מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- 10 קילוויקה21/10/2012
היי, בזמן האחרון התחלתי להשמין מאוד במיוחד אחרי החגים והחופשים שהיו לי.
משקלי הוא 63 והגובה שלי 1.55, אני רצה 3-4 פעמים בשבוע ובזמן האחרון הפסקתי בגלל בעיות בגב. אני מאמינה שאני בקרוב יחזור לרוץ, השאלה שלי כמה זמן יקח לי עד שאני יוריד את העודף משקל שלי שהוא לפחות 10 קילו. אני לא יודעת איך לאכול כי הסדר יום שלי הוא לא מסודר, בבוקר אני לא יכולה לאכול יש לי בחילות, בבית ספר אין לי זמן זה יוצא שאני אוכלת רק ארוחת צהריים וערב, מה לעשות איך לאכול ?
זה חשוב לי מאוד במיוחד שאני עוד שנה מתגייסת.. אשמח אם תעזור לי, תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 10 קילו - תגובה
ליטל סמואל-לוי21/10/2012הי ויקה,
למרות שלא כתבת כמה זמן היית רצה או כמה מרחק, אני משערת שיש קשר בין הפסקת הריצה לבין העלייה במשקל לאחרונה. היית רצה 3-4 פעמים בשבוע וזה ודאי תרם משמעותית להוצאה הקלורית שלך, כך שגם אם לא שינית את התזונה שלך, יתכן ועלית במשקל רק משום שנאצלת להפסיק פעילות.
אני חושבת שחלק גדול מהפיתרון טמון באכילה שלךבמהלך הבוקר. את אומרת שאת סובלת מבחילות וזה יכול להיות תוצאה של אי אכילה לזמן ממושך. בנוסף לכך, דילוג אכילה על ארוחת בוקר / עשר מביא לאכילה מוגברת כפיצוי אחה"צ ובערב, כך שאין בכך שום רווח.
חשוב מאוד שתלכי לייעוץ דיאטני לפגישה אחת, כדי להרכיב תוכנית אכילה מאוזנת שכוללת ארוחות קטנות מפוזרות במשך היום. ארוחות מזינות שיתנו לך תחושה של שובע לאורך היום וגם יעזרו לך עם תחושת הבחילה בביה"ס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה10 קילו - תגובה
אהרון רזון21/10/2012קצב ההרזיה תלוי בהרבה גורמים: היקף קלורי של התזונה, משקל כולל, עודף המשקל, גיל, גובה, מין, פעילות גופנית, קצב מטבולי בסיסי, דיאטות קודמות.
באופן כללי ,קצב בריא הוא 2-4 ק"ג לחודש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארוחת בוקר מיותרת
עידו29/10/2012ארוחת בוקר מיותרת
כנסו לpaleo israel
תאכלו נכון והרבה שומן רווי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחמיתיואב18/10/2012
שלום רב,
אני מעוניין להוריד כ-10 ק״ג ואני מאוד אוהב לחמית עם ממרחים שונים.רציתי לדעת איזה מבין הסוגים הוא הטוב ביותר להורדה במשקל(סובין,חיטה מלאה,שיפון,ללא גלוטן)
תודה רבה על העזרה
(-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחמית - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/10/2012חשוב שתדע שלחמית אחת שוות ערך לפרוסת לחם קל כלומר 2 לחמית שוות ערך לפרוסת לחם כלומר למנת פחמימה ולכן אתה צריך לשים לב לכמויות .
לגבי הסוג זה לא ממש משנה רובם עשירים בסיבים תזונתיים , פרט ללחמית עם אגוזים שהיא כמעט שוות ערך לפרוסת לחם רגילה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרעי פשתןענת17/10/2012
שלום רב,1. האם זרעי פשתן טחונים הנאכלים בתוך מרק חם או דייסת שיבולת שועל עלולים לאבד את יתרונותיהם ?
2. האם אכילה יומיומית של זרעי פשתן עלולה להזיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרעי פשתן - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/10/2012אין נזק באכילת זרעי פישתן והם אינם נהרסים בחימום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוקחיה17/10/2012
שלום, האם שתיית כוס תה ירוק לאחר ארוחה עיקרית המכילה ברזל, פוגעת בספיגת הברזל. בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה ירוק - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/10/2012תה ירוק מכיל קפאין ולכן יכול להזיק בספיגה של הברזל .
