מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שומן במזוןשלי12/08/2012
כשאני רואה קלוריות ב 100 גרם זה ברור לי, מה שאינו ברור לי לגמרי זה אחוזי השומן, למשל פסטרמה כפרית יש 9 גרם של שומן ב 100 גרם, האם זה 9% שומן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומן במזון - תגובה
אהרון רזון12/08/2012כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותאנונימית12/08/2012
יש לי כמה שאלות..
1. אם אני אוכלת פעם ביום ברנקפלקס עם יוגורט ביו 1.5 במתיקות מעודנת- זה משמין? זה בריא?
2. אני עושה כל יום 90 כפיפות בטן. אין סיכוי שיהיו לי קוביות, נכון? (אני לא רוצה קוביות). אם אני רוצה רק בטן חטובה- כמה כפיפות אני צריכה לעשות ביום?
3. אני רוצה להוריד כ-4 קילו שומנים. אם אני מחליפה ארוחה רק באבטיח- זה בריא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה
כנ"ל13/08/2012אני יודעת שהשאלות ניראות לכם סתמיות, אבל אשמח לקבל עליהן תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי15/08/20121. זה בסדר גמור. אין סיבה שתשמיני מזה
2. 90 כפיפות ביום זה מספיק לגמרי
3. לא הייתי אומר שלהחליף ארוחה באבטיח זה בריא אבל אם את עושה זאת חד פעמים זה גם לא מזיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלות - תגובה
ליטל סמואל-לוי16/08/2012שלום אנונימית,
הנה התשובות לפי הסדר:
1) ברנפלקס + יוגורט - ארוחה בריאה כי מכילה פחמימות עשירות בסיבים תזונתיים וחלבון. אם את רוצה לחסוך בקלוריות, תעדיפי את היוגורט ללא המתיקות ותוכלי לחסוך כמעט 100 קק"ל (!) בארוחה.
2) כדי שיהיו קוביות בבטן שרואים אותן, צריך שיהיה % שומן נמוך באזור הבטן במקביל לעבודה על שרירים. בעבודה על שרירי בטן, האיכות של התרגילים חשובה יותר מהכמות אם רוצים לפתח את השריר ולא רק את הסיבולת שלו. במילים פשוטות - עדיף תרגילי בטן "קשים" יותר במספר חזרות נמוך יותר מאשר תרגילים קלים יותר עם עשרות חזרות.
3) אבטיח במקום ארוחה - ממש לא. אבטיח מכיל בעיקר פחמימות/סוכר ורצוי לשלב אותו בכמות מתונה כארוחת ביניים כמו פרי. ארוחה מזינה קלה צריכה לכלול יותר אבות מזון למשל כריך מלחם מלא ע ם גבינה רזה/ ביצה / טונה, יוגורט עם חצי כוס ברנפלקס וכו'...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותשלומי11/08/2012
עברתי ניתוח טחורים לפני כשנה אני מעוניין להשאיר את היציאות רכות ככל האפשר ולהמנע מעצירות אני מודע לעובדה שצריך לאכול המון ירקות ופירות וסיבים תזונתיים.
השאלה שלי היא כזו אמרו לי שלחם שיפון עלול לגרום לעצירות האם אני אמור להמנע מלחם מסויים כדי למנוע את העצירות ?
בנוסף אילו מזונות עליי לאכול ?
תודה והמשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות - תגובה
אהרון רזון12/08/2012השפעת מזונות מסויימים (לשני הכיוונים) על העצירות היא אינדיבידואלית. באופן כללי לחם מלא מכל סוג לא צריך לגרום לעצירות, אבל אצלך יכול להיות שונה. נסה.
תאנים טריים וענבים שחורים (רצוי מוסקט) בכמות נדיבה, אמורים לגרום ליציאות רכות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחוז שומן נמוךגל11/08/2012
שלום!
אני בן 15 וחצי בגובה 1.69 ובמשקל 65. אני עובד בחדר כושר 3 פעמיים בשבוע (אני רץ בתחילת כל אימון 15 דקות ועם הזמן אני יעלה) ושוחה פעמיים בשבוע, אני רוצה לחטב את הגוף שלי ובשביל זה אני יודע שצריך אחוז שומן נמוך, מה הייתם ממליצים לי לאכול כדי להגיע למטרה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו יכול לענות לי?
