מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבקשת עזרהtutu07/05/2013
שלום
אני בת 22, שנים שאני מתעמלת ספורט עם תרגילים מתקדמים מאוד, חמש-שש פעמים בשבוע למשך שעה ורבע-וחצי.
אני אוכלת בריא כבר שנים, לא סוכר לבן, לא מטוגן, רק קמח מלא, שיבולת שועל, הרבה ירקות.. למרות זאת אני לא יורדת במשקל. מסת השרירים עלתה מאוד, אבל שכבת שומן עקשנית באזור הבטן מאוד מטרידה אותי.
לדוגמה, זה מה שאכלתי היום:
בוקר: דייסת שיבולת שועל, קקאו טהור חם עם דבש, יוגורט ללא שומן
אחרי ספורט: קערת יוגורט, שתי בננות, מעט שיבולת שןעל
צהריים: עדשים מבושלים עם אפונה, לחמנייה קטנה בגודל אגרוף של ילד (מקמח מלא, ביתי)
ביניים: עוד מנה קטנה של עדשים
ערב: סלמון, סלט, אפונה שלוקה ללא שמן
תחושה שלי עכשיו היא בטן נפוחה מאוד וגזים. אני ניסיתי המון דברים כמו חומץ תפוחים, לשתות לימון, אני מאוד עוצרת את עצמי ממאכלים ולמרות המאמצים... אני מאוכזבת ומתוסכלת.
אשמח לעזרה. תודה וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף...
tutu07/05/2013כבר ארבע שנים שאני לוקחת קפסולות של אומגה 3, בבוקר ולפעמים בערב.
לוקחת גם טבליות של חמוציות, אחד ביום.
לוקחת מולטי ויטמין של-
Alive! whole food
שתי קפסולות ביום (ההמלצה שרשום בקופסה הוא 6 קפסולות ביום כי המינון נפרס לאורך היום)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנא לא לשכוח אותי. מבקשת עזרה...
a10/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף... - תגובה
אהרון רזון10/05/2013נראה לי שהתוספים מיותרים. עדיף דגים עתירי אומגה 3, ואם את מאמינה בסגולות של החמוציות, אזי אכלי את הפרי. מולטי ויטמין עושה טוב, אפילו טוב מאוד לכיסים של היצרנים והמשווקים, אבל לא הוכחה תרומתו לבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת עזרה - תגובה
אהרון רזון10/05/2013בלי נתונים (גובה, משקל) ופירוט הפעילות הגופנת (חלוקה בין אירובי לאנאירובי) לא אוכל להעריך את התאמת התפריט. ייתכן שהקטניות (עדשים, אפונה) גורמות לגזים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
tutu10/05/2013תודה רבה על המענה
אני בת 22, גובה 1.63 ומשקל 64 פחות או יותר.
עושה 45 דקות פעילות אירובית(ריצה, שכיבות שמיכה רבות, איגרוף, מדרגה עם משקולות. גם אירובי אינטרבל עם חמש קילו משקולות
אחר כך 45 דקות של תרגילי כוח עם משקולות של חמש קילו, פילאטיס, מעט יוגה.
משתדלת להתאמן בממוצע חמש פעמים בשבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת עזרה - תגובה
אהרון רזון10/05/2013שינוי דפוס הארוחות עשוי לגרום לתזוזה בהרזיה. הצעות לשינוים:
בוקר: סלט ירקות גדול מגוון עם גבינה צפתית.
15-20 דקות לפני ספורט: בננה.
מייד אחרי: 2-3 תמרים.
אחרי ספורט (תוך שעה): שתי פרוסות לחם מקמח מלא עם שליש גביע קוטגי 5%
צהריים: סלט ירקות גדול כמנה ראשונה, עוף טרי (לא מטוגן וללא עור ושומן) + ירקות מבושלים.
ביניים: פרי+ יוגורט טבעי
ערב: ללא שינוי.
רצוי להרחיב את בפעילות האירובית ולהעצימה. העצימות האפקטיבית היא בינונית-גבוהה (דופק 130-160)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי סיכוי להרזות?אוהד07/05/2013
היי, אני בן 24 תמיד הייתי רזה (מבנה גוף צר) ופתאום בשלוש שנים האחרונות פוף התנפחתי (כולל כולסטרול גבוה) ולא מצליח להרזות שוב.
אני שוקל סך הכל 72 אבל גובה של 1.69 ככה שיש לי להוריד לפחות 8-9 קילו כדי להגיע למשקל בריא.
השאלה היא: אם אני אוכל במשך היום שתי ארוחות (לא דיאטטיות) אבל, משעה 5 בערב אני סותם את הפה עד הבוקר (מקסימום מלפפון עם גבינה בערב).
