פורום דיאטה, תזונה נכונה, אכילה רגשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה ניתן לאכול במקום אגוזים בסכרת?
    פ
    13/07/2013

    שלום, הדיאטנית נתנה לי תפריט לסכרת. במנת הביניים רשמה לי מנת פרי עם אגוזים אך גיליתי שאני כנראה אלרגי לאגוזים. מה ניתן לקחת במקום?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ניתן לאכול במקום אגוזים בסכרת? - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    13/07/2013

    תבדקי אם את אלרגית לכל סוגי האגוזים?
    בכל אופן ארוחת ביניים יכולה להיות גם פרוסת לחם קל עם ממרח שומני כמו אבוקדו או טחינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם ברצוני לאכול פרי,?

    פ
    14/07/2013

    מה התוספת שניתן לאכול במקום אגוזים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במהלך היום
    נערה
    12/07/2013

    אם אני שוקלת בתחילת יום בממוצע 48.4
    ואני מגיעה בסוף יום בערך ל- 48.9-49
    זה בסדר או שזה אמור להיות פחות..

    ושאלה נוספת אם אני אוכלת בממוצע 1000 קלוריות (לדוגמא) ביום בכמה קלוריות אני צריכה לחרוג כדי לעלות במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עליה במהלך היום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במהלך היום - תגובה

    אהרון רזון
    12/07/2013

    אם את לא צמה ואין לך שילשול, המשקל בסוף היום, בד"כ גבוה יותר מאשר בהתחלתו.
    אם משקלך יציב עבור ערך קלורי מסויים של התפריט היומי, תאורטי כל תוספת קלורית ללא הגדלת הוצאת האנרגיה, תביא לעליה במשקל. חריגה מתונה חד פעמית לא בהכרח
    משפיעה על המשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיאטה איזה לחם עדיף לאכול?
    נועה
    11/07/2013

    לחם קל מקמח מלא שחור או לחם לבן? שניהם כמעט אותם קלוריות פשוט אין ממש הבדל גדול.. אבל בכל זאת מה יעזור לי להרזות יותר מהר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיאטה איזה לחם עדיף לאכול? - תגובה

    אהרון רזון
    11/07/2013

    בלי קשר לדיאטה, לחם מלא עדיף, כי הוא מכיל יותר סיבים תזונתיים, מינרלים וויטנינים, לכן הוא יותר בריא מלחם לבן. הוא גם אמור לעזור להרזיה בגלל שהסיבים גורמים לשובע
    לזמן ממושך יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בתת משקל
    נכ
    10/07/2013

    שלום, אני בן 22 1.82 ושוקל בסביבות 58 קילו.
    בתור ילד הייתי שמן, עד שבגיל 13 עשיתי דיאטה רצחנית והגעתי סמוך לתת משקל.
    מאז אני נע על הגבול, (בין 63 ל- 70 מאז שהפסקתי לגבוה) אבל לפני חודשיים התחלתי לעבוד בעבודה פיזית בחקלאות ומאז הורדתי 5-6 קילו.
    אני מנסה לאכול הרבה (3 ארוחות ביום ופעמיים לנשנש אבל עדיין אני נתקל במספר בעיות.
    1) אני שורף הרבה קלוריות בעבודה פיזית שלא בונה את הגוף טוב, לכן אני משתדל גם לשחות ולעשות תרגילי כוח אחה"צ וקשה לי להשלים את הקלוריות.
    2) קשיים בעיכול (מצטער על הפירוט אבל יציאה בערך פעמיים ביום)
    3) עיסוק אובססיבי בין השאר מתוך הרגלים של מישהו שהיה שמן.
    אני נשקל כל בוקר, ואני שם לב שבימים של ירידה זה ב300-400 גרם ובימים של ירידה זה יכול להגיע לקילו בערך. אשמח להמלצות (אני נמצא ברמת הגולן וקשה לי להגיע לתזונאית אז הפניה לתפריט או תכנית אימונים יעזרו לי מאוד.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בתת משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בתת משקל - תגובה

