מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיואשתרוני15/05/2013
שלום, אני רוני, בת 22.
בשנה וחצי האחרונה ירדתי יותר מ-10 קילו אבל לאט ובלי להתאמץ -יותר מדי-. רק שמרתי.
בשלב מסויים לפני כחודש וחצי החלטתי "לעלות הילוך" ומאז אני אוכלת 1,200 קלוריות, בשבועיים הראשונים השיטה החדשה הניבה תוצאות וירדתי 3.2 קילוגרמים.
אבל מאז עבר כבר חודש ולא ירדתי בכלל (רק מאה גרם) למרות שאני ממשיכה לאכול 1,200 קלוריות וגם עושה ספורט.
מה קורה פה? תמיד כולם הבטיחו לי שאם אנסה את הדרך הבריאה אני אראה תוצאות וארד במשקל. שיקרתם לי..?
אני חייבת לציין שהגוף שלי למוד הרעבות, הקאות ובולמוסים, ובעבר אף אושפזתי בשל אנורקסיה שלאחריה עליתי הרבה מבולמוסים (זה מה שאני יורדת עכשיו).
בינתיים ירדתי מ-74 ל-60 קילו.
ה-bmi שלי 22.86
אני רוצה להגיע ל-bmi 19
מה לעשות כדי שהירידה במשקל תתחדש? להוריד עוד בקלוריות?
עזרה בבקשה, אני מתוסכלת מאד!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת - תגובה
אהרון רזון15/05/2013לאור ההיסטוריה שלך, מומלצת פניה לפורום הפרעות אכילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להוריד כ8 קילו:)14/05/2013
המשקל שלי תקין אבל לאחרונה עליתי במשקל ואני רוצה לחזור כמו שהייתי.
גובהי 1.58 ומשקלי בערך 57-58
התחלתי לעשות ספורט, משהו ש לא עשיתי קודם..
האם מעבר לזה כדאי להתחיל להוריד בכמויות האוכל?לעשות דיאטה?
או להמשיך לאכול כרגיל, קצת פחות מתוקים(יש לי בעיה עם זה לאחרונה, אני מודה)
או שספורט פשוט יספיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להוריד כ8 קילו - תגובה
אהרון רזון15/05/2013ספורט מספיק רק אם הוא במינון גבוה, משהו כמו שעתיים כל יום פעילות אירובית בעצימות בינונית. גם במקרה הזה צריך לעבור לתזונה בריאה: הרבה ירקות וגם כמה פירות, גבינות רזות בשר טרי רזה, דגים טריים, קטניות, לחם ואורז מלאים (במתינות). המנעות מטיגון ומאכלים שמנים, צימצום דרסטי של מתוקים כולל שתייה, דברי מאפה, חטיפים, דגני בוקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה נכונה עם סכרת במשפחהנועה13/05/2013
ערב טוב.. אני בחורה בת 22 גובהי 161 והמשקל 50 קילו.
לאמא שלי, דודים שלי, שתי הסבתות וסבא אחד יש סכרת...
ואני הייתי מאוד רוצה למנוע את זה אצלי לעתיד..
היית ממליץ לי לוותר כבר מעכשיו על סוכרים פשוטים ברמה הכוללת ולעבור למורכבים?
איך אני אמורה לאכול באופן כללי?..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מציינת בנוסף
נועה13/05/2013אורח החיים שלי הוא לא הדבר הבריא ביותר כרגע.
אני מעשנת, בתהליכי הפסקה וחוששת מעניין ההשמנה שעלולה להגיע בעקבות כך.
כרגע זה בערך מה שאני אוכלת ביום:
בוקר - שותה נס , בדרך כלל לא אוכלת.
הארוחה הבאה היא בסביבות השעה 10-11 וזה בדרך כלל פרוסה מלחם לבן עם טונה או חטיף כלשהו..
אחר כך בצהריים לפעמים קציצות או עוף או חזה עוף בתוספת של עגבניה או סלט קטן ותפוח אדמה או אורז.
אחר כך בדרך כלל שוב פרוסת לחם עם טונה ומלפפון.
בערב לא תמיד אוכלת ואם כן אז סלט או ספגטי או פירה.
אני יודעת שהתפריט גרוע אבל לא בטוחה איך אני אמורה לאכול...
בנוסף כמה מים היית ממליץ למישהי בגובהי ומשקלי לשתות?
אני שותה בקושי ליטר וכבר מרגישה שכאילו הגוף שלי קטן מכדי להכיל את כל המים, מתבטא ברעשים בקיבה מוזרים של המים ותחושת נפיחות....