גל12/08/2012הי גל,
המשקל שלך בסדר גמור. כדי להוריד את אחוזי שומן ולעלות את אחוז השריר והנוזל בגוף,עליך לצרוך תזונה שמתאימה בהרכב ובתוכן לפעילות שאתה מבצע. עליך
לגשת לדיאטן/ית מומחים בפיעלות שירכיבו לך את התזונה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחוז שומן נמוך - תגובה
אהרון רזון13/08/2012לא נהוג להציע תפריטים בפורום. לקבלת הדרכה בנושא התזונה יש להעזר בשרותיה של דיאטנית מכון הכושר בו אתה מתאמן, או לפנות באופן פרטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גל13/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרזה
עק'באר15/08/2012שלןם אני בן 64 גובה 1.85 משקל 76 אני מרגיש רזה מדי.האם המשקל שלי תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרזה - תגובה
אהרון רזון16/08/2012משקלך בטווח תקין, אך אם אתה מעדיף ויכול, אפשר להוסיף כמה קילו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהשואלת10/08/2012
היי
לגבי דיאטה דלת פחמימות שמומלצת לסובלים מטריגילצרידים גבוהים (ועודף משקל).
האם מדובר עלדיאטת הרזייה רגילה שבה במילא אוכלים הרבה פחות פחמימות מבתקופה שבה אין דיאטה מבוקרת?
או שמדובר על דיאטה דלת פחמימות שבה מוגבלת צריכת הקלוריות מספרית - למשל עד 20 גרם או 100 דרם פחמימות ביום? אם כן, אשמח לדעת מה התחום המינימלי של צריכת פחמימות בדיאטה כזו.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אהרון רזון12/08/2012הורדת משקל ופעילות אירובית יומיומית משמעותית אמורות להוריד את רמת הטריגליצרידים. עליך גם להמנע ממתוקים כולל שתייה מתוקה (גם מיץ טבעי)
ולהגביל את הפירות לשלושה ביום לכל היותר. אפשר לאכול עד 3 פרוסות לחם מלא ביום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתחילה (שוב) דיאטה.סבתא109/08/2012
ערב טוב, התחלתי שוב דיאטה והפעם אני מקווה להתמיד לאורך זמן... משתמשת בממתיק מלאכותי שמכיל אספרטיים ופוחדת שזה לא בריא. כדאי להשתמש בסכרין יותר או בסוכרלוז? ומה מתעכל יותר בקלות בגוף - פרוסת לחם קל או פריכית אורז? ראיתי שיש ערך קלורי די דומה. חוץ מזה, גיליתי שמאד קשה לי להגמל מדיאט קולה וקראתי שמששקאות מוגזים דיאטטיים לא ממש עוזרים לדיאטה.. איך אני מצליחה לשתות פחות? בנתיים ממש קשה לי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהצלחה בדיאטה!
לילי15/08/2012לדעתי לא כדאי לעשות שימוש בכל הממתיקים המלאכותיים כי הם הוכחו כלא בריאים. את יכולה להשתמש בחצי כפית סוכר חום במקום. מבחינת קלוריות ההבדל בכלל לא בשמיים. לגבי העיכול, אני לא יודעת לומר לך אבל לא צריך להיות קיצוניים ומותר לאכול לחם מדי פעם, אנחנו בני אדם. לדעתי בבוקר תאכלי לחם ובא.ערב את יכולה לאכול את הפריכיות. אני מאד אוהבת את "לחמית" ד"א... בקשר לשתייה נסי למצוא תחליפים ולעבור אולי למים מתוקים מעט (ויטמינצ'יק למשל) בארוחות ומים במשך שאר היום. כשאני עשיתי דיאטה הייתי קונה לי שישיות של מי עדן וכל יום לוקחת איתי בקבוק חדש לעבודה. כשיש מולך מים זמינים, הסיכוי שתשתי הוא גדול יותר. שוב, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה אם אפשר..מודאגת!09/08/2012
היי ערב טוב :-)
לא מזמן עשיתי בדיקות דם שהראו תוצאות גבוהות של טריגליצרידים (248)
תוצאות גבוליות של כולסטרול ומחסור ב B12 ובחומצה פולית.
