)
תוכלי לספר לי מה הם סיבי קונג'אק שאת לוקחת?..לא מכירה את הסוג הזה
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיבי קונג'אק
נועה10/06/2013זה צמח שמכיל סיבים שמסיסים במים עם יכולת ספיחת נוזלים גבוהה, במגע עם מים הם מתנפחים ויוצרים מן ג'ל סמיך כזה שממלא את מערכת העיכול ויוצר תחושת שובע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה-
נינה10/06/2013תוסף תזונה טרמולוס אקסטרים זה מעולה במיוחד למי שעושה כושר... כנסי לאינטרנט תקראי על טרמולוס אקסטרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבית טבע
אור11/06/2013ממליצה לך לפנות לבית טבע, יש שם תוספי תזונה מעולים. מרוצה מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבים תזונתיים בגריסי פנינהנועם05/06/2013
אני לא מצליח להבין כמה סיבים יש בגריסי פנינה, כל מותג כותב ערכים שונים לגמרי: אחד כותב שיש מעל 15 ואחר כותב פחות מאחד גר ל100.
אני מניח שלא יכולים להיות הבדלים כל כך קיצוניים, כי סה"כ זה לא מוצר מאוד תעשייתי. האם תוכלו להפנות אותי למקור אובייקטיבי ומהימן לנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבים תזונתיים בגריסי פנינה - תגובה
אהרון רזון10/06/2013לא ייתכן פחות מגרם אחד, בטח שזאת טעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סודה וכמות צריכת מים ביוםסודה לשתייה05/06/2013
יש לי 2 שאלות ואשמח אם תענו ,
1. האם סודה לשתייה זה בריא ? אני שותה כ4 כוסות סודה ו4 כוסות מים לערך.
2. האם אני אמור לכלול בכמות השתייה שלי את הקפה והתה אני שותה כ2 כוסות קפה ביום וכוס תה ירוק אחד , השאלה שלי האם הם חלק מכמות המים היומית?????? שהיא למיטב ידיעתי כ8 כוסות מים ליום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סודה וכמות צריכת מים ביום - תגובה
אהרון רזון10/06/2013איו בעיה עם שתיית סודה בלי תוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהשי03/06/2013
רציתי לדעת אם שייק פקאן קוקוס המצרכים:
1 חופן אגוזי פקאן לא קלויים
1 כפית סירופ מייפל טבעי
1 כפית תמצית וניל טבעית
קמצוץ קינמון
2\1 כוס חלב קוקוס
2-3 קוביות קרח
האם זה בריא וכמה פעמים בשבוע מותר להכין את זה תודה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
אהרון רזון03/06/2013טעים ובריא, (אם המרכיבים באמת טבעיים), אך עתיר קלוריות. המינון השבועי תלוי בתפריט ובמטרה. בכל מקרה, לא יותר מ- 3 פעמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוחת צהריים - מה כדאי?אמיר02/06/2013
יש לי שאלה לגבי ארוחות צהריים ..
מה הכי טוב לאכול בזמן הדיאטה ..
חזה עוף על מחבת טפלון / מבושל עם 2 פרוסות לחם עם סלט.
או
חזה עוף עם ירקות מבושלים - כרובית, שועית צהובה, חומוס וכו'
בלי לחם .. וסלט
כמובן שתייה מים.
תודה
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוחת צהריים - מה כדאי? - תגובה
אהרון רזון03/06/2013עדיפה האפשרות השנייה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אמיר05/06/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת אורזליאת02/06/2013
היי, מה שמעתם על דיאטת אורז? האם היא מוצלחת?
בת 24 שוקלת 53 הגובה שלי 1.54 פשוט נואשת וזקוקה לרדת 10 קילו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת אורז - תגובה
אפרת סויסה הרוש02/06/2013הייי ליטל
זו דיאטה שאינה מאוזנת !!!
ועלולה לפגוע בבריאות לאורך זמן .
אני מציעה לך לפנות לדיאטנית על מנת לקבל תוכנית מאוזנת לירדה במשקל !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיץ סלקמאיה02/06/2013
שלום, רציתי לדעת האם אפשר לשמור מיץ סלק במקרר (מיץ שהוכן במכונה למיצים קשים בשילוב עם גזר ותפוח) ואם כן לכמה זמן אפשר?