יש לי סיכוי להרזות?!?
[אגב, עובד בעבודה יחסית פיזית-בקיצור לא משרד].* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי סיכוי להרזות? - תגובה
אהרון רזון07/05/2013דפוס האכילה שאתה מציע אינו בריא וייתכן שלא יביא להורדה משמעותית במשקל.
מומלץ לאכול אוכל בריא, מאוזן ומגוון כל 3 שעות בכמויות מתונות. הארוחה האחרונה בשעה כל כך מוקדמת לא תורמת להרזיה. למרות שעבודתך איננה יושבנית בעיקרה, מומלצת גם פעילות גופנית יזומה ככל שאתה יכול להרשות לעצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל תקיןאתי06/05/2013
מה המשקל הנורמלי לאישה בת 43 בגובה 1.60 ק"ג.
בתודה מראש
אתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל תקין - תגובה
אהרון רזון07/05/201348-63 ק"ג. בין היתר תלוי במבנה והרכב הגוף. מדד אחר הוא אחוז השומן שצריך להיות בטווח 15-26%.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כול החיים בדיאטהשרית05/05/2013
שלום,
אני בת 38 גובה 160 מישקל 87 . מאז שאני נערה אני עושה דיאטות יורדת יפה כ 20-25
קילו ב 4 חודשים שומרת חודשים ועולה בחזרה שבמהלך כל השנים עברתי גם 4 לידות.
בחודש האחרון החלטתי זהו הגיעה הזמן לשנות את אורך החיים ולאכול נכון בתפריט של עד 1200 קלוריות ליום .
השאלה שלי שאם עשיתי כל כך הרבה דיאטות זה יפגע בקצב הירידה במשקל? ואיך ניתן לשפר את הירידה במשקל בקצב הנכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כול החיים בדיאטה - תגובה
אפרת סויסה הרוש05/05/2013יתכן שהמספר דיאטות הרב שלך יפגע בקצב הירידה רבל זה לא אומר שזה בלתי אפשרי. את פשוט צריכה להתחיל ולראות איך את מתקדמת כמובן להיות סבלנית ולא להתייאש .
בכל אופן אני ממלייצה לך לגשת ללוי של דיאטנית /תן על מנת שתוכלי הפעם לשמור על התוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקלאתי05/05/2013
אני בת 43, שוקלת 59 קילו. מנסה לרדת במשקל, אך ממעטת בפעילות גופנית בגלל סדר יום עמוס.
אוכלת די מעט, אך בכלזאת לא מצליחה לרדת במשקל.
בבוקר : 3 כפות גבינה לבנה עם ביצה קשה (או עם פת אורז)
בצהריים : רבע עוף אפוי עם סלט ירקות
בארבע : נס קפה עם עוגיה
בערב : ביצה קשה, פת אורז עם גבינה לבנה 5%, וסלט ירקות
וארוחת לילה : יוגורט דנונה 2% לבן (ללא פרי).
האם עלי לשנות משהו בתזונה כדי לרדת כ 3 קילו ??
אתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל - תגובה
אפרת סויסה הרוש05/05/2013זה באמת נשמע מעט אוכל וגם לא מאוזן מבחינת פחמימות חלבונים ושומנים .
אני ממליצה לך לגשת לדיאטנית ולעשות את הירדה כמו שצריך על מנת לא לגרום לנזק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהג'ולי05/05/2013
בס"ד
שלום רב ,
זו שוב ג'ולי , גיליתי שיחד עם זאת שאני לא מצליחה לרזות במהשך להודעה הקודמת שלי , בשבוע האחרון אני מצרפת את בעלי להליכה , הוא חוזר מזיע כולו , ואני ממש קצת , כמעט ולא גם לאחר הליכה של שעה , האם יש לזה השפעה לאי יכולת לרזות, ואם כן לאיזה רופא הולכים , בכדי לטפל בבעיה הזו.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אהרון רזון05/05/2013מה שמשפיע על ההרזיה הם נפח ועצימות הפעילות הגופנית ולא מידת ההזעה. כנראה שכושרך הגופני עולה על זה של בעלך, לכן את מזיעה פחות, אבל זאת יכולה להיות גם תכונה גנטית. סיבות אחרות יכולות להיות כמות השתייה ומימדי הגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה - תגובה
ליטל סמואל-לוי05/05/2013הי גו'לי,
מידת ההזעה לא מעידה על כמות הקלוריות שנשרפה. יש אנשים שנוטים להזיע יותר מאחרים וזה לאו דווקא אומר שהם שורפים יותר.