    אהרון רזון
    10/07/2013

    מהתאור שלך מתעורר חשד של הפרעות אכילה שהתחילו בגיל 13. בין התסמינים: תנודות תכופות במשקל, עיסוק אובססובי בתדמית הגוף, שקילה יומיומית ועוד. את הבעיה יש לנסות לפתור על ידי טיפול משולב נפשי-תזונתי. לייעוץ אינטרנטי יותר מפורט (אינו מחליף את הטיפול הנ"ל) יש לפנות לפורום "הפרעות אכילה".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תשובה מהירה!!!!!!!
    רוית
    10/07/2013

    שלום,
    אני בת 32 סובלת מנשירה חזקה מאוד
    יש לי שיבוש הורמונלי ,האם תזונה נכונה יכולה לעזור?
    אני לא אוכלת נכון

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה תשובה מהירה!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תשובה מהירה!!!!!!! - תגובה

    אהרון רזון
    10/07/2013

    קודם כול, תזונה נכונה מומלצת ללא קשר לבעיה הספציפית, אבל איננה מבטיחה את פתרונה. לנשירה יכולות להיות הרבה סיבות, ביניהן גם הורמונלית. ראשית, את צריכה לאזן את המערכת ההורמונלית על ידי טיפול רפואי. בשלב הבא, או במקביל, יש לבדוק ולפתור
    חסרים תזונתיים אפשריים היכולים להשפיע על בריאות השיער כגון: אבץ, ברזל B12, B6 ,B3, נחושת ועוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    אור
    11/07/2013

    נשירה יכולה נבוע ממספר רב של גורמים ביניהם תזונה לא נכונה תורשה וכו' מטרה ראשונה היא לזהות את הבעיה ולאחר מכן לטפל בשיקום השיער, אני ממליצה לך לפנות אלינו לסניף ולפגישת ייעוץ ולשמוע על אפשרויות להפסקת הנשירה ושיקום השיער.
    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שומן בבטן
    נירניר
    09/07/2013

    שלום, אני בן 21 1,73 ולקראת גיל 18 התחלתי להשמין במקצת. לפני 4 חודשים התחלתי בדיאטה וירדתי מ72 קג ל 64 ובאמת הרגשתי וראיתי ירידה משמעותית בכל חלקי הגוף (פנים, חזה, ירכיים וכו) חוץ מבבטן שם ריכוז השומן הגדול שלי. אני לא מבין, כאילו כל הגוף ירד חוץ מהבטן שנשארה פחות או יותר אותו הדבר, כולם אומרים לי שירדתי המון ואני חייב להפסיק כי אני נראה רזה מידי אך הבטן שממש מפריעה לי עדיין שם. אציין שהדיאטה שעשיתי לא לוותה בפעילות גופנית כלל. האם פעילות גופנית תעזור כאן או שיש בעיה אחרת כי בכל זאת ירדתי8 קילו בלי תזוזה בבטן. ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומן בבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שומן בבטן - תגובה

    אהרון רזון
    09/07/2013

    מבנה הגוף, כולל התפלגות השומן בו, הינו נתון גנטי שאינו ניתן לשינוי. במילים אחרות, אנו לא יכולים לרזות או להשמין באופן נקודתי על פי רצוננו. כאשר אנחנו מרזים, הורדת השומן
    מתבצעת בכל חלקי הגוף, לפי יחס מסויים. רצה הבורא שרוב השומן שלך מרוכז בבטן
    וגם במקרה של הרזייה,עם או בלי פעילות גופנית, היחס נשמר. התעמלות מתאימה תחזק את שרירי הבטן, כך שהיא תבלוט פחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה דחופה
    ויקה
    08/07/2013