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי יום-יומיים. עד שמתקלקל
,02/06/2013אולי תשאלי בפורום אוכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה ממסטיקיםמאיה02/06/2013
שלום רב,
במשך שנים (יותר מעשר) הייתי מכורה ללעיסת מסטיקים (ללא סוכר). אבל ממש מכורה. ביום "חיסלתי" לפחות שמונה חבילות של מסטיקים. מן הסתם זה גרם לתופעות לוואי כמו נפיחות בבטן, גזים ושלשולים, אבל ההתמכרות היתה חזקה ממני. לצד זאת, אכלתי, ואני עדיין אוכלת מסודר ונכון, כל שלוש-ארבע שעות, אני עושה פעילות גופנית לפחות חמש פעמים בשבוע ושומרת על משקל תקין של 56 ק"ג (גובהי 1.71).
אתמול החלטתי סופסוף להיגמל סופית ולא לעסתי אפילו מסטיק אחד. הבעיה היא שהרגשתי רעב בלתי פוסק - בעיקר משעות אחה"צ. את הבוקר והצהריים עוד שרדתי יפה, אבל בערב הרגשתי שאני לא מפסיקה להיות רעבה. ואני מדברת על רעב אמיתי, לא סתם כזה שנובע משעמום. קראתי ספר, יצאתי לטייל, עבדתי על המחשב - כלומר הסחתי את דעתי, ויחד עם זאת - הבטן צעקה "אוכל!!!!!".
אני ממש לא רוצה לחזור וללעוס מסטיקים, ומצד שני - ממש לא רוצה לעלות במשקל. מה עושים? בבקשה תנו לי טיפ להשתקת הרעב הזה, לפחות עד שהגוף יתרגל למצב החדש.
אודה על תשובתכם.
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את צריכה להתייחס לזה כאל גמילה לכל
,02/06/2013דבר. כמו גמילה מכדורים, סיגריות או אלכוהול.
את יכולה ללכת לאיש מקצוע שמתמחה בגמילה, ואם לא- את יכולה לחקור באינטרנט על איך נגמלים מדברים.
אני נגמלתי מכדורים לבד, זו הייתה התמודדות, שהצליחה. וגם אני הייתי כל הזמן רעבה, וגם צפו כל מני רגשות שהייתי צריכה להכיל אותם ולעבד אותם. מבחינת תזונה- הלכתי לפי התחושות והרגשתי שאם הגוף דורש-הוא יקבל. הגוף שלי היה בטראומה- הוא קיבל מנה יפה של חומרים במשך כמה שנים, ופתאום-אמנם בהדרגה- נלקחו ממנו החומרים שהוא כל כך רגיל אליהם. אני פירשתי את הצורך במזון כצורך הישרדותי של הגוף- הוא מאבד חומרים שהוא רגיל אליהם- הוא חייב בתמורה מנה כפולה של חומרים אחרים, החומרים שחיוניים לגוף-מזון על כל אבותיו. אני משתדלת לשמור על המשקל בדרך כלל וגם עושה לפעמים דיאטה- אבל במקרה הזה אמרתי לעצמי "זה לא הזמן למשחקים". הייתי רעבה- אז אכלתי. כמו אישה בהריון. נתתי לגוף את החומרים שהוא צריך- וזה מאוד חשוב- לתת לו את כל מה שצריך, בדגש על אוכל בריא בריא (אם תרצי אעזור לך בתפריט) ומעבר לזה- כל פעם שנדרש אוכל- אכלתי. גם אם זה היה סנדוויץ' או קרואסון. מכל זה עליתי איזה ארבעה קילו אבל עכשיו אני בלי כדורים,חופשיה ועושה הליכות ודיאטה קטנה להורדת הקילואים. מבחינתי זה כל כך שווה את זה שזה שומן שהרווחתי ביושר, מניצחון. בקיצור-או שתיעזרי במישהו שמבין בזה, או שתעשי את זה לבד מתוך גישת- נותנת מקום לגוף ולנפש לעבד את הטראומה של גמילה, ולהתייחס לזה ברצינות ובכבוד.
בהצלחה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מאיה03/06/2013הי לך,
תודה על העצה. אני מתייחסת לזה כגמילה לכל דבר, פשוט תהיתי אם יש משהו שיכול להקל על התסמינים.
מבחינת תפריט, אני אוכלת רק אוכל בריא. שומרת כבר שנים על המשקל ומתאמנת באופן קבוע. זה משגע אותי, הצורך הזה במסטיקים, אבל אני אתגבר. עוד כמה ימים קשים והגוף יתרגל למצב החדש. המון תודה על התשובה המקיפה שלך (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה ללועסת המסטיקים
הראל06/06/2013אם היית קצת מתעניינת במרכיבים של המסטיק שאת אוכלת אולי היית מונעת מעצמך את התענוג.
המסטיק הוא לא בעל מרכיבים כאלה ואחרים שמונעים רעב או עוזרים לגוף במשהו, אדרבא, המסטיק מכיל חומר בשם ״אספרטיים״, זה החומר שעושה את המסטיק מתוק וללא קלוריות.