יתכן מאוד שבעלך שורף יותר קלוריות ממך בהליכה אם הוא שוקל יותר ממך ומסת השריר שלו גדולה יותר אבל לא בגלל שהוא מזיע יותר.
מבחינת ההרזייה, מה שחשוב זה המרחק שאת הולכת סה"כ. ככל שתלכי יותר במהלך היום בכלל, תשרפי יותר, בלי כל קשר להזעה. מבחינת הכושר הגופני - מה שחשוב זה הדופק. אם את שומרת על דופק של 70-80% מהקסימום שלך (מקביל להליכה שבה אפשר עדיין לדבר אבל קצת קשה) - אז זה אומר שאת שורפת שומנים.
כמובן שבסופו של דבר הכל מתסכם במאזן הקלורי - כלומר יש חשיבות גם לכמה קלוריות את מכניסה לגוף, לא רק כמה את מוציאה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי שמןמירי05/05/2013
רציתי לדעת אם אני מבשלת ואוכלת סלטים ללא שמן, ובמקום זה אני צורכת את השומן דרך גבינות 5% ובבישול של העוף אני מסירה לו את השומן אך בכל זאת מופרש בבישול השמן, ואני כמה פעמים בשבוע אוכלת חומוס המורכב מכמה כפות של טחינה גולמית, האם זה יכול להוות תחליף לשמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי שמן - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/05/2013מירי שלום,
ממיינים את השומנים לרווים (לא בריאים) ובלתי רווים (בריאים).
שמן וטחינה מורכבים בעיקר מהסוג הבריא ולכן הם יכולים להחליף אחד את השני.
שומן מן החי מורכב בעיקר מהסוג הלא בריא. כמובן כשאת אוכלת עוף לא שמן וגבינה 5% כמויות השומן הלא בריא בהחלט מקובלות על הדעת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מירי05/05/2013תודה רבה על התשובה!
האם באכילת ירקות עם השמן מן החי ומן הגבינות יכול להוות תחליף לאכילה של ירקות עם שמן זית, לצורך קליטת הויטמינים?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה ושמירה על המשקלחיים חיות04/05/2013
שלום אני בן 15 ואני מעוניין להתחיל בדיאטה עשיתי דיאטה לפני שנה שדווקא די צלחה השלתי ממשקלי 15 קילו תוך חודש . מה שרציתי להגיד זה שעם הזמן הכול עלה בחזרה
הרופא שלי אמר לי שאין צורך שאני יעשה דיאטה אבל אני מעדיף לעשות אותה בשביל ההרגשה הטובה שלי . למרות שהרצון לדיאטה ולהיראות טוב קיים אני פוחד קצת וחושב לא לעשות את הדיאטה אני פוחד כי קראתי מאמר על אדם ששקל 200 קילו וכאשר הוא הוריד ממשקלו נותרו לו עודפי עור בכל מקום !
הדבר הזה די מפחיד אני רוצה להיראות טוב אבל פוחד שלא יישארו לי גם עודפים אני שוקל 82 קילו וגובהי 180 .
אני לא משתולל יותר מדי עם הדיאטה אני רק מוריד חטיפים ומשקאות ממותקים מהתפריט היומי שלי ומוסיף יותר ירקות , אני אוכל לחם לבן אבל מגביל את עצמי ל-3 פרוסות ביום ולא יותר.
אבל אני נורא מפחד ויש לי כמה שאלות:
הייתכן מצב בו ישארו לי עודפי עור בכל מקום ?
מה המשקל התקין עבורי ?
מה אוכל לעשות על מנת לשמור על המשקל ?
נ.ב
אני כל הזמן מוריד מהמשקל ומעלה מוריד ומעלה כיצד אוכל לשמור עליו תקין ?
* אני מתאמן אימון משקולות כל יום עושה שכיבות שמיכה והולך משהו כמו 4 קילומטר כל יום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה ושמירה על המשקל - תגובה
אהרון רזון07/05/2013עזוב דיאטות. הרופא צודק. לפי מה שאתה מתאר, התזונה שלך נראת בסדר.
1. בגיל שלך ובהתחשב שאין לך עודף משקל גדול, לא ייתכן שתהיה בעיה של עודפי עור.
2. 70-77 ק"ג מתאים לך.
3. אתה תוכל לשמור על המשקל על ידי תזונה נכונה בלי להרעיב את עצמך (מומלץ
לקבל ייעוץ מקצועי) והתמדה בפעילות הגופנית. רצוי לעבור בהדרגה מהליכה לריצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי דיאטהצחי04/05/2013
שלום
המליצו לי לעשות את הדיאטה של ד״ר סימונס לאכול 500 קלוריות ביום עם תרסיס רציתי לדעת עם כדי ועם בריא ???