    היי, התחלתי לפני שבועיים וחצי תהליך של ירידה במשקל שאני זקוקה לו מאוד.
    משקלי 63 והגובה שלי 1.57 ואני בת 18. משקל היעד שלי הוא 55, האם אני צריכה יותר?
    התחלתי בתוכנית אימונים של פילאטיס ביוטיוב, ובמערכת של האימונים אני עושה 6 פעמים בשבוע אימון כל יום של חצי שעה ויום אחד בשבוע של הפסקה שאני לא מתאמנת ויכולה להרשות לעצמי לאכול משהו מתוק אבל משהו קטן, כמו עוגיות דלות קלוריות, יוגורט 3 אחוז עם פרות וגרנולה, פנקייקים עם ביצה ובננה.. דברים כאלה.. זה דבר נכון לעשות?
    אני גם אוכלת ארוחות מאוד מסודרות ארוחת בוקר טובה, בניים, צהריים, וערב משהו קטן ואפשר להגיד שאני מגיעה ל1200 קלוריות ליום ואני שותה המון מים.
    בנוסף לפילאטיס אני רצה פעמיים בשבוע.. השאלה שלי האם כל הדברים שאני עושה מספיקים והאם אני צריכה להוסיף עוד ספורט? בנתיים בשבועיים האלה שאני בתהליך הזה הורדתי 2 קילו וחצי
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה דחופה - תגובה

    אהרון רזון
    09/07/2013

    פילאטיס היא פעילות מועילה בהחלט, אם הביצוע נכון, אבל תרומתה להרזיה איננה משמעותית. לעומת זאת, הריצה שורפת הרבה אנרגיה, קרי עוזרת משמעותית להרזיה,
    בנוסף ליתרונות אחרים. אני מציע לך להסתפק בפעמיים, שלוש פילאטיס, ובמקום, להוסיף אימוני ריצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות עם נטעחן
    לי
    08/07/2013

    האם התפריט שלי בסדר?
    משקל- 49.5
    גובה-158
    גיל-17.5-18

    בבוקר- תה עם 2 ביסקוויטים
    מאוחר יותר מעדן יוגורט
    ביניים- ירק
    צהריים- שניצל/2 נקניקיות*כוס פתיתים/כוס פסטה/כוס אורז/כוס קוסקוס/קצת צ'יפס
    או מרק עם עוף
    או דג
    (עם סלט כמובן-עגבניה ומלפפון)
    ביניים- פרי
    ערב- 2 לחם קל עם גוטג/גבינה /טונה+ סלט
    או ביצה קשה+סלט+גבינה/קוטג
    או כוס דגנים+חלב


    האם אני צריכה להוסיף/להוריד משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות עם נטעחן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    נטעחן דיאטנית
    08/07/2013

    הי לי,
    לצערי אני ממש לא יכולה לענות על שאלה זו מכיוון ואני לא מכירה אותך.
    ממליצה לפנות לדיאטנית להתייעצות נוספת.
    בהצלחה
    נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך..

    בת 17.8
    10/07/2013

    אוקיי..
    בכל אופן לפי הנתונים שלי כמה קלוריות אני צריכה ביום כדי לשמור על המשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה על הדיאטה שלך

    גל
    11/07/2013

    טוב שאת אוכלת בצורה מגוונת ומודעת לאופציות שאת יכולה לאכול בכל ארוחה. בעיקרון קשה על רגל אחת להתאים לך תפריט אישי כיוון שזה תפקיד של תזונאית.
    יש לי כמה המלצות חשובות בשבילך:
    1. את אוכלת פחממות ריקות ומזיקות לגוף כמו לחם לבן, פסטה, פתיתים ועוד מה שציינת. ואני אומר, למה שלא תאכלי פחממות מלאות ובריאות כמו: אורז מלא, בורגול, כוסמת, קוואקר, פסטה מקמח מלא, קינואה וכדומה?.
    2. את אוכלת הרבה מזון מהחי כמו: עוף, דגים, בשר, ביצים, חלב.
    ואני שואל אותך: למה שלא תאכלי מזון מהצומח? שהוא יותר קל לעיקול ויותר בריא לגוף כמו: עדשים, שעועית, חומוס מבושל, פול וכדומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבת
    אני
    08/07/2013

    במהלך השבוע אני אוכלת בצורה מתונה ומבוקרת..
    אבל כשמגיע שבת יש הרבה אוכל והרבה סוגים..ותמיד אני מוצאת את עצמי במוצא"ש עם בטן "נפוחה" ואפילו כאבי בטן- האם זה נגרם בגלל שאני אוכלת יותר מבמהלך השבוע ואז פתאום כשאני אוכלת יותר "קשה" לקיבה?
    ואם כן יש לך טיפ שיעזור לי להתמיד בדיאטה גם בשבת?