אני בחורה בת 22, 10 חודשים אחרי לידה ראשונה . במהלך ההריון עליתי 30 קילו ועד עכשיו ירדתי 25 קילו - אני שוקלת כרגע 55 וגובהי 1.61.
מעשנת ונוטלת גלולות.
הרופא אמר לי שתזונה נכונה תסדר את עניין הטריגליצרידים. הוא פשוט אמר - תפסיקי עם המתוק.
אבל משום מה קשה לי להאמין שרק להפסיק עם המתוק לגמרי זה מה שישנה כל כך.
חוץ מזה - הפסקה מלאה עם מתוק לא תגרום לי לירידות דראסטיות בסוכר??..
האם תוכלו לעזור לי אפילו באופן מאוד כללי איך אני אמורה לאכול במהלך היום?
כמה ארוחות? מה לאכול?
אני ממש מודה לכם, אני חוששת מאוד מהמצב הזה ולא רוצה שבגלל תזונה לקויה יקרה לי חלילה משהו רע..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה אם אפשר.. - תגובה
אהרון רזון13/08/2012לא רק ריבוי פחמימות אלא גם עישון מעלה את רמת הטריגליצרידים. אגב, העישון גורם נזקים הרבה יותר מעודף טריגליצרידים כמו אצלך. הפסקת עישון לצד המנעות ממתוק והגבלת פירות ל2-3 ביום, בנוסף לפעילות גופנית יומיומית יורידו את רמת הטריגליצרידים לטווח התקין. מומלץ לאכול הרבה ירקות (רצוי טריים). לו היה לך עודף משקל הייתי ממליץ גם על הרזיה.
הפסקת מתוק לא גורמת לנזק כלשהו. אנחנו אוכלים מתוק בגלל שאוהבים, הגוף אינו זקוק לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שזיפיםרוני09/08/2012
שלום, נכון יש את השזיפים מסוג שגיב, הם קטנים וארוכים (נראים כמו תמרים רק יותר גדולים). רציתי לדעת כמה קל' באחד, וכמה מהם נחשב למנת פרי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שזיפים - תגובה
אפרת סויסה הרוש09/08/2012כ- 2 נחשבים מנת פרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה!!
מילה09/08/2012תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל וגובהלין09/08/2012
שלום. אני בת 21. משקלי 51 קילו וגובהי 1.65.
לאחרונה השלתי ממשקלי בערך 5 קילו (הייתי 57 לפני) ורציתי לדעת האם המשקל הנוכחי שלי תקין כי חלק אומרים לי שרזיתי מידי.
תודה על התשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל וגובה - תגובה
אפרת סויסה הרוש09/08/2012המשקל שלך עדיין בטווח התקין!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט תזונה שבניתישלומי08/08/2012
היי,
אני 184 בן 28,מתאמן מזה כ6 שנים בחדר כושר יש לי ידע בתזונה פחות או יותר , יש לי כמה שאלות ואשמח אם תענו
בוקר :טוסט עם גבינה בולגרית 5 אחוז ירק אחד
צהריים :פסטה מחיטה מלאה עם טונה ו2 ירקות פלוס כף טחינה
אחרי אימון : 3 פרוסת נקניק דל שומן עם שתי פרוסות לחם וכף טחינה
ערב : טוסט עם גבינה בולגרית שוב פלוס 2 ירקות שונים
לפני שינה : יוגורט ביו אחד אחוז
בנוסף אני משתדל לאכול 4 פירות ביום
האם התפריט הזה מתאים לי מבחינת חיטוב ?האם הוא מזין מספיק לדעתך ?