בתודה צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי דיאטה
צחי04/05/2013אז מה אני עושה לא הולך לי להרזות אני אוכל הרבה לא בריא אוכל עם הרבה שמן הרבה בחוץ והרבה מתוקים ? צריך לרדת 30 קילו בערך ולא מצליח לעשות את זה עם אפשר כיוון משהו שאני יוכל לעשות ולהצליח ??
בתודה צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי דיאטה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי04/05/2013אין קסמים. שינוי תזונה ואורח חיים זה עניין רציני. תתיעץ מי איש מקצוע מצויין שיוכל להדריך אותך ותתמסר לטיפול ולהדרכה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי דיאטה
צחי05/05/2013יש המלצה עם מישהו באיזור חיפה ??
בתודה צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי דיאטה
צחי05/05/2013הייתי אצל חלי ממן קבוצת תמיכה ולא נראה לי הכי מיקצועי מה שהם ממליצים שם לאכול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלתי דיאטה לפנימירי04/05/2013
שבועיים לפי תפריט אך אני מנסה לשלב את הארוחות בתפריט עם סדר היום שלי ואני מוצאת שזה כמעט בלתי אפשרי. אין לי זמן לאכול מסודר, אני מדלגת על ארוחות בעבודה ומגיעה הביתה מותשת ורעבה ומתחילה להתמלא בשטויות. מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התחלתי דיאטה לפני - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי04/05/2013נעמה שלום,
הסדר שיצרת לא מותאם לחיים שלך. עלייך כן לשמור על סדר אבל כזה שמתאים לך. כדאי שתבקרי אצל דיאטן כדי שיתאים את הארוחות שלך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני ממש מבינה על מה את מדברת...
ליאת06/05/2013כשסדר היום שלך תובעני ממש קשה לשמור על תזונה נכונה. אני מנסה בכל כוחי ועדיין מוצאת את עצמי חיה על סנדויצים בעיקר..האמת שיש הרצאה חינמית בסניפים של בנק מזרחי של ליאורה חוברה אם את מכירה, היא דיאטנית קלינית והיא מדברת על שילוב תזונה נכונה עם סדר יום עמוס, אני מתכננת להירשם ובלי שום קשר אני מתחילה בשבוע הבא ללכת לפגישות אצל נטורופתית דרך קופ"ח - מקווה שבסוף אצליח לשנות את התזונה שלי :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדר לקיחת תוספים צריכת תוספיםדנה04/05/2013
שלום רב,
אני צורכת מספר תוספים
להלן התוספים: כלורופיל, פרוביוטיקה, גלא, קוורציטין, בי קומפלקס, אבץ
מתי כדאי לצרוך כל תוסף?? האם יש צורך להרחיק אחד מהשני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון04/05/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_ויטמינים_תוספי_מזון' id=link]ויטמינים תוספי מזון[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלות פוליציסטיותמלי02/05/2013
שלוםאןשלום
האם בעיה של שחלות פוליצסטיות גורמת לבעיה בירידה במשקל?
מליבתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחלות פוליציסטיות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי04/05/2013מלי שלום,
חלק מה בעיה הינה תנגוגת לאינסולין. אינבוךין לא נקלט טוב בתאים, רמתו עולה בדם מה שמקשה על תהליך ירידה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה
מלי04/05/2013אם כן, צריך לעשות דיאטה הדומה לחולי סכרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי04/05/2013ניתן להגיד. תזונה בעלת אינדקס גליקמי נמוך מלווה בפעילות גופנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת את עזרתכםשר02/05/2013
שלום לכולם.
חייבת את עזרתכם המקצועית.
אני בת 19, 165 ס״מ גובה, שוקלת בסביבות ה65 קילו.
הסיפור הוא כזה:
בערך כאשר הייתי בת 12-13 ירדתי בעזרת דיאטנית בסביבות ה9 קילו(מ61 ל52 קילו).
מאז שמרתי בקפדנות רבה על משקל של 53-54 קילו בשילוב של תזונה נכונה וספורט אירובי ואנאירובי 3-4 פעמים בשבוע שעה כל פעם.
בערך כאשר הייתי בת 15 וחצי עליתי עלייה דרסטית במשקל(כעשר קילו) בתקופת זמן קצרה של פחות מחצי שנה ללא שינוי מאוד משמעותי באכילה שלי ועדיין שילבתי פעילות גופנית. (אולי היו ימים שאכלתי יותר למרות שלא זכור לי משהו כזה אבל לא היה שם ״לטחון בלי חשבון״ לא מתוקים ודברים כאלה).