    שאלה נוספת- האם 30 גרם של סוגי דגנים שווה לכמות של כוס חד פעמי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבת - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    13/07/2013

    את מרגישה נפיחות בבטן בכיוון שאת אוכלת כנראה יותר ממה שאת צריכה .
    תנסי למצוא איזון בכל ימות השבוע . סביר להניח שבסופש יש יותר אוכל אבל תשתדלי שזה לא יהייה קיצוני מידי .
    לגבי 30 גרם זה בערך כוס חד פעמית לא ממש מלאה עד הסוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לנטעחן
    ליאור
    06/07/2013

    היי נטעחן,
    אשמח לקבל ממך חוות דעת על התזונה שלי.

    אני בת 28, גובה 1.71 , מבנה גוף בינוני ומשקל 64 ק"ג. ברצוני להפחית כ-3-4 ק"ג ממשקלי.

    -
    ארוחת בוקר:
    כוס חלב 1% + כוס חד פעמית ברנפלקס ללא תוספת סוכר
    -
    ארוחת ביניים:
    יוגורט לבן 1.5% + ירקות חתוכים
    -
    ארוחת צהרים:
    אפשרות א': סלט ירקות גדול + חזה עוף בגריל גדול + חצי כוס פחמימה בריאותית (אורז מלא,קינואה,כוסמת..) + כפית שמן זית + מרק צח
    אפשרות ב': סלט ירקות גדול + קופסת טונה במים + 1-2 פרוסות לחם קל + 2-3 כפות טחינה מוכנה (יחסית דלילה).
    -
    ארוחת ביניים:
    2 תמרים מג'הול גדולים, במידה ויש אימון - מוסיפה לפניו בננה
    -
    ארוחת ערב:
    סלט גדול
    קערה גדולה של מרק ירקות סמיך / תבנית גדולה של ירקות אפויים בתנור עם תרסיס שמן זית (קישואים, חצילים, כרוב לבן).
    חביתה מוכנה מביצה אחת במחבת עם תרסיס שמן זית
    פרוסת לחם שיפון מלא (45 גרם)
    80 גרם גבינה לבנה 3%
    2 כפיות טחינה גולמית / 2 אגוזי ברזיל
    -
    בנוסף למה שכתוב למטה, אני מקפידה על שתייה מרובה ובאופן כללי אכילת כמות גדולה מאוד של ירקות שונים (טריים או אפויים).
    אוכלת גם מסטיקים ללא סוכר (בערך 8 מלבנים קטנים ביום) וסוכריות ללא סוכר (בערך 5 ביום)

    משתדלת לעשות פילאטיס מכשירים (עבודה רבה על כוח, משקולות וחיטוב) פעמיים בשבוע ולרוץ כ-45 דקות פעמיים בשבוע (בימים אחרים). סדר היום שלי לא מאפשר מעבר לזה..

    תודה רבה מראש על עזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לנטעחן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנטעחן

    ליאור
    08/07/2013

    היי נטעחן,
    אני אוכלת עפ"י התפריט הזה, פחות או יותר, כבר למעלה משנה. אמת שהמשקל ממש לא חשוב לי, אני רוצה לרדת בהיקפים, כמו שכתבת.
    למרות השמירה האדוקה על התפריט בשילוב עם פעילות גופנית, בחצי השנה האחרונה אני לא מצליחה להשיג את מטרתי ו"להצטמצם" בגוף - ולכן רציתי לשאול לדעתך, האם את ממליצה לשנות בו משהו.