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה?מישהו?
נועה16/05/2013??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה נכונה עם סכרת במשפחה - תגובה
אהרון רזון16/05/2013אין שום וודאות שגן המחלה עבר אליך, אבל בהחלט מומלץ לצמצם עד כמה שאפשר
את גורמי הסיכון. אחד מהם זה עודף משקל, ומבחינה זאת מצבך מצויין.
גורמי סיכון אחרים:
עליה בשומני דם. (LDL ו טריגליצרידים).
יתר לחץ דם.
העדר פעילות גופנית.
עישון.
כמובן שיש גם גורמי סיכון שלא ניתו לשלוט בהם כמו סיפור משפחתי, עליו את מדווחת וגיל (בינתיים לא רלוונטי).
המלצות כלליות:
הגבלה משמעותית בצריכת פחמימות פשוטות, מאכלים מטוגנים, שמנים או עתירי כולסטרול המנעות מאוכל מעובד, מעושן, משומר, או מלוח.
צריכת הרבה ירקות מכל הצבעים, שומנים חד בלתי רווים כגון שמן זית, אבוקדו, טחינה
עמילנים מלאים בלבד (בהגבלה) כגון לחם, אורז, פסטה מלאים.
ביצוע פעילות גופנית אירובית על בסיס יומי.
שמירה על המשקל המצויין שלך. אם תוסיפי 2-3 ק"ג לא יקרה אסון.
המנעות מעישון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה נכונה עם סכרת במשפחה - תגובה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי16/05/2013הייתי מוסיף שחשוב לפזר את המזון העשיר בפחמימות לאורך היום ולא במרוכז.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה,זה עזר לי מאוד
נועה16/05/2013.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגוף דוחה אוכל מטוגן לאחר שינוירינה13/05/2013
בהרגלי התזונה.
שלום רב,
לפני חודשיים שיניתי את הרגלי התזונה שלי במטרה להוריד מס' ק"ג בודדים שעליתי בשנה האחרונה.
מה שעשיתי למעשה זה להוסיף הרבה ירקות לתפריט, קצת פירות, כמה שפחות אוכל מעובד, הורדתי מאפים, הורדתי אוכל מטוגן וממתקים (אני אוכלת 2-3 קוביות שוקולד מריר משובח ביום וזה המתוק שלי) ואינני משתמשת בכלל בסוכר בשתיה. בנוסף הפחתתי משמעותית את כמות נס הקפה והגדלתי משמעותית את כמות המים. מ-5 כוסות נס קפה ביום ירדתי לכוס אחת ולעיתים רחוקות אולי 2 ביום ומכוס מים אחת ביום עליתי ל-6 כוסות מים ביום.
אני מרגישה טוב עם השינוי הזה ואף ירדתי במשקל (4 וחצי קילו מאז שהתחלתי). עם זאת שמתי לב למשהו שקרה לי כבר 3 פעמים מאז השינוי. במהלך החודשיים האלה היה לי אירוע משפחתי, פעם נוספת אכלתי במסעדה ועוד פעם הוזמנתי לארוחה גדולה. בכל שלושת הפעמים האלה אכלתי לא מעט (אם כי לא המון המון) ואכלתי גם אוכל שבחלקו היה מטוגן. בכל שלושת הפעמים הרגשתי אחר כך פשוט נורא ואיום, כאבי בטן חזקים שלוו בשלשולים חריפים שעברו לאחר פחות מ-24 שעות. לא זכור לי שהרגשתי כך בעבר לאחר ארוחה יחסית גדולה ובטח שלא שלשולים. הייתי מרגישה קצת מלאה אבל מעולם לא היו כאלה תופעות.
האם הגוף שלי פשוט הגיע למצב שהוא לא מסוגל לסבול אוכל מטוגן ומעובד או ארוחות גדולות והוא מיד רוצה לזרוק את המזון החוצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה, מישהו?