תכתבי בגוגל- נזקים מאספרטיים ותחשפי לאלפי מקרים של אנשים שהחומר הרעיל הזה (שאגב התגלה ע״י מדען בזמן שעשה ניסוי על טילים ונחשף לחומר כימי בעל טעם מתוק שלא מכיל קלוריות, זהו חומר האספרטיים).
אני מקווה שתעשי את השיקולים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיודעת גם יודעת...
מאיה06/06/2013הי הראל,
תתפלא - אני מודעת היטב למרכיבים שיש במסטיקים שלעסתי (תודה לאל אני בגמילה מוחלטת ומוצלחת זה היום השישי!). ולא - אין בהם "אספרטיים". יש בהם ממתיקים מלאכותיים גרועים לא פחות - סורביטול ומלטיטול. ורוצה יותר גרוע מזה? אני פריקית של בריאות, עושה כושר קבוע, שומרת על משקל תקין, אוכלת רק דברים בריאים (ללא ג'אנק, ללא ממתקים), אבל המסטיקים הארורים היו בשבילי התמכרות איומה. וכמו כל התמכרות - קח למשל מעשנים - גם כשאתה יודע מהו הרעל שאתה מכניס לגוף, אתה מתקשה להיגמל מההרגל המטופש.
אבל אני כאמור כבר סוגרת יום שישי לגמילה המוחלטת. אחל לי בהצלחה (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיה את נשמעת סופר אינטלגנטית
הראל08/06/2013הייתי מאחל לך לפני, אבל שמרתי שבת.
אני בטוח שתצליחי בגמילה הקטנה שלך ושתצליחי בכלל בכל מה שתרצי.
אז שוב, המון הצלחה!! (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה הראל
מאיה12/06/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שמכוונת לדיאטניםמור01/06/2013
שלום,
עם כמה שאני מתעסקת כל החיים שלי בדיאטות, אוכל וקלוריות וכל המחשבוני קלוריות שיש היום באינטרנט היה אפשר לחשוב שזה יהיה ברור אבל לא הצלחתי לברר את זה בוודאות.
* מה הערך הקלורי של עגבניות שרי? כמה זו עגבניה אחת? כמה זה כוס? כי אם אני מבינה נכון יש להן ערך קלורי לא מבוטל בעיקר למתוקות.
* תמר מג'הול - בתכל'ס תמר אמור להיחשב כ-30 קל', אבל אני נוהגת לאכול את התמרים הגדולים והבנתי שזה קרוב יותר ל-45 קל' לאחד?
מהם הנתונים המדוייקים? זה מאוד חשוב לי לדעת בדיוק את הקל'.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מור. אני לא דיאטנית אבל
,02/06/2013א. יש כוס מדידה אוניברסלית, את יכולה לקנות בחנויות לבית, שמגיעה יחד עם כף,כפית,חצי כוס, ועוד- שמיועדות כולן למדידה (גם בשביל אפייה, אבל אני למשל מודדת עם זה דברים לדיאטה) בדרך כלל הכוונה בכוס- לכוס אוניברסלית שכזו.
ב. 15 קלוריות לכאן או לכאן לא עושות הבדל גדול, וזו כנראה הסיבה שמדריכי דיאטה ומחשבונים למיניהם לא מתעכבים בדרך כלל על תמר גדול או תמר קטן, אלא מכוונים לממוצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת בטח מתכוונת למר מג'הול
,02/06/2013תבדקי את הקלוריות של מג'הול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למור על הקלוריות
הראל03/06/2013אני אפילו לא אנסה לתת לך תשובה, תסיקי בעצמך מה הטעויות שלך בעשיית דיאטה.
תקראי את המשפט הראשון שכתבת עד ה״פסיק״ (,)
חבל שאת מתייחסת ככה לאוכל, דיאטה זו לא נוסחא במתמטיקה שצריך ללמוד ממורה.
הספירה הקיצונית תביא אותך במקרה הטוב לירידה קיצונית במשקל, אך לאחר מכן לעלייה גדולה עוד יותר במשקל.
תירשמי לחדר כושר, הרבה על ההליכון, נעלי ספורט טובות, ארוחות בריאות ומשביעות!!! ככה תמנעי מהתקפי זלילה, מתוק זאת בעיה גדולה, נסי לאכול סלט פירות בכל כארוחת ערב, שתיית מים- ואת תרדי הרבה מאוד במשקל!! אני מבטיח לך באופן אישי. (אני ירדתי מ85 ל-70 קילו בתוך 4 וחצי חודשים, הייתי 3 פעמים בשבוע בחדר כושר, שעה וחצי בממוצע, רוב האימון היה על ההליכון).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