יש לחכות לפחות שעה בין ארוחה המיכלה ברזל לבין משקאות המכילים קפאין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפרסמוןעעע16/10/2012
שלום רב!
אומרים שאפרסמון מזיק לכבד וצריך להגביל את צריכתו ולאכול רק אחד ביום
האם זה נכון ?
או שרק מי שיש לו בעיות במערכת העיכול צריך להיזהר ואדם בריא יכול לאכול בלי חשש
כמות סבירת של פרי זה למשל 2 ,3
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפרסמון - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/10/2012אפרסמון לא מזיק לכבד.
ישנם אנשים שעברו ניתוחים הכוללים פתיחת בטן או שיש להם נטיה לחסימות מעיים ולהם יש צורך להיזהר מאיכלת אפרסמון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה עשירה בברזליעל16/10/2012
שלום רב,
בני בן שנה וחודש והייתי מעוניינת ליצור לו תפריט עשיר בברזל בשל חוסר רציני בברזל. הרופאה המליצה על לפחות 15 טיפות ברזל ולצערי כרגע לא ניתן לתת לו אותן כי משלשל כבר למעלה משבוע ולסירוגין בתקופה האחרונה.
ההיתי שמחה לקבל רעיונותת לתפריט מסודר או שילובים שעשירים בברזל שאוכל לתת לו בגילו וייספגו כהלכה...
תודה מראש,
אמא מודאגת:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון16/10/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_תזונת_תינוקות' id=link]תזונת תינוקות[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהאמנון מודאגג16/10/2012
רציתי לדעת אם אפשר לשתות קולה zero בדיאטה ומה הכמות שאפשר ביום תודה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/10/2012אתה יכול לצרוך קולה זרו בדיאטה ,אך חשוב שתזכור שהקולה מכילה קפאין ולכן פוגעת בספיגה של ברזל וסידן ומכילה חומצה זרחתית שעלולה לפגוע בבריאות העצם.
וכן ניתן לצרוך קולה זרו אך לא בהגזמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ לגבי כמות קלוריותזיו16/10/2012
שלום, שמי זיו ושאלתי היא כזו.
אני עושה דיאטה מזה כשנה וירדתי בערך 10-12 קילו.
משקלי ההתחלתי היה 70 קילו וכיום אני שוקלת 57 קילו.
הגובה שלי 1.74, גילי 29.
אני מבצעת בין 4-5 פעמים בשבוע אימון של פילאטיס מזרון מתקדם, דרגת הקושי היא גבוהה.
פעמיים בשבוע אירובי חצי שעה.
ועבודתי משרדית.
רציתי לדעת על מנת שאוכל לרדת יותר מה כמות הקלוריות אותה אני נדרשת לספק לגוף?
ובנוסף אני עתידה להוסיף חלוקה של עלונים למשך 6 שעות ביום, מה כמות הקלוריות שאצטרך לספק לגוף בימים אלו?
חשוב לי לציין כי אני מעוניינת להמשיך לרדת עוד 3-4 קילו לפחות.
אשמח לתשובתכם,תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ לגבי כמות קלוריות - תגובה
אהרון רזון22/10/2012את קרובה לתת-משקל. אם כבר שינוי במשקל, מומלץ דווקא העלת מסת השרירים על ידי תזונה נכונה והוספת אימוני כול בנוסף לפילטיס. אם בכל זאת תתמידי ברצונך להרזיה תוך שקיעה עמוקה לתת-משקל, בריאותך תפגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסכול מאין תוצאותפנינה15/10/2012
אני בת 45 צמחונית מזה 14 שנה ערכים של ברזל,פריטין,המוגלובין ועוד נמוכים מהסקלה
יש לי עודף משקל של כ-10 קילו
ראשית לצד הבריאותי, לרפואה הקונבנציונלית אין הרבה מה להציע חוץ מלקיחת כדורי ברזל
אבל עד עתה בעצם לא הגיעו לשורש הבעיה מדוע הברזל לא נספג בגוף
לפני כחודשיים פניתי לרפואה הסינית לדיקור בניסיון לפתור את הבעיה
לאחר כ-6 מפגשים חד שבועיים אני טרם מרגישה שינוי באנרגיות (עייפות רבה)
עברתי גם שינוי תזונתי בהמלצתם, אני מתחילה את היום עם דייסת קונגי(אורז)
צהריים מרק עדשים או ירקות+גריסים או אורז (מלא כמובן) דג(פעמיים בשבוע) ירקות חיים ומבושלים עלים ירוקים אחה"צ אגוזי פקאן+משמש אורגני ערב פרוסת לחם כוסמין+טחינה או גבינת עיזים.