נטע15/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגוף דוחה אוכל מטוגן לאחר שינוי - תגובה
אהרון רזון15/05/2013ייתכן שההנחה שלך נכונה. אחרי מעבר לתזונה נכונה תוך וויתור על מזונות שלא מיטיבים עם בריאות הגוף ותוך הורדת הכמות, מערכת העיכול, אם היא רגישה, דוחה
נסיון חזרה למצב הקודם, וזה על ידי תופעות שאת מתארת. כל זה בתנאי שאת לא חוזרת לעיתים קרובות על "חטאים" כאלה, כי אחרת מערכת העיכול מתרגלת למצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומפלקס Bחיה13/05/2013
שלום,
מתי עדיף לקחת ויטמיני B כאשר בבוקר לוקחים תרופות ללחץ דם?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומפלקס B - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי13/05/2013לא ידוע לי שיש בעיה בלקיחה ביחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי כולסטרול וסוכר מעט גבוהיםnoua13/05/2013
היי
בבדיקה דם שיגרתית נמצא כי הערכים הנ"ל גבוהים מהנורמה.
נבהלת מאד ואני לא יודעת מה אני יכולה לאכול ומה לא.
הופנתי לדיאטנית אבל התור רחוק . ועד אז מה אוכלים או אולי צמים?
אנא עזרו לי להבין מה אני יכולה לאכול
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי כולסטרול וסוכר מעט גבוהים - תגובה
אהרון רזון15/05/2013יש לצמצם פחמימות, בעיקר פשוטות, מאכלים שמנים ועתירי כולסטרול. לצרוך שומנים חד בלתי רווים (לא יותר מדי) כגון שמן זית, אבוקדו וטחינה, הרבה ירקות.
הורדת משקל, אם יש ממה, עשויה לתרום משמעותית, כמו כן, פעילות אירובית ככל שאת יכולה להרשות לעצמך. אסור לצום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל תקין - מבנה גוףאיתי12/05/2013
שלום רב,
בכל הטבלאות משקל אידיאלי יש חלוקה למבנה גוף: קטן/בינוני/גדול
או צר/בינוני/רחב
איך אני יכול לדעת בדיוק לאיזה מבנה גוף אני שייך?
שאלה נוספת היא מהו "היקף פרק כף היד"? האם זה המקום שבו כף היד מתחברת לשאר הזרוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל תקין - מבנה גוף - תגובה
אהרון רזון12/05/2013לגבי השאלה הראשונה, קשה לכמת בס"מ כי יש לקחת בחשבון גם את הגובה והפרופורציות של הגוף. רופא המשפחה שלך יוכל להגיד לך לאיזו הגדרה הגוף שלך עונה.
התושבה לשאלה השניה כלולה בשאלה עצמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחםרותי12/05/2013
שמעתי שיש דיאטה של כמה ימים כמה פרוסות לחם שרוצים מרוחים בחמאה האם אצם יכולים לומר לי כיצד עושים את זה כמה ימים וכמה אפשר לרדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחם - תגובה
אהרון רזון12/05/2013דיאטות מוזרות כאלה אינן פתרון להרזיה. דיאטה נכונה צריכה להטמיע הרגלי אכילה נכונים לאורך ימים, וזה לא נכון לגבי מה שאת שואלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילה או פרגיתאריאלה12/05/2013
שלום,
רציתי לדעת מבחינה קלורית מה עדיף להזמין במסעדה - טבעות פילה על הגריל או פרגיות צלויות בגריל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פילה או פרגית - תגובה
אהרון רזון12/05/2013על הגריל, שנייהם דלי קלוריות אם דואגים לסלק כל השומן הנראה לעין. פילה הבקר
עדיף מבחינת הערכים התזונתיים. מומלץ לאכול בקר טרי רזה פעם בשבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרעי פשתן(:12/05/2013
היי
לאחר כל השבחים וההילולים של זרעים אלו החלטתי סוף סוף להתחיל לצרוך מהם הבנתי שהם חיוניים מאוד ובעלי ערכים גבוהים של אומגה 3 וסיבים
מטרתי העיקרית היא עלייה באחוזי שומן ולשם כך המליצו לי להתחיל להשתמש בהם
רציתי לדעת מה הכמות המומלצת ביום שעליי לצרוך מה? לאחר הטחינה שלהם שנעשת במקום?
ובנוסף האם לאחר 24 שעות באמת הם מאבדים מהערכים שלהם והאומגה מתחמצנת או שעדיין הדברים הטובים נשארים?
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרעי פשתן - תגובה
אהרון רזון12/05/2013זרעי פשתן שייכים לקטגורית שומן ומידת צריכתם המומלצת תלויה בחלקם של יתר השומנים בתזונה היומית. באופן כללי שתי כפות ביום. החימצון ואיבוד חלק מן הערכים התזונתיים מתחילים מרגע הקטיף, וזה נכון לגבי כל מה שבא מעולם הצומח.