    אשמח אם תוכלי לסייע :)
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חידוד תשובה

    נטעחן דיאטנית
    08/07/2013

    הי יעל,
    יכול להיות מצב שבו את נתקעת במשקל דווקא בגלל שאת נשארת בדיוק על אותו התפריט.
    על מנת להמשיך ולרדת במשקל עליך לעשות שינוי. הייתי ממליצה להוסיף כשלב ראשון יותר ספורט (וכך בעצם תעלי את ההוצאה הקלורית היומית). שלב שני ולא פחות חשוב הוא להתחיל לגוון את התפריט. את יכולה להתחיל להשתמש בקבוצות מזון ולשנות את מה שאת רגילה לאכול. כל שינוי שכזה עשוי להוביל להמשך הירידה.
    בהצלחה
    נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ליאור
    09/07/2013

    תודה רבה על העצה!
    יש לך דוגמאות לשינוי במסגרת קבוצת המזון הרלוונטית שניתן לעשות?
    כי התפריט שלי יחסית די מגוון על פני היום ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה ..

    ליאור
    14/07/2013

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי, אשמח לתגובה.. תודה רבה!

    אירית
    17/07/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה מכל אחד ממנהלי הפורום..

    אירית
    11/08/2013

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך אחרונה
    אלון
    05/07/2013

    אז לפי התגובה האחרונה לפי הנתונים שלי אעשה נסיון להוריד באמצעות פעילות גופנית מוגברת 6 ק"ג בחודש הראשון ואח"כ 4 ק"ג לחודש עד ליעד. האם אני יכול לפרש חודש כ4 שבועות בלבד ולא 30 או 31 ימים?כלומר האם אני יכול לפרש את התגובה כך:ב4 השבועות הראשונים 6 ק"ג ואח"כ בשבועות 5-8 4 ק"ג,בשבועות 9-12 4 ק"ג וכו'...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלת המשך אחרונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך אחרונה - תגובה

    אהרון רזון
    06/07/2013

    אפשר 1.5 ק"ג\שבוע עבור 4 השבועות הראשונים ו-1 ק"ג\שבוע בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירות
    אירית
    05/07/2013

    היי,
    אני אוכלת מנת פרי ביום (או שתיים, אם יש אימון באותו יום).
    האם זה בסדר שמנת הפרי היומית תהיה 2 תמרים מג'הול מיובשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירות - תגובה

    אהרון רזון
    05/07/2013

    2-4 תמרים מהווים מנת פרי, ואכילתם מומלצת מייד אחרי אימון עצים או ממושך.
    בתזונה נכונה אוכלים 2-3 מנות פרי מגוונים ביום, כי לכל פרי סגולות בריאותיות ייחודיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך
    אלון
    05/07/2013

    לפי התשובה השתכנעתי שלא כדאי לעשות שבועיים דיאטת"כאסח"ולרדת 6 ק"ג ואח"כ לעבור לקצב מתון של עד 1 ק"ג בשבוע אז שאלתי כעת:האם לרדת במשך 8-10 שבועות בין 1 ל2 ק"ג בשבוע(ממוצע 1.5 ק"ג בשבוע)עבורי,שאני בן 41,בריא בד"כ,גובה 178 ומשקל נוכחי של 96 ק"ג,נראה בתור יעד ריאלי?אגב,אני משתדל במהלך הדיאטה לעשות פעילות גופנית מוגברת:חדר כושר,הליכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלת המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך - תגובה

    אהרון רזון
    05/07/2013

    ייתכן שעם תפריט בנוי היטב, לא דל מדי, ועם פעילות אירובית בעצימות בינונית-גבוהה של לפחות שעה ביום + פעילות אנאירובית 2-3 פעמים בשבוע, תוכל לרזות 6 ק"ג בחודש הראשון, ובהמשך 4 ק"ג בחודש. זה הקצב הבריא עם סיכוי שמירה, שמתאים לנתונים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבועיים דיאטת "כאסח"ואח"כ מתונה
    דן
    04/07/2013