מצד אחד התזונה עשתה לי טוב נפסקו תחושת המלאות, הנפיחויות (גזים)
מצד שני נראה לי שאני עולה במשקל
מבחינת התעמלות משתדלת פעמיים בשבוע (בתקופת החגים לא הצלחתי)
כרגע המצב הוא של תסכול עמוק ממאמצים שלא מביאים שום תוצאות בהרזיה
האם חסרים של ברזל + משפיעים על אי ירידה במשקל
איזו חלופה הייתם מציאים לי בכי לפתור את הבעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסכול מאין תוצאות - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/10/2012אין קשר לחסר בברזל וחוסר ירידה במשקל.
את צריכה לזכור שתזונה בריאה לא בהכרח היא תזונה המתאימה לירידה במשקל ולכן את צריכה להקפיד על כמויות מעבר לאיכות האוכל.
התפריט שניתן לך נשמע דל בחלבונים ועתיר בפחמימות ויתכן שזו הסיבה לעלייה במשקל.
בנוסף האם ניסית סוגים שונים של ברזל??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנינה, כלכך פשוט וקל להרזות.
אבי27/10/2012היי פנינה
התשובה הקצרה היא - את צריכה לאכול שומן - והרבה שומן!
הרבה פעמים זה כלכך יותר פשוט וקל ממה שאת חושבת,
אני רוצה להגיד לך שמנסיוני האישי כצמחונית כ8 שנים עד שחזרתי לאכול בשר לפני כשנה וחצי הייתי בעודף משקל, הרגשה של חוסר אנרגיה ועייפות כרונית.
ניסיתי להוריד משקל בכל דרך אפשרית (דיאטות שונות ומשונות למיניהן)
עד שגיליתי שפשוט צמחונות היא דבר לא טבעי (שלא תביני לא נכון, העניין המוסרי חשוב מאין כמוהו וזה מה שגרם לי להיות צמחונית) אבל ממוסריות ועד בריאות האדם הדרך רחוקה (יש אומרים לפחות 3 מיליון שנות אבולוציה..)
הרי האדם אכל בשר משחר היותו אדם והממצאים תומכים בכל בכל אתר ואתר ארכיאולוגי שנחפר (כולל כאן בארץ). כלים לצייד היו בשימוש החל מאוסטרולופיתקוס אפריקנוס וכלה בהומו ספיינס בן מינננו.
כך שבעצם הצמחונות אנו מונעים מעצמנו את המזון שהגוף שלנו הסתגל אליו במשך מיליוני שנים ועל בסיסו הותאמו הגנים שלנו הגוף השתנה (הדוגמא הטובה ביותר היא גדילת המוח בצורה יוצאת דופן).
אנו הרביבורים - כלומר אוכלי כל, גופנו הותאם במשך מיליוי השנים האחרונות לצריכת בשר ושומן מהחי ו"להנות" מהעושר האנרגטי שבו (השומן הוא המזון הדחוס ביותר אנרגטית!!)
אז בתגובה לשאלתך חפשי הדיאטה הפליאוליתית ותיהי בריאה!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע חסר היגיון
פנינה27/10/2012לאכול שומן ולרזות,הסבירי את ההיגיון שבדבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשומן מהחי לא משמין! הוא מזון על
עידו28/10/2012הגוף שלנו מותאם אבולוציונית לצריכת שומן מהחי (כולל בשר) וירקות במידה.
זה המזון המועדף על הגוף,
ברגע שאת מכניסה לגוף מזון פחות מועדף (דוגמת פחמימות, דגנים וכו,..)
הגוף מרגיש את הסינגל שאומר לו שאת נמצאת במחסור והתזונה האידיאלית (שומן ובשר) איננה בשפע ומתחיל לאגור שומן.
זה מנגנון אבולציוני שהתפתח באדם במשך 2 וחצי מיליון השנים האחרונות.
מה שמשמין אותך זה מזון שלא נועד לבני אדם.
את הולכת לשנות את החיים שלך אם תביני את העיקרון הזה.
זה הולך ותופס תאוצה הרעיון של תזונה קדמונית או בקיצור דיאטצת פליאו (פליאוליתית)
תתחילי לקרוא בלוגים של "מר קדמוני" ו"פליאו סטייל" חפשי בגוגל
יש שם המון המון מידע!
או חפשי באנגלית paleo diet
ואת יכולה להיכנס לקבוצה בפייסבוק paleo israel יש שם כבר קרוב ל300 חברים
שכולם מעידים על שינוי עצום בחיים שלהם (משקל,בריאות,אנרגיה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגיוני מאוד, דיאטת פליאו
עידו29/10/2012חפשי באינטרנט
או בפייסבוק paleo israel
ותגלי איך נהיים בריאים ורזים מצריכת בשר ושומן מהחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחפשי דיאטת פליאו והכל יתחבר
עידו29/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטת שומן רווי תביא לך בריאות
עידו29/10/2012תחפשי דיאטת פליאו בגוגל
או paleo israel בפייסבוק יש שם קבוצה גדולה של אנשים
דיאטה בגישה אבולוציונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכרגע אין בכוונתי לחזור ולאכול חיות
פנינה29/10/2012ובנוסף אני מכירה צמחונים בריאים ורזים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא חובה לאכול חיות
עידו29/10/2012ממש לא, זאת לא דיאטה בשרית למרות שזה הדבר הטבעי ביותר.
תצרכי הרבה שמן קוקוס (87%שומן רווי)
אחד השמנים הבריאים ביותר שקיימים.
תכנסי לפייסבוק ותתייעצי יש שם המון חומר
paleo israel* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יודעת לגבי השומן,
ענת30/10/2012אבל אני ממליצה לך על הדיאטה שאני עושה עכשיו, הדיאטה של אואנה.
מכירה? זאת עם הספריי HCG והאצות וכו...
אני יודעת שמאל אומרים ככה וככה, לכולם יש דעה חח
אבל תכלס, זה עובד, ומהר, ו- אמנם בצורה מוסדרת לפי תפריט - אבל אפשר לאכול!!
אני תכלס אוכלת ואפילו לא מגיעה למכסת ה500 קלוריות ביום שמותר..
כדאי לבדוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
נטעחן דיאטנית31/10/2012בהחלט יש קשר בין חוסר ברזל ותחושת עייפות, וחוסר אנרגיה. ומשום כך לחסר בברזל אכן יש השפעה על יכולת ירידה במשקל.
לגבי התזונה הבריאה, זה מצוין ויישר כח, רק שתזונה בריאה לרוב אינה תזונה שמתאימה לירידה במשקל, וזאת מכיוון ואוכל בריא אינו בהכרח דיאטטי.
לגבי הברזל, ישנו אחוז לא מבוטל של אנשים באוכלוסיה שסובלים מבעיית ספיגה. הפתרון הקונבנציונאלי הוא כדורים או זריקות של ברזל.
הייתי ממליצה בכל זאת לפנות לדיאטנית קלינית שתבנה יחד איתך תפריט שיהיה בריא, ויאפשר ירידה במשקל.
בהצלחה,
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריזה אחרי לידהנאדיה15/10/2012
אני אחרי קיצור קיבה עם ירידה של 73 ק"ג נכנסתי להריון והעליתי 10.5 אחרי הלידה הורדתי הכל אך נאשר 4 ק"ג אני חודש וחצי אחרי הלידה חשוב שאני אציין שאני מניקה הנקה מלאה וציצי שלי גדולים פי 2 שהרגיל,ואני מרגישה שאני התחלתי לאכול יותר מאשר בהריון ולפני,חלב הגדלתי את הכמות, מיצים אני שותה כי לפעמים לא בא מים כמות האוכל גדלה. מה אני צריכה לעשות כדי להוריד מה נשאר ולשמור על כמות החלב (ההנקה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריזה אחרי לידה - תגובה
אהרון רזון15/10/2012עודף של 4 ק"ג חודש וחצי אחרי בלידה אינו משמעותי. .
אין צורך בשינויים נוספים בתזונה. עם השגת האיזון ההורמונלי יש להניח שגם העודף הזה יירד. פעילות גופנית סדירה תזרז את הירידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקהקרן14/10/2012
במכון וינגייט אחרי שביצעתי את RMR יצא 1000 וההוצאה קלורית 2400 ליום (עוסקת בספורט)
אמרו לי שאצטרך תפריט של 1500
בעבר תמיד בשביל לרדת במשקל ביצעתי תפריטים של 1200
RMR ירד עם השנים ,(גיל, המון דיאטות, לידות,
רוצה לדעת את דעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - דיאטהד14/10/2012
שלום
רציתי לדעת אם העובדה שהורדתי קפאין לחלוטין תרמה לעלייה במשקלי? עליתי 4 קילו מאז שהפסקתי עם קפאין לפני כשלושה חודשים.
והאם מאכלים חריפים כמו סחוג פילפלים שיפקה וכדומה תורמים לירידה במשקל?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אפרת סויסה הרוש14/10/2012יתכן שבמגביל להפסקת הקפאין העלת את צריכת המזון שלך ???
בנוסף מאכלים חריפים אינם תורמים לירידה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך ארד 5 קג מיותרים?שרון14/10/2012
אני בת 37 וחצי אחרי 3 לידות. יהיו שיצחקו עליי אבל מבחינתי השמנתי ואני די מבואסת. לפני ההריון השלישי שקלתי 46 ועכשיו, שנתיים וחצי אחרי אני קרוב ל51 קג ואיני מוצאת סיבה. אני עושה זומבה פעם בשבוע ועוד 1-2 הליכות של שעה, 6 ק"מ לערך כל פעם. אני אוכלת מאוד מסודר - בבוקר שותה קפה, בעשר אוכלת כריך של לחם הולנדי ופרי ו/או יוגורט עם גרנולה. בצהריים אוכלת ארוחה חמה ביתית (שניצל ופחמימה/עוף ופחמימה וכדו'). בין לבין איני חשה צורך לאכול. מקסימום פרי או כמה שקדים (5-6). ובערב אוכלת ארוחת ערב עם שתי פרוסות לחם שחור. במשך היום שותה מים. אז למה אני מעלה במשקל??? למותר לציין שבמסגרת עבודתי אני נעה וזעה כל היום ובקושי יושבת.גובהי 1.55
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך ארד 5 קג מיותרים? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי14/10/2012שרון שלום,
ראשית כל לגיטימי לגמרי שעליה של 5 קג' תציק לך.
מכל מה שסיפרת אין כל כך מה להוסיף. נראה שאת מתנהגת נכון לצורך ירידה במשקל. הדבר היחידי הוא מצד אחד שציינת שניצל, אז שימי לב לא לצרוך מזון מטוגן. מצד שני אולי את אוכלת מעט מידי, מה שיוצר התנגדות מה של הגוף לירידה במשקל. אם תרצי ניתן לבדוק את ההוצאה הקלורית שלך בצורה מדוייקת כדי להתאים את ההכנסה הקלורית לצורך ירידה במשקל.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה.שרון13/10/2012
שלום, אני נערה מתבגרת בת 15, גובה 1.70, שוקלת 74, ורוצה להתחיל להוריד במשקל. מכיוון ששמעתי שלחם מנפח את הבטן, לקחתי על עצמי לא לגעת בלחם במשך חודשיים. אך למרות זאת לאכול פחמימות אחרות כמו אורז ותפוחי אדמה, לשתות הרבה מים, להקפיד על שלוש ארוחות בסיסיות ביום, לאכול הרבה ירקות ולהימנע לחלוטין מעוגות, חטיפים, שוקולדים וכדומה. בנוסף- לקחתי על עצמי להקפיד על ריצה של שעה בכל יום. כבר בשבוע הראשון ראיתי שיפור, אך רציתי לשאול את דעתך- האם עצם העובדה שאני לא אוכלת לחם במשך תקופה ארוכה יחסית, יכולה להזיק לי? והאם באופן כללי הדיאטה שקבעתי לעצמי בסדר ולא מסוכנת מידי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה. - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי13/10/2012שרון שלום,
אין סיבה לא לאכול לחם במהלך ירידה במשקל. יתר על כן, הרבה יותר חכם לאכול לחם עשוי מגרעינים מלאים למשל מאשר תפוח אדמה (שניהם מורכבים בעיקר מפחמימות).
מה שאת עושה זה בסדר, אבל דאגי לאכול מכל קבוצות המזון, פרות, ירקות, שומנים בריאים, דגנים, בשר ודברי חלב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהאמנון מודאגג13/10/2012
רציתי לדעת אם אני אוכל מזון שמטוגן על הגז עם שמן אבל את השמן אני סופג על נייר רציתי להבין אם אני אוכל את השמן שהוא לא בריא או שהוא נספג לגמרי בנייר תודה רבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי14/10/2012אלירן שלום,
ברור שאתה מצליח לספוג חלק מהשמן, אבל הרוב נשאר במזון שטגנת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