זה אומר שגם הזרעים השלמים מאבדים משהו, אבל זה לא משמעותי. עם הטחינה
קצב החימצון גובר, אבל זה עדיין סביר להחזיקם בכלי סגור כמה ימים במקפיא לפני צריכתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
(:13/05/2013ולפני שרוצים לאכול מהם להוציא מהמקפיא ואז לאכול או יש להפשיר אותם קודם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה - תגובה
אהרון רזון13/05/2013אפשר גם וגם, אבל אם להפשיר, לא יותר מחצי שעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירה על משקל לאחר דיאטהליאן11/05/2013
שלום, ירדתי כ-11 קילו ואני רוצה לשמור על המשקל שיש לי.
הבעיה שאני לא יודעת איך, חשבתי לאכול קצת יותר ולהוריד קצת בספורט, אבל עליתי חצי קילו, ואני לא מבינה למה.
אשמח אם תענו לי , תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירה על משקל לאחר דיאטה - תגובה
אהרון רזון12/05/2013אולי רזית יותר מדי או מהר מדי, ובמקרה הזה עם החלשת משטר הדיאטה אפילו
באופן מתון, בד"כ עולים (לא באופן דרסטי) עד להתייצבות המשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוטנים(:09/05/2013
היי
רציתי לשאול מה הערך התזונתי של בוטנים? תמיד משבחים את אגוזי המלח והשקדים שיש בהם אומגה, סידן (בשקדים) וחומצות שומן ייחודיות
האם גם בבוטנים יש רכיבים טובים?
מדובר כמובן על בוטנים לא קלויים ולא ממולחים אלא טבעיים
בנוסף שאלה נוספת היא מה הכמות המומלצת לאכילה של בוטנים מסוג זה? כמה בוטנים ייחשב "למנה" ?
תודה וערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוטנים - תגובה
אהרון רזון10/05/2013הבוטנים מכילים שומן בריא, אבל פחות סידן, ברזל וסלניום מאגוזי מלך ושקדים. בשניים האחרונים, בעיקר באגוזים, יש גם יותר אומגה 3 צמחי (ALA).
הייתי ממליץ לאכל כמעט 20 גר (100 קק"ל) בתור מנה, אבל לא יותר מפעם בשבוע כדי להשאיר מקום גם לאחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, כמה בערך זה 20 גרם?
(:10/05/2013להערכתך על כמה בוטנים מדובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, כמה בערך זה 20 גרם? - תגובה
אהרון רזון10/05/2013אינני יודע. מישהו כמוך, שאוכל "לפי הספר", צריך שיהיו לו מאוזניים.
שיטה אחרת היא לקנות 100 גרם, לספור את כולם ולחלק ל5.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרזייה,העלאת HDL,ניקוי קרישי דםגיא08/05/2013
אני עושה פעילות גופנית בבית ע"י ריקוד לצלילי מוזיקה שאני אוהב-האם זה עוזר למטרות הנ"ל (הרשומות בכותרת)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרזייה,העלאת HDL,ניקוי קרישי דם - תגובה
אהרון רזון09/05/2013לשתי המטרות הראשונות אמור לעזור בהתאם לנפח ועצימות, ובהנחה שגם התזונה מתאימה.
לגבי השלישית, אינני יודע במפורש, אך יש להניח שכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני חושב שהיתרון בריקוד הוא:
גיא09/05/2013שבהרבה מקרים יש מצב שהאנשים מתעצלים לעשות פעילות גופנית-אבל בפעילות הריקוד יש גם הנאה מהפעילות הנ"ל-ולכן יש יותר סיכוי שהאדם יתמיד בפעילות הזאת.
אני מציע לכולם לנסות את זה-אפילו אם בהתחלה זה לא יהנה אותם במיוחד,אבל אני מניח שבהמשך זה יקבל תאוצה של הנאה (בהנחה שהאדם אוהב לשמוע מוסיקה-ואני מניח שרוב האנשים אוהבים מוסיקה).
אבל יחד עם הפעילות [ואולי לפני זה] צריך לשנות את התזונה בכיוון הרזיה מינימלית-כי שמנים מתקשים לרקוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי יכולת להרזות .ג'ולי07/05/2013
בס"ד
שלום רב , - ההודעה הזו היא מה - 2/5/2013
אני כבת 50 עשיתי הרבה מאוד דיאטות בחיים משומרי משקל , ועד דיקור סיני ואלקטרודות בגוף, בחצי שנה אחרונה, לא שמרתי ממש ועליתי עוד 3 ק"ג , היום לפני כ11 ימים התחלתי דיאטה מאוזנת, בין 1100-1200 קלוריות ליום , כל יום אני עושה הליכה בין 40 ד' לשעה, נשקלתי פעמיים ולאכזבתי רזיתי בקושי ב - 600 גרם , בדיקות הדם שלי טובות, מה עלי לעשות , ???? הגובה שלי הוא 1.60 והמשקל 65.3 ק"ג
________________________________________________________
לא קיבלתי תשובה מה עלי לעשות היום אני אחרי שלושה שבועות וממשיכה בהליכה בדיאטה וכלום ממש לא קורה דבר , וזה מאוד מייאש- 600 גרם רזיתי בלבד , האם שתית תה ירוק אחרי האוכל עוזר , ואגב אני שותה 2 כדורים של אומגה 3 , וכדורי ברזל בזמן המחזור כיוון שיש לי בעיה של ספיגת הברזל בגוף.
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי יכולת להרזות . - תגובה
אהרון רזון07/05/2013כבר קיבלת תגובה באותו התאריך מהדיאטנית
אפרת סויסה הרוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי עלייה במשקלמנצ07/05/2013
התחלתי דיאטה לפני כשבוע, הדיאטה כוללת תזונה מאוזנת תוך כדי המנעות מוחלטת מסוכר (למעט פירות) וניסיון המנעות כמה שיותר מגלוטן.
הפסקתי עם כל המתוקים והבורקסים והשטויות שהייתי מלעיטה את עצמי כל יום.
השינוי הכי גדול בדיאטה היה בעצם בשתייה-
עד לפני כשבוע לא נגעתי בכלל במים והייתי שותה בקבוק קטן של שתייה מתוקה לכל היום וזהו.
היום אני מקפידה על שתייה מרובה של מים לאורך כל היום.
היום מדדתי את עצמי (כן, מודה, ניסיתי לרמות את המערכת ולהשקל גם בלילה וגם בבוקר) אך עליתי במשקל ביותר מקילו.
הכיצד זה ייתכן?
מדובר פה על הבדל מהותי- מכל יום לדחוף כמה עוגות, בורקסים, עוגיות וקרואסנים לעבור למצב שאין מתוקים כאלה כלל.
ממצב של מיעוט בשתייה וגם אז- רק מתוקה לשתיית מים בלבד.
יכול להיות שהגוף צובר נוזלים ומכאן נובעת העליה?
חשוב לי לציין שאין פה הלם או משהו של הגוף שהוא הגיע למצב של צבירת מזון...
אני אוכלת, ואני אוכלת נכון ואני מקפידה על שלוש ארוחות+פירות כנישנושים באמצע.
מה אומרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי עלייה במשקל - תגובה
אהרון רזון07/05/2013צבירת נוזלים היא אחת האפשרויות. זה קורה אצל אנשים מסויימים (ובעיקר נשים בגלל המחזור) עם שינוי רדיקלי בתזונה וריבוי שתייה. את בדרך הנכונה וההרזיה תגיע. מומלצת פעילות גופנית יומית אירובית ואנאירובית להזנקה וזירוז ההרזיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה שלי
יפעת09/05/2013התפריט שלך נראה מאוד בריא אבל את צריכה להתאים אותו גם לחיים שלך (זה כמו חולצה - מה שנראה טוב על מישהי אחת לא תמיד ייראה טוב על מישהי אחרת כי לכל אחת גוף אחר). בדיאטות הקודמות שלי הייתי עושה אותו דבר בדיוק - שבוע אוכלת כמו נזירה, הגוף שלי כועס עלי שהפסקתי עם הפינוקים, אני רואה שלא ירדתי גרם ואז נשברת וחוזרת לאכול כרגיל.
הדיאטנית שלי חקרה אותי בפגישה הראשונה על החיים שלי ורק אחר כך הרכיבה לי תפריט אישי והנחיות לפעילות גופנית. זה גם טוב שיש מישהי שאת יכולה להתקשר אליה כשקשה לך או כשאת מרגישה שאת עומדת להישבר. רק ככה הצלחתי להוריד 7 ק"ג, בחיים לא חשבתי שאני אתמיד ככה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי הדיאטנית שלך?
נטע-לי13/05/2013תוכלי אולי לתת לי את השם שלה? אני מאוד רוצה שיתאימו לי תפריט אישי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטח
יפעת13/05/2013מאיה בן אפרים המדהימה. מאוד ממליצה עליה אם את גרה באזור תל אביב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


(1).jpg)