    שלום רב.אני בן 41,בריא בדר"כ,גובה 178 ושוקל 96.בכוונתי לרדת בשבועיים הראשונים של הדיאטה שהחלטתי לעשות כ-6(!)ק"ג לפי 0.5 ק"ג ביום למעט יום שבת בעזרת פעילות גופנית מוגברת ונסיון"לשמור על הפה"ואז לעבור לדיאטה מתונה של עד 1 ק"ג לשבוע עד להשגת משקל היעד 78 ק"ג.בהנחה שאצליח במאמץ אדיר להוריד את אותם 6 ק"ג בשבועיים הראשונים,האם אני עלול לסכן את בריאותי?דרך אגב,אציין שבבדיקות האחרונות שערכתי לפני כשנה וחצי התגלה אצלי כבד שומני בדרגת חומרה בינונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבועיים דיאטת "כאסח"ואח"כ מתונה - תגובה

    אהרון רזון
    04/07/2013

    יש מצב להורדת 6 ק"ג בשבועים הראשונים כולל שבתות, אבל הרוב אינו שומן. כאשר תעבור לדיאטה מתונה, לא רק שלא תמשיך לרזות במתינות, אלא תהיה עליה זמנית במשקל במידה מסויימת, או אפילו החזרת רוב הקילוגרמים.. אם אתה בריא, דיאטת רעב מוגבלת לשבועים לא אמורה לגרום לנזק בריאותי מתמשך.ייתכנו עצירות, חולשה, עצבנות ובעיות שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אותה התזונה במגמת עליה
    יושי
    04/07/2013

    בת 40, כל החיים בדיאטות, לפני כשנתיים שיניתי את הרגלי האכילה וירדתי 11 ק"ג עליהם שמרתי באדיקות. לאחרונה בלי שום שינוי בהרגלים העלתי 3 ק"ג שלא רק מסרבים להפרד ממני אלא כל יום המשקל עולה עוד טיפה. היאוש והתסכול גדולים.
    התזונה שלי מבוססת על אכילת 2 פרוסות לחם קל עם כף קוטג' וחלמון ביצה קשה בבוקר.
    בצהרים סלט ענק (סלק חי, קולורבי, מלפפון, עגבניה, צנונית, גמבה, בצל ושמיר/פטרוזליה) עם מנת בשר
    אחה"צ, אבטיח או מעדן או פרי/ גלידל
    בערב 2 פרוסות לחם קל עם ירקות גבינה בולגרית, קוטג ואבוקדו.
    שוחה בין פעם לפעמים בשבוע.
    מה לעשות כדי לחזור ולרדת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אותה התזונה במגמת עליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אותה התזונה במגמת עליה - תגובה

    אהרון רזון
    04/07/2013

    גם בהעדר נתונים (גובה, משקל, תדירות וסוג הדיאטות), אפשר להסיק שגופך
    למוד הדיאטות שיכלל את השליטה במשק האנרגיה ונהיה "קמצן", דבר המקשה על הרזייה ואפילו מוביל לאגירת שומן. התפריט שלך מאוזן ובנוי היטב, אם כי הייתי מוותר על מעדן לטובת יוגורט טבעי, ולגלידל. הלחם מומלץ מקמח מלא. לא רצוי להפחית את ערכו הקלורי של התפריט, אך גיוונו עשוי לעזור. אני ממליץ בין היתר להחליף 2-3 פעמים בשבוע ואף יותר את הבשר בדג טרי איכותי. שחיה, זאת פעילות טובה מאוד (אני שוחה הרבה), אבל פעם פעמיים בשבוע אינו מספקי למטרתך. שעת שחיה מאומצת לפחות 5 פעמים בשבוע, אמורה לחדש את הירידה. אם תוסיפי גם ריצה (בהדרגה, אם את לא מאומנת) וגם פעילות בונה שריר, ההצלחה מובטחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום