מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוכל נכון בזמן מחלהג'ודי04/09/2012
שלום רב, אני חולה בסרטן שנתגלה בכליות ועכשיו בסאקרום אני מטופלת בתרופה ביולוגית סוטנט כעת יש לי כאבים בגב תחתון וכן בירך השמאלית וכן שלשולים במיוחד בשעות הבוקר כמו"כ מידי פעם בחילות אני לא אוכלת הרבה מחשש שאקיא או שתהיה לי בחילה וגם פוחדת משלשול חלשה מאד רציתי לדעת האם ישנם מאכלים שכדאי לאכול אותם בתקופות כאלה שאוכל לאכול כמויות קטנות אבל מתאימות לתקופה הזו שיחזקו אותי אני מרגישה סמרטוט.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכל נכון בזמן מחלה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי04/09/2012ג'ודי שלום,
אני מצטער על התשובה שאתן לך אבל במצבך עליך לקבל יעוץ אישי מדיאטנית המחלקה בה את מטופלת. יהיה לא אחראי לתת לך טיפים במדיה הזאת.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת 1 מנגו בינוני ליום, בסדר?גילי03/09/2012
שלום, מאוד אוהבת מנגו. קיבלתי כמות גדולה. להלן כמה נתוניםל: בת 54, לאחר סרטן שד דו-צדדי ומלנומה. מעט חריגה בסוכר ובכולסטרול, בעיות בבלוטת התריס וריאומטי. זהו, חושבת. אז זה טוב או רע ליהודים ? ולאכול מנגו עם הקליפה, בסדר ? זה שיש לי שלשולים בזמן האחרון, קשור? תודה, גילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילת 1 מנגו בינוני ליום, בסדר? - תגובה
אהרון רזון03/09/2012מנגו הוא פרי בעל ערך תזונתי ראוי בהחלט. אני לא רואה השפעה שלילת ספציפית של הפרי על המחלות המצוטטות. השילשולים כן עלולים להגרם על ידי אכילת
הקליפה, אבל אם תמיד אכלת את הקליפה והשילשולים רק לאחרונה, כדאי לחפש סיבה אחרת. (הפעם הראשונה ששומע על אכילת קליפת מנגו).
המלצה כללית: יש לגוון אכילת פירות, הן תוך יומי, הן בין יומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת פלפליםרויטל03/09/2012
היי, האם יש מגבלה לכמות הפלפלים שמותר לאכוך ביום? אמרו לי שמותר עד 4 ביום, בגלל הסוכר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
רויטל05/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי סבילותאלעד02/09/2012
1.האם זה נכון שיש לגוון את המזון על פני כל השבוע וכך נמנע מאי סבילות למזון?
ו2.אם אני נמנע מגלוטן ואני יאכל כעבור 3 חודשים גלוטן הגוף יכול לזהות את זה בתור אנטיגן זר ולפתח אי סבילות אליו?
3.חשיפה יומיומית לאותו מזון עשויה לפתח אי סבילות למזון זה?
ו4.רציתי לשמוע את דעתך בנושא הגלוטן?גם למי שאין רגישות לצליאק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי סבילות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי04/09/2012אלעד שלום,
אין קשר בין גיוון המזון לבין אי סבילות למזון, אין גם קשר בין המנעות מגלוטן לבין התפתחות אי סבילות. אין בנוסף קשר בין חשיפה למזון לבין התפתחות אי סבילות לאותו המזון אלא אם כן קיימת אי סבילות למזון המדובר.
לגבי דיאטת ללא גלוטן. אצל חולי צליאק, כמובן חשוב להמנע מגלוטן כי הוא פוגע בספיגת המזונות. אצל מי שאין רגישות לגלוטן אין סיבה להמנע מימנו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקה לעלייה במשקלא01/09/2012
שלום,
אני בת 18, גובה 1.69 ובמשקל 50 ק"ג
אני מודעת היטב לכך שאני רזה מדי בשביל הגובה שלי, אך בגלל חוסר תאבון אני לא מצליחה לאכול מספיק כדי לעלות במשקל.
אני שוקלת לקנות אבקה לעלייה במשקל כדי שיהיה לי יותר קל להגדיל את כמות צריכת הקלוריות שלי. תהיתי אם כדאי לי לקנות כזאת, או שאולי עדיף לי ללכת לדיאטנית ולהתייעץ איתה על דיאטה שתתאים לי? יש לציין שאני מנסה כבר זמן מה לעלות במשקל, אבל ממש קשה לי בגלל חוסר התיאבון.
ואם כדאי לי לקנות אבקה, אז האם יש אבקה שמומלצת? והאם יש סיכונים כלשהם בצריכת האבקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - האם בפלפלים אדומים יש ברזלל31/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
- דיאטהחן31/08/2012
שלום שמי לינוי ואני בת 15 משקלי 72 והגובה שלי הוא 1.63 .
רציתי לדעת עד כמה אני יכולה להוריד לפחות עד סוף ספטמבר עם פעילויות ספורט ארוכות וחזקות שאני עושה , ואכילה נכונה ולאיזה משקל אני יכולה להגיע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילת פלפלים
רויטל02/09/2012היי, האם יש מגבלה לכמות הפלפלים שמותר לאכוך ביום? אמרו לי שמותר עד 4 ביום, בגלל הסוכר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקלאני31/08/2012
אני בת 27. משקל 75 וגובה 170. אני מתחתנת בעוד כחצי שנה ורוצה להוריד משקל. כמה בריא להוריד בחודש? מה אמור להיות משקל היעד שלי? האם 60 קילו זה יהיה תקין (מה שאומר להוריד 2.5-3 קילו בחודש)?
יש לי רגישות ללקטוז, מה שמצמצם מאוד את האפשרויות שלי. מה אני יכולה לאכול לארוחת בוקר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל - תגובה
אהרון רזון31/08/20121. טווח המשקל התקין באופן כללי הוא 54-71. המשקל האינדיבידואלי האידאלי תלוי
במבנה והרכב הגוף.
2. עם הנתונים שלך, 2.5-3 קילו בחודש זה בסדר בתנאי שלא תרעיבי את עצמך.
3.הרגישות ללקטוז יכולה להיות בדרגות שונות. למעטים הסובלים מהתופעה הרגישות מוחלטת. אם היא חלקית, כמו ברוב המקרים, אפשר לאכול מוצרי חלב דלי לקטוז. אפשר גם רגילים, בלי להפריז, בליווי תכשיר לקטז שניתן להשיג בכל בית מרקחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהויקי30/08/2012
שלום,אני בת 26 ,אני עובדת במשרד וכל היום אני רק יושבת וכמעט לא זזה
יש לי 2 הפסקות של 20 דקות,לכן אני כמעט ולא מספיקה לאכול ארוחה טובה לכן כשאני חוזרת הביתה אני חוטפת כל מה שאני רואה,חוץמזה אני לא אוהבת ירקות ולא נשאר לי כוח לספורט
אני חייבת להוריד בסביבות 20 ק"ג....האם יש המלצה לגבי דיאטה שאני יכולה לעשות והיא תתאים לסגנון העבודה שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אהרון רזון30/08/2012עם אורח החיים שלך ובלי ירקות ופעילות גופנית סדירה, קשה לרזות ולשמור.
את זקוקה לייעוץ מקצועי פרטני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףףףקורין29/08/2012
שלום
אני בדיאטה ואתמול לא יכלתי לשלוט בעצמי ואכלתי 300 גרם בנפלקס עם חלב ועוד 100 גרם שושולד מריר...
לא יכלתי להפסיק...
היום בבוקר קמתי )חוץ מתופעות לא נעימות בעליל אני רואה שאני השמנתי!
יש לי הצדדים נשפכים מהמכנס והדבר לא היה כך אתמול...
האם זה אפשרי להשמים תוך יום מאכילה מופרזת?
והאם אפשר לכפר על זה ביומיים הקרובים כך שזה ירד?
תודהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוףףף - תגובה
אפרת סויסה הרוש30/08/2012אי אפשר להשמין מאפיודה אחת של אכילה מופרזת. יחד עם את חשוב שתמצאי את האיון שלך ,שום דבר לא צריך להיות קיצוני לא אכילה מועטה מידי ולא אכילה מופרזת מידי.
אני מציעה לך שתגשי לדיאטנית שתעור לך ללמוד לאכול נכון ,בריא והכי חשוב מאוזן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה וזה ..שירן28/08/2012
שלום שמי שירן ואני בת 15 ומשקלי 72 ק"ג . (את הגרמים אני לא זוכרת.)