ועד כמה קרונפלקס (הצהוב) משמין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפריט תזונה שבניתי - תגובה
אהרון רזון08/08/2012מלבד הנקניק, התפריט נראה בסדר, אם כי הייתי מוותר גם על הקורנפלקס (מכיל סוכר וחומרים אחרים לא רצויים) לטובת דגן טבעי, כמו שיבולות שועל. לקורנפלקס צריך להתייחס כאל ממתק, והממתקים משמינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחה להוריד במשקלתמרה08/08/2012
הי... אני בת 19 וחצי גובה 1.67 משקל 79 אני נורא רוצה לרזות .... ניסיתי כדורי רזין דרך הרופא שהמליץ לי וזה רק הגביר לי את התאבון אני מקטנות אוהבת לאכול .. גם כשאני עושה פה ושם הליכות התאבון שלי רק הולך ומתגבר אני לא מסוגלת לוותר על שוקולד לא מצליח לי ... קוביה שתיים ביום לא בלקסיקון שלי בכלל אני רגילה לחבילות ..... אני בצבא כרגע ואורך החיים שלי איננו מאפשר ספורט בצורה סדירה זה גם ככה לא עוזר אני מדוכאת ואני בולסת בלילה כאילוא ין מחר האוכל הפך להיות תלוי אצלי במצבי רוח אני שמחה אני אוכלת אני עצובה אני אוכלת בכל מצב .....המזל שלי הוא שיש לי חילוף חומרים מאוד מהיר אני באה ממשפחה של רזים פעם רזיתי עשר קילו בחודש .... כי בקושי אכלתי ... אני לא יודעת מה זההה ..מתסכל אותייי העודף שומן שלי מאודדדדדדדדדדד
השאלה שלי היא .... שמעתי על הקפסולות של צמח הקונג'אק שנקרא שובע בתור מומחים אני רוצה לשמוע פעם אחת ולתמיד האם זה באמת עוזר לשבוע או שזה גם פסיכולוגית כמו כל השאר ..... זה עולה מלא כסף ואני לא יודעת אם שווה לי להוציא ....תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוףףף - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי08/08/2012תמרה שלום,
אני לא הייתי משקיע כסף בדבר הזה. עדיף שתחפשי איש מקצוע אמין שיעזור לך בתהליך ההרזיה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצות על תפריט מאוזןמילה08/08/2012
שלום,
ברצוני לקבל חוות דעת האם התפריט שלי מאוזן, ואם לא כיצד לשפר.
בוקר: כף קוטג 5%, חלבון ביצה וקפה עם מעט חלב 3%
צהריים: טבעול (100 קל') או חצי קופסא טונה במים וירקות מבושלים(דלורית, קולורבי, קישואים, דלעת, רוטב צילי מתוק וכף שמן)
ביניים: ארטיק דיאטטי(20-30 קל) וקפה (כמו בבוקר)
ערב: סלט גדול עם ביצה וגביע קוטג 5% או חצי קופסאת טונה במים
לילה: ארטיק דיאטטי ואנרגי (60 קל) או חצי כוס ברנפסלק ללא סוכר.
יש לציין שאני צמחונית.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התיעצות - תגובה
אהרון רזון08/08/2012מי שאוכל דג (וטוב שכך), איננו ממש צמחוני. עדיף דג טרי על טונה משומרת.
בבוקר אכלי גם ירק.
טבעול הוא מאכל בעיקר פחמימתי שמכיל גם שומן לא בריא. עדיף דג או קטניות.
הוסיפי לארוחת הצהריים גם סלט מגוון כמנה ראשונה.וותרי על רוטב צ'ילי, כף שמן זה בסדר.
ארטיק דיאטטי או לא, הוא תערובת כימיקלים. למה שלא תאוכלי פרי טרי, מזין ובריא
במקום הזבל הכימי הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מילה09/08/2012הכוונה שלי הייתה שאני לא אוכלת בשר. רציתי לדעת אם טונה מהווה מקור טוב לברזל (אני יודעת שלחלבון היא כן). כפי ששמת לב אני לא ממש אוכלת פחממות, האם זה בסדר?, כי הבנתי שעודף חלבון עושה משהו לכליות... אבל בסה"כ התפריט מאוזן מבחינת כל הויטמינים שהגוף צריך? תודה רבה על ההתייחסות!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד הערה
מילה09/08/2012בנוסף אני גם אוכלת עוד כשלושה חלבוני ביצה... סתם כשמתחשק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אהרון רזון09/08/20121. בטונה בהירה יש כמות משמעותית של ברזל.
2. חלבון בכמות גדולה במיוחד, כמו בדיאטת חלבונים (למשל אטקינס),או עקב שימוש לא מושכל באבקת חלבון, עלול להזיק לכליות.
3. מאחר ואת לא אוכלת בשר, וגם דג את אוכלת בצימצום, מומלץ לאכול חלבון של ביצה כמה שמתחשק לך.