הדבר מאוד דיכא אותי אבל ניסיתי איכשהו להוריד וללא הצלחה.
לאט לאט עם הזמן ובעזרת אנשי מקצוע היקף הגוף הצטמצם אבל לא ממש הייתה ירדה במשקל עצמו אלא נראתי רזה יותר פשוט.
כיום אני עדיין מאוד שומרת כ1200 קלוריות ביום עם שילוב של ספורט(תפריט מאוזן ובריא).
הייתי בכל קבוצת הרזייה וכמעט אצל כל דיאטנית אפשרית אבל הבעיה שאני נתקלת בה היא שבעצם בשבוע שבועיים הראשונים של תפריט הדיאטה אני יורדת כ2 קילו ואז כאשר אני ממשיכה בדיאטה, מקפידה, עושה ספורט ולא מרשה לעצמי יותר ממה שכתוב בתפריט אני או מעלה 1-2 בשבוע או נשארת אותו הדבר ואז בשקילה הבאה אני שוב יורדת קילו ואז שוב עולה וזה בעצם הדפוס הקבוע והמאכזב.
מה ששמתי לב גם בעצם זה שאני משנה משהו בהרגלי התזונה ,יורדת מעט ואז הגוף מתרגל לתזונה מסוימת והעיניין נתקע.
אין לי מושג כבר מה לעשות.
זה מייאש אותי ,מעצבן אותי ואין לי תשובות , אף אחד לא נתן לי מענה.
חשוב לציין שכבר איבדתי את ההנאה מאכילה, מאוד שומרת ואין לי רגעי שבירה(אוכל רק בשביל לשבוע ולא להשמין וזה קצת עצוב...)
אולי מישהו מכם ומאנשי המקצוע יודע מה לעשות בנדון? שמע על מקרה כמו שלי ? חווה על בשרו?
מצטערת אם הארכתי יותר מידי, אשמח למענה מהיר.
תודה רבה ושבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת את עזרתכם - תגובה
אהרון רזון05/05/2013לא כל אחד יכול להיות רזה כפי שהיה רוצה, מה עוד שמשקלך תקין. אם המחיר להורדת כמה קילו, שמנסיונך יחזרו בהקדם, הוא אובדן שימחת החיים, אובססויה להרזיה ודכאון תמידי, אזי עדיף להשאר במצב הנוכחי ולהשתדל לשמור עליו. חשוב לאכול בריא, מאוזן ומגוון, להמשיך בפעילות הגופנית הסדירה, ובמקרה הצורך והאפשרות להגביר אותה. דכאון, מעבר לפן הנפשי, עלול להזיק גם לבריאות הגופנית
יותר מעודף משקל מתון (ואני חוזר שגם זה אין לך) תחת שליטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילוף חומריםמירב02/05/2013
לפני כחמש שנים עשיתי דיאטה די קיצונית למשך כחודש וירדתי יפה, לפני כארבע שנים גם כן ירדתי די הרבה במשקל בשבוע שבו לא אכלתי כמעט כלום כתוצאה ממחלה.
האם יכול להיות שזה הרס את חילוף החומרים שלי (תחת ההגדרה של דיאטת כסאח) או שלא מדובר בתקופות ארוכות שיגרמו להאטה של קצב חילוף החומרים היום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חילוף חומרים - תגובה
אפרת סויסה הרוש02/05/2013נשמע תקופות די קצרות ולכן גם אם היה נזק יתכן והוא מזערי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת נקניקנתנאל02/05/2013
שלום.. אני בחור בן 23 שמתאמן אימוני כח לגדילת מסת שריר ורציתי לדעת האם אכילת סנדוויץ' נקניק פסטרמה מדי יום כארוחת ביניים .. יכולה להזיק? או יש איזשהי הגבלה לזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילת נקניק - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי02/05/2013נתנאל שלום,
נקניק פסטרמה יכוך להיות בהרבה מקרים הוסף של כל מיני חלקי בשר שעליהם לא ניתן לדעת הרבה. בנוסף ההרכב עשיר במלח וחומרחם משמרים. לכן אכילת פסטרמה יומיומית מבחינתי לא מומלצת. אתה יכול להשתמש בחלבונים בטוחים יותר כמו שבחלבון ביצה, גבינה לבנה, עוף מבושל או צלוי. אם בכל זאת תרצה נקניק תקנה חזה עוף מנתח שלם אז לפחות בטוח מדובר במוצר שנעשה מחתיכה שלמה של אותו העןף.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