רציתי לדעת אם זה אפשרי שאני יירד עד 2 ק"ג בשבוע עם פעילויות ספורט חזקות מלא זמן , ועד כמה אני יכולה לרדת עד סוף ספטמבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה וזה .. - תגובה
אהרון רזון28/08/2012את לא מציינת גובה, אבל ממה שאת מוסרת אפשר להעריך שעם תזונה מתאימה ופעילות גופנית יומיומית במינון גבוה, 3 ק"ג בשבועיים הראשונים ו עוד 2 בשבועיים
הנוספים זה מציאותי. אם זאת הדיאטה הראשונה, אולי תוכלי להוריד כ-6 ק"ג בפרק הזמן הרצוי.
יש לציין שהקצב הזה אינו מומלץ, נגרם אבדן מסת שריר, והסיכוי לשבירה והשמנה מחודשת יחסית גבוה. כמו כן, בהתחשב בגיל שלך, אם תתמידי בקצב מזורז זמן רב, קיים סיכון לשיבושים במחזור הווסת ואף להפסקתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצה לירידה במשקלאוסנת28/08/2012
שלום רב, הרגלתי את הגוף שלי לאכול סלט ביום (אבל סלט עשיר כולל טונה וביצה) אבל לא כולל פחממה. כך ירדתי 13 ק"ג בחודשיים ושמרתי על זה שנה וחצי. ברגע שהתחלתי לאכול קצת יותר והכנסתי לתפריט פחממות, עליתי 9 ק"ג. מאז מנסה לרדת ולא מצליחה, הכמויות שאני אוכלת לא גדולות בכלל, אבל הגוף התרגל לכמות קטנה וכל מה שאני מכניסה מעבר, כבר נראה על המשקל. אשמח לעצה... כמו שאתם מבינים אני לא יודעת מה להוריד...תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה לירידה במשקל - תגובה
אהרון רזון28/08/2012נראה שאת הבנת כי זה קורה בגלל דיאטה לא מושכלת. במצב הנוכחי, העצה הכי טובה היא לפנות לאיש מקצוע להתאמת תזונה נכונה לנתונים ולמטרה שלך בנוסף
לפעילות גופנית סדירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אוסנת28/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירקות ופירותשירלי27/08/2012
אילו ירקות ופירות דלי קלוריות ניתן לאכול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירקות ופירות - תגובה
אהרון רזון28/08/2012ירקות מכל הסוגים והצבעים, אך יש למעט בירקות שורש (לא להמנע).
2-4 פירות העונה ביום. בננה, מנגו, ענבים, תאנים, תמרים הם בעלי ערך קלורי גבוה מהממוצע, לאכול, אך במתינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי סלים אקסטרים?יעל27/08/2012
מה התופעות לוואי שלהם??
מה ההבדל בין סלים אקסטרים לפלוס אקסטרים או כדואי הג'ל אקסטרים.?
האם יש קשר לפוריות של אישה? להכנס להריון בעתיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי סלים אקסטרים? - תגובה
אהרון רזון28/08/2012נכתב הרבה בפורום זה על חוסר התועלת לטווח ארוך (לעתים גם קצר) של תרופות הרזיה, כולל הנ"ל, והנזקים העלולים להגרם על ידי נטילתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהל26/08/2012
שלום
אני בת 40 אני עושה דיאטה לפרק זמן קצר שמבוססת על גבינת קוט'ג 5%
מעדן דיאט וירקות ונס קפה ו1-4 קפה הפוך בבית קפה בארומה
ירדתי בדיאטה זו במשך שבוע 2 ק"ג
אני שוקלת 68 בגובה 170
האם ירידה זו טובה או מהירה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שאני אוכלת גם ביצה קשה
ל26/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה - תגובה
אהרון רזון26/08/2012על אף שהתזונה שלך אינה נראת לי מאוזנת ובריאה לטווח ארוך, הירידה היא ראויה לשבוע הראשון, כאשר הרוב הוא נוזלים. אין לצפות שהקצב יישמר בהמשך, ויכול להיות מצב של עצירה או אפילו עליה קטנה בשבוע הבא או הבא אחריו. מאחר ואת בטווח משקל תקין, קצב הירידה הנכון עבורך הוא כחצי קילו לשבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