4. התפריט (אחרי יישום ההערות) מאוזן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:)
מילה09/08/2012תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב
מילה09/08/2012דרך אגב, עוד משהו חשוב!! התחילה לי נשירה, שעכשיו התגברה!! אני לא יודעת מה לעשות, חשבתי שמשהו לא טוב בתפריט, אבל כנראה שזה משהו אחר. אשמח לעזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון09/08/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_עור_ומין' id=link]מחלות עור ומין[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותארי ברג08/08/2012
שלום לכולם אני בן 19 ולא נמצא בדיאטה אלא רק שומר על המשקל,הרבה פעמים אני יוצא עם חברים ונשאר ער עד 5 6 בבוקר ובשעות האלה אני גווע מרעב אז אני תמיד אוכל כוס קורנפלקס רגיל עם חלב לפני שאני הולך לישון ואז שאני מתעורר אני לא אוכל קורנפלקס כי כבר אכלתי את ה''ארוחת בוקר ב5,6 בלילה,אפשר להמשיך ככה או עדיף להתאפק ולישון ואז שאני מתעורר לאכול קורנפלקס.
ועוד שאלה,שהלכתי לדיאטנית לפני כמה חודשים היא הביאה לי תפריט שלם שבחלק ממנו רשום שאני יכול לאכול 4 סנדוויצים של לחם קל ביום(עם חביתה,גבינה,טונה,חמאה וכו') לפעמים אין לי חשק לאכול לחם אז אני אוכל נגיד שני סנדוויצים של לחם קל במקום 4 סנדוויצים והתחליף ללחם זה שקית במבה וחטיף אנרגיה אפשר להמשיך ככה? או עדיף לאכול את ה4 סנדוויצים ביום וזהו?. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
אהרון רזון08/08/20121. אפשר לאכול את ארוחת הבוקר ב5 , 6 בבוקר לפני השינה, אבל עדיף שיהיו לך ארוחות מסודרות , פחות או יותר באותם המועדים.
2. במבה זה לא מאכל מומלץ. אפשר חטיף אנרגיה מידי פעם, אבל ברוב הימים תהיה צמוד לתפריט שקיבלת (בהנחה שהוא נכון ומתאים לך).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה יש לציין
ארי ברג09/08/2012שאני אוכל במבה רק מידי פעם ולא כהרגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלוריות בענביםענת08/08/2012
שלום רב!
למיטב ידיעתי יש 50-60 קלוריות למנה של ענבים שזה 12 ענבים לפי איזה גודל של ענבים
זה מחושב ? קטנים ,בינונים ,גדולים?
אבל אם הענבים מאוד גדולים כמה קלוריות יש בענב גדול ?
האם ידוע כמה קלוריות יש בענב גדול בינוני וקטן?
האם יש בבדל בין הקלוריות של ענבים אדומים ירוקים מוסקט וכו'?
כמה קלוריות יש במאה גרם ענבים מהסוגים השונים ? ראיתי שכתבו בחלק מהאתרים
70 , 80 אפילו 40 מה נכון ?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה מדיאטנית
ענת08/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תתייחסו לשאלתי
ענת09/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מפסיקה לעלות במשקלאור07/08/2012
לפני כמה חודשים הפסקתי לעשן, מאז אני לא מפסיקה לאכול ולהשמין, העליתי ב-4 חודשים
5 ק"ג לפחות, אני לא מצליחה לעצור את זה , אני מודעת להכול לאיך, מה, כמה ולמה, אך אינני שם במקום הזה שנקרא אורח חיים בריא. מה אני עושה עם חוסר השליטה הזאת???
שמישהו יעזו לי.... אני מיואשת , בא לי לחזור לעשן לפחות הייתי רגועה ורזה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מפסיקה לעלות במשקל - תגובה
אהרון רזון07/08/2012לפי מה שאת אומרת, מודעות וידע לא חסרים לך, אבל כמו תמיד הדבר היותר קשה הוא הביצוע.
בשביל זה את צריכה שלושה דברים: כוח רצון, כוח רצון וכוח רצון. כוח רצון כבר אמרתי? הרבה עבודה מנטלית וסיוע של איש מקצוע, יובילו אותך לפתרון הבעיה.
הערה חשובה:
=========
עישון מזיק לבריאות ומסכן את החיים הרבה יותר מהשמנה בגבולות מסויימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


(1).jpg